en King Crimson.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:54 schreef Jovatov het volgende:
Metallica nu op Spotify
Nu nog Led Zeppelin, Pink Floyd, The Beatles en Tool
Rechtenkwesties. Apple deed er ook járen over om de Beatles te mogen begroeten in iTunes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:41 schreef Young_David het volgende:
Licenties ... ik weet wel waarom, maar accepteer het daarmee nog niet.
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
vanaf vandaag worden spotify linkjes geparsed
Good People, Take Warning, an album by Various Artists on Spotify.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
vanaf vandaag worden spotify linkjes geparsed
Good People, Take Warning, an album by Various Artists on Spotify.
Mobiel of via de desktopapp? Dan kun je toch sorteren op datum toegevoegd?quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Mandéra het volgende:
Weet iemand of je Spotify afspeelijsten ook van onder naar boven kunt afspelen? Want ik heb nu diverse lange eindejaarslijsten in mijn Spotify staan, maar ze zijn allemaal van nummer 1 naar beneden gesorteerd. Natuurlijk wil ik vanaf het laatste nummer aftellen naar 1 als ik ze afspeel.
Anyone?
Desktop app, en sorteren klopt niet compleet omdat er soms nog ergens achteraf tussenin gepropt worden. Maar het is wel een manier inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mobiel of via de desktopapp? Dan kun je toch sorteren op datum toegevoegd?
Anders kan het niet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:05 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Desktop app, en sorteren klopt niet compleet omdat er soms nog ergens achteraf tussenin gepropt worden. Maar het is wel een manier inderdaad.
meer tips zijn welkom.
Zijn er nog gezinnen met één gezamelijke computer dan?quote:Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ze niet een soort van Family achtig ding hebben. Nu zou je dus voor ieder gezinslid een eigen account moeten hebben.
Dat is het hele punt juist Einstein. Als ze 1 gezamenlijke computer hadden was er natuurlijk geen probleem.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zijn er nog gezinnen met één gezamelijke computer dan?
quote:
quote:Waarom kan ik een nummer, album of artiest niet vinden?
We streven ernaar alle muziek van de wereld beschikbaar te hebben op Spotify. We zijn nog steeds bezig om rechten te krijgen voor alle muziek die er bestaat. Het is dus mogelijk dat je enkele van je favoriete artiesten of nummers momenteel niet kunt vinden. We zijn bezig met het sluiten van overeenkomsten met meer platenmaatschappijen en we voegen elke week een groot aantal nummers toe. Hopelijk is je favoriete muziek snel beschikbaar.
Helaas zijn er enkele artiesten die al hebben laten weten dat ze momenteel geen medewerking willen verlenen aan Spotify. Enkele veelgevraagde artiesten die niet beschikbaar zijn in Spotify zijn onder andere The Beatles, Pink Floyd, AC/DC en Led Zeppelin. We hopen dat zij binnenkort hun mening over streaming veranderen.
De eerste letter dien je als hoofdletter te schrijven, dus de 'B'.quote:
Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef Zucht93 het volgende:
Ik had een abo van 1 maand en hij stopt voor de einddatum?
Maar het is een vraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...
Het is geen vraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar het is een vraag.
Weet jij het antwoord?
quote:
En nu stop ik, voordat het topic volstaat met dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een vraagteken achter een zin zetten maakt de zin nog geen vraag hè...
Ik ga de vraag niet anders formuleren, maar ben dus benieuwd of meer mensen dat hebben gehad, dankjewel he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
[..]
En nu stop ik, voordat het topic volstaat met dit.
Zeikerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
De eerste letter dien je als hoofdletter te schrijven, dus de 'B'.
Daarna gebruik je kleine letters, dus 'edankt'
Bedankt, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |