Laten we samen wanhopig verderzoekenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar even een klein oproepje,
Gezocht: Kamer in omgeving a'dam / a'veen.
Verder weinig eisen over hoe en wat, alleen financieel mag het tot een eurotje of 300.
Doen wequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Laten we samen wanhopig verderzoeken![]()
Ik heb een kamerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ssh ben ik an de beurt voor warande ja en de meeste kamers zijn daar al zo snel beschikbaarmaar ik houd alle sites goed in de gaten, meer kan je ook niet echt doen vanuit Friesland
Daar staan alleen niet heel veel kamers op...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
www.studentenhuisvesting.nl is ook best goed.
gefeliquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb een kamerop de warande in Zeist, ik vind het een heerlijke omgeving daar, redelijke prijs en grote, eigen balkon, huis heeft 2 katjes
en met de bus ben je zo in Utrecht. Na de eerste keer hopsiteren werd ik gebeld dat ik t was geworden (ik zat bij het 2e hospiteeradres
) vanaf 11juli gaat het in
Waar zit je straks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef The6thgate het volgende:
[..]
gefeliwarande had ik ook wel prima gevonden als ik daar terecht was gekomen, maar vind het stiekem toch wel fijn om 10 minuten lopen van het centrum/CS te zitten
contract is al ondertekend en per 1 juli is ie van mij
![]()
otterstraat. btje jammer van de 12m2 met 14 huisgenoten...wel erg drukquote:
Helemaal niemand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef DarkFly het volgende:
Gezocht: Kamer in Den Haag (of omgeving)
In verband met m'n stage ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag of daar in de buurt. Het gaat om de periode van 15 augustus t/m 15 oktober.
Heb je wat voor mij, of wil je eerst meer informatie over mij? Mailen kan naar darkfly@home.nl
Ik heb niets gehoord over kamers beschikbaar in Groningen de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef reconnect het volgende:
Kamer gezocht in Grun,
ik ga volgend jaar Economie en Management studeren aan de RUG en zou graag een kamer willen hebben.
Minimaal 12 m2
geen tijdelijke kamers
200-300 euro
Sterkte.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:38 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb een kamer gevonden via IN, in Groningen. Zij hebben per direct kamers beschikbaar in Selwerd. Ik heb zelf een kamer in Hoendiep weten te bemachtigen, de laatste die nog beschikbaar was.
Nog steeds zoekendequote:Een kamer gezocht in Nijmegen!Ik rook niet en vind het leuk om samen te eten of iets gezelligs te doen. Ben 18 jaar en aankomend Geneeskunde studente. Liefst een kamer rond de 15/20 m2 voor ongeveer 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd ![]()
Als iemand wat weet, mijn mail staat in mijn profiel![]()
ja het is best moeilijk om een kamer te vinden daarquote:Op zondag 25 juni 2006 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over kamers beschikbaar in Groningen de afgelopen tijdLaatst nog wel dus in de raamstraat, maar dat is al weg..
He, had ik eerder moeten weten...ga vanaf volgende week weg hier. Midden in het centrum nog wel! Jammer volgende keer beter! Schrijf je in bij het Kamerburo of op Kamernet.nl...er zijn veel kamers vrij in Maastricht momenteel.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:27 schreef Dabrye het volgende:
Ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht. En eigenlijk zo snel mogelijk.
Eisen: maximaal budget 250 euro (300 euro als de kamer écht de moeite waard is), bij voorkeur goedkoper. Ik rook, ben verder vrij rustig. Ik zoek de kamer zo snel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |