mja ik laat het dan liever aan hen over dan om mij te mailen en een groepje van 4 te vormen aangezien ik denk dat niet iedereen dat op prijs zou stellen (mits ze ingeschreven zijn bij sshu, plaatsing is op basis van totale wachttijd van iedereen( 4 mensen die 12maanden zijn ingeschreven= 48maanden dus). Dus als iemand dit wil mail mij dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
mail een aantal fokkers die in dit topic staan.
Psst, je hebt geen e-mailadres in je profiel staan!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
mja ik laat het dan liever aan hen over dan om mij te mailen en een groepje van 4 te vormen aangezien ik denk dat niet iedereen dat op prijs zou stellen (mits ze ingeschreven zijn bij sshu, plaatsing is op basis van totale wachttijd van iedereen( 4 mensen die 12maanden zijn ingeschreven= 48maanden dus). Dus als iemand dit wil mail mij dan maar
ik geloofquote:Op zondag 14 mei 2006 18:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Psst, je hebt geen e-mailadres in je profiel staan!
denk dat ze het niet voor niets heeft weggehaald?quote:
hey Robert jij hier?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef killko het volgende:
Heeft iemand nog een mooie kamer (mag ook studentenhuis ofzo zijn) in Groningen voor mij? 1 persoon, liefst tussen de 10m2 en 300 euro, liefst wel internet, maar niet roken. Als het kan geen tijdelijke kamer. Geslacht: man, 18 jaar.
bits87 apestaartje gmail punt com
Dit is wel het ideale moment om naar een grotere kamer te zoeken. Volgens mij is er best veel vrijgekomen de afgelopen maanden. Ik weet echter alleen kleine kamers voor je (zoals dat dwergenpaleis van 8 m2 dat ik pasgeleden in deze topic heb gepost)quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef Mr.G het volgende:
Kamer gezocht in Tilburg
Heb nu een jaartje op kamer gewoond en ik wil graag een wat grotere kamer.
Mijn mail staat in mn profiel.
In dispuutshuizen ben ik niet geinteresseerd.
wat steekwoorden:
-sportief
-sociaal
-humor (en op zn tijd wat serieuser)
-gezelligheid
-studie (volgend jaar even een jaartje bikkelen)
![]()
Heb er nog geen. Jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:27 schreef riX- het volgende:
[..]
hey Robert jij hier?Heb je inmiddels al een kamer?
![]()
*jaloers* mocht je nog iets tegenkomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef The6thgate het volgende:
ik kan mn zoektocht alweer afblazen. heb een kamer in utrecht
![]()
ik had via de SSH site gereageerd en mocht hospiteren. blijkbaar toch n goeie indruk achter gelatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*jaloers* mocht je nog iets tegenkomenmail t ff door
Ja ssh ben ik an de beurt voor warande ja en de meeste kamers zijn daar al zo snel beschikbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik had via de SSH site gereageerd en mocht hospiteren. blijkbaar toch n goeie indruk achter gelatenkamer is vrij klein met veel huisgenoten, maar het voelt wel goed om al een plekje te hebben. dat was wel t belangrijkste
zal het wel doorgeven als ik van vrienden nog wat hoor![]()
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef The6thgate het volgende:
ik kan mn zoektocht alweer afblazen. heb een kamer in utrecht
![]()
ik ga 268 betalen voor 12m2quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef teletubbies het volgende:
[..]
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!
ik heb nu een kamer in brabant van 220 en al 12 m²! en school is gewoon 7 min met de bus!
hopelijk is leiden wat goedkoper
geen lieve iemand die vrijwillig fff gaat voor mij kjiken of er advertenties hangen op de muren van leidenuniv..? k zal je hartelijk bedanken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef teletubbies het volgende:
[..]
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!
ik heb nu een kamer in brabant van 220 en al 12 m²! en school is gewoon 7 min met de bus!
hopelijk is leiden wat goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |