en dat is alleen tot dun stof geplet door een stalen toren?, er zat nog veel meer staal in, dan betonquote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ben jij nu zo dom of word ik nu in de maling genomen? 400.000m2 vloeroppervlakte maal 10 cm dikte is 40.000 kubieke meter aan beton per toren.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat is alleen tot dun stof geplet door een stalen toren?, er zat nog veel meer staal in, dan beton
ik acteer dat, maar agree to disagree?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Terecht het volgende:
[..]. Jouw begrijpertje is niet al te groot hè?
Jij acteert helemaal niet, goochem.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik acteer dat, maar agree to disagree?
lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij acteert helemaal niet, goochem.
Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol. ik ben dom en een goochem omdat ik me niet aan jouw visie wil binden, ik hen nu al 10x bewezen dat nukes de wtc's hebben neergehaald,maar niemand wil dat horen of zien, want te radicaal. eng, angst, blabla...
die yanks hebben wel 2 grote op Japan geflikkerd
Omdat het onherroepelijk in het oog loopt en er helemaal geen reden is om burgerdoelen aan te vallen.quote:
andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
andere exlosieven heb je teveel van nodig om het weg te kunnen werken/aansluiten, met micro nukes heb je in baseball formaat,waar je normaal tonnen tnt voor nodig hebt.
maar het zijn niet de nukes van de jaren 40,50 maar 4de generatie nukes, alles heeft zijn vooruitgang ook de nukes.
Ik snap dat het moeilijk voor te stellen is,maar de USGS zie ik niet false data verschaffen wat juist op nukes wijst?
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/
hier staat het met behulp van grafieken uitgelegdquote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zie met snel scannen niet waar ze van nukes spreken?
Wil je het gewoon uitleggen aub?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier staat het met behulp van grafieken uitgelegd
http://www.datafilehost.com/download-b128ac41.html
nuclear fission heeft plaatsgevonden dmv:quote:
straksquote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef THEFXR het volgende:
even een filmpje wat niemand gaat kijken![]()
Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat de moeite die je ervoor moet doen en de risico's die je loopt niet opwegen tegen de mogelijke winst die ermee te behalen valt. Alle mogelijke motieven die hier zijn genoemd kun je met veel eenvoudigere en minder riskante methodes ondervangen.
Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders dan op eigen bodem. In een volle stad. En als mini-nukes, waarom dan niet andere explosieven?
hoo wacht,quote:Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ze heb op zijn minst al tientallen nukes op eigen bodem tot ontploffen gebracht. Misschien niet in een wereldstad...
Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)quote:Op donderdag 13 september 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar nu met die walgelijke rotvent van een Obama is de Thermonuclaire oorlog dichterbij dan ooit.
ohjonngens men wil hoe dan ook de BTTF-hooverboard in 2015 hebben. Want stel je voor dat kinderen denken ...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoo wacht,
Obama regelt wel dat we een hoverboard krijgen in 2015.
[ afbeelding ]
niet bitchen op Obama!!
nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:57 schreef falling_away het volgende:
[..]
Huh maar een paar jaar geleden las ik nog dat obama puur als poppetje naar voren geschoven was door de illuminati om de klappen op te vangen? (de arme man)
wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het het is dan ook de kliek rond Obama of welke president het gaat worden. Een president is ook alleen maar een gezicht naar het publiek.
Daar had je WTC7 echt niet voor hoeven opblazen hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ok maar hoe had de oorlog met Afghanistan, irak, iran, israel dan bewerkstelligd kunnen worden zodat ook half europa mee ten strijde gaat!? En dat er een algehele haat is tegen de Arabieren.
hier staat wel een aardige beschrijvingquote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
wie hebben volgens jou de touwtjes in handen?
dat zullen we nooit exact weten. .. maar wel duidelijker dan het onzinnige officiele.quote:en zou je ook kunnen aangeven wat er werkelijk is gebeurt op 11-09-2001?
quote:met jou documentatie, denk ik dat je de hele dag wel kan invullen
Nee dat is niet raar.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Tingo het volgende:
Is het ook niet 'n beetje raar dat er geen architecten,civil engineers enz. zaten bij het 911 Commission....alle leden waren public relations people,managers,adviseurs,spin doctors,former politicus,wannabe politicus,neocons....en allemaal Bush sympathisers.....even die paar zogenaamd democraten waren right-wingers.
Its fcuking shocking if you think about it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |