abonnement Unibet Coolblue
pi_116686748
to make a new topic after the last one filled up. o|O
pi_116687255
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 14:42:21 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116687677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

na 2004 ja.
Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 september 2012 @ 15:19:02 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116688939
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116688984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ze hebben niet met hun mobiele telefoon gebeld maar met die vliegtuig telefoons. Die vond je destijds in heel veel vliegtuigen.. Maar dat is ook vlak na de post die je gequote hebt ook gemeld in dat topic.
Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?

quote:
In 2006 the truth movement learned that flight 77 had no onboard phones. The boing 757′s made for America had no onboard phones.
http://xenophilius.wordpr(...)jets-did-not-happen/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116689091
quote:
Nice, en dan heb je mensen die neuzelen over gebrek aan respect voor slachtoffers als je de officiele versie verwerpt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:24:22 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116689144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nice, en dan heb je mensen die neuzelen over gebrek aan respect voor slachtoffers als je de officiele versie verwerpt.
Die 1500 engineers en architecten waar ze het over hebben zijn er ondertusen al zo'n 2000. :)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116689207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?

[..]

Met alle respect, maar geloof jij 'the truth movement' dan wel op hun woord als ze zeggen dat het toestel geen telefoons had? zij geven daar geen bronvermelding bij.

http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93

Passengers and crew began making phone calls to officials and family members starting at 09:30 using GTE airphones and mobile phones. Altogether, the passengers and crew made 35 airphone calls and two cell phone calls from the flight.[41] Ten passengers and two crew members were able to successfully connect, providing information to family, friends, and others on the ground.[23
Alpha kenny one
  woensdag 12 september 2012 @ 15:26:32 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116689243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...

of 100x proberen.

beetje rare terroristen dat ze de mensen gewoon naar buiten lieten bellen zonder in te grijpen. :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116689384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?

[..]

Wikipedia haalt het trouwens hiervandaan:

http://www.911myths.com/i(...)pt_April_11_2006.pdf

Now, first of all, Sergeant Guidetti, I want to ask you to explain to the jury what type of telephone system was being used in terms of the airphones that were on United Flight 93, which I gather were similar to United Flight 175. What kind of airphones did they use and what's the system and that type of thing in terms of how many calls can be made at one time.

A. Yes, sir. The equipment that was used in United Airlines Flight 93 was an air-to-ground radio. It allowed passengers as well as crew to make telephone calls from the plane to locations on the ground. The equipment also enabled one to identify where exactly phone calls were placed from. In other words, what row and what seat location.
Alpha kenny one
  woensdag 12 september 2012 @ 15:32:15 #11
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116689485
quote:
Goed, stel nou dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak... dan wordt ons dat niet verteld vanwege verzekeringsgeld. Maar wat is verder het probleem? Er waren geen mensen in dat gebouw.. misschien waren er later tijdens reddingswerkzaamheden wel delen vanzelf ingestort die dan mogelijk nog meer slachtoffers tot gevolg hadden. Een gecontroleerde afbraak uit voorzorg wordt sowieso niet vergoed door een verzekeraar. Ik kan me de geheimhouding in dit geval totaal inbeelden en vraag me af of het -in het geval dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak- niet juist goed is dat het gedaan is.

Als brandweer zou ik me na zo'n dag als 9/11 ook wel effe 3x over mijn hoofd krabben voor ik überhaupt ook maar iemand naar binnen zou sturen...
Doei
  woensdag 12 september 2012 @ 15:53:51 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116690361
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Duderd het volgende:

[..]

Maar wat is verder het probleem?
Er wordt over gelogen, informatie en bewijsmateriaal worden angstvallig achterwege gehouden of is vreemd genoeg niet meer te vinden. Dat is het probleem

quote:
1) If fire caused Building 7 to collapse, it would be the first ever fire-induced collapse of a steel-frame high-rise.

2) Building 7’s collapse was not mentioned in the 9/11 Commission Report.

3) According to a Zogby poll in 2006, 43% of Americans did not know about Building 7.

4) It took the federal government seven years to conduct an investigation and issue a report for Building 7.

5) 1,700+ architects and engineers have signed a petition calling for a new investigation into the destruction of Building 7, specifying that it should include a full inquiry into the possible use of explosives.

6) Numerous witnesses say the possibility of demolishing Building 7 was widely discussed by emergency personnel at the scene and advocated by the building’s owner.

7) Building 7 housed several intelligence and law enforcement agencies, and the NYC Office of Emergency Management’s Emergency Operations Center, more commonly known as “Giuliani’s Bunker”.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116691474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...
vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!! 8)7
pi_116692063
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!! 8)7
het is net zo goed jullie aanname dat het niet mogelijk was
Alpha kenny one
pi_116692235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

het is net zo goed jullie aanname dat het niet mogelijk was
Ik sta geheel niet achter die aanname, en toch sta ik ook niet achter het officiele verhaal en zou ik dus zo'n truther of conspiracy-guy zijn.

Kortom, niet generaliseren. ;)
pi_116692474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik sta geheel niet achter die aanname, en toch sta ik ook niet achter het officiele verhaal en zou ik dus zo'n truther of conspiracy-guy zijn.

Kortom, niet generaliseren. ;)
ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.

nogmaals, ik heb ook mijn twijfels, oa. met het toren 7 verhaal. Maar ik probeer toch ook kritisch te blijven t.o.v. de truthers en hun bronnen.
Alpha kenny one
  woensdag 12 september 2012 @ 16:44:24 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116692477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!! 8)7
Je houd toch zo van simpel en common sense en zo? Als je minder GSM masten hebt, heb je meer zendvermogen nodig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_116692546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef falling_away het volgende:

[..]

ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.

nogmaals, ik heb ook mijn twijfels, oa. met het toren 7 verhaal. Maar ik probeer toch ook kritisch te blijven t.o.v. de truthers en hun bronnen.
pi_116698236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef falling_away het volgende:

[..]

Met alle respect, maar geloof jij 'the truth movement' dan wel op hun woord als ze zeggen dat het toestel geen telefoons had? zij geven daar geen bronvermelding bij.

http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93

Passengers and crew began making phone calls to officials and family members starting at 09:30 using GTE airphones and mobile phones. Altogether, the passengers and crew made 35 airphone calls and two cell phone calls from the flight.[41] Ten passengers and two crew members were able to successfully connect, providing information to family, friends, and others on the ground.[23
Je moet idd ff doorklikken voor de bronnen. Uit die link:

quote:
A 9/11 researcher, knowing that AA Flight 77 was a Boeing 757, noticed that AA’s website indicated that its 757s do not have passenger-seat phones. After he wrote to ask if that had been the case on September 11, 2001, an AA customer service representative replied: “That is correct; we do not have phones on our Boeing 757. The passengers on flight 77 used their own personal cellular phones to make out calls during the terrorist attack.”
Of zijn deze telefoons later weggehaald ?

quote:
Airphones removed

The initial Debunking 9/11 Debunking claim that American Airline 757's don't have airphones is based on an email conversation carried out by Rowland Morgan and Ian Henshall, and reported in their book 9/11 Revealed. Griffin explains that in 2004 they asked whether 757's were fitted with airphones, either for passenger or aircraft use, and were told this was categorically not the case.

End of story? Not even close. It seems that Morgan and Henshall asked precisely that question, "Do your 757's have airphones?", and the American Airlines spokesman gave an appropriate answer for 2004: "no". They didn't ask what the situation was in 2001, and so their emails have nothing to say about 9/11 at all. (Even Griffin would later admit this at 911blogger).
http://www.911myths.com/i(...)ines_Flight_77_Calls
Hoe dan ook, volgens n.b. de FBI hebben de gesprekken van Olson nooit plaatsgevonden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:15:26 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116698601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Duderd het volgende:

[..]

Goed, stel nou dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak... dan wordt ons dat niet verteld vanwege verzekeringsgeld. Maar wat is verder het probleem?
Het probleem is dat als dat gebouw doelbewust is vernield met 100% zekerheid. Dat omdat het een gebouw van Larry Silverstien was dat beide torens dus ook onomstotelijk gerigged zijn geweest. En dan wordt het officiel verhaal van vliegtuigen en vuur wel erg kansloos geleuter. Ze moesten een visueel zondebok hebben.

quote:
Er waren geen mensen in dat gebouw.. misschien waren er later tijdens reddingswerkzaamheden wel delen vanzelf ingestort die dan mogelijk nog meer slachtoffers tot gevolg hadden.
Dat was omdat vrijwel direct verkondigd werd dat het kapot zou gaan. Wat tevens verklaart waarom CNN en BBC vroegtijdig het instorten hebben verkondigd. >> Draaiboek.

quote:
Een gecontroleerde afbraak uit voorzorg wordt sowieso niet vergoed door een verzekeraar. Ik kan me de geheimhouding in dit geval totaal inbeelden en vraag me af of het -in het geval dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak- niet juist goed is dat het gedaan is.

Als brandweer zou ik me na zo'n dag als 9/11 ook wel effe 3x over mijn hoofd krabben voor ik überhaupt ook maar iemand naar binnen zou sturen...
Menig werknemer is gesommeerd om weer terug naar de werk plekken te gaan. In WTC1 / 2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:19:01 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116698799
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef falling_away het volgende:

[..]

ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.
Zo gek is dat niet hij heeft een Commission Report-fetisj .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116700120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je houd toch zo van simpel en common sense en zo? Als je minder GSM masten hebt, heb je meer zendvermogen nodig.
je weet toch ook dat gsm's maar een max zendvermogen van 2 watt hebben en dat 900MHz meer doordraagt dan 1800 MHz
  woensdag 12 september 2012 @ 19:43:23 #23
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116700335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je weet toch ook dat gsm's maar een max zendvermogen van 2 watt hebben en dat 900MHz meer doordraagt dan 1800 MHz
Wat is je punt?
Doei
pi_116700673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Duderd het volgende:

[..]

Wat is je punt?
VS
dat er niet voldoende vermogen was om die gesprekken vanuit vliegtuigen te maken was, verder was het netwerk in de nog niet eens dekkend in 2001!
  woensdag 12 september 2012 @ 19:57:08 #25
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116701176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

VS
dat er niet voldoende vermogen was om die gesprekken vanuit vliegtuigen te maken was, verder was het netwerk in de nog niet eens dekkend in 2001!
Kan jij me een kaart of bronnen verschaffen met welke delen van de US gedekt waren in 2001? Ik herinner me nog dat ik destijds in '98 met een gsm vanaf de middle of nowhere in noorwegen tot aan de noordkaap zonder problemen dagelijks naar huis heb gebeld. Ik kan niet blind geloven dat de US een slecht dekkend netwerk had in 2001.
Doei
pi_116701511
quote:
0s.gif Op woensd w/ ag 12 september 2012 19:57 schreef Duderd het volgende:

[..]

Kan jij me een kaart of bronnen verschaffen met welke delen van de US gedekt waren in 2001? Ik herinner me nog dat ik destijds in '98 met een gsm vanaf de middle of nowhere in noorwegen tot aan de noordkaap zonder problemen dagelijks naar huis heb gebeld. Ik kan niet blind geloven dat de US een slecht dekkend netwerk had in 2001.
ja, want ik ben er 4x geweest.
en noorwegen is geen VS w/
  woensdag 12 september 2012 @ 20:07:52 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116701821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

VS
dat er niet voldoende vermogen was om die gesprekken vanuit vliegtuigen te maken was, verder was het netwerk in de nog niet eens dekkend in 2001!
Het netwerk hoeft ook niet per see volledig dekkend te zijn... Bovendien is er een flink verschil qua hoe ver je komt tussen grond niveau en in de lucht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_116707525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou... was maar klein brandje .. in vergelijking met bijvb brand van filmpje in spanje.
maja je vind het dus totaal niet vreemd dat al deze gebouwen niet zijn in gestort. maar een gebouw waar een klein brandje was.. gelijk verpulverd tot stof..
:o
Vreemd wel, verdacht niet. Want zodra je over een inside job scenario gaat nadenken waar je WTC7 in betrekt krijg je een script voor een Austin Powers film. Het is tot nu toe niemand gelukt om er een enigszins coherent verhaal van te maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

• thermische uitzetting van stalen draagbalken als gevolg van branden de doorslaggevende factor was.

( gek genoeg niet eens gesmolten maar door uitzetting hitte :')
Kun je wel zo'n scheve bek trekken maar thermische uitzetting van staal is een reeel probleem:

  woensdag 12 september 2012 @ 21:26:01 #29
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116707905
Als er inderdaad nog nooit eerder een dergelijk gebouw door toedoen van brand is vergaan, wat dienen wij dan te concluderen?
1) Er is voor alles een eerste keer.
2) Er is nog nooit eerder een dergelijke nepaanval uitgevoerd, wat ook al niets bewijst.
3) Het is wel oliedom om op die manier een nepaanval uit te voeren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116708012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja meester... :{w
Wellicht, is mbt 9-11 idd niet mijn standaard. ( dat is nl precies waarom ik me in 9-11 ben gaan verdiepen)
Nogmaals: NIST claimt geen staal te hebben geborgen, heeft het niet op zwavel getest etc..)
En al had men dat gedaan, dan nog blijft het mij n raadsel hoe het zwavel uit het gips met het staal kon reageren en hoe deze branden heter dan 1000 graden konden worden.

[..]

Als je kijkt naar brandkrommen zie je dat een binnenbrand na enkele uren meer dan 1100°C kan bereiken. In het smeulende puin zouden ook nog allerlei exotherme chemische reacties kunnen plaatsvinden die de temperatuur verhogen. En of er gipsplaten bestaan met corroderende werking: http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_drywall . Maar ook diesel bevat zwavel bijv.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:28:01 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116708114
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116708375
die jesse heeft ook een agenda, laat je niks wijsmaken
pi_116708447
Jesse 'ain't got time to bleed, ain't got time to think either' Ventura. Maar ik zie jou graag wat logica aanbrengen in het verhaal dat de Amerikaanse overheid een nietszeggend gebouw zou hebben opgeblazen. Waar de FUCK is dat goed voor geweest?
  woensdag 12 september 2012 @ 21:32:34 #34
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116708531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef ohokok het volgende:
die jesse heeft ook een agenda, laat je niks wijsmaken
Dat lijkt me sterk, hij is namelijk ongeletterd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 september 2012 @ 21:36:13 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116708867
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Terecht het volgende:
Jesse 'ain't got time to bleed, ain't got time to think either' Ventura. Maar ik zie jou graag wat logica aanbrengen in het verhaal dat de Amerikaanse overheid een nietszeggend gebouw zou hebben opgeblazen. Waar de FUCK is dat goed voor geweest?
quote:
In February of 2002 Silverstein Properties won $861 million from Industrial Risk Insurers to rebuild on the site of WTC 7. Silverstein Properties’ estimated investment in WTC 7 was $386 million. This building’s collapse alone resulted in a payout of nearly $500 million, based on the contention that it was an unforeseen accidental event.
Genoeg leesvoer:

http://rememberbuilding7.org/
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116708965
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Terecht het volgende:
Jesse 'ain't got time to bleed, ain't got time to think either' Ventura. Maar ik zie jou graag wat logica aanbrengen in het verhaal dat de Amerikaanse overheid een nietszeggend gebouw zou hebben opgeblazen. Waar de FUCK is dat goed voor geweest?
om bewijzen van dat verloren bedrag van 10 sept te vernietigen?
  woensdag 12 september 2012 @ 21:37:36 #37
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116708990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef popolon het volgende:

[..]

[..]

Genoeg leesvoer:

http://rememberbuilding7.org/
Dat is alleen geen antwoord op de vraag: hij vroeg waarom de Amerikaanse overheid dat zou hebben gedaan, hij vroeg niet of Silverstein een vergoeding had ontvangen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116709131
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Terecht het volgende:
Jesse 'ain't got time to bleed, ain't got time to think either' Ventura. Maar ik zie jou graag wat logica aanbrengen in het verhaal dat de Amerikaanse overheid een nietszeggend gebouw zou hebben opgeblazen. Waar de FUCK is dat goed voor geweest?
Bewijsmateriaal van bijvoorbeeld een commandocentrum, dat mogelijk de regie voor deze aanval regisseerde, letterlijk met de grond gelijk maken. ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 21:40:09 #39
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116709227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Bewijsmateriaal van bijvoorbeeld een commandocentrum, dat mogelijk de regie voor deze aanval regisseerde, letterlijk met de grond gelijk maken. ;)
En is dat al eens eerder gebeurd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116709314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En is dat al eens eerder gebeurd?
Geen idee. Zou kunnen. Is dat vereist?
  woensdag 12 september 2012 @ 21:42:37 #41
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116709484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen idee. Zou kunnen. Is dat vereist?
Nee hoor, maar er wordt altijd zo'n ophef gemaakt over de veronderstelde verbijsterende nieuwigheden van die dag dat ik het me afvroeg.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116709541
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, hij is namelijk ongeletterd.
hij voert opdrachten uit,
deze opdrachten staan in z'n agenda die 'm worden voorgelezen door iemand, als het zover is :P
pi_116709777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef popolon het volgende:

[..]

[..]

Genoeg leesvoer:

http://rememberbuilding7.org/
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

om bewijzen van dat verloren bedrag van 10 sept te vernietigen?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Bewijsmateriaal van bijvoorbeeld een commandocentrum, dat mogelijk de regie voor deze aanval regisseerde, letterlijk met de grond gelijk maken. ;)
Zie je die vergadering met Dubyah, Cheney en de zijnen al voor je?

Cheney: Also, we have to knock down WTC-7, this very building, in order to get rid of the evidence. I think it goes without saying that we'll need a command center for these operations, and I can't think of a place that would be better or more appropriate than an office right next to the point of attack. From these very offices, gentlemen, we will coordinate the military war exercises that will be held in this region on that very morning, war exercises that will so thoroughly confuse our own military that they will be unable to identify and intercept the hijacked planes we will be sending at the towers like so many deadly guided missiles.

Kristol: But, Dick -- how can we be sure that the Air Force won't find a way to intercept the planes anyway?

Wolfowitz: I'll answer that, Dick. Irv, the best way we can guarantee that will be to issue stand-down orders in addition to implementing the war games.

Kristol: I see. We order the war games in order to stymie the Air Force intercepts we don't control, but just in case those fail, we'll control the Air Force intercepts.

Kristol: And the control center for those war games and for all our other plans (including the demolition) will be right here. These rooms are secret and utterly impenetrable to the general public at the moment, but after the attacks they will be vulnerable to forensic inspection by whichever city or federal agency goes through the wreckage of this doomed building.

Cheney: Exactly. That's one of the reasons I thought we should choose this space. If we chose some other spot as a base of operations -- a warehouse in Queens, say -- we might be able to keep it secure forever. But if we set up here, we can be sure some snooping official will end up poking around in the ruins. And we want that, it adds intrigue to the whole deal. Because it goes without saying that we won't be able to control all the cleanup agencies, except those that might be inclined to find our bomb fragments. Those we can count on 100%.

Kristol: Right, but still, we have to really be sure we destroy everything here. Especially all the papers and computer records of the conspiracy plans, which we will naturally leave behind, banking on the fact that they will be destroyed in the hellish conflagration.

Feith: Guys, I'm lost. You're saying we have to detonate this entire building in order to cover up the evidence of the crime?

All: Of course.

Feith: Why don't we just not leave the evidence behind and not blow up the building? Why should there be any evidence to leave behind at all?

Cheney: Doug, you're not being realistic. You always have to leave evidence of covert operations behind for the public to maybe find.

Wolfowitz: Well, except that we never have before.

Cheney: Right, except for that. (a phone in the middle of the conference table rings. Kristol picks is up.)

Kristol: Hello? Who's this? Oh, hey, Larry. A gast in shetl! I'll put you on speaker! (cups phone, presses speaker button; addresses others) It's Larry Silverstein, the WTC landlord.

Silverstein: Hey guys! Vos makht ir ?

Cheney: Not bad, Larry, how goes it?

Silverstein: In dr'erd afn dek ! Just awful! But we get by, you know.

Cheney: What can we do you for, Larry?

Silverstein: Oh, hey, well, a little birdie told me that you guys were planning on blowing up my building complex and blaming it on Islamic terrorists!

Cheney: We all have our hobbies, Larry.

Silverstein: Well, naturally, you have my assent. Anything to grease the wheels of international capitalism. Also, as a landlord, I love seeing my tenants burned to death and jumping out of high windows on live television and that sort of thing. Plus, I'm a Jew, you know, I have horns. Paul, how's your family?

Wolfowitz: Oh, Larry, don't ask. Clare just last week popped her bursa sac building a sukkah. But does anyone live a life without troubles these days?

Silverstein: Things just keep getting worse and worse, you're right there. Listen, fellas, about that building complex ...

Cheney: Yes?

Silverstein: Do you think you could make sure that the WTC-7 building goes down, too? See, the thing is, I just signed a new insurance deal with Industrial Risk Insurers, this could all work out very nicely for me ...

Cheney: Larry, it's such an amazing coincidence, we were just talking about that. As it happens, we need to destroy the building to get rid of the evidence anyway. So say no more about that, we'll take care of it.

Wolfowitz: Well, say no more until it happens. Then you might just want to casually mention near a PBS camera that you're planning on "pulling" the building.

Silverstein: What does "pulling" mean?

Cheney: Well, it's not a demolition term, but some will say it is. We're thinking you might just want to make a little admission in that direction.

Silverstein: Before my insurance investigation is concluded? At exactly the time when such an admission would cost me my entire settlement? Consider it done!

All: Thanks, Larry.

Silverstein: You bet, fellas! See you on the links. Mazel tov ! Oh, hey, Paul--

Wolfowitz: Yes?

Silverstein: Pull my finger, Paul! Pull it!

Wolfowitz: You bet I'll "pull it," you mensch!

True story.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:47:48 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116709990
Het is gewoon overduidelijk dat het 'controlled demolition is, de reden mag je verder zelf bedenken, die weet ik ook niet precies. Zat mogelijkheden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:48:39 #45
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116710054
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef popolon het volgende:
Het is gewoon overduidelijk dat het 'controlled demolition is, de reden mag je verder zelf bedenken, die weet ik ook niet precies. Zat mogelijkheden.
Ja, zo help je de schaapjes natuurlijk niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116710149
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, zo help je de schaapjes natuurlijk niet.
was danny J niet overtuigend genoeg?
  woensdag 12 september 2012 @ 21:51:56 #47
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116710373
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

was danny J niet overtuigend genoeg?
Danny Jowenko heeft nooit bestaan.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116710465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Danny Jowenko heeft nooit bestaan.
huh?
pi_116710512
:D
  woensdag 12 september 2012 @ 21:53:26 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116710517
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, zo help je de schaapjes natuurlijk niet.
Dat hoef ik ook niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116710576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef popolon het volgende:
Het is gewoon overduidelijk dat het 'controlled demolition is, de reden mag je verder zelf bedenken, die weet ik ook niet precies. Zat mogelijkheden.
Ooit wel eens een controlled demolition gezien waar het gebouw eerst in de hens werd gezet, het 7 uur lang ongecontroleerd kon branden, waarna er geluidsloze explosieven werden ingezet om de boel op te blazen? Je moet kennelijk legio voorbeelden hiervan hebben als het zo overduidelijk voor je is.
pi_116710911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ooit wel eens een controlled demolition gezien waar het gebouw eerst in de hens werd gezet, het 7 uur lang ongecontroleerd kon branden, waarna er geluidsloze explosieven werden ingezet om de boel op te blazen? Je moet kennelijk legio voorbeelden hiervan hebben als het zo overduidelijk voor je is.
een beetje brand op de 12de verdieping, als cover voor het instorten.
geluid was er zeker, de media stond alleen ver weg, goede strategie als je weet dat het neer moet.
pi_116710957
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef Terecht het volgende:
Verhaal.
Nee, natuurlijk niet, mallerd.

Alsof ze ooit zichzelf zouden betrekken bij de planning hiervan. :{w
  woensdag 12 september 2012 @ 21:58:55 #54
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116711064
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

huh?
Dat was een projectie, man. Een simsider, noemen wij dat: een zogenaamde insider die helemaal niet bestaat, zoals vicsims nooit bestaan hebben. Heb jij ooit een familielid van Danny Jowenko ontmoet?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116711156
Nat geo zend nu een reportage uit over Hiroshima, 1 dag na 9/11 :{ :X
  woensdag 12 september 2012 @ 22:00:00 #56
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116711163
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat hoef ik ook niet.
Nee, je kunt niet eens antwoord geven op de vraag waarom de Amerikaanse overheid Larry Silverstein zou helpen om verzekeringsgeld op te strijken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116711218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat was een projectie, man. Een simsider, noemen wij dat: een zogenaamde insider die helemaal niet bestaat, zoals vicsims nooit bestaan hebben. Heb jij ooit een familielid van Danny Jowenko ontmoet?
haha
pi_116711256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een beetje brand op de 12de verdieping, als cover voor het instorten.
geluid was er zeker, de media stond alleen ver weg, goede strategie als je weet dat het neer moet.
Dit is hoe het opblazen van een gebouw klinkt:
Dit is hoe het instorten van WTC7 klonk:
  woensdag 12 september 2012 @ 22:03:42 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116711470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, je kunt niet eens antwoord geven op de vraag waarom de Amerikaanse overheid Larry Silverstein zou helpen om verzekeringsgeld op te strijken.
Daar zijn verschillende antwoorden voor te vinden en te bedenken. Het bewijsmateriaal is zorgvuldig weggewerkt dus van die gladjanussen zullen we het niet horen.

Vreemd dat al die duizenden architecten en ingenieurs tot dezelfde conclusie komen. Ik geloof die eerder dan de overheid. Vietnam begon met een leugen, Irak begon met een leugen, wanneer vertellen ze eigenlijk de waarheid? :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:11:05 #60
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116712133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef popolon het volgende:

[..]

Daar zijn verschillende antwoorden voor te vinden en te bedenken.
Ik kan er niet eens een bedenken, dus noem er maar eens een.

quote:
Het bewijsmateriaal is zorgvuldig weggewerkt dus van die gladjanussen zullen we het niet horen.
Je neemt dus aan dat er bewijsmateriaal is en dat het zorgvuldig is weggewerkt. Dat voert mij al veel te ver.

quote:
Vreemd dat al die duizenden architecten en ingenieurs tot dezelfde conclusie komen. Ik geloof die eerder dan de overheid.
Gelukkig is het inderdaad een zaak van de overheid tegen de specialisten. Eerst verzin je bewijsmateriaal en vervolgens verzwijg je het bestaan van duizenden specialisten die niet tot die conclusie zijn gekomen, onder wie de architect van het WTC.

quote:
Vietnam begon met een leugen, Irak begon met een leugen, wanneer vertellen ze eigenlijk de waarheid? :')
In beide gevallen was de leugen plausibel: aan dit hele veronderstelde complot is er niets plausibel of steekhoudend.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 september 2012 @ 22:27:06 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_116713835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik kan er niet eens een bedenken, dus noem er maar eens een.
Oh het dondert in 2 seconden in elkaar, door brand? Ok, ik geloof er geen bal van.

quote:
Je neemt dus aan dat er bewijsmateriaal is en dat het zorgvuldig is weggewerkt. Dat voert mij al veel te ver.
Dat kan. Daar denk ik heel anders over.

quote:
Gelukkig is het inderdaad een zaak van de overheid tegen de specialisten. Eerst verzin je bewijsmateriaal en vervolgens verzwijg je het bestaan van duizenden specialisten die niet tot die conclusie zijn gekomen, onder wie de architect van het WTC.

In beide gevallen was de leugen plausibel: aan dit hele veronderstelde complot is er niets plausibel of steekhoudend.
[/quote]

Plausibel? Ik noem dat helemaal niet plausibel.

Kijk, ik ben hier niet om mensen proberen te overtuigen, zeker niet die hun standpunt al hebben en er niet van willen afwijken. Prima verder, 'k heb een paar aardige links gepost waar het e.e.a. netjes uit de doeken wordt gedaan.
Het maakt me verder eigenlijk weinig uit wat anderen er van vinden. Ik vind het een geweldig interessant vraagstuk wat ik blijf volgen en nee, ik neem zeker niet klakkeloos over wat de overheid me voorschotelt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_116713845
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef TitusPullo het volgende:

In beide gevallen was de leugen plausibel: aan dit hele veronderstelde complot is er niets plausibel of steekhoudend.
Deze man gelooft in niet steekhoudende argumenten:


Je Avatar !!!
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116713872
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is hoe het opblazen van een gebouw klinkt:
Dit is hoe het instorten van WTC7 klonk:
En dit is hoe thermite klinkt:
En dat is nog niet eens militair thermite. ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 22:36:06 #64
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116714625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh het dondert in 2 seconden in elkaar, door brand? Ok, ik geloof er geen bal van.
Waar blijf je nou met die vele redenen? Dit is een afleidingsmanoeuvre, en nog een beroerde ook.

quote:
[..]

Dat kan. Daar denk ik heel anders over.
Dat was van meet af aan al duidelijk, maar voorlopig is volstrekt onduidelijk waarom je er anders over denkt.

quote:
Plausibel? Ik noem dat helemaal niet plausibel.
Jawel, ze wilden Irak en Vietnam aanvallen en dus beweerden ze dat Irak en Vietnam een bedreiging vormden. In dit geval onthulden ze dat het merendeel van de kapers uit Saoedi-Arabie afkomstig was.

quote:
Kijk, ik ben hier niet om mensen proberen te overtuigen, zeker niet die hun standpunt al hebben en er niet van willen afwijken. Prima verder, 'k heb een paar aardige links gepost waar het e.e.a. netjes uit de doeken wordt gedaan.
Je moet mensen wel eerst aanzetten tot het bekijken van die links. Als blijkt dat je eigen redeneringen gebrekkig zijn, waarom zou ik dan nog die links bekijken?

quote:
Het maakt me verder eigenlijk weinig uit wat anderen er van vinden. Ik vind het een geweldig interessant vraagstuk wat ik blijf volgen en nee, ik neem zeker niet klakkeloos over wat de overheid me voorschotelt.
Gelukkig maar, want iedereen die het met jou oneens is laat zich natuurlijk wel door de overheid om de tuin leiden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116714670
Kort maar krachtig. Voor op het mobieltje.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116714728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef ohokok het volgende:
die jesse heeft ook een agenda, laat je niks wijsmaken
oh, vertel?
  woensdag 12 september 2012 @ 22:38:05 #67
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116714897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Deze man gelooft in niet steekhoudende argumenten:

Dat blijkt, hij denkt dat David Ray Griffin gelijk heeft.

quote:
Je Avatar !!!
Een acteur?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116715455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat blijkt, hij denkt dat David Ray Griffin gelijk heeft.

[..]

Een acteur?
Ja en ik deed hem na, om 22:11:05 + tijd om je post te lezen, hier achter mijn toetsenbord.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:44:39 #69
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116715606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja en ik deed hem na, om 22:11:05 + tijd om je post te lezen, hier achter mijn toetsenbord.
Oe. Maakte je ook een spreekfout?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116715979
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Oe. Maakte je ook een spreekfout?
Heute bin ich fehlerfrei!
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116716078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Gray het volgende:

[..]

En dit is hoe thermite klinkt:
En dat is nog niet eens militair thermite. ;)
Alleen zijn daar geen sporen van gevonden. Wel is er heel vaak geroepen dat er sporen van thermiet zijn gevonden. Zo zagen enkele van die knappe koppen waar popolon zijn vertrouwen in legt verfschilfertjes aan voor nanothermiet. Om maar even aan te geven welk niveau het heeft. Bovendien kun je met thermiet niet zijwaarts door een kolom snijden.
pi_116716195
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Alleen zijn daar geen sporen van gevonden. Wel is er heel vaak geroepen dat er sporen van thermiet zijn gevonden. Zo zagen enkele van die knappe koppen waar popolon zijn vertrouwen in legt verfschilfertjes aan voor nanothermiet. Om maar even aan te geven welk niveau het heeft. Bovendien kun je met thermiet niet zijwaarts door een kolom snijden.
Maar wel het metaal verwarmen en laten uitzetten/verzwakken toch?

Bovendien is het gros van de overblijfselen direct verscheept naar China.
pi_116716233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Alleen zijn daar geen sporen van gevonden. Wel is er heel vaak geroepen dat er sporen van thermiet zijn gevonden. Zo zagen enkele van die knappe koppen waar popolon zijn vertrouwen in legt verfschilfertjes aan voor nanothermiet. Om maar even aan te geven welk niveau het heeft. Bovendien kun je met thermiet niet zijwaarts door een kolom snijden.
dat thermiet verhaal is wel een goede afleiding van de werkelijkheid!
pi_116716336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat thermiet verhaal is wel een goede afleiding van de werkelijkheid!
Nog steeds van de nukes, hm? :D
  woensdag 12 september 2012 @ 22:52:10 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116716374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Duderd het volgende:

[..]

Kan jij me een kaart of bronnen verschaffen met welke delen van de US gedekt waren in 2001? Ik herinner me nog dat ik destijds in '98 met een gsm vanaf de middle of nowhere in noorwegen tot aan de noordkaap zonder problemen dagelijks naar huis heb gebeld. Ik kan niet blind geloven dat de US een slecht dekkend netwerk had in 2001.
In 2005 was het in de Grand Canyon nog Emergency Call only. Zelfs voor Nederland is het nu nog niet geheel dekkend (afgezien van tunnels e.d.).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116716469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar wel het metaal verwarmen en laten uitzetten/verzwakken toch?

Bovendien is het gros van de overblijfselen direct verscheept naar China.
Daar heb ik ooit eens een berekeningetje van gemaakt:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoe ben je tot deze conclusie gekomen? Een paar commentaren geleden stelde je nog dat je niet vermoeid wil worden met de technische aspecten, maar toch doe je boude technische uitspraken op basis van wat jij denkt wat de uitkomsten van de paper zijn. Je wil van de technische aspecten niet weten, maar tegelijkertijd wil je over die technische aspecten wèl uitspraken doen. Beetje tegenstrijdig, niet?

Enniewee, aangezien dit toch wel een technisch onderwerp betreft laten we jouw claim dan maar eens onderzoeken. In de paper staat dat de gevonden schilfers 10 tot 100 micrometer dik waren. Hun energieopbrengst varieerde van 1 to 7 kJ/g. Stel we brengen dit aan op de dunste kolommen in het WTC, de buitenkolommen. Hun gemiddelde dimensies zijn volgens deze bron als volgt:

[..]

Omgerekend betekent dit dat de doorsnede een opp van 21.5*2.54^2=139 cm^2 heeft, en dat het buitenopp per meter kolom (2*13.4+12.9+14)*2.54*100=13640 cm^2/m is. Als we het zogenaamde "nanothermiet" aanbrengen op alle zijden en over de gehele lengte van de kolom (wat overigens onmogelijk is, maar ik stel de positie van de truthers zo gunstig mogelijk voor) dan zit er per meter kolom zo'n 13640*0.01=136.4cm^3/m "nanothermiet", waarbij ik voor de dikte de meest gunstige afmeting van 100 micrometer neem.

Ik kies voor energiedichtheid van het "nanothermiet" ook het meest gunstige gemeten geval, 7kJ/g. Aangenomen dat de specifieke zwaartekracht van het "nanothermiet" 4 is (vergelijkbaar met titanium), komen we uit op 28 kJ/cm^3.

De potentiele energieopbrengst van het "nanothermiet" per meter kolom is dus 136.4*28=3819.2 kJ/m.

De kolom heeft een inhoud van 139*100=13900 cm^3/m. De dichtheid van staal is ~7.8g/cm^3, de massa van de buitenkolom wordt dan 13900*7.8=108.4 kg/m.

De warmtecapaciteit van staal is ~460 J/kg K. Als het "nanothermiet" met 100% efficiëntie haar warmte zou afgeven aan de kolom (wederom onmogelijk, maar ik ga uit van het meest ideale en gunstige geval) dan zou een buitenkolom met 3819.2E3/(460*108.4)=76.6K (76.6°C) verhit raken.

Dit alles is in alle opzichten het meest ideale geval, en is praktisch gezien totaal onmogelijk. Echter, zelfs in dit ultiem gunstige geval worden de dunst aanwezige kolommen niet meer dan 77 graden verhit. Om enig effect teweeg te brengen zal staal minimaal tot 400°C verhit moeten worden en dus zal het "nanothermiet" minimaal 5 keer zo dik moeten zijn, aangenomen dat de warmte volledig efficient door het staal wordt opgenomen (wat absoluut niet het geval is!). Schilfers met dergelijke afmetingen zijn niet gevonden, ergo de paper en jouw stelling zijn volslagen onzinnig.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:53:37 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116716488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef TitusPullo het volgende:

3) Het is wel oliedom om op die manier een nepaanval uit te voeren.
waarom ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116716638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Nog steeds van de nukes, hm? :D
heb je dan een andere verklaring bijvb voor het verstoffen van de towers?
een nog geheim explosief? blue ray death ofzo?
pi_116716703
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Daar heb ik ooit eens een berekeningetje van gemaakt:

[..]

Leuke berekening, al ga je hier uit van een verflaag van thermiet, als ik het goed lees?
pi_116716843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb je dan een andere verklaring bijvb voor het verstoffen van de towers?
een nog geheim explosief? blue ray death ofzo?
Als je een baksteen van grote hoogte laat vallen komen ook stofresten vrij. Stel je voor dat dat met een heel gebouw gebeurt, van een héél grote hoogte.
pi_116716876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb je dan een andere verklaring bijvb voor het verstoffen van de towers?
een nog geheim explosief? blue ray death ofzo?
Potentiele energie. How 'bout that?
pi_116716896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Leuke berekening, al ga je hier uit van een verflaag van thermiet, als ik het goed lees?
je hebt ook gezien hoeveel licht thermiet afgeeft? zou je toch denken dat de towers als een romeinse kaars neer hadden moeten gaan?
pi_116716907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Leuke berekening, al ga je hier uit van een verflaag van thermiet, als ik het goed lees?
Ja. Dat is overigens ook wat Steven Jones zelf oppert, dat het thermiet als verf is aangebracht.
pi_116717199
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je hebt ook gezien hoeveel licht thermiet afgeeft? zou je toch denken dat de towers als een romeinse kaars neer hadden moeten gaan?
Niet het hele gebouw hoeft ermee gevuld te zijn. Immers, nu zou het gebouw ook zijn neergegaan door brand op een aantal punten.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja. Dat is overigens ook wat Steven Jones zelf oppert, dat het thermiet als verf is aangebracht.
Aha. Heb daar nooit over nagedacht zelf. :)
pi_116717308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je een baksteen van grote hoogte laat vallen komen ook stofresten vrij. Stel je voor dat dat met een heel gebouw gebeurt, van een héél grote hoogte.
dat is het nu juist, het was al verstoft voordat het de grond raakte.

In less than 1 hour, the first WTC building had collapsed and covered Manhattan, in at least 1/3 of a Million Tons of particulate debris. Unless the jet fuel makes a final appearance and is again resurrected by NIST in its 3rd miracle, benzene is buried under 1/3 of a million tons of particulate debris after 56 minutes of exposure. Benzene is also a component of gasoline. The assertion that cancer was the result of 56 minutes of exposure to minimal amounts of benzene is ludicrous. If that was true, everyone in the US would be suffering from cancers. As the 3rd WTC building falls, Manhattan is covered in two Billion pounds of pulverized and aerosolized building.

Two billion pounds seemed like an extremely large amount of particulate matter from buildings whose total weight has been quoted at around 3 billion pounds. Debris removal has been quoted at 1.2 billion pounds. Based on these rough numbers 2/3rds of the building was indeed turned to dust or vaporized.
“Live loads on these [perimeter] columns can be increased more than 2,000% before failure occurs.” “One could cut away all the first-story columns on one side of the building, and part way from the corners of the perpendicular sides, and the building could still withstand design loads and a 100-mph wind force from any direction.” Engineering News-Record, April 2, 1964
pi_116717430
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Potentiele energie. How 'bout that?
door valversnelling,lol
pi_116717948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is het nu juist, het was al verstoft voordat het de grond raakte.

In less than 1 hour, the first WTC building had collapsed and covered Manhattan, in at least 1/3 of a Million Tons of particulate debris. Unless the jet fuel makes a final appearance and is again resurrected by NIST in its 3rd miracle, benzene is buried under 1/3 of a million tons of particulate debris after 56 minutes of exposure. Benzene is also a component of gasoline. The assertion that cancer was the result of 56 minutes of exposure to minimal amounts of benzene is ludicrous. If that was true, everyone in the US would be suffering from cancers. As the 3rd WTC building falls, Manhattan is covered in two Billion pounds of pulverized and aerosolized building.

Two billion pounds seemed like an extremely large amount of particulate matter from buildings whose total weight has been quoted at around 3 billion pounds. Debris removal has been quoted at 1.2 billion pounds. Based on these rough numbers 2/3rds of the building was indeed turned to dust or vaporized.
“Live loads on these [perimeter] columns can be increased more than 2,000% before failure occurs.” “One could cut away all the first-story columns on one side of the building, and part way from the corners of the perpendicular sides, and the building could still withstand design loads and a 100-mph wind force from any direction.” Engineering News-Record, April 2, 1964

Benzeen kan prima meeliften op het stof, al lijkt me de kans klein dat een eenmalige blootstelling leidt tot kanker.

De verhoogde kans op kanker bij specifieke groepen in NY zou ik eerder wijten aan de asbest in het pand.
pi_116718038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door valversnelling,lol
Daarmee wordt het omgezet in kinetische energie ja. Die kinetische energie wordt weer omgezet in deformatie. De Twin Towers waren zo groot dat maar 7.65% van de potentiele energie van het WTC nodig was voor het verpulveren van het beton: http://www.civil.northwes(...)20WTC%20collapse.pdf
pi_116718653
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom ?
Omdat de moeite die je ervoor moet doen en de risico's die je loopt niet opwegen tegen de mogelijke winst die ermee te behalen valt. Alle mogelijke motieven die hier zijn genoemd kun je met veel eenvoudigere en minder riskante methodes ondervangen.
pi_116718670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Daarmee wordt het omgezet in kinetische energie ja. Die kinetische energie wordt weer omgezet in deformatie. De Twin Towers waren zo groot dat maar 7.65% van de potentiele energie van het WTC nodig was voor het verpulveren van het beton: http://www.civil.northwes(...)20WTC%20collapse.pdf
lol, het was een stalen gebouw, er zat geen beton in, is niet erg hoor er zijn meerderen geweest die dachten dat het een betonnen gebouw was :O
pi_116718708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, het was een stalen gebouw, er zat geen beton in, is niet erg hoor er zijn meerderen geweest die dachten dat het een betonnen gebouw was :O
De vloeroppervlakken waren van beton, Sherlock. Waar dacht jij waar al dat stof vandaan kwam dan?
pi_116718768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Benzeen kan prima meeliften op het stof, al lijkt me de kans klein dat een eenmalige blootstelling leidt tot kanker.

De verhoogde kans op kanker bij specifieke groepen in NY zou ik eerder wijten aan de asbest in het pand.
de kankers die de wtc's hadden/hebben zijn niet gerelateerd aan asbest, wel aan nuculaire zaken
pi_116718796
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

De vloeroppervlakken waren van beton, Sherlock. Waar dacht jij waar al dat stof vandaan kwam dan?
nope, die waren ook van staal
pi_116718864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nope, die waren ook van staal
Nee.

pi_116718951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee.

[ afbeelding ]
je ziet het staal niet in het plaatje?
pi_116719003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je ziet het staal niet in het plaatje?
Jawel. Maar je ziet ook een 10cm dikke betonlaag als vloer.
pi_116719013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh, vertel?
op de een of andere manier nam en neem ik hem niet serieus, is een simpele aandachtstrekker, beetje wijs doen, zelf weet ie niks, heeft zijn nieuws weer van anderen heb ik eens gelezen (icke) maar ach, wie heeft z'n news in dit topic niet van anderen? wordt gewoon gestuurd door andere peopletjes ,om op te draven.(agenda) gaat dan interessant lopen doen, die stoere navy seal boy
als ie echt een bedreiging is had ie wel een ongelukje gehad


Size of my brain? Mmmmm
pi_116719142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jawel. Maar je ziet ook een 10cm dikke betonlaag als vloer.
dus een van een laagje cement, maak je er maar een betonnen vloer van?
wishfull thinking
pi_116719286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef ohokok het volgende:

[..]

op de een of andere manier nam en neem ik hem niet serieus, is een simpele aandachtstrekker, beetje interessant doen, zelf weet ie niks, heeft zijn nieuws weer van anderen heb ik eens gelezen (icke) maar ach, wie heeft z'n news in dit topic niet van anderen? wordt gewoon gestuurd door andere peopletjes ,om op te draven.(agenda) gaat dan interessant lopen doen, die stoere navy seal boy
als ie echt een bedreiging is had ie wel een ongelukje gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Size of my brain? Mmmmm
het leukst vond ik nog dat ventura bij jones zat en de judie woods therorie aanhing, waar jones aan de nuke theorie vasthield, je had die kop van jones moeten zien "priceless"
pi_116719331
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus een van een laagje cement, maak je er maar een betonnen vloer van?
wishfull thinking
Ben jij nu zo dom of word ik nu in de maling genomen? 400.000m2 vloeroppervlakte maal 10 cm dikte is 40.000 kubieke meter aan beton per toren.
pi_116719519
quote:
15s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ben jij nu zo dom of word ik nu in de maling genomen? 400.000m2 vloeroppervlakte maal 10 cm dikte is 40.000 kubieke meter aan beton per toren.
en dat is alleen tot dun stof geplet door een stalen toren?, er zat nog veel meer staal in, dan beton
pi_116719812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dat is alleen tot dun stof geplet door een stalen toren?, er zat nog veel meer staal in, dan beton
:'). Jouw begrijpertje is niet al te groot hè?
pi_116719890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

:'). Jouw begrijpertje is niet al te groot hè?
ik acteer dat, maar agree to disagree?
pi_116719992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik acteer dat, maar agree to disagree?
Jij acteert helemaal niet, goochem.
pi_116720397
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jij acteert helemaal niet, goochem.
lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...
die yanks hebben wel 2 grote op Japan geflikkerd :{
pi_116722034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...
die yanks hebben wel 2 grote op Japan geflikkerd :{
Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
  donderdag 13 september 2012 @ 00:11:49 #107
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116722793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom ?
Omdat het onherroepelijk in het oog loopt en er helemaal geen reden is om burgerdoelen aan te vallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116722841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.
maar het zijn niet de nukes van de jaren 40,50 maar 4de generatie nukes, alles heeft zijn vooruitgang ook de nukes.
Ik snap dat het moeilijk voor te stellen is,maar de USGS zie ik niet false data verschaffen wat juist op nukes wijst?
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/
pi_116722978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.
maar het zijn niet de nukes van de jaren 40,50 maar 4de generatie nukes, alles heeft zijn vooruitgang ook de nukes.
Ik snap dat het moeilijk voor te stellen is,maar de USGS zie ik niet false data verschaffen wat juist op nukes wijst?
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/
Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?
pi_116723098
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?
hier staat het met behulp van grafieken uitgelegd
http://www.datafilehost.com/download-b128ac41.html
pi_116724849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier staat het met behulp van grafieken uitgelegd
http://www.datafilehost.com/download-b128ac41.html
Wil je het gewoon uitleggen aub? O-)
pi_116725935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je het gewoon uitleggen aub? O-)
nuclear fission heeft plaatsgevonden dmv:
uranium is afgebroken tot Thorium en helium>Lithium
de gevonden waarden voor Barium en strontium zijn extreem hoog.

In dit geval is het uranium al snel afgebroken tot andere elementen, waarbij vroeger dit uranium bleef liggen, als gevolg van een nuclear event.
pi_116727313
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

  donderdag 13 september 2012 @ 08:31:26 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116730634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

straks ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 september 2012 @ 08:58:46 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116731000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Omdat de moeite die je ervoor moet doen en de risico's die je loopt niet opwegen tegen de mogelijke winst die ermee te behalen valt. Alle mogelijke motieven die hier zijn genoemd kun je met veel eenvoudigere en minder riskante methodes ondervangen.
Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 09:01:51 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116731054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...


Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 09:44:37 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116731937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...


Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
hoo wacht,

Obama regelt wel dat we een hoverboard krijgen in 2015.


niet bitchen op Obama!! })
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116732273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.

Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)
Alpha kenny one
  donderdag 13 september 2012 @ 12:48:49 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116737529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoo wacht,

Obama regelt wel dat we een hoverboard krijgen in 2015.
[ afbeelding ]

niet bitchen op Obama!! })
ohjonngens men wil hoe dan ook de BTTF-hooverboard in 2015 hebben. Want stel je voor dat kinderen denken ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 12:50:25 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116737586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef falling_away het volgende:

[..]

Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)
nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:02:50 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116739796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.
wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?

en zou je ook kunnen aangeven wat er werkelijk is gebeurt op 11-09-2001?
met jou documentatie, denk ik dat je de hele dag wel kan invullen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116741849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.
Daar had je WTC7 echt niet voor hoeven opblazen hoor.
pi_116742150
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 september 2012 @ 15:18:53 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116742384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?
hier staat wel een aardige beschrijving
iig niet de politici dus.

quote:
en zou je ook kunnen aangeven wat er werkelijk is gebeurt op 11-09-2001?
dat zullen we nooit exact weten. .. maar wel duidelijker dan het onzinnige officiele.
http://www.911docs.net/

quote:
met jou documentatie, denk ik dat je de hele dag wel kan invullen ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116742467
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
Nee dat is niet raar.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:06 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116742552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Terecht het volgende:

[..]

Daar had je WTC7 echt niet voor hoeven opblazen hoor.
dat klopt.. en het was dan ook naar mijn idee een fout dat het pas paar uur later viel. Als het vrijwel direct na instorten van de torens was er nooit Smoking Gun geweest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:57 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116742578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
911 Commission was dan ook een farce. Het is dan ook absurd dat sommige hier zweren bij dat stupide boek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116742687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat klopt.. en het was dan ook naar mijn idee een fout dat het pas paar uur later viel. Als het vrijwel direct na instorten van de torens was er nooit Smoking Gun geweest.
Als jij het daar ook mee eens bent dan hadden de samenzweerders dat toch ook kunnen bedenken, dat het een onzinnig idee is om het WTC7 op te blazen?
pi_116743448
Al-Qaida zet video 2 daders van aanslagen 9/11 online

De terroristische organisatie al-Qaida heeft een video-opname van twee daders van de aanslagen van 11 september 2001 op het internet verspreid. Volgens de Amerikaanse SITE Intelligence Group kaderen de twee hun daad in de strijd voor de verdrijving van de Amerikaanse troepen uit het Arabische schiereiland.

Salim al-Hazmi en Khaled al-Mihdar, twee van de negentien kapers die vier vliegtuigen kaapten op 11 september 2001, lezen hun testament voor op de video-opname. De video werd gemaakt door As-Sahab, de mediatak van al-Qaida.

De Saoediër Al-Mihdar, die in januari 2000 in de Verenigde Staten aangekomen zou zijn, zegt dat "de Arabische leiders heel ver gegaan zijn in het verraad van hun natie, en de christelijke Amerikanen toegestaan hebben voet aan de grond te krijgen in de wieg van de twee heilige plaatsen" van de islam, Mekka en Medina.

Waardigheid moslims herstellen
Al-Hazmi, ook een Saoediër, zegt dat zijn daad kadert "in de jihad tegen de Verenigde Staten en zij die hen steunen". De Al-Aqsamoskee in Jeruzalem "is geschonden (...) en het Arabische schiereiland zit vol Amerikaanse en Britse troepen die God bestrijden". Hij verzekert dat zijn daad bedoeld is "om de waardigheid van de moslims te herstellen" en de westerse troepen uit het Arabische schiereiland te verdrijven.

Bij de aanslagen van 9/11 lieten ongeveer 3.000 mensen het leven in New York, Washington en Shanksville. Vijftien van de negentien daders waren Saoediërs.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-9-11-online.dhtml
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:48:29 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116743458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hier staat wel een aardige beschrijving
iig niet de politici dus.

[..]

dat zullen we nooit exact weten. .. maar wel duidelijker dan het onzinnige officiele.
http://www.911docs.net/

[..]

oke maar wat denk jij wat er die dag gebeurt is en hoe?
normaal heb je een heel antwoord klaar liggen...
valt me beetje van je tegen Lambiekje _O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 september 2012 @ 16:55:17 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116746058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als jij het daar ook mee eens bent dan hadden de samenzweerders dat toch ook kunnen bedenken, dat het een onzinnig idee is om het WTC7 op te blazen?
Niet als je beseft dat het HQ-911 daarzat en dat de paperassen van Enron opgeslagen lag. Plus dat veel van de overheid en militaire instanties gestationeerd waren daar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:57:15 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116746137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke maar wat denk jij wat er die dag gebeurt is en hoe?
normaal heb je een heel antwoord klaar liggen...
valt me beetje van je tegen Lambiekje _O-
ik werk ook nog gewoon hoor ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116746534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee dat is niet raar.
Tuurlijk is het raar - net als alle aspecten van het hele gedoe.

IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.
Really - some people had better get over themselves and at least start to realise that the world is being run by a bunch of psychopaths.....they 've always been there - in politics,finance,big business,religion,media,military,science, every pillar of the establishment - but there seems to be more of them lately.
I think thats how they managed to get so many bit-playing actors and some hollywood people involved - there seem to be more people than we would expect who get their kicks from being involved in something secret - it makes the fuckers feel important...when in actual fact they are sad,depressed nobodies,desperate for some action in their shitty little, unsuccessful, dull,unhappy lives,half brainwashed by hollywood action movies and so-called patriotism. Scumbags.

Interesting times folks!

Rant over. Thank You! :)

They should spend more time masturbating about being 007 and Diehard and any other stupid hollywood 'thriller'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116746840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk is het raar - net als alle aspecten van het hele gedoe.

IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.

je bedoelt net zoals met de aanslag op JFK, de maanlanding etc. etc.?
vragen zijn ALTIJD te vinden bij IEDERE gebeurtenis
Alpha kenny one
pi_116751442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik werk ook nog gewoon hoor ...
edit, :N

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 13-09-2012 19:39:01 ]
  donderdag 13 september 2012 @ 19:38:01 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116751652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

reactie op geedite post
nee joh hij loopt stage bij de AIVD daarom weet hij zoveel.
je pikt wat op tijdens je koffie ronde c_/

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 13-09-2012 19:39:33 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116755974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet als je beseft dat het HQ-911 daarzat en dat de paperassen van Enron opgeslagen lag. Plus dat veel van de overheid en militaire instanties gestationeerd waren daar.
En daarvoor moesten ze het hele gebouw opblazen? Waren hun plannen gebeiteld in steen of wat?



Dr Evil: "What a delightfully evil plan: unbelievably stupid in its conception, pointlessly baroque and excessive in its particulars. Just how my mojo likes it. MUAHAHAHAHA."
pi_116756255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk is het raar - net als alle aspecten van het hele gedoe.
Nee. Een technisch onderzoek is van een hele andere aard dan het onderzoek waarmee de 9/11-commissie belast was. Fysische processen vs menselijk en institutioneel handelen. Bovendien waren die technische onderzoeken al ruimschoots aan de gang/voltooid toen de 9/11-commissie aan het werk ging.
quote:
IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.
Really - some people had better get over themselves and at least start to realise that the world is being run by a bunch of psychopaths.....they 've always been there - in politics,finance,big business,religion,media,military,science, every pillar of the establishment - but there seems to be more of them lately.
I think thats how they managed to get so many bit-playing actors and some hollywood people involved - there seem to be more people than we would expect who get their kicks from being involved in something secret - it makes the fuckers feel important...when in actual fact they are sad,depressed nobodies,desperate for some action in their shitty little, unsuccessful, dull,unhappy lives,half brainwashed by hollywood action movies and so-called patriotism. Scumbags.

Interesting times folks!

Rant over. Thank You! :)

They should spend more time masturbating about being 007 and Diehard and any other stupid hollywood 'thriller'.
Als er geen vragen zouden zijn zou dat pas echt verdacht zijn.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:43:31 #139
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116758906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef falling_away het volgende:

[..]

je bedoelt net zoals met de aanslag op JFK, de maanlanding etc. etc.?
vragen zijn ALTIJD te vinden bij IEDERE gebeurtenis
daar mankeert dan ook van alles aan de officiele lezing
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 22:03:23 #140
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116760211
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk is het raar - net als alle aspecten van het hele gedoe.

IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.
It's impossible to explain every aspect of any given event, let alone an event of this magnitude.

quote:
Really - some people had better get over themselves and at least start to realise that the world is being run by a bunch of psychopaths.....they 've always been there - in politics,finance,big business,religion,media,military,science, every pillar of the establishment - but there seems to be more of them lately.
My word, this is a challenge to our entire understanding of world history! Too bad you didn't allow for the existence of psychopaths aspiring to run the world and bent on ousting the psychopaths currently in charge.

quote:
I think thats how they managed to get so many bit-playing actors and some hollywood people involved - there seem to be more people than we would expect who get their kicks from being involved in something secret - it makes the fuckers feel important...when in actual fact they are sad,depressed nobodies,desperate for some action in their shitty little, unsuccessful, dull,unhappy lives,half brainwashed by hollywood action movies and so-called patriotism. Scumbags.
I do believe you have the two camps confused.

quote:
Interesting times folks!
And yet another platitude.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 13 september 2012 @ 23:34:48 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116764996
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

En daarvoor moesten ze het hele gebouw opblazen? Waren hun plannen gebeiteld in steen of wat?
De plannen waren nog niet bedacht ten tijde van onzinverhaal uit Nazareth/Bethlehem. Maar wel ten tijden dat WordPerfect 4.2 nog maar amper gecompileerd was.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 23:37:44 #142
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116765109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De plannen waren nog niet bedacht ten tijde van onzinverhaal uit Nazareth/Bethlehem. Maar wel ten tijden dat WordPerfect 4.2 nog maar amper gecompileerd was.
Wat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 13 september 2012 @ 23:38:24 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116765146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat?
wanneer 911 bekokstoofd is.

lees de vraag van Terecht... en mijn antwoord:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116766853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar mankeert dan ook van alles aan de officiele lezing
...... I rest my case
Alpha kenny one
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:13:37 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116769192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:39 schreef falling_away het volgende:

[..]

...... I rest my case
Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116769556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

It's impossible to explain every aspect of any given event, let alone an event of this magnitude.

There are even simple questions that have not been answered and simple aspects that have not been explained that should be quite straightforward.
Anyhoos - I really don't want to go through all this again.....many of us are never going to radically change each others minds cos its a question of your own perspective.Most people already know now that there are many things wrong with the official story...unfortunately its happened a bit too late am afraid.

Its funny that there are people out there that really do beleive everything and anything the authorities and their media whores tell them.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:55 #147
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116769945
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
Hoe dom is het te veronderstellen dat hij dat doet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef Tingo het volgende:

(..) Its funny that there are people out there that really do beleive everything and anything the authorities and their media whores tell them.
Voor Tingo geldt dezelfde vraag overigens.

Jullie denktrant doet me aan Bush jr. denken: "Either you are with us, or you are with the terrorists.".
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:50:35 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De plannen waren nog niet bedacht ten tijde van onzinverhaal uit Nazareth/Bethlehem. Maar wel ten tijden dat WordPerfect 4.2 nog maar amper gecompileerd was.
En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?

  vrijdag 14 september 2012 @ 09:53:11 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116770118
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116770259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef Terecht het volgende:

Jullie denktrant doet me aan Bush jr. denken: "Either you are with us, or you are with the terrorists.".
Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:01:49 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult! :)
Oh, maar jullie hebben nog véél meer gemeen met Bush en zijn kornuiten dan je denkt hoor. Heb je ff? Ik noem een klimaathoax.
pi_116770332
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:06:35 #153
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:08:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116770516
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
Ik ben er ook bang voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116770610
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
oh en btw....jij heb ook interesse in hollywood geschiedenis toch?
Misschien weet je niet hoe diep 'n relatie er is tussen het militaire-intelligence en hollywood?
They've been in cahoots making propaganda films for decades.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116773143
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
Wat voor 'ironie' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116773934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
Helemaal een farce,jah :r
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:08 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116773973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?

yep
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116774019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

Nice :Y
pi_116775856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Helemaal een farce,jah :r
Maar een van 100's van feiten dat the general public weet er niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:59:29 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116775909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

Ik kan niet begrijpen hoe iemand nog met droge ogen kan beweren dat de officiele lezing de enige juiste.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:20:27 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116776635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor 'ironie' ?
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

yep
Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:
quote:
Poe's Law is an axiom suggesting that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of religious or other fundamentalism and its genuine proponents, since they both seem equally insane. For example, some conservatives consider noted homophobe Fred Phelps to be so over-the-top that they argue he's a "deep cover liberal" trying to discredit more mainstream homophobes.
http://rationalwiki.org/wiki/Poes_Law
Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 13:28:24 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:05 #163
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116778399
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:04:15 #164
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116778444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

[..]

Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:

[..]

Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.
_O_ Jij hebt volkomen gelijk!
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:06:41 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116778552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven.
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:12:23 #166
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116778779
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:45 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116778934
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Duderd het volgende:

[..]

Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
klinkt als Deep Impact met een fleugje Holes en een grote dosis comando.
de enige film was Pulp Fiction John Travolta ... ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116779093
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116779573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Alpha kenny one
pi_116779933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:42:52 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779940
Of Hollywood propagandafilms maakt in opdracht van het DoD weet ik niet, dat het Amerikaanse departement van defensie sommige Hollywoodfilms subsidieert is algemeen bekend; Top Gun bijv. Een ander bekend voorbeeld is de film Apocalypse Now. Die film was te kritisch volgens het DoD en daarom moest de regisseur helikopters van het Filipijnse leger gebruiken om de fameuze helikopteraanvalscene te filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 14:49:36 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:22 #172
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:47 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116780008
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
nooit the great dictator gezien?
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116782694
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
Dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116783957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Excuses voor de sarcasme.

AUB:

http://blogs.ischool.berk(...)america-during-wwii/

From the 1920’s the movie industry was becoming established as an industry. But soon there was a stigma that started surrounding Hollywood in the early 20’s as actors and directors were convicted of scandals that caused the public to start protesting the immorality of the industry. This led to the Motion Pictures Producers and Distributors Association in 1922, headed by Will Hays. Hays strived to reinstitute morality into the reputation of the movie industry, mainly through the Motion Picture Production Code in 1934. Through the 1915 Supreme Court case Film Corporation v. Industrial Commission of Ohio, movies were judged to be a business and not an art, giving it no protection under the First Amendment. As a result, the Production Code was a self-regulating measure to keep the government from trying to shut it down. With the Production Code, we can see the ways in which the government was using its back hand to indirectly control the content that was released. It was during WWII when it would start working directly with Hollywood to send a very specific image about the war into the public.

During WWII, the government worked with Hollywood directly in order to use films as a powerful tool to promote the war.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116786447
Italian Supreme Court head calls for international 9/11 inquiry

quote:
Fernando Imposimato, the President of the Italian Supreme Court, has raised the call for a criminal investigation of 9/11, comparing the terror attacks to the declassified "false flag" incidents carried out by the CIA in Italy under Operation Gladio.

"The 9/11 attacks were a global state terror operation permitted by the administration of the USA, which had foreknowledge of the operation yet remained intentionally unresponsive in order to make war against Afghanistan and Iraq," Imposimato declared in a letter published on Sunday by the Journal of 9/11 Studies.
Ik zeg doen *O*
pi_116787827
quote:
wow! thanks!
At last ! someone else with the gonads to take it on!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116790038
Topic opgeschoond.

Laten we even ontopic blijven en niet over elkaar praten, maar over 9/11.
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:36:10 #179
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116790481
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Gray op 14-09-2012 19:42:44 (kappen) ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116794419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Duderd het volgende:

[..]

De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.
lol...met alle respect, maar op z'n fok's: "onder welke steen zat jij? "

De NOS slikt de VS propaganda als zoete koek:

http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

En produceert het zelf ook:


http://nos.nl/video/25937(...)ivik-en-wilders.html
laatste 20 seconden.

sneaks..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116801070
Kijk over 9/11 eens naar deze docu..(ja ik weet het , er zijn er velen)..maar toch..deze had ik nog niet gezien..(het derde filmpje) "The ultimate con(spiracy"
http://rabbithole2.com/store.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door Maron op 14-09-2012 23:19:29 (aanvulling) ]
pi_116801934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Maron het volgende:
Kijk over 9/11 eens naar deze docu..(ja ik weet het , er zijn er velen)..maar toch..deze had ik nog niet gezien..(het derde filmpje) "The ultimate con(spiracy"
http://rabbithole2.com/store.htm
hier staan ze allemaal, heb ze ook allemaal gezien.

http://www.911docs.net/
  zaterdag 15 september 2012 @ 08:12:39 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116808059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier staan ze allemaal, heb ze ook allemaal gezien.

http://www.911docs.net/
http://sprword.com/9_11.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:40:56 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116816527
quote:
ow heerlijk deze is ronduit briljant :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:18:23 #186
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116832701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

lol...met alle respect, maar op z'n fok's: "onder welke steen zat jij? "

De NOS slikt de VS propaganda als zoete koek:

http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

En produceert het zelf ook:


http://nos.nl/video/25937(...)ivik-en-wilders.html
laatste 20 seconden.

sneaks..
Sorry maar hier kan ik niet in meegaan. Racisme bijvoorbeeld is in het begrip van de samenleving een stuk breder dan de van dalen beschrijft. Maar dat is geen discussie voor hier.
Doei
pi_116840126
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:18 schreef Duderd het volgende:

[..]

Sorry maar hier kan ik niet in meegaan. Racisme bijvoorbeeld is in het begrip van de samenleving een stuk breder dan de van dalen beschrijft. Maar dat is geen discussie voor hier.
Ik reageer op je opm dat de NOS " wel te vertrouwen is " Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116841203
Terecht in deze 'discussie' _O_
pi_116841880
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:

Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
Hussein en leger "vermoorde pasgeboren baby's" en 1 getuige had gelogen??
Waardoor de USA(Bush 1)in 1991 Iraq aanviel?Na sancties?

:+
  zondag 16 september 2012 @ 12:09:07 #190
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116842031
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik reageer op je opm dat de NOS " wel te vertrouwen is " Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
Dus een leugen van een lid van de koninklijke familie van Koeweit is propaganda van de nos en/of de VS? In dat geval heeft de hele wereld inderdaad meegedaan aan de propaganda van de VS door het geloven in Tania Head...
Doei
  zondag 16 september 2012 @ 12:17:32 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116842319


[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 16-09-2012 13:35:15 (foei) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116844738
quote:
18s.gif Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef Duderd het volgende:

[..]

Dus een leugen van een lid van de koninklijke familie van Koeweit is propaganda van de nos en/of de VS? In dat geval heeft de hele wereld inderdaad meegedaan aan de propaganda van de VS door het geloven in Tania Head...
Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide. En dan zou ik niet aan de berichtgeving van de NOS mogen twijfelen ?
Of moet ik denken, ach ze verkopen allemaal leugens dus was het niet zo erg ? En nu zullen ze het wel niet meer doen ?

Als in nieuwsitems massa immigratie in NL als vaststaand feit wordt gebracht is zie ik dit als propaganda en kijk ik er met zeer veel voorbehoud naar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 16-09-2012 13:26:57 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 16 september 2012 @ 19:17:32 #193
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116858847
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide. En dan zou ik niet aan de berichtgeving van de NOS mogen twijfelen ?
Of moet ik denken, ach ze verkopen allemaal leugens dus was het niet zo erg ? En nu zullen ze het wel niet meer doen ?
Ik ben bereid mijn mening aan te passen als jij me van de benodigde bronnen kan voorzien. Het is natuurlijk kul dat een nieuwszender nooit aan propaganda zou doen o.i.d... ik dit echter in dit geval niet zomaar aannemen.
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Resonancer het volgende:
Als in nieuwsitems massa immigratie in NL als vaststaand feit wordt gebracht is zie ik dit als propaganda en kijk ik er met zeer veel voorbehoud naar.
Dat is een mening en die kunnen verschillen :)

Eventueel reageren via DM ik weet niet in hoeverre we hier offtopic aan het gaan zijn..
Doei
pi_116859816
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Duderd het volgende:

[..]

Ik ben bereid mijn mening aan te passen als jij me van de benodigde bronnen kan voorzien.
Bronnen waarover ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 16 september 2012 @ 20:19:23 #195
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116862102
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bronnen waarover ?
quote:
Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide.
Doei
pi_116862744
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Duderd het volgende:
Eventueel reageren via DM ik weet niet in hoeverre we hier offtopic aan het gaan zijn..
Zet anders samen de discussie voort in:
Propaganda en deceptie in de massamedia #2
pi_116864717
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Duderd het volgende:

[..]

[..]

De eerder geplaatste link niet gelezen ?
Allom bekend dat hier 'n reclamebureau uit de VS achterzat:
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

@ Gray doe ik, ik vind het niet geheel off topic , bepaalde bassiskennis moet je imo wel hebben om je oordeel over 9-11 'n btje realistisch te houden.

on topic:

Goed nieuws voor de duizenden zieke hulpverleners:

quote:
'9/11'-hulpverleners krijgen kankerbehandeling vergoed
http://www.ad.nl/ad/nl/77(...)deling-vergoed.dhtml
En nog steeds komen er nieuwe documenten vrij;

quote:
'Bush al vaker gewaarschuwd voor aanslagen 9/11'

Reeds voor de fameuze geheime nota van 6 augustus 2001 waren de Amerikaanse president George Bush en zijn topmedewerkers al herhaaldelijk gewaarschuwd voor een op handen zijnde operatie van al-Qaida. Dit heeft journalist Kurt Eichenwald in The New York Times geschreven.

Geen alarm
Neoconservatieve Republikeinen zagen de ernst van de situatie echter veel minder erg in dan de CIA. Zij hielden voor dat Bin Laden de CIA had misleid om de aandacht af te leiden van de Iraakse leider Saddam Hoessein die toen voor die 'neo-cons' - in het bijzonder in het Pentagon - als een 'veel grotere bedreiging' gold.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aanslagen-9-11.dhtml
naieve modus aan:
Bovenstaande laatste alinea maakt wel duidelijk dat 'n incompetente CIA niet de hoofdoorzaak is van 9-11 maar dat de politiek bewust besloot om niets te doen. LIHOP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-09-2012 23:12:06 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116865044
Al schijnt het toch ook dat de CIA nog contact onderhield met Bin Laden net voor zijn dood? Dat zij zelfs zijn therapie regelden voor zijn nierziekte?
  zondag 16 september 2012 @ 20:58:18 #199
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116865374
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef Gray het volgende:
Al schijnt het toch ook dat de CIA nog contact onderhield met Bin Laden net voor zijn dood? Dat zij zelfs zijn therapie regelden voor zijn nierziekte?
Zo zag ik vorige week in de docu van national geographic dat men inderdaad bewust was van het feit dat er 'mogelijk' wat aan zat te komen en dat men ook wist waar hij zich bevond. Het exacte verhaal staat me verder maar vaag bij, misschien kan iemand aanvullen, ik meende dat ze een aanval hadden willen uitvoeren maar door het aanwezig zijn van kinderen (bleek uit satellietbeelden) is dat afgeblazen. Excuse me if i'm wrong maar het stond me vaag bij dat het zo in elkaar zat en ik kan het nu niet terugvinden helaas.. Iemand die weet wat ik bedoel?
Doei
pi_116865579
nu op NEO, de bouw van het WTC en empire state building!
  zondag 16 september 2012 @ 22:45:37 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116872913
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 16-09-2012 13:35:15 (foei) ]

wat heb ik nu weer neer gezet dat er gemoederd dient te worden !?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116877116
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De eerder geplaatste link niet gelezen ?
Allom bekend dat hier 'n reclamebureau uit de VS achterzat:
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

@ Gray doe ik, ik vind het niet geheel off topic , bepaalde bassiskennis moet je imo wel hebben om je oordeel over 9-11 'n btje realistisch te houden.

on topic:

Goed nieuws voor de duizenden zieke hulpverleners:
mmm... waardoor zouden ze toch allemaal ziek geworden zijn :X
  maandag 17 september 2012 @ 08:43:48 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116879902
quote:
Het aantal zichtbare kolommen vermenigvuldigd met het aantal verdiepingen, een raster, geeft een zeer dichte benadering van de precessiecyclus (236*110). Het totaal aantal kolommen rondom de toren vermenigvuldigd met het aantal verdiepingen (240*110) geeft 26400. Een verwijzing naar de dag 11 september. De 264e dag na de zonnewende in de winter, ijkpunt van natuurlijk tijdsverloop. 11 september is meermaals weergegeven. September betekent 7e maand. De 7/11 relatie is op verschillende manieren weergegeven. Zo zijn onder de 110 verdiepingen van een toren zijn nog 7 lagen. Binnen deze relaties kan de nul (niets), factor 10 of 100, worden weggestreept.
Deze verschuivingen en schalen maskeren de essentie. Maar het is uiteindelijk exact weergegeven. Zoals september het getal 7 representeert.

Het duale karakter, spiegeling of “Twin”, ligt besloten in het getal 264.
264/3=88
264/4=66
264/6=44
264/8=33
264/12=22
264/24=11

Het exacte tijdstip van de aanslagen is opmerkelijk. 11 September is dan de 264e dag van het jaar. In 11 september zijn er 11*24=264 uren verstreken vanaf het begin van de maand. Om 8:46:30 uur was de eerste aanslag. 2*264 minuten in 11 september is 8:48 uur. Een kleine afwijking van 1,5 minuten (0,28%). Ongeveer 17:33 minuten later was de tweede aanslag. 4*264=1056 seconden ofwel 17:36 minuten. Een kleine afwijking van 3 seconden (0,28%)
Er is steeds een verdubbeling van kleinere eenheden. Het aspect dubbel is onderwerp in de compositie. “Twin” tower. De dubbele eenheid is ook weergegeven in 11. Dit opschalen, dubbel en factor 10, van hetzelfde is een typerende kwaliteit van de (complexiteit van de) compositie. Een intrinsieke logica. Het is exact wanneer het is doorgerekend maar niet direct zichtbaar.

Een opmerkelijk detail in verdubbelen (en halveren) is dat het nieuws over de uitschakeling van Osama Bin Laden op 2 mei (2011) was. De 132e dag vanaf de zonnewende. 264/2=132.
bron
Kennelijk heeft het Elite/Pentagon een numerologie-fetsj
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 17 september 2012 @ 11:57:40 #204
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116884601
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mmm... waardoor zouden ze toch allemaal ziek geworden zijn :X
zal vast niks met de Amerikaanse claim cultuur te maken hebben
Doei
  maandag 17 september 2012 @ 12:08:54 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116884933
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef Duderd het volgende:

[..]

zal vast niks met de Amerikaanse claim cultuur te maken hebben
mac donnalds Dieet!

lijkt me wel dat er daadwerkelijk een verband is, bij instorten kwam er een enorme wolk met stof en andere troep over de hulpverleners. lijkt me niet fris als je daar een paar minuten in staat, en je hebt geen mondkapje voor of zo. :Y

Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 september 2012 @ 12:16:01 #206
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116885161
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

mac donnalds Dieet!

lijkt me wel dat er daadwerkelijk een verband is, bij instorten kwam er een enorme wolk met stof en andere troep over de hulpverleners. lijkt me niet fris als je daar een paar minuten in staat, en je hebt geen mondkapje voor of zo. :Y

[ afbeelding ]
http://www.nyc.gov/html/doh/wtc/html/know/physical.shtml

Het probleem is meer dat de daadwerkelijke ziekte gevolgen nog moeten gaan komen. Tussen 2030/2040 zal pas blijken wat de schade is voor de bevolking van NY
Doei
  maandag 17 september 2012 @ 12:24:26 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116885399
hele afl kon ik niet zo snel vinden maar hier is gedeelte.
en hier is een linkje naar de uitkomst, van alles wat ze uitgeprobeert hebben tijdens afl. ;)
klik
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116885421
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:24 schreef theguyver het volgende:
hele afl kon ik niet zo snel vinden maar hier is gedeelte.
en hier is een linkje naar de uitkomst, van alles wat ze uitgeprobeert hebben tijdens afl. ;)
klik
Uh.. verkeerde topic?
  maandag 17 september 2012 @ 12:28:29 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116885513
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uh.. verkeerde topic?
|:( :X :o :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116897086
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kennelijk heeft het Elite/Pentagon een numerologie-fetsj
Of de mensen die dat soort teksten schrijven. ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:34:04 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116923059
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Of de mensen die dat soort teksten schrijven. ;)
als je Rodin hebt gezien... ga je wel anders kijken naar getallen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116923262
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je Rodin hebt gezien... ga je wel anders kijken naar getallen.
Rodin?
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:23:19 #213
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116928794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Rodin?
Beeldhouwer!
Maar dat bedoelt ie vast niet..
Doei
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 12:55:58 #214
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116929899
Beste docu op dit moment beschikbaar, naar mijn mening.


Aanrader.
Zet zaken helder neer met wetenschappelijke onderbouwing van niet de minsten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:35:52 #215
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116931527
Lagen er gasleidingen in toren 7?
Doei
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:49:52 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116940073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Duderd het volgende:
Lagen er gasleidingen in toren 7?
waarom de vraag?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116940774
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom de vraag?
Brand en zo :+
pi_116944561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Brand en zo :+
Dat is t ! Ze waren brandworstjes aan t bakken!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116944815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef 3-voud het volgende:
Beste docu op dit moment beschikbaar, naar mijn mening.


Aanrader.
Zet zaken helder neer met wetenschappelijke onderbouwing van niet de minsten.
Is toch heel goed maar ik geloof nu dat er geen vliegtuigen en niet veel slachtoffers waren op 911.
Dus ik zie die 'truth movement' 'n beetje meer als 'the half-truth movement'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116945106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is t ! Ze waren brandworstjes aan t bakken!
Denk dat die grap aan ons Nederlanders voorbij gaat... :P
pi_116945626
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Denk dat die grap aan ons Nederlanders voorbij gaat... :P
Misschien gaat t voorbij alle nationaliteiten :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:37:51 #222
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116951457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom de vraag?
waarom de vraag op vraag?
Doei
pi_116951523
gaat dit over de ultieme wagen :9~
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:46:19 #224
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116952003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gaat dit over de ultieme wagen :9~
Nou wij zijn het er allemaal al over eens dat de ultieme wagen een 911 is
Doei
pi_116952150
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Duderd het volgende:

[..]

Nou wij zijn het er allemaal al over eens dat de ultieme wagen een 911 is
*G*
  woensdag 19 september 2012 @ 09:07:55 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116969303
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is toch heel goed maar ik geloof nu dat er geen vliegtuigen en niet veel slachtoffers waren op 911.
Dus ik zie die 'truth movement' 'n beetje meer als 'the half-truth movement'.
zolang er aangegeven word dat niet klopt word het toch gelijk afgewezen als conspiracy.
ook al worden sommige dingen gewoon bewezen dat bepaalde dingen niet kunnen.
sommige dingen zijn ook gewoon door de overheid toegegeven maar als nog willen ze geen verder onderzoek doen. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:13:36 #227
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_117061411

En blijf vooral kijken tot het einde.

Want dan wordt duidelijk gemaakt door het publiek wie de "crackpot" is.
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:40:50 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117062507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef francorex het volgende:

En blijf vooral kijken tot het einde.

Want dan wordt duidelijk gemaakt door het publiek wie de "crackpot" is.
Het publiek dat volgens BNW zo graag naar GTST en Sterren Springen kijkt, kranten leest en het NOS journaal volgt, meejuicht bij schijnverkiezingen, kortom een oppervlakkig consumentistisch leventje leidt, dat publiek is bij deze aangelegenheid kennelijk de aangewezen scheidsrechter om te bepalen wie een crackpot is en wie niet? Ok.
pi_117062587
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het publiek dat volgens BNW zo graag naar GTST en Sterren Springen kijkt, kranten leest en het NOS journaal volgt, meejuicht bij schijnverkiezingen, kortom een oppervlakkig consumentistisch leventje leidt, dat publiek is bij deze aangelegenheid kennelijk de aangewezen scheidsrechter om te bepalen wie een crackpot is en wie niet? Ok.
"We the people". ;)
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:42:56 #230
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117062596
Ik zie trouwens dat het BBC-fragment waarin men vroegtijdig melding maakt van het instorten van WTC7 wordt aangevoerd als bewijs voor... iets. De redenering die daar achter steekt is misschien wel de meest stupide van het hele 9/11-complotdenken. Als je dat fragment aanziet als bewijs voor een complot heb je echt he-le-maal NIETS begrepen van hoe de wereld in elkaar steekt.
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:51:39 #231
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_117062922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef Terecht het volgende:
Ik zie trouwens dat het BBC-fragment waarin men vroegtijdig melding maakt van het instorten van WTC7 wordt aangevoerd als bewijs voor... iets. De redenering die daar achter steekt is misschien wel de meest stupide van het hele 9/11-complotdenken. Als je dat fragment aanziet als bewijs voor een complot heb je echt he-le-maal NIETS begrepen van hoe de wereld in elkaar steekt.
Het zal wel aan mij liggen maar ik hoor haar niet zeggen dat WTC 7 is ingestort. Wel dat het marriott hotel deels is ingestort. En dat vind ik dan wel opvallend want daar hoor ik die complotlui nooit over.. die zeggen alleen maar dat het wel erg toevallig is dat alleen gebouwen van WTC zijn beschadigt. Nou, The Deutsche Bank Building was anders ook total-loss en zoals ik nou weet dus ook nog het marriott hotel.
Doei
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:02:19 #232
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117063398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Duderd het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar ik hoor haar niet zeggen dat WTC 7 is ingestort. Wel dat het marriott hotel deels is ingestort. En dat vind ik dan wel opvallend want daar hoor ik die complotlui nooit over.. die zeggen alleen maar dat het wel erg toevallig is dat alleen gebouwen van WTC zijn beschadigt. Nou, The Deutsche Bank Building was anders ook total-loss en zoals ik nou weet dus ook nog het marriott hotel.
In dat BBC-fragment hebben ze het over het Salomon Brothers Building, oftewel WTC7 dat ingestort zou zijn.
pi_117066769
Wie kan Piers Morgan nog serieus nemen na zijn deelname aan die talenten - kots - jacht shows. Wat een hoer echt.
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:44:37 #234
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117067292
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef MindFever het volgende:
Wie kan Piers Morgan nog serieus nemen na zijn deelname aan die talenten - kots - jacht shows. Wat een hoer echt.
Niemand. Zelfs zijn publiek neemt hem niet serieus. Ze kijken naar een aapje die een trucje doet. Het is entertainment, consumentisme in haar meest platte vorm. Sommigen interpreteren dat als dat het volk langzaam maar zeker ontwaakt.
pi_117077306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef Terecht het volgende:
Ik zie trouwens dat het BBC-fragment waarin men vroegtijdig melding maakt van het instorten van WTC7 wordt aangevoerd als bewijs voor... iets. De redenering die daar achter steekt is misschien wel de meest stupide van het hele 9/11-complotdenken. Als je dat fragment aanziet als bewijs voor een complot heb je echt he-le-maal NIETS begrepen van hoe de wereld in elkaar steekt.
Ja hoor, want in "de wereld" weet men ook tijdens 'n nog nooit eerder voorgekomen situatie, ruim van te voren wat er gaat gebeuren.

In " de wereld " raakt de BBC/CNN deze tapes gewoon (even) kwijt?

quote:
We no longer have the original tapes of our 9/11 coverage
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_the_conspiracy.html
In " de wereld " spreekt de BBC zichzelf tegen:

quote:
We didn't receive press releases or scripts in advance of events happening.
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_the_conspiracy.html
VS:

quote:
"On 11 September 2001 Reuters incorrectly reported that one of the buildings at the New York World Trade Center, 7WTC, had collapsed before it actually did.
http://www.bbc.co.uk/blog(...)onspiracies_iii.html
Maar je hebt gelijk, ik begrijp daar idd helemaal niets van.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_117077655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Niemand. Zelfs zijn publiek neemt hem niet serieus. Ze kijken naar een aapje die een trucje doet. Het is entertainment, consumentisme in haar meest platte vorm. Sommigen interpreteren dat als dat het volk langzaam maar zeker ontwaakt.
Whaha! Ontwaakt? Nee dit ontgaat me...
  vrijdag 21 september 2012 @ 20:20:36 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117081950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja hoor, want in "de wereld" weet men ook tijdens 'n nog nooit eerder voorgekomen situatie, ruim van te voren wat er gaat gebeuren.

In " de wereld " raakt de BBC/CNN deze tapes gewoon (even) kwijt?

[..]

In " de wereld " spreekt de BBC zichzelf tegen:

[..]

VS:

[..]

Maar je hebt gelijk, ik begrijp daar idd helemaal niets van.
Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.

Daarnaast ben ik van mening dat je uitspraken van de BBC uit z'n context rukt. De frase: "We didn't receive press releases or scripts in advance of events happening." slaat op: "Nobody told us what to say or do on September 11th." (ze werden bevolen). Dat is iets anders dan: " (..) like everybody else that day she [our reporter Jane Standley] was trying to make sense of what she was seeing; what she was being told; and what was being told to her by colleagues in London who were monitoring feeds and wires services." wat even verderop geschreven staat (ze besloten zelf). Subtiel verschil.

Over de redenering van 9/11-truthers, Matt Taibbi (ben te lui om het zelf helemaal uit te typen):
quote:
Here’s what one letter-writer wrote:

…you continually talk about the lack of concrete evidence and yet you ignore things like the fact [here he provides a link] that several news networks including the BBC reported the collapse of WTC7 before it even fell down.

I clicked on the link the letter-writer included. There was a site reporting that on the day of the attacks, a BBC correspondent named Jane Standley appeared to say that “the 47-story Salomon Brothers building close to the World Trade Center has also collapsed” at 5:09 p.m., some 23 minutes before the actual collapse of WTC, or so I’m told.

This is offered as evidence of the “controlled demolition” of WTC. As the site, WTC7.net, writes:

Of the two principle [sic] theories of WTC 7's collapse -- one being global structural failure due to prior debris impact and ongoing fire damage, and the other being controlled demolition -- the second is favored by foreknowledge of the collapse. This is particularly true given the lack of precedent of total collapses of steel framed structures during fires.

So I’m sitting there, thinking about the meaning of this, trying to put myself in the shoes of someone who might take this sort of thing seriously. It occurs to me that this is their interpretation of events:

1) Some group of conspirators mined WTC7 for some mysterious reason. The “Why?” question is not often addressed with WTC7, but some popular theories for motive include the destruction of SEC case files and also the elimination of Secret Service documents (both agencies had offices in the building). You know, because knocking down WTC7 as part of a gigantic mass-murder conspiracy that includes 19 Middle Eastern patsies committing four jumbo jet hijackings across multiple states is the quickest way to short-circuit all those thousands of tough investigations of American financial criminals that have been going on. Especially since there are no such things as computers and all of this dangerous evidence against these defendants would have been kept on paper only, in that one location – and the collapse of the building would have been guaranteed to destroy all of it.

2) Anyway, having decided to knock down WTC7, those same conspirators then sent out scripts to all the major news networks, informing them when the various buildings would be knocked down. Anchors would have been instructed to read out the collapse of WTC7 sometime after 5:32 or whatever.

3) The networks eagerly agree, but screw up their part of the plan. BBC Correspondent Jane Standley, a British national who is either knowingly or unknowingly a part of the conspiracy, fucks things up and announces the collapse of WTC7 23 minutes early! Awkwar-r-r-r-d!

4) The building, mined in advance, collapses on time, exacerbating Standley’s error.

5) The world goes on pretending that this wasn’t a major slip-up that should have laid bare to all the seamy underbelly of the conspiracy!

Help me out, Truthers. Exactly why would the conspirators tell Jane Standley and/or the BBC in advance about the collapse of WTC7? Is it so the news networks wouldn’t forget to report the collapse of a 47-story building? I mean, if the buildings are going to collapse anyway, wouldn’t it make more sense just to let the networks, you know, cover that as it happened? It would seem to have more, well, verisimilitude that way, wouldn’t it? The only thing giving them the script in advance does is introduce the possibility of them inadvertently revealing the conspiracy on the air.

But why not, I guess, when we’re dealing with a bunch of people who ostensibly got together, decided to mine WTC7 to destroy evidence in an SEC case (as part of a larger conspiracy to incite America to launch foreign wars of conquest by knocking down the Twin Towers), then knocked on the doors of all the networks and handed them scripts, telling them the building was going to fall down at 5:32 p.m… I mean, what the fuck? Am I losing my mind? How can you not see how crazy that is?

http://www.rollingstone.c(...)-fight-back-20110315
pi_117087169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.

Daarnaast ben ik van mening dat je uitspraken van de BBC uit z'n context rukt. De frase: "We didn't receive press releases or scripts in advance of events happening." slaat op: "Nobody told us what to say or do on September 11th." (ze werden bevolen). Dat is iets anders dan: " (..) like everybody else that day she [our reporter Jane Standley] was trying to make sense of what she was seeing; what she was being told; and what was being told to her by colleagues in London who were monitoring feeds and wires services." wat even verderop geschreven staat (ze besloten zelf). Subtiel verschil.

Over de redenering van 9/11-truthers, Matt Taibbi (ben te lui om het zelf helemaal uit te typen):

[..]

Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:41:45 #239
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_117087424
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!
O ja? Beelden? Geen youtube after-edits graag.
Doei
pi_117088443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Duderd het volgende:

[..]

O ja? Beelden? Geen youtube after-edits graag.
dit is deel 65, het is in de voorgaande delen uitgebreid besproken met beelden.
zelf zoeken kan ook geen kwaad of weet je niet hoe een zoekmachine werkt?
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:22:59 #241
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117090597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!
Nee. Dat was een hoax.
pi_117091973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee. Dat was een hoax.
LOL
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:50:35 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117093044
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

LOL
pi_117095391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hej wat neem jij mee naar de HRH-Crash?
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:24:48 #245
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117095787
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef MindFever het volgende:

[..]

Hej wat neem jij mee naar de HRH-Crash?
Que?
pi_117095840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Que?
Morgen 23/09 HRH-meet?
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:47:25 #247
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_117097901
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is deel 65, het is in de voorgaande delen uitgebreid besproken met beelden.
zelf zoeken kan ook geen kwaad of weet je niet hoe een zoekmachine werkt?
Nee kan het niet vinden.
Doei
pi_117115450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.

Dacht of wist..
Eh, je weet na al die jaren toch ook wel dat ik het niet als 'n instorting zie ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_117117079
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dacht of wist..
Eh, je weet na al die jaren toch ook wel dat ik het niet als 'n instorting zie ?
Jawel, maar vanaf een uur of 14.00-15.00 die dag was men op de hoogte dat er sprake zou zijn van instortingsgevaar bij WTC7 (of dit nu reeel was of niet) en begon men de omgeving rond WTC7 te evacueren. De media had kortom de gelegenheid om voortijdig het verhaal op te pikken dat WTC7 op instorten stond.
pi_117117743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jawel, maar vanaf een uur of 14.00-15.00 die dag was men op de hoogte dat er sprake zou zijn van instortingsgevaar bij WTC7 (of dit nu reeel was of niet) en begon men de omgeving rond WTC7 te evacueren. De media had kortom de gelegenheid om voortijdig het verhaal op te pikken dat WTC7 op instorten stond.

op 45 sec, "the building is going to blow up"
Das echt wat anders dan instorten!
pi_117119400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]


op 45 sec, "the building is going to blow up"
Das echt wat anders dan instorten!
Dat klopt.
pi_117119518
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef francorex het volgende:

En blijf vooral kijken tot het einde.

Want dan wordt duidelijk gemaakt door het publiek wie de "crackpot" is.
pi_117123752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jawel, maar vanaf een uur of 14.00-15.00 die dag was men op de hoogte dat er sprake zou zijn van instortingsgevaar bij WTC7 (of dit nu reeel was of niet) en begon men de omgeving rond WTC7 te evacueren. De media had kortom de gelegenheid om voortijdig het verhaal op te pikken dat WTC7 op instorten stond.
Wie is " men " ? Brandweerlieden die napraten van wat superieuren hun meldden ?

quote:
Only seven firefighters made the claim that WTC 7 was going to collapse based on their own judgement. The rest heard from 'others' that WTC 7 was doomed.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread470095/pg1
Ennuh, dit is nog steeds iets heel anders dan voortijdig melding maken van het feit dat wtc7 plat lag.


Dit is geen verspreking ofzo, zoals deze verspreking:

quote:
CNN's Allen Dodds Frank was talking about, when he reported explosions and another building collapse at 10:45 am-- AFTER the north tower went down. Now Frank doesn't specifically mention WTC7 in his report, but the most logical assumption is that he was referring to WTC7 when he refers to 50 stories going down
http://covertoperations.b(...)olition-of-wtc7.html
Maar ja, maak daar maar 's 'n coherente theorie van.
Mislukte demo ? Past prima bij de getuigenissen van Jennings en Co.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_117127969
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wie is " men " ? Brandweerlieden die napraten van wat superieuren hun meldden ?

[..]
Dat zijn in ieder geval al 7 mensen die onafhankelijk van elkaar tot dezelfde conclusie zijn gekomen. Als je het oordeel van de superieuren meerekent, die o.m. gebaseerd was op metingen met een theodoliet waaruit bleek dat WTC7 instabiel begon te raken, heb je zelfs 8 onafhankelijke bronnen die het verhaal bevestigen. Dat lijkt me een vrij robuust argument.
quote:
Ennuh, dit is nog steeds iets heel anders dan voortijdig melding maken van het feit dat wtc7 plat lag.

[ afbeelding ]
Dit is geen verspreking ofzo, zoals deze verspreking:

[..]

Maar ja, maak daar maar 's 'n coherente theorie van.
Mislukte demo ? Past prima bij de getuigenissen van Jennings en Co.
Je hebt er niet aan gedacht dat die meldingen abusievelijk waren? De media begaat nooit vergissingen? Zeker niet op zo'n chaotische dag als deze? Tijdens het project-X feest gisteren in Haren gingen er geruchten rond dat er mensen doodgedrukt zouden zijn en die geruchten werden door de media opgepikt. Vergeleken met 9/11 was dat nog een heel overzichtelijke situatie. Als je het BBC-fragment beluisterd hoor je dan ook dat ze een flinke slag om de arm nemen: "the details are very very sketchy". Te denken dat hier een script achter steekt is volslagen absurd.

1. Het komt veel natuurlijker over als je de media gewoon zelf haar gang laat gaan.
2. In de media begaat men dagelijks vergissingen en blunders, waarom zou je ervan uitgaan dat zij een script wél foutloos zullen volgen? Dat zou niemand doen, ook de samenzweerders niet. Dus waarom zou je het risico lopen? Wat win je ermee? Niemand heeft mij dat kunnen uitleggen.

Het is een compleet overbodige, nodeloos ingewikkelde, veel te riskante, totaal niet parsimone verklaring. Tenzij je van mening bent dat Dr. Evil achter de aanslagen zit natuurlijk...

  vrijdag 28 september 2012 @ 16:44:41 #256
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_117357751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat klopt.
En daarvoor dat brandweerlieden dachten dat de toren zou instorten omdat er constant delen naar beneden bleven komen. 'Blowing up' heeft trouwens een iets bredere betekenis dan puur opblazen.
Doei
pi_117364152
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef Duderd het volgende:

[..]

En daarvoor dat brandweerlieden dachten dat de toren zou instorten omdat er constant delen naar beneden bleven komen. 'Blowing up' heeft trouwens een iets bredere betekenis dan puur opblazen.
onzin, waar staat dat?
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:03:08 #258
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117365644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onzin, waar staat dat?
quote:
Glossary of Fire Terms

blow-up—A sudden increase in fire intensity or rate of spread strong enough to prevent direct control or to upset control plans. Blow-ups are often accompanied by violent convection and may have other characteristics of a firestorm (see flare-up).
pi_117391142
Weet je, we kunnen nu wel weer blijven speculeren en allerlei zaken voor waar aannemen of er iets achter zoeken, geloof mij maar dat als dit inderdaad allemaal echt vooropgezet was de Amerikaanse regering dit allemaal verdomd goed heeft dichtgetimmerd, netzo als de dood van JF Kennedy.
  zondag 30 september 2012 @ 17:26:41 #260
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117428951
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:55 schreef Iwanius het volgende:
Weet je, we kunnen nu wel weer blijven speculeren en allerlei zaken voor waar aannemen of er iets achter zoeken, geloof mij maar dat als dit inderdaad allemaal echt vooropgezet was de Amerikaanse regering dit allemaal verdomd goed heeft dichtgetimmerd, netzo als de dood van JF Kennedy.
1. De Amerikaanse regering heeft haar zaakjes verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinloos.
2. De Amerikaanse regering heeft de moord op JFK verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinvol, want hoe weet jij dat de Amerikaanse regering iets dicht te timmeren had?
  zondag 30 september 2012 @ 20:51:07 #261
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_117438163
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]


op 45 sec, "the building is going to blow up"
Das echt wat anders dan instorten!
Dat klopt:

blow up
1. To come into being: A storm blew up.
2. To fill with air; inflate: blow up a tire.
3. To enlarge (a photographic image or print).
4. To explode: bombs blowing up.
5. To lose one's temper.

http://www.thefreedictionary.com/blow+up

blow up

1explode:
the car blew up as soon as it hit the wall
lose one’s temper:
Mum had blown up at Dad with more than her usual vehemence
2(of a wind or storm) begin to develop:
outside the sky was overcast and a wind had blown up
(of a scandal or dispute) emerge or become public:
a crisis blew up between the two countries in 1967
3inflate:
my stomach had started to blow up
blow someone up

informal, dated reprimand someone severely:
she got blown up by her boss for being late
blow something up

1cause something to explode:
they blew the plane up on the ground with dynamite
2inflate something:
a small pump for blowing up balloons
exaggerate the importance of something:
it was a domestic tiff which had been blown up out of all proportion
3enlarge a photograph or text:
I blew the picture up on a colour photocopier

http://oxforddictionaries(...)w?q=blow+up#blow__91
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_117543464
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

1. De Amerikaanse regering heeft haar zaakjes verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinloos.
2. De Amerikaanse regering heeft de moord op JFK verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinvol, want hoe weet jij dat de Amerikaanse regering iets dicht te timmeren had?
Omdat alle "bewijzen"aangeven dat het officiele verhaal omtrendt de dood van Kennedy niet klopt.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:21:13 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_117548341
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

1. De Amerikaanse regering heeft haar zaakjes verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinloos.
2. De Amerikaanse regering heeft de moord op JFK verdomd goed dichtgetimmerd --> BNW is zinvol, want hoe weet jij dat de Amerikaanse regering iets dicht te timmeren had?
kom op hé. Wat voor stalen plaat heb je voor je kop.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:32:26 #264
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117598306
quote:
15s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:15 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Omdat alle "bewijzen"aangeven dat het officiele verhaal omtrendt de dood van Kennedy niet klopt.
Alle? Wat een beroerde timmerlui die Amerikanen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:33:07 #265
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117598340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kom op hé. Wat voor stalen plaat heb je voor je kop.
De jouwe.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:44:12 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117598912
quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

De jouwe.
Het is een lease plaat? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:59:19 #267
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117599707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is een lease plaat? :)
Nee, ik kijk er alleen tegenaan. Recht voor m'n neus.
pi_117790543
quote:
15s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee, ik kijk er alleen tegenaan. Recht voor m'n neus.
Gebruik wat controlled demolition op dat ding joh.
pi_117794724
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Terecht het volgende:
Te denken dat hier een script achter steekt is volslagen absurd.
Tenzij je van mening bent dat Dr. Evil achter de aanslagen zit natuurlijk...

[ afbeelding ]
Wie weet was het geen fout?
'N goed natuurlijk overkomend script heeft ook z'n fouten.
Jij gaat er bij voorbaat al van uit dat het natuurlijk is, maar dan waarom kan die fout niet ook gescript zijn ?
Wie weet ging er bij Dr evil wel iets fout, in de vroege ochtend waren er meer verwarrende berichten, ging WTC 7 demo eerder fout, had het meteen neer moeten gaan , had 93 erop moeten crashen ?
De Dr Evil's bereidden ons via de MSM langzaam voor op het instorten van wtc7 door brand.
Tja, men zei het van te voren.. dus zal het wel door de brand komen.

Het supernatural script.

http://www.scribd.com/doc/63727047/9-11-and-THE-HARBINGERS
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:32:01 #270
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117924212
Je gaat nu wel erg de richting op van een extreem deterministisch geloof in het lot, waarbij alles wat je overkomt wordt geregisseerd door een God die een plan met jou voorheeft; of het geloof in The Secret, waarbij je met positieve gedachtes je leven zou kunnen controleren en alle nare dingen die je overkomen te wijten zijn aan een gebrek aan wilskracht. Het idee dat een almachtige schurk ieder minuscuul detail van zijn meesterplan zou gaan micro-managen tot op het punt dat er geen onderscheid meer is te maken tussen een compleet gescripte realiteit en een natuurlijk verloop van de dingen (het is m.a.w. dus compleet overbodig, tenzij de mens een soort robot is die niet in staat is tot zelfstandig handelen en denken en voor 100% geprogrammeerd moet worden - The Matrix is real!) is imo onder hetzelfde rijtje te scharen als het middeleeuwse geloof in Godsbestemming en de kinderlijke versie van karma zoals in The Secret. Het is barbaars.
pi_117931179
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef Terecht het volgende:
Je gaat nu wel erg de richting op van een extreem deterministisch geloof in het lot, waarbij alles wat je overkomt wordt geregisseerd door een God die een plan met jou voorheeft; of het geloof in The Secret, waarbij je met positieve gedachtes je leven zou kunnen controleren en alle nare dingen die je overkomen te wijten zijn aan een gebrek aan wilskracht. Het idee dat een almachtige schurk ieder minuscuul detail van zijn meesterplan zou gaan micro-managen tot op het punt dat er geen onderscheid meer is te maken tussen een compleet gescripte realiteit en een natuurlijk verloop van de dingen (het is m.a.w. dus compleet overbodig, tenzij de mens een soort robot is die niet in staat is tot zelfstandig handelen en denken en voor 100% geprogrammeerd moet worden - The Matrix is real!) is imo onder hetzelfde rijtje te scharen als het middeleeuwse geloof in Godsbestemming en de kinderlijke versie van karma zoals in The Secret. Het is barbaars.
Dat laatste neem ik niet heel serieus, was meer om te laten zien dat er imo opvallend veel (gescripte) symboliek aanwezig was/is op ground zero.
Mijn verklaring/uitleg voor 'n evt script (ging er iets mis, ook 'n goed natuurlijk overkomend script heeft bloopers, etc) daar sta ik wel achter.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 20 december 2012 @ 13:06:53 #272
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120548389

Toch wel veel nieuwe zaken aan elkaar geknoopt. :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120628388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:06 schreef Lambiekje het volgende:

Toch wel veel nieuwe zaken aan elkaar geknoopt. :)
Dat zeg je goed; aan elkaar geknoopt.
pi_120628530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:06 schreef Lambiekje het volgende:

Toch wel veel nieuwe zaken aan elkaar geknoopt. :)
Had hem ook al gezien..goed gemaakt.

'n andere kijk:


[ Bericht 18% gewijzigd door Resonancer op 22-12-2012 11:40:52 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:01:02 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121243142
quote:
hete gaswolken, die auto's in de fik zetten, maar geen mens heeft brandwonden, erg vreemd
  maandag 14 januari 2013 @ 16:37:28 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121551940
http://www.veteranstoday.(...)rager-final-version/

http://www.veteranstoday.(...)e-of-the-911-puzzle/

http://globalrumblings.bl(...)8Global+Rumblings%29

bovenstaande links gaan over, het stof, nano thermite, explosieven, metingen, helicopters boven new york
  maandag 14 januari 2013 @ 18:41:02 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121557031
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef THEFXR het volgende:
http://www.veteranstoday.(...)rager-final-version/

http://www.veteranstoday.(...)e-of-the-911-puzzle/

http://globalrumblings.bl(...)8Global+Rumblings%29

bovenstaande links gaan over, het stof, nano thermite, explosieven, metingen, helicopters boven new york
Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2013 @ 19:29:01 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121559389
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?
ik dacht bij 800, de links zijn wel chronologisch geplaatst.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:34:06 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121559730
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik dacht bij 800, de links zijn wel chronologisch geplaatst.
Zou ook wel kunnen ja. In ieder geval geen goed teken voor de capaciteiten van de schrijver...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2013 @ 19:39:17 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121560046
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou ook wel kunnen ja. In ieder geval geen goed teken voor de capaciteiten van de schrijver...
haha, daar draait het meestal wel op uit, ik denk niet dat er veel mensen zijn met de juiste kennis, die het kunnen debunken, dat is nl het probleem met die stukken.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:42:13 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121560238
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

haha, daar draait het meestal wel op uit, ik denk niet dat er veel mensen zijn met de juiste kennis, die het kunnen debunken, dat is nl het probleem met die stukken.
Erm, ik heb het over de capaciteiten van Chuck Boldwyn, die die claims zo te zien maakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2013 @ 20:09:47 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121561998
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm, ik heb het over de capaciteiten van Chuck Boldwyn, die die claims zo te zien maakt.
oh, ik dacht over Jeff Prager.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:14:32 #284
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121576100
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen nog naar de 2de link gekeken, maar die schrijver weet niet bijzonder veel van bouwkunde en hoe materialen zich gedragen af he? Ik zie bijv weer dingen over staal dat niet heet was om te smelten langs komen. Elke persoon die iets over dat onderwerp weet kan je vertellen dat dat niet nodig is om het te verzwakken. Wat was het ook al weer? Halve kracht bij 600 graden?
Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NIST
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:17:11 #285
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121576214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NIST
We waren het toch er over eens dat de zaak is opgeblazen?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 01:56:02 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121578465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NIST
Wat heeft het NIST daar mee te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_121589010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah je vertrouwd dus nog steeds op de sukkels van NIST
Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:06:34 #288
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_121589140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.
Yoda, jij bent het?
pi_121589194
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Yoda, jij bent het?
_O- :X
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:16:51 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121589552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maakt toch geen reet uit niet meer...alleen jammer dat er zijn nog mensen die gelooft het officiele verhaal nog steeds.
Dat staat volledig los van het punt over de sterkte van staal bij verschillende temperaturen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_121603089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat staat volledig los van het punt over de sterkte van staal bij verschillende temperaturen...
Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.
Als je kan die hele 911 gedoe zien als een grote hollywood productie(alles nep net als die maan-landingen) dan zijn die discussies over 'jumpers',piloten,sterkte van staal,gebouwen vallen met free-fall spoed,hysterische,emotioele telefoon gesprekken van die toren en onmogelijk telefoon gesprekken van vluchten(for extra hollywoodesque emotional special effects),helden in t vleigtuigen,thermite,thermate,mini-nukes,beam weapons....enz.enz. dan zijn die bovenstaande gewoon afwijkingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 18:53:01 #292
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121604008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.
Als je kan die hele 911 gedoe zien als een grote hollywood productie(alles nep net als die maan-landingen) dan zijn die discussies over 'jumpers',piloten,sterkte van staal,gebouwen vallen met free-fall spoed,hysterische,emotioele telefoon gesprekken van die toren en onmogelijk telefoon gesprekken van vluchten(for extra hollywoodesque emotional special effects),helden in t vleigtuigen,thermite,thermate,mini-nukes,beam weapons....enz.enz. dan zijn die bovenstaande gewoon afwijkingen.
En dan ook nog 9/11 scamsites die om donaties vragen voor een nieuw onderzoek, wat er nooit gaat komen.
pi_121604434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

En dan ook nog 9/11 scamsites die om donaties vragen voor een nieuw onderzoek, wat er nooit gaat komen.
Dat ook ja - daarom denk ik dat die zogenaamde 'truth' movement is ook niet goed bezig.
Ik wil graag de waarheid weten maar niet zo'n iemands 'acceptable' versie ervan.
Ik vind September Clues t beste.....en ze vragen niet voor donaties.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:06:51 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121607539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die toren waren naar beneden gebracht met conventionele demolition methoden dus het heeft niet veel te maken met temperaturen .....en wat wij hebben gezien op tv was ook niet hoe het is gegaan.
Als je kan die hele 911 gedoe zien als een grote hollywood productie(alles nep net als die maan-landingen) dan zijn die discussies over 'jumpers',piloten,sterkte van staal,gebouwen vallen met free-fall spoed,hysterische,emotioele telefoon gesprekken van die toren en onmogelijk telefoon gesprekken van vluchten(for extra hollywoodesque emotional special effects),helden in t vleigtuigen,thermite,thermate,mini-nukes,beam weapons....enz.enz. dan zijn die bovenstaande gewoon afwijkingen.
Ja... als je rare aannames maakt kan je tot rare conclusies komen he...
Wat ik zeg is dat het niet smelten van het staal niet als argument gebruikt kan worden tegen het instorten door vuur.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_121631930
Ik heb een vraag voor de thruthers. Tijd terug hadden we het over de brand in het WTC. Sommigen gaven aan dat die er niet was.
Ik heb een hele tijd moeten zoeken, maar dit filmpje even kijken, en dan vanaf 3:54.
Hoezo geen brand?

http://www.vidjin.com/jum(...)-lest-we-forget.html

[ Bericht 35% gewijzigd door Fiddlergurl op 16-01-2013 13:05:09 (link werkte niet) ]
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_121632349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb een vraag voor de thruthers. Tijd terug hadden we het over de brand in het WTC. Sommigen gaven aan dat die er niet was.
Ik heb een hele tijd moeten zoeken, maar dit filmpje even kijken, en dan vanaf 3:54.
Hoezo geen brand?

http://www.vidjin.com/jum(...)-lest-we-forget.html

Die footage is niet echt.Het zijn computer generated images.
Hier heb je die hele 'jumpers' gebeurtenissen uitgelegd in 'n eenvoudig manier.

http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f

En ja - ik weet dat het moeillijk te geloven is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:22:07 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121632709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die footage is niet echt.Het zijn computer generated images.
Hier heb je die hele 'jumpers' gebeurtenissen uitgelegd in 'n eenvoudig manier.

http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f

En ja - ik weet dat het moeillijk te geloven is.
Wat nou als de video's en websites waar je dat idee vandaan hebt nou allemaal nep zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_121633268
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat nou als de video's en websites waar je dat idee vandaan hebt nou allemaal nep zijn?
Er is maar een website.....die meeste 'truth' sites wil/durft niks zeggen over media fakery.
Het gaat niet over videos die ze hebben zelf gemaakt.....ze analyseren officiele filmjes enz.
Bvb ....de maat van die ramen en mensen klopt niet.....maar dat kan je lezen in de thread.....sorry ik heb niet erg veel tijd om t goed te uitleggen in t Nederlands of Engels.....ik moet wat werk doen nu.
Als je de tijd nemen om die thread goed lezen en die discussie en meningen lezen misschien vind jij ook dat het klopt en er is heel veel verkeerd met die 911 beelden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:57:59 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121634269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is maar een website.....die meeste 'truth' sites wil/durft niks zeggen over media fakery.
Het gaat niet over videos die ze hebben zelf gemaakt.....ze analyseren officiele filmjes enz.
Bvb ....de maat van die ramen en mensen klopt niet.....maar dat kan je lezen in de thread.....sorry ik heb niet erg veel tijd om t goed te uitleggen in t Nederlands of Engels.....ik moet wat werk doen nu.
Als je de tijd nemen om die thread goed lezen en die discussie en meningen lezen misschien vind jij ook dat het klopt en er is heel veel verkeerd met die 911 beelden.
Erm nee :P Ik heb vrij veel gelezen en gekeken, en ik kom niet tot die conclusie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:22:18 #300
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_121635134
gaan we weer inclusief smiley

Heb je die thread die hij bedoelt ook daadwerkelijk gelezen gelezen of bedoel je zoals gewoonlijk weer ik weet alles en hoef niks meer te lezen

en het dan vinden dat mensen hier wegblijven
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:27:40 #301
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121635341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:22 schreef DeMolay het volgende:
gaan we weer inclusief smiley

Heb je die thread die hij bedoelt ook daadwerkelijk gelezen gelezen of bedoel je zoals gewoonlijk weer ik weet alles en hoef niks meer te lezen

en het dan vinden dat mensen hier wegblijven
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt joh? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')