Staat in de edit, dat is haar voor- en achternaamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom is mn post weggehaald? Dit is toch een raar topic?
Nee, ik had nog een andere post die eerder is weggehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staat in de edit, dat is haar voor- en achternaam
Ik neem het even mee naar FBquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, ik had nog een andere post die eerder is weggehaald.
Je bent toevallig zelf hogeschool-scholier in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:23 schreef Erno-BE het volgende:
Leeuwarden is GEEN studentenstad
Herhaling
Waar staat dat/wie beweert dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:23 schreef Erno-BE het volgende:
Herhaling
Nee HAN Nijmegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:24 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Je bent toevallig zelf hogeschool-scholier in Leeuwarden?
Geen volwaardige universiteit (ja Open Universiteit en depedances van de RUG, maar dat zijn geen volwaardige universiteiten), dus op een paar thuiswonende RUGgers geen studenten, dus geen studentenstad.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef MrSalazar het volgende:
Arnhem is GEEN studentenstad
Herhaling
Arnhem is GEEN studentenstad
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen volwaardige universiteit (ja Open Universiteit en depedances van de RUG, maar dat zijn geen volwaardige universiteiten), dus op een paar thuiswonende RUGgers geen studenten, dus geen studentenstad.
Accountancyquote:
Leeuwaarden heeft van alle steden in Nederland het hoogste aantal inwoners dat studeert (ofwel hbo of wo want hbo is tegenwoordig ook 'studeren'.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.
Ik reageerde op Honarubu, alleen was het quoten vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.
Hbo'ers zijn GEEN studentenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:30 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Leeuwaarden heeft van alle steden in Nederland het hoogste aantal inwoners dat studeert (ofwel hbo of wo want hbo is tegenwoordig ook 'studeren'.
http://www.dub.uu.nl/site(...)8/studentenratio.pdf
Daar wonen echt wel mensen op kamers hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen volwaardige universiteit (ja Open Universiteit en depedances van de RUG, maar dat zijn geen volwaardige universiteiten), dus op een paar thuiswonende RUGgers geen studenten, dus geen studentenstad.
Oh bedoel je het zo. Ik las niet zo dat je wilde impliceren dat Leeuwarden een studentenstad is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:30 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Leeuwaarden heeft van alle steden in Nederland het hoogste aantal inwoners dat studeert (ofwel hbo of wo want hbo is tegenwoordig ook 'studeren'.
http://www.dub.uu.nl/site(...)8/studentenratio.pdf
Dan zouden alle steden in Nederland een studentenstad zijn, er zullen overal studenten zijn die nog thuis wonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:34 schreef Harunobu het volgende:
De definitie van een studentenstad is toch dat er studenten wonen?
Hoewel het boven Amsterdam, Rotterdam, Delft en Eindhoven staat nog steeds inferieur aan echte studentensteden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar wonen echt wel mensen op kamers hoor![]()
Van wat ik van vrienden hoor is dat een hele leuke stad om te wonen
Je weet een gehucht waar toevallig 40% thuiswonend student is? Welke?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zouden alle steden in Nederland een studentenstad zijn, er zullen overal studenten zijn die nog thuis wonen.
Volgens Van Dale welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hbo'ers zijn GEEN studenten
Herhaling
Hbo'ers zijn GEEN studenten
Ongetwijfeld de omliggende dorpjes inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:36 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Je weet een gehucht waar toevallig 40% thuiswonend student is? Welke?
Studentes zijn trouwens een heel stuk leuker dan cursistes. De cursistes die echt leuk zijn, zijn overigens ex-vwo'sters die zich kunnen meten met echte studentes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:24 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Je bent toevallig zelf hogeschool-scholier in Leeuwarden?
Psst, statistieken liegen niet. Trouwens, als je in Nijmegen of Utrecht een scholier of student tegen komt, je ziet niet aan het brandmerk op hun voorhoofd of 'het een echte is'. Ben jij niet die gast van neuken in Nijmegen. Grote kans dat je na je ONS een scholier van de HAN ipv een echte student tussen je lakens vindt. (kan ook wel een grap maken dat dit je niet lukt, maar de grootste losers hebben vaak het meeste seks).
Het is vast veel gezelliger in Leeuwarden dan in Enschede. In Rotterdam heb je vast ook gezelligheid, met al die uitgaande havenarbeiders en allochtonen.
Maar volgens het Fok-woordenboek niet he.quote:
Wat een dijenkletserquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar volgens het Fok-woordenboek niet he.
Wel grappig dat de HAN het gebouw van Educatie I/O genoemd hebben, dat stat namelijk voor Inferieur Onderwijs
Weurt, Leiderdorp, Berkel-Enschot en al die andere dorpen die dicht tegen een studentenstad aanliggen wellicht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:36 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Je weet een gehucht waar toevallig 40% thuiswonend student is? Welke?
Is dat relevant eigenlijk? Beetje patat/friet-discussie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nogmaals dat zijn cursisten, studenten staan ingeschreven bij een universiteit. Waarom snappen veel mensen dat dan niet? Het is zooo simpel: studenten staan ingeschreven bij een universiteit, cursisten bij een hogeschool.
De meeste hbo'ers kunnen echt wel 2x1-1,5 uur reizen op een dag, zo vermoeiend is dat niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:38 schreef Harunobu het volgende:
Zo raar is dat niet. Alle jongeren in Groningen, Drenthe en Friesland die geen mbo doen gaan in Groningen, Zwolle of Leeuwarden wonen.
Wat is mijn advies dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:47 schreef Harunobu het volgende:
Misschien hebben ze allemaal naar jouw advies geluisterd.
Het hangt echt af van de faculteit waar je studeert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Seam het volgende:
Ik zou nog liever chemisch gecastreerd worden dan in Leiden tussen al die knorren moeten studeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |