abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116719812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dat is alleen tot dun stof geplet door een stalen toren?, er zat nog veel meer staal in, dan beton
:'). Jouw begrijpertje is niet al te groot hè?
pi_116719890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

:'). Jouw begrijpertje is niet al te groot hè?
ik acteer dat, maar agree to disagree?
pi_116719992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik acteer dat, maar agree to disagree?
Jij acteert helemaal niet, goochem.
pi_116720397
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jij acteert helemaal niet, goochem.
lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...
die yanks hebben wel 2 grote op Japan geflikkerd :{
pi_116722034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...
die yanks hebben wel 2 grote op Japan geflikkerd :{
Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
  donderdag 13 september 2012 @ 00:11:49 #107
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116722793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom ?
Omdat het onherroepelijk in het oog loopt en er helemaal geen reden is om burgerdoelen aan te vallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116722841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.
maar het zijn niet de nukes van de jaren 40,50 maar 4de generatie nukes, alles heeft zijn vooruitgang ook de nukes.
Ik snap dat het moeilijk voor te stellen is,maar de USGS zie ik niet false data verschaffen wat juist op nukes wijst?
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/
pi_116722978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.
maar het zijn niet de nukes van de jaren 40,50 maar 4de generatie nukes, alles heeft zijn vooruitgang ook de nukes.
Ik snap dat het moeilijk voor te stellen is,maar de USGS zie ik niet false data verschaffen wat juist op nukes wijst?
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/
Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?
pi_116723098
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?
hier staat het met behulp van grafieken uitgelegd
http://www.datafilehost.com/download-b128ac41.html
pi_116724849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier staat het met behulp van grafieken uitgelegd
http://www.datafilehost.com/download-b128ac41.html
Wil je het gewoon uitleggen aub? O-)
pi_116725935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je het gewoon uitleggen aub? O-)
nuclear fission heeft plaatsgevonden dmv:
uranium is afgebroken tot Thorium en helium>Lithium
de gevonden waarden voor Barium en strontium zijn extreem hoog.

In dit geval is het uranium al snel afgebroken tot andere elementen, waarbij vroeger dit uranium bleef liggen, als gevolg van een nuclear event.
pi_116727313
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

donderdag 13 september 2012 @ 08:31:26 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116730634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:

straks ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 september 2012 @ 08:58:46 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116731000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Omdat de moeite die je ervoor moet doen en de risico's die je loopt niet opwegen tegen de mogelijke winst die ermee te behalen valt. Alle mogelijke motieven die hier zijn genoemd kun je met veel eenvoudigere en minder riskante methodes ondervangen.
Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 09:01:51 #116
52357 Lambiekje
pi_116731054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...

Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 september 2012 @ 09:44:37 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116731937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...

Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
hoo wacht,

Obama regelt wel dat we een hoverboard krijgen in 2015.

niet bitchen op Obama!! })
pi_116732273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)
Alpha kenny one
  donderdag 13 september 2012 @ 12:48:49 #119
52357 Lambiekje
pi_116737529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoo wacht,

Obama regelt wel dat we een hoverboard krijgen in 2015.
[ afbeelding ]

niet bitchen op Obama!! })
ohjonngens men wil hoe dan ook de BTTF-hooverboard in 2015 hebben. Want stel je voor dat kinderen denken ...
  donderdag 13 september 2012 @ 12:50:25 #120
52357 Lambiekje
pi_116737586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef falling_away het volgende:

[..]

Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)
nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:02:50 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116739796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.
wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?

en zou je ook kunnen aangeven wat er werkelijk is gebeurt op 11-09-2001?
met jou documentatie, denk ik dat je de hele dag wel kan invullen ;)
pi_116741849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.
Daar had je WTC7 echt niet voor hoeven opblazen hoor.
pi_116742150
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 september 2012 @ 15:18:53 #124
52357 Lambiekje
pi_116742384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?
hier staat wel een aardige beschrijving
iig niet de politici dus.

quote:
en zou je ook kunnen aangeven wat er werkelijk is gebeurt op 11-09-2001?
dat zullen we nooit exact weten. .. maar wel duidelijker dan het onzinnige officiele.
http://www.911docs.net/

quote:
met jou documentatie, denk ik dat je de hele dag wel kan invullen ;)
pi_116742467
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Nee dat is niet raar.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:06 #126
52357 Lambiekje
pi_116742552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Terecht het volgende:

[..]

Daar had je WTC7 echt niet voor hoeven opblazen hoor.
dat klopt.. en het was dan ook naar mijn idee een fout dat het pas paar uur later viel. Als het vrijwel direct na instorten van de torens was er nooit Smoking Gun geweest.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:57 #127
52357 Lambiekje
pi_116742578
quote:
911 Commission was dan ook een farce. Het is dan ook absurd dat sommige hier zweren bij dat stupide boek.
pi_116742687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat klopt.. en het was dan ook naar mijn idee een fout dat het pas paar uur later viel. Als het vrijwel direct na instorten van de torens was er nooit Smoking Gun geweest.
Als jij het daar ook mee eens bent dan hadden de samenzweerders dat toch ook kunnen bedenken, dat het een onzinnig idee is om het WTC7 op te blazen?
pi_116743448
Al-Qaida zet video 2 daders van aanslagen 9/11 online

De terroristische organisatie al-Qaida heeft een video-opname van twee daders van de aanslagen van 11 september 2001 op het internet verspreid. Volgens de Amerikaanse SITE Intelligence Group kaderen de twee hun daad in de strijd voor de verdrijving van de Amerikaanse troepen uit het Arabische schiereiland.

Salim al-Hazmi en Khaled al-Mihdar, twee van de negentien kapers die vier vliegtuigen kaapten op 11 september 2001, lezen hun testament voor op de video-opname. De video werd gemaakt door As-Sahab, de mediatak van al-Qaida.

De Saoediër Al-Mihdar, die in januari 2000 in de Verenigde Staten aangekomen zou zijn, zegt dat "de Arabische leiders heel ver gegaan zijn in het verraad van hun natie, en de christelijke Amerikanen toegestaan hebben voet aan de grond te krijgen in de wieg van de twee heilige plaatsen" van de islam, Mekka en Medina.

Waardigheid moslims herstellen
Al-Hazmi, ook een Saoediër, zegt dat zijn daad kadert "in de jihad tegen de Verenigde Staten en zij die hen steunen". De Al-Aqsamoskee in Jeruzalem "is geschonden (...) en het Arabische schiereiland zit vol Amerikaanse en Britse troepen die God bestrijden". Hij verzekert dat zijn daad bedoeld is "om de waardigheid van de moslims te herstellen" en de westerse troepen uit het Arabische schiereiland te verdrijven.

Bij de aanslagen van 9/11 lieten ongeveer 3.000 mensen het leven in New York, Washington en Shanksville. Vijftien van de negentien daders waren Saoediërs.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-9-11-online.dhtml
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:48:29 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116743458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hier staat wel een aardige beschrijving
iig niet de politici dus.

[..]

dat zullen we nooit exact weten. .. maar wel duidelijker dan het onzinnige officiele.

[..]

oke maar wat denk jij wat er die dag gebeurt is en hoe?
normaal heb je een heel antwoord klaar liggen...
valt me beetje van je tegen Lambiekje _O-
  donderdag 13 september 2012 @ 16:55:17 #131
52357 Lambiekje
pi_116746058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als jij het daar ook mee eens bent dan hadden de samenzweerders dat toch ook kunnen bedenken, dat het een onzinnig idee is om het WTC7 op te blazen?
Niet als je beseft dat het HQ-911 daarzat en dat de paperassen van Enron opgeslagen lag. Plus dat veel van de overheid en militaire instanties gestationeerd waren daar.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:57:15 #132
52357 Lambiekje
pi_116746137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke maar wat denk jij wat er die dag gebeurt is en hoe?
normaal heb je een heel antwoord klaar liggen...
valt me beetje van je tegen Lambiekje _O-
ik werk ook nog gewoon hoor ...
pi_116746534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee dat is niet raar.
Tuurlijk is het raar - net als alle aspecten van het hele gedoe.

IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.
Really - some people had better get over themselves and at least start to realise that the world is being run by a bunch of psychopaths.....they 've always been there - in politics,finance,big business,religion,media,military,science, every pillar of the establishment - but there seems to be more of them lately.
I think thats how they managed to get so many bit-playing actors and some hollywood people involved - there seem to be more people than we would expect who get their kicks from being involved in something secret - it makes the fuckers feel important...when in actual fact they are sad,depressed nobodies,desperate for some action in their shitty little, unsuccessful, dull,unhappy lives,half brainwashed by hollywood action movies and so-called patriotism. Scumbags.

Interesting times folks!

Rant over. Thank You! :)

They should spend more time masturbating about being 007 and Diehard and any other stupid hollywood 'thriller'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116746840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

IF the official were true, there would be no questions - but yet there are hundreds.

je bedoelt net zoals met de aanslag op JFK, de maanlanding etc. etc.?
vragen zijn ALTIJD te vinden bij IEDERE gebeurtenis
Alpha kenny one
pi_116751442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik werk ook nog gewoon hoor ...
edit, :N

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 13-09-2012 19:39:01 ]
  donderdag 13 september 2012 @ 19:38:01 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116751652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

reactie op geedite post
nee joh hij loopt stage bij de AIVD daarom weet hij zoveel.
je pikt wat op tijdens je koffie ronde c_/

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 13-09-2012 19:39:33 ]
pi_116755974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet als je beseft dat het HQ-911 daarzat en dat de paperassen van Enron opgeslagen lag. Plus dat veel van de overheid en militaire instanties gestationeerd waren daar.
En daarvoor moesten ze het hele gebouw opblazen? Waren hun plannen gebeiteld in steen of wat?

Dr Evil: "What a delightfully evil plan: unbelievably stupid in its conception, pointlessly baroque and excessive in its particulars. Just how my mojo likes it. MUAHAHAHAHA."
pi_116756255
quote:

[..]

Nee. Een technisch onderzoek is van een hele andere aard dan het onderzoek waarmee de 9/11-commissie belast was. Fysische processen vs menselijk en institutioneel handelen. Bovendien waren die technische onderzoeken al ruimschoots aan de gang/voltooid toen de 9/11-commissie aan het werk ging.
quote:
Really - some people had better get over themselves and at least start to realise that the world is being run by a bunch of psychopaths.....they 've always been there - in politics,finance,big business,religion,media,military,science, every pillar of the establishment - but there seems to be more of them lately.
I think thats how they managed to get so many bit-playing actors and some hollywood people involved - there seem to be more people than we would expect who get their kicks from being involved in something secret - it makes the fuckers feel important...when in actual fact they are sad,depressed nobodies,desperate for some action in their shitty little, unsuccessful, dull,unhappy lives,half brainwashed by hollywood action movies and so-called patriotism. Scumbags.

Interesting times folks!

Rant over. Thank You! :)

They should spend more time masturbating about being 007 and Diehard and any other stupid hollywood 'thriller'.
Als er geen vragen zouden zijn zou dat pas echt verdacht zijn.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:43:31 #139
52357 Lambiekje
pi_116758906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef falling_away het volgende:

[..]

je bedoelt net zoals met de aanslag op JFK, de maanlanding etc. etc.?
vragen zijn ALTIJD te vinden bij IEDERE gebeurtenis
daar mankeert dan ook van alles aan de officiele lezing
  donderdag 13 september 2012 @ 22:03:23 #140
235357 TitusPullo
pi_116760211
quote:

[..]

It's impossible to explain every aspect of any given event, let alone an event of this magnitude.

quote:
My word, this is a challenge to our entire understanding of world history! Too bad you didn't allow for the existence of psychopaths aspiring to run the world and bent on ousting the psychopaths currently in charge.

quote:
I do believe you have the two camps confused.

quote:
Interesting times folks!
And yet another platitude.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 13 september 2012 @ 23:34:48 #141
52357 Lambiekje
pi_116764996
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

En daarvoor moesten ze het hele gebouw opblazen? Waren hun plannen gebeiteld in steen of wat?
De plannen waren nog niet bedacht ten tijde van onzinverhaal uit Nazareth/Bethlehem. Maar wel ten tijden dat WordPerfect 4.2 nog maar amper gecompileerd was.
  donderdag 13 september 2012 @ 23:37:44 #142
235357 TitusPullo
pi_116765109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De plannen waren nog niet bedacht ten tijde van onzinverhaal uit Nazareth/Bethlehem. Maar wel ten tijden dat WordPerfect 4.2 nog maar amper gecompileerd was.
Wat?
  donderdag 13 september 2012 @ 23:38:24 #143
52357 Lambiekje
pi_116765146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat?
wanneer 911 bekokstoofd is.

lees de vraag van Terecht... en mijn antwoord:)
pi_116766853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar mankeert dan ook van alles aan de officiele lezing
...... I rest my case
Alpha kenny one
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:13:37 #145
52357 Lambiekje
pi_116769192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:39 schreef falling_away het volgende:

[..]

...... I rest my case
Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
pi_116769556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

It's impossible to explain every aspect of any given event, let alone an event of this magnitude.

There are even simple questions that have not been answered and simple aspects that have not been explained that should be quite straightforward.
Anyhoos - I really don't want to go through all this again.....many of us are never going to radically change each others minds cos its a question of your own perspective.Most people already know now that there are many things wrong with the official story...unfortunately its happened a bit too late am afraid.

Its funny that there are people out there that really do beleive everything and anything the authorities and their media whores tell them.
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:55 #147
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116769945
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
Hoe dom is het te veronderstellen dat hij dat doet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef Tingo het volgende:

(..) Its funny that there are people out there that really do beleive everything and anything the authorities and their media whores tell them.
Voor Tingo geldt dezelfde vraag overigens.

Jullie denktrant doet me aan Bush jr. denken: "Either you are with us, or you are with the terrorists.".
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:50:35 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?

vrijdag 14 september 2012 @ 09:53:11 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116770118
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116770259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef Terecht het volgende:

Jullie denktrant doet me aan Bush jr. denken: "Either you are with us, or you are with the terrorists.".
Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult! :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:01:49 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult! :)
Oh, maar jullie hebben nog véél meer gemeen met Bush en zijn kornuiten dan je denkt hoor. Heb je ff? Ik noem een klimaathoax.
pi_116770332
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:06:35 #153
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:08:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116770516
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

Ik ben er ook bang voor.
pi_116770610
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
oh en btw....jij heb ook interesse in hollywood geschiedenis toch?
Misschien weet je niet hoe diep 'n relatie er is tussen het militaire-intelligence en hollywood?
They've been in cahoots making propaganda films for decades.
pi_116773143
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat voor 'ironie' ?
pi_116773934
quote:
Helemaal een farce,jah :r
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:08 #158
52357 Lambiekje
pi_116773973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?

yep
pi_116774019
quote:

Nice :Y
pi_116775856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Helemaal een farce,jah :r
Maar een van 100's van feiten dat the general public weet er niks van.
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:59:29 #161
52357 Lambiekje
pi_116775909
quote:

Ik kan niet begrijpen hoe iemand nog met droge ogen kan beweren dat de officiele lezing de enige juiste.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:20:27 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116776635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor 'ironie' ?
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

yep
Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:
quote:
Poe's Law is an axiom suggesting that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of religious or other fundamentalism and its genuine proponents, since they both seem equally insane. For example, some conservatives consider noted homophobe Fred Phelps to be so over-the-top that they argue he's a "deep cover liberal" trying to discredit more mainstream homophobes.
http://rationalwiki.org/wiki/Poes_Law
Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 13:28:24 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:05 #163
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116778399
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:04:15 #164
326760 Duderd
pi_116778444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

[..]

Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:

[..]

Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.
_O_ Jij hebt volkomen gelijk!
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:06:41 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116778552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven.
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:12:23 #166
326760 Duderd
pi_116778779
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:45 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116778934
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Duderd het volgende:

[..]

Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
klinkt als Deep Impact met een fleugje Holes en een grote dosis comando.
de enige film was Pulp Fiction John Travolta ... ;)
pi_116779093
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
pi_116779573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Alpha kenny one
pi_116779933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:42:52 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779940
Of Hollywood propagandafilms maakt in opdracht van het DoD weet ik niet, dat het Amerikaanse departement van defensie sommige Hollywoodfilms subsidieert is algemeen bekend; Top Gun bijv. Een ander bekend voorbeeld is de film Apocalypse Now. Die film was te kritisch volgens het DoD en daarom moest de regisseur helikopters van het Filipijnse leger gebruiken om de fameuze helikopteraanvalscene te filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 14:49:36 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:22 #172
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:47 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116780008
quote:

[..]

nooit the great dictator gezien?
;)
pi_116782694
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
Dankje.
pi_116783957
quote:

[..]

Excuses voor de sarcasme.

AUB:

http://blogs.ischool.berk(...)america-during-wwii/

From the 1920’s the movie industry was becoming established as an industry. But soon there was a stigma that started surrounding Hollywood in the early 20’s as actors and directors were convicted of scandals that caused the public to start protesting the immorality of the industry. This led to the Motion Pictures Producers and Distributors Association in 1922, headed by Will Hays. Hays strived to reinstitute morality into the reputation of the movie industry, mainly through the Motion Picture Production Code in 1934. Through the 1915 Supreme Court case Film Corporation v. Industrial Commission of Ohio, movies were judged to be a business and not an art, giving it no protection under the First Amendment. As a result, the Production Code was a self-regulating measure to keep the government from trying to shut it down. With the Production Code, we can see the ways in which the government was using its back hand to indirectly control the content that was released. It was during WWII when it would start working directly with Hollywood to send a very specific image about the war into the public.

During WWII, the government worked with Hollywood directly in order to use films as a powerful tool to promote the war.
pi_116786447
Italian Supreme Court head calls for international 9/11 inquiry

quote:
Fernando Imposimato, the President of the Italian Supreme Court, has raised the call for a criminal investigation of 9/11, comparing the terror attacks to the declassified "false flag" incidents carried out by the CIA in Italy under Operation Gladio.

"The 9/11 attacks were a global state terror operation permitted by the administration of the USA, which had foreknowledge of the operation yet remained intentionally unresponsive in order to make war against Afghanistan and Iraq," Imposimato declared in a letter published on Sunday by the Journal of 9/11 Studies.
Ik zeg doen *O*
pi_116787827
quote:
wow! thanks!
At last ! someone else with the gonads to take it on!
pi_116790038
Topic opgeschoond.

Laten we even ontopic blijven en niet over elkaar praten, maar over 9/11.
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:36:10 #179
235357 TitusPullo
pi_116790481
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Gray op 14-09-2012 19:42:44 (kappen) ]
pi_116794419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Duderd het volgende:

[..]

De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.
lol...met alle respect, maar op z'n fok's: "onder welke steen zat jij? "

De NOS slikt de VS propaganda als zoete koek:

http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

En produceert het zelf ook:

http://nos.nl/video/25937(...)ivik-en-wilders.html
laatste 20 seconden.

sneaks..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116801070
Kijk over 9/11 eens naar deze docu..(ja ik weet het , er zijn er velen)..maar toch..deze had ik nog niet gezien..(het derde filmpje) "The ultimate con(spiracy"
http://rabbithole2.com/store.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door Maron op 14-09-2012 23:19:29 (aanvulling) ]
pi_116801934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Maron het volgende:
Kijk over 9/11 eens naar deze docu..(ja ik weet het , er zijn er velen)..maar toch..deze had ik nog niet gezien..(het derde filmpje) "The ultimate con(spiracy"
http://rabbithole2.com/store.htm
hier staan ze allemaal, heb ze ook allemaal gezien.

zaterdag 15 september 2012 @ 08:12:39 #183
52357 Lambiekje
pi_116808059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier staan ze allemaal, heb ze ook allemaal gezien.

http://sprword.com/9_11.html
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:40:56 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116816527
quote:
ow heerlijk deze is ronduit briljant :D
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:18:23 #186
326760 Duderd
pi_116832701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

lol...met alle respect, maar op z'n fok's: "onder welke steen zat jij? "

De NOS slikt de VS propaganda als zoete koek:

En produceert het zelf ook:

http://nos.nl/video/25937(...)ivik-en-wilders.html
laatste 20 seconden.

sneaks..
Sorry maar hier kan ik niet in meegaan. Racisme bijvoorbeeld is in het begrip van de samenleving een stuk breder dan de van dalen beschrijft. Maar dat is geen discussie voor hier.
Doei
pi_116840126
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:18 schreef Duderd het volgende:

[..]

Sorry maar hier kan ik niet in meegaan. Racisme bijvoorbeeld is in het begrip van de samenleving een stuk breder dan de van dalen beschrijft. Maar dat is geen discussie voor hier.
Ik reageer op je opm dat de NOS " wel te vertrouwen is " Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_116841203
Terecht in deze 'discussie' _O_
pi_116841880
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:

Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
Hussein en leger "vermoorde pasgeboren baby's" en 1 getuige had gelogen??
Waardoor de USA(Bush 1)in 1991 Iraq aanviel?Na sancties?

:+
  zondag 16 september 2012 @ 12:09:07 #190
326760 Duderd
pi_116842031
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik reageer op je opm dat de NOS " wel te vertrouwen is " Het koeweitse couveuse verhaal is je onbekend ?
Dus een leugen van een lid van de koninklijke familie van Koeweit is propaganda van de nos en/of de VS? In dat geval heeft de hele wereld inderdaad meegedaan aan de propaganda van de VS door het geloven in Tania Head...
Doei
  zondag 16 september 2012 @ 12:17:32 #191
52357 Lambiekje
pi_116842319

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 16-09-2012 13:35:15 (foei) ]
pi_116844738
quote:
18s.gif Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef Duderd het volgende:

[..]

Dus een leugen van een lid van de koninklijke familie van Koeweit is propaganda van de nos en/of de VS? In dat geval heeft de hele wereld inderdaad meegedaan aan de propaganda van de VS door het geloven in Tania Head...
Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide. En dan zou ik niet aan de berichtgeving van de NOS mogen twijfelen ?
Of moet ik denken, ach ze verkopen allemaal leugens dus was het niet zo erg ? En nu zullen ze het wel niet meer doen ?

Als in nieuwsitems massa immigratie in NL als vaststaand feit wordt gebracht is zie ik dit als propaganda en kijk ik er met zeer veel voorbehoud naar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 16-09-2012 13:26:57 ]
Eisenhower1961.
  zondag 16 september 2012 @ 19:17:32 #193
326760 Duderd
pi_116858847
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide. En dan zou ik niet aan de berichtgeving van de NOS mogen twijfelen ?
Of moet ik denken, ach ze verkopen allemaal leugens dus was het niet zo erg ? En nu zullen ze het wel niet meer doen ?
Ik ben bereid mijn mening aan te passen als jij me van de benodigde bronnen kan voorzien. Het is natuurlijk kul dat een nieuwszender nooit aan propaganda zou doen o.i.d... ik dit echter in dit geval niet zomaar aannemen.
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Resonancer het volgende:
Als in nieuwsitems massa immigratie in NL als vaststaand feit wordt gebracht is zie ik dit als propaganda en kijk ik er met zeer veel voorbehoud naar.
Dat is een mening en die kunnen verschillen :)

Eventueel reageren via DM ik weet niet in hoeverre we hier offtopic aan het gaan zijn..
Doei
pi_116859816
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Duderd het volgende:

[..]

Ik ben bereid mijn mening aan te passen als jij me van de benodigde bronnen kan voorzien.
Bronnen waarover ?
Eisenhower1961.
  zondag 16 september 2012 @ 20:19:23 #195
326760 Duderd
pi_116862102
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bronnen waarover ?
quote:
Het was niet alleen 'n leugen van een lid van de Koninklijke familie van Koeweit, het was 'n door de VS zorgvuldig opgezette PR campagne die ook de NOS napapagaaide.
Doei
pi_116862744
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Duderd het volgende:
Eventueel reageren via DM ik weet niet in hoeverre we hier offtopic aan het gaan zijn..
Zet anders samen de discussie voort in:
Propaganda en deceptie in de massamedia #2
pi_116864717
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Duderd het volgende:

[..]

[..]

De eerder geplaatste link niet gelezen ?
Allom bekend dat hier 'n reclamebureau uit de VS achterzat:

@ Gray doe ik, ik vind het niet geheel off topic , bepaalde bassiskennis moet je imo wel hebben om je oordeel over 9-11 'n btje realistisch te houden.

on topic:

Goed nieuws voor de duizenden zieke hulpverleners:

quote:
'9/11'-hulpverleners krijgen kankerbehandeling vergoed
http://www.ad.nl/ad/nl/77(...)deling-vergoed.dhtml
En nog steeds komen er nieuwe documenten vrij;

quote:
'Bush al vaker gewaarschuwd voor aanslagen 9/11'

Reeds voor de fameuze geheime nota van 6 augustus 2001 waren de Amerikaanse president George Bush en zijn topmedewerkers al herhaaldelijk gewaarschuwd voor een op handen zijnde operatie van al-Qaida. Dit heeft journalist Kurt Eichenwald in The New York Times geschreven.

Geen alarm
Neoconservatieve Republikeinen zagen de ernst van de situatie echter veel minder erg in dan de CIA. Zij hielden voor dat Bin Laden de CIA had misleid om de aandacht af te leiden van de Iraakse leider Saddam Hoessein die toen voor die 'neo-cons' - in het bijzonder in het Pentagon - als een 'veel grotere bedreiging' gold.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aanslagen-9-11.dhtml
naieve modus aan:
Bovenstaande laatste alinea maakt wel duidelijk dat 'n incompetente CIA niet de hoofdoorzaak is van 9-11 maar dat de politiek bewust besloot om niets te doen. LIHOP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-09-2012 23:12:06 ]
Eisenhower1961.
pi_116865044
Al schijnt het toch ook dat de CIA nog contact onderhield met Bin Laden net voor zijn dood? Dat zij zelfs zijn therapie regelden voor zijn nierziekte?
  zondag 16 september 2012 @ 20:58:18 #199
326760 Duderd
pi_116865374
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef Gray het volgende:
Al schijnt het toch ook dat de CIA nog contact onderhield met Bin Laden net voor zijn dood? Dat zij zelfs zijn therapie regelden voor zijn nierziekte?
Zo zag ik vorige week in de docu van national geographic dat men inderdaad bewust was van het feit dat er 'mogelijk' wat aan zat te komen en dat men ook wist waar hij zich bevond. Het exacte verhaal staat me verder maar vaag bij, misschien kan iemand aanvullen, ik meende dat ze een aanval hadden willen uitvoeren maar door het aanwezig zijn van kinderen (bleek uit satellietbeelden) is dat afgeblazen. Excuse me if i'm wrong maar het stond me vaag bij dat het zo in elkaar zat en ik kan het nu niet terugvinden helaas.. Iemand die weet wat ik bedoel?
Doei
pi_116865579
nu op NEO, de bouw van het WTC en empire state building!
  zondag 16 september 2012 @ 22:45:37 #201
52357 Lambiekje
pi_116872913
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 16-09-2012 13:35:15 (foei) ]

wat heb ik nu weer neer gezet dat er gemoederd dient te worden !?
pi_116877116
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De eerder geplaatste link niet gelezen ?
Allom bekend dat hier 'n reclamebureau uit de VS achterzat:

@ Gray doe ik, ik vind het niet geheel off topic , bepaalde bassiskennis moet je imo wel hebben om je oordeel over 9-11 'n btje realistisch te houden.

on topic:

Goed nieuws voor de duizenden zieke hulpverleners:
mmm... waardoor zouden ze toch allemaal ziek geworden zijn :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')