abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38047872
De Stichting Studentenhuisvesting Utrecht heeft een nieuw initiatief, "met vrienden op kamers". Dit biedt de mogelijkheid om je met een groepje van vier in te schrijven voor een studentenwoning. Dit wordt per juni/juli opgeleverd. Over een paar maanden ga ik in Utrecht studeren, net zoals twee klasgenoten van me. Het leek ons een goed idee om ons samen in te schrijven hiervoor, maar we missen nog een vierde persoon, die weet dat hij/zij deel uit gaat maken van een huishouden.

Met wie spreek ik?
Oscar, aankomend student natuurkunde, overal wel voor te enthousiasmeren, ruikt lekker en heeft mooie schoenen.
Luuk, aankomend student informatiekunde, popcorn-etert, van alles wat.
Mark, aankomend student natuur- en wiskunde, muziek- en natuurliefhebber, laat zijn drumstel thuis.

Waar? Wat? Hoe duur?
Utrecht-centrum, Ina Boudier-Bakkerlaan, ¤245 incl servicekosten, 10 m2 p.p., plus woonkamer, keuken en badkamer.

Er is toch wel snel internet hè?
Eehm, ja.

Belangstelling?
* Ben jij (m/v) een potentieel toffe huisgenoot?
* Sta je al ingeschreven bij de SSHU, het liefst met al flink wat wachttijd?
* Word je eerste- of tweedejaars?
* Ben je niet-roker en redelijk flexibel?

Stuur dan een mailtje naar of reply even, met wat motivatie en info over jezelf.

Er zijn tien vier-kamerwoningen beschikbaar, die toegewezen worden op basis van gezamelijke SSHU-wachttijd, dus al veel wachttijd gespaard hebben is zeker een pré.

We moeten ons vóór 29 mei inschrijven, dus wees er snel bij.

Meer info: SSHU "met vrienden op kamers"

[ Bericht 1% gewijzigd door Oscar_de_Grouch op 21-05-2006 21:49:51 (speciaal voor de taalpuristen) ]
pi_38047918
ZIjn jullie links ingesteld?
pi_38048048
Ik heb 8maanden wachttijd en die huisjes zijn zoooooo mooi maar ik ben wel een meisje Ik woon nu in friesland maar praat ABN moge dat duidelijk zijn ik houd niet van rommel ben erg sociaal en houd rekening met mijn medemensch Ik ben erg zelfstandig maar houd ook wel van gezelligheid en ik kan koken Ik ben verder 18 jaartjes jong en ga rechten studeren en roken is ranzig

[ Bericht 27% gewijzigd door Memento-Mori op 21-05-2006 16:25:58 ]
  zondag 21 mei 2006 @ 16:24:42 #4
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_38048543
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef K33T het volgende:
daar wil je niet mee op kamers ?
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_38094587
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef K33T het volgende:
Mark is volbloedscommunist en wacht nog steeds op de revolutie. Luuk en ik zijn wat gematigder, ik schrijf wel met mijn linkerhand.
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:24 schreef Asmodean het volgende:

[..]

daar wil je niet mee op kamers ?
Ik haal uit je sig dat je ook interesse hebt..?
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb 8maanden wachttijd en die huisjes zijn zoooooo mooi maar ik ben wel een meisje Ik woon nu in friesland maar praat ABN moge dat duidelijk zijn ik houd niet van rommel ben erg sociaal en houd rekening met mijn medemensch Ik ben erg zelfstandig maar houd ook wel van gezelligheid en ik kan koken Ik ben verder 18 jaartjes jong en ga rechten studeren en roken is ranzig
Kan je mssn ook ff mailen ?

[ Bericht 46% gewijzigd door Oscar_de_Grouch op 22-05-2006 19:18:18 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 19:08:53 #6
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_38094617
hm, heb er volgens mij al eentje, en bovendien heb ik slechts 1 maand wachttijd, denk niet dat jullie daar wat aan hebben..
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  maandag 22 mei 2006 @ 19:10:19 #7
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_38094660
Mijn pocornmachine (die ik overigens ook meeneem :D: !!1) staat links op mijn bureau geparkeerd
pi_38094706
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef Asmodean het volgende:
hm, heb er volgens mij al eentje, en bovendien heb ik slechts 1 maand wachttijd, denk niet dat jullie daar wat aan hebben..
Ik probeer nu bij de SSHU te achterhalen hoeveel wachttijd ze verwachten dat je nodig hebt. Verder hebben we ook al per mail iemand gekregen met 1 maand wachttijd, dus je kan t proberen.
pi_38095848
Ik heb een senseo inc theepadhouder en en handdoeken en servies enzo en een tv, dvdspeler enzo (lekker nuttig om te weten)
pi_38100092
Ik heb een fluitketel, handmixer, kaasschaaf en citruspers gekregen van bovenststaande en wat compagnongs.
Verder is het misschien interessant te weten dat ik vegetariër ben, dus dat je daar niet minder kans door hebt (als het aan mij ligt althans). Wat overigens niet wil zeggen dat ik de rest dwing vegetarisch te eten, daar zijn oplossingen te over voor.
pi_38103623
Let wel dat de cumulatieve wachttijd van jullie alle 4 geldt.

Mooi aanbod, wij hebben ons ook al met z'n vieren ingeschreven, ik sta al 10 maanden ingeschreven, maat van me 14 maanden en andere knakker ook zoiets. Dan nog één iemand met één maand, maar denk dat we met motivatie wel ver komen (wij zijn texelaars ).

Ooh en Oscar, tot volgend jaar dan, aankomstig studie-genoot.

edit: lees dat je die gezamelijke wachttijd al had, was ook zoooon lange OP .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38103724
Ik ben trouwens nu wel nieuwsgierig naar je mooie schoenen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38104188
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Let wel dat de cumulatieve wachttijd van jullie alle 4 geldt.

Mooi aanbod, wij hebben ons ook al met z'n vieren ingeschreven, ik sta al 10 maanden ingeschreven, maat van me 14 maanden en andere knakker ook zoiets. Dan nog één iemand met één maand, maar denk dat we met motivatie wel ver komen (wij zijn texelaars ).

edit: lees dat je die gezamelijke wachttijd al had, was ook zoooon lange OP .
We hebben met z'n drieën samen zo'n 21 maanden staan. Heb SSHU al gemaild of ze konden zeggen wat zo ongeveer 't minimum was, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoeveel mensen d'rop afkomen, er stond ook bij dat als niet alle huizen verdeeld waren, de rest dan individueel toegewezen zou worden. Dus er is kans .
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb je ook al zo'n tof UU e-mailadres ontvangen ?
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben trouwens nu wel nieuwsgierig naar je mooie schoenen.
Dan zal je toch echt met ons op kamers moeten .
pi_38104219
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

We hebben met z'n drieën samen zo'n 21 maanden staan. Heb SSHU al gemaild of ze konden zeggen wat zo ongeveer 't minimum was, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoeveel mensen d'rop afkomen, er stond ook bij dat als niet alle huizen verdeeld waren, de rest dan individueel toegewezen zou worden. Dus er is kans .
[..]

Ja idd, stond volgens mij ook op dat het heel belangrijk was om die brief te bewaren.

Maar kan hem niet meer vinden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38104302
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

[..]

Voor de mensen die individueel toegewezen willen worden hebben al 29 mensen gereageerd in totaal zijn er 10 huiisjes van 4 personen en er zullen wel veel groepen gereageerd hebben pff kamers in Utrecht zijn echt moeilijk
Ik bedoel 10 groepjes is niet veel
En ik heb ook een UU adres ':') en een kaart gekregen "succes met je examens en hopelijk tot september'
pi_38104560
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Voor de mensen die individueel toegewezen willen worden hebben al 29 mensen gereageerd in totaal zijn er 10 huiisjes van 4 personen en er zullen wel veel groepen gereageerd hebben pff kamers in Utrecht zijn echt moeilijk
Ik bedoel 10 groepjes is niet veel
En ik heb ook een UU adres ':') en een kaart gekregen "succes met je examens en hopelijk tot september'
Ja, idd, daar heeft zeker een student marketing bij gezeten die gepromoveerd is op onderdeel klantenbinding; je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38104642
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, idd, daar heeft zeker een student marketing bij gezeten die gepromoveerd is op onderdeel klantenbinding; je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Op de voorlichtingsdag gingen we ook op kosten van de UNi een terrasje pikken ze willen echt graag nieuwe studenten
*bedje *
pi_38104700
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Op de voorlichtingsdag gingen we ook op kosten van de UNi een terrasje pikken ze willen echt graag nieuwe studenten
*bedje *
Heb in Groningen de hele kantine daar leeggegeten op kosten van de faculteit, maarja, we waren daar ook met z'n, nou, 5en? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38105068
Heuy, dit topic wordt niet het UU-slowchattopic .
Groningen ben ik ook geweest trouwens, zattacka!

We willen vrijdag het liefst alvast iemand kiezen.
pi_38105141
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Heuy, dit topic wordt niet het UU-slowchattopic .
Groningen ben ik ook geweest trouwens, zattacka!

We willen vrijdag het liefst alvast iemand kiezen.
Wanneer, welke meeloopdag?
doe eens msn accepteren dan
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:34:40 #21
105263 Litso
Interlectueel.
pi_38110305
Kom mensen, we hebben al genoeg slowchats dus hier mag het wel gewoon ontopic blijven.
Oh en voor eventuele spam-roepers: bedankt dat je met ons meedenkt maar dit topic heeft toestemming
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_38114302
Ja, we pakken het wel goed aan hoor.
Maar, dus, nog meer mensen geïnteresseerd?
pi_38114552
Je moet studentes economie oid als huisgenoot pakken die zijn lief .
Ik ga ook in utrecht studeren (als ik ingeloot word) en dan gaan we een appartement huren/kopen met 4 vriende en feesten - dat wordt waan

Dat kopen doet dan de vader van een vriend van mij
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:56:00 #24
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_38134717
oeh, bij ons wordt ook waan joh!

alleen nog ff een vierde persoon regelen, dus roept u maar!
wel veel wachttijd he...
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 20:05:13 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38135099
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:56 schreef Lukaso het volgende:
oeh, bij ons wordt ook waan joh!

alleen nog ff een vierde persoon regelen, dus roept u maar!
wel veel wachttijd he...
Er heeft toch wel 1 gereageerd?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')