quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.
Tevens interessant:
truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
Dat is aan je provider.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.
Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.quote:Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Hmm lekker dan..quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is aan je provider.
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.
Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.quote:
Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.
Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?
Nee maar omdat jij het hebt over de kleine lettertjes lezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.
Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.
Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratisquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:
Vaak wordt in een telefoonwinkel ongevraagd iets bij het abonnement aangesloten omdat het de eerste periode gratis is. Verkopers vertellen er dan niet bij dat je na een bepaalde periode automatisch gaat betalen. Ik ben ervaringsdeskundige, want ik heb in een telefoonwinkel gewerkt (waar ik het overigens wél altijd netjes vermelde).
Dus ja: altijd de kleine lettertjes lezen, maar echt duidelijk wordt het niet aangegeven...
Advies: even je provider bellen. Spotify is maandelijks opzegbaar.
altijd de voorwaardes lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratis
Normaal als je van een gratis app de premiumversie wilt, moet je die zelf downloaden.
De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd de voorwaardes lezen.
een van de redenen dat ik gewoon prepaid-kaartjes koop
Kan hem niet vinden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef TWP het volgende:
Leuke nieuwe app: Tunigo. Een afspeellijst voor elk moment van de dag.
de voorwaarden van spotify voordat je je spotify premium trail begon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?
Op de helppagina staat hier niets over.quote:Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw of ga naar onze Help afdeling.
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/cancel/why/quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:
[..]
Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden?
Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Starman89 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/cancel/why/
Inloggen met je accountgegevens
Ik word nu echt boos, thuis is het precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.
Op het einde vraagt hij een tweede keer mijn wachtwoord van Facebook (waar ik eerder ook al mee ingelogd ben) en dan krijg ik die melding. En ik typ het goede wachtwoord, heb het 3x geprobeerd
Zal het straks nog een keer proberen.
Het overzicht met abonnementen heb ik er nieuw ingezet, de rest heb ik nog niet naar gekeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef G-NiLES het volgende:
OP is niet meer echt actueel....
Al gelukt om op te zeggen ?
Tuurlijk geen vieze manier, je maakt blijkbaar gewoon ergens een fout of het systeempje aldaar kent een fout.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:
[..]
Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden?
Hier nergens last van. Draait als een zonnetje op 12.04.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef gogosweden het volgende:
zojuist spotify (preview) voor linux geinstalleerd
ben tot nu toe aardig tevreden! draait lekker en zonder problemen.
EDIT: ok, nu is hij zo sloom als dikke stront door een trechter, niet het afspelen maar het hele programma. Hebben meer mensen hier last van?
ik heb de laatste gedownload volgens de instructies. Geen idee welke versie dat is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Hier nergens last van. Draait als een zonnetje op 12.04.
Welke Spotify-versie heb je?
bron: nu.nlquote:'Hoe meer gebruikers, hoe meer Spotify verliest'
AMSTERDAM - Ondanks een grote toename aan gebruikers, verliest Spotify nog steeds veel geld. Het bedrijf verloor in 2011 zo'n 60 miljoen dollar.
Uit een vertrouwelijk jaarverslag dat in handen is van Privco, blijkt dat elke dollar die Spotify verdient van haar gebruikers, direct moet worden uitgegeven aan royalty's voor platenlabels. Dus hoe meer mensen gebruik maken van de muziekdienst, hoe meer verlies het bedrijf draait.
Desondanks groeide de omzet van 97 miljoen dollar in 2010 naar 244 miljoen dollar in 2011. Daarvan werd 238 miljoen dollar uitgegeven aan royalty's.
Businessmodel
Ook de personeelskosten van Spotify zijn snel opgelopen. Daaraan werd in 2011 bijna 32 miljoen dollar uitgegeven, in vergelijking met bijna 12 miljoen in 2010.
Volgens Privco moet Spotify haar businessmodel aanpassen om winst te gaan maken. Met name frequente gebruikers zouden meer moeten gaan betalen dan de 10 euro per maand die nu wordt gevraagd voor het duurste abonnement.
Voor de Nederlandse platenlabels is de opkomst van streaming muziekdiensten juist goed nieuws. Vorig jaar haalden zij er 2,7 miljoen euro mee op, 6 à 7 keer meer dan in 2010.
dit dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Disorder het volgende:
Platenbazen maken een verfrissend en modern concept kapot. What else is new?
Eeuwig zonde. Niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Met Stage6 is volgens mij hetzelfde gebeurdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
bron: nu.nl
Dat is toch geen goed nieuws voor Spotify zelf. Die abonnementskosten zullen wel omhoog gaan knallen, als ik het zo zie.
¤10 is idd wat mij betreft de grens. Jammer dat zo'n goed idee weer langzaam om zeep wordt geholpen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit dus.
als spotify duurder word dan ¤10/maand denk ik dat ik beter mijn muziek kan gaan kopen. Dan wegen de voordelen niet meer tegen de nadelen op.
triest dat het eventueel zo zou moeten lopen.
Serieus?? 20/30 euro is een heel telefoonabonnement.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, nog steeds geen geld. 20/30 euro de maand is het nog steeds makkelijk waard
Ja, serieus. Ik download al erg veel hoor, ook al heb ik Spotify. Maar dan nog ben ik bereid om inderdaad tot dertig of mogelijk zelfs nog iets meer uit te geven aan Spotify, mocht het nodig zijn. Want echt, voor scholieren is het misschien prijzig maar als je werkt valt dat nog goed mee. Dankzij premium kan ik gewoon mijn muziek op mijn telefoon luisteren, dat is zo ideaal dat ik er nog steeds met mijn verstand niet bij kan dat het zo goedkoop is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Serieus?? 20/30 euro is een heel telefoonabonnement.
Dat wil jij maandelijks uitgeven om muziek te luisteren?
Die muziek kun je ook gewoon gratis via je pc downloaden.
blauwe balk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Mignon het volgende:
Er staat bij mij ineens een blauwe balk bovenaan met de tekst: 'je gebruikt nu Spotify premium!' terwijl ik helemaal niets heb gedaan. Iemand enig idee hoe dit kan?
Dat ook, maar ook nog een bank daaronder, vast omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
blauwe balk?
weet je zeker dat je niet een ander programma gebruikt? in spotify staat er alleen maar in die grijze balk "spotify premium"
meer niet
toen ik voor het eerst premium kocht had ik ook niet zo'n blauwe balk hoor. Stuur eens een screenshot?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Mignon het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook nog een bank daaronder, vast omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium?
Bij mij wel dus. Nu is de balk weer weg maar het is gewoon op de plaats waar eerst een gele balk stond als er een reclame afgespeeld werd en je even moest wachten. Ik denk dus omdat ik een nieuwe premium gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium is mijn vraag. Kan het zijn dat het een cadeautje is van een andere Spotify gebruiker of zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
toen ik voor het eerst premium kocht had ik ook niet zo'n blauwe balk hoor. Stuur eens een screenshot?
volgensmij kan je geen directe cadeaus krijgen. Als je spotify "krijgt" krijg je volgensmij een giftcode in je mail oid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:31 schreef Mignon het volgende:
[..]
Bij mij wel dus. Nu is de balk weer weg maar het is gewoon op de plaats waar eerst een gele balk stond als er een reclame afgespeeld werd en je even moest wachten. Ik denk dus omdat ik een nieuwe premium gebruiker ben. Maar hoe kom ik aan Spotify premium is mijn vraag. Kan het zijn dat het een cadeautje is van een andere Spotify gebruiker of zo?
Misschien dit: https://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ dus even mijn mail bekijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgensmij kan je geen directe cadeaus krijgen. Als je spotify "krijgt" krijg je volgensmij een giftcode in je mail oid.
maar dat weet ik niet zeker.
iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:36 schreef Mignon het volgende:
[..]
Misschien dit: https://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ dus even mijn mail bekijken.
Ik luister inderdaad gauw 6 uur per dag naar muziek, voornamelijk op het werk. Dan is het zeker wel wat geld waardquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik download al erg veel hoor, ook al heb ik Spotify. Maar dan nog ben ik bereid om inderdaad tot dertig of mogelijk zelfs nog iets meer uit te geven aan Spotify, mocht het nodig zijn. Want echt, voor scholieren is het misschien prijzig maar als je werkt valt dat nog goed mee. Dankzij premium kan ik gewoon mijn muziek op mijn telefoon luisteren, dat is zo ideaal dat ik er nog steeds met mijn verstand niet bij kan dat het zo goedkoop is.
Natuurlijk liever niet, maar als de prijzen omhoog moeten is dat maar zo. Als je kijkt hoeveel muziek er op staat, zelfs muziek die gewoon niet te downloaden is, dan is dat het geld dubbel en dwars waard.
En daarbij download ik natuurlijk nog steeds, de dekkingsgraad van beide methoden (downloaden en Spotify) benadert bijlange na niet de 100%.
Hier heb ik geen last van? Misschien spotify even herstarten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, is er iets veranderd aan spotify? (misschien al een aantal maanden geleden)
- Ik zie m'n apps niet meer
- Zoeken op playlist is niet meer mogelijk?
(ik heb de gratis versie)
Apps inmiddels weer terug. Maar zoeken en vervolgens playlist suggesties krijgen werkt nog steeds niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef triesvan het volgende:
[..]
Hier heb ik geen last van? Misschien spotify even herstarten?
Lijkt me de enige juiste manier ieder geval winst te creeren, misschien ip's gaan bannen als er meer dan 20 uur gestreamed wordt van hetzelfde ip. Verder ben na een recente herondekking gelijk premium gebruiker geworden. Zeker icm met externe geluidskaart gekoppeld aan een hifiset is geluid echt van cd kwaliteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef kipknots het volgende:
Abonnementen hoeven volgens mij niet (veel) omhoog, de gratis service moet langzaam aan verder worden afgeschaft. Dat kost ze enorm veel.
http://mediadecoder.blogs(...)se-more-luring-them/
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Is het nog altijd niet mogelijk om een premium account te betalen met ideal?
Zal er denk ik nooit komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, daarmee werkt een abonnement toch niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
Not sure if serious or just...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit dus.
als spotify duurder word dan ¤10/maand denk ik dat ik beter mijn muziek kan gaan kopen. Dan wegen de voordelen niet meer tegen de nadelen op.
triest dat het eventueel zo zou moeten lopen.
True, maar als premium gebruiker zie ik misschien liever toch het gratis gebruik ingeperkt wordt tis een grote kostenpost voor het bedrijf. Verder 10¤/maand is bijna toch een album per maand, iedere maand. Daar kwam ik in de jaren 90 niet eens aan. Lijkt me voldoende inkomsten voor de muziekindustrie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Not sure if serious or just...
Hoeveel liedjes luister jij wel niet op Spotify, ik heel veel in ieder geval. Als we uitgaan van ¤ 0, 99 per liedje dan kun je dus niet beter muziek gaan kopen. Vooralsnog blijft Spotify voordelig.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Not sure if serious or just...
Hoeveel liedjes luister jij wel niet op Spotify, ik heel veel in ieder geval. Als we uitgaan van ¤ 0, 99 per liedje dan kun je dus niet beter muziek gaan kopen. Vooralsnog blijft Spotify voordelig.
dit dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef Fer het volgende:
[..]
True, maar als premium gebruiker zie ik misschien liever toch het gratis gebruik ingeperkt wordt tis een grote kostenpost voor het bedrijf. Verder 10¤/maand is bijna toch een album per maand, iedere maand. Daar kwam ik in de jaren 90 niet eens aan. Lijkt me voldoende inkomsten voor de muziekindustrie.
Je kan nu wel via Ideal geld op Paypal zetten (wel met minimaal 25,-)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
kaartjes van de alberthein? Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal er denk ik nooit komen.
Maar ik vind het prima gaan met die kaartjes van de AH. Alleen irritant als ik niet in de buurt van een AH kom.
mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Onufriev het volgende:
Je kan toch ook je bankaccount koppelen aan Paypal? Op die manier hoef je er nooit geld handmatig op te zetten, maar haalt Paypal het van je rekening.
koop van die gift cards elke maand dan, dat doe ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.
1 belletje naar paypal en het is geregeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn Pp is verneukt... Wachtwoord vergeten en de antwoorden op veiligheidsvragen ook. Ooit aangemaakt vele jaren geleden.. En verder nooit naar gekeken.. Ik dacht dat ik dan wel een nieuw account kon aanmaken maar je kan maar 1 paypal aan een bankrekening koppelen.. Ben niet van plan om voor spotify een bankrekening te openen.. Heb ook geen visa of creditcard.
hoe werkt dat? Net als iTunes tegoed enzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
koop van die gift cards elke maand dan, dat doe ik ook
die giftcard klinkt interessanter. Ik ben sowieso geen paypal fanquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
1 belletje naar paypal en het is geregeld.
In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe werkt dat? Net als iTunes tegoed enzo?
dit, maar je kan er ook voor kiezen om voor 1 euro 1 maand premium te nemen en voor 30 euro 3 maanden premium. Ligt er maar net aan wat je wil.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.
http://open.spotify.com/album/4KzbSrCNl6U1DXwDei39HHquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Waarom kan ik de beatles trouwens niet vinden op spotify?
waarom heb ik die nooit gevonden? Thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/album/4KzbSrCNl6U1DXwDei39HH
Omdat ze er pas sinds kort op staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom heb ik die nooit gevonden? Thanks!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Omdat ze er pas sinds kort op staan.
Exclusieve miljoenendeal met Apple voor iTunes. Af en toe zijn er inderdaad opnames uit een grijs gebied te vinden op een louche Russische compilatie, maar die gaan voordat je het weet voor de bijl.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Waarom kan ik de beatles trouwens niet vinden op spotify?
godverdomme zeg, wat waardeloosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Exclusieve miljoenendeal met Apple voor iTunes. Af en toe zijn er inderdaad opnames uit een grijs gebied te vinden op een louche Russische compilatie, maar die gaan voordat je het weet voor de bijl.
Paul McCartney ontvangt de nieuwe media daarentegen met open armen, en nu hij zijn complete solo-catalogus heeft weggekocht bij olietanker EMI en heeft ondergebracht bij een indie-label, zijn de meest recente re-releases en studio-albums inclusief bonusmateriaal terug te vinden op Spotify. Al was dat al een tijdje het geval met een paar willekeurige releases, is het gisteren officieel aangekondigd voor alle aankomende uitgaves: http://www.paulmccartney.(...)count%3D4%26%23p_33"e:Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme zeg, wat waardeloos
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Paul McCartney ontvangt de nieuwe media daarentegen met open armen, en nu hij zijn complete solo-catalogus heeft weggekocht bij olietanker EMI en heeft ondergebracht bij een indie-label, zijn de meest recente re-releases en studio-albums inclusief bonusmateriaal terug te vinden op Spotify. Al was dat al een tijdje het geval met een paar willekeurige releases, is het gisteren officieel aangekondigd voor alle aankomende uitgaves: http://www.paulmccartney.(...)count%3D4%26%23p_33&
tof thnx!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In het rek met de cadeaukaarten, hangen Spotify giftcards twv. 10 en 30 euro. Daarvoor kun je dus 2 of 6 maanden spotify unlimited nemen. Gewoon een code invoeren op die website.
Volgens mij wel in de UK versie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is Skyfall van Adele niet op spotify te vinden?
http://www.fastcompany.co(...)urned-down-adeles-21quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is Skyfall van Adele niet op spotify te vinden?
Hmpf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Young_David het volgende:
[..]
http://www.fastcompany.co(...)urned-down-adeles-21
Wie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer dat Sara kroos er nog niet opstaat.
Kun je zelf ook muziek erop zetten?
Ik heb wel gezien dat mijn muziekbieb erop staat maar dat is uiteraard alleen voor mij toegankelijk
cabaretier(zat ook eens een tijd in de lama's), Claudia staat er ook gewoon op... Dus waarom Sara nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie?
Dat zal ook meteen verklaren waarom het er niet op staat
Weet je hoe Spotify werkt (ook in reactie op je vorige vraag)?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
cabaretier(zat ook eens een tijd in de lama's), Claudia staat er ook gewoon op... Dus waarom Sara niet
Doe eens een linkje danquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Ben ik dan de enige die wel Skyfall in Spotify heeft?
Doet het gewoon hier (Nederland).
nee ik wist niet dat ze zo werktequote:Op zaterdag 3 november 2012 12:34 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Weet je hoe Spotify werkt (ook in reactie op je vorige vraag)?
Het is niet zo dat iedereen zomaar nummers van een artiest erop kan zetten. De platenmaatschappijen moeten dat eerst onderhandelen met Spotify (hoeveel de artiesten krijgen e.d.) voordat ze het erin zetten.
Dus als Sara Kroos er niet in staat is dat omdat de platenmaatschappij dat niet wil (geen deal kon sluiten met Spotify).
zal het thuis eens opzoeken (België)quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk deze: http://open.spotify.com/track/0ENset31OyeLe6nfRReuDvquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:29 schreef enilnomrow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |