Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?quote:
bikila'squote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon mijn sneakers. En als ik verwacht stil te zitten slippertjes. Ik vertik het met rugpijn thuis te moeten blijven na een paar dagen, omdat ik mn zooltjes niet in mn schoenen kon stoppen. Dan maar oncharmant, moeten ze maar aan wennen.
Weet ik het! Ik heb gewoon iets lelijks gegoogledquote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?
weet ik eigenlijk ook niet. Weet wel dat ze blootsvoets lopen willen nabootsen en alleen bescherming willen bieden tegen glas, scherpe steentjes e.d.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo met die tenen? Heeft dat nog een bepaald nut/doel?
Echt? Ik heb dat 1x gedaan (zwarte sneakers onder witte outfit in verweggistan) maar ik ga dat, zolang ik normaal kan lopen; echt niet meer doenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoorliever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen
Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
weet ik eigenlijk ook niet. Weet wel dat ze blootsvoets lopen willen nabootsen en alleen bescherming willen bieden tegen glas, scherpe steentjes e.d.
Dat type schoenen heeft wel altijd veel ruimte voorin zodat de tenen meer ruimte hebben.
je hebt ook tenensokkenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenenDan lijken 'gewone' schoenen nog meer op blootsvoets lopen. En nu bedenk ik me ineens, is het de bedoeling dat je zonder sokken in die schoenen gaat? Want met sokken is dat ook wel rot met die teenvorm zo
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar blootsvoets heb ik óók niets tussen mijn tenenDan lijken 'gewone' schoenen nog meer op blootsvoets lopen. En nu bedenk ik me ineens, is het de bedoeling dat je zonder sokken in die schoenen gaat? Want met sokken is dat ook wel rot met die teenvorm zo
Waarom trek je er dan niet iets bij aan wat wél bij je schoenen past?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoorliever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen
Oké, ga jij dan alleen in die schoenen met blote voeten erin of met al je schoenen?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je hebt ook tenensokkenmaar in principe sokloos ja. Doe ik ook op mn nieuwe schoenen.
Dont worry: die schoenen kunnen in de wasmachine
De sandalen van rieker en een italiaans merk, de moccasins van hush puppies en ik meen ook rieker oid.quote:
Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Zo belde ik net een werkrelatie, op deze dag en tijd. "Zo mevrouw.....u ook aan het werk? Daar houd ik van!" Wie zegt dat ambtenaren slome werkers zijn...![]()
Eens. Ik zou het ook echt niet tof gevonden hebben als bijvoorbeeld mijn tweede corrector in het weekend zou hebben gebeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.
Indrukwekkende lijst weerquote:Op zondag 30 juni 2013 20:03 schreef sigme het volgende:
• yoghurt/kwark met bessen(diepvries), banaan, pitjes, zaden
• lummelen
• bodypump
• salade van broccoli, olijven, tomaat met dressing van eidooier met wat essig en olijfolie
• stuk buikspek, plak kaas
• tuinwerkzaamheden
• glaasje wijn
avondeten
• vooraf: soep van koolrabi met creme fraiche
• tussendoor: groot bord peultjes (eigen tuin) met klontje boter
• hoofd: handvol tuinbonen (eigen tuin), nieuwe aardappels (tuin), rollade (eigen vark)
• toe: meloen, blauwe bessen, kwak creme fraiche
Gewoon mijn wandelschoenen. Niks warmer als open schoenen. Je merkt er niks van is mijn ervaring (en die heb ik heusquote:Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef Laureline het volgende:
Wat dragen jullie voor schoenen als het erg warm is en je toch veel moet lopen? Wij gaan over 2 weken weer naar Madrid, ik heb geen zin in blaren, maar op slippers door de stad is ook zowat. Oja, Birkenstocks staan op de verbodslijst (evenals crocs).
Wij weten het van elkaar dat het geen probleem is. Was alleen de eerste keer dat het 'nodig' wasquote:Op zondag 30 juni 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen, een werkrelatie bellen op een zondag. Is toch een heilige dag voor veel mensen en daarnaast geen doorsnee werkdag. Ondanks dat ik zelf af en toe op zondag werk, zou ik het vreselijk vervelend vinden om vandaag gebeld te worden voor iets werkgerelateerds. Op mijn vrije dag beslis ik graag zelf of ik werk of niet.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon mijn wandelschoenen. Niks warmer als open schoenen. Je merkt er niks van is mijn ervaring (en die heb ik heus)
Trouwens waarschijnlijk beschermd het juist tegen de warmte bedenk ik mij nu
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook nietsquote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]En aan het einde van de dag heb je dan lang zulke pijnlijke voeten niet. Dan ziet het er maar raar uit!
Teenslippers zijn echt zo slecht voor stedentrips, die draag ik dan echt niet hoor.
NIEMAND die het opvalt.. en mocht het opvallen dan zie je ze NOOIT MEERquote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, mafkees idd. De hele tijd je tenen samenknijpen. De huisartsenposten zitten vol als de zomer voorbij isquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets
Gratis bedenktijd of je het werkelijk nodig hebt.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud
Als je Reef sandalen bedoelt, dan zijn ze volgens google niet mooi.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud
Ik krijg geen opmerkingen over mijn eten op het werk, gelukkig. Maar ik doe dan ook niet heel gek. Volgens mij zouden mijn collega's niet snel iets gek vinden.
Krijg soms meer opmerkingen over rare combinaties, zo van: hè, wat eet jij nou?! Rijstwafels met pindakaas ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb.
Oké, en wat is dat SWIFT dan?quote:
Of experimenteren met slow-cooken.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef Nallie het volgende:
Mn oven is aan t aftakelen, wordt niet meer goed warm.. monteur maar bellen morgen
Ja alles wordt nu slowquote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Of experimenteren met slow-cooken.
/lamme grap
Vroegah toen ik 17 was heb ik een dag (!!) door de marokkaanse heuvels gelopen, met netelbosjes etc, op mijnquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets
Reef had ik iddquote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vroegah toen ik 17 was heb ik een dag (!!) door de marokkaanse heuvels gelopen, met netelbosjes etc, op mijnteenslippers
. Nu zou ik dat wellicht niet meer doen
Geen centje. Tijdens wel - netelbosjes.quote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Ik van sommige slippers ook, deze niet. Bandje tussen de tenen is ook van stof, zit lekker.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die slippers echt af-schu-we-lijk vind zitten? Krijg er blaren van en samengeknepen tenen. Heel erg niet-ontspannend.
Nederlandse zender? Ik zag het eens in de sportschool. Geweldig!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer, Extreme Couponing is een herhaling.
Dus ze blijven gewoon zitten als jij je voeten optilt?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik van sommige slippers ook, deze niet. Bandje tussen de tenen is ook van stof, zit lekker.
Ehhhh, hoe bedoel je dat? Aan de achterkant van m'n voet laat het wel een klein beetje los, maar dat lijkt me logisch. Wel en stuk minder dan bij bijv. mijn havaianas.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dus ze blijven gewoon zitten als jij je voeten optilt?
Ik bedoel dat als in: je hoeft je tenen er dus niet omheen te klemmen? Zelfs niet een beetje? Heb zelf ook slippers met een stofje, die idd veel lekkerder zitten dan plastic gevallen, maar daar kan ik ook echt geen hele dag op lopen hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehhhh, hoe bedoel je dat? Aan de achterkant van m'n voet laat het wel een klein beetje los, maar dat lijkt me logisch. Wel en stuk minder dan bij bijv. mijn havaianas.
Nou, niet dat ik merk in ieder geval.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als in: je hoeft je tenen er dus niet omheen te klemmen? Zelfs niet een beetje? Heb zelf ook slippers met een stofje, die idd veel lekkerder zitten dan plastic gevallen, maar daar kan ik ook echt geen hele dag op lopen hoor.
http://www.zalando.nl/catalogus/?q=espadrillesquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Laureline het volgende:
Ik draag sowieso alleen maar jurkjes (heb niet eens een korte broek), dus gymschoenen zijn geen optie. Vroeger had ik een soort 'gebreide' espadrilles met rubberzool, die waren toen in de mode, die zaten echt fantastisch. Bestaan die nog? Of zijn ze vervangen door surfschoenen? Je had ze in beige, zwart, wit en grijs. Ik vond ze destijds als student behoorlijk prijzig, rond de 60-70 gulden.
TLCquote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nederlandse zender? Ik zag het eens in de sportschool. Geweldig!
quote:
Al gevondenquote:
Shit, dacht ik dat je ze gevonden hadquote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/catalogus/?q=espadrilles
Sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Shit, dacht ik dat je ze gevonden had.
Nee, ze hadden een rubberen zool, eigenlijk is het nu meer model surfschoen. En de schoen zelf was een soort breisel...volgens mij was het een Portugees merk ofzo...
nah,t gaat op zich wel normaal gesproken, maar ik mag morgen niet eten voor half tien ofzo, dus dan zal ik wel heel erge honger krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Dagje wat minder is niet erg toch JB?
Mijn eindstand:
O: volkoren croissant kaas, klein pannekoekje met ahornsiroop, meloen
S: bodycombat
L: 2 bth tomaat, glas jus d'orange
T: appel
T: 3 spiesjes met mozarella/tomaat, 3 soesjes met truffelvulling, 2 glazen witte wijn
D: kip met pepers en basilicum en kleefrijst bij de thai
T: 8 gr pure chocolade
Groentjes waren even kwijt vandaag
Ook niet bij de thaiquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Dagje wat minder is niet erg toch JB?
Mijn eindstand:
O: volkoren croissant kaas, klein pannekoekje met ahornsiroop, meloen
S: bodycombat
L: 2 bth tomaat, glas jus d'orange
T: appel
T: 3 spiesjes met mozarella/tomaat, 3 soesjes met truffelvulling, 2 glazen witte wijn
D: kip met pepers en basilicum en kleefrijst bij de thai
T: 8 gr pure chocolade
Groentjes waren even kwijt vandaag
Nee had kip met basilicum en pepers. Kapot lekker. Met een verdwaalde boon.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook niet bij de thaiDie maken groenten zoooooo lekker
Die draagt m'n moeder als sloffen in huis!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Laureline het volgende:
Oh, het zijn deze. Nu nog uitzoeken waar ze nog te koop zijn in normale kleuren.
edit: Ah, arcopedico heet het blijkbaar! Vroeger kwamen vriendinnen ze al lenen als ze naar het North Sea Jazz moesten en de hele nacht in de snikhitte moesten staan. Na een flinke blaar heb je altijd snel enorm spijt van je modieuze hakschoentjes.
Ah well, je krijgt toch wel voldoende binnen. Thaiquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee had kip met basilicum en pepers. Kapot lekker. Met een verdwaalde boon.
Dat klinkt geweldigquote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef An24 het volgende:
Ah well, je krijgt toch wel voldoende binnen. ThaiHier in de stad zit een leuk zaakje. Daar staat nog een echte Thaise moeke in de keuken. Je betaalt 12,50 voor een soepje, hoofdgerecht en fruit na. Er is alleen geen menu. Gewoon eten wat de pot schaft
![]()
Dat samengeknepen tenen is vooral als de bandjes te los zitten. Maar een extra bandje over de wreef scheelt dan alles (voor mij).quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmm... En dan mijn rode in de tas stoppen. Slim!quote:
We moeten er weer een keer heen. veel te lang niet geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldigToevallig vanavond nog een curry met kipfilet en bloemkool gemaakt en die was bijzonder goed gelukt
maar vast niet te vergelijken met een echte curry van een Thaise moeke
Thanks!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Perr!
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor de Drekrees trouwens?
Ik heb ook een fietsdagje. Zo'n 2 uur totaal en vanmiddag sportief teamuitjequote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef Perruche het volgende:
Ok vandaag ga ik in totaal 40 km fietsen op mijn omafiets dus denk dat ik de overige sport maar even laat voor wat het is
^^!quote:
Slootje springen oefenen dan!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef Mufasa208 het volgende:
Lekker baggeren de zevende van september!
Ben alleen bang dat ik met mijn gewicht te ver wegzak in de drek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |