abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:33:59 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128407803
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:41:35 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128408108
Perr, er staat ook een link naar de Nederlandse test in :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 00:00:04 #3
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128408801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je kan even googlen op de voedingswaarde.
Voor een keer kan het gewoon geen kwaad, lekker inderdaad.

Arum...... tahin, hummus, basilicum, pesto's, parmezaan,rucola en pijnboompitten... bah
:D
Precies, voor een keer moet het kunnen vind ik.

Ze zijn echt zooo lekker :9~ .
Maarja, gezond denk ik niet bepaald met die saus erop enzo.
pi_128409426
Ik vond de test na drie gezichten saai! :D No score.

Nog vier maanden en dan ga ik naar een kangoeroe-eiland in de kangoeroe-zon met een kangoeroe-moeder en een kangoeroe-jong.

Kangoeroe *O*
  zondag 30 juni 2013 @ 00:38:25 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128410105
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:17 schreef anna82 het volgende:
Ik vond de test na drie gezichten saai! :D No score.

Nog vier maanden en dan ga ik naar een kangoeroe-eiland in de kangoeroe-zon met een kangoeroe-moeder en een kangoeroe-jong.

Kangoeroe *O*
Kanga en Roe! *O*

En koala's en wombats knuffelen? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 30 juni 2013 @ 00:39:02 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128410122
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Precies, voor een keer moet het kunnen vind ik.

Ze zijn echt zooo lekker :9~ .
Maarja, gezond denk ik niet bepaald met die saus erop enzo.
Ik doe er nooit saus op, dan doe ik net of het gezond is :+ Bruin broodje met veggies en kaas/vlees, bwah :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 30 juni 2013 @ 00:39:42 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128410142
Dat plaatje in de OP _O- *knorgrinnik*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 30 juni 2013 @ 00:40:27 #8
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128410173
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik doe er nooit saus op, dan doe ik net of het gezond is :+ Bruin broodje met veggies en kaas/vlees, bwah :+
Oh, ik heb altijd een wit broodje met kipfilet en dan pepers, kaas en hete saus. En gegrilld natuurlijk. O+ .

Ik ben blij dat de Subway hier niet in de buurt zit, dan was het lastig te weerstaan geweest voor me.
pi_128410221
Subway zit vlak bij. Ik kom er denk ik 1x per jaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128410487
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh, ik heb altijd een wit broodje met kipfilet en dan pepers, kaas en hete saus. En gegrilld natuurlijk. O+ .

Ik ben blij dat de Subway hier niet in de buurt zit, dan was het lastig te weerstaan geweest voor me.
Als ik een broodje neem, heb ik hem ook zo. Het is wel goed dat het brood zo fout is, want ik krijg vrij snel straf :') Wel zonder kaas, want die smaakt naar plastic. En een ander broodje. Met sweet onion saus :9
  zondag 30 juni 2013 @ 00:53:51 #11
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128410616
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Subway zit vlak bij. Ik kom er denk ik 1x per jaar.
Respect!
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik een broodje neem, heb ik hem ook zo. Het is wel goed dat het brood zo fout is, want ik krijg vrij snel straf :') Wel zonder kaas, want die smaakt naar plastic. Met sweet onion saus :9
Ja, ik weet trouwens niet zeker of ik die kaas er wel bij heb, maar volgens mij wel. Maar ik houd wel van pittig :@ .
pi_128410810
Als ik een Subway broodje neem dan neem ik het pittigste wat ze hebben :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 01:50:39 #13
70532 loveli
N
pi_128411944
Ik skip de broodjes en ga voor de cookies.

Hoop dat subway zsm failliet gaat :')
crap in = crap out
pi_128412838
Haha de subway cookies zijn erg lekker! Ik heb altijd de tonijn met sweet onion saus, jammie. Altijd als ik er kom dan, want gelukkig voor mijn portemonnee+lichaam is dat niet zo vaak ;).

Had die gezichtentest in t engels gemaakt, wel wat woorden de vertaling van opgezocht, kwam op 30 :)

En nu maar weer eens proberen verder te slapen, zucht!
  zondag 30 juni 2013 @ 07:23:51 #15
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128413391
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef loveli het volgende:
Ik skip de broodjes en ga voor de cookies.

Hoop dat subway zsm failliet gaat :')
Oja, de cookies O+ .

En neeeeeeeeeeeeee :o .
pi_128413395
Mogge!

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:07 schreef loveli het volgende:
Is een beetje weggezakt en heb een flinke werkweek achter de rug, ga het later even nakijken. Wat is het doel?
Het doel van de vraag was de kwaliteit van de pilingedrienten beoordelen.
Het doel van de multimineraal is voor mij eigenlijk de vitamine D, de mineralen leken me niet verkeerd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:
Waarom wil jij trouwens B's supplementeren, sigme?!
Die zijn voor mijn liefste, die wat weinig energie heeft. Mutivitaminen lijken te helpen, maar zijn vies. Dus het leek me de moeite waard een B-complex te nemen, mogelijk zelfde effect, minder vies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 30 juni 2013 @ 07:47:37 #17
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128413425
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 07:26 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Goeiemorgen :) .
pi_128413441
De spinles deze ochtend zit al vol :(. Uurtje langer thuis zondagochtendlummelen dan maar en daarna een uur bodypump.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128413459
Vol op zondagochtend! Wel balen. Ik ga eerst even langs huis voor ik ga sporten, sportschool toch pas om 9 uur open. Voordeel van krachttraining is dat de stoere jongens uitslapen op zondag en ik meestal alleen ben. Nadeel is dat cardiofanaten massaal vroeg opstaan en er na mijn training geen enkel cardioaparaat vrij is doorgaans.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128413768
Autch....spierpijn :') Twee dagen achter elkaar yoga is best heftig. Maar ik zet door....want spieren heb ik nodig. Straks nog een uurtje en dan misschien vanavond ff naar de sauna, hopen dat het dan minder wordt O+
pi_128413872
Mogge.
Subway mis ik niet nu ik er al heel lang niet geweest ben.,

Lijstje
O 2 zachtgekookte eitjes, dubbele boterham pindakaas
T appel
L dubbele boterham pate
T appeltaart, volkorenkoekje
T handje nootjes
D chinees
T koekje
pi_128413895
O: gekookt eitje en toast
S: 10km hardloopwedstrijd :9
L: brood met hummus, mok melk
T: yoghurt met bosvruchten
D: verse pizza :9
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 09:53:26 #23
70532 loveli
N
pi_128414028
:O
crap in = crap out
pi_128414037
Auw.. ik kan amper gaan zitten of staan. Dat squatten heeft echt voor een spierpijn gezorgd waar je U tegen zegt. Zag trouwens dat ik niet de echte burpees doe, dat zie ik mezelf ook niet doen. Ik moet vanuit liggen op mijn buik opstaan en dat zoveel mogelijk achter elkaar.

Morgen weer naar de sportschool, weer zorgen voor helse spierpijn in mijn bovenbenen, want ook al voel ik me net een oud wijf, het voelt wel lekker!

Vriendlief is al nieuwe remmen onder de auto aan het zetten en ik ga maar eens ontbijten en aan de poets.
Maar nu eerst.. opstaan..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128414369
Moblo veel succes *O* En plezier 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128414417
J0ycie88, heb je deze ooit gezien? :D

En dat commentaar er bij:
quote:
Why is he doing them like he's in an anti-gravity chamber?
Meanwhile, I do them like an obese elephant with a bum leg.
I'm so mad right now.
Ik lag dubbel, want dat is zó waar :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128414574
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 07:26 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[..]

Het doel van de vraag was de kwaliteit van de pilingedrienten beoordelen.
Het doel van de multimineraal is voor mij eigenlijk de vitamine D, de mineralen leken me niet verkeerd.

[..]

Die zijn voor mijn liefste, die wat weinig energie heeft. Mutivitaminen lijken te helpen, maar zijn vies. Dus het leek me de moeite waard een B-complex te nemen, mogelijk zelfde effect, minder vies.
Ah, jouw lijstjes kennende leek het me raar dat jij B's zou supplementeren.

Mijn multivitamine is trouwens niet vies :P Wel belachelijk groot :')
:@ zit ook flinke dosis B's in trouwens en ik zou normaal al genoeg moeten binnenkrijgen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128414622
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:29 schreef Isabeau het volgende:
J0ycie88, heb je deze ooit gezien? :D

En dat commentaar er bij:

[..]

Ik lag dubbel, want dat is zó waar :D
Ja die heb inderdaad gezien! Ik dacht ik zal eens googlen op Burpees. Nou ik lig gewoon en probeer met moeite omhoog te komen, en dat vind ik al zwaar :P Ik noem het vanaf nu ook geen Burpees meer, want dat is niet wat ik doe. Soms snap ik sommige instructeurs niet op mijn sportschool..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128414678
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik een Subway broodje neem dan neem ik het pittigste wat ze hebben :Y
^ dit

En doe maar wat jalapenos!
...
Meer
...
Nog iets meer
...
Zo ja :9

Maar is meer dan jaar geleden dat ik er ben geweest, en dat terwijl die in m'n straat zit :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128414734
Geef mij de chicken teriyaki maar, maar dat is al zo lang geleden!

Even een vraagje he, ik wil ook wat meer thuis gaan trainen.
Nu heb ik wel wat oefeningen die ik in de sportschool doe die ik ook thuis kan doen.

Push ups, squats en dan die nepburpees :P en de oefeninen voor mijn armen kan ik met flessen frisdrank doen. Maar wat zijn nu nog meer goede oefeningen die ik ook thuis kan doen. Ik wil geen jillian gaan doen. Maar gewoon een eigen combi doen.
Ben al een beetje aan het youtuben, maar zonder namen van oefeningen kom ik niet ver.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128414735
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Maar is meer dan jaar geleden dat ik er ben geweest, en dat terwijl die in m'n straat zit
:D ik vind het serieus best duur voor een broodje. Niet dat ik het niet lekker vind hoor, maar het past niet zo geweldig in mijn huidige manier van eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2013 @ 10:51:47 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128414736
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dit

En doe maar wat jalapenos!
...
Meer
...
Nog iets meer
...
Zo ja :9

Maar is meer dan jaar geleden dat ik er ben geweest, en dat terwijl die in m'n straat zit :')
Subway zoals V1 inderdaad.

Succes Mo *O*

Heb ook gerend, zonder pijn *O* 7.5 km met 10 km/uur :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128414820
^O^ uniekje
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik vind het serieus best duur voor een broodje. Niet dat ik het niet lekker vind hoor, maar het past niet zo geweldig in mijn huidige manier van eten.
Kan me de prijs eerlijk gezegd niet herinneren :D
En zijn inderdaad beter opties...

Wilde vorige week na de boodschappen een broodje halen maar ze waren nog niet open om 9u :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128414874
Ik heb volgens mij nog nooit bij de Subway gegeten :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128414880
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Wilde vorige week na de boodschappen een broodje halen maar ze waren nog niet open om 9u
Wie eet er nu broodjes om 9 uur :{w

Uniek *O*

En slaap lekker allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2013 @ 11:05:05 #36
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128414962
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Auw.. ik kan amper gaan zitten of staan. Dat squatten heeft echt voor een spierpijn gezorgd waar je U tegen zegt. Zag trouwens dat ik niet de echte burpees doe, dat zie ik mezelf ook niet doen. Ik moet vanuit liggen op mijn buik opstaan en dat zoveel mogelijk achter elkaar.

Morgen weer naar de sportschool, weer zorgen voor helse spierpijn in mijn bovenbenen, want ook al voel ik me net een oud wijf, het voelt wel lekker!

Vriendlief is al nieuwe remmen onder de auto aan het zetten en ik ga maar eens ontbijten en aan de poets.
Maar nu eerst.. opstaan..
Oh, dat is minder. Maar je bent in ieder geval goed bezig geweest :Y .
quote:
12s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie eet er nu broodjes om 9 uur :{w

Uniek *O*

En slaap lekker allemaal.
Ik, normaal gesproken.

En slaap lekker!
pi_128415148
Mn planning voor vandaag

O: snee brood met pindakaas, snee met kipfilet en rucola
T: druiven, peer
L: noodles met n berg groenten
T: koffie, zonnepitten, handje ofzo
D: onderweg naar Eindhoven ergens, zal wel mac of een broodje worden.
T: koffie, misschien muntthee
compact en kleverig.
pi_128415169
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit bij de Subway gegeten :+
ik 1keer :+ omdat een vriend van mn ex er werkte en we gingen ff langs.
compact en kleverig.
  zondag 30 juni 2013 @ 11:36:16 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128415550
Brrr de Mac.. waarom niet even langs een wegrestaurantje en daar iets gezonder bestellen?

Slaap lekker Isa... Je hebt je goed gehouden vannacht, goed man! En dan ook nog sporten! Respect.

Lijst:
S: 7.5 km hardlopen
O: volk.boterham kaas, 2 volk. beschuit aardbeien, beker ijskoude melk, zacht gekookt eitje, cappuccino
L: 2 volk. boterham met gegrilde kipfilet, bak salade met blik tonijn en gekookt ei
B: 7 km wandelen
T's: beschuit aardbeien, kom rode bessen met suiker, appel, paar drojes, blokje choco, plak cake met aardbeien en slagroom :9
D: bloemkool, gekookte worteltjes, aardappelpuree, gebakken scholletjes
T: kwark/vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128415613
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr de Mac.. waarom niet even langs een wegrestaurantje en daar iets gezonder bestellen?

Slaap lekker Isa... Je hebt je goed gehouden vannacht, goed man! En dan ook nog sporten! Respect.

Lijst:
S: 7.5 km hardlopen
O: volk.boterham kaas, 2 volk. beschuit aardbeien, beker ijskoude melk, zacht gekookt eitje, cappuccino
L: 2 volk. boterham met gegrilde kipfilet, bak salade met blik tonijn en gekookt ei
B: 7 km wandelen
T's: beschuit aardbeien, kom rode bessen met suiker, appel, paar drojes, blokje choco, plak cake met aardbeien en slagroom :9
D: bloemkool, gekookte worteltjes, aardappelpuree, gebakken scholletjes
T: kwark/vla
Je D :9 O+
pi_128415720
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr de Mac.. waarom niet even langs een wegrestaurantje en daar iets gezonder bestellen?

Slaap lekker Isa... Je hebt je goed gehouden vannacht, goed man! En dan ook nog sporten! Respect.

Lijst:
S: 7.5 km hardlopen
O: volk.boterham kaas, 2 volk. beschuit aardbeien, beker ijskoude melk, zacht gekookt eitje, cappuccino
L: 2 volk. boterham met gegrilde kipfilet, bak salade met blik tonijn en gekookt ei
B: 7 km wandelen
T's: beschuit aardbeien, kom rode bessen met suiker, appel, paar drojes, blokje choco, plak cake met aardbeien en slagroom :9
D: bloemkool, gekookte worteltjes, aardappelpuree, gebakken scholletjes
T: kwark/vla
omdat ik vind dat Ado mag kiezen als we onderweg zijn :P maar meestal is t dan een broodje iets, soms mac en heel soms idd n restaurantje. Maar daar hebben we eigenlijk geen tijd voor.

Ik vind die geitenkaassalades ook echt lekker van de mac :9
compact en kleverig.
pi_128416374
Bij de mac ben ik dan al zolang niet meer geweest dat ik niet eens wist dat ze daar geitenkaas salades hebben :o.


Mensen roepen wel altijd: " wat eet je dan bij de mac? een salade?" en dan zeg ik": "ik kom er nooit". Op een of andere manier vinden mensen dat raar...


Geitenkaas :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128416797
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:17 schreef Californium het volgende:
Bij de mac ben ik dan al zolang niet meer geweest dat ik niet eens wist dat ze daar geitenkaas salades hebben :o.


Mensen roepen wel altijd: " wat eet je dan bij de mac? een salade?" en dan zeg ik": "ik kom er nooit". Op een of andere manier vinden mensen dat raar...


Geitenkaas :9
Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteed :@
De salades vind ik dan weer wél lekker. En ijs. :+

Dat snappen mensen idd vaak niet, ga je naar de mac, bestel je een salade 8)7 Heel raar. Dat ik gewoon niet echt van de andere zooi die ze hebben houd, maakt niet zoveel uit kennelijk :')
Zelfs ooit de vraag gekregen of ik niet doorsloeg met dat lijnen van me daardoor _O-
compact en kleverig.
pi_128416872
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteed :@
De salades vind ik dan weer wél lekker. En ijs. :+

Dat snappen mensen idd vaak niet, ga je naar de mac, bestel je een salade 8)7 Heel raar. Dat ik gewoon niet echt van de andere zooi die ze hebben houd, maakt niet zoveel uit kennelijk :')
Zelfs ooit de vraag gekregen of ik niet doorsloeg met dat lijnen van me daardoor _O-
Haha, bizar is dat he, dat jij goed eet en een ander denkt dat je door slaat.

Ik heb het vaak op kantoor. Dan halen collega's tosti's, kaasbroodjes en dergelijke bij de pantry. En dan pop ik mijn bento open met zalm en asperges. "Wat eet jij nou voor maffe dingen?" " Nog steeds op dieet?" WUT? Alsof ik in the twilight zone leef soms :')
  zondag 30 juni 2013 @ 12:45:12 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128416879
Oh af en toe een Macje kan ik wel waarderen :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128417015
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh af en toe een Macje kan ik wel waarderen :9.
Ik vind de burgerking dan lekkerder, maar dat vind ik zo debiel klantonvriendelijk :')

Meestal haal ik gewoon ergens een broodje, vind ik dan lekkerder.

@an: ik snap dat ook niet zo goed. Hoewel ik natuurlijk nog niet zo lang bezig ben met mn eten als de meesten hier. Ik vind het ook serieus lekkerder, snap niet dat ik eerder niet zo ben gaan eten :s)

(naja, eigenlijk wel, want meer werk)
compact en kleverig.
pi_128417040
Gaarheid :O

Maar awakenings festival was super! En de zon scheen _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128417866
Ik heb alvast een eetplanning voor het avondeten deze week gemaakt:

Ma: Salade van couscous, krenten of abrikoosjes, amandelen, kip, spinazie tomaat en paprika en wat lekkere kruiden
Di: Spaghetti, met ricottasaus (die heb ik nog liggen en vind het zonde om weg te gooien) met spinazie, champignons en wat kipreepjes)
Wo: Sperzieboontjes met aardappeltjes uit de oven, varkenshaasje met gebakken ui en champignons.
Do: Spinazie met aardappeltjes en tartaartje
Vr: Wokgroente met zilvervliesrijst en gekruide kip.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 30 juni 2013 @ 13:53:11 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128418634
Net nog 3/4 liter zelfgemaakte kippensoep gegeten, had behoefte aan zout en er moesten nog wat groente op dus met: 1 kippenpoot, 4 gevulde ravioli met spinazie, 2 blokjes, paar wortels, paar champignons, wat courgetten, ui, chineze kool, paksoi, paprika, doperwtjes (vers). Lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128418986
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteed :@
De salades vind ik dan weer wél lekker. En ijs. :+

Dat snappen mensen idd vaak niet, ga je naar de mac, bestel je een salade 8)7 Heel raar. Dat ik gewoon niet echt van de andere zooi die ze hebben houd, maakt niet zoveel uit kennelijk :')
Zelfs ooit de vraag gekregen of ik niet doorsloeg met dat lijnen van me daardoor _O-
Ik heb dan nog als excuus dat ik geen vlees / vis eet... :') Sommige mensen denken daarover dan ook dat "je echt niet lekker kan eten als er geen vlees in zit" of "saai".
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128419580
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit bij de Subway gegeten :+
Ik ook niet! En nooit koffie genomen bij de Starbucks :7
pi_128419686
Crosspost hardlooprace van vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo na de verfrissende douche de restjes sushi van gisteren opeten :9
Ja doei.
pi_128419728
Ik eet nu een heerlijke bak geraspte bietjes met verkruimelde feta eroverheen, met mosterddressing :9
En uniek, wat een sport trouwens! 7,5 km rennen, en dan nog eens 7 km wandelen, jaloersmakend hoor.
pi_128419918
Oh, ik kom ook nooit bij de Mac :N En ^O^ uniek!
Ja doei.
  zondag 30 juni 2013 @ 14:36:56 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128420096
Jullie sporten anders ook veel..

Mo :o Wat goed! Zie voor andere veren FB :D

AD, heb je nog wat bewogen? En geen dank :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 30 juni 2013 @ 14:37:56 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128420124
Als ik zin in serieus vet voer dan ga ik veel liever naar de cafetaria en daar een lekkere patat speciaal halen met een broode hamburger speciaal van de gril en een halve kip met joppiesaus :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128420187
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik zin in serieus vet voer dan ga ik veel liever naar de cafetaria en daar een lekkere patat speciaal halen met een broode hamburger speciaal van de gril en een halve kip met joppiesaus :9
Hear hear O+ _O_
Ja doei.
pi_128420451
Goed bezig Mo!

Hier is het echt een vreetdag -O- probeer nu steeds maar eerst een groot glas water te drinken.
pi_128420572
Zit nu lekker een bakje kersjes te eten.. Van de AH, en die zijn toch lang niet zo lekker als degene die je hier langs de weg kunt kopen, maar wel een heel stuk goedkoper.

Volgende week lekker meloenen hamsteren bij de AH!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128420859
Iedereen moet doen waar hij blij van wordt :P

Lijstje voor vandaag:
O: omelet
T: havermoutshake
S: fitness
T: glas bietensap
L: rijst, gemengde salade en zelfgemaakte vissticks van half havermout, half panko. En al zeg ik het zelf, damn dat was lekker! :Y)
T: kwark en hazelnootpasta
D: gemengde salade met gegrilde kip, olijfjes en dressing
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128421388
Die bovenbenen hè....

Ja doei.
  zondag 30 juni 2013 @ 15:22:27 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128421532
Je ziet er goed uit Mo!

Heb wel zin in pizza, wij gaan maar uit eten denk ik :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128422233
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 14:48 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Mo!

Hier is het echt een vreetdag -O- probeer nu steeds maar eerst een groot glas water te drinken.
Wat is er aan de hand Sarabi.....gister zou het roer nog omgegooid worden
pi_128422240
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Die bovenbenen hè....

[ afbeelding ]
^O^ Feli met het resultaat *O*
pi_128422327
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand Sarabi.....gister zou het roer nog omgegooid worden
Tja ik doe mijn best :)
Het vreten is ook vooral brood en fruit (en nu alweer gestopt) maar heb wel de hele tijd trek, daarom dus water.
pi_128422634
Kop op! Ga anders lekker eindje wandelen ofzo, niet in huis bij 't eten blijven. Of is 't niet zulk lekker weer in NL?
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 16:01:08 #67
70532 loveli
N
pi_128423072
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Die bovenbenen hè....

[ afbeelding ]
Yup, die hebben je het hel(s)e eind gedragen O+
crap in = crap out
  zondag 30 juni 2013 @ 16:03:29 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128423161
Geen zon gezien vandaag...
2 hele drukke weken van 6 dagen werken in de week. Pas 15 juli een week vrij, zin in!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128423261
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja ik doe mijn best :)
Het vreten is ook vooral brood en fruit (en nu alweer gestopt) maar heb wel de hele tijd trek, daarom dus water.
Dat is geen antwoord op mijn vraag :+

Niet erg :*

Er even wat proteinen in gooien? Dat verbreekt de cirkel misschien.
pi_128423277
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Kop op! Ga anders lekker eindje wandelen ofzo, niet in huis bij 't eten blijven. Of is 't niet zulk lekker weer in NL?
En dat! En hier schijnt de zon O+
  zondag 30 juni 2013 @ 16:50:02 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128424581
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Die bovenbenen hè....

[ afbeelding ]
joh, ik zie er in mijn hoofd ook een stuk florissanter uit dan in de werkelijkheid. Filmpje van m'n hardlopen gezien. Weg mental image van een gazelle :')

Goeie tijd! ^O^

Straks weer naar huis. Heb het hier ook wel weer gezien :') uitgepraat, m'n boek is uit...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128424762
Leuk om dat verslagje te lezen Moblo! ^O^ en érg mooie tijd!

Ik heb een jurkje besteld *O*
Hopen dat ie past, vind m nl echt leuk (gewoon zwart, maar ok :') )
compact en kleverig.
pi_128424893
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk om dat verslagje te lezen Moblo! ^O^ en érg mooie tijd!

Ik heb een jurkje besteld *O*
Hopen dat ie past, vind m nl echt leuk (gewoon zwart, maar ok :') )
Jurkjes O+

Ik heb me bedacht, ik ga niet naar de sauna. De spierpijn is weg, waarschijnlijk door de ochtendyoga. Ik heb zelfs nog energie om wat te werken, dus hop, achter de pc *O*
  zondag 30 juni 2013 @ 17:00:30 #74
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128424933
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk om dat verslagje te lezen Moblo! ^O^ en érg mooie tijd!

Ik heb een jurkje besteld *O*
Hopen dat ie past, vind m nl echt leuk (gewoon zwart, maar ok :') )
anders heb je misschien nog een handige moeder? :P die van mij heeft mijn vorige week gekocht jurkje wat ingenomen in de taille, zodat ik niet twee maten groter lijk O+. Moet alleen wel even kijken wat voor schoenen ik eronder doe. Moet er vooral fijn veel op kunnen lopen en dat gaat niet zo goed op minimalistische zomerschoentjes. Desnoods verbied ik M. wel mij inclusief schoenen te fotograferen :') Kijken de Romeinen maar een andere kant op :+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128425861
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
  zondag 30 juni 2013 @ 17:27:58 #76
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128426103
Madrid O+ tapas eten :9 Del Prado O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128426133
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:44 schreef An24 het volgende:

Haha, bizar is dat he, dat jij goed eet en een ander denkt dat je door slaat.

Ik heb het vaak op kantoor. Dan halen collega's tosti's, kaasbroodjes en dergelijke bij de pantry. En dan pop ik mijn bento open met zalm en asperges. "Wat eet jij nou voor maffe dingen?" " Nog steeds op dieet?" WUT? Alsof ik in the twilight zone leef soms :')
Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

quote:
Let Your Fitness Freak Flag Fly

Have you ever been labeled a “health nut” or a “fitness freak” by others when your choices seemed strange or over-the-top to them? Are you the weird mom who embarrasses her kids and cause raised eyebrows from parents by bringing water and fruit as a post-game snack? I don’t know about you, but I’m sick and tired of being labeled and looked down on for my choices, and I think that we should just let our freak flags fly, people.

The Pressure to Fit In
There is so much social pressure in our lives over EVERYTHING. We are judged for the car we drive, the house we live in, the amount of recycling we do, the activities we participate in, and yes, the things we eat. It’s impossible not to let these social pressures affect us if we’re not strong in our convictions.

The thing about going along with the majority is that the majority is usually WRONG. I love the advice that I’ve heard for success, “Whatever the majority is doing, do the opposite.” This is so true. The majority of our population is sick and unhealthy, obese and out of shape. Cancer and other life-style related illnesses are literally an epidemic. Therefore, it’s really no surprise that there’s so much social pressure to just drink the damn soda, or to bring the sweetest trans-fat and sugar-loaded snacks to the kids’ soccer games, or to work work work and grab the cheapest and easiest food. The majority wants to feel ok about their choices, and so they guilt us and make us feel different, obsessive, and abnormal when ours are different.


And hey, this doesn’t just happen between the fit and the non-fit. Even in the fitness world, there is pressure to train like this or eat like that. You eat GRAINS??? Oh Em Gee.

Forget ‘Em
Who cares what their opinion is of you? Who cares if they think you’re wrong? If it’s working for you, that is ALL that matters, then you don’t NEED them to agree with you. Someone will always judge your choices, and you. That’s the nature of life, and most certainly the nature of success. The weak will always be looking over the shoulder of the successful and making up reasons why THEY aren’t successful too, to justify themselves and their insecurities. Judgements are usually only projections of insecurities, not a reflection of any truth about us.

The thing is that no one can control how we feel about ourselves but us. That is a scary yet empowering realization to have. No one can make us feel less than or weird without our permission. So if you want to eat a salad when everyone else is eating pizza, do it and don’t apologize to anyone. As a matter of fact, thank yourself silently for being true to yourself and refusing to accept mediocrity for your body. Be the “over-the-top” mom that brings waters and bananas to the game, be the co-worker who goes for a run at lunch instead of binging at Chili’s after a stressful meeting, and let your freak flag fly just as it is.

Who knows, you may make it look so good that others will follow, and you may end up being a true inspiration for the ones who need it most.
website

O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128426265
quote:
6s.gif Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Crosspost hardlooprace van vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo na de verfrissende douche de restjes sushi van gisteren opeten :9
_O_ klinkt super en wat een mooie tijd, Moblo *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128426677
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

[..]

website

O+
Het klinkt inderdaad bekend :@ Gelukkig heb ik niet zo veel last van groepsdruk en blijf ik graag mijn dingen doen als dat beter voelt. Maar ik heb het met meer dingen hoor....werk ook. Dat is 1 van mijn passies en veel mensen begrijpen dat niet. "Er moet gewoon brood op de plank komen, klaar!" Maar het is toch veel beter te doen als je het ook nog leuk vindt? O+
  zondag 30 juni 2013 @ 17:48:48 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128426886
Persoonlijk record verbroken! 87km gefietst. *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 30 juni 2013 @ 17:51:47 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128426973
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

[..]

website

O+
O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:56:20 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128427106
En daarom eet ik gewoon suiker brood en plfkip.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128427121
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

[..]

website

O+
Ja, goed stukje. Doet me denken aan de monoloog uit 'Een vijand van het volk' van Ibsen O+ .

Grappig om te merken is dat wanneer je zeer beslist voor je eigen 'tegendraadse' keuze uitkomt in een groep, er vaak ineens één of twee dankbare stemmen opklinken van mensen die er dan voor uitkomen precies hetzelfde te denken.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:59:53 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128427200
@lau:ik heb twee paar elegsnte en blaarvrije sandaaltjes die ik afwissel met moccasins.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128427213
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: bietensalade met fèta
T: stokbrood met calvadoscamembert, toastjes biefstukworst, borrelnootjes
D: scholfilet met bloemkool
T: witte wijn, troep
pi_128427277
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
@lau:ik heb twee paar elegsnte en blaarvrije sandaaltjes die ik afwissel met moccasins.
Ja, zoiets zal het wel worden, sandaaltjes dan. Ik ben heel kleinzerig en als de dood voor blaren, bij het verhaal van MoBlo net trek ik al wit weg.
pi_128427496
quote:
9s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Die bovenbenen hè....

[ afbeelding ]
Om in te bijten .

Goed gelopen ^O^!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128427500
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef Maraca het volgende:
Persoonlijk record verbroken! 87km gefietst. *O*
_O_ ik doe het je niet na! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128427507
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef Maraca het volgende:
Persoonlijk record verbroken! 87km gefietst. *O*
Zo! Ook indrukwekkend!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128427534
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef Maraca het volgende:
Persoonlijk record verbroken! 87km gefietst. *O*
WOW _O_
pi_128427539
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

[..]

website

O+
Ghe. Een van de hele grote voordelen van een flink alternatieve opvoeding - gevoeligheid voor groepsdruk heb ik afgeleerd, anders had ik helemaal geen leven meer als kind.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128427640
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deed me hier aan denken, An24! Ik vond het een mooi stukje:

[..]

website

O+
Wat een herkenning O+. Ik begin wel te merken dat ik ook steeds ongevoeliger word voor de "kritiek". Vooral met dat werk wat An ook zegt... Dat had ik eerst heel erg omdat ik volgens mij de eerste in mijn familie ben die een richting heeft en passie heeft voor mijn werk/ wat ik doe.. :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128427758
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Californium het volgende:

[..]

Wat een herkenning O+. Ik begin wel te merken dat ik ook steeds ongevoeliger word voor de "kritiek". Vooral met dat werk wat An ook zegt... Dat had ik eerst heel erg omdat ik volgens mij de eerste in mijn familie ben die een richting heeft en passie heeft voor mijn werk/ wat ik doe.. :')
Dat laatste inderdaad. :Y

Zo belde ik net een werkrelatie, op deze dag en tijd. "Zo mevrouw.....u ook aan het werk? Daar houd ik van!" Wie zegt dat ambtenaren slome werkers zijn... :+
pi_128427874
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. :Y

Zo belde ik net een werkrelatie, op deze dag en tijd. "Zo mevrouw.....u ook aan het werk? Daar houd ik van!" Wie zegt dat ambtenaren slome werkers zijn... :+
:D Op dit soort momenten vind ik wat ik doe even niet zo leuk want ben nog druk bezig met laatste beetjes aan mijn verslag ;(, maar ik heb wel superveel zin om echt aan het werk te mogen in september *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 18:26:57 #95
70532 loveli
N
pi_128427875
quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
Zelfde jaarlijks terugkerende probleem. Heb nu leren romeinse sandalen (zo heten ze volgens de fabrikant, ik beg to differ) met een hakje van 6 cm. Ben ze aan het inlopen (lees: eelt aan het kweken zodat ik er uiteindelijk goede afstanden op kan lopen).

En tot die tijd slippers als ik een blaar krijg.
crap in = crap out
pi_128427983
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:26 schreef Californium het volgende:

[..]

:D Op dit soort momenten vind ik wat ik doe even niet zo leuk want ben nog druk bezig met laatste beetjes aan mijn verslag ;(, maar ik heb wel superveel zin om echt aan het werk te mogen in september *O*
Alles op zijn tijd. Ik ging bij de reclassering ook twee jaar " te laat" weg. leer je ook van :Y

Komt vast goed als ik je zo hoor ^O^
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 18:32:16 #97
70532 loveli
N
pi_128428033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
@lau:ik heb twee paar elegsnte en blaarvrije sandaaltjes die ik afwissel met moccasins.
Welk merk?
crap in = crap out
pi_128428049
quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
Gewoon mijn sneakers. En als ik verwacht stil te zitten slippertjes. Ik vertik het met rugpijn thuis te moeten blijven na een paar dagen, omdat ik mn zooltjes niet in mn schoenen kon stoppen. Dan maar oncharmant, moeten ze maar aan wennen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 30 juni 2013 @ 18:36:53 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128428182
quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128428212
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wist dat jij de oplossing zou weten te vinden op google ^O^
pi_128428264
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2013 @ 18:40:42 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128428299
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
bikila's O+. Niet aan te raden, Lau, als je er niet aan gewend bent. En deze zien eruit alsof je je voeten verbrand hebt :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 18:42:25 #103
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128428342
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gewoon mijn sneakers. En als ik verwacht stil te zitten slippertjes. Ik vertik het met rugpijn thuis te moeten blijven na een paar dagen, omdat ik mn zooltjes niet in mn schoenen kon stoppen. Dan maar oncharmant, moeten ze maar aan wennen :+.
:Y

Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoor :P liever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 18:43:13 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128428364
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?
Weet ik het! Ik heb gewoon iets lelijks gegoogled :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 30 juni 2013 @ 18:45:56 #105
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128428440
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?
weet ik eigenlijk ook niet. Weet wel dat ze blootsvoets lopen willen nabootsen en alleen bescherming willen bieden tegen glas, scherpe steentjes e.d.

Dat type schoenen heeft wel altijd veel ruimte voorin zodat de tenen meer ruimte hebben.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128428494
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:Y

Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoor :P liever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen :P
Echt? Ik heb dat 1x gedaan (zwarte sneakers onder witte outfit in verweggistan) maar ik ga dat, zolang ik normaal kan lopen; echt niet meer doen :@ wil nu simpele witte gympjes kopen om als "sneaker" te kunnen dragen op ferkansie.
pi_128428540
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:

weet ik eigenlijk ook niet. Weet wel dat ze blootsvoets lopen willen nabootsen en alleen bescherming willen bieden tegen glas, scherpe steentjes e.d.

Dat type schoenen heeft wel altijd veel ruimte voorin zodat de tenen meer ruimte hebben.
Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenen :{w Dan lijken 'gewone' schoenen nog meer op blootsvoets lopen. En nu bedenk ik me ineens, is het de bedoeling dat je zonder sokken in die schoenen gaat? Want met sokken is dat ook wel rot met die teenvorm zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 juni 2013 @ 18:50:46 #108
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128428569
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenen :{w Dan lijken 'gewone' schoenen nog meer op blootsvoets lopen. En nu bedenk ik me ineens, is het de bedoeling dat je zonder sokken in die schoenen gaat? Want met sokken is dat ook wel rot met die teenvorm zo :D
je hebt ook tenensokken :P maar in principe sokloos ja. Doe ik ook op mn nieuwe schoenen.

Dont worry: die schoenen kunnen in de wasmachine :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 18:50:47 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128428570
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenen :{w Dan lijken 'gewone' schoenen nog meer op blootsvoets lopen. En nu bedenk ik me ineens, is het de bedoeling dat je zonder sokken in die schoenen gaat? Want met sokken is dat ook wel rot met die teenvorm zo :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128428616
Zo, ook weer terug van festivalweekend! Was top! Van horizontale regen tot verbrand, wel echt leuke bands gezien! Nu zware benen van staan, lopen, springen :)

Had net even die test gedaan (de NLse) 30/36. Sommige dacht ik eerst iets totaal anders dan de opties waren.. Dus misschien goed gegokt ;)
pi_128428621
Ze doen me ook denken aan mijn moeders makrobiotisch/japanse periode, toen had ze ook een soort tibetaanse (?) laarsjes met een aparte teen voor betere grip voor alle bergwandelingen naar de privé-herdershut tijdens de yoga-retraite . Er waren ook sokken bij met aparte grote teen!
  zondag 30 juni 2013 @ 18:59:10 #112
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128428804
Isa, hier het verhaal achter de tenen: http://sport.infonu.nl/di(...)hoenen-een-hype.html
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128429321
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:Y

Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoor :P liever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen :P
Waarom trek je er dan niet iets bij aan wat wél bij je schoenen past?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 30 juni 2013 @ 19:24:01 #114
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128429490
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

je hebt ook tenensokken :P maar in principe sokloos ja. Doe ik ook op mn nieuwe schoenen.

Dont worry: die schoenen kunnen in de wasmachine :P
Oké, ga jij dan alleen in die schoenen met blote voeten erin of met al je schoenen?
pi_128430536
O: 3 boterhammen pindakaas
T: latte
L: halve volkeren bagel, humus, pesto, geitenkaas, sla en tomaten.
T: ijskoffie en cranbarrysap
T: croissantje met boter, 2 handen spekjes
D: salade van couscous pasta, ui, ajvar, druif, sla etc.
S: rondje hardlopen
Worry is a misuse of imagination
pi_128430717
• yoghurt/kwark met bessen(diepvries), banaan, pitjes, zaden
• lummelen
• bodypump
• salade van broccoli, olijven, tomaat met dressing van eidooier met wat essig en olijfolie
• stuk buikspek, plak kaas
• tuinwerkzaamheden
• glaasje wijn
avondeten
• vooraf: soep van koolrabi met creme fraiche
• tussendoor: groot bord peultjes (eigen tuin) met klontje boter
• hoofd: handvol tuinbonen (eigen tuin), nieuwe aardappels (tuin), rollade (eigen vark)
• toe: meloen, blauwe bessen, kwak creme fraiche
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 30 juni 2013 @ 20:06:50 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128430832
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Welk merk?
De sandalen van rieker en een italiaans merk, de moccasins van hush puppies en ik meen ook rieker oid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128430883
Ik loop op slippertjes van H&M van een paar euro als het warm is..
Worry is a misuse of imagination
  zondag 30 juni 2013 @ 20:09:24 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128430919
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. :Y

Zo belde ik net een werkrelatie, op deze dag en tijd. "Zo mevrouw.....u ook aan het werk? Daar houd ik van!" Wie zegt dat ambtenaren slome werkers zijn... :+
Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128431025
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.
Eens. Ik zou het ook echt niet tof gevonden hebben als bijvoorbeeld mijn tweede corrector in het weekend zou hebben gebeld.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128431145
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef sigme het volgende:
• yoghurt/kwark met bessen(diepvries), banaan, pitjes, zaden
• lummelen
• bodypump
• salade van broccoli, olijven, tomaat met dressing van eidooier met wat essig en olijfolie
• stuk buikspek, plak kaas
• tuinwerkzaamheden
• glaasje wijn
avondeten
• vooraf: soep van koolrabi met creme fraiche
• tussendoor: groot bord peultjes (eigen tuin) met klontje boter
• hoofd: handvol tuinbonen (eigen tuin), nieuwe aardappels (tuin), rollade (eigen vark)
• toe: meloen, blauwe bessen, kwak creme fraiche
Indrukwekkende lijst weer O+ En ik moest 'Essig' opzoeken :')
  zondag 30 juni 2013 @ 20:16:09 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128431155
quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
Gewoon mijn wandelschoenen. Niks warmer als open schoenen. Je merkt er niks van is mijn ervaring (en die heb ik heus :D )
Trouwens waarschijnlijk beschermd het juist tegen de warmte bedenk ik mij nu
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128431165
Zo! Net een PDF gemaakt van de laatste versie :) Tis niet perfect, maar goed genoeg, streven is minimaal een 8; moet lukken. Nu even een leuke paper voor mijn scriptie uitzoeken :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128431186
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.
Wij weten het van elkaar dat het geen probleem is. Was alleen de eerste keer dat het 'nodig' was :Y
  zondag 30 juni 2013 @ 20:20:03 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431288
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gewoon mijn wandelschoenen. Niks warmer als open schoenen. Je merkt er niks van is mijn ervaring (en die heb ik heus :D )
Trouwens waarschijnlijk beschermd het juist tegen de warmte bedenk ik mij nu
O+ En aan het einde van de dag heb je dan lang zulke pijnlijke voeten niet. Dan ziet het er maar raar uit!

Teenslippers zijn echt zo slecht voor stedentrips, die draag ik dan echt niet hoor.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:20:35 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128431304
Eten op het werk gaat zo:
Heb je nou alweer zoveel groente? Jij mag wel wat aankomen hoor . En dan de andere ladingen eten niet zien :')

Morgen slagroomgebak of hazelnootschuimgebak met slagroom op het werk... NOM
Van allebei de helft waarschijnijk ... zin in, nu al :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 30 juni 2013 @ 20:21:55 #127
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431352
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud :')

Ik krijg geen opmerkingen over mijn eten op het werk, gelukkig. Maar ik doe dan ook niet heel gek. Volgens mij zouden mijn collega's niet snel iets gek vinden.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128431360
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

O+ En aan het einde van de dag heb je dan lang zulke pijnlijke voeten niet. Dan ziet het er maar raar uit!

Teenslippers zijn echt zo slecht voor stedentrips, die draag ik dan echt niet hoor.
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets :o
  zondag 30 juni 2013 @ 20:22:22 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128431365
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:Y

Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoor :P liever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen :P
NIEMAND die het opvalt.. en mocht het opvallen dan zie je ze NOOIT MEER

Snap het probleem echt helemaal niet! :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128431432
Hazelnootschuim :9

Niet zo'n gezond weekend gehad, veel eten, weinig sport en veul drank :9
Was wel heel leuk :D

Lijstje vandaag:

S: uur hometrainen, 22,8 km
O: kwark met appel, pruim, havermout, pompoenpitten en chiazaadjes
T: ijskoffie
L: grote speltcracker geitenkaas, salade van tomaat, komkommer, linzen, paprika en gerookte kip
T: rijstwafel pindakaas, stukje kip
D: geroosterde pompoen/courgette met quinoa, pesto en feta
T: bakje yoghurt

Mn oven is aan t aftakelen, wordt niet meer goed warm.. monteur maar bellen morgen :(
Be someone that makes you happy
pi_128431441
O, ik bel ook rustig mensen in het weekeinde of 's avonds. Net nog een gesprek gevoerd over wat praktische zaken ivm een voorstelling die nu loopt. Nu zijn er in mijn werkgebied ook geen vaste tijden, zoals een collega van mij eens zuchtend opmerkte: "Wij zijn gewoon 24 uur per dag open." Het is dan ook helaas geen uitzondering om 's nachts om 1 uur de dag voor een premiëre nog sms-jes te krijgen van een regisseur: "Heeey Laureline wij zijn nog aan het napraten in Café XXX ik wil toch die hoofdfiguur in het groen goed idee toch vind jij ook wel" }:|
Tien jaar geleden kon ik daar beter tegen, merk ik >:O
  zondag 30 juni 2013 @ 20:25:05 #132
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431466
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets :o
Nee, mafkees idd. De hele tijd je tenen samenknijpen. De huisartsenposten zitten vol als de zomer voorbij is :P. Ik heb gisteren echt moeten zoeken naar sandalen zonder hakje mét bandje rond de hiel.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:25:09 #133
70532 loveli
N
pi_128431469
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud :')
Gratis bedenktijd of je het werkelijk nodig hebt.
crap in = crap out
pi_128431491
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
pi_128431548
Lijstje:
O: kwark met aardbeien
L: subway! veggie delite met dus veel groente en sweet chili saus
D: uitsmijter met tomaat en 1 plak kaas op 2 boterhammen
T: glaasje honey & rum O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:29:48 #136
70532 loveli
N
pi_128431649
quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
Als je Reef sandalen bedoelt, dan zijn ze volgens google niet mooi.

Voetbedsandalen schijnen iig erg slecht te zijn voor je voeten. Een voor je ogen. En sex-appeal.
crap in = crap out
pi_128431680
Laatste avond alleen :o Ik ga Freud zijn maat appen.....dat zijn auto ineens kapot is of zo :') Verder houd ik nog steeds van Freudmans hoor! :+
pi_128431760
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud :')

Ik krijg geen opmerkingen over mijn eten op het werk, gelukkig. Maar ik doe dan ook niet heel gek. Volgens mij zouden mijn collega's niet snel iets gek vinden.
Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb. :+
  zondag 30 juni 2013 @ 20:32:25 #139
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431788
Bestelling geplaatst op andere site. Scheelt ook nog eens 6,95 verzendkosten.
Maar ik snap dit niet:

# Dexia 777-5969250-43 t.n.v. ATHLETE BVBA # IBAN: BE66 7775 9692 5043 (vanuit het buitenland) # SWIFT /BIC: GKCCBEBB (vanuit het buitenland)

:') Wat moet ik nu precies invullen? IBAN en/of SWIFT?

/noob
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:33:17 #140
70532 loveli
N
pi_128431827
IBAN
crap in = crap out
  zondag 30 juni 2013 @ 20:33:33 #141
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431833
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb. :+
Krijg soms meer opmerkingen over rare combinaties, zo van: hè, wat eet jij nou?! Rijstwafels met pindakaas ofzo.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:34:02 #142
70532 loveli
N
pi_128431854
En het "oh ja, je doet aan de lijn" ken ik ook op werk.

Nee ik doe niet aan de lijn, maar ik hoef geen zooi in m'n lijf.
crap in = crap out
  zondag 30 juni 2013 @ 20:34:09 #143
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128431857
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef loveli het volgende:
IBAN
Oké, en wat is dat SWIFT dan?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:34:49 #144
70532 loveli
N
pi_128431890
Een suzuki.
crap in = crap out
pi_128431934
Bij mij op stage valt het mee. Alleen vinden ze het zo raar dat ik voor de taart pas (die we eerst 2 keer per week hadden en nu gemiddeld 1 keer per week ofzo) :')

"maar je bent toch niet dik" of "doe je nu alweer lijnen" :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:36:31 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128431967
Overigens draag ik bij stadswandelingen meestal nikes met een korte broek. Geen jurkjes dus bij lange wandelingen.

En mijn eetgewoontes zijn zelfs ooit eens genoemd op het "voorstelstukje" op de website van een oude werkgever. SChijnt heel bijzonder te zijn, als je groente en taart eet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:38:06 #147
70532 loveli
N
pi_128432029
Heb vaak semi-elegante slippers in m'n tasje :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 20:44:49 #148
70532 loveli
N
pi_128432343
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef Nallie het volgende:
Mn oven is aan t aftakelen, wordt niet meer goed warm.. monteur maar bellen morgen :(
Of experimenteren met slow-cooken.
/lamme grap
crap in = crap out
pi_128432504
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Of experimenteren met slow-cooken.
/lamme grap
Ja alles wordt nu slow :')
Be someone that makes you happy
pi_128432871
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets :o
Vroegah toen ik 17 was heb ik een dag (!!) door de marokkaanse heuvels gelopen, met netelbosjes etc, op mijn O+ teenslippers O+. Nu zou ik dat wellicht niet meer doen :')


quote:
5s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
Reef had ik idd :D hele kekke met oranje bandjes.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:55:54 #151
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128432934
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vroegah toen ik 17 was heb ik een dag (!!) door de marokkaanse heuvels gelopen, met netelbosjes etc, op mijn O+ teenslippers O+. Nu zou ik dat wellicht niet meer doen :')
:D Had je er na afloop last van of niet?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128433033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D Had je er na afloop last van of niet?
Geen centje. Tijdens wel - netelbosjes.

En ik loog trouwens; Afgelopen vakantie heb ik ook grootste deel op slippers gelopen. Iedereen bergschoenen aan en hoppa. Maar in de woestijn enzo vind ik dat heul niet handig. In Zuid Amerika ook door die bossen en alles op teenslippers :').

Iedere keer denk ik - nu ga ik "verantwoorde" schoenen halen. En ze aandoen. Maar dat gebeurt nooit :'(
  zondag 30 juni 2013 @ 21:00:07 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128433184
Slapen.. vol, heel vol :')
morgenochtend om 4.45 kwark/vla/suiker/aardbeien/bosbessen/rodebessen (500 gr in totaal), reden genoeg om op te staan.

Moe, van het niks doen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 21:03:10 #154
70532 loveli
N
pi_128433362
Oh ja, sport. 1/2 pull-up (volledig vanuit hang lukt nog steeds niet grmpf), 2x2 chin-ups en nog een paar losse, 10x in chin-up-houding knieen optrekken.

Toen was ik het zat.
crap in = crap out
  zondag 30 juni 2013 @ 21:04:24 #155
211002 Goodbye
Awesome!
pi_128433418
Ik doe ook geen sneakers aan onder een jurkje, dan draag ik wel een broek. Heb deze voor op vakantie onder bijv. jurkjes, kan ik wel de hele dag op lopen, maar maak ik niet échte wandeltochten mee.

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:05:37 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128433474
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:06:13 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128433505
Jammer, Extreme Couponing is een herhaling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:06:26 #158
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128433516
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Je bent niet de enige ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:06:53 #159
211002 Goodbye
Awesome!
pi_128433549
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Ik van sommige slippers ook, deze niet. Bandje tussen de tenen is ook van stof, zit lekker. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:06:57 #160
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128433550
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer, Extreme Couponing is een herhaling.
Nederlandse zender? Ik zag het eens in de sportschool. Geweldig!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:07:29 #161
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128433584
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik van sommige slippers ook, deze niet. Bandje tussen de tenen is ook van stof, zit lekker. :Y
Dus ze blijven gewoon zitten als jij je voeten optilt?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128433698
Ik draag sowieso alleen maar jurkjes (heb niet eens een korte broek), dus gymschoenen zijn geen optie. Vroeger had ik een soort 'gebreide' espadrilles met rubberzool, die waren toen in de mode, die zaten echt fantastisch. Bestaan die nog? Of zijn ze vervangen door surfschoenen? Je had ze in beige, zwart, wit en grijs. Ik vond ze destijds als student behoorlijk prijzig, rond de 60-70 gulden.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:17:18 #163
211002 Goodbye
Awesome!
pi_128434070
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dus ze blijven gewoon zitten als jij je voeten optilt?
Ehhhh, hoe bedoel je dat? Aan de achterkant van m'n voet laat het wel een klein beetje los, maar dat lijkt me logisch. Wel en stuk minder dan bij bijv. mijn havaianas.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:18:28 #164
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128434115
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ehhhh, hoe bedoel je dat? Aan de achterkant van m'n voet laat het wel een klein beetje los, maar dat lijkt me logisch. Wel en stuk minder dan bij bijv. mijn havaianas.
Ik bedoel dat als in: je hoeft je tenen er dus niet omheen te klemmen? Zelfs niet een beetje? Heb zelf ook slippers met een stofje, die idd veel lekkerder zitten dan plastic gevallen, maar daar kan ik ook echt geen hele dag op lopen hoor.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:20:02 #165
211002 Goodbye
Awesome!
pi_128434220
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als in: je hoeft je tenen er dus niet omheen te klemmen? Zelfs niet een beetje? Heb zelf ook slippers met een stofje, die idd veel lekkerder zitten dan plastic gevallen, maar daar kan ik ook echt geen hele dag op lopen hoor.
Nou, niet dat ik merk in ieder geval. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 21:24:06 #166
70532 loveli
N
pi_128434462
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Laureline het volgende:
Ik draag sowieso alleen maar jurkjes (heb niet eens een korte broek), dus gymschoenen zijn geen optie. Vroeger had ik een soort 'gebreide' espadrilles met rubberzool, die waren toen in de mode, die zaten echt fantastisch. Bestaan die nog? Of zijn ze vervangen door surfschoenen? Je had ze in beige, zwart, wit en grijs. Ik vond ze destijds als student behoorlijk prijzig, rond de 60-70 gulden.
http://www.zalando.nl/catalogus/?q=espadrilles
crap in = crap out
  zondag 30 juni 2013 @ 21:24:36 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128434490
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nederlandse zender? Ik zag het eens in de sportschool. Geweldig!
TLC
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:25:50 #168
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128434547
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

TLC
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

TLC
Al gevonden ;) Bizar, dat meisje van 14 dat bepaalt wat er gegeten wordt. Geen bon = we kopen het niet. Ouders accepteren het ook nog :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128435538
quote:
Shit, dacht ik dat je ze gevonden had :+ .
Nee, ze hadden een rubberen zool, eigenlijk is het nu meer model surfschoen. En de schoen zelf was een soort breisel...volgens mij was het een Portugees merk ofzo...
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 21:47:56 #170
70532 loveli
N
pi_128435839
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Shit, dacht ik dat je ze gevonden had :+ .
Nee, ze hadden een rubberen zool, eigenlijk is het nu meer model surfschoen. En de schoen zelf was een soort breisel...volgens mij was het een Portugees merk ofzo...
Sorry.

Wat je omschrijft klinkt niet echt als iets wat je onder een jurkje draagt?

Jaar of 10-5 geleden liep ik 's zomers op een soort espadrilles met sleehak en lint om de enkel, omdat ik niks anders kon vinden voor de zomer waar ik geen blaren van kreeg.
crap in = crap out
pi_128435840
Oh, het zijn deze. Nu nog uitzoeken waar ze nog te koop zijn in normale kleuren 8-) .

edit: Ah, arcopedico heet het blijkbaar! Vroeger kwamen vriendinnen ze al lenen als ze naar het North Sea Jazz moesten en de hele nacht in de snikhitte moesten staan. Na een flinke blaar heb je altijd snel enorm spijt van je modieuze hakschoentjes.

[ Bericht 31% gewijzigd door Laureline op 30-06-2013 21:53:11 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 21:52:57 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128436141
Kom ze nog wekeens tegen in franse supermarkten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128436201
Ik weet nog dat ze net zo lekker zaten als géén schoen O+
pi_128437030
Lijstje

O: snee brood met pindakaas, snee met kipfilet en rucola
T: druiven, peer
L: noodles met n berg groenten
T: koffie zonnepitten, twee bonbons bij mn moeder
D: onderweg naar Eindhoven huis ergens, salade met geitenkaas, goji bessen en rucola
T: koffie, misschien muntthee druiven

Met eigenlijk nog wat, maar ik heb echt geen zin meer in iets :X
compact en kleverig.
pi_128437351
Dagje wat minder is niet erg toch JB?

Mijn eindstand:
O: volkoren croissant kaas, klein pannekoekje met ahornsiroop, meloen
S: bodycombat
L: 2 bth tomaat, glas jus d'orange
T: appel
T: 3 spiesjes met mozarella/tomaat, 3 soesjes met truffelvulling, 2 glazen witte wijn
D: kip met pepers en basilicum en kleefrijst bij de thai
T: 8 gr pure chocolade

Groentjes waren even kwijt vandaag :D
pi_128437501
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Dagje wat minder is niet erg toch JB?

Mijn eindstand:
O: volkoren croissant kaas, klein pannekoekje met ahornsiroop, meloen
S: bodycombat
L: 2 bth tomaat, glas jus d'orange
T: appel
T: 3 spiesjes met mozarella/tomaat, 3 soesjes met truffelvulling, 2 glazen witte wijn
D: kip met pepers en basilicum en kleefrijst bij de thai
T: 8 gr pure chocolade

Groentjes waren even kwijt vandaag :D
nah,t gaat op zich wel normaal gesproken, maar ik mag morgen niet eten voor half tien ofzo, dus dan zal ik wel heel erge honger krijgen :')

Maar goed, ik ga het toch echt hierbij houden :Y

Wel lekker lijstje :9 minus de tomaat dan :{w
compact en kleverig.
pi_128437517
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Dagje wat minder is niet erg toch JB?

Mijn eindstand:
O: volkoren croissant kaas, klein pannekoekje met ahornsiroop, meloen
S: bodycombat
L: 2 bth tomaat, glas jus d'orange
T: appel
T: 3 spiesjes met mozarella/tomaat, 3 soesjes met truffelvulling, 2 glazen witte wijn
D: kip met pepers en basilicum en kleefrijst bij de thai
T: 8 gr pure chocolade

Groentjes waren even kwijt vandaag :D
Ook niet bij de thai :D Die maken groenten zoooooo lekker O+
pi_128437704
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Ook niet bij de thai :D Die maken groenten zoooooo lekker O+
Nee had kip met basilicum en pepers. Kapot lekker. Met een verdwaalde boon.
  zondag 30 juni 2013 @ 22:25:32 #179
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128437863
quote:
7s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Laureline het volgende:
Oh, het zijn deze. Nu nog uitzoeken waar ze nog te koop zijn in normale kleuren 8-) .

edit: Ah, arcopedico heet het blijkbaar! Vroeger kwamen vriendinnen ze al lenen als ze naar het North Sea Jazz moesten en de hele nacht in de snikhitte moesten staan. Na een flinke blaar heb je altijd snel enorm spijt van je modieuze hakschoentjes.
Die draagt m'n moeder als sloffen in huis!
pi_128437864
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee had kip met basilicum en pepers. Kapot lekker. Met een verdwaalde boon.
Ah well, je krijgt toch wel voldoende binnen. Thai O+ Hier in de stad zit een leuk zaakje. Daar staat nog een echte Thaise moeke in de keuken. Je betaalt 12,50 voor een soepje, hoofdgerecht en fruit na. Er is alleen geen menu. Gewoon eten wat de pot schaft :9 O+
pi_128438185
Dat is niet duur! Hier 12,- voor een hoofdgerecht en 6,- soepie. En dat is een van de goedkoopste :') maarja he.
pi_128438523
Als het maar lekker is :+
  Vis een optie? zondag 30 juni 2013 @ 23:54:44 #183
70532 loveli
N
pi_128442247
Of je parkeert een half uurtje onder een boom :')

Schijtvogels.
crap in = crap out
pi_128442739
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef An24 het volgende:

Ah well, je krijgt toch wel voldoende binnen. Thai O+ Hier in de stad zit een leuk zaakje. Daar staat nog een echte Thaise moeke in de keuken. Je betaalt 12,50 voor een soepje, hoofdgerecht en fruit na. Er is alleen geen menu. Gewoon eten wat de pot schaft :9 O+
Dat klinkt geweldig :9~ Toevallig vanavond nog een curry met kipfilet en bloemkool gemaakt en die was bijzonder goed gelukt O+ maar vast niet te vergelijken met een echte curry van een Thaise moeke _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128449132
mogge
Lijstje van gister:
O 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissantjes
L restje chinees
T koekje, appel
D kleine portie hospital food boeuf bourgignon met aardappel en sperziebonen, vla toe
T appel, banaan

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Dat samengeknepen tenen is vooral als de bandjes te los zitten. Maar een extra bandje over de wreef scheelt dan alles (voor mij).
Heb in barcelona de hele dag gelopen op zulke slippers :)
pi_128449174
Jeej! 1 van mijn net blouses past nog *O*. Hij zit wel een beetje strak rond het boobage area, maar dat zat ie altijd al :+! Nu alleen nog even bedenken welke schoenen, wil eigenlijk mijn mooie rode, heel lekker lopende pumps aan, maar alleen als het droog blijft.... En dat betwijfel ik :{

Blij dat ik nog even de hele dag heb om presentatie voor te bereiden :)

Edit: Buienradar zegt dat het droog blijft :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Californium op 01-07-2013 09:02:18 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128449407
Je kan toch buiten andere aan doen?
Worry is a misuse of imagination
pi_128449473
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:08 schreef Probability het volgende:
Je kan toch buiten andere aan doen?
Hmmm... En dan mijn rode in de tas stoppen. Slim!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128449532
ohai!

planning:
O: 3 (dunne) allison bth met ham, cappuccino
T: 250 ml orangensaft versgeperst, nectarina
L: salade met vanalles
T: kwark met banaan en zonnepitjes
D: ? misschien tomatensoep ofzo

S: of 40 km fietsen, in dat geval andere D en een extra T, of shoppen ( :') ) in dat geval blijft de planning zoals hij is,of misschien nog een beetje klooien in de gym.

Wat een baggerplanning :')
pi_128449545
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt geweldig :9~ Toevallig vanavond nog een curry met kipfilet en bloemkool gemaakt en die was bijzonder goed gelukt O+ maar vast niet te vergelijken met een echte curry van een Thaise moeke _O_
We moeten er weer een keer heen. veel te lang niet geweest :P
pi_128449820
Mijn planning dan

O: twee sneeen brood met pindakaas
T: druiven
L: salade met kippenlevertjes
T: gekookt eitje, appel
D: koude schotel (ga zelf iets in elkaar flansen)
T: koffie, zonnepitten

Net bij de huisarts geweest, suiker is goed, Hb was ook goed, heeft ze wat in mn maag zitten porren en nu zit ik echt constant te boeren :') heel charmant.
Morgen weer sporten :Y te lang geleden en ik baal ervan }:| (misschien vanavond)
compact en kleverig.
pi_128450725
Ok vandaag ga ik in totaal 40 km fietsen op mijn omafiets dus denk dat ik de overige sport maar even laat voor wat het is :')
pi_128450852
Sterkte Perr! :D

Heeft iedereen zich al ingeschreven voor de Drekrees trouwens? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128450877
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Perr! :D

Heeft iedereen zich al ingeschreven voor de Drekrees trouwens? :D
Thanks!
En absoluut niet :P
pi_128451012
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef Perruche het volgende:
Ok vandaag ga ik in totaal 40 km fietsen op mijn omafiets dus denk dat ik de overige sport maar even laat voor wat het is :')
Ik heb ook een fietsdagje. Zo'n 2 uur totaal en vanmiddag sportief teamuitje :P
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 10:44:44 #196
70532 loveli
N
pi_128451283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks!
En absoluut niet :P
Vis een optie?
crap in = crap out
pi_128451378
Lekker baggeren de zevende van september!

Ben alleen bang dat ik met mijn gewicht te ver wegzak in de drek. :D
  maandag 1 juli 2013 @ 10:56:12 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128451537
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks!
En absoluut niet :P
^^!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128451642
Zo vandaag is de spierpijn gelukkig een stukje minder als gisteren!

Vandaag niet veel op de planning behalve dan thuis poetsen, pioenrozen halen, nog een lekkere gezonde snack scoren bij de winkels en vanavond mezelf verwennen met een maskertje!

Mijn planning voor vandaag:

O: 2 boterhammen 30+kaas
T: Geen want late O
L: Magere kwark met kersjes aarbeien en druifjes wat havermout en zonnebloempitjes erdoor.
T: 2 eitjes
D: Lekker salade met couscous spinazie paprika kip wat kruiden en krentjes.
T: Denk een handje amandelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door J0ycie88 op 01-07-2013 11:11:54 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128451831
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef Mufasa208 het volgende:
Lekker baggeren de zevende van september!

Ben alleen bang dat ik met mijn gewicht te ver wegzak in de drek. :D
Slootje springen oefenen dan! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128452080
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Slootje springen oefenen dan! :D
Eerst maar weer eens beginnen met conditie opbouwen voor de 5 km. _O-
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 11:46:32 #202
70532 loveli
N
pi_128452862
Hardlopen :r
Koffie c_/
crap in = crap out
pi_128452901
Kwark :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128452919
Kwark met cashewnotenpasta :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128452940
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Eerst maar weer eens beginnen met conditie opbouwen voor de 5 km. _O-
Ik heb bij de drekrees nog nooit de 5 km hardlopend gedaan. :D
Was vorig jaar ook helemaal kapot na diezelfde 5 km in een uur. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128453435
Denk dat het geen kwaad kan om cardiovasculair wat te trainen. Verder lekker trainen in korte energiesystemen en dan moet het wel goedkomen. :P

Het was meer klimmeren en klauteren, zo leek het. :+
pi_128453587
Het plan zal zijn om jou zo snel mogelijk aan kant te krijgen, dan kan jij ons omhoog hijsen :7
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128453614
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
Het plan zal zijn om jou zo snel mogelijk aan kant te krijgen, dan kan jij ons omhoog hijsen :7
Hell yeah! :D GMTA enzo. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 12:06:06 #209
70532 loveli
N
pi_128453626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
Het plan zal zijn om jou zo snel mogelijk aan kant te krijgen, dan kan jij ons omhoog hijsen :7
Mufwerpen.
crap in = crap out
  maandag 1 juli 2013 @ 12:10:00 #210
171890 Chicolate
Chemicals
pi_128453760
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Mufwerpen.
:D.

Ok ik doe ook mee. Ben dan net een week terug in Nederland, maar zal proberen op vakantie genoeg spullen te slepen voor wat sterkere armen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128453919
Mufwerpen. _O-
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 12:16:28 #212
70532 loveli
N
pi_128453994
Vanuit hang kan ik nog steeds geen enkele stinkin' pull-up ;(
crap in = crap out
pi_128454070
Niet nodig... ik neem versterking mee. :D
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 12:20:59 #214
70532 loveli
N
pi_128454153
En het is maar 4 kilometer.
/eitje
crap in = crap out
pi_128456980
Update!
O: drie dunne allison bth boter/ gekookte ham, cappuccino
T: nectarine, sinaasappelsap (versgeperst :9 )
L: bruin broodje hummus, salade met feta/courgette/komkommer
T: stuk taart :')
T: ik denk dan kwark met banaan en zonnebloempitjes
D: thuis nog iets van groenten - misschien broccolisoep? Iets lichts ivm laat thuis, iets snels ivm wienig tijd, en iets met veel groenvoer. En de broccoli moet op.

en B is dan 40 km fietsen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Perruche op 01-07-2013 13:36:28 ]
pi_128458381
Nog een lijstje:

O: twee sneetjes roggebrood met hummus, tomaat en alfalfa
B: uurtje wandelen
L: zoete aardappel, wortel, bloemkool en rode linzen met kruiden, een beetje ranja
T: smoothie van aardbeien, frambozen, mango en soyamelk
D: oosters soepje met kip, paksoi, tauge, champignons, misschien een spelt zuurdesemboterham met boter en kaas.
T: thee en een stukje pure chocolade

Volgens mij heb ik nu wel alle voedingsstoffen binnen :9
pi_128458845

Vanavond maar aan de assbackwards lat side swings. :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:17:33 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128459017
O: twee Twentse volkorenbollen met brie en sla
L: salade met tonijn en zongedroogde tomaatjes
T: groene smoothie
T: ?
D: roti denk ik! :9

En tussendoor veel keer honingdrop en thee met honing :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128459020
Lijstje:

O: omelet
T: kwark met cashewnotenpasta
L: gemengde salade, 2 haring met ui
T: havermoutshake
S: het is boven de 15 graden en droog, dus een rondje rennen strompelen
T: glas bietensap
D: Linzenprutje met chipolataworstje
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 1 juli 2013 @ 14:18:19 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128459052
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar aan de assbackwards lat side swings. :7
Da fook? XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128460722
Lijstje!
O: kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T: boterham met appel
L: boterham met pindakaas, boterham met appel
T: worteltjes
S: rondje vondelpark
D: curry met bloemkool/broccoli met rijst
D: bakje kwark
pi_128460938
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar aan de assbackwards lat side swings. :7
volgens mij doet ze dit niet goed :{
compact en kleverig.
pi_128461067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond maar aan de assbackwards lat side swings. :7
Hehehehehehe, ik ben in staan om 'm te gaan proberen. :D
Kijken of iemand me dan aan durft te spreken. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 15:34:19 #224
70532 loveli
N
pi_128462171
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehehehehe, ik ben in staan om 'm te gaan proberen. :D
Kijken of iemand me dan aan durft te spreken. :D
foto filmpje of het gebeurde niet.
crap in = crap out
pi_128462565
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef loveli het volgende:

[..]

foto filmpje of het gebeurde niet.
Eens kijken of ik iemand zo gek krijg :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128462605
Ik ben bang dat Marcello je naar huis stuurt... :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128462693
Ik heb woensdag een fittest. Jippie.
En een week niet gesport en ziekig geweest dus.
Gaat vast goedkomen :')
compact en kleverig.
pi_128462738
O+ Ik ben blij dat jullie in dit topic lief zijn, meedenken, soms een schop onder de kont geven, en met goede adviezen komen! Of iemand nu 55 of 150 kilo weegt. O+

Want echt waar, sommige topics laten mijn haren recht overeind staan, en dat is erg knap met mijn dikke bos krullen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128462850
Mogelijke Bijwerking van mn medicijn:

- pols-, heup- en wervelkolomfracturen.

Ik twijfel nog even of ik t wel ga slikken :')
compact en kleverig.
pi_128462869
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
O+ Ik ben blij dat jullie in dit topic lief zijn, meedenken, soms een schop onder de kont geven, en met goede adviezen komen! Of iemand nu 55 of 150 kilo weegt. O+

Want echt waar, sommige topics laten mijn haren recht overeind staan, en dat is erg knap met mijn dikke bos krullen..
deze post is niets zonder linkje!
pi_128462975
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

deze post is niets zonder linkje!
Het begon met het topic R&P / Mijn levenssituatie.... en eindigde in deze: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep

Staan echt ook wel goede post tussen hoor, maar sommige reacties en meningen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:09:42 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128463616
Over blij zijn met dit topic gesproken. Ik ben zo blij met het plaatje in de OP van laatst van Senoble kwark! O+
Manlief blieft liever magere kwark, want 20kcal per 100gr minder :') maar ik had van de week weer eens een bak Senoble gehaald nav dat plaatje hier en dat spul is zo ongelofelijk lekker! O+ :9~
Hij mag die droge, zure meuk houden, dan doe ik het wel met die 50kcal meer op een bakje van 250gram. Dan loop ik de trap nog wel een keertje extra op. :D
***
pi_128464653
Heb je de magere van de C1000 wel eens geprobeerd, BE?! Die is ook zo goed als mager maar romiger dan de meeste.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:31:18 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128464697
Senoble O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128465234
Mijn sparringspartner voor het oefenen van het afstudeergesprek is te lief. :D

En ik maar bruut hakken, hopelijk vindt hij me nog lief. :X
  maandag 1 juli 2013 @ 16:47:04 #237
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128465351
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
O+ Ik ben blij dat jullie in dit topic lief zijn, meedenken, soms een schop onder de kont geven, en met goede adviezen komen! Of iemand nu 55 of 150 kilo weegt. O+

Want echt waar, sommige topics laten mijn haren recht overeind staan, en dat is erg knap met mijn dikke bos krullen..
Ja, inderdaad. Ik ben hier uiteindelijk ook gewoon goed geholpen, dat vond ik echt fijn :) .
pi_128465465
Ik ben voor mn gevoel de halve dag bezig geweest met mn koude schotel. :')
En nu heb ik zoveel dat ik de helft weg kan gooien ofzo }:|
compact en kleverig.
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 16:56:36 #239
70532 loveli
N
pi_128465764
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het begon met het topic R&P / Mijn levenssituatie.... en eindigde in deze: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep

Staan echt ook wel goede post tussen hoor, maar sommige reacties en meningen..
Blijkbaar hebben wij er profijt van dat sommigen een LIF-ban hebben O+
crap in = crap out
pi_128465891
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben wij er profijt van dat sommigen een LIF-ban hebben O+
hebben er serieus mensen een LIF ban ja? :')
compact en kleverig.
  maandag 1 juli 2013 @ 17:08:47 #241
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128466191
Wie dan? :o
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128466641
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef _Dido_ het volgende:
Wie dan? :o
^^
  maandag 1 juli 2013 @ 17:24:49 #243
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128466781
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef An24 het volgende:

[..]

^^
beetje nieuwsgierig? ;)

Nog vier nachtjes en ik ga naar Rome. Vertrektijd is vervroegd naar 9.15 uur :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128466919
Dido, hoe is het met je (geplande) therapie?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 1 juli 2013 @ 17:53:55 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128467733
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]

O-)
:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 1 juli 2013 @ 18:18:28 #246
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128468550
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dido, hoe is het met je (geplande) therapie?
geen idee, zal na mijn vakantie eens informeren :) al is het minder acuut dan het was.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128469796
Ik vind de senoble kwark ook best lekker, maar ik ben toch maar overgestapt op 10% griekse yoghurt. En dit weekend + de komende dagen Duitse speisequark:

en
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 1 juli 2013 @ 19:05:38 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128470318
Wat een dag... wat een drukte. Het vloog wel om :D

Lijst:
O: 500 gram kwark/vla/suiker/aardbei/rode bessen
T's: 200 gr, rauwe wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas, cappuccino
L: halve paprika, 2 tomaten, 2 boterhammen met 1 gekookt ei en een plakje ham, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: 2 perzikken, 1 appel, paar dropjes, blokje chocolade, snoepen van de rode bessenstruik
D: Sperziebonen gestoofd in kruiden en tomaten
Spinazie met knoflook, champ en ui
Heerlijk rose gebakken varkenshaas met peperroomsaus
Ovenfrietjes
Verse rabarber
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 juli 2013 @ 19:24:27 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128470967
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef V1z0R het volgende:
Heb je de magere van de C1000 wel eens geprobeerd, BE?! Die is ook zo goed als mager maar romiger dan de meeste.
Ga ik uitproberen! ^O^
***
pi_128471142
Wat een dag! Niet veel naar binnen gekregen van de zenuwen voor 16.30 :X

O: Muesli met kwark
L: stukje tomaat, beetje salade, aardbeien
16.30 Presentatie
D: 2 Fajita's met vega gehakt en kidneybonen en beetje kaas, paar tortilla chips, tomatensalsa, guacamole. Vlaflip na.

Nu dikke hoofdpijn, waarschijnlijk van de spanning dus ik ga dadelijk lekker op bedje tv kijken.

Pluspunt: Presentatie ging redelijk goed. Begeleider was tevreden *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:33:03 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128471273
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga ik uitproberen! ^O^
Welke bedoel je V1.. die c1000 magere kwark in een pot die je normaal ziet (wit met wat lichtgroen op de deksel) of de C1000 verpakking (rood/wit). Die heb ik nu, wel lekker dik maar niet veel verschil tussen de Lidl kwark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 juli 2013 @ 19:34:55 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128471351
Morgen weer een dag Cali, nu maar lekker ontspannen... Lekker een hete douche, scrubben en lekker lotionnen?
Vast geen zin in maar je knapt er heel erg van op en je hoofdpijn is waarschijnlijk weg :)
Fijn dat het goed is gegaan *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128471452
Oeh... Dat is zelfs een beter idee als op bed liggen :9.
Goed idee! :Y Thx :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128475106
Oh wat een lekkereind van de dag! Wijntje, zon, fluitende vogels...
pi_128476601
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Welke bedoel je V1.. die c1000 magere kwark in een pot die je normaal ziet (wit met wat lichtgroen op de deksel) of de C1000 verpakking (rood/wit). Die heb ik nu, wel lekker dik maar niet veel verschil tussen de Lidl kwark
Die wit/groene ja. Net als Senoble maar 7,5 E maar geen vet.

Dus handiger als je alleen de E's omhoog wilt gooien.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128478802
O: twee sneeen brood met pindakaas
T: druiven
L: salade met kippenlevertjes
T: gekookt eitje, appel
D: koude schotel (ga zelf iets in elkaar flansen)
T: koffie, zonnepitten cappuccino
S: 10 min crosstrainer, kt, 20 min fietsen
T: druiven, zonnepitten
compact en kleverig.
pi_128478886
Aan mijn lijst kunnen nog wat watermeloen en een raw brownie bal toegevoegd worden :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128481345
ohai!

eindstand
o. 3 dunne bth rauwe ham, cappu
t. nectarine & sinaasappelsap (250 ml)
l. salade met feta/courgette/komkommer, bruin bolletje hummus
t: 200 gr magere kwark met 1 enorme banaan & zonnebloempitten
d. salade met tomaat/olijven, een dunne hamburger, wat frietjes, mayo
t. stukje aardbeienbavaroistaartding

b 40 km fietsen

Hm, op zich ok minus de taart. Ik heb teveel bovenbeen overigens, voor mijn lijf. Daar moet nog wat aan gebeuren.
  Vis een optie? maandag 1 juli 2013 @ 22:52:40 #259
70532 loveli
N
pi_128481423
Weer eens niets om aan te trekken-dilemma. Nauwelijks casual kleding hebben is lastig :')
crap in = crap out
  maandag 1 juli 2013 @ 22:55:50 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128481587
Lijstje
O. Havermout met kwark en een halve snee krentenbrood met jam.
L. Boterham kaas, boterham gehakt, plak ham, boterham pindakaas
T. Appeltaart, banaan, appel, paar jellybeans
S. Uurtje sport
D. Salade van feta, sla, kidneybonrn, komkommer, dressing
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128482025
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef loveli het volgende:
Weer eens niets om aan te trekken-dilemma. Nauwelijks casual kleding hebben is lastig :')
Ik heb twee casual jurkjes! een unicum! En een casual rokje, zwart, eindelijk. De vorige kon echt niet meer :')
pi_128482284
Jij doet nog steeds verminderd KH's toch, sigme? Dan kunnen 20% en 40% vet kwark nog wel :Y
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hebben er serieus mensen een LIF ban ja? :')
Zeta, 16meter en volgens mij Yuri ook maar niet zeker...

Wel raar, volgens mij wordt ATM het BB-topic getrolled :')

[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 01-07-2013 23:37:01 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:07:18 #263
217702 Lonaa
Honger!
pi_128482338
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb twee casual jurkjes! een unicum! En een casual rokje, zwart, eindelijk. De vorige kon echt niet meer :')
Was een casual jurkje?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:11:13 #264
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128488582
Goeiemorgen :W .
pi_128488689
Mogguh :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:24:59 #266
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128488733
Hai! :W
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128488891
Pff, eerder je bed uitkomen om het huishouden te doen. Het moet niet gekker worden |:(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128488971
Aurum! Hoe bekend! Eerder opstaan om de afwas, de was te doen en om op te ruimen :') maar wel fijn dat je dan niet alles in het weekend hoeft te doen!
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was een casual jurkje?
Een jurkje dat ik niet naar mijn werk zou aandoen?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:49:31 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_128489011
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Perruche het volgende:
Aurum! Hoe bekend! Eerder opstaan om de afwas, de was te doen en om op te ruimen :') maar wel fijn dat je dan niet alles in het weekend hoeft te doen!

[..]

Een jurkje dat ik niet naar mijn werk zou aandoen?
Ligt een beetje aan je werk, natuurlijk.
Voorbeelden wil ik! :)

Oh, en ik snap de definitie van casual opzich wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128489044
Gos wat was het moeilijk opstaan vanmorgen...

Planning
O. Dubbele bth ham
T. Stukje zelfgebakken cakezors
L. Salade ergens
T appel en kersen en Bircher muesli (4 uur in de trein dus moet wat te snaaien hebben, misschien neem ik iets hartigs ipv de muesli)
D. Ik denk kipbrochette met groenten ofzo

S hopelijk nog ergens tijd om naar de gym te gaan
pi_128489130
Zo! Scriptiedag nummer 1, nieuwe ronde, nieuwe kansen *O*

O: Muesli met kwark
T; mandarijn
L: ?
T?
D: Pasta met bult groente en feta
T: mandarijn
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128489259
Lijstje van gister:
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L 3 boterhammen eiersalade
T stukje appeltaart
D paella
T griekse yoghurt met muesli
T zuurtje
pi_128489307
Ah, @lonaa ik kan nu niets posten (mobiel) maar heb gisteren die drie dingen boj de sissyboy gehaald! Kom ik nooit maar deze drie waren heel leuk vond ik. Alleen eentje heb ik geen schoenen bij :')
pi_128489347
Nieuwe schoenen dus :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:12:08 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_128489369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
Ah, @lonaa ik kan nu niets posten (mobiel) maar heb gisteren die drie dingen boj de sissyboy gehaald! Kom ik nooit maar deze drie waren heel leuk vond ik. Alleen eentje heb ik geen schoenen bij :')
Straks foto's van O+ jurkjes O+
En O+ nieuwe schoenen O+ zijn ook fijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128489378
'morgen!

Gisteren:
O: kwark/yoghurt met muesli
L: salade met gekookte aardappel, gerookte zalm, tomaatjes, komkommer, paprika, augurk
T: wat tortillachipsjes, olijven, blokjes kaas, 2 glazen sinaasappelsap op borrel
D: witlof, risotto, procureurlapje

Planning:
O: kwark/yoghurt met muesli
L: 3 bth houmous/sla
D1: ?
S: ruim 10 km hardlopen
D2: ?

Ik mis de laatste dagen duidelijk wat groente/fruit en eet niet zo netjes als ik zou willen. Voor vandaag moet ik nog even kijken wat ik voor en na het lopen eet. Ik heb nog een stronk witlof en een restje risotto, kan sowieso kwark pakken na het lopen, maar ben er nog niet helemaal uit. Misschien neem ik bij de lunch nog een gekookt eitje en wat rauwkost, en dan wat brood als T 's middags. Dilemmas :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_128489389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuwe schoenen dus :)
ja of misschien toch terugbrengen.

Wat een dilemmas op de vroege morgen :D
pi_128489407
Morning!

Jurkjes O+
Ik heb ook net twee nieuwe :') Eindelijk weer eens geshopt

Lekker relaxed werkdagje vandaag!
Be someone that makes you happy
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:14:37 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_128489418
Ik heb een nieuw rokje, geleend jurkje en 3 jurkjes besteld. Die komen morgen binnen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:21:49 #280
171890 Chicolate
Chemicals
pi_128489559
Ik heb 2 nettere jurkjes, wat zomerjurkjes en voor de rest is het overgrote deel eigenlijk alleen geschikt voor uitgaan :+. Laatst een hele toffe gevonden die glow in the dark is aan de zijkant :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128489601
Lekker weer, tijd voor een korte broek!
pi_128489639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef Mufasa208 het volgende:
Lekker weer, tijd voor een korte broek!
Dat mag niet op kantoor :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 2 juli 2013 @ 09:26:59 #283
70532 loveli
N
pi_128489670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat mag niet op kantoor :{
En een rok?
crap in = crap out
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:28:07 #284
217702 Lonaa
Honger!
pi_128489696
Wat is beter dan wel gezonder:
Paneermeel of bloem ergens doorheen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128489738
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

En een rok?
We zijn niet in zweden. Maar hij kan het proberen.
Linnen anders een optie?
pi_128489783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat mag niet op kantoor :{
Dat is het voordeel van het niet werken op een kantoor. :P

Maar een linnen broek inderdaad!
pi_128489857
Is ook nog een optie maar heb 't zo nog altijd uitgehouden. :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

En een rok?
Benen niet geschoren :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128490316
Onder de zonnebank gaan bij het zwembad hier in de buurt, is goedkoper dan 45 minuten trimzwemmen. :o

Maar ik ga vandaag eens een uurtje baantjes zwemmen, kijken of ik het wat vind. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:01:14 #289
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128490412
ik vind zwemmen zo saai, HPKW!

Goetjes uit Berlijn. Het is hier eindelijk mooi weer, en morgen gaan we naar huis... :{ . Veel regen gehad. Wel veel gewinkeld, ik geloof dat ik wel 10 boeken gekocht heb, en gister heb ik mezelf een groot cadeau gedaan, omdat m'n artikel nu definitief geaccepteerd is, ik heb een xbox met kinect gekocht.

Verder is Berlijn tof, en zit het in ons 2.5 jaar plan om beiden hier te wonen. Toch heb ik ook wel zin om naar huis te gaan, want er zit een groot verschil tussen slapen in de grote stad (lawaaierig), en slapen in een Zweedse stad (stil, behalve vogels). Donderdag middag zijn we weer thuis!
pi_128490451
Owja, lijstje voor vandaag:
O: bak kwark met havermout, lijnzaad en frambozen
S: uurtje banen trekken in het zwembad (doel 20x50 meter, ben benieuwd of ik het haal), even mn nieuwe routine op de sportschool uitvinden.
T: dubbele boterham met pindakaas (tussen zwembad en sportschool in B-) )
L 3 boterhammen met eiersalade denk ik.
D: noodles, vegetarische stukjes en een zak roerbakmix

En Jagar, ik ben het helemaal met je eens wat betreft de saaiheid van het zwemmen, maar het is wel duursport en dat vind mijn lichaam op dit moment wel leuk, dus dan doe ik het maar. :)
Als het bevalt, dan ga ik ook nog even op jacht naar een badpak. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128490462
Ben blij dat ik niet de enige ben Perr :D

God, ik heb koffie nodig :X en ik ben niet zakelijk genoeg gekleed volgens mij. Stap binnen in 60-ties model bloemenjurk en krijg de deathstare van de secretaresse :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128490499
Druk, niet bijgelezen, maar kom even snel deze hier neerplempen.
Werd me net gemaild, en ik vond het zelf wel even leuk om te lachen door alle drukte en afspraken heen :+

pi_128490572
Tof jagar!
Lief zn artikel is ook geaccepteerd! In een goed blad ook *O*
pi_128490586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben Perr :D

God, ik heb koffie nodig :X en ik ben niet zakelijk genoeg gekleed volgens mij. Stap binnen in 60-ties model bloemenjurk en krijg de deathstare van de secretaresse :D
Ze is gewoon jaloers. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128491423


^O^ tof nieuws voor de academici met artikelen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Druk, niet bijgelezen, maar kom even snel deze hier neerplempen.
Werd me net gemaild, en ik vond het zelf wel even leuk om te lachen door alle drukte en afspraken heen :+

[ afbeelding ]
:')

De kikker lijkt er trouwens minder gefrustreerd onder. Ach ja, sommigen vinden dat lekker :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128491495
Oh shit, het is sale daar waar ik nu Ben maar heb geen extra tas bij me!
pi_128491533
Zijn de tassen niet in de uitverkoop dan :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128491536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef Perruche het volgende:
Oh shit, het is sale daar waar ik nu Ben maar heb geen extra tas bij me!
Tas kopen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:49:09 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128491739
Aurum, waarom is een bloemenjurk reden tot deathstare :o Zou het alleen toejuichen, ook als ik het zelf niet durfde vanwege kantoorprotocol :+

Maar soiiiit. Ik dans als het warm is rustig blootvoets door kantoor. Laatst nog een sollicitant rondgeleid op blote pootjes, kwam ik achteraf pas achter :') Mr Bossman vond het alleen maar leuk :+ Vind het fijn dat het kan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128491818
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef sigme het volgende:
Ik vind de senoble kwark ook best lekker, maar ik ben toch maar overgestapt op 10% griekse yoghurt. En dit weekend + de komende dagen Duitse speisequark:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Bij de Lidle hebben ze ook magere Griekse yoghurt
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:52:26 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128491832
>:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')