abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:03:27 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117231729
Spotify volgens Spotify
Any track you like, any time you like. Just search for it in Spotify, then play it. Any artist, any album, any genre - all available instantly. With Spotify, there are no limits to the amount of music you could listen to. Just help yourself to whatever you want, whenever you want it.

Volgens 3voor12
Het idee is simpel: voor een vast bedrag per maand of gratis met reclame, kun je onbeperkt muziek luisteren. Streaming, op je computer en op je mobiele telefoon. Alle vier de major labels doen mee, plus een groot aantal onafhankelijke labels.

Gratis?
Ja, via Spotify Open is het gebeuren gratis en zonder normaliter vereiste uitnodiging te testen met daarna de keuze om eventueel te upgraden naar een betaald maar dan ook uitgebreider account.

De verschillende abo's

* Spotify geeft momenteel geen invites meer voor de Free variant

Links
Download Spotify
Overzicht van alle features
Recensie NRC
De Spotify-playlistsgids van NRCnex weblog
Spotify voor Dummies, 3voor12
3voor12 spotify gids
Hotspotify Nieuws en playlists (nl)
Sharymyplaylists Playlists

Laatste interessante post vorige topics:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.

Tevens interessant:

truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:11 #2
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117231870
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.

Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:21:23 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117232272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.
Dat is aan je provider.
quote:
Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:10 #4
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117232296
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat is aan je provider.

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.
Hmm lekker dan..
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:23:22 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117232336
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hmm lekker dan..
Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:24:19 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117232367
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.
Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:25:04 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117232389
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?
Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:26:00 #8
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117232414
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.
Nee maar omdat jij het hebt over de kleine lettertjes lezen ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117232849
Leuke nieuwe app: Tunigo. Een afspeellijst voor elk moment van de dag.
:)
pi_117234355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.

Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:

Vaak wordt in een telefoonwinkel ongevraagd iets bij het abonnement aangesloten omdat het de eerste periode gratis is. Verkopers vertellen er dan niet bij dat je na een bepaalde periode automatisch gaat betalen. Ik ben ervaringsdeskundige, want ik heb in een telefoonwinkel gewerkt (waar ik het overigens wél altijd netjes vermelde).

Dus ja: altijd de kleine lettertjes lezen, maar echt duidelijk wordt het niet aangegeven...

Advies: even je provider bellen. Spotify is maandelijks opzegbaar.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:22:56 #11
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117234552
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:

Vaak wordt in een telefoonwinkel ongevraagd iets bij het abonnement aangesloten omdat het de eerste periode gratis is. Verkopers vertellen er dan niet bij dat je na een bepaalde periode automatisch gaat betalen. Ik ben ervaringsdeskundige, want ik heb in een telefoonwinkel gewerkt (waar ik het overigens wél altijd netjes vermelde).

Dus ja: altijd de kleine lettertjes lezen, maar echt duidelijk wordt het niet aangegeven...

Advies: even je provider bellen. Spotify is maandelijks opzegbaar.
Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratis ;)

Normaal als je van een gratis app de premiumversie wilt, moet je die zelf downloaden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Luxuria op 25-09-2012 15:28:32 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:29:07 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117234758
Heeft niemand anders dit gehad?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117235501
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratis ;)

Normaal als je van een gratis app de premiumversie wilt, moet je die zelf downloaden.
altijd de voorwaardes lezen.

een van de redenen dat ik gewoon prepaid-kaartjes koop
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:49:58 #14
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117235531
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

altijd de voorwaardes lezen.

een van de redenen dat ik gewoon prepaid-kaartjes koop
De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:51:21 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117235583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef TWP het volgende:
Leuke nieuwe app: Tunigo. Een afspeellijst voor elk moment van de dag.
Kan hem niet vinden?
pi_117235617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:

[..]

De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?
de voorwaarden van spotify voordat je je spotify premium trail begon.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:20:49 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117236704
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:

quote:
Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw of ga naar onze Help afdeling.
Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden? :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117237498
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:

[..]

Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden? :')
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/cancel/why/

Inloggen met je accountgegevens
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:01 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117237893
quote:
Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.
Op het einde vraagt hij een tweede keer mijn wachtwoord van Facebook (waar ik eerder ook al mee ingelogd ben) en dan krijg ik die melding. En ik typ het goede wachtwoord, heb het 3x geprobeerd ;)

Zal het straks nog een keer proberen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117243089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Kan hem niet vinden?
Oh, dat is vreemd. Bij mij staat 'ie onder 'nieuwe apps'.
:)
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:45:41 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117248794
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.
Op het einde vraagt hij een tweede keer mijn wachtwoord van Facebook (waar ik eerder ook al mee ingelogd ben) en dan krijg ik die melding. En ik typ het goede wachtwoord, heb het 3x geprobeerd ;)

Zal het straks nog een keer proberen.
Ik word nu echt boos, thuis is het precies hetzelfde!
Ik kan mijn abonnement gewoon niet opzeggen, wat is dat voor een onzin!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117277858
OP is niet meer echt actueel....

Al gelukt om op te zeggen ?
  woensdag 26 september 2012 @ 17:45:19 #23
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117280324
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef G-NiLES het volgende:
OP is niet meer echt actueel....

Al gelukt om op te zeggen ?
Het overzicht met abonnementen heb ik er nieuw ingezet, de rest heb ik nog niet naar gekeken.

Het opzeggen is inmiddels gelukt via hi :)
Ben meteen geblokkeerd dus eens kijken wat voor bedrag ze op mijn volgende rekening inhouden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117305662
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:

[..]

Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden? :')
Tuurlijk geen vieze manier, je maakt blijkbaar gewoon ergens een fout of het systeempje aldaar kent een fout.

En tsja, als je de lettertjes niet leest, dan kun je inderdaad ineens betalen voor services waarvan je dacht dat ze gratis waren.

Voor de rest, omdat eerste post in dit topic: Spotify is leuk maar het aanbod is beperkt. A la, van de bekende en wat minder bekende artiesten in de verschillende genres hebben ze alles wel, maar hoe minder bekend hoe minder nummers ze hebben.

Ik heb tijdens het gamen standaard Spotify en Winamp draaien, wat de één niet heeft heb ik wel bij de ander staan. Een volwaardige vervanger van downloaden is Spotify niet en gaat het de komende (haha komen) jaren ook niet worden.
pi_117658747
zojuist spotify (preview) voor linux geinstalleerd

ben tot nu toe aardig tevreden! draait lekker en zonder problemen.

EDIT: ok, nu is hij zo sloom als dikke stront door een trechter, niet het afspelen maar het hele programma. Hebben meer mensen hier last van? :P

[ Bericht 49% gewijzigd door gogosweden op 06-10-2012 14:36:38 ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:08:15 #26
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_117708480
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
zojuist spotify (preview) voor linux geinstalleerd

ben tot nu toe aardig tevreden! draait lekker en zonder problemen.

EDIT: ok, nu is hij zo sloom als dikke stront door een trechter, niet het afspelen maar het hele programma. Hebben meer mensen hier last van? :P
Hier nergens last van. Draait als een zonnetje op 12.04.

Welke Spotify-versie heb je?
pi_117708657
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Hier nergens last van. Draait als een zonnetje op 12.04.

Welke Spotify-versie heb je?
ik heb de laatste gedownload volgens de instructies. Geen idee welke versie dat is.

moet wel zeggen dat het na een reboot beter werkte, maar nog steeds niet optimaal :N vind dat het tijd word dat ze eens een officiele linux app releasen. Hij zit nu al bijna 2 jaar in beta
pi_117715982
quote:
'Hoe meer gebruikers, hoe meer Spotify verliest'
AMSTERDAM - Ondanks een grote toename aan gebruikers, verliest Spotify nog steeds veel geld. Het bedrijf verloor in 2011 zo'n 60 miljoen dollar.

Uit een vertrouwelijk jaarverslag dat in handen is van Privco, blijkt dat elke dollar die Spotify verdient van haar gebruikers, direct moet worden uitgegeven aan royalty's voor platenlabels. Dus hoe meer mensen gebruik maken van de muziekdienst, hoe meer verlies het bedrijf draait.

Desondanks groeide de omzet van 97 miljoen dollar in 2010 naar 244 miljoen dollar in 2011. Daarvan werd 238 miljoen dollar uitgegeven aan royalty's.

Businessmodel

Ook de personeelskosten van Spotify zijn snel opgelopen. Daaraan werd in 2011 bijna 32 miljoen dollar uitgegeven, in vergelijking met bijna 12 miljoen in 2010.

Volgens Privco moet Spotify haar businessmodel aanpassen om winst te gaan maken. Met name frequente gebruikers zouden meer moeten gaan betalen dan de 10 euro per maand die nu wordt gevraagd voor het duurste abonnement.

Voor de Nederlandse platenlabels is de opkomst van streaming muziekdiensten juist goed nieuws. Vorig jaar haalden zij er 2,7 miljoen euro mee op, 6 à 7 keer meer dan in 2010.
bron: nu.nl

Dat is toch geen goed nieuws voor Spotify zelf. Die abonnementskosten zullen wel omhoog gaan knallen, als ik het zo zie. :{
pi_117716744
Tsja, nog steeds geen geld. 20/30 euro de maand is het nog steeds makkelijk waard
pi_117716797
Platenbazen maken een verfrissend en modern concept kapot. What else is new?
pi_117717607
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Disorder het volgende:
Platenbazen maken een verfrissend en modern concept kapot. What else is new?
dit dus.

als spotify duurder word dan ¤10/maand denk ik dat ik beter mijn muziek kan gaan kopen. Dan wegen de voordelen niet meer tegen de nadelen op.

triest dat het eventueel zo zou moeten lopen.
pi_117718176
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

bron: nu.nl

Dat is toch geen goed nieuws voor Spotify zelf. Die abonnementskosten zullen wel omhoog gaan knallen, als ik het zo zie. :{
Eeuwig zonde. Niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Met Stage6 is volgens mij hetzelfde gebeurd ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117722497
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit dus.

als spotify duurder word dan ¤10/maand denk ik dat ik beter mijn muziek kan gaan kopen. Dan wegen de voordelen niet meer tegen de nadelen op.

triest dat het eventueel zo zou moeten lopen.
¤10 is idd wat mij betreft de grens. Jammer dat zo'n goed idee weer langzaam om zeep wordt geholpen.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:30:00 #35
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117722532
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, nog steeds geen geld. 20/30 euro de maand is het nog steeds makkelijk waard
Serieus?? 20/30 euro is een heel telefoonabonnement.
Dat wil jij maandelijks uitgeven om muziek te luisteren?
Die muziek kun je ook gewoon gratis via je pc downloaden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117722634
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Serieus?? 20/30 euro is een heel telefoonabonnement.
Dat wil jij maandelijks uitgeven om muziek te luisteren?
Die muziek kun je ook gewoon gratis via je pc downloaden.
Ja, serieus. Ik download al erg veel hoor, ook al heb ik Spotify. Maar dan nog ben ik bereid om inderdaad tot dertig of mogelijk zelfs nog iets meer uit te geven aan Spotify, mocht het nodig zijn. Want echt, voor scholieren is het misschien prijzig maar als je werkt valt dat nog goed mee. Dankzij premium kan ik gewoon mijn muziek op mijn telefoon luisteren, dat is zo ideaal dat ik er nog steeds met mijn verstand niet bij kan dat het zo goedkoop is.

Natuurlijk liever niet, maar als de prijzen omhoog moeten is dat maar zo. Als je kijkt hoeveel muziek er op staat, zelfs muziek die gewoon niet te downloaden is, dan is dat het geld dubbel en dwars waard.

En daarbij download ik natuurlijk nog steeds, de dekkingsgraad van beide methoden (downloaden en Spotify) benadert bijlange na niet de 100%.
pi_117722710
Abonnementen hoeven volgens mij niet (veel) omhoog, de gratis service moet langzaam aan verder worden afgeschaft. Dat kost ze enorm veel.

http://mediadecoder.blogs(...)se-more-luring-them/
pi_117859756
Er staat bij mij ineens een blauwe balk bovenaan met de tekst: 'je gebruikt nu Spotify premium!' terwijl ik helemaal niets heb gedaan. Iemand enig idee hoe dit kan?
pi_117860357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Mignon het volgende:
Er staat bij mij ineens een blauwe balk bovenaan met de tekst: 'je gebruikt nu Spotify premium!' terwijl ik helemaal niets heb gedaan. Iemand enig idee hoe dit kan?
blauwe balk?

weet je zeker dat je niet een ander programma gebruikt? in spotify staat er alleen maar in die grijze balk "spotify premium"

meer niet
pi_117860444
quote:
4s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef gogosweden het volgende:

[..]

blauwe balk?

weet je zeker dat je niet een ander programma gebruikt? in spotify staat er alleen maar in die grijze balk "spotify premium"

meer niet
Dat ook, maar ook nog een bank daaronder, vast omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium?
pi_117860495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Mignon het volgende:

[..]

Dat ook, maar ook nog een bank daaronder, vast omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium?
toen ik voor het eerst premium kocht had ik ook niet zo'n blauwe balk hoor. Stuur eens een screenshot?
pi_117860564
quote:
4s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

toen ik voor het eerst premium kocht had ik ook niet zo'n blauwe balk hoor. Stuur eens een screenshot?
Bij mij wel dus. Nu is de balk weer weg maar het is gewoon op de plaats waar eerst een gele balk stond als er een reclame afgespeeld werd en je even moest wachten. Ik denk dus omdat ik een nieuwe premium gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium is mijn vraag. Kan het zijn dat het een cadeautje is van een andere Spotify gebruiker of zo?
pi_117860632
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:31 schreef Mignon het volgende:

[..]

Bij mij wel dus. Nu is de balk weer weg maar het is gewoon op de plaats waar eerst een gele balk stond als er een reclame afgespeeld werd en je even moest wachten. Ik denk dus omdat ik een nieuwe premium gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium is mijn vraag. Kan het zijn dat het een cadeautje is van een andere Spotify gebruiker of zo?
volgensmij kan je geen directe cadeaus krijgen. Als je spotify "krijgt" krijg je volgensmij een giftcode in je mail oid.

maar dat weet ik niet zeker.
pi_117860730
quote:
4s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

volgensmij kan je geen directe cadeaus krijgen. Als je spotify "krijgt" krijg je volgensmij een giftcode in je mail oid.

maar dat weet ik niet zeker.
Misschien dit: https://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ dus even mijn mail bekijken.
pi_117861019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:36 schreef Mignon het volgende:

[..]

Misschien dit: https://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ dus even mijn mail bekijken.
idd :Y
pi_117927608
Hmm, is er iets veranderd aan spotify? (misschien al een aantal maanden geleden)

- Ik zie m'n apps niet meer
- Zoeken op playlist is niet meer mogelijk?

(ik heb de gratis versie)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:58:50 #47
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117951415
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ja, serieus. Ik download al erg veel hoor, ook al heb ik Spotify. Maar dan nog ben ik bereid om inderdaad tot dertig of mogelijk zelfs nog iets meer uit te geven aan Spotify, mocht het nodig zijn. Want echt, voor scholieren is het misschien prijzig maar als je werkt valt dat nog goed mee. Dankzij premium kan ik gewoon mijn muziek op mijn telefoon luisteren, dat is zo ideaal dat ik er nog steeds met mijn verstand niet bij kan dat het zo goedkoop is.

Natuurlijk liever niet, maar als de prijzen omhoog moeten is dat maar zo. Als je kijkt hoeveel muziek er op staat, zelfs muziek die gewoon niet te downloaden is, dan is dat het geld dubbel en dwars waard.

En daarbij download ik natuurlijk nog steeds, de dekkingsgraad van beide methoden (downloaden en Spotify) benadert bijlange na niet de 100%.
Ik luister inderdaad gauw 6 uur per dag naar muziek, voornamelijk op het werk. Dan is het zeker wel wat geld waard :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117956469
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, is er iets veranderd aan spotify? (misschien al een aantal maanden geleden)

- Ik zie m'n apps niet meer
- Zoeken op playlist is niet meer mogelijk?

(ik heb de gratis versie)
Hier heb ik geen last van? Misschien spotify even herstarten?
pi_117956500
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef triesvan het volgende:

[..]

Hier heb ik geen last van? Misschien spotify even herstarten?
Apps inmiddels weer terug. Maar zoeken en vervolgens playlist suggesties krijgen werkt nog steeds niet.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_118334590
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef kipknots het volgende:
Abonnementen hoeven volgens mij niet (veel) omhoog, de gratis service moet langzaam aan verder worden afgeschaft. Dat kost ze enorm veel.

http://mediadecoder.blogs(...)se-more-luring-them/
Lijkt me de enige juiste manier ieder geval winst te creeren, misschien ip's gaan bannen als er meer dan 20 uur gestreamed wordt van hetzelfde ip. Verder ben na een recente herondekking gelijk premium gebruiker geworden. Zeker icm met externe geluidskaart gekoppeld aan een hifiset is geluid echt van cd kwaliteit.

Ik denk dat de meest gratis gebruikers gewoon op de laptop of pc luisteren en de hogere kwaliteit niet nodig hebben, de 20uurs limiet is te omzijlen met meerdere accounts.
.
pi_118510891
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:00:31 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118511470
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Nee.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:30:52 #53
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118515419
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Zal er denk ik nooit komen.
Maar ik vind het prima gaan met die kaartjes van de AH. Alleen irritant als ik niet in de buurt van een AH kom.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118515691
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Nee, daarmee werkt een abonnement toch niet.

Daarbij is iDeal een Nederlandse iets.
pi_118515802
Ik betaal mijn abonnement altijd met Paypal, ik heb niet zoveel geld staan op mijn (Nederlandse) rekening, dus zoveel kan daar niet mee gebeuren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_118515842
Ik heb een premium account voor altijd. O+

Spotify & KPN O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:42:25 #57
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118515930
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef iFok. het volgende:
KPN ;(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118515967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nog nooit problemen mee gehad, daarnaast gratis Spotify Premium, dus heb niks te klagen.
pi_118527542
Ga straks een Airport Express ophalen, Spotify wireless beluisteren op me Hifi. Zal vast tegenvallen tegenover me huidige Tascam externe soundcard.
.
pi_118527803
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit dus.

als spotify duurder word dan ¤10/maand denk ik dat ik beter mijn muziek kan gaan kopen. Dan wegen de voordelen niet meer tegen de nadelen op.

triest dat het eventueel zo zou moeten lopen.
Not sure if serious or just...

Hoeveel liedjes luister jij wel niet op Spotify, ik heel veel in ieder geval. Als we uitgaan van ¤ 0, 99 per liedje dan kun je dus niet beter muziek gaan kopen. Vooralsnog blijft Spotify voordelig.
If not now, then when.
pi_118527946
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Not sure if serious or just...

Hoeveel liedjes luister jij wel niet op Spotify, ik heel veel in ieder geval. Als we uitgaan van ¤ 0, 99 per liedje dan kun je dus niet beter muziek gaan kopen. Vooralsnog blijft Spotify voordelig.
True, maar als premium gebruiker zie ik misschien liever toch het gratis gebruik ingeperkt wordt tis een grote kostenpost voor het bedrijf. Verder 10¤/maand is bijna toch een album per maand, iedere maand. Daar kwam ik in de jaren 90 niet eens aan. Lijkt me voldoende inkomsten voor de muziekindustrie.
.
pi_118533005
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Not sure if serious or just...

Hoeveel liedjes luister jij wel niet op Spotify, ik heel veel in ieder geval. Als we uitgaan van ¤ 0, 99 per liedje dan kun je dus niet beter muziek gaan kopen. Vooralsnog blijft Spotify voordelig.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef Fer het volgende:

[..]

True, maar als premium gebruiker zie ik misschien liever toch het gratis gebruik ingeperkt wordt tis een grote kostenpost voor het bedrijf. Verder 10¤/maand is bijna toch een album per maand, iedere maand. Daar kwam ik in de jaren 90 niet eens aan. Lijkt me voldoende inkomsten voor de muziekindustrie.
dit dus.
pi_118533143
Da's nooit genoeg en de gratis versie is er om mensen te lokken en over te halen om premium te nemen, dus daarin knippen lijkt mij niet erg verstandig.

Een nette prijsverhoging van een tientje o.i.d. voldoet imho ook prima.
pi_118533185
Ik dacht juist dat ze naar 4/8 euro zouden gaan als ze zouden overstappen naar een browser versie.
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:55:23 #65
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_118539766
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Je kan nu wel via Ideal geld op Paypal zetten (wel met minimaal 25,-)
pi_118539861
Je kan toch ook je bankaccount koppelen aan Paypal? Op die manier hoef je er nooit geld handmatig op te zetten, maar haalt Paypal het van je rekening.
pi_118541469
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zal er denk ik nooit komen.
Maar ik vind het prima gaan met die kaartjes van de AH. Alleen irritant als ik niet in de buurt van een AH kom.
kaartjes van de alberthein? Hoe werkt dat dan? :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118541627
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Onufriev het volgende:
Je kan toch ook je bankaccount koppelen aan Paypal? Op die manier hoef je er nooit geld handmatig op te zetten, maar haalt Paypal het van je rekening.
mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118542586
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.
koop van die gift cards elke maand dan, dat doe ik ook
pi_118542788
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.
1 belletje naar paypal en het is geregeld.
pi_118556882
quote:
4s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

koop van die gift cards elke maand dan, dat doe ik ook
hoe werkt dat? Net als iTunes tegoed enzo?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118557024
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

1 belletje naar paypal en het is geregeld.
die giftcard klinkt interessanter. Ik ben sowieso geen paypal fan :) maar bedankt voor de tip :*
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 28 oktober 2012 @ 22:15:41 #73
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118559223
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

hoe werkt dat? Net als iTunes tegoed enzo?
In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118559513
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.
dit, maar je kan er ook voor kiezen om voor 1 euro 1 maand premium te nemen en voor 30 euro 3 maanden premium. Ligt er maar net aan wat je wil.
pi_118674800
Waarom kan ik de beatles trouwens niet vinden op spotify?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:38:30 #76
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118674851
quote:
4s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Waarom kan ik de beatles trouwens niet vinden op spotify?
http://open.spotify.com/album/4KzbSrCNl6U1DXwDei39HH
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118674944
quote:
waarom heb ik die nooit gevonden? Thanks!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:42:13 #78
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118674985
quote:
4s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

waarom heb ik die nooit gevonden? Thanks!
Omdat ze er pas sinds kort op staan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118675168
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

Omdat ze er pas sinds kort op staan.
_O_
pi_118675627
quote:
4s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Waarom kan ik de beatles trouwens niet vinden op spotify?
Exclusieve miljoenendeal met Apple voor iTunes. Af en toe zijn er inderdaad opnames uit een grijs gebied te vinden op een louche Russische compilatie, maar die gaan voordat je het weet voor de bijl.
pi_118675675
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:00 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Exclusieve miljoenendeal met Apple voor iTunes. Af en toe zijn er inderdaad opnames uit een grijs gebied te vinden op een louche Russische compilatie, maar die gaan voordat je het weet voor de bijl.
godverdomme zeg, wat waardeloos :N
pi_118676392
quote:
4s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

godverdomme zeg, wat waardeloos :N
Paul McCartney ontvangt de nieuwe media daarentegen met open armen, en nu hij zijn complete solo-catalogus heeft weggekocht bij olietanker EMI en heeft ondergebracht bij een indie-label, zijn de meest recente re-releases en studio-albums inclusief bonusmateriaal terug te vinden op Spotify. Al was dat al een tijdje het geval met een paar willekeurige releases, is het gisteren officieel aangekondigd voor alle aankomende uitgaves: http://www.paulmccartney.(...)count%3D4%26%23p_33&
pi_118677083
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:26 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Paul McCartney ontvangt de nieuwe media daarentegen met open armen, en nu hij zijn complete solo-catalogus heeft weggekocht bij olietanker EMI en heeft ondergebracht bij een indie-label, zijn de meest recente re-releases en studio-albums inclusief bonusmateriaal terug te vinden op Spotify. Al was dat al een tijdje het geval met een paar willekeurige releases, is het gisteren officieel aangekondigd voor alle aankomende uitgaves: http://www.paulmccartney.(...)count%3D4%26%23p_33&
^O^ thanks
pi_118734893
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.
tof thnx!! *O*
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:32:47 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118734906
Waarom is Skyfall van Adele niet op spotify te vinden?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:37:34 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118734989
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is Skyfall van Adele niet op spotify te vinden?
Volgens mij wel in de UK versie.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118736096
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is Skyfall van Adele niet op spotify te vinden?
http://www.fastcompany.co(...)urned-down-adeles-21
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:30:00 #88
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118736415
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118769881
Jammer dat Sara kroos er nog niet opstaat.

Kun je zelf ook muziek erop zetten?
Ik heb wel gezien dat mijn muziekbieb erop staat maar dat is uiteraard alleen voor mij toegankelijk
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:19:13 #90
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118769929
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer dat Sara kroos er nog niet opstaat.

Kun je zelf ook muziek erop zetten?
Ik heb wel gezien dat mijn muziekbieb erop staat maar dat is uiteraard alleen voor mij toegankelijk
Wie?

Dat zal ook meteen verklaren waarom het er niet op staat
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118770086
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wie?

Dat zal ook meteen verklaren waarom het er niet op staat
cabaretier(zat ook eens een tijd in de lama's), Claudia staat er ook gewoon op... Dus waarom Sara niet
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118770205
Ben ik dan de enige die wel Skyfall in Spotify heeft?

Doet het gewoon hier (Nederland).
pi_118770330
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

cabaretier(zat ook eens een tijd in de lama's), Claudia staat er ook gewoon op... Dus waarom Sara niet
Weet je hoe Spotify werkt (ook in reactie op je vorige vraag)?

Het is niet zo dat iedereen zomaar nummers van een artiest erop kan zetten. De platenmaatschappijen moeten dat eerst onderhandelen met Spotify (hoeveel de artiesten krijgen e.d.) voordat ze het erin zetten.

Dus als Sara Kroos er niet in staat is dat omdat de platenmaatschappij dat niet wil (geen deal kon sluiten met Spotify).
pi_118770869
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Ben ik dan de enige die wel Skyfall in Spotify heeft?

Doet het gewoon hier (Nederland).
Doe eens een linkje dan
pi_118772053
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:34 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Weet je hoe Spotify werkt (ook in reactie op je vorige vraag)?

Het is niet zo dat iedereen zomaar nummers van een artiest erop kan zetten. De platenmaatschappijen moeten dat eerst onderhandelen met Spotify (hoeveel de artiesten krijgen e.d.) voordat ze het erin zetten.

Dus als Sara Kroos er niet in staat is dat omdat de platenmaatschappij dat niet wil (geen deal kon sluiten met Spotify).
nee ik wist niet dat ze zo werkte :) thnx voor de info.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118772065
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Ben ik dan de enige die wel Skyfall in Spotify heeft?

Doet het gewoon hier (Nederland).
zal het thuis eens opzoeken (België)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_118777832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Ben ik dan de enige die wel Skyfall in Spotify heeft?

Doet het gewoon hier (Nederland).
Je bedoelt waarschijnlijk deze: http://open.spotify.com/track/0ENset31OyeLe6nfRReuDv

Dat is helaas niet de Adele versie maar een tribute
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:58:01 #98
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118783263
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118879437
Ik gebruik mijn Iphone samen met Spotify vaak voor het slapen om nog muziek te luisteren. Voor zo ver ik weet zit er geen timer functie in Spotify, zodat hij bv na een kwartier van zelf uit gaat. Weet iemand een oplossing?
Thanx!
.
pi_118879516
Ik heb eens een wekker app gehad die ook ook na een bepaalde tijd de muziek uit kon zetten. Alleen geen idee meer hoe die heet. Maar in die hoek moet je het zoeken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:09:42 #101
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118880374
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:23 schreef technopunx het volgende:
Ik gebruik mijn Iphone samen met Spotify vaak voor het slapen om nog muziek te luisteren. Voor zo ver ik weet zit er geen timer functie in Spotify, zodat hij bv na een kwartier van zelf uit gaat. Weet iemand een oplossing?
Thanx!
.
Gewoon met een Sonos-systeem doen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118882607
Waarom krijg ik nou minstens 1x per dag zo'n vraag op m'n telefoon of ik toch niet dingen op Facebook wil zetten?
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:38:53 #103
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_118882834
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom krijg ik nou minstens 1x per dag zo'n vraag op m'n telefoon of ik toch niet dingen op Facebook wil zetten?
Geen last van.
Telefoon vermelden is wel handig :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_118890135
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef GieJay het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk deze: http://open.spotify.com/track/0ENset31OyeLe6nfRReuDv

Dat is helaas niet de Adele versie maar een tribute
Ja, die bedoelde ik inderdaad! Ik had helemaal niet door dat dat een Tribute was, haha. Sorry jongens, ook ik heb geen Skyfall!

Al is het best wel een goede tribute volgens mij.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:46:57 #105
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_118891716
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:23 schreef technopunx het volgende:
Ik gebruik mijn Iphone samen met Spotify vaak voor het slapen om nog muziek te luisteren. Voor zo ver ik weet zit er geen timer functie in Spotify, zodat hij bv na een kwartier van zelf uit gaat. Weet iemand een oplossing?
Thanx!
.
WekkerRadio heet die app.
pi_118912100
Thanx, kan Wekkerradio alleen niet vinden.
Sonnos is wel een mooi systeem, maar niet wat ik zoek of nodig heb.
Greetz
pi_118939165
quote:
5s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef OverRated het volgende:
Iemand problemen met Spotify na die iPhone 5 update? Mijn afspeelwachtrij werkt niet goed meer, kan o.a. geen nummers verder klikken..
pi_119058558
Ook geen AC/DC op spotify :'(
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:52:19 #109
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119059024
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef OverRated het volgende:

[..]

Nergens problemen mee, welke versie iPhone?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:53:04 #110
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119059069
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:
Ook geen AC/DC op spotify :'(
Noh.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119059532
Die app Soundrop is fucking baas!
If not now, then when.
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:21:20 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119059794
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die app Soundrop is fucking baas!
Precies! Wel jammer dat rooms vaak erg rustig zijn. Zelf zit ik altijd in de dubstep room
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119060639
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nergens problemen mee, welke versie iPhone?
iPhone 5, iOS 6.0.1

Werkt op iPad met 6.0.1 prima, maar dat is dan ook een andere app.
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:20:54 #114
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119061897
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef OverRated het volgende:

[..]

iPhone 5, iOS 6.0.1
Hier geen problemen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:04:58 #115
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119163010
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef OverRated het volgende:

[..]

iPhone 5, iOS 6.0.1

Werkt op iPad met 6.0.1 prima, maar dat is dan ook een andere app.
Spotify heeft een update (iPhone)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_119393505
Hoe kan het eigelijk dat mijn Spotify sinds een aantal dagen aangeeft dat ik offline ben, maar dat ik dit helemaal niet ben. Ook heeft hij problemen met het opslaan van mijn gebruikersgegevens, bij elke keer opnieuw opstarten moet ik mij ww invullen.

Het vinkje staat aan, en dit deed hij eerst nooit. Iemand enig idee? Wil graag weer luisteren
pi_119412372
Apple app mag wel een updateje krijgen manmanman!
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:07:33 #118
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119412786
iPhone :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119412960
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Spotify heeft een update (iPhone)
Werkt bij mij na de update nog steeds niet perfect. Je speelt muziek af, zet iets anders in de wachtrij, en vervolgens kan ik niet meer door klikken naar het volgende nummer. Soms speelt hij nummers die ik in de wachtrij heb gezet helemaal niet af. Sowieso vervelend dat de wachtrij niet te beheren valt als in de desktop versie van Spotify. Die werkt wel gewon heel goed en duidelijk.
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:44:26 #120
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119417215
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
iPhone :')
Je moeder.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 7 december 2012 @ 07:54:21 #121
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_120025306
Metallica nu op Spotify *O*

Nu nog Led Zeppelin, Pink Floyd, The Beatles en Tool :P
pi_120025692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 07:54 schreef Jovatov het volgende:
Metallica nu op Spotify *O*

Nu nog Led Zeppelin, Pink Floyd, The Beatles en Tool :P
Mocht eens tijd worden. Voor de andere bands staan er nog steeds illegale kopieën in mijn playlist.
pi_120028711
Binnenkort ook een nieuwe client en kun je artiesten volgen.

Maar inderdaad, beschikbaarheid is de grootste ergenis. Hoezo staat de populairste band uit de jaren 60 nog niet op Spotify?
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:41:00 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120028742
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef Young_David het volgende:
Binnenkort ook een nieuwe client en kun je artiesten volgen.

Maar inderdaad, beschikbaarheid is de grootste ergenis. Hoezo staat de populairste band uit de jaren 60 nog niet op Spotify?
Wat denk je?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120028766
Licenties ... ik weet wel waarom, maar accepteer het daarmee nog niet.
pi_120031925
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 07:54 schreef Jovatov het volgende:
Metallica nu op Spotify *O*

Nu nog Led Zeppelin, Pink Floyd, The Beatles en Tool :P
en King Crimson. :{
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:03:59 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120032057
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:41 schreef Young_David het volgende:
Licenties ... ik weet wel waarom, maar accepteer het daarmee nog niet.
Rechtenkwesties. Apple deed er ook járen over om de Beatles te mogen begroeten in iTunes.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 17:12:10 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120044580
vanaf vandaag worden spotify linkjes geparsed

Good People, Take Warning, an album by Various Artists on Spotify.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:19:02 #129
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120044870
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
vanaf vandaag worden spotify linkjes geparsed

Good People, Take Warning, an album by Various Artists on Spotify.
Goed bezig _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120048511
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
vanaf vandaag worden spotify linkjes geparsed

Good People, Take Warning, an album by Various Artists on Spotify.
_O_
pi_120970248
Weet iemand of je Spotify afspeelijsten ook van onder naar boven kunt afspelen? Want ik heb nu diverse lange eindejaarslijsten in mijn Spotify staan, maar ze zijn allemaal van nummer 1 naar beneden gesorteerd. Natuurlijk wil ik vanaf het laatste nummer aftellen naar 1 als ik ze afspeel. :P

Anyone?
  zondag 30 december 2012 @ 20:04:12 #132
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120971754
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Mandéra het volgende:
Weet iemand of je Spotify afspeelijsten ook van onder naar boven kunt afspelen? Want ik heb nu diverse lange eindejaarslijsten in mijn Spotify staan, maar ze zijn allemaal van nummer 1 naar beneden gesorteerd. Natuurlijk wil ik vanaf het laatste nummer aftellen naar 1 als ik ze afspeel. :P

Anyone?
Mobiel of via de desktopapp? Dan kun je toch sorteren op datum toegevoegd?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120971820
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Mobiel of via de desktopapp? Dan kun je toch sorteren op datum toegevoegd?
Desktop app, en sorteren klopt niet compleet omdat er soms nog ergens achteraf tussenin gepropt worden. Maar het is wel een manier inderdaad.

meer tips zijn welkom. :)
  zondag 30 december 2012 @ 20:19:24 #134
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120972705
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:05 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Desktop app, en sorteren klopt niet compleet omdat er soms nog ergens achteraf tussenin gepropt worden. Maar het is wel een manier inderdaad.

meer tips zijn welkom. :)
Anders kan het niet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 30 december 2012 @ 20:21:13 #135
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_120972842
Vind het nog steeds jammer dat ze niet een soort van Family achtig ding hebben. Nu zou je dus voor ieder gezinslid een eigen account moeten hebben.
pi_120974024
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ze niet een soort van Family achtig ding hebben. Nu zou je dus voor ieder gezinslid een eigen account moeten hebben.
Zijn er nog gezinnen met één gezamelijke computer dan?
pi_120975114
Ja hallo dit is brian ik mag nog 5 minuten dan mag papa weer tot morgen capitaincokie1
  zondag 30 december 2012 @ 20:54:27 #138
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_120975311
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zijn er nog gezinnen met één gezamelijke computer dan?
Dat is het hele punt juist Einstein. Als ze 1 gezamenlijke computer hadden was er natuurlijk geen probleem.
pi_121024970
Godsamme, wanneer komt AC/DC erop -O-
  maandag 31 december 2012 @ 23:27:04 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121025045
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, wanneer komt AC/DC erop -O-
quote:
Waarom kan ik een nummer, album of artiest niet vinden?
We streven ernaar alle muziek van de wereld beschikbaar te hebben op Spotify. We zijn nog steeds bezig om rechten te krijgen voor alle muziek die er bestaat. Het is dus mogelijk dat je enkele van je favoriete artiesten of nummers momenteel niet kunt vinden. We zijn bezig met het sluiten van overeenkomsten met meer platenmaatschappijen en we voegen elke week een groot aantal nummers toe. Hopelijk is je favoriete muziek snel beschikbaar.

Helaas zijn er enkele artiesten die al hebben laten weten dat ze momenteel geen medewerking willen verlenen aan Spotify. Enkele veelgevraagde artiesten die niet beschikbaar zijn in Spotify zijn onder andere The Beatles, Pink Floyd, AC/DC en Led Zeppelin. We hopen dat zij binnenkort hun mening over streaming veranderen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121025069
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:27 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

bEDANKT.
pi_121085393
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

bEDANKT.
De eerste letter dien je als hoofdletter te schrijven, dus de 'B'.
Daarna gebruik je kleine letters, dus 'edankt'

Bedankt, dus.
pi_121087158
Ik had een abo van 1 maand en hij stopt voor de einddatum?
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:38:58 #144
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121087746
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef Zucht93 het volgende:
Ik had een abo van 1 maand en hij stopt voor de einddatum?
Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...
pi_121087773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...
Maar het is een vraag.

Weet jij het antwoord?
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:39:38 #146
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121087786
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Maar het is een vraag.

Weet jij het antwoord?
Het is geen vraag.
pi_121087893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Het is geen vraag.
Maar je snapt wel wat er staat?
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:42:13 #148
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121087938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Maar je snapt wel wat er staat?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...
En nu stop ik, voordat het topic volstaat met dit.
pi_121087962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

[..]

En nu stop ik, voordat het topic volstaat met dit.
Ik ga de vraag niet anders formuleren, maar ben dus benieuwd of meer mensen dat hebben gehad, dankjewel he.
pi_121088329
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef iFok. het volgende:

[..]

De eerste letter dien je als hoofdletter te schrijven, dus de 'B'.
Daarna gebruik je kleine letters, dus 'edankt'

Bedankt, dus.
Zeikerd.
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:52:12 #151
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121088427
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ze niet een soort van Family achtig ding hebben. Nu zou je dus voor ieder gezinslid een eigen account moeten hebben.
Je kunt toch verschillende afspeellijsten maken?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121090131
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:52 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt toch verschillende afspeellijsten maken?
Je kunt gewoon inloggen op iemand anders zijn account, doe ik ook met mijn zusje.

Raar = dat ik laatst werd uitgelogd toen ik op haar account zat te luisteren en gewoon inlogde op mijn eigen account. Allemaal via facebook spotify zegmaar :{
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:36:17 #153
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_121093642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:52 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je kunt toch verschillende afspeellijsten maken?
Je kan maar 1 device tegelijk gebruiken. Als ik op de computer luister dan kan nergens anders iemand met mijn account tegelijkertijd luisteren. Als m'n vriendin inlogged op haar mobiel/ipad/weet ik het wat, op mijn account, dan wordt ik uitgelogd.
pi_121094364
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zeikerd.
Jij leert snel zeg!
pi_121101524
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Mandéra het volgende:
Weet iemand of je Spotify afspeelijsten ook van onder naar boven kunt afspelen? Want ik heb nu diverse lange eindejaarslijsten in mijn Spotify staan, maar ze zijn allemaal van nummer 1 naar beneden gesorteerd. Natuurlijk wil ik vanaf het laatste nummer aftellen naar 1 als ik ze afspeel. :P

Anyone?
- Alles selecteren en naar een nieuwe playlist kopieren (daarmee zet je de datum toegevoegd op nu)
- Omgekeerd sorteren op toegevoegd
- Alles selecteren, knippen, plakken, klaar
pi_121260019
Offline afspelen mag niet meer? wtf :(

Dit zie ik in de krant staan...of verstaan ze wat anders onder "downloaden"?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 7 januari 2013 @ 08:31:31 #157
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121260083
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Norrage het volgende:
Offline afspelen mag niet meer? wtf :(

Dit zie ik in de krant staan...of verstaan ze wat anders onder "downloaden"?
Je kon destijds liedjes kopen. Die functie hebben ze er onlangs wel uitgehaald.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_121260088
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Norrage het volgende:
Offline afspelen mag niet meer? wtf :(

Dit zie ik in de krant staan...of verstaan ze wat anders onder "downloaden"?
'downloaden' houdt in dat je een nummer aanschaft, die functie is stilletjes verdwenen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121260751
Ohok...ik dacht al. Wat een "nieuws" dan in de volkskrant :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121260855
Hier een wat uitgebreider artikel:

http://www.digitaltrends.(...)downloads-worldwide/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121267847
Sinds een paar dagen is er een nieuwe versie van Spotify voor Linux uitgebracht.
(Bij mij) vele malen stabieler!

Als 'extraatje' krijgen Linux-gebruikers de allernieuwste features van Spotify. Dit houdt concreet in dat je vanaf nu artiesten kan Followen. Voor mij niet zo spannend, maar voor de die-hard fans misschien wel.

Meer op: http://www.omgubuntu.co.u(...)s-new-features-first

Oja, en de pinguïn is weg uit het logo :P
pi_121272075
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef Starman89 het volgende:
Sinds een paar dagen is er een nieuwe versie van Spotify voor Linux uitgebracht.
(Bij mij) vele malen stabieler!

Als 'extraatje' krijgen Linux-gebruikers de allernieuwste features van Spotify. Dit houdt concreet in dat je vanaf nu artiesten kan Followen. Voor mij niet zo spannend, maar voor de die-hard fans misschien wel.

Meer op: http://www.omgubuntu.co.u(...)s-new-features-first

Oja, en de pinguïn is weg uit het logo :P
Beter stoppen ze die tijd en dat geld in het ontwikkelen voor Windows, OSX, Android en iOS.
pi_121272094
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Beter stoppen ze die tijd en dat geld in het ontwikkelen voor Windows, OSX, Android en iOS.
3 van de 4 daarvan zijn gebaseerd op Linux, ik laat jou gokken welke ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121272150
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

3 van de 4 daarvan zijn gebaseerd op Linux, ik laat jou gokken welke ;)
Eentje maar. En daarvan weet ik het nog niet eens zeker. Verder is dat compleet irrelevant.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:31:00 #165
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_121273386
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Hier een wat uitgebreider artikel:

http://www.digitaltrends.(...)downloads-worldwide/
Vond het al vreemd. Ik heb nog een gratis download van ze tegoed. 8.gif
  maandag 7 januari 2013 @ 20:41:36 #166
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121285272
Dit is hier wellicht al eens voorbij gekomen maar ik ga niet alle topics doorzoeken.
Maar kun je spotify op de computer altijd gratis blijven gebruiken? Of moet je op een gegeven moment ook gaan betalen?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 7 januari 2013 @ 20:46:57 #167
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121285563
Na 10 uur
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 7 januari 2013 @ 22:44:47 #168
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121291866
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
Na 10 uur
Daar zag ik idd iets over. Dat is per maand?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 7 januari 2013 @ 22:45:37 #169
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121291895
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Daar zag ik idd iets over. Dat is per maand?
Ja klopt ja, na een maand krijg je er weer 10 uur luistertijd bij
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 januari 2013 @ 22:46:11 #170
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_121291919
Gewoon die paar euro betalen voor onbeperkt, is het zeker waard :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:55:14 #171
67670 Skv
Cynist.
pi_121324336
Wanneer wordt een plaat opgenomen in Spotify? Ik kan praktisch niks vinden van Klangkarussell, Bakermat, Parachute Youth etc. Alleen maar één bekend plaatje, voor de rest vindt Spotify niks. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_121331261
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Skv het volgende:
Wanneer wordt een plaat opgenomen in Spotify? Ik kan praktisch niks vinden van Klangkarussell, Bakermat, Parachute Youth etc. Alleen maar één bekend plaatje, voor de rest vindt Spotify niks. :(
Ligt aan de platenmaatschappij / artiest.
Van Throbbing Gristle / X-TG / Carter Tutti vind ik ook niets behalve wat verzamelaars.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:02:11 #173
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_121331366
Ik ben benieuwd wanneer de browser versie van Spotify uitkomt. :) Soms wel handig om te hebben.
pi_121331507
Ik zie liever dat ik eindelijk eens degelijk folders kan sorteren, het is een complete puinzooi.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:06:27 #175
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121331615
Taylor Swift - Red is ook nog steeds niet op Spotify :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:13:53 #176
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121332011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
Taylor Swift - Red is ook nog steeds niet op Spotify :(
:P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:21:58 #177
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_121332478
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zie liever dat ik eindelijk eens degelijk folders kan sorteren, het is een complete puinzooi.
Je eigen playlist?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:05:04 #178
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121334588
De goeie versie van Steve Aoki Ft. Wynter Gordon - Ladi Dadi staat er ook niet op ;(
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121334629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef nlboy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de browser versie van Spotify uitkomt. :) Soms wel handig om te hebben.
De beta-versie is al gestart. Deelnemen kan via: http://www.omgubuntu.co.u(...)tifys-new-web-player als de beta nog openstaat tenminste.

Wel nog erg buggy, allemaal.
pi_121338797
Is er eigenlijk een app die je waarschuwt wanneer er nieuwe nummers online staan van de artiesten die je in playlists/favorite hebt staan?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_121340896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef nlboy het volgende:

[..]

Je eigen playlist?
ik heb 150+ playlists die ik handmatig een beetje op alfabetische volgorde moet zetten omdat de client geen sorteerfunctie heeft... gruwelijk irritant.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121344379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ligt aan de platenmaatschappij / artiest.
Van Throbbing Gristle / X-TG / Carter Tutti vind ik ook niets behalve wat verzamelaars.
Echt superkut, betaal ik voor mn muziek om het handig te hebben, zit ik alsnog de hele dag op youtube op 'next' te klikken. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:42:16 #183
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121344576
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er eigenlijk een app die je waarschuwt wanneer er nieuwe nummers online staan van de artiesten die je in playlists/favorite hebt staan?
:Y , http://www.spnotify.com/
edit: laatste 'eis' van je niet gelezen... Dat volgens mij niet echt, maar het is een kwestie van artiest/lied invoeren en je krijgt er een update van.
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:09:15 #184
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_121345516
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er eigenlijk een app die je waarschuwt wanneer er nieuwe nummers online staan van de artiesten die je in playlists/favorite hebt staan?
Er komt binnenkort een 'volg-knop' bij artiesten.
pi_121417657
Hmm super irritant, ik heb een nieuwe playlist gemaakt en die wil ik op mn mobiel downloaden, maar hij blijft elke keer hangen op 36%! Ik heb al een aantal keer afgebroken en toen weer opnieuw laten downloaden, maar elke keer gaat ie niet verder dan 36%. Iemand een idee hoe dit komt? Heb telefoon al opnieuw opgestart en maakt niet uit of ik met wifi of 3g download.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:10:33 #186
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_121420033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef SLP_ het volgende:
Hmm super irritant, ik heb een nieuwe playlist gemaakt en die wil ik op mn mobiel downloaden, maar hij blijft elke keer hangen op 36%! Ik heb al een aantal keer afgebroken en toen weer opnieuw laten downloaden, maar elke keer gaat ie niet verder dan 36%. Iemand een idee hoe dit komt? Heb telefoon al opnieuw opgestart en maakt niet uit of ik met wifi of 3g download.
Playlist al gekopieerd en die geprobeerd te downloaden?
nee, jij dan!
pi_121423983
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is er eigenlijk een app die je waarschuwt wanneer er nieuwe nummers online staan van de artiesten die je in playlists/favorite hebt staan?
Swarm.fm waarschuwt niet, maar geeft wel chronologisch alle nieuwe muziek van artiesten in je favorieten of playlists. Kwestie van af en toe even kijken.
pi_121424290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef SLP_ het volgende:
Hmm super irritant, ik heb een nieuwe playlist gemaakt en die wil ik op mn mobiel downloaden, maar hij blijft elke keer hangen op 36%! Ik heb al een aantal keer afgebroken en toen weer opnieuw laten downloaden, maar elke keer gaat ie niet verder dan 36%. Iemand een idee hoe dit komt? Heb telefoon al opnieuw opgestart en maakt niet uit of ik met wifi of 3g download.
Is het geheugen van je telefoon misschien vol?
pi_121428202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:54 schreef Young_David het volgende:

[..]

Is het geheugen van je telefoon misschien vol?
Het is me gelukt! Geheugen was niet vol (wordt volgens mij ook niet op mijn telefoon opgeslagen want heel weinig data), maar ik had ingesteld dat downloaden op extreme kwaliteit moest, maar dat heb ik veranderd naar normaal en toen deed ie het weer :D
pi_121523537
Kost Spotify veel qua mb's via mobiel internet? :) Zo ja, kan je Spotify instellen op offline terwijl je wel internet hebt op je telefoon?
  zondag 13 januari 2013 @ 21:39:17 #191
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_121523680
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef iFok. het volgende:
Kost Spotify veel qua mb's via mobiel internet? :) Zo ja, kan je Spotify instellen op offline terwijl je wel internet hebt op je telefoon?
Je kunt als je op WiFi zit en genoeg ruimte hebt je playlists downloaden voor 'offline' gebruik.

Als je de playlists niet eerst download kun je niks luisteren helaas. Ik heb bijna niks gedownload en luister regelmatig op de fiets en in de auto Spotify. Ben nog nooit aan mijn 1GB limiet per maand gekomen dus ik gok dat het wel meevalt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 13 januari 2013 @ 21:39:37 #192
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121523710
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef iFok. het volgende:
Kost Spotify veel qua mb's via mobiel internet? :)
Ligt eraan, als je je playlist lokaal (op je telefoon dus) opslaat, neemt het niet veel mb's van je internetabonnement in beslag. Ga je echter de hele dag lopen streamen in 320kbps, dan wel.
quote:
Zo ja, kan je Spotify instellen op offline terwijl je wel internet hebt op je telefoon?
Ja, sync je playlist via wifi en speel alleen die af.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 13 januari 2013 @ 21:40:17 #193
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121523760
En wat boem-dikkie dus zegt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121523814
Ik heb mijn playlist gedownload ;) maar vanaf morgen heb ik mobiel internet, waardoor ik altijd connectie heb met internet.

Maar dan hoef ik niks speciaals in te stellen om ervoor te zorgen dat er niks van mijn mb's afgaat?
  zondag 13 januari 2013 @ 21:43:12 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121523946
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef iFok. het volgende:
Ik heb mijn playlist gedownload ;) maar vanaf morgen heb ik mobiel internet, waardoor ik altijd connectie heb met internet.

Maar dan hoef ik niks speciaals in te stellen om ervoor te zorgen dat er niks van mijn mb's afgaat?
Neen, tenzij je een nummer wilt afspelen die niet gesynced is op je telefoon.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121523971
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Neen, tenzij je een nummer wilt afspelen die niet gesynced is op je telefoon.
Helemaal duidelijk! bedankt! *O*
  zondag 13 januari 2013 @ 21:45:48 #197
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121524098
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121571337
Ik betaal nu 10 Euro per maand voor Premium. Werkt als een tiet, maar is het mogelijk om korting te krijgen als je ineens voor een jaar neemt oid? Als ik die optie op de site bekijk krijg je helemaal geen korting namelijk..

[ Bericht 20% gewijzigd door Skv op 14-01-2013 23:02:53 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_121879542
Anyone?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:39:55 #200
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121879666
Die functie hebben ze er volgens mij uitgehaald...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121880336
Karig. Maar nog niet zo karig als de 'app' die ze hebben weten te produceren voor Android. Die widget werkt voor geen meter en de gewone app heeft geen landscape-support. :r Ik werk 90% van de tijd met een tobo onder mn tablet, waardoor ik óf mn hoofd, óf het hele apparaat 90 graden moet draaien om muziek uit te kiezen. Komop, het is 2013. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:17 #202
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:01:36 #203
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_121894814
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef Skv het volgende:
Karig. Maar nog niet zo karig als de 'app' die ze hebben weten te produceren voor Android. Die widget werkt voor geen meter en de gewone app heeft geen landscape-support. :r Ik werk 90% van de tijd met een tobo onder mn tablet, waardoor ik óf mn hoofd, óf het hele apparaat 90 graden moet draaien om muziek uit te kiezen. Komop, het is 2013. :{
pi_121895366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Jovatov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is toch kut. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:42:16 #205
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121898533
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Skv het volgende:
Ik betaal nu 10 Euro per maand voor Premium. Werkt als een tiet, maar is het mogelijk om korting te krijgen als je ineens voor een jaar neemt oid? Als ik die optie op de site bekijk krijg je helemaal geen korting namelijk..
Volgens mij wel.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121903410
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Hoe dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:20:32 #207
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121903950
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoe dan?
Hmm dacht dat dat kon maar kan het toch niet vinden..
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121904691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hmm dacht dat dat kon maar kan het toch niet vinden..
Volgens mij heeft dat nooit gekund.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:46:29 #209
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_122473563
ik wil een spotify premium account hebben, en telkens als ik wil betalen met Paypall moet ik me creditcard gegevens invullen wat ik niet heb!
hoort dit of moet ik iets instellen zodat ik het niet krijg?
toch jammer dat Spotify geen Ideal doet, was zo handig geweest!
pi_122473679
Als dat niet lukt kan je altijd nog prepaid kaarten bij de AH kopen
  maandag 4 februari 2013 @ 18:53:55 #211
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_122473833
maar moet gewoon kunnen lukken met paypall?
pi_122474129
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:53 schreef Steff_meister het volgende:
maar moet gewoon kunnen lukken met paypall?
Mij is het niet gelukt met paypal zonder CC ;( uiteindelijk maar opgegeven en prepaidkaarten gaan kopen
  maandag 4 februari 2013 @ 19:02:38 #213
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_122474233
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mij is het niet gelukt met paypal zonder CC ;( uiteindelijk maar opgegeven en prepaidkaarten gaan kopen
vind het best raar, want paypall bied het wel aan zonder credit card, dus waarschijnlijk ligt het aan spotify dan
  maandag 4 februari 2013 @ 19:17:04 #214
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_122475001
waar haal ik die prepaidkaarten bij de kassa of waar je ook je sigareten haalt?
  maandag 4 februari 2013 @ 19:21:42 #215
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122475243
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:17 schreef Steff_meister het volgende:
waar haal ik die prepaidkaarten bij de kassa of waar je ook je sigareten haalt?
In de winkel, meestal nabij de kassa, hangt een rek met cadeaukaarten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 4 februari 2013 @ 19:31:06 #216
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_122475870
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In de winkel, meestal nabij de kassa, hangt een rek met cadeaukaarten.
ok zal morgen eens kijken, bedankt
pi_122479447
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Steff_meister het volgende:
ik wil een spotify premium account hebben, en telkens als ik wil betalen met Paypall moet ik me creditcard gegevens invullen wat ik niet heb!
hoort dit of moet ik iets instellen zodat ik het niet krijg?
toch jammer dat Spotify geen Ideal doet, was zo handig geweest!
Dan neem je toch een CCard of een debitcard. Kost je 12 euro per jaar ofzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:48:43 #218
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_122647869
Heb prepaid kaart gekocht. Leek mij ideale manier om de trial en daarna nog een maandje te proberen wat ik er van vind voor er een creditcard aan te hangen.
Is het iemand gelukt om met de prepaidkaart de 30 dagen trial te fixen?
Mij niet, dus het is nu 1 maandje geworden. Ben benieuwd of het wel kan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_122652845
Geen idee, ik heb de trail gedaan met mn creditcard.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:01:46 #220
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122654093
Nu ook beschikbaar voor Windows Phone 8.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_122654100
Hebben toevallig anderen ook last van het feit dat Spotify niet het volgende nummer afspeelt?
Betreft Spotify Free, Local Files/Afspeellijsten met Local Files, die niet in een wachtrij zijn gezet(dus niet geel in de wachtrij).

Heb al een aantal keer gemaild en ook op het forum van Spotify zelf loopt er een thread maar 0 goede oplossingen die echt werken.

Alvast bedankt voor de reacties
Dat was hem dan, tot de volgende keer.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:12:22 #222
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122654594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Fraaa het volgende:
Hebben toevallig anderen ook last van het feit dat Spotify niet het volgende nummer afspeelt?
Betreft Spotify Free, Local Files/Afspeellijsten met Local Files, die niet in een wachtrij zijn gezet(dus niet geel in de wachtrij).

Heb al een aantal keer gemaild en ook op het forum van Spotify zelf loopt er een thread maar 0 goede oplossingen die echt werken.

Alvast bedankt voor de reacties
Een keer opnieuw geïnstalleerd?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_122654659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

Een keer opnieuw geïnstalleerd?
Al een aantal keer gedaan;) Inclusief alle bestanden in verborgen mappen verwijderd uiteraard.
Dat was hem dan, tot de volgende keer.
pi_122753061
Heb sinds een paar dagen een nieuwe telefoon, heb spotify premium.
Alleen als ik iets wil afspelen, dan zie je dat het nummer loopt, maar krijg ik geen geluid.
Na een tijdje gaat het nummer spelen, maar wordt het geluid om de 2 seconden onderbroken, doorspoelen naar het volgende nummer begint het riedeltje van voren af aan.

Heb de app verwijderd en dergelijke, volgens de troubleshoot-tip op de site van spotify, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Het is mijn eerste smartphone, dus misschien stel ik wel een heel domme vraag, maar ik kom er zelf niet meer uit.

Iemand hier die enig idee heeft?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_122753248
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Kluts het volgende:
Heb sinds een paar dagen een nieuwe telefoon, heb spotify premium.
Alleen als ik iets wil afspelen, dan zie je dat het nummer loopt, maar krijg ik geen geluid.
Na een tijdje gaat het nummer spelen, maar wordt het geluid om de 2 seconden onderbroken, doorspoelen naar het volgende nummer begint het riedeltje van voren af aan.

Heb de app verwijderd en dergelijke, volgens de troubleshoot-tip op de site van spotify, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Het is mijn eerste smartphone, dus misschien stel ik wel een heel domme vraag, maar ik kom er zelf niet meer uit.

Iemand hier die enig idee heeft?
Android telefoon? Schijnt slechte app te zijn die veel problemen veroorzaakt. Heb daar zelf nog niets van gemerkt. Maar heb pas sinds kort premium en gebruik het nauwelijks op mijn telefoon.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_122753495
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Android telefoon? Schijnt slechte app te zijn die veel problemen veroorzaakt. Heb daar zelf nog niets van gemerkt. Maar heb pas sinds kort premium en gebruik het nauwelijks op mijn telefoon.
Ja, klopt inderdaad. Het heeft niet correct gewerkt en het is inderdaad een veelvoorkomend probleem, want ik had al even gegoogled naar een oplossing, maar die kan ik niet vinden.
Wel contact gezocht met spotify hierover, maar het is gewoon irritant. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_122754637
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Steff_meister het volgende:
ik wil een spotify premium account hebben, en telkens als ik wil betalen met Paypall moet ik me creditcard gegevens invullen wat ik niet heb!
hoort dit of moet ik iets instellen zodat ik het niet krijg?
toch jammer dat Spotify geen Ideal doet, was zo handig geweest!
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mij is het niet gelukt met paypal zonder CC ;( uiteindelijk maar opgegeven en prepaidkaarten gaan kopen
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Steff_meister het volgende:

[..]

vind het best raar, want paypall bied het wel aan zonder credit card, dus waarschijnlijk ligt het aan spotify dan
Ik betaal Spotify Premium gewoon via Paypal, met daaraan mij bankrekening gekoppeld. Geen CC nodig. Probleem wat jullie hebben, heb ik zelf echter op Xbox LIVE. Daar kan ik alleen met Paypal betalen met een gekoppelde CC. :(
pi_122756126
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Android telefoon? Schijnt slechte app te zijn die veel problemen veroorzaakt. Heb daar zelf nog niets van gemerkt. Maar heb pas sinds kort premium en gebruik het nauwelijks op mijn telefoon.
Is er een alternatief voor de standaard spotify-app bekend voor android? Ik erger me helemaal de ziekte aan die brakke kut-app. :r
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122756619
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Is er een alternatief voor de standaard spotify-app bekend voor android? Ik erger me helemaal de ziekte aan die brakke kut-app. :r
wat is er brak aan?

eigenlijk geen problemen hier en ik gebruik premium non stop sinds augustus
pi_122757011
Voornamelijk dat er geen landscape op zit, bijna onbruikbaar. :r Heb er een zere nek van.
En het ziet er kut en oud uit en werkt onhandig. En die widget werkt 90% van de tijd niet. Kan je op 'play' drukken wat je wil, maar er gebeurt niks. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122760334
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Skv het volgende:
Voornamelijk dat er geen landscape op zit, bijna onbruikbaar. :r Heb er een zere nek van.
En het ziet er kut en oud uit en werkt onhandig. En die widget werkt 90% van de tijd niet. Kan je op 'play' drukken wat je wil, maar er gebeurt niks. :(

Dan draai je je telefoon toch gewoon? Lijsten in landscape willen bekijken :')
pi_122760388
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Skv het volgende:
Voornamelijk dat er geen landscape op zit, bijna onbruikbaar. :r Heb er een zere nek van.
En het ziet er kut en oud uit en werkt onhandig. En die widget werkt 90% van de tijd niet. Kan je op 'play' drukken wat je wil, maar er gebeurt niks. :(

widget werkt alleen niet als je de ap een tijdje niet gebruikt hebt. Als je dan op het album klikt er naast dan komt er ook een leeg "playscherm" omhoog.
pi_122760754
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan draai je je telefoon toch gewoon? Lijsten in landscape willen bekijken :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122760787
quote:
4s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

widget werkt alleen niet als je de ap een tijdje niet gebruikt hebt. Als je dan op het album klikt er naast dan komt er ook een leeg "playscherm" omhoog.
yes.. Werkt waardeloos dus.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122775709
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef Skv het volgende:

[..]

yes.. Werkt waardeloos dus.
De iPhone app vind ik zelf ook niet zo mooi. Redelijk wat functies, maar een lelijk design. De iPad app daarentegen vind ik wel geweldig. Landscape en portrait werkt beide fijn.
pi_122788728
quote:
2s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef OverRated het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik betaal Spotify Premium gewoon via Paypal, met daaraan mij bankrekening gekoppeld. Geen CC nodig. Probleem wat jullie hebben, heb ik zelf echter op Xbox LIVE. Daar kan ik alleen met Paypal betalen met een gekoppelde CC. :(
Ik heb mijn rekening gewoon gekoppeld en gebruik het ook voor andere betalingen maar spotify wil het niet denk ik ;(
pi_122790353
Er was net een update voor Spotify op Android, maar hij doet nog steeds geen landscape. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122790665
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Skv het volgende:
Er was net een update voor Spotify op Android, maar hij doet nog steeds geen landscape. :(
\
Maar hij ondersteund nu wel 2 talen meer!
:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:29:04 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122790778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

\
Maar hij ondersteund nu wel 2 talen meer!
:')
Blijkbaar nog steeds geen Nederlands.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_122790806
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Blijkbaar nog steeds geen Nederlands.
gelukkig schrijf ik beter TSQL
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:31:12 #241
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_122790859
Even een vraag over spotify, als ik op de herhaal functie klik herhaalt ie niet.

Doe ik iets verkeerd?

Hoe kan ik er voor zorgen dat een liedje op Spotify hethaalt word?
ik
hou
van
...
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:31:16 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122790867
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

gelukkig schrijf ik beter TSQL
^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:43:41 #243
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_122791403
Toch ook maar aan de Spotify Premium :P Wel lekker zonder al die irritante reclames :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:14:24 #244
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_122824055
Pff, gister een update; het wordt er niet mooier op zeg!
Deze interface werkt gewoon nog minder fijn..
26"
Fading slowly.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:24:48 #245
22343 Ruudboy
Teruggekeerde fokkerd.
pi_122918467
Ik ga dit topic ook maar eens volgen, ben sinds halverwege 2010 verslaafd aan Spotify. Ik hou vele hitlijsten bij in playlists, sommige hebben al vele subscribers.
(Zelfs 1 playlist met 32500 subscribers)

Mijn muzieksmaak is zeer uitgebreid, dus ik vind dagelijks nieuwe muziek die ik goed vind.
Favoriet is Dubstep, dat was in 2010 nog nauwelijks te vinden, nu kun je elke dag een nieuwe playlist maken met verse dubstep nummers :)
"Five out of four people have a problem with math."
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:41:27 #246
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_122921469
Is er een playlist van het soort House?
ik
hou
van
...
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:43:49 #247
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122921541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef klaas_th het volgende:
Is er een playlist van het soort House?
House is breed. :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123116521
Is het mogelijk om met hetzelfde account tegelijkertijd op een Squeezebox en op een pc te draaien? Dan ook nog verschillende nummers?
Feyenoord Rotterdam
pi_123116668
quote:
19s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Fuszy het volgende:
Is het mogelijk om met hetzelfde account tegelijkertijd op een Squeezebox en op een pc te draaien? Dan ook nog verschillende nummers?
Nope

of je moet 1 van beide offline-mode draaien.

Mijn Onkyo receiver kan niet tegelijkertijd online spotify afspelen als mijn pc, 1 van de 2 wordt dan gekilled.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:02:44 #250
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_123159712
Waarom is na de laatste update de helft wit en de helft zwart? :') Ik zie geen logica wanneer het wit is, en wanneer zwart... (het middelste blok bedoel ik, met (vaak) de lijst met liedjes)
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:06:31 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123159847
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Unsub het volgende:
Pff, gister een update; het wordt er niet mooier op zeg!
Deze interface werkt gewoon nog minder fijn..
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waarom is na de laatste update de helft wit en de helft zwart? :') Ik zie geen logica wanneer het wit is, en wanneer zwart... (het middelste blok bedoel ik, met (vaak) de lijst met liedjes)
Zet er even bij of het Android of iPhone is.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:10:03 #252
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_123159970
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Zet er even bij of het Android of iPhone is.
Desktop-versie heb ik het over
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:00:34 #253
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_123166988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Desktop-versie heb ik het over
Ik ook. Kan tegenwoordig ook niet meer een album starren met één muisklik, maar moet heel het album langs.
26"
Fading slowly.
pi_123169660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waarom is na de laatste update de helft wit en de helft zwart? :') Ik zie geen logica wanneer het wit is, en wanneer zwart... (het middelste blok bedoel ik, met (vaak) de lijst met liedjes)
Afspeellijsten zijn zwart, profielpagina's met een overzicht van de afspeellijsen en artiestenpagina's zijn wit. Maar het is wel raar waarom hiervoor gekozen is
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:07:53 #255
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123169722
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:05 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Afspeellijsten zijn zwart, profielpagina's met een overzicht van de afspeellijsen en artiestenpagina's zijn wit. Maar het is wel raar waarom hiervoor gekozen is
Welke versie is dat dan?

Help » About Spotify
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123170031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke versie is dat dan?

Help » About Spotify
0.8.8.347.gbcec6996
Ik heb hem voor Mac OS X, weet niet of dat nog uitmaakt voor het versienummer.
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:40:08 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123170628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:05 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Afspeellijsten zijn zwart, profielpagina's met een overzicht van de afspeellijsen en artiestenpagina's zijn wit. Maar het is wel raar waarom hiervoor gekozen is
Fucking lelijk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:03:21 #258
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123171309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 18:17 schreef FZN05 het volgende:

[..]

0.8.8.347.gbcec6996
Ik heb hem voor Mac OS X, weet niet of dat nog uitmaakt voor het versienummer.
Kijk mij hip in een Starbucks zitten met OSX.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123171380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Kijk mij hip in een Starbucks zitten met OSX.
Daar zit ik nooit, ik lust niet eens koffie hihi :@
pi_123175090
Als je nu linksonder op het huidige liedje klikt, gaat ie ook niet meer naar de afspeellijst/album waarvan ie wordt afgespeeld.

Op een artiestenpagina kun je ook al niet meer met ctrl + f zoeken.

Waarom haalt Spotify die handige kleine dingen weg ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door FZN05 op 21-02-2013 20:36:12 ]
pi_123175480
-

[ Bericht 100% gewijzigd door FZN05 op 21-02-2013 20:36:06 ]
pi_123180463
Ik had dus eerst nooit reclame en nu ineens heb ik altijd reclame, kan ik maar iets van 10 uur per maand luisteren, beetje jammer. Daarvoor kon ik onbeperkt (of in ieder geval meer). Ik vind de radio functie wel erg handig, kom achter veel nieuwe muziek op die manier!!
  donderdag 21 februari 2013 @ 22:02:30 #263
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123180621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 20:28 schreef FZN05 het volgende:
Als je nu linksonder op het huidige liedje klikt, gaat ie ook niet meer naar de afspeellijst/album waarvan ie wordt afgespeeld.

Op een artiestenpagina kun je ook al niet meer met ctrl + f zoeken.

Waarom haalt Spotify die handige kleine dingen weg ;(
Misschien moet je even Spotify tweeten.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 24 februari 2013 @ 22:34:45 #264
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123305026
Sjeezus, kunnen ze die layout van Spotify nog meer verneuken? Totaal geen overzicht zo. :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 24 februari 2013 @ 22:37:16 #265
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123305219
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Juicyhil het volgende:
Sjeezus, kunnen ze die layout van Spotify nog meer verneuken? Totaal geen overzicht zo. :r
Nergens last van, Juicy.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 24 februari 2013 @ 22:39:46 #266
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123305365
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nergens last van, Juicy.
Ziet er toch niet uit? Los van dat ik er niks van betaal, is dit ook een van de redenen dat ik nu Deezer gebruik.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 24 februari 2013 @ 22:40:34 #267
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123305423
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ziet er toch niet uit? Los van dat ik er niks van betaal, is dit ook een van de redenen dat ik nu Deezer gebruik.
[ afbeelding ]
Kun je dat niet aangeven bij instellingen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 24 februari 2013 @ 22:44:26 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123305674
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kun je dat niet aangeven bij instellingen?
Najah, kan het zo snel niet vinden. Maar nog een pluspunt van Deezer is dat je albums kan uploaden en ze vervolgens overal beschikbaar hebt. Bij Spotify kan dat alleen maar lokaal. Zo kan ik m'n illegaal verkregen Taylor Swift album toch op het werk luisteren _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 24 februari 2013 @ 23:10:38 #269
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_123307339
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Najah, kan het zo snel niet vinden. Maar nog een pluspunt van Deezer is dat je albums kan uploaden en ze vervolgens overal beschikbaar hebt. Bij Spotify kan dat alleen maar lokaal. Zo kan ik m'n illegaal verkregen Taylor Swift album toch op het werk luisteren _O_
Ik vind zowel RDIO en Deezer fijner werken op veel punten, alleen Spotify heeft het voordeel dat veel websites er playlists voor maken. En de APPS zijn wel aardig. Eigenlijk is dat de reden dat ik nog niet ben overgestapt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 24 februari 2013 @ 23:39:31 #270
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123308741
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik vind zowel RDIO en Deezer fijner werken op veel punten, alleen Spotify heeft het voordeel dat veel websites er playlists voor maken. En de APPS zijn wel aardig. Eigenlijk is dat de reden dat ik nog niet ben overgestapt.
Soundrop vind ik wel een meesterlijke applicatie die ik met enige regelmaat gebruik
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123332410
Mensen, hoe zit het nou eigenlijk met de repeat knop? :') Altijd als ik een nummer op repeat zet (dus dat laatste knopje beneden van die twee) werkt 't gewoon niet. Niet via mijn laptop, tablet of telefoon/iPeod. Is die knop kapot ofzo of doe ik iets fout? :')
pi_123332480
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Ziba het volgende:
Mensen, hoe zit het nou eigenlijk met de repeat knop? :') Altijd als ik een nummer op repeat zet (dus dat laatste knopje beneden van die twee) werkt 't gewoon niet. Niet via mijn laptop, tablet of telefoon/iPeod. Is die knop kapot ofzo of doe ik iets fout? :')
Daarmee herhaal je de afspeellijst, niet het liedje.
pi_123332591
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Ziba het volgende:
Mensen, hoe zit het nou eigenlijk met de repeat knop? :') Altijd als ik een nummer op repeat zet (dus dat laatste knopje beneden van die twee) werkt 't gewoon niet. Niet via mijn laptop, tablet of telefoon/iPeod. Is die knop kapot ofzo of doe ik iets fout? :')
Wat CaptainCookie zegt dus. Vind het wel jammer dat je schijnbaar geen nummer op repeat kunt zetten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:06:22 #274
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_123333009
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat CaptainCookie zegt dus. Vind het wel jammer dat je schijnbaar geen nummer op repeat kunt zetten.
Vaak queuen is de work-around
pi_123354341
Aha, best vreemd eigenlijk. Ik heb wel een manier trouwens en dat is een playlist maken met maar één nummer en dan op herhaal. :P
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:16:29 #276
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123407069
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:17:27 #277
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123407097
Het ziet er beter uit nu en werkt sneller / intuïtiever.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123453941
Ik vind het maar een karige OP, binnenkort ga ik er even voor zitten om dat wat vermakelijker te maken. :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:03:18 #279
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123454386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef dockx het volgende:
Ik vind het maar een karige OP, binnenkort ga ik er even voor zitten om dat wat vermakelijker te maken. :)
Pssst, zie mijn tagje :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:05:42 #280
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_123454487
Draint spotify met offline nummers bij jullie ook zo snel de accu op IOS?

Iphone 4s.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_123454676
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Pssst, zie mijn tagje :P
Leading ook echt.. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:11:58 #282
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123454720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef dockx het volgende:

[..]

Leading ook echt.. :P
Meer dat ik wel wil meehelpen om de OP op te knappen :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:12:24 #283
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123454734
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Draint spotify met offline nummers bij jullie ook zo snel de accu op IOS?

Iphone 4s.
Ik heb het gevoel alsof hij dat bij iedere app doet ;( (iPhone 5)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123456840
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Draint spotify met offline nummers bij jullie ook zo snel de accu op IOS?

Iphone 4s.
Niks van gemerkt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_123457137
Ja, spotify op iOS vreet stroom.

Nog altijd beter dan Spotify op symbian trouwens, dat was echt niet normaal meer.
pi_123522229
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef donroyco het volgende:
Het ziet er beter uit nu en werkt sneller / intuïtiever.
Alleen jammer dat de equalizer er uit is gesloopt :(
pi_123522775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de equalizer er uit is gesloopt :(
Misschien via de equalizer van de default muziek app. Last.fm app werkt bijv ook met de equalizer daarvan. (Instellingen>Muziek)
pi_123522818
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef emokid het volgende:

[..]

Misschien via de equalizer van de default muziek app. Last.fm app werkt bijv ook met de equalizer daarvan.
Nee, dat werkt niet. Last,fm werkt ook via de default muziek app.
pi_123689600
Hmm, heb Spotify net geupdate, maar zodra ik een paar nummers aan mn playlist toevoeg, kan ik daarna niets meer toevoegen. Dan moet ik Spotify herstarten voordat het weer lukt, maar na een paar nieuwe nummers weer hetzelfde euvel. En ik heb mijn playlist standaard gesorteerd op artiest in plaats van toegevoegde datum, maar als ik Spotify opstart staat ie weer op datum gesorteerd. :{ Meer mensen deze problemen? Super irritant ;(
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:43:53 #290
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_123694871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:03 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, heb Spotify net geupdate, maar zodra ik een paar nummers aan mn playlist toevoeg, kan ik daarna niets meer toevoegen. Dan moet ik Spotify herstarten voordat het weer lukt, maar na een paar nieuwe nummers weer hetzelfde euvel. En ik heb mijn playlist standaard gesorteerd op artiest in plaats van toegevoegde datum, maar als ik Spotify opstart staat ie weer op datum gesorteerd. :{ Meer mensen deze problemen? Super irritant ;(
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Zet er even bij of het Android of iPhone is.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123695845
Sounddrop blijft maar beter worden. _O_
If not now, then when.
pi_123700525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Desktop :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:39:36 #293
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124015269
Nieuwe layout voor Windows-gebruikers. Man, man, man wat een teloorgang ;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:53:53 #294
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124015950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe layout voor Windows-gebruikers. Man, man, man wat een teloorgang ;(
Ik heb de update geïnstalleerd, maar hij is er niet veel lelijker dan dit op geworden:

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:03:26 #295
67670 Skv
Cynist.
pi_124016359
Fucking hell. Landscape.. HOE MOEILIJK IS HET. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_124018694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb de update geïnstalleerd, maar hij is er niet veel lelijker dan dit op geworden:

[ afbeelding ]
Ik vind het best zo. De browser-variant zag er zo altijd al uit.
pi_124030093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb de update geïnstalleerd, maar hij is er niet veel lelijker dan dit op geworden:

[ afbeelding ]
Waar haal je die update vandaan?
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:56:43 #298
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124032240
quote:
5s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar haal je die update vandaan?
Gewoon op dat blauwe balkje geklikt dat ik kreeg :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124124681
So Laidback, a playlist by Christian Vergunst on Spotify.

Mag je hier gewoon je playlist droppen btw? :p

En ik zoek nog toevoegingen voor deze:
Foute 80's, a playlist by Christian Vergunst on Spotify.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_124125176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
So Laidback, a playlist by Christian Vergunst on Spotify.

Mag je hier gewoon je playlist droppen btw? :p

En ik zoek nog toevoegingen voor deze:
Foute 80's, a playlist by Christian Vergunst on Spotify.
Nee dat mag niet
pi_124125183
Ok.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')