Er was geen sprake van gesmolten staal. Wel was het staal verzwakt door de hitte waardoor de stevigheid van de constructie afnam. Althans... Dat is wat de officiële lezing voorhoud.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet wel dat staal melt bij ~2000 graden Celsius,maar wat is nou maximale temp van kerosine(volle tank dus)??
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet wel dat staal melt bij ~2000 graden Celsius,maar wat is nou maximale temp van kerosine(volle tank dus)??
quote:In perfect conditions the maximum temperature that can be reached by hydrocarbons such as jet fuel burning in air is 1520° F (825° C). When the World Trade Center collapsed the deeply buried fires would have been deprived of oxygen and their temperatures would have significantly decreased.
Why was the temperature at the core of "the pile" nearly 500° F hotter than the maximum burning temperature of jet fuel a full seven days after the collapses? There were no infernos in either of the twin towers before they collapsed, so what caused the hot spots deep in their wreckage?
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/thermite.php
de wtc's bestonden uit 3 delen op elkaar gebouwd, dat betekent als je van 0 naar 90 wilde, moest je 3x van lift wisselen er bestond geen liftschacht die in 1x naar beneden geen, dus dat van die kerosine is onmogelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er was geen sprake van gesmolten staal. Wel was het staal verzwakt door de hitte waardoor de stevigheid van de constructie afnam. Althans... Dat is wat de officiële lezing voorhoud.
Maar wat bedoel je met max. temperatuur van kerosine (volle tank dus)?
Overigens sta ik te kijken van de magische kerosine die klaarblijkelijk in de vliegtuigen zat. Eerst een enorme explosie met de daarmee samenhangende gigantische vuurbal, waarna er blijkbaar nog voldoende over was om de liftschacht in te stromen en om vervolgens 90 verdiepingen lager als een brandende vuurbal mensen in de lobby te verbranden. Dat terwijl ook nog een basement was. Deze kerosine koos dus voor de hoger gelegen lobby. It's a miracle.
Klopt.. en toch.. ga de officiële berichten er maar op na slaan.. Het zou zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de wtc's bestonden uit 3 delen op elkaar gebouwd, dat betekent als je van 0 naar 90 wilde, moest je 3x van lift wisselen er bestond geen liftschacht die in 1x naar beneden geen, dus dat van die kerosine is onmogelijk
[ afbeelding ]
Het is niet alsof meerdere ooggetuigen explosies vanuit de kelder hebben gerapporteerd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.. en toch.. ga de officiële berichten er maar op na slaan.. Het zou zijn gebeurd.
Mijn dikke reet... zeg ik
Dat is het ook he, je ziet zoveel, en je hoort ook zoveel meningen dat je er tureluurs van wordt en je niet meer weet wie of wat je moet geloven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef Masyl het volgende:
Op National Geographic dit weekend weer non-stop 9/11 'docu's'.
NG igg NIET!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het ook he, je ziet zoveel, en je hoort ook zoveel meningen dat je er tureluurs van wordt en je niet meer weet wie of wat je moet geloven.
quote:It is this radiant marketable character of the Guatemalan people that National Geographic has joined with the most repressive forces in Central America to exploit. In painting a picture of tranquility where there is war, and by alluding to respect where there is genocide, National Geographic is, with the powerful weapon of misinformation, joining the war against the Mayan people. In describing the perpetual hell that most Mayan people are forced to live in, the editors of National Geographic have carefully chosen such All-American concepts as "theme parks." Behind the apparent ignorance and insanity of it all, National Geographic is but one more cog in the propaganda machine.
http://mediastudy.com/articles/natgeo.html
825° C ?? Ik wist het welquote:
"Twin Towers collapsed due to structural failures caused by the intense fire"quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de wtc's bestonden uit 3 delen op elkaar gebouwd, dat betekent als je van 0 naar 90 wilde, moest je 3x van lift wisselen er bestond geen liftschacht die in 1x naar beneden geen, dus dat van die kerosine is onmogelijk
[ afbeelding ]
waar??quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nu weer de beelden, het lijkt wel of ze het hadden gebombardeerd!
helaas geen tv kabel/Digitale TVquote:Op zondag 9 september 2012 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op neographic, nonstop uitzendingen
Zie je wel wat je zelf post? Je eigen afbeelding ontkracht wat je zelf schrijft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vliegtuig??quote:Op zondag 9 september 2012 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond 22.50 op SBS6 een reportage over 9/11.
Over sommige slachtoffers die nog met hun dierbaren hebben kunnen bellen.
Ik heb het wel al eerder ergens gelezen dat dat gebeurd is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In vliegtuig??
Wat onmogelijk was in 2001!
Dan krijg je wel storing,op enorme hoogte!quote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het wel al eerder ergens gelezen dat dat gebeurd is.
Nou, we kunnen het vanavond zien en misschien horen .quote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan krijg je wel storing,op enorme hoogte!
Bellen vanuit een vliegtuig kon.. moest je je creditcard in stoppen. Airfones noemde ze die. Wel beperkt tot een x aantal gebruikers per keer... http://en.wikipedia.org/wiki/Airfonequote:Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In vliegtuig??
Sommige celphones waren er ook toe in staat, want die bestonden toen ook al.quote:Op zondag 9 september 2012 19:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In vliegtuig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |