daar wil je niet mee op kamersquote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef K33T het volgende:
ZIjn jullie links ingesteld?
Mark is volbloedscommunist en wacht nog steeds op de revolutie. Luuk en ik zijn wat gematigder, ik schrijf wel met mijn linkerhand.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef K33T het volgende:
ZIjn jullie links ingesteld?
Ik haal uit je sig dat je ook interesse hebt..?quote:
Kan je mssn ook ff mailenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb 8maanden wachttijd en die huisjes zijn zoooooo mooimaar ik ben wel een meisje
Ik woon nu in friesland maar praat ABN moge dat duidelijk zijn
ik houd niet van rommel
ben erg sociaal en houd rekening met mijn medemensch
Ik ben erg zelfstandig maar houd ook wel van gezelligheid en ik kan koken
Ik ben verder 18 jaartjes jong en ga rechten studeren
en roken is ranzig
Ik probeer nu bij de SSHU te achterhalen hoeveel wachttijd ze verwachten dat je nodig hebt. Verder hebben we ook al per mail iemand gekregen met 1 maand wachttijd, dus je kan t proberen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef Asmodean het volgende:
hm, heb er volgens mij al eentje, en bovendien heb ik slechts 1 maand wachttijd, denk niet dat jullie daar wat aan hebben..
We hebben met z'n drieën samen zo'n 21 maanden staan. Heb SSHU al gemaild of ze konden zeggen wat zo ongeveer 't minimum was, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoeveel mensen d'rop afkomen, er stond ook bij dat als niet alle huizen verdeeld waren, de rest dan individueel toegewezen zou worden. Dus er is kansquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Let wel dat de cumulatieve wachttijd van jullie alle 4 geldt.
Mooi aanbod, wij hebben ons ook al met z'n vieren ingeschreven, ik sta al 10 maanden ingeschreven, maat van me 14 maanden en andere knakker ook zoiets. Dan nog één iemand met één maand, maar denk dat we met motivatie wel ver komen (wij zijn texelaars).
Ooh en Oscar, tot volgend jaar dan, aankomstig studie-genoot.
edit: lees dat je die gezamelijke wachttijd al had, was ook zoooon lange OP.
Heb je ook al zo'n tof UU e-mailadres ontvangenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Ooh en Oscar, tot volgend jaar dan, aankomstig studie-genoot.
Dan zal je toch echt met ons op kamers moetenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben trouwens nu wel nieuwsgierig naar je mooie schoenen.
Ja idd, stond volgens mij ook op dat het heel belangrijk was om die brief te bewaren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
We hebben met z'n drieën samen zo'n 21 maanden staan. Heb SSHU al gemaild of ze konden zeggen wat zo ongeveer 't minimum was, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoeveel mensen d'rop afkomen, er stond ook bij dat als niet alle huizen verdeeld waren, de rest dan individueel toegewezen zou worden. Dus er is kans.
[..]
Heb je ook al zo'n tof UU e-mailadres ontvangen?
Voor de mensen die individueel toegewezen willen worden hebben al 29 mensen gereageerd in totaal zijn er 10 huiisjes van 4 personenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
We hebben met z'n drieën samen zo'n 21 maanden staan. Heb SSHU al gemaild of ze konden zeggen wat zo ongeveer 't minimum was, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoeveel mensen d'rop afkomen, er stond ook bij dat als niet alle huizen verdeeld waren, de rest dan individueel toegewezen zou worden. Dus er is kans.
[..]
Heb je ook al zo'n tof UU e-mailadres ontvangen?
Ja, idd, daar heeft zeker een student marketing bij gezeten die gepromoveerd is op onderdeel klantenbinding; je kunt niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor de mensen die individueel toegewezen willen worden hebben al 29 mensen gereageerd in totaal zijn er 10 huiisjes van 4 personenen er zullen wel veel groepen gereageerd hebben pff kamers in Utrecht zijn echt moeilijk
Ik bedoel 10 groepjes is niet veel
En ik heb ook een UU adres ':') en een kaart gekregen "succes met je examens en hopelijk tot september'
Op de voorlichtingsdag gingen we ook op kosten van de UNi een terrasje pikkenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, idd, daar heeft zeker een student marketing bij gezeten die gepromoveerd is op onderdeel klantenbinding; je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Heb in Groningen de hele kantine daar leeggegeten op kosten van de faculteit, maarja, we waren daar ook met z'n, nou, 5en?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op de voorlichtingsdag gingen we ook op kosten van de UNi een terrasje pikkenze willen echt graag nieuwe studenten
![]()
*bedje*
Wanneer, welke meeloopdag?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Heuy, dit topic wordt niet het UU-slowchattopic.
Groningen ben ik ook geweest trouwens, zattacka!
We willen vrijdag het liefst alvast iemand kiezen.
Er heeft toch wel 1 gereageerd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:56 schreef Lukaso het volgende:
oeh, bij ons wordt ook waanjoh!
alleen nog ff een vierde persoon regelen, dus roept u maar!
wel veel wachttijd he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |