Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef dedeur het volgende:
Hallo mensen!
Ik zoek voor volgend schooljaar een kamer in Groningen. Ik ben dan eerstejaars Filosofie. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik slaag straks. In het centrum en alles op een stukje fietsen lijkt mij ook wel leuk.
Weet jij een kamer voor mij? Dan zou ik het tof vinden als je me wilt mailen, of hier een reactie achter laat!
Mailen mag!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?
= weg!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
Grote kamer (21 m2) aan het Oogstplein in Enschede.![]()
Lage prijs [¤ 305, inclusief water/gas/electriciteit/internet] Gunstige ligging [10 minuten van het station en hogeschool, 15 minuten van de universiteit, boven een supermarkt (Dirk van de Broek) en Chinees; pizzeria, winkelcentrum en AH om de hoek] Met balkon Inclusief enkele meubels [tafel, stoelen, tv-meubel, 2 inbouwkasten] Gedeeld toilet, douche, keuken, stofzuiger en wasmachine met 3 schone huisgenoten [geen studentenhuis, twee jongens en een meisje] Met schuur
Nu definitief: reageren maar! Ja, ik wil die kamer, dus ik klik hier
Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef teletubbies het volgende:
hee een vraagje
V. Wassenaarsweg 15D - 3 (Rijnfront)
leiden/oegstgeest
kent iemand dit adres? is er busaansluiting?.... mm hoever fietsen/lopen van de univ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Kiwi312 het volgende:
Ik heb nog een kamer over in Leeuwarden!
Ik trek per 1 juli in in een flatje vlakbij het Europaplein, dat is 10 minuten fietsen naar het centrum en 5 a 10 minuten fietsen naar de hogescholen. Ik zou dit samen met een ander meisje doen maar zij zag er vanaf.
Er is een vrij grote huiskamer, 2 slaapkamers, een kleine keuken en een kleine douche. De kale huur 170 maar daar komen nog wel vaste lasten bij. Je moet rekenen op zo'n 50 euro extra per maand.
Jouw slaapkamer is rond de 10m2, maar dat wordt ook echt alleen je slaapkamer. In de huiskamer is ruimte genoeg om een bureau neer te zetten en daar soort van "studeerhoekje" van te maken.
Ik ben zelf een meisje van 19 jaar en ik studeer Tourism Management aan de CHN. Roken is toegestaan, dat doe ik namelijk zelf ook.
Spreekt je dit aan of wil je meer informatie? Mail me dan, mijn adres staat in mijn profiel!
mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?
Het is wel een grotere weg, waar inderdaad de faculteit der Sociale Wetenschappen aan ligt. Het is wel lekker dicht bij het station en ook wel bij de meeste faculteiten geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef teletubbies het volgende:
[..]
mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......
Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag wezen kijken en ik heb nu een kamer in Amsterdam. In Oud-Zuid zelfs, mét eigen douche/keuken. Echt heel erg tof.
Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden. Het is ook nog eens spotgoedkoop naar Amsterdamse begrippen, 215 excl. Daar komt wel bij dat alles elektrisch is, dus er komen nog wel een paar tientjes bij, maar dat is nog heel weinig op zo'n locatie.. Niet slecht dus voor een aankomend eerstejaars.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?
maar gefeli! hoeveel ga je betalen?
joh echt?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden.
Gistermiddag ben ik nog bij de Wenckebachweg wezen kijken, maar ik word daar toch niet vrolijk van. Ze staan pal naast de bijlmerbajes en als die gevangen luchten hoor je de rapmuziek in je container. Voor de rest bestaat het uit Hell's Angels en industrieterrein.. Verder zagen die containers zelf er wel leuk uit.quote:
Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef dedeur het volgende:
Is er trouwens al ergens een topic over wáár je kamer het beste kan zitten? Ik ken Groningen nou eenmaal nog niet zo goed en weet niet precies op welke kamers ik nou wel of niet moet reageren. Wat zijn een beetje goede/leuke/slechte wijken? Kan iemand mij helpen?
Oh dat is okay hoor, ik zoek stug verder!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.
Oranjewijk, Schilderswijk![]()
![]()
Korrewegwijk, Oosterpoort![]()
Beijum, Vinkhuizen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |