Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook nietsquote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]En aan het einde van de dag heb je dan lang zulke pijnlijke voeten niet. Dan ziet het er maar raar uit!
Teenslippers zijn echt zo slecht voor stedentrips, die draag ik dan echt niet hoor.
NIEMAND die het opvalt.. en mocht het opvallen dan zie je ze NOOIT MEERquote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn Nike Frees onder mn jurkje aan hoorliever een onmodieuze toerist dan geblesseerd terugkomen
Nee, mafkees idd. De hele tijd je tenen samenknijpen. De huisartsenposten zitten vol als de zomer voorbij isquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets
Gratis bedenktijd of je het werkelijk nodig hebt.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud
Als je Reef sandalen bedoelt, dan zijn ze volgens google niet mooi.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:
Grr ik wil wel wat bestellen, pleegt de website net onderhoud
Ik krijg geen opmerkingen over mijn eten op het werk, gelukkig. Maar ik doe dan ook niet heel gek. Volgens mij zouden mijn collega's niet snel iets gek vinden.
Krijg soms meer opmerkingen over rare combinaties, zo van: hè, wat eet jij nou?! Rijstwafels met pindakaas ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Zo vaak opmerkingen gehad over mijn eten op werk- of stageplekken. Moet zeggen dat de opmerkingen positiever waren bij de stage- en werkplekken waar de mensen meer open minded waren. En dat waren en zijn dan ook meestal de plekken waar ik het goed naar mijn zin heb.
Oké, en wat is dat SWIFT dan?quote:
Of experimenteren met slow-cooken.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef Nallie het volgende:
Mn oven is aan t aftakelen, wordt niet meer goed warm.. monteur maar bellen morgen
Ja alles wordt nu slowquote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Of experimenteren met slow-cooken.
/lamme grap
Vroegah toen ik 17 was heb ik een dag (!!) door de marokkaanse heuvels gelopen, met netelbosjes etc, op mijnquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijdens mijn yogavakantie was er iemand die een wandeling van anderhalf uur in een natuurpark op teenslippers deed. Dat lijkt me ook niets
Reef had ik iddquote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
Je hebt toch ook van die 'goede' teenslippers, Reefers ofzo? Of is dat alleen een bepaald duurder merk en loop je er niet beter op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |