[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 16-09-2012 13:35:15 (foei) ]quote:
mmm... waardoor zouden ze toch allemaal ziek geworden zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De eerder geplaatste link niet gelezen ?
Allom bekend dat hier 'n reclamebureau uit de VS achterzat:
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html
@ Gray doe ik, ik vind het niet geheel off topic , bepaalde bassiskennis moet je imo wel hebben om je oordeel over 9-11 'n btje realistisch te houden.
on topic:
Goed nieuws voor de duizenden zieke hulpverleners:
Kennelijk heeft het Elite/Pentagon een numerologie-fetsjquote:Het aantal zichtbare kolommen vermenigvuldigd met het aantal verdiepingen, een raster, geeft een zeer dichte benadering van de precessiecyclus (236*110). Het totaal aantal kolommen rondom de toren vermenigvuldigd met het aantal verdiepingen (240*110) geeft 26400. Een verwijzing naar de dag 11 september. De 264e dag na de zonnewende in de winter, ijkpunt van natuurlijk tijdsverloop. 11 september is meermaals weergegeven. September betekent 7e maand. De 7/11 relatie is op verschillende manieren weergegeven. Zo zijn onder de 110 verdiepingen van een toren zijn nog 7 lagen. Binnen deze relaties kan de nul (niets), factor 10 of 100, worden weggestreept.
Deze verschuivingen en schalen maskeren de essentie. Maar het is uiteindelijk exact weergegeven. Zoals september het getal 7 representeert.
Het duale karakter, spiegeling of “Twin”, ligt besloten in het getal 264.
264/3=88
264/4=66
264/6=44
264/8=33
264/12=22
264/24=11
Het exacte tijdstip van de aanslagen is opmerkelijk. 11 September is dan de 264e dag van het jaar. In 11 september zijn er 11*24=264 uren verstreken vanaf het begin van de maand. Om 8:46:30 uur was de eerste aanslag. 2*264 minuten in 11 september is 8:48 uur. Een kleine afwijking van 1,5 minuten (0,28%). Ongeveer 17:33 minuten later was de tweede aanslag. 4*264=1056 seconden ofwel 17:36 minuten. Een kleine afwijking van 3 seconden (0,28%)
Er is steeds een verdubbeling van kleinere eenheden. Het aspect dubbel is onderwerp in de compositie. “Twin” tower. De dubbele eenheid is ook weergegeven in 11. Dit opschalen, dubbel en factor 10, van hetzelfde is een typerende kwaliteit van de (complexiteit van de) compositie. Een intrinsieke logica. Het is exact wanneer het is doorgerekend maar niet direct zichtbaar.
Een opmerkelijk detail in verdubbelen (en halveren) is dat het nieuws over de uitschakeling van Osama Bin Laden op 2 mei (2011) was. De 132e dag vanaf de zonnewende. 264/2=132.
bron
zal vast niks met de Amerikaanse claim cultuur te maken hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmm... waardoor zouden ze toch allemaal ziek geworden zijn
mac donnalds Dieet!quote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef Duderd het volgende:
[..]
zal vast niks met de Amerikaanse claim cultuur te maken hebben
http://www.nyc.gov/html/doh/wtc/html/know/physical.shtmlquote:Op maandag 17 september 2012 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
mac donnalds Dieet!
lijkt me wel dat er daadwerkelijk een verband is, bij instorten kwam er een enorme wolk met stof en andere troep over de hulpverleners. lijkt me niet fris als je daar een paar minuten in staat, en je hebt geen mondkapje voor of zo.![]()
[ afbeelding ]
Uh.. verkeerde topic?quote:Op maandag 17 september 2012 12:24 schreef theguyver het volgende:
hele afl kon ik niet zo snel vinden maar hier is gedeelte.
en hier is een linkje naar de uitkomst, van alles wat ze uitgeprobeert hebben tijdens afl.![]()
klik
Of de mensen die dat soort teksten schrijven.quote:Op maandag 17 september 2012 08:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het Elite/Pentagon een numerologie-fetsj
als je Rodin hebt gezien... ga je wel anders kijken naar getallen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Of de mensen die dat soort teksten schrijven.
Rodin?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je Rodin hebt gezien... ga je wel anders kijken naar getallen.
waarom de vraag?quote:
Dat is t ! Ze waren brandworstjes aan t bakken!quote:
Is toch heel goed maar ik geloof nu dat er geen vliegtuigen en niet veel slachtoffers waren op 911.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef 3-voud het volgende:
Beste docu op dit moment beschikbaar, naar mijn mening.
Aanrader.
Zet zaken helder neer met wetenschappelijke onderbouwing van niet de minsten.
Denk dat die grap aan ons Nederlanders voorbij gaat...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is t ! Ze waren brandworstjes aan t bakken!
Misschien gaat t voorbij alle nationaliteitenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk dat die grap aan ons Nederlanders voorbij gaat...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Duderd het volgende:
[..]
Nou wij zijn het er allemaal al over eens dat de ultieme wagen een 911 is
zolang er aangegeven word dat niet klopt word het toch gelijk afgewezen als conspiracy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is toch heel goed maar ik geloof nu dat er geen vliegtuigen en niet veel slachtoffers waren op 911.
Dus ik zie die 'truth movement' 'n beetje meer als 'the half-truth movement'.
Het publiek dat volgens BNW zo graag naar GTST en Sterren Springen kijkt, kranten leest en het NOS journaal volgt, meejuicht bij schijnverkiezingen, kortom een oppervlakkig consumentistisch leventje leidt, dat publiek is bij deze aangelegenheid kennelijk de aangewezen scheidsrechter om te bepalen wie een crackpot is en wie niet? Ok.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef francorex het volgende:
En blijf vooral kijken tot het einde.
Want dan wordt duidelijk gemaakt door het publiek wie de "crackpot" is.
"We the people".quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het publiek dat volgens BNW zo graag naar GTST en Sterren Springen kijkt, kranten leest en het NOS journaal volgt, meejuicht bij schijnverkiezingen, kortom een oppervlakkig consumentistisch leventje leidt, dat publiek is bij deze aangelegenheid kennelijk de aangewezen scheidsrechter om te bepalen wie een crackpot is en wie niet? Ok.
Het zal wel aan mij liggen maar ik hoor haar niet zeggen dat WTC 7 is ingestort. Wel dat het marriott hotel deels is ingestort. En dat vind ik dan wel opvallend want daar hoor ik die complotlui nooit over.. die zeggen alleen maar dat het wel erg toevallig is dat alleen gebouwen van WTC zijn beschadigt. Nou, The Deutsche Bank Building was anders ook total-loss en zoals ik nou weet dus ook nog het marriott hotel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef Terecht het volgende:
Ik zie trouwens dat het BBC-fragment waarin men vroegtijdig melding maakt van het instorten van WTC7 wordt aangevoerd als bewijs voor... iets. De redenering die daar achter steekt is misschien wel de meest stupide van het hele 9/11-complotdenken. Als je dat fragment aanziet als bewijs voor een complot heb je echt he-le-maal NIETS begrepen van hoe de wereld in elkaar steekt.
In dat BBC-fragment hebben ze het over het Salomon Brothers Building, oftewel WTC7 dat ingestort zou zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Duderd het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik hoor haar niet zeggen dat WTC 7 is ingestort. Wel dat het marriott hotel deels is ingestort. En dat vind ik dan wel opvallend want daar hoor ik die complotlui nooit over.. die zeggen alleen maar dat het wel erg toevallig is dat alleen gebouwen van WTC zijn beschadigt. Nou, The Deutsche Bank Building was anders ook total-loss en zoals ik nou weet dus ook nog het marriott hotel.
Niemand. Zelfs zijn publiek neemt hem niet serieus. Ze kijken naar een aapje die een trucje doet. Het is entertainment, consumentisme in haar meest platte vorm. Sommigen interpreteren dat als dat het volk langzaam maar zeker ontwaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef MindFever het volgende:
Wie kan Piers Morgan nog serieus nemen na zijn deelname aan die talenten - kots - jacht shows. Wat een hoer echt.
Ja hoor, want in "de wereld" weet men ook tijdens 'n nog nooit eerder voorgekomen situatie, ruim van te voren wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef Terecht het volgende:
Ik zie trouwens dat het BBC-fragment waarin men vroegtijdig melding maakt van het instorten van WTC7 wordt aangevoerd als bewijs voor... iets. De redenering die daar achter steekt is misschien wel de meest stupide van het hele 9/11-complotdenken. Als je dat fragment aanziet als bewijs voor een complot heb je echt he-le-maal NIETS begrepen van hoe de wereld in elkaar steekt.
In " de wereld " spreekt de BBC zichzelf tegen:quote:We no longer have the original tapes of our 9/11 coverage
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_the_conspiracy.html
VS:quote:We didn't receive press releases or scripts in advance of events happening.
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_the_conspiracy.html
Maar je hebt gelijk, ik begrijp daar idd helemaal niets van.quote:"On 11 September 2001 Reuters incorrectly reported that one of the buildings at the New York World Trade Center, 7WTC, had collapsed before it actually did.
http://www.bbc.co.uk/blog(...)onspiracies_iii.html
Whaha! Ontwaakt? Nee dit ontgaat me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niemand. Zelfs zijn publiek neemt hem niet serieus. Ze kijken naar een aapje die een trucje doet. Het is entertainment, consumentisme in haar meest platte vorm. Sommigen interpreteren dat als dat het volk langzaam maar zeker ontwaakt.
Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja hoor, want in "de wereld" weet men ook tijdens 'n nog nooit eerder voorgekomen situatie, ruim van te voren wat er gaat gebeuren.
In " de wereld " raakt de BBC/CNN deze tapes gewoon (even) kwijt?
[..]
In " de wereld " spreekt de BBC zichzelf tegen:
[..]
VS:
[..]
Maar je hebt gelijk, ik begrijp daar idd helemaal niets van.
quote:Here’s what one letter-writer wrote:
…you continually talk about the lack of concrete evidence and yet you ignore things like the fact [here he provides a link] that several news networks including the BBC reported the collapse of WTC7 before it even fell down.
I clicked on the link the letter-writer included. There was a site reporting that on the day of the attacks, a BBC correspondent named Jane Standley appeared to say that “the 47-story Salomon Brothers building close to the World Trade Center has also collapsed” at 5:09 p.m., some 23 minutes before the actual collapse of WTC, or so I’m told.
This is offered as evidence of the “controlled demolition” of WTC. As the site, WTC7.net, writes:
Of the two principle [sic] theories of WTC 7's collapse -- one being global structural failure due to prior debris impact and ongoing fire damage, and the other being controlled demolition -- the second is favored by foreknowledge of the collapse. This is particularly true given the lack of precedent of total collapses of steel framed structures during fires.
So I’m sitting there, thinking about the meaning of this, trying to put myself in the shoes of someone who might take this sort of thing seriously. It occurs to me that this is their interpretation of events:
1) Some group of conspirators mined WTC7 for some mysterious reason. The “Why?” question is not often addressed with WTC7, but some popular theories for motive include the destruction of SEC case files and also the elimination of Secret Service documents (both agencies had offices in the building). You know, because knocking down WTC7 as part of a gigantic mass-murder conspiracy that includes 19 Middle Eastern patsies committing four jumbo jet hijackings across multiple states is the quickest way to short-circuit all those thousands of tough investigations of American financial criminals that have been going on. Especially since there are no such things as computers and all of this dangerous evidence against these defendants would have been kept on paper only, in that one location – and the collapse of the building would have been guaranteed to destroy all of it.
2) Anyway, having decided to knock down WTC7, those same conspirators then sent out scripts to all the major news networks, informing them when the various buildings would be knocked down. Anchors would have been instructed to read out the collapse of WTC7 sometime after 5:32 or whatever.
3) The networks eagerly agree, but screw up their part of the plan. BBC Correspondent Jane Standley, a British national who is either knowingly or unknowingly a part of the conspiracy, fucks things up and announces the collapse of WTC7 23 minutes early! Awkwar-r-r-r-d!
4) The building, mined in advance, collapses on time, exacerbating Standley’s error.
5) The world goes on pretending that this wasn’t a major slip-up that should have laid bare to all the seamy underbelly of the conspiracy!
Help me out, Truthers. Exactly why would the conspirators tell Jane Standley and/or the BBC in advance about the collapse of WTC7? Is it so the news networks wouldn’t forget to report the collapse of a 47-story building? I mean, if the buildings are going to collapse anyway, wouldn’t it make more sense just to let the networks, you know, cover that as it happened? It would seem to have more, well, verisimilitude that way, wouldn’t it? The only thing giving them the script in advance does is introduce the possibility of them inadvertently revealing the conspiracy on the air.
But why not, I guess, when we’re dealing with a bunch of people who ostensibly got together, decided to mine WTC7 to destroy evidence in an SEC case (as part of a larger conspiracy to incite America to launch foreign wars of conquest by knocking down the Twin Towers), then knocked on the doors of all the networks and handed them scripts, telling them the building was going to fall down at 5:32 p.m… I mean, what the fuck? Am I losing my mind? How can you not see how crazy that is?
http://www.rollingstone.c(...)-fight-back-20110315
Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.
Daarnaast ben ik van mening dat je uitspraken van de BBC uit z'n context rukt. De frase: "We didn't receive press releases or scripts in advance of events happening." slaat op: "Nobody told us what to say or do on September 11th." (ze werden bevolen). Dat is iets anders dan: " (..) like everybody else that day she [our reporter Jane Standley] was trying to make sense of what she was seeing; what she was being told; and what was being told to her by colleagues in London who were monitoring feeds and wires services." wat even verderop geschreven staat (ze besloten zelf). Subtiel verschil.
Over de redenering van 9/11-truthers, Matt Taibbi (ben te lui om het zelf helemaal uit te typen):
[..]
O ja? Beelden? Geen youtube after-edits graag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!
dit is deel 65, het is in de voorgaande delen uitgebreid besproken met beelden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Duderd het volgende:
[..]
O ja? Beelden? Geen youtube after-edits graag.
Nee. Dat was een hoax.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er een countdown was voor wtc7!
Que?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef MindFever het volgende:
[..]
Hej wat neem jij mee naar de HRH-Crash?
Nee kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is deel 65, het is in de voorgaande delen uitgebreid besproken met beelden.
zelf zoeken kan ook geen kwaad of weet je niet hoe een zoekmachine werkt?
Dacht of wist..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Men wist idd ruim van tevoren dat WTC7 op instorten stond. Het is 2012, het is geen schande als je hier inmiddels van op de hoogte bent hoor, zeker als het je al jaren bezig houdt.
Jawel, maar vanaf een uur of 14.00-15.00 die dag was men op de hoogte dat er sprake zou zijn van instortingsgevaar bij WTC7 (of dit nu reeel was of niet) en begon men de omgeving rond WTC7 te evacueren. De media had kortom de gelegenheid om voortijdig het verhaal op te pikken dat WTC7 op instorten stond.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dacht of wist..
Eh, je weet na al die jaren toch ook wel dat ik het niet als 'n instorting zie ?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jawel, maar vanaf een uur of 14.00-15.00 die dag was men op de hoogte dat er sprake zou zijn van instortingsgevaar bij WTC7 (of dit nu reeel was of niet) en begon men de omgeving rond WTC7 te evacueren. De media had kortom de gelegenheid om voortijdig het verhaal op te pikken dat WTC7 op instorten stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |