Oh, maar jullie hebben nog véél meer gemeen met Bush en zijn kornuiten dan je denkt hoor. Heb je ff? Ik noem een klimaathoax.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou ! Dit gaat echt te ver !
Ik moet nu denken om 'n officiele klacht in te dienen!
This is the ultimate insult!
The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
The officiele verhaal en die beelden van zijn wel hollywood.....
(en 99% van hollywood films zijn shit.....met zoveel geld het is toch moeillijker om 'n slechte film te maken dan 'n goeie)
Ik ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
oh en btw....jij heb ook interesse in hollywood geschiedenis toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja! Want als je die enorme cover-up (...) niet gelooft, geloof je wel in Hollywood.
Wat voor 'ironie' ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
De ironie ontgaat je een beetje vrees ik.
Helemaal een farce,jahquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
yepquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
En om een paar computerschijven te wissen en wat papieren te vernietigen heeft men besloten een HEEL FUCKING gebouw op te blazen?
Nicequote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken![]()
Maar een van 100's van feiten dat the general public weet er niks van.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Helemaal een farce,jah
Ik kan niet begrijpen hoe iemand nog met droge ogen kan beweren dat de officiele lezing de enige juiste.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken![]()
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:quote:
Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:quote:
Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.quote:Poe's Law is an axiom suggesting that it's difficult, if not impossible, to distinguish between parodies of religious or other fundamentalism and its genuine proponents, since they both seem equally insane. For example, some conservatives consider noted homophobe Fred Phelps to be so over-the-top that they argue he's a "deep cover liberal" trying to discredit more mainstream homophobes.
http://rationalwiki.org/wiki/Poes_Law
De NOS, NASA en VN hebben echt totaal geen rede om in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe dom is het om alles maar klakkeloos over te nemen wat het NOS, Telegraaf, NASA of VN roept?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven. Zie ook de rest van deze post:
[..]
Het treurige is dat je het nog echt meent ook. Jouw complotgedachtes zijn gewoon een soort kinderlijke fantasieën over de werkelijkheid, een spannend verhaal met een zeer strikt goed-kwaad schema en hypercompetente maar tegelijkertijd oliedomme schurken. Ik kan letterlijk niet het onderscheid maken tussen een Austin Powers filmscript en jouw 9/11-complot --> wet van Poe:
[..]
Ook dat laatste kom je vaak tegen in de 9/11-topic reeks. Zo meent J0kkebr0k dat andere bekende complotdenkers die niet in zijn versie van het complot geloven, stiekem deel uitmaken van het complot.
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Terecht het volgende:
De ironie is dat niet de massa in Hollywoodsprookjes gelooft maar dat het de complotters zijn die in een Hollywoodachtige werkelijkheid geloven.
Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
klinkt als Deep Impact met een fleugje Holes en een grote dosis comando.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Duderd het volgende:
[..]
Wordt een beetje voorspelbare film. De president wordt dan gepakt aan het eind. O, en de eerste klokkenluider krijgt een dodelijk auto ongeluk en die zijn zoon vind dan een filmpje met overtuigende bewijzen op de laptop van zijn vader. Hoofdrol wordt vertolkt door Shia LaBeouf en er gaat van alles mis natuurlijken hij kan 100x schieten zonder te herladen met zijn 9mm
en hij hoeft nooit naar de wc
Oh nee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij ik denk dat veel producenten nog geen stuiver zouden steken in zo'n gammel scenario.
Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermeldingquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh nee?
Het is 'n feit dat hollywood heeft geen probleem gehad om propaganda films te maken voor het leger enz.
If they don't go along with it they don't get another contract.
Alle hollywood scripts met 'n gevoelige poltitiek mening of verhaal zijn gecensuurd door t leger. - die zeggen wat mag en mag niet gezegd enz.
Dat vind ik geen creatief sfeer in te werken.
They will try to go as far as they can but they are still restricted.
Sorry als het irritant is dat ik engels gebruik af en toe.
Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik vind het eerder irritant als je zulke dingen roept zonder bronvermelding
Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel van dit soort dinge weet ik al jarenlang door het lezen van boeken(die dinges met woorden op papier bladen,soms is er 'n leuke foto of zo ook in)
Maar ja - ik zal effe 'n leuke link voor je vinden....speciaal voor jou
nooit the great dictator gezien?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het staat een beetje knullig als je anderen ervan beticht ongeletterd te zijn terwijl jezelf nauwelijks een fatsoenlijke Nederlandse zin uit je klauwtjes weet te persen.
Excuses voor de sarcasme.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef falling_away het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |