Precies, voor een keer moet het kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan even googlen op de voedingswaarde.
Voor een keer kan het gewoon geen kwaad, lekker inderdaad.
Arum...... tahin, hummus, basilicum, pesto's, parmezaan,rucola en pijnboompitten... bah
Kanga en Roe!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:17 schreef anna82 het volgende:
Ik vond de test na drie gezichten saai!No score.
Nog vier maanden en dan ga ik naar een kangoeroe-eiland in de kangoeroe-zon met een kangoeroe-moeder en een kangoeroe-jong.
Kangoeroe
Ik doe er nooit saus op, dan doe ik net of het gezond isquote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies, voor een keer moet het kunnen vind ik.
Ze zijn echt zooo lekker.
Maarja, gezond denk ik niet bepaald met die saus erop enzo.
Oh, ik heb altijd een wit broodje met kipfilet en dan pepers, kaas en hete saus. En gegrilld natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doe er nooit saus op, dan doe ik net of het gezond isBruin broodje met veggies en kaas/vlees, bwah
Als ik een broodje neem, heb ik hem ook zo. Het is wel goed dat het brood zo fout is, want ik krijg vrij snel strafquote:Op zondag 30 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb altijd een wit broodje met kipfilet en dan pepers, kaas en hete saus. En gegrilld natuurlijk..
Ik ben blij dat de Subway hier niet in de buurt zit, dan was het lastig te weerstaan geweest voor me.
Respect!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Subway zit vlak bij. Ik kom er denk ik 1x per jaar.
Ja, ik weet trouwens niet zeker of ik die kaas er wel bij heb, maar volgens mij wel. Maar ik houd wel van pittigquote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik een broodje neem, heb ik hem ook zo. Het is wel goed dat het brood zo fout is, want ik krijg vrij snel strafWel zonder kaas, want die smaakt naar plastic. Met sweet onion saus
Oja, de cookiesquote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef loveli het volgende:
Ik skip de broodjes en ga voor de cookies.
Hoop dat subway zsm failliet gaat
Het doel van de vraag was de kwaliteit van de pilingedrienten beoordelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:07 schreef loveli het volgende:
Is een beetje weggezakt en heb een flinke werkweek achter de rug, ga het later even nakijken. Wat is het doel?
Die zijn voor mijn liefste, die wat weinig energie heeft. Mutivitaminen lijken te helpen, maar zijn vies. Dus het leek me de moeite waard een B-complex te nemen, mogelijk zelfde effect, minder vies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:
Waarom wil jij trouwens B's supplementeren, sigme?!
Ik lag dubbel, want dat is zó waarquote:Why is he doing them like he's in an anti-gravity chamber?
Meanwhile, I do them like an obese elephant with a bum leg.
I'm so mad right now.
Ah, jouw lijstjes kennende leek het me raar dat jij B's zou supplementeren.quote:Op zondag 30 juni 2013 07:26 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Het doel van de vraag was de kwaliteit van de pilingedrienten beoordelen.
Het doel van de multimineraal is voor mij eigenlijk de vitamine D, de mineralen leken me niet verkeerd.
[..]
Die zijn voor mijn liefste, die wat weinig energie heeft. Mutivitaminen lijken te helpen, maar zijn vies. Dus het leek me de moeite waard een B-complex te nemen, mogelijk zelfde effect, minder vies.
Ja die heb inderdaad gezien! Ik dacht ik zal eens googlen op Burpees. Nou ik lig gewoon en probeer met moeite omhoog te komen, en dat vind ik al zwaarquote:Op zondag 30 juni 2013 10:29 schreef Isabeau het volgende:
J0ycie88, heb je deze ooit gezien?
En dat commentaar er bij:
[..]
Ik lag dubbel, want dat is zó waar
^ ditquote:Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik een Subway broodje neem dan neem ik het pittigste wat ze hebben
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Maar is meer dan jaar geleden dat ik er ben geweest, en dat terwijl die in m'n straat zit
Subway zoals V1 inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dit
En doe maar wat jalapenos!
...
Meer
...
Nog iets meer
...
Zo ja
Maar is meer dan jaar geleden dat ik er ben geweest, en dat terwijl die in m'n straat zit
Kan me de prijs eerlijk gezegd niet herinnerenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind het serieus best duur voor een broodje. Niet dat ik het niet lekker vind hoor, maar het past niet zo geweldig in mijn huidige manier van eten.
Wie eet er nu broodjes om 9 uurquote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Wilde vorige week na de boodschappen een broodje halen maar ze waren nog niet open om 9u
Oh, dat is minder. Maar je bent in ieder geval goed bezig geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Auw.. ik kan amper gaan zitten of staan. Dat squatten heeft echt voor een spierpijn gezorgd waar je U tegen zegt. Zag trouwens dat ik niet de echte burpees doe, dat zie ik mezelf ook niet doen. Ik moet vanuit liggen op mijn buik opstaan en dat zoveel mogelijk achter elkaar.
Morgen weer naar de sportschool, weer zorgen voor helse spierpijn in mijn bovenbenen, want ook al voel ik me net een oud wijf, het voelt wel lekker!
Vriendlief is al nieuwe remmen onder de auto aan het zetten en ik ga maar eens ontbijten en aan de poets.
Maar nu eerst.. opstaan..
Ik, normaal gesproken.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie eet er nu broodjes om 9 uur![]()
Uniek
En slaap lekker allemaal.
ik 1keerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit bij de Subway gegeten
Je Dquote:Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr de Mac.. waarom niet even langs een wegrestaurantje en daar iets gezonder bestellen?
Slaap lekker Isa... Je hebt je goed gehouden vannacht, goed man! En dan ook nog sporten! Respect.
Lijst:
S: 7.5 km hardlopen
O: volk.boterham kaas, 2 volk. beschuit aardbeien, beker ijskoude melk, zacht gekookt eitje, cappuccino
L: 2 volk. boterham met gegrilde kipfilet, bak salade met blik tonijn en gekookt ei
B: 7 km wandelen
T's: beschuit aardbeien, kom rode bessen met suiker, appel, paar drojes, blokje choco, plak cake met aardbeien en slagroom
D: bloemkool, gekookte worteltjes, aardappelpuree, gebakken scholletjes
T: kwark/vla
omdat ik vind dat Ado mag kiezen als we onderweg zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 11:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brrr de Mac.. waarom niet even langs een wegrestaurantje en daar iets gezonder bestellen?
Slaap lekker Isa... Je hebt je goed gehouden vannacht, goed man! En dan ook nog sporten! Respect.
Lijst:
S: 7.5 km hardlopen
O: volk.boterham kaas, 2 volk. beschuit aardbeien, beker ijskoude melk, zacht gekookt eitje, cappuccino
L: 2 volk. boterham met gegrilde kipfilet, bak salade met blik tonijn en gekookt ei
B: 7 km wandelen
T's: beschuit aardbeien, kom rode bessen met suiker, appel, paar drojes, blokje choco, plak cake met aardbeien en slagroom
D: bloemkool, gekookte worteltjes, aardappelpuree, gebakken scholletjes
T: kwark/vla
Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteedquote:Op zondag 30 juni 2013 12:17 schreef Californium het volgende:
Bij de mac ben ik dan al zolang niet meer geweest dat ik niet eens wist dat ze daar geitenkaas salades hebben.
Mensen roepen wel altijd: " wat eet je dan bij de mac? een salade?" en dan zeg ik": "ik kom er nooit". Op een of andere manier vinden mensen dat raar...
Geitenkaas
Haha, bizar is dat he, dat jij goed eet en een ander denkt dat je door slaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteed
De salades vind ik dan weer wél lekker. En ijs.
Dat snappen mensen idd vaak niet, ga je naar de mac, bestel je een saladeHeel raar. Dat ik gewoon niet echt van de andere zooi die ze hebben houd, maakt niet zoveel uit kennelijk
Zelfs ooit de vraag gekregen of ik niet doorsloeg met dat lijnen van me daardoor![]()
Ik vind de burgerking dan lekkerder, maar dat vind ik zo debiel klantonvriendelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh af en toe een Macje kan ik wel waarderen.
Ik heb dan nog als excuus dat ik geen vlees / vis eet...quote:Op zondag 30 juni 2013 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er alleen als we onderweg zijn soms. Dan is het wel gemakkelijk om even door de mcdrive te rijden. En ik houd helemaal niet van de mac, vind de hamburgers niet lekker, van friet houd ik sowieso niet echt en kipnuggets en dat soort dingen zijn aan mij ook niet echt besteed
De salades vind ik dan weer wél lekker. En ijs.
Dat snappen mensen idd vaak niet, ga je naar de mac, bestel je een saladeHeel raar. Dat ik gewoon niet echt van de andere zooi die ze hebben houd, maakt niet zoveel uit kennelijk
Zelfs ooit de vraag gekregen of ik niet doorsloeg met dat lijnen van me daardoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |