abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 01:17:12 #251
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39464080
quote:
Op maandag 3 juli 2006 01:11 schreef LadyDanae het volgende:
He verdorie
lk Heb dinsdganog wel hospiteerborrel, waar ik dus niet heen ga
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 3 juli 2006 @ 12:20:24 #252
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_39470559
Ik zoek ook een kamer in Utrecht, ik heb echt het idee dat alle huizen daar alleen maar meisjeshuizen zijn...

Heeft er iemand nog andere sites om kamers te zoeken?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_39519260
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef xman het volgende:
Prijs 450,00 euro incl. Werkende of studerende huisgenoot gezocht.

- Amsterdam Noord fietsend 3,8 km van het pondje naar het centrum.
- Goede busverbindingen: 2 bussen die naar het centrum gaan. 1 bus naar Sloterdijk.
- Gratis parkeren en 3 minuten van de ringweg.
- Erg rustige omgeving met veel groen, supermarkt dichtbij, fitness centrum dichtbij, winkelscentrum ook..

Huis:
- 93m˛, Appartement op derde verdieping
- Woonkamer met ruim balkon, 3 slaapkamers, een buitenkamer, berging, badkamer, toilet, box.
- Faciliteiten: wasmachine, droger, ijskast, vriezer, afwasmachine, WIFI (Internet).

Je kamer:
Kamer met veel licht en vrij uitzicht. 15m2 beschikbaar vanaf 1 augustus.

Je huisgenoot:
- Relaxte en rustige student
- Ben aan het afstuderen.
- Interesses: sport (vechtsport niet voetbal), fok!ken uiteraard

Gevraagd:
Ik zoek een nette en rustige huisgenoot(e) met humor die minstens 6-12 maanden gebruik wil maken van het huis. Hou er rekening mee dat dit een woning is die niet in de 'populaire' wijken ligt. Ik zoek daarom iemand die het leuk vind om een ruime appartement te delen in een rustige buurt met heel veel groen. Maar je bent ook zo in het centrum. Met de bus is het 15 minuten naar het centrum.

Plattegrond:
[afbeelding]

Appartement:
[afbeelding]

Uitzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb je vragen/ contact: khabbazy [at] gmail [punt] com

Ik heb een huisgenoot gevonden

[ Bericht 1% gewijzigd door xman op 06-07-2006 00:52:42 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:34:49 #254
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_39555968
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:20 schreef xman het volgende:

[..]

Ik heb een huisgenoot gevonden
Proficiat, en dat binnen 2 dagen.
Wie is het geworden? Stats!?
pi_39560899
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef fulco- het volgende:

[..]

Proficiat, en dat binnen 2 dagen.
Wie is het geworden? Stats!?
Dat gaat niet meer door.

Bij deze is er weer een kamer beschikbaar
pi_39561227
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:52 schreef xman het volgende:

[..]

Dat gaat niet meer door.

Bij deze is er weer een kamer beschikbaar
Dat klinkt zéker niet gek. Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 01:45:44 #257
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_39561833
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:

[..]

Dat klinkt zéker niet gek. Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
Staat erbij 3.8km
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_39563623
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:

[..]

Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen.

Pfff ben een beetje moe, want we zijn bezig met het renoveren van de hele woning. Ik kan geen behang meer zien. Wat is dat moeilijk te verwijderen zeg. En dan heb je het verwijderd, valt het op de grond, blijft het daar plakken.
Morgen komt de stucer en wordt alles gedaan. Ze gaan ook schilderen, dus dat scheelt wel.
pi_39564129
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Staat erbij 3.8km
Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 08:35 schreef xman het volgende:

[..]

Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen. [quote]

Ah, oké.

[quote]Pfff ben een beetje moe, want we zijn bezig met het renoveren van de hele woning. Ik kan geen behang meer zien. Wat is dat moeilijk te verwijderen zeg. En dan heb je het verwijderd, valt het op de grond, blijft het daar plakken.
Morgen komt de stucer en wordt alles gedaan. Ze gaan ook schilderen, dus dat scheelt wel.
pi_39580504
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef Noorman het volgende:

[..]

Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.
[..]

Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.
quote:
Ja lach maar!
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:45:49 #261
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39580546
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdelijke kamer(s) in Groningen aangeboden, woon- en slaapkamer van beide 13 m2. Internet aanwezig, douche, bad, keuken en wc gedeeld met 1 huisgenote die er bijna nooit is. Alles netjes en goed onderhouden. Wijk: Vinkhuizen. Prijs: 250 euro inclusief per maand. Beschikbaar van 1 juli tot 1 september.

Ik snap de bezwaren tegen een tijdelijke woonruimte, maar vanuit Groningen is het misschien makkelijker zoeken naar een meer permanente woonruimte.

Reageer hier of mail me op het emailadres in m'n profiel.
Deze 'vacature' is ingevuld. Bedankt voor de reacties en tot in september.
pi_39581686
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef xman het volgende:

[..]

Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.
[..]

Ja lach maar!
Ik lachte je toe.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:47:30 #263
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39596357
xman heb je nu al iemand?
pi_39598247
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
xman heb je nu al iemand?
Nee nog niet.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:01:51 #265
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39611197
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef xman het volgende:

[..]

Nee nog niet.
En hoeveel mensen zijn in de running?
pi_39625456
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

En hoeveel mensen zijn in de running?
Op dit moment? 0

Toen een vriend van mij aangaf dat hij de woning wilde betrekken heb ik mensen afgezegd en m'n advertentie van marktplaats.nl afgehaald. Later is hij van gedachten veranderd.

Maar ik ga nog een advertentie zetten op kamernet denk ik.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 juli 2006 @ 09:21:37 #267
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39627081
En ik zoek ook nog steeds een woning in omgeving a'dam
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_39636888
Hallo! Ik ben per september dit jaar op zoek naar een kamer in Tilburg, rond de ¤250.

Het liefst iets in West, Centrum-Zuid of Centrum-Noord (iig max 15min fietsen van de UvT) en niet-roken. Verder heb ik niet echt veel eisen of wensen, behalve dat mijn huisgenoten gezellig maar ook net zijn. Dan ben ik dat namelijk ook! :)

Als je iets voor me in de aanbieding hebt mail a.u.b. even naar xxxxxxxxxxxxxxxxx. Bij voorbaat dank.

[ Bericht 14% gewijzigd door Danny op 04-06-2013 19:53:28 ]
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:18:02 #269
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_39637854
Ik wil vanaf 1 september ergens buiten Rotterdam een studie Accountancy studeren. Dat betekent dat ik heel graag op zeer korte termijn een kamertje wil bemachtigen.

Ik ben bereid maximaal ¤300 p/m te betalen (incl GWE en Internet), de grote van de kamer maakt op zich niet heel veel uit. Ik wil/kan eventueel een hele leuke cyperse kat meenemen waar je zeker van kan genieten! Zelf ben ik net gestopt met roken, maar het maakt me niets uit als het een huisje/kamertje is waar andere studenten roken. Het liefst zoek ik een kamertje waar niet al teveel studenten zitten (max4)

Ik ben 18 en zelf erg sociaal en netjes ingesteld. Schoonmaken heb ik al jaren in mijn moeder haar huis moeten doen, en ik ben er zeker niet vies van. Ik ben wel iemand die van feesten houd, maar het moet zeker niet ten koste gaan van me studie (dus een studentenhuisje met alleen maar bierdrinkers heb ik weinig aan).

Ik kan redelijk wat maaltijden koken, maar ben niet iemand die elke avond met de hele groep wilt mee eten. Ik kan wel goed met andere mensen opschieten, maar zal geen overlast veroorzaken.

Dames/Heren, help mij aub uit de brand!!

Mailen kan naar michael_vd_berg at hotmail dot com

Als tegenprestatie zal ik het hele huis eenmalig laten blinken

[ Bericht 5% gewijzigd door MeneerMuis op 08-07-2006 18:39:48 ]
World Wrestling Entertainment
pi_39661413
Gezocht: kamer in Den Haag

Vanaf september ga ik de hbo opleiding "hogere europese beroepen opleiding" volgen in Den Haag.
Daarom ben ik op zoek naar een kamer in deze stad.

Wat ik zoek
* kamer in een studentenhuis (gezellige huisgenootjes *O* )
* oppervlakte tussen de 15 en 25 m2
* prijsniveau ¤ 250 - ¤ 350 (inclusief)
* goede bereikbaarheid met het ov, het liefst in de buurt van de Haagse Hogeschool of anders bij het strand, met zeezicht natuurlijk (wie niet waagt... :') )

Wie ik ben

* Ik ben 20 jaar
* Mijn hobbies: gewoon leuke dingen doen! c_/ en lezen, fietsen, wandelen, reizen...
* Volgens 3 willekeurige personen in mijn omgeving :s) >

1: "gezellig, je kan met jou leuk ouwehoeren"
2: "je bent een leuke meid, alleen soms kan je een beetje zeuren"
3: "superlief"

* Check m'n postgeschiedenis :P
* Wat wil je nog meer weten??

Ik woon nu nog in een studentenhuis in Breda omdat ik international leisure management gestudeerd heb op de NHTV Internationale hogeschool te Breda. Ik zou op zich wel heen en weer kunnen reizen in het begin, maar dat vind ik verre van ideaal zeg maar...Daarom wil ik graag per 1 september een kamer betrekken..

Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan! >

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 03-04-2013 11:00:26 (email weggehaald) ]
  zondag 9 juli 2006 @ 18:15:32 #271
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39664454
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:

Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan! >
Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet? O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 03-04-2013 11:00:41 (email weggehaald) ]
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_39666597
Kent iemand in Leiden het klooster aan de Vrouwenweg? Is dat wat?
pi_39670245
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Hare het volgende:

[..]

Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet?
Ja, dat klopt
Het "probleem" is dat het pand eigendom van een woonstichting is en wij dus niet mogen bepalen wie de nieuwe bewoner wordt van een kamer. Er komt nu bijvoorbeeld een nieuwe bewoner op kamer D, maar ja, hij of zij is (nog) niet voorgesteld aan ons. Het is een verrassing zeg maar

Je kan je het beste inschrijven op http://www.woonloketbreda.nl en dan opties nemen op studentenkamers. Kost wel eenmalig ¤ 25 geloof ik, maar goed, je krijgt er wel een hele mooie kamer voor een redelijke prijs voor terug. Je moet natuurlijk wel wat wachttijd opbouwen, maar ter indicatie: ik had ongeveer 4 maanden wachttijd en toen kreeg ik mijn huidige kamer aangeboden. Je moet gewoon geluk hebben denk ik Als je nog meer wilt weten, mijn email adres weet je
pi_39670931
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:

Vanaf september ga ik de hbo opleiding "Technische Natuurkunde" volgen in Rijswijk.
Daarom ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.

Wat ik zoek
* kamer in een studentenhuis (gezellige huisgenootjes )
* oppervlakte tussen de 15 en 25 m2
* prijsniveau ¤ 200 - ¤ 300 (inclusief)
* goede bereikbaarheid met het ov, het liefst in de buurt van de Haagse Hogeschool of anders bij het strand, met zeezicht natuurlijk (wie niet waagt... )

Wie ik ben

* Ik ben 17 jaar
* Mijn hobbies: Mijn CV is opvraagbaar via E-mail
* Wat wil je nog meer weten? Mail

Ik woon nu nog thuis maar dat is bagger. Ik zou op zich wel heen en weer kunnen reizen in het begin, maar dat vind ik verre van ideaal zeg maar...Daarom wil ik graag per eind 2006 begin 2007 een kamer betrekken..

Mail me dan!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:05:49 #275
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39671609
25m2 voor 200 euro

Zo zo

Mijn kamer is 13m2 voor 275
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties