Misschien moeten ze de focus daar eens op leggen ipv die ene moslim die nu uit de kast komt opjagen.quote:De voormalige GroenLinks politicus wilde een voorvechter zijn voor multicultureel Nederland, hij dacht dat zijn homoseksualiteit daar een belemmering bij zou zijn.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Online tv-kanaal: Linda de Mol en Jildou van der Bijl
Na het blad Linda en de site Lindanieuws is er vanaf maandag een online tv-kanaal van Linda. Je moet lid worden en er ¤ 3,50 per maand voor betalen. Daarvoor krijg je ‘videosnacks’: viral filmpjes van YouTube, tv-fragmenten van de avond ervoor, maar ook door Linda gemaakte formats. Kortom, de waan van de dag, voor de Linda-doelgroep dan, op desktop, tablet en mobiel. Wordt dit het nieuwe tv-kijken? En wordt dit hét nieuwe online verdienmodel? We vragen het Linda de Mol en Jildou van der Bijl.
Of waarom hij lijkt te geloven in een bovennatuurlijk wezen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de focus daar eens op leggen ipv die ene moslim die nu uit de kast komt opjagen.
Fok sportquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Fox Sports zou handig zijn ipv Fox Sport als bronvermelding
Lijkt me mooie film overigens!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:09 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden toch vorige week ook al iets over Bond?
Hopelijk komende zondag 45 minuten lang BARRY op je beeldscherm.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Barry Atsma![]()
Zo dat moest ik even kwijt.
Batsmaquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Barry Atsma![]()
Hoi ik ben Boterbartje. Over het algemeen enkel actief in TRV en WO rechten topic, maar bij deze op zoek naar Pax. DWDD kijk ik vrijwel altijd, al vind ik het wel minder sinds afgelopen half jaar. Het item met Tesla vond ik wel tof overigens.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n mooie jongen bent.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Barry Atsma![]()
Hallo Boterbartjequote:Op maandag 26 oktober 2015 19:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Boterbartje. Over het algemeen enkel actief in TRV en WO rechten topic, maar bij deze op zoek naar Pax. DWDD kijk ik vrijwel altijd, al vind ik het wel minder sinds afgelopen half jaar. Het item met Tesla vond ik wel tof overigens.
Dat ook, maar dat is nog geen reden om dan maar poeslief over onze Barry te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n mooie jongen bent.
Welkom in dit fantastische toppikje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Boterbartje. Over het algemeen enkel actief in TRV en WO rechten topic, maar bij deze op zoek naar Pax. DWDD kijk ik vrijwel altijd, al vind ik het wel minder sinds afgelopen half jaar. Het item met Tesla vond ik wel tof overigens.
Je vergeet ''met accuzuur overladen''quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welkom in dit fantastische toppikje.
Bans worden niet besproken, mailen naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey Paxcon! Ik heb een maandban gekregen voor SES. Moet over een maand PM'en voor een unban. Nu kan ik niet DM'en of PM 'en omdat ik daar een ban voor heb waar ik overigens nooit bericht van heb gehad of een mail. Zou jij dit intern even door kunnen zetten? Ik kreeg het bericht per DM van Pharkus, deze wou ik dan ook replyen maar dat kan dus niet.
Daarom per quote van de SES mod! Sorry. Kort gezegd:
1. PM DM ban zonder reden: graag opheffen!
2. Wat is de reden van SES ban?
3. Groetjes!
Hallo Ajacied,quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Boterbartje
Leuke post.
Groetjes.
Ik ga dus niet met mijn prive mail mailen naar forum. Staat overigens ook duidelijk PM, maar ik heb daar dus (uit het niets) ook een ban voor. Vandaar dat ik paxcon (OF JIJ!) benader met vraag om ophelderingquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, mailen naar forum@fok.nl.
Barry batsen met Carmen? Nee dank je. Dat coach hem net als Eric Corton maar af mag knallen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk komende zondag 45 minuten lang BARRY op je beeldscherm.
Thanks! Wel gezellig groep lijkt. Is het een wisselende groep of een gezellige kliek?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welkom in dit fantastische toppikje.
hopelijk wordt kai omgelegd. kquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Barry batsen met Carmen? Nee dank je. Dat coach hem net als Eric Corton maar af mag knallen.
Wij gaan niet over bans dus je moet het toch via de mail doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga dus niet met mijn prive mail mailen naar forum. Staat overigens ook duidelijk PM, maar ik heb daar dus (uit het niets) ook een ban voor. Vandaar dat ik paxcon (OF JIJ!) benader met vraag om opheldering
James Blunt niveauquote:
liefst dat luther kai omlegt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat ze maar allemaal op Luther na omgelegd worden.
Zou wel lachen zijn, ja. Dat ze het niet alleen in bad doet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:16 schreef superniger het volgende:
Linda gaat straks een kutscheet laten.
Genot.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Constant Kusters bij Pauw.
Dat was genotquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Christoph Waltz in Inglourious Basterds
Ah, komaan zeg. Lekker dan. Ff fictief mailtadres aanmaken dan. Jezus wat omslachtig allemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij gaan niet over bans dus je moet het toch via de mail doen.
Mis ik iets?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, ja. Dat ze het niet alleen in bad doet.
Nice!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Constant Kusters bij Pauw.
Dit gezeik is omslachtiger.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah, komaan zeg. Lekker dan. Ff fictief mailtadres aanmaken dan. Jezus wat omslachtig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |