abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:01:49 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult! :)
Oh, maar jullie hebben nog véél meer gemeen met Bush en zijn kornuiten dan je denkt hoor. Heb je ff? Ik noem een klimaathoax.
pi_116770332
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:06:35 #153
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116770448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....

(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:08:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116770516
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

Ik ben er ook bang voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116770610
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
oh en btw....jij heb ook interesse in hollywood geschiedenis toch?
Misschien weet je niet hoe diep 'n relatie er is tussen het militaire-intelligence en hollywood?
They've been in cahoots making propaganda films for decades.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116773143
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat voor 'ironie' ?
pi_116773934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
Helemaal een farce,jah :r
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:08 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116773973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?

yep
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_116774019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

Nice :Y
pi_116775856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Helemaal een farce,jah :r
Maar een van 100's van feiten dat the general public weet er niks van.
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:59:29 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116775909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken :D

Ik kan niet begrijpen hoe iemand nog met droge ogen kan beweren dat de officiele lezing de enige juiste.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:20:27 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116776635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor 'ironie' ?
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

yep
Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:
quote:
Poe's Law is an axiom suggesting that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of religious or other fundamentalism and its genuine proponents, since they both seem equally insane. For example, some conservatives consider noted homophobe Fred Phelps to be so over-the-top that they argue he's a "deep cover liberal" trying to discredit more mainstream homophobes.
http://rationalwiki.org/wiki/Poes_Law
Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 13:28:24 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:05 #163
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_116778399
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:04:15 #164
326760 Duderd
pi_116778444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:

[..]

Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:

[..]

Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.
_O_ Jij hebt volkomen gelijk!
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:06:41 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116778552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:

De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven.
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:12:23 #166
326760 Duderd
pi_116778779
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
Doei
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:45 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116778934
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Duderd het volgende:

[..]

Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijk :Y en hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm :Y en hij hoeft nooit naar de wc :Y
klinkt als Deep Impact met een fleugje Holes en een grote dosis comando.
de enige film was Pulp Fiction John Travolta ... ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116779093
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
pi_116779573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.

Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Alpha kenny one
pi_116779933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:42:52 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779940
Of Hollywood propagandafilms maakt in opdracht van het DoD weet ik niet, dat het Amerikaanse departement van defensie sommige Hollywoodfilms subsidieert is algemeen bekend; Top Gun bijv. Een ander bekend voorbeeld is de film Apocalypse Now. Die film was te kritisch volgens het DoD en daarom moest de regisseur helikopters van het Filipijnse leger gebruiken om de fameuze helikopteraanvalscene te filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 14-09-2012 14:49:36 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:22 #172
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116779990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou :)
Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:47 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116780008
quote:

[..]

nooit the great dictator gezien?
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116782694
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
Dankje.
pi_116783957
quote:

[..]

Excuses voor de sarcasme.

AUB:

http://blogs.ischool.berk(...)america-during-wwii/

From the 1920’s the movie industry was becoming established as an industry. But soon there was a stigma that started surrounding Hollywood in the early 20’s as actors and directors were convicted of scandals that caused the public to start protesting the immorality of the industry. This led to the Motion Pictures Producers and Distributors Association in 1922, headed by Will Hays. Hays strived to reinstitute morality into the reputation of the movie industry, mainly through the Motion Picture Production Code in 1934. Through the 1915 Supreme Court case Film Corporation v. Industrial Commission of Ohio, movies were judged to be a business and not an art, giving it no protection under the First Amendment. As a result, the Production Code was a self-regulating measure to keep the government from trying to shut it down. With the Production Code, we can see the ways in which the government was using its back hand to indirectly control the content that was released. It was during WWII when it would start working directly with Hollywood to send a very specific image about the war into the public.

During WWII, the government worked with Hollywood directly in order to use films as a powerful tool to promote the war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')