Welke bedoel je V1.. die c1000 magere kwark in een pot die je normaal ziet (wit met wat lichtgroen op de deksel) of de C1000 verpakking (rood/wit). Die heb ik nu, wel lekker dik maar niet veel verschil tussen de Lidl kwarkquote:
Die wit/groene ja. Net als Senoble maar 7,5 E maar geen vet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke bedoel je V1.. die c1000 magere kwark in een pot die je normaal ziet (wit met wat lichtgroen op de deksel) of de C1000 verpakking (rood/wit). Die heb ik nu, wel lekker dik maar niet veel verschil tussen de Lidl kwark
Ik heb twee casual jurkjes! een unicum! En een casual rokje, zwart, eindelijk. De vorige kon echt niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef loveli het volgende:
Weer eens niets om aan te trekken-dilemma. Nauwelijks casual kleding hebben is lastig
Zeta, 16meter en volgens mij Yuri ook maar niet zeker...quote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hebben er serieus mensen een LIF ban ja?
Was een casual jurkje?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb twee casual jurkjes! een unicum! En een casual rokje, zwart, eindelijk. De vorige kon echt niet meer
Een jurkje dat ik niet naar mijn werk zou aandoen?quote:
Ligt een beetje aan je werk, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Perruche het volgende:
Aurum! Hoe bekend! Eerder opstaan om de afwas, de was te doen en om op te ruimenmaar wel fijn dat je dan niet alles in het weekend hoeft te doen!
[..]
Een jurkje dat ik niet naar mijn werk zou aandoen?
Straks foto's vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
Ah, @lonaa ik kan nu niets posten (mobiel) maar heb gisteren die drie dingen boj de sissyboy gehaald! Kom ik nooit maar deze drie waren heel leuk vond ik. Alleen eentje heb ik geen schoenen bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |