abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38179850
Ik heb nog een kamer over in Leeuwarden!
Ik trek per 1 juli in in een flatje vlakbij het Europaplein, dat is 10 minuten fietsen naar het centrum en 5 a 10 minuten fietsen naar de hogescholen. Ik zou dit samen met een ander meisje doen maar zij zag er vanaf.
Er is een vrij grote huiskamer, 2 slaapkamers, een kleine keuken en een kleine douche. De kale huur 170 maar daar komen nog wel vaste lasten bij. Je moet rekenen op zo'n 50 euro extra per maand.
Jouw slaapkamer is rond de 10m2, maar dat wordt ook echt alleen je slaapkamer. In de huiskamer is ruimte genoeg om een bureau neer te zetten en daar soort van "studeerhoekje" van te maken.
Ik ben zelf een meisje van 19 jaar en ik studeer Tourism Management aan de CHN. Roken is toegestaan, dat doe ik namelijk zelf ook.

Spreekt je dit aan of wil je meer informatie? Mail me dan, mijn adres staat in mijn profiel!
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:01:02 #127
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_38199454
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef dedeur het volgende:
Hallo mensen!

Ik zoek voor volgend schooljaar een kamer in Groningen. Ik ben dan eerstejaars Filosofie. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik slaag straks. In het centrum en alles op een stukje fietsen lijkt mij ook wel leuk.

Weet jij een kamer voor mij? Dan zou ik het tof vinden als je me wilt mailen, of hier een reactie achter laat!
Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_38215600
Dag lieve mensjes,

Ik zoek een nieuwe kamer in Leiden.
Min 12 m2
Als het kan binnen de singels, maar hoeft niet.
minder dan 250 euro.
Als het kan een beetje schoon.
Ik ben lid van het SIB.

Alvast bedankt als je iets weet!!
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:17:29 #129
145741 dedeur
opendichtopendicht
pi_38215783
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?
Mailen mag!
Op slot!
pi_38299535
Ik zoek een kamer (min. 12m2, max. 280¤) in Groningen per juli/augustus.

Ik ben 18 jaren (sept.19) en ik ga technische Planologie studeren. Ik ben woonachtig in Enschede en daarom zie ik het niet zitten om niet op tijd een kamer te vinden. Bovendien trekt het studentenleven me erg aan en een studentenleven zonder op kamers te gaan bestaat wat mij betreft niet.

Wat je over mij moet weten voordat je me een kamer aanbiedt:

- Ik rook niet
- Ik heb geen huisdieren
- Ik kan goed koken
- Ik ben netjes
- Ik hou niet van macaroni
- Ik hou wel van uitgaan
- Ik ga bij een studentenvereniging

En zo nu en dan gezamenlijk eten en/of bieren lijkt me gezellig.

Dus, ben jij degene die me een goede kamer aanbiedt? Ik stel er een beloning tegenover. Mail staat in mijn profiel.
pi_38299633
Beste mensen,

Ik ben Prenobe, eerstejaarsstudent rechten, lid bij het USC, en desperaat op zoek naar een kamer.

Ik zoek een kamer in Utrecht, liefst dichtbij het centrum. Minimaal 10m² en maximaal ¤400,-

Van het thuiswonen word ik in ieder geval zwaar ongelukkig, dus als je iets weet of als er iets in je eigen huis vrij is, dan ben ik zeer blij als je reageert! :-)

Groeten, Prenobe
pi_38309638
Oke hier nog iemand die echt dringend een kamer nodig heeft in Amsterdam, desnoods tijdelijk. woon nu sinds kort weer thuis maar zit nu in een piepklein kamertje en heb mijn spullen tijdelijk ergens opgeslagen. Ik studeer Multimediavormgeving en wil dus heeeeeeeeeeeeel graag een kamer in Amsterdam Ik kan max 400 incl. betalen.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:31:58 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38311449
Gezocht een kamer in Utrecht

Hoi, ik ben op zoek naar een leuke kamer in Utrecht, liefst in een gezellig studentenhuis. Graag per 1 juli of 1 augustus. Aangezien ik Utrecht niet goed ken, heb ik (nog) geen voorkeur voor een buurt, maar het zou leuk zijn als het bij de Uithof en ook een beetje bij het centrum in de buurt is.

Huurprijs ca 300-400 euro inclusief, en minimaal 16m2. Wie weet iets? Mail me dan op burdie[at]mazooka.nl en mijn dank is groot .
KuikenGuppy
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:48:20 #134
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_38375149
gezocht kamer groningen

Hoi hoi!
Ik ben Deb. 21 (in juli 22) jaar, en ben op zoek naar een kamer in Groningen. min 12 m2 en max. 300 eu. Liefst niet TE ver van het centrum. Ik ben niet lid van een studentenvereniging en hoef ook niet echt heel veel gezellige dingen te doen met het huis. Standaard aantal dagen samen eten enzo, dat hoeft van mij niet. Wanneer het spontaan zo uitkomt is het prima. Verder niet veel voorkeur.
Let me know!
debby_krans@hotmail.com
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_38407938
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
Grote kamer (21 m2) aan het Oogstplein in Enschede.

• Lage prijs [¤ 305, inclusief water/gas/electriciteit/internet]
  • Gunstige ligging [10 minuten van het station en hogeschool, 15 minuten van de universiteit, boven een supermarkt (Dirk van de Broek) en Chinees; pizzeria, winkelcentrum en AH om de hoek]
  • Met balkon
  • Inclusief enkele meubels [tafel, stoelen, tv-meubel, 2 inbouwkasten]
  • Gedeeld toilet, douche, keuken, stofzuiger en wasmachine met 3 schone huisgenoten [geen studentenhuis, twee jongens en een meisje]
  • Met schuur

Nu definitief: reageren maar! Ja, ik wil die kamer, dus ik klik hier
  • = weg!
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
    pi_38479221
    hee een vraagje
    V. Wassenaarsweg 15D - 3 (Rijnfront)
    leiden/oegstgeest

kent iemand dit adres? is er busaansluiting?.... mm hoever fietsen/lopen van de univ?
    verlegen :)
      vrijdag 2 juni 2006 @ 19:31:57 #137
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_38484039
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef teletubbies het volgende:
    hee een vraagje
    V. Wassenaarsweg 15D - 3 (Rijnfront)
    leiden/oegstgeest

kent iemand dit adres? is er busaansluiting?.... mm hoever fietsen/lopen van de univ?
    Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?
    pi_38486913
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Kiwi312 het volgende:
    Ik heb nog een kamer over in Leeuwarden!
    Ik trek per 1 juli in in een flatje vlakbij het Europaplein, dat is 10 minuten fietsen naar het centrum en 5 a 10 minuten fietsen naar de hogescholen. Ik zou dit samen met een ander meisje doen maar zij zag er vanaf.
    Er is een vrij grote huiskamer, 2 slaapkamers, een kleine keuken en een kleine douche. De kale huur 170 maar daar komen nog wel vaste lasten bij. Je moet rekenen op zo'n 50 euro extra per maand.
    Jouw slaapkamer is rond de 10m2, maar dat wordt ook echt alleen je slaapkamer. In de huiskamer is ruimte genoeg om een bureau neer te zetten en daar soort van "studeerhoekje" van te maken.
    Ik ben zelf een meisje van 19 jaar en ik studeer Tourism Management aan de CHN. Roken is toegestaan, dat doe ik namelijk zelf ook.

Spreekt je dit aan of wil je meer informatie? Mail me dan, mijn adres staat in mijn profiel!
    Klinkt goed!

Ik heb je gemaild dus! (voor het gemak maar even naar beide e-mailadressen!)
    pi_38502002
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?
    mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......
    pi_38511607
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef teletubbies het volgende:

[..]

mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......
    Het is wel een grotere weg, waar inderdaad de faculteit der Sociale Wetenschappen aan ligt. Het is wel lekker dicht bij het station en ook wel bij de meeste faculteiten geloof ik.
    pi_38535905
    haha.. grappig genoeg maar dezelfde naamgeving van die straat is ook in den haag.. en die kamer.. bevindt zich 15 km van de univ..
    er is inderdaad een verlengde wassenaarseweg(straat) in leiden. maar dat was blijkbaar niet de bedoeling... vandaar zei ik een Autobaan ..en niet echt een grote weg
    pi_38537190
    Vanmiddag wezen kijken en ik heb nu een kamer in Amsterdam. In Oud-Zuid zelfs, mét eigen douche/keuken. Echt heel erg tof.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_38541820
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
    Vanmiddag wezen kijken en ik heb nu een kamer in Amsterdam. In Oud-Zuid zelfs, mét eigen douche/keuken. Echt heel erg tof.
    Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?
    maar gefeli! hoeveel ga je betalen?
    pi_38554379
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?
    maar gefeli! hoeveel ga je betalen?
    Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden. Het is ook nog eens spotgoedkoop naar Amsterdamse begrippen, 215 excl. Daar komt wel bij dat alles elektrisch is, dus er komen nog wel een paar tientjes bij, maar dat is nog heel weinig op zo'n locatie.. Niet slecht dus voor een aankomend eerstejaars.
    - Beverly Sills
    pi_38554656
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden.
    joh echt?
    pi_38554859
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef anoukforza het volgende:

[..]

joh echt?
    Gistermiddag ben ik nog bij de Wenckebachweg wezen kijken, maar ik word daar toch niet vrolijk van. Ze staan pal naast de bijlmerbajes en als die gevangen luchten hoor je de rapmuziek in je container. Voor de rest bestaat het uit Hell's Angels en industrieterrein.. Verder zagen die containers zelf er wel leuk uit.
    - Beverly Sills
      maandag 5 juni 2006 @ 20:17:04 #147
    145741 dedeur
    opendichtopendicht
    pi_38569817
    Is er trouwens al ergens een topic over wáár je kamer het beste kan zitten? Ik ken Groningen nou eenmaal nog niet zo goed en weet niet precies op welke kamers ik nou wel of niet moet reageren. Wat zijn een beetje goede/leuke/slechte wijken? Kan iemand mij helpen?
    Op slot!
      maandag 5 juni 2006 @ 21:01:27 #148
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_38571600
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef dedeur het volgende:
    Is er trouwens al ergens een topic over wáár je kamer het beste kan zitten? Ik ken Groningen nou eenmaal nog niet zo goed en weet niet precies op welke kamers ik nou wel of niet moet reageren. Wat zijn een beetje goede/leuke/slechte wijken? Kan iemand mij helpen?
    Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.
    Oranjewijk, Schilderswijk
    Korrewegwijk, Oosterpoort
    Beijum, Vinkhuizen
      maandag 5 juni 2006 @ 21:51:18 #149
    145741 dedeur
    opendichtopendicht
    pi_38573479
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.
    Oranjewijk, Schilderswijk
    Korrewegwijk, Oosterpoort
    Beijum, Vinkhuizen
    Oh dat is okay hoor, ik zoek stug verder!

Ik heb nu heel gereageerd op een kamer in de Oosterpoort. Bedankt voor de smiley-indicatie iig!.
    Op slot!
    pi_38586939
    JimmyJames, zou je me misschien het nummer van je huisbaas willen mailen? Ik ben namelijk op zoek naar een kamer daar, misschien heeft hij nog wat over.

Bvd.

(edit: ieder ander met een nummer van een Groninger huisbaas verzoek ik ook vriendelijk om te mailen )

[ Bericht 25% gewijzigd door MatiCe op 06-06-2006 15:45:40 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')