lk Heb dinsdganog wel hospiteerborrel, waar ik dus niet heen gaquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef xman het volgende:
Prijs 450,00 euro incl. Werkende of studerende huisgenoot gezocht.
- Amsterdam Noord fietsend 3,8 km van het pondje naar het centrum.
- Goede busverbindingen: 2 bussen die naar het centrum gaan. 1 bus naar Sloterdijk.
- Gratis parkeren en 3 minuten van de ringweg.
- Erg rustige omgeving met veel groen, supermarkt dichtbij, fitness centrum dichtbij, winkelscentrum ook..
Huis:
- 93m˛, Appartement op derde verdieping
- Woonkamer met ruim balkon, 3 slaapkamers, een buitenkamer, berging, badkamer, toilet, box.
- Faciliteiten: wasmachine, droger, ijskast, vriezer, afwasmachine, WIFI (Internet).
Je kamer:
Kamer met veel licht en vrij uitzicht. 15m2 beschikbaar vanaf 1 augustus.
Je huisgenoot:
- Relaxte en rustige student
- Ben aan het afstuderen.
- Interesses: sport (vechtsport niet voetbal), fok!ken uiteraard![]()
Gevraagd:
Ik zoek een nette en rustige huisgenoot(e) met humor die minstens 6-12 maanden gebruik wil maken van het huis. Hou er rekening mee dat dit een woning is die niet in de 'populaire' wijken ligt. Ik zoek daarom iemand die het leuk vind om een ruime appartement te delen in een rustige buurt met heel veel groen. Maar je bent ook zo in het centrum. Met de bus is het 15 minuten naar het centrum.
Plattegrond:
[afbeelding]
Appartement:
[afbeelding]
Uitzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je vragen/ contact: khabbazy [at] gmail [punt] com
Dat gaat niet meer door.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef fulco- het volgende:
[..]
Proficiat, en dat binnen 2 dagen.
Wie is het geworden? Stats!?
Dat klinkt zéker niet gek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer door.![]()
Bij deze is er weer een kamer beschikbaar
Staat erbij 3.8kmquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat klinkt zéker niet gek.Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat klinkt zéker niet gek.Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:35 schreef xman het volgende:
[..]
Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen. [quote]
Ah, oké.
[quote]Pfff ben een beetje moe, want we zijn bezig met het renoveren van de hele woning. Ik kan geen behang meer zien. Wat is dat moeilijk te verwijderen zeg. En dan heb je het verwijderd, valt het op de grond, blijft het daar plakken.![]()
Morgen komt de stucer en wordt alles gedaan. Ze gaan ook schilderen, dus dat scheelt wel.
Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.![]()
[..]
![]()
Ja lach maar!quote:
Deze 'vacature' is ingevuld. Bedankt voor de reacties en tot in september.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdelijke kamer(s) in Groningen aangeboden, woon- en slaapkamer van beide 13 m2. Internet aanwezig, douche, bad, keuken en wc gedeeld met 1 huisgenote die er bijna nooit is. Alles netjes en goed onderhouden. Wijk: Vinkhuizen. Prijs: 250 euro inclusief per maand. Beschikbaar van 1 juli tot 1 september.
Ik snap de bezwaren tegen een tijdelijke woonruimte, maar vanuit Groningen is het misschien makkelijker zoeken naar een meer permanente woonruimte.![]()
Reageer hier of mail me op het emailadres in m'n profiel.
Ik lachte je toe.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef xman het volgende:
[..]
Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.
[..]
Ja lach maar!![]()
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
xman heb je nu al iemand?
Op dit moment? 0quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn in de running?
Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:
Gezocht: kamer in Den Haag
Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan! >
Ja, dat kloptquote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet?![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:
Gezocht: kamer in Den Haag
Vanaf september ga ik de hbo opleiding "Technische Natuurkunde" volgen in Rijswijk.
Daarom ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Wat ik zoek
* kamer in een studentenhuis (gezellige huisgenootjes)
* oppervlakte tussen de 15 en 25 m2
* prijsniveau ¤ 200 - ¤ 300 (inclusief)
* goede bereikbaarheid met het ov, het liefst in de buurt van de Haagse Hogeschool of anders bij het strand, met zeezicht natuurlijk (wie niet waagt...)
Wie ik ben
* Ik ben 17 jaar
* Mijn hobbies: Mijn CV is opvraagbaar via E-mail
* Wat wil je nog meer weten? Mail
Ik woon nu nog thuis maar dat is bagger. Ik zou op zich wel heen en weer kunnen reizen in het begin, maar dat vind ik verre van ideaal zeg maar...Daarom wil ik graag per eind 2006 begin 2007 een kamer betrekken..
Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |