abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116673190
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Special effects, zeer toepasselijk idd..

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=3&t=29

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 00:28:39 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673229
Mensen die beweren dat een gebouw niet door brand in kan storten zijn trouwens niet goed bij hun hoofd, is een paar jaar geleden in Delft nog gebeurd (faculteit Bouwkunde).
2000 light years from home
  woensdag 12 september 2012 @ 00:30:01 #253
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_116673263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:01 schreef Green1 het volgende:
Blijven jullie maar, met zo'n belachelijk-makende ondertoon, verkondigen en geloven dat het witte huis zoiets nooit zou doen. Dat ze altijd maar het goeie met de bevolking voor hebben. Dat er niets mis is met het officiële verhaal.

|:(
Wie heeft dat verkondigd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_116673362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:28 schreef Merkie het volgende:
Mensen die beweren dat een gebouw niet door brand in kan storten zijn trouwens niet goed bij hun hoofd, is een paar jaar geleden in Delft nog gebeurd (faculteit Bouwkunde).
jij bent niet goed bij je hoofd als jij denkt dat stalen gebouwen tot stof kan vergaan tot aan de kelder door een klein zuurstofarm brandje!
Delft was een oud stenen gebouw!
  woensdag 12 september 2012 @ 00:35:57 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij bent niet goed bij je hoofd als jij denkt dat stalen gebouwen tot stof kan vergaan tot aan de kelder door een klein zuurstofarm brandje!
Delft was een oud stenen gebouw!
Bewijs voor afwezigheid grote zuurstofrijke brand?
pi_116673417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bewijs voor afwezigheid grote zuurstofrijke brand?
staal smelt pas bij hoge temps, die waren in de wtc's niet aanwezig
  woensdag 12 september 2012 @ 00:38:05 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

staal smelt pas bij hoge temps, die waren in de wtc's niet aanwezig
Hoe weet je dat? Heb je een thermometer bij het vuur gehouden?
pi_116673449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

omdat ik me ik me in het onderwerp hebt verdiept!
  woensdag 12 september 2012 @ 00:40:02 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dan weet je ook dat staal bij een temperatuur van 100°C al stijfheid verliest.

Ik ben geen expert, maar denk dat het zomaar 1000°C kan zijn in de kern van een brandhaard.
pi_116673488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nope
  woensdag 12 september 2012 @ 00:41:00 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673495
quote:
Dat grafiekje hierboven is een leugen? Zeg het eens in je eigen woorden, ik ga geen YouTube-filmpjes van 10 minuten kijken voor iets wat je ook in 2/3 zinnen kan uitleggen, heb wel wat beters te doen.

Kerosine brandt op een temperatuur van 990°C graden, als ik in de grafiek hierboven kijk kan dat makkelijk de stijfheid van staal daardoor negatief beïnvloeden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Merkie op 12-09-2012 00:47:14 ]
pi_116673580
Maar goed... even alle onzin opzij...

Dit soort shit... laten we het even shit noemen... is hetgeen waarmee ze de mensen die de ware toedracht van 9/11 in twijfel trekken, volop in de war brengen. Die mensen gaan zich focussen op een vreemd object dat vast gemaakt zou zijn aan het vliegtuig, terwijl deze mensen in werkelijkheid kijken naar een digitaal sjabloon van een vliegtuig. De aandacht wordt op deze manier afgeleid van hetgeen waar het werkelijk om draait. Mensen gaan zich blindstaren op iets dat er nooit is geweest. Maar als je goed kijkt naar de beelden van de impact, je jezelf zou moeten realiseren dat het er nogal onrealistisch en zelfs gefabriceerd uitziet. Maar ja....

Door zoveel vreemde zaken aan de orde te brengen, wordt er grote verdeeldheid gezaaid onder de mensen die aan de ware toedracht twijfelen, waardoor ze er op de dag van vandaag mee wegkomen.

Een aantal mensen die ik er van verdenk de boel doelbewust te "vertroebelen"

- Dimitri Khazelov
- Judy Woods
- Richard Gage
- Alex Jones
- Steven Jones
- Jesse Ventura
- Jason Bermas
- Dylan Avery
- etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 00:53:37 ]
  woensdag 12 september 2012 @ 00:51:15 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673703
Met een beetje Googlen kom ik erachter dat het WTC ontworpen is om een brand van twee uur onder normale omstandigheden te kunnen weerstaan (daarbij is dus niet gerekend met een volle tank kerosine die in het WTC ontploft). Ik snap echt niet dat waarom het zo gek is dat de stalen constructie van het WTC ermee ophield.
pi_116673707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat grafiekje hierboven is een leugen? Zeg het eens in je eigen woorden, ik ga geen YouTube-filmpjes van 10 minuten kijken voor iets wat je ook in 2/3 zinnen kan uitleggen, heb wel wat beters te doen.

Kerosine brandt op een temperatuur van 990°C graden, als ik in de grafiek hierboven kijk kan dat makkelijk de stijfheid van staal daardoor negatief beïnvloeden.
Ben wel een beetje klaar met die trolls die zich nergens in verdiepen en er nog geen 10 min aan willen besteden!
zelf heb ik 100 docu's van 1,5 uur of meer gezien, honderden yt clips, honderden websites/forums afgestruind!
en elke keer weer dezelfde shit met dezelfde mensen onder een ander kloon/account!
  woensdag 12 september 2012 @ 00:52:02 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116673716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ben wel een beetje klaar met die trolls die zich nergens in verdiepen en er nog geen 10 min aan willen besteden!
zelf heb ik 100 docu's van 1,5 uur of meer gezien, honderden yt clips, honderden websites/forums afgestruind!
en elke keer weer dezelfde shit met dezelfde mensen onder een ander kloon/account!
Ik heb me er wel in verdiept, alleen ik heb nog nooit overtuigend bewijs gezien. Het hangt allemaal aan elkaar via aannames, YouTube-filmpjes van 100x100 pixels die 150x uitvergroot worden en verwijzingen naar andere complottheorieën.
pi_116673763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb me er wel in verdiept, alleen ik heb nog nooit overtuigend bewijs gezien. Het hangt allemaal aan elkaar via aannames, YouTube-filmpjes van 100x100 pixels die 150x uitvergroot worden en verwijzingen naar andere complottheorieën.
agree to disagree, jouw visie jouw mening, het is al tig keer uitgetest.
ik beweer dus dat geavanceerde micro nukes die towers naar beneden hebben gehaald, waarom is dat zo onmogelijk te begrijpen?
pi_116673778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:51 schreef Merkie het volgende:
Met een beetje Googlen kom ik erachter dat het WTC ontworpen is om een brand van twee uur onder normale omstandigheden te kunnen weerstaan (daarbij is dus niet gerekend met een volle tank kerosine die in het WTC ontploft). Ik snap echt niet dat waarom het zo gek is dat de stalen constructie van het WTC ermee ophield.
dat zou het toch direct moeten instorten, waarom pas na 1 uur?
  woensdag 12 september 2012 @ 01:41:38 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116674251
quote:
Er is in dat scenario ook geen rekening gehouden met het wegslaan van brandwering door inslag/explosie ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 september 2012 @ 01:47:19 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116674301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat is er nou verkeerd aan die grafiek dan? Neemt de sterkte van staal volgens jou niet af bij toenemende temperatuur?
Onikaan ni ov dovah
pi_116674343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 01:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is er nou verkeerd aan die grafiek dan? Neemt de sterkte van staal volgens jou niet af bij toenemende temperatuur?
niet bij lage temps
  woensdag 12 september 2012 @ 02:23:55 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116674553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 01:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

niet bij lage temps
En 'laag' is in dit geval...?
Onikaan ni ov dovah
pi_116674899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kerosine maximale temp is 825 graden Celsius,staal zelfs ~1800 graden Celsius!!
  woensdag 12 september 2012 @ 07:37:36 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116675282
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het stalen gedeelte van dat gebouw is trouwens ingestort.
ja maar dan nog niet zo mooi in elkaar gestort als wtc 7, of wel?
wtc7 brande een paar uren en storte als een pudding in een, dat heb ik bij nog geen enkel gebouw gezien van staal of steen.
en volgens de officiële documentatie kwam het door brand :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116675987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

wtc7 brande een paar uren en storte als een pudding in een, dat heb ik bij nog geen enkel gebouw gezien van staal of steen.
Sterker nog , gedeelten van het staal zijn daar verdampt..

quote:
A combination of an uncontrolled fire and the structural damage might have been able to bring the building down, some engineers said. But that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures, Dr. Barnett said.
http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
Hoor je NIST (en de debunkers) niet over he ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:52:48 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_116676103
quote:
omdat je bv eigen tuinhuis al langer weerbaar is tegen brand daarom.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:53:03 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116676109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

hmm kan niet vinden bij welke temperatuur staal verdampt.
misschien rare vraag wat voor soort staal is er gebruikt bij de bouw? :{
dan bedoel ik de pilaren he!
  woensdag 12 september 2012 @ 08:54:45 #277
52357 Lambiekje
pi_116676149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef OEM het volgende:

[..]

Dat is 2x prima gelukt. De torens zijn gewoon blijven staan na de inslag. Dat de brand daarna de ineenstorting veroorzaakt is iets anders.
Dan had een van de torens al in 1975 ingestort moeten zijn. Veel heftiger, heter, langer en meer topgewicht en ook nog een zonder vuurbestendig materiaal.

Je moet wel beseffen dat de brand extreem matig was op 911. En feitelijke al uit was voor de instorting.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:00:15 #278
52357 Lambiekje
pi_116676242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben geen expert, maar denk dat het zomaar 1000°C kan zijn in de kern van een brandhaard.
dat het vervolgens na een halfuiurtje met zeer matig vuur verpulvert tot 0.2 micron is natuurlijk iets anders dan dat het eventueel na een paar uur gaat zwabberen. De torens hadden moeten om vallen niet verpulveren.
pi_116676469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe dat jij vindt dat iets mooi in elkaar is gestort of niet? Esthetiek is geen argument. Dat staal zijn sterkte verliest als je het opwarmt is algemeen bekend, het is niet voor niets dat het WTC een brandwerende laag had.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Hoor je NIST (en de debunkers) niet over he ?
Jawel hoor. Het bleek niet verdampt te zijn maar gecorrodeerd:
quote:
Steel samples from Buildings 1, 2 and 7 of the World Trade
Center were collected during the Federal Emergency
Management Agency forensic investigation shortly after the
September 11, 2001 incident. Macroscopically, the steel
samples supplied exhibited severe “erosion” with plate
thickness varying from 12.7mm to a total loss of metal in
many areas. Also, some localized plastic deformation was
observed. A determination of the cause of this unexpected
erosion and an estimate of the maximum temperature that
this steel likely experienced are the subjects of this paper. http://www.georgevandervo(...)rld_Trade_Center.pdf
  woensdag 12 september 2012 @ 09:36:38 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116676973
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe dat jij vindt dat iets mooi in elkaar is gestort of niet? Esthetiek is geen argument. Dat staal zijn sterkte verliest als je het opwarmt is algemeen bekend, het is niet voor niets dat het WTC een brandwerende laag had.

[..]

[..]

nou het doet er wel toe!
ik zou niet graag in een gebouw willen zitten waarbij een klein brandje uit breekt en gelijk stort het gebouw in als snijkoek! ;)
pi_116677207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou het doet er wel toe!
ik zou niet graag in een gebouw willen zitten waarbij een klein brandje uit breekt en gelijk stort het gebouw in als snijkoek! ;)
De brand in WTC7 woedde 7 uur voordat het instortte, dus maak je niet ongerust.
pi_116677497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... even alle onzin opzij...

Dit soort shit... laten we het even shit noemen... is hetgeen waarmee ze de mensen die de ware toedracht van 9/11 in twijfel trekken, volop in de war brengen. Die mensen gaan zich focussen op een vreemd object dat vast gemaakt zou zijn aan het vliegtuig, terwijl deze mensen in werkelijkheid kijken naar een digitaal sjabloon van een vliegtuig. De aandacht wordt op deze manier afgeleid van hetgeen waar het werkelijk om draait. Mensen gaan zich blindstaren op iets dat er nooit is geweest. Maar als je goed kijkt naar de beelden van de impact, je jezelf zou moeten realiseren dat het er nogal onrealistisch en zelfs gefabriceerd uitziet. Maar ja....

Door zoveel vreemde zaken aan de orde te brengen, wordt er grote verdeeldheid gezaaid onder de mensen die aan de ware toedracht twijfelen, waardoor ze er op de dag van vandaag mee wegkomen.

Een aantal mensen die ik er van verdenk de boel doelbewust te "vertroebelen"

- Dimitri Khazelov
- Judy Woods
- Richard Gage
- Alex Jones
- Steven Jones
- Jesse Ventura
- Jason Bermas
- Dylan Avery
- etc.
Waarom denk je dat het vliegtuig een sjabloon was?
Heb je dit beeld al eens gezien? Is de auto op 39 sec ook een sjabloon omdat het dak even verdwijnt? Of is dit gewoon een normaal fenomeen als je analoge beelden digitaliseert en dan probeert te vergroten? (heb ik al eens eerder gepost maar geen reactie op gekregen)

En wat te denken van dit filmpje waar mensen claimen een groot vliegtuig te hebben gezien vanuit Brooklyn dat de torens invloog.. (dat hij het zwart noemt kan natuurlijk.. vanaf die afstand kun je de kleuren niet goed zien). Dit is nog voordat ze de beelden hebben gezien op tv.

Alpha kenny one
pi_116677530
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Oke, ze (Niet NIST btw die hadden helemaal geen staal!!),

quote:
Although no steel was recovered from WTC 7
http://www.google.nl/url?(...)1kQA7-G4c0mx4vCXbNUg
hebben het er wel ff over, men beschrijft wat er is gebeurd, maar hoe en waarom het is gebeurd ?

quote:
The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. No clear explanation for the source of the sulfur has been identified. The rate of corrosion is also unknown. It is possible that this is the result of long-term heating in the ground following the collapse of the buildings. It is also possible that the phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure. A detailed study into the mechanisms of this phenomenon is needed to determine what risk, if any, is presented to existing steel structures exposed to severe and long-burning fires.
http://911research.wtc7.n(...)lurgy/WTC_apndxC.htm
quote:
There are also several seemingly contradictory issues, between the FEMA Building Performance Study Appendix C and the NIST WTC 7 report, for which no explanations have been provided, and they are:

NIST states "No steel was recovered from WTC 7" while FEMA section C.2 shows that at least one piece of WTC 7 steel was tested, with the results being alarming, considering the highly unusual formation of a liquid eutectic, intergranular melting, and erosion. Features not seen before, by the experienced investigators, in steel subject to common office fires.

FEMA section C.3 Summary for Sample 1 states that the steel was heated to around 1,000° C. (1,800° F.), which is much hotter than the steel temperatures NIST is claiming to have caused the collapse, and seemingly far outside the ability of office fires to heat the steel. Additionally this section states, that steel liquefied at these temperatures, due to the formation of the eutectic, which would dramatically lower the usual 2750° F melting temperature of the steel.

FEMA Section C.6 Suggestions for Future Research states "It is also possible that the intergranular melting, eutectic formation, and erosion phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure."

Why hasn't the "future research" been done, and the results published?
http://www.911blogger.com/node/17554
????
Eisenhower1961.
pi_116677797
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Oke, ze (Niet NIST btw die hadden helemaal geen staal!!),

[..]

hebben het er wel ff over, men beschrijft wat er is gebeurd, maar hoe en waarom het is gebeurd ?

[..]

????
Anders lees je gewoon ff dat linkje wat ik gepost heb, ipv de gebruikelijke uitgekauwde meuk voor te schotelen en rookgordijnen op te werpen. Een van de onderzoekers heeft tegenover BBC ook nog het volgende verklaard:
quote:
Professor Richard Sisson says it did not melt, it eroded. The cause was the very hot fires in the debris after 9/11 that cooked the steel over days and weeks.

Professor Sisson determined that the steel was attacked by a liquid slag which contained iron, sulphur and oxygen.

However, rather than coming from thermite, the metallurgist Professor Sisson thinks the sulphur came from masses of gypsum wallboard that was pulverised and burnt in the fires. He says:

"I don't find it very mysterious at all, that if I have steel in this sort of a high temperature atmosphere that's rich in oxygen and sulphur this would be the kind of result I would expect."
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)_files/7434230.stm#7
pi_116677952
quote:
15s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Anders lees je gewoon ff dat linkje wat ik gepost heb, ipv de gebruikelijke uitgekauwde meuk voor te schotelen en rookgordijnen op te werpen. Een van de onderzoekers heeft tegenover BBC ook nog het volgende verklaard:

[..]

Dat linkje heb ik gelezen, nogmaals ik lees daar wel wat er gebeurd is maar niet hoe en waarom snappie ? Ook die Sisson " thinks " dat het gips de bron voor het zwavel was, (niet echt exact te noemen) Ook lees ik niet waardoor de temp zo hoog was om dit te veroorzaken.
Eisenhower1961.
pi_116678208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:15 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat linkje heb ik gelezen, nogmaals ik lees daar wel wat er gebeurd is maar niet hoe en waarom snappie ? Ook die Sisson " thinks " dat het gips de bron voor het zwavel was, (niet echt exact te noemen)
In gips zit zwavel, in het WTC zat gips en dat is voldoende als verklaring. Dat dit niet aan jouw standaarden voldoet ligt aan jezelf (en zo'n standaard hanteer je dan weer niet als het om je eigen theorieen gaat).
quote:
Ook lees ik niet waardoor de temp zo hoog was om dit te veroorzaken.
Het smeulende puin wellicht, Sherlock? Sisson oppert dat zelf in het interview met de BBC. Le-zen.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:33:23 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116678396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

De brand in WTC7 woedde 7 uur voordat het instortte, dus maak je niet ongerust.
nou... was maar klein brandje .. in vergelijking met bijvb brand van filmpje in spanje.
maja je vind het dus totaal niet vreemd dat al deze gebouwen niet zijn in gestort. maar een gebouw waar een klein brandje was.. gelijk verpulverd tot stof..
:o

( btw in de foto lijst kan ook het wtc staan hoor en evt paar dubelle) maar geen van deze gebouwen is ingestort als een pudding.

ik wou graag naar New York maar als die gebouwen daar zo instabiel zijn durf ik niet meer O-)
  woensdag 12 september 2012 @ 10:53:04 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116678995
quote:
De regeringsinstanties, waaronder FEMA, hebben na de aanslagen altijd gesuggereerd dat brand de uiteindelijke oorzaak is geweest. Een grote hoeveelheid puin raakte vooral de basis van het gebouw, waardoor er brand uitbrak. Tevens was er in de kelder van het gebouw, een aanzienlijke hoeveelheid diesel voor generatoren opgeslagen. De brandtemperatuur van diesel ligt lager dan van benzine en gaat gepaard met roetvorming. Het gebouw vertoonde weinig uiterlijke sporen van schade, hoewel de zuidzijde van het gebouw wel zichtbare schade vertoonde. In het gebouw woedde op een aantal verdiepingen een brand die meerdere uren duurde. Mogelijk ondermijnde dit de interne structuur van het gebouw. Echter, in augustus 2008 stelde het definitieve rapport van NIST dat de thermische uitzetting van stalen draagbalken als gevolg van branden de doorslaggevende factor was.
• grote lading puin veroorzaakt een brand, niet beneden vloers maar hogere verdiepingen.

(op de eerste etage of kelder was geen brand alleen in de bovenste verdiepingen)

• wel appart de kleder lag vol diesel!

( zoals boven genoemd kelder stond niet in brand)

• er was op zich weinig zichtbare schade

( er was wel degelijk wat schade maar als je vergelijkt met de omliggende gebouwen van wtc viel het reuze mee)

• thermische uitzetting van stalen draagbalken als gevolg van branden de doorslaggevende factor was.

( gek genoeg niet eens gesmolten maar door uitzetting hitte :')

[ Bericht 28% gewijzigd door theguyver op 12-09-2012 11:08:14 ]
pi_116679085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

In gips zit zwavel, in het WTC zat gips en dat is voldoende als verklaring. Dat dit niet aan jouw standaarden voldoet ligt aan jezelf (en zo'n standaard hanteer je dan weer niet als het om je eigen theorieen gaat).

[..]

Het smeulende puin wellicht, Sherlock? Sisson oppert dat zelf in het interview met de BBC. Le-zen.
Ja meester... :{w
Wellicht, is mbt 9-11 idd niet mijn standaard. ( dat is nl precies waarom ik me in 9-11 ben gaan verdiepen)
Nogmaals: NIST claimt geen staal te hebben geborgen, heeft het niet op zwavel getest etc..)
En al had men dat gedaan, dan nog blijft het mij n raadsel hoe het zwavel uit het gips met het staal kon reageren en hoe deze branden heter dan 1000 graden konden worden.

quote:
In the years that followed, scientists—including Dr. Steven Jones—had called on government investigators to conduct experiments to see whether the sulfur could have come from inside the buildings—especially from drywall. When investigators refused to run the tests, freelance experimenters such as engineer Jonathan Cole ran them—and proved that the reactive sulfur came from neither the building materials nor the aluminum nor the jet fuel (). All this made sense, since the calcium sulfate in drywall is inert; that’s why they use it for fireproofing.
http://www.mountingevidence.org/chapter-22.html
Eisenhower1961.
pi_116679221
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

In vliegtuig??
Wat onmogelijk was in 2001! _O-
Ik laat m'n telefoon 'aan'' elke keer dat ik vliegen....naar rondom 1000 ft hoogte - limited service only.....rondom 1500 ft hoogte....no service available.
Ik heb dit gedaan ik denk 15 keer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116681532
quote:
13s.gif Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef Duderd het volgende:
Accepteer het.
Ik accepteer niks van die officiele leugens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116682536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik laat m'n telefoon 'aan'' elke keer dat ik vliegen....naar rondom 1000 ft hoogte - limited service only.....rondom 1500 ft hoogte....no service available.
Ik heb dit gedaan ik denk 15 keer.
Ze hebben niet met hun mobiele telefoon gebeld maar met die vliegtuig telefoons. Die vond je destijds in heel veel vliegtuigen.. Maar dat is ook vlak na de post die je gequote hebt ook gemeld in dat topic.
Alpha kenny one
pi_116682955
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Duderd het volgende:

[..]

O ja? En jij was daar zeker? Jouw 'onderzoekje' -wat een belediging is voor de wetenschap om het dat te noemen- berust op 'feiten' die anderen naar voren hebben gedragen waarvan jij aanneemt dat ze juist zijn en waarvan jij helemaal de kennis niet in huis hebt om te beoordelen of ze kloppen. Jij was zelf niet ter plekke. Jij heb zelf géén énkel stuk metaal van het WTC in je handen gehad en je complete 'onderzoekje' berust puur op wat jij op internet tegen komt. Het is een grote schande dat je op die manier durft de beweren dat een regering zijn eigen burgers heeft vermoord op een gruwelijke wijze!
Die meeste mensen die waren 'daar' heeft toch niks gezien behalve van op TV.
Die VS regering heeft niet z'n eigen burgers vermoord (niet veel op 911 in iedere geval)
Het meeste van die 911 'slachtoffers' zijn nep ID's.
Er waren geen vliegtuigen.
  woensdag 12 september 2012 @ 12:48:11 #294
52357 Lambiekje
pi_116683036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ze hebben niet met hun mobiele telefoon gebeld maar met die vliegtuig telefoons. Die vond je destijds in heel veel vliegtuigen.. Maar dat is ook vlak na de post die je gequote hebt ook gemeld in dat topic.
Dat is dus na flink commentaar waarschijnlijk aangepast op de corrupte FOX, CBS mediabronnen.
In 2001 werdt er EXPLICIET geclaimd dat er gebeld is met mobieltjes.
pi_116683167
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef Gray het volgende:

[..]

In plaats van je te richten op Lambiekje kan je ook zelf een 'onderzoekje' uitvoeren, dat is een stuk nuttiger voor deze discussie.

Gebruik de officiele documentatie:

• Lees het NIST-rapport

• Lees het WTC7-rapport

• Pak de archieven erbij van de 5 grote mediazenders daar van de dagen 10 en 11 september en lees/scan de berichten op grootste, maar sterk onderbelichte nieuwsartikelen

• Lees de FBI-documentatie, met name over de witte bussen

Leg het vervolgens allemaal naast elkaar en ga vanuit daar een tijdelijke conclusie vormen. Ben benieuwd waar je op uitkomt.
Dan ga naar September Clues en kijk naar die film als je veel dichter bij het waarheid willen komen.
pi_116683529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan ga naar September Clues en kijk naar die film als je veel dichter bij het waarheid willen komen.
Daar zitten wel wat fouten in, maar is een aardige video om te zien. :)
pi_116683857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef LelijKnap het volgende:
Wat wel een leuke hypothese blijft; stel dat het andersom was. Dat de media het verhaal vertelde wat nu de hoedjes vertellen. Zouden de mensen die geblinddoekt zijn door de media stug blijven geloven dat het de overheid zelf was en zou het conspiracy verhaal (dat het haatbaarden waren) als onzin afdoen ? ;P
En als die zogenaamde 'complot dvd's' zo belachelijk zijn - zet hun allemaal op peak-time TV ....then everyone can have a good laugh about them.
Een van die redenen dat mensen nog steeds geloven in het officiele 911 BS verhaal is dat het is zo vaak rammed in your face is geweest.....en dat ze durven niet te kijken op 'n andere,alternatief versie.
pi_116684200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dus na flink commentaar waarschijnlijk aangepast op de corrupte FOX, CBS mediabronnen.
In 2001 werdt er EXPLICIET geclaimd dat er gebeld is met mobieltjes.
the passengers and crew made 35 airphone calls and two cell phone calls.

En hoe hoog vloog het vliegtuig op het moment van die 2 mobiele gesprekken? Ik kan het niet direct vinden. een bron meldt dat de passagier Edward Felt zei dat hij dacht ongeveer 300 feet van de grond te vliegen op dat moment.
Alpha kenny one
  woensdag 12 september 2012 @ 13:20:04 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116684228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden te vinden van mensen die het wel lukten om met hun mobiel te bellen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 september 2012 @ 13:33:23 #300
52357 Lambiekje
pi_116684852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden te vinden van mensen die het wel lukten om met hun mobiel te bellen.
]
na 2004 ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')