deze post is niets zonder linkje!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben blij dat jullie in dit topic lief zijn, meedenken, soms een schop onder de kont geven, en met goede adviezen komen! Of iemand nu 55 of 150 kilo weegt.
Want echt waar, sommige topics laten mijn haren recht overeind staan, en dat is erg knap met mijn dikke bos krullen..
Het begon met het topic R&P / Mijn levenssituatie.... en eindigde in deze: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklepquote:
Ja, inderdaad. Ik ben hier uiteindelijk ook gewoon goed geholpen, dat vond ik echt fijnquote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben blij dat jullie in dit topic lief zijn, meedenken, soms een schop onder de kont geven, en met goede adviezen komen! Of iemand nu 55 of 150 kilo weegt.
Want echt waar, sommige topics laten mijn haren recht overeind staan, en dat is erg knap met mijn dikke bos krullen..
Blijkbaar hebben wij er profijt van dat sommigen een LIF-ban hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het begon met het topic R&P / Mijn levenssituatie.... en eindigde in deze: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep
Staan echt ook wel goede post tussen hoor, maar sommige reacties en meningen..
hebben er serieus mensen een LIF ban ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij er profijt van dat sommigen een LIF-ban hebben
beetje nieuwsgierig?quote:
geen idee, zal na mijn vakantie eens informerenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dido, hoe is het met je (geplande) therapie?
Ga ik uitproberen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef V1z0R het volgende:
Heb je de magere van de C1000 wel eens geprobeerd, BE?! Die is ook zo goed als mager maar romiger dan de meeste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |