abonnement Unibet Coolblue
pi_88178674


2i7v15h.jpg

:W

Ik was een fokker tegen vannacht

[ Bericht 55% gewijzigd door Nielsch op 01-11-2010 10:19:01 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 17:39:00 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88178689
_O_ Goeden TT
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88178751
Laatste twee posts van het vorige topic:

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Mijn jas is ook een keer gestolen in Heerenplein. Omdat ik zo'n beetje als laatste wegging rond een uur of 6 toen, was er niet heel veel anders meer. Alleen een kleine jas, maar aangezien ik 1.96 ben paste ik dat niet. Toen heb ik maar een taxi naar huis genomen.
en

quote:
6s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Paul het volgende:

[..]

Nou moet ik Misshobje nog eens tegenkomen in Utreg
Mij ben je ook nog nooit tegengekomen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:45:32 #4
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_88178892
utrecht _O_

kom er regelmatig :) wel zo'n beetje wekelijks eigenlijk
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_88179315
Niet te vaak hopelijk. Één keer was al genoeg schrikken.
For great justice!
pi_88179727
@Niels; date was top verlopen, van half 10 tot 1 bij poort gezeten en toen het feestje bij mij verder afgemaakt :P

HP is sowieso kut om je jas bij achter te laten, heb ook een speciale zuip jas waarbij ik het niet zo erg zou vinden als hij gejat wordt, vaak genoeg verhalen gehoord dat jassen ineens verdwijen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_88179992
Net nog een nieuwe winterjas gekocht, maar die blijft denk ik buiten de kroeg. Nog even ergens een goedkoop ding zien te vinden voor die situaties. Vooral in hartje winter heel fijn als je zonder komt te zitten :+
Too much is never enough!
pi_88180641
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:18 schreef The6thgate het volgende:
Net nog een nieuwe winterjas gekocht, maar die blijft denk ik buiten de kroeg. Nog even ergens een goedkoop ding zien te vinden voor die situaties. Vooral in hartje winter heel fijn als je zonder komt te zitten :+
Mijn mooie jas was een keer gejat, heb toen de laatste jas die overbleef (en verdomd veel op die van mij leek) maar meegenomen. Daarna een nieuwe jas gekocht waardoor ik dus nu een zuipjas heb :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:29:22 #9
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88188817
Ah, iemand die gaat opruimen zal kijken naar gevonden spullen. :)
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:00:22 #10
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88194253
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ow, wij waren er vroeg, maar vertrokken pas om 19.30 uur. Ben wel benieuwd haha. Wij zaten gelijk als je achter het opstapje opkomt links. Vlak voor het halletje naar de keuken. Ik zat daar met twee dames. Jij?

Eten was wel redelijk. Heb een raketje als toetje genomen. De dames natuurlijk een brownie, daar was ik achteraf wel even jaloers op.
Oh ik heb niet echt naar andere tafels gekeken eigenlijk :') Ik zat helemaal achterin, we waren met 10 man. Om 19uur zaten we nog te loungen op de bank meteen rechts van de deur, om te wachten tot iedereen er was.

Raketje als toetje, op 'n bordje :D je kreeg er nog net geen mes en vork bij :')
  maandag 1 november 2010 @ 08:31:13 #11
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88199374
Ik ben gisteren naar het Rietveld-Schröder huis geweest, dat is toch echt ontzettend mooi zeg.
Daarna de Rietveld tentoonstelling in het Centraal Museum, dat was ook wel aardig, maar niet zo indrukwekkend als het huis.
  maandag 1 november 2010 @ 08:32:58 #12
141482 Q.
JurassiQ
pi_88199390
quote:
Op maandag 1 november 2010 08:31 schreef Neelix het volgende:
Ik ben gisteren naar het Rietveld-Schröder huis geweest, dat is toch echt ontzettend mooi zeg.
Daarna de Rietveld tentoonstelling in het Centraal Museum, dat was ook wel aardig, maar niet zo indrukwekkend als het huis.
Dat is ook al weer zoiets waar je niet naar toe gaan als je zelf in de stad woont. :').
For great justice!
  maandag 1 november 2010 @ 08:35:23 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_88199425
Van Bouwput Utrecht af: twee links met prachtige oude dia's met voornamelijk afbeeldingen van het stationsgebied ten tijde van de sloop van het stationsgebied en het oude station en de bouw van Hoog Catharijne. Prachtige kleuren en een heel mooi tijdbeeld:

http://www.hetutrechtsarc(...)en/?a2=wolvetang&p=1

http://www.hetutrechtsarc(...)eken/?a2=meijnen&p=1
For great justice!
  maandag 1 november 2010 @ 08:37:18 #14
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88199442
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is ook al weer zoiets waar je niet naar toe gaan als je zelf in de stad woont. :').
Zeker, ik woon hier ook pas 14 jaar en dat was echt de eerste keer... :')
pi_88201627
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:31 schreef Neelix het volgende:
Ik ben gisteren naar het Rietveld-Schröder huis geweest, dat is toch echt ontzettend mooi zeg.
Daarna de Rietveld tentoonstelling in het Centraal Museum, dat was ook wel aardig, maar niet zo indrukwekkend als het huis.
Dat wil ik toch ook nog eens doen. Altijd als ik langs dat huis rij verbaas ik me er over dat het in de jaren '20 van de vorige eeuw is gebouwd. Het heeft nog steeds een hele moderne uitstraling.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88201823
quote:
6s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:57 schreef Q. het volgende:
Niet te vaak hopelijk. Één keer was al genoeg schrikken.
Maar hoe herkenden jullie elkaar dan? Ik zou niet weten hoe Q of Paul eruitziet in het echt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 november 2010 @ 10:33:50 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88201961
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Maar hoe herkenden jullie elkaar dan? Ik zou niet weten hoe Q of Paul eruitziet in het echt.
Omdat ik vroeger nog wel eens naar de ONZ meets ging in Utrecht. En daar was Q ook altijd. w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 1 november 2010 @ 10:49:08 #18
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88202385
Hoi! Ik woon ook in Utrecht. En ik heb vast wel eens mensen gezien hier. Weet alleen niet wie dat waren :D

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 1 november 2010 @ 12:08:27 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_88204811
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef Paul het volgende:

[..]

Omdat ik vroeger nog wel eens naar de ONZ meets ging in Utrecht. En daar was Q ook altijd. w/
Altijd! Zelfs toen ik nog niet in Utrecht woonde. Meer dan vijf jaar geleden dus. :7
For great justice!
  maandag 1 november 2010 @ 18:01:16 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_88216836
Hoppa, er uit met dat tuig:

quote:
Het BraTra-team van de Utrechtse politie is maandag tegen 17.00 uur begonnen met de ontruiming van het voormalig KPN-kantoor in Transwijk. Nadat de deur werd geforceerd is een deel van de krakers met stadsbussen afgevoerd.

Een aantal krakers heeft zich vastgeketend en is niet van plan het pand zonder slag of stoot te verlaten.

Het gebouw is eigendom van woningbouwcorporatie Mitros die het wil slopen om er woningen voor terug te bouwen. Een deel van kantoor is verhuurd aan een aantal bedrijfjes.

Inmiddels zijn er ook politiehonden ingezet. Het werd even grimmig toen de politie de wapenstok trok. De Koningin Wilheminlaan is na het gooien van vuurwerk geheel afgezet.
http://dnu.nu/artikel/335(...)et-zonder-slag-stoot
For great justice!
pi_88222680
Bra-Tra team? :') klinkt apart
Too much is never enough!
pi_88224723
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:21 schreef The6thgate het volgende:
Bra-Tra team? :') klinkt apart
Dat staat voor BRand en TRAangas team.

http://www.arrestatieteam(...)/mobiele_eenheid.php
pi_88236249
En terecht, die flat is bedoeld voor studentenwoningen (SSHU gaat het pand beheren in de toekomst), daar is een nijpend tekort aan.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_88236253
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is ook al weer zoiets waar je niet naar toe gaan als je zelf in de stad woont. :').
Sterker nog, ik heb er drie jaar praktisch tegenover gewoond en ik ben er ook nog nooit geweest. :+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88236258
We hebben - zeker deze week - natuurlijk weinig met studenten etc. te schaften, aangezien er donderdag een zeer belangrijke wedstrijd op het programma staat. Overigens zondag ook (thuis tegen psv), maar dat is een latere zorg.

In dat kader voel ik mij geroepen het volgende te posten:

Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:16:12 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_88236543
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 november 2010 03:48 schreef MoneyTalks het volgende:
En terecht, die flat is bedoeld voor studentenwoningen (SSHU gaat het pand beheren in de toekomst), daar is een nijpend tekort aan.
Nee, het gebouw wordt volgend jaar gesloopt mbv woningbouw in de Merwedekanaalstrook.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 november 2010 @ 11:17:36 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88240734
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 03:59 schreef Lo-Fi het volgende:
We hebben - zeker deze week - natuurlijk weinig met studenten etc. te schaften, aangezien er donderdag een zeer belangrijke wedstrijd op het programma staat. Overigens zondag ook (thuis tegen psv), maar dat is een latere zorg.

In dat kader voel ik mij geroepen het volgende te posten:

Oh leuk kunnen we hier ook over FC Utreg praten w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:21:35 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_88240854
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Paul het volgende:

[..]

Oh leuk kunnen we hier ook over FC Utreg praten w/
FC Twente. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 november 2010 @ 11:22:10 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88240874
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Q. het volgende:

[..]

FC Twente. *O*
:{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88244199
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Q. het volgende:

[..]

FC Twente. *O*
:{
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88253354
Weet er iemand hoe ik met de bus naar The Wall Leidsche Rijn kom? Op die kutsite van ze, staat niks.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:57:17 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_88253631
Je kan van het GVU zeggen wat je wil maar ik vind hun site geweldig, ze hebben een hele goede lijnennetkaart:

For great justice!
pi_88256680
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Q. het volgende:
Je kan van het GVU zeggen wat je wil maar ik vind hun site geweldig, ze hebben een hele goede lijnennetkaart:

[ afbeelding ]
Hee, daar woon ik! :o
Bus 19 of 39 inderdaad. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88259819
quote:
14.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Q. het volgende:
Je kan van het GVU zeggen wat je wil maar ik vind hun site geweldig, ze hebben een hele goede lijnennetkaart:

[ afbeelding ]
Ik had het over de site van The Wall zelf! Dank iig!
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:12:47 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_88261261
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:38 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik had het over de site van The Wall zelf! Dank iig!
Die is vast niet gericht op mensen die met het OV komen inderdaad. :7
For great justice!
pi_88265977
Waarom wil je naar The Wall? Saai gebeuren!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88277628
The Wall? Is dat net zoiets als de rode doos?
pi_88277738
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef TMan het volgende:
The Wall? Is dat net zoiets als de rode doos?
Serieus nog nooit van gehoord? Maar hij is wel rood idd.
For great justice!
pi_88277940
The Wall mist helaas sfeer. Dat concept met alleen maar XL shops werkt voor geen meter. Wat dergelijke malls in de VS zo goed maakt is de combinatie van groot en klein plus entertainment (bioscoop) enzo!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88278224
Lol ik wist niet eens dat daar een winkelcentrum in zat :') Vaak genoeg langs gereden.
Too much is never enough!
pi_88297565
The Wall is een doodgeboren kindje. Ze proberen een in andere landen succesvol concept na te doen. Wat ze echter vergeten is dat als je zo'n concept kopieert, je moet proberen het te verbeteren. The Wall doet echter alles slechter.

De winkels zijn alleen buitenom toegankelijk, wat de sfeer bepaald niet ten goede komt aangezien de buitenruimte heel erg ongezellig is. In malls in het buitenland is er over het algemeen een grote binnenruimte waardoor je niet ziet dat je je eigenlijk op een heel ongezellig industrieterrein bevindt.

Het aanbod van winkels is slecht, want beperkt en zonder echte publiekstrekker. Al zou er maar één hele bijzondere winkel zijn die veel publiek trekt, dan wordt de rest van de winkels vanzelf meer bezocht. Op dit moment zijn het allemaal winkels die je ergens anders ook al hebt en waarvoor je zekerr niet naar The Wall hoeft. Daarnaast zijn de winkels, met uitzondering van Saturn en BCC, allemaal heel verschillend , dus het is ook nog eens niet zo dat je producten kunt vergelijken tussen verschillende winkels (zoals bijvoorbeeld op een meubelboulevard).

Tenslotte is het bizar dat The Wall in feite gericht is op mensen die met de auto komen, maar er moet betaald worden om te mogen parkeren. Ik ben nog nooit een mall tegengekomen waar je moest betalen voor het parkeren. Je zet zo'n ding juist buiten het centrum neer omdat de grondprijs daar laag is en je daardoor gratis parkeren kunt aanbieden. Als ik toch moet betalen voor het parkeren dan ga ik wel naar het centrum. Of naar een andere winkel op een ongezellig industrieterrein waar ik niet hoef te betalen voor het parkeren.

The Wall: slecht idee, belabberde uitvoering.
pi_88298252
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:13 schreef zwelgje76 het volgende:
The Wall is een doodgeboren kindje. Ze proberen een in andere landen succesvol concept na te doen. Wat ze echter vergeten is dat als je zo'n concept kopieert, je moet proberen het te verbeteren. The Wall doet echter alles slechter.

De winkels zijn alleen buitenom toegankelijk, wat de sfeer bepaald niet ten goede komt aangezien de buitenruimte heel erg ongezellig is. In malls in het buitenland is er over het algemeen een grote binnenruimte waardoor je niet ziet dat je je eigenlijk op een heel ongezellig industrieterrein bevindt.

Het aanbod van winkels is slecht, want beperkt en zonder echte publiekstrekker. Al zou er maar één hele bijzondere winkel zijn die veel publiek trekt, dan wordt de rest van de winkels vanzelf meer bezocht. Op dit moment zijn het allemaal winkels die je ergens anders ook al hebt en waarvoor je zekerr niet naar The Wall hoeft. Daarnaast zijn de winkels, met uitzondering van Saturn en BCC, allemaal heel verschillend , dus het is ook nog eens niet zo dat je producten kunt vergelijken tussen verschillende winkels (zoals bijvoorbeeld op een meubelboulevard).

Tenslotte is het bizar dat The Wall in feite gericht is op mensen die met de auto komen, maar er moet betaald worden om te mogen parkeren. Ik ben nog nooit een mall tegengekomen waar je moest betalen voor het parkeren. Je zet zo'n ding juist buiten het centrum neer omdat de grondprijs daar laag is en je daardoor gratis parkeren kunt aanbieden. Als ik toch moet betalen voor het parkeren dan ga ik wel naar het centrum. Of naar een andere winkel op een ongezellig industrieterrein waar ik niet hoef te betalen voor het parkeren.

The Wall: slecht idee, belabberde uitvoering.
QFT

Er is gewoon veel te weinig te doen. Na het winkelen kun je niet even gezellig eten of naar de bios, tenzij je de Mac gezellig en lekker vindt. Bovendien zitten er geen kledingwinkels, wat toch belangrijk is om de vrouwen te trekken. Er zijn amper winkeltjes en vanwege het XL concept zal je nooit leuke boetiekjes krijgen. Het betaald parkeren slaat echt nergens op. Als ik nu naar de BCC wil rij ik wel naar Kanaleneiland, want daar is parkeren gratis. Of ik wandel/fiets de binnenstad in. Het zal zo echt niets worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88300785
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef Nielsch het volgende:
Er is gewoon veel te weinig te doen. Na het winkelen kun je niet even gezellig eten of naar de bios, tenzij je de Mac gezellig en lekker vindt. Bovendien zitten er geen kledingwinkels, wat toch belangrijk is om de vrouwen te trekken. Er zijn amper winkeltjes en vanwege het XL concept zal je nooit leuke boetiekjes krijgen. Het betaald parkeren slaat echt nergens op. Als ik nu naar de BCC wil rij ik wel naar Kanaleneiland, want daar is parkeren gratis. Of ik wandel/fiets de binnenstad in. Het zal zo echt niets worden.
Wat zit er wél dan?
Ik zou op zich 1 gebouw met veel grote winkels best relaxt vinden, maar dan moet er idd wel een en ander te halen zijn..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_88301300
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]


Wat zit er wél dan?
Ik zou op zich 1 gebouw met veel grote winkels best relaxt vinden, maar dan moet er idd wel een en ander te halen zijn..
Saturn, BCC, MacDonalds, Megabike en nog iets geloof ik...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88301509
Sportmodewinkel, Karwei en een speelgoedwinkel.
http://www.thewall.nu/XLstores
pi_88302017
Wauw, zes winkels. Inderdaad extreem aantrekkelijk... :{
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_88303275
Het is daar zo ontzettend niet leuk. Ik moest er een keer naar de BCC, toen kon je nog illegaal je auto in de groenstrook parkeren. Je denkt toch niet dat ik zo'n betaalde parkeergarage in ga rijden zeker?
Mocht ik er ooit nog eens heengaan, dan zet ik de auto wel ergens op het terrein van een bedrijf. Oh, en in de buurt daar kun je wel 'echt' eten, is iemand daar al eens geweest? The food spot, met een subway, restaurant vandaag, new york pizza en wok to go. Lijkt me bijzonder sfeerloos.
pi_88303754
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, en in de buurt daar kun je wel 'echt' eten, is iemand daar al eens geweest? The food spot, met een subway, restaurant vandaag, new york pizza en wok to go. Lijkt me bijzonder sfeerloos.
Sfeerloos, maar prima als je allemaal iets anders wil. Dan kun je bij Vandaag voor weinig rondjes lopen en eten waar je zin in hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_88303983
Weet iemand of The Wall nog uitgebreider gaat worden dan het nu is? Het oogde een half jaar geleden nog erg on-af, alsof er nog winkels bij moeten komen ofzo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88304725
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet iemand of The Wall nog uitgebreider gaat worden dan het nu is? Het oogde een half jaar geleden nog erg on-af, alsof er nog winkels bij moeten komen ofzo.
Er is zeker nog veel ruimte over, maar ondernemers zijn niet happig om deze te huren. Niet zo heel erg gek ook, aangezien het lijkt te floppen. Ook het aangekondigde 3* Golden Tulip hotel dat er zou komen, gaat niet door.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88310992
Wacht even, er is een parkeergarage, maar je moet alle winkels wel van buitenaf inlopen? :?

En buiten zit er dus maar aan een kant winkels en aan de andere kant troosteloze vergezichten? Lijkt me zeker met dit weer nu heel erg aantrekkelijk, not.
pi_88316554
Jemig, ik heb dus echt nog nooit van dat hele winkelcentrum gehoord, laat staan dat ik er geweest zou zijn. Vast wel eens langsgereden.

In "het buitenland" zijn dit soort dingen best succesvol volgens mij, maar wat denk ik belangrijk is is dat het een totaalconcept is. Als iemand daar met z'n gezinnetje heen gaat moet het een dagje uit bieden, een ervaring. Eten, bios, winkels, een fontein met bankjes in het midden. Hoewel ik nog steeds liever naar de binnenstad ga :)
pi_88316656
Toch maar een keer gaan kijken ooit. In de zomer, als het dan nog bestaat. Ga nu niet met dit weer door LR fietsen. :').
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 november 2010 @ 09:55:29 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88316962
Utrecht is aardig in het nieuws:

http://nos.nl/artikel/195(...)kkeert-scriptie.html
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88316986
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Utrecht is aardig in het nieuws:

http://nos.nl/artikel/195(...)kkeert-scriptie.html
Wat hebben we toch een prachtig B&W, vooral de B, daar ben ik een groot fan van. O+
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 november 2010 @ 09:57:03 #56
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88317008
quote:
14.gif Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat hebben we toch een prachtig B&W, vooral de B, daar ben ik een groot fan van. O+
Oh echt? :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88317206
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef TMan het volgende:
Jemig, ik heb dus echt nog nooit van dat hele winkelcentrum gehoord, laat staan dat ik er geweest zou zijn. Vast wel eens langsgereden.

In "het buitenland" zijn dit soort dingen best succesvol volgens mij, maar wat denk ik belangrijk is is dat het een totaalconcept is. Als iemand daar met z'n gezinnetje heen gaat moet het een dagje uit bieden, een ervaring. Eten, bios, winkels, een fontein met bankjes in het midden. Hoewel ik nog steeds liever naar de binnenstad ga :)
Inderdaad, en dat is het nu totaal niet, zo'n totaalconcept. Eerst winkelen, kinderen naar de speelhal, dan lekker eten, een film kijken in de bios en daarna misschien nog een drankje. Onbegrijpelijk dat daar nooit rekening mee is gehouden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88317288
Typisch, ik heb van dat hele winkelcentrum ook nog nooit gehoord. Ik vind de ligging ook niet echt optimaal, het is voor mij als OV-reiziger niet een plek waar ik ''even'' uitstap ofzo. En in de marketing is denk ik ook wat misgegaan.

Dat van die scriptie is ook absurd. Gewoon censuur. :{
pi_88317395
Wolfsen is het slechtste dat Utrecht ooit is overkomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 november 2010 @ 10:11:22 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88317432
Lol op twitter, hoe mensen praten over Wolfsen :D

http://twitter.com/#search?q=wolfsen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 november 2010 @ 10:15:46 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88317562
http://twitter.com/WECAN_NL/status/29650088798

Ik denk dat hij ergens anders over mag komen praten :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88317700
Weg met Wolfsen!
pi_88318344
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Paul het volgende:
Lol op twitter, hoe mensen praten over Wolfsen :D

http://twitter.com/#search?q=wolfsen
Hij gaat natuurlijk niet weg, de gemeente reageert nergens op en het waait vanzelf over. Wolfsen kan gewoon blijven zitten. :')

Wat een kutgemeentebestuur hebben we toch. :')
For great justice!
  donderdag 4 november 2010 @ 12:03:43 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_88320945
Ach, zie het van de zonnige kant, over een paar jaar zit de PvdA misschien eindelijk weer eens niet meer in het college.
Niet dat de mensen die PvdA stemmen het Nederlandse nieuws volgen, en de studenten blijven toch wel GroenLinks stemmen die vervolgens alleen met het PvdA in zee kunnen, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88336305
Het censuur-verhaal blijkt toch iets genuanceerder te liggen. Tekenend dat bepaalde media de nuance vervolgens negeren. De haat tegen de PvdA zit diep...

Overigens vind ik het wel een ongelofelijk slechte zaak dat het bij het Jongerenloket zo'n zooitje is.en dat er vanuit de politiek zo weinig aan gedaan wordt. Volgens mij zou zo'n Jongerenloket best waardevol kunnen zijn, maar op deze manier is het gewoon zonde van het geld. Ze moeten de jongeren die de zaak verkloten een trap onder hun hol geven en de welwillenden door een competentere organisatie laten ondersteunen.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:06:20 #66
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88347480
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:10 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is het slechtste dat Utrecht ooit is overkomen.
Uberhaupt is de PvdA het slechtste wat Nederland ooit is overkomen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 06:43:03 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_88352398
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Uberhaupt is de PvdA het slechtste wat Nederland ooit is overkomen.
Erger dan de NSB of de SS!
For great justice!
pi_88352863
Mensen, OPEN JE OGEN!

Ik snap die PvdA, GL en D66 stemmers in Utrecht echt niet.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_88352976
Want alles wat niet christelijk of VVD is, is duivels?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:23:48 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_88352993
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Mensen, OPEN JE OGEN!

Ik snap die PvdA, GL en D66 stemmers in Utrecht echt niet.
De PvdA en GL (en vooral de SP) zijn inderdaad duivels maar D'66 is best een goeie partij.
For great justice!
pi_88355268
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:23 schreef Q. het volgende:

[..]

De PvdA en GL (en vooral de SP) zijn inderdaad duivels maar D'66 is best een goeie partij.
Wat hij zegt!
pi_88357296
quote:
Gebied Utrecht afgezet vanwege verdachte koffer

De politie heeft vrijdagochtend een deel van de Amsterdamsestraatweg in Utrecht afgezet nadat een verdachte koffer op straat was aangetroffen. Enkele panden werden ontruimd. Er bleken geen explosieven in de koffer te zitten. Een persoon is aangehouden, meldt een politiewoordvoerder.

De koffer werd rond 09.00 uur gevonden. De politie nam geen enkel risico en zette een gebied in een straal van zo'n honderd meter rond het verdachte object af. Rond 10.25 uur werd duidelijk dat er niets gevaarlijks in de koffer zat.

De persoon die is aangehouden is de eigenaar van de koffer. Onduidelijk is wat de precieze toedracht van het incident is.
Iemand enig idee waar dit ergens precies was?
Too much is never enough!
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:22:57 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_88357616
Zal wel bij zo'n dekmantel-voor-drugshandel-Turkse-belwinkel zijn als de pliesie gelijk denkt aan een aanslag.

Dat kan nog steeds 90% van de Amsterdamsestraatweg zijn dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88357657
Zo op de foto's te zien ter hoogte van de Acaciastraat.
Hier wat foto's.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/283119
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:27:54 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_88357814
Oh noes niet de grill!
Mooi dat ze de hele straat afzetten maar niet de bewoners evacueren :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88361154
Lol ik woon 1 blok daarvoor. Volgens het nieuwsbericht zijn wel enkele panden ontruimd trouwens.
Too much is never enough!
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:37:42 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_88362314
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Iemand enig idee waar dit ergens precies was?
EEN KOFFER! PANIEK! PEEUW!

Ik ga binnenkort eens de politie bellen dat er allemaal onbewaakte koffers staan bij een kofferhandel. :').
For great justice!
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:00:19 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_88363139
Koffer niet gezien? Duidelijk een verdachte koffer. Hoeft er natuurlijk nog geen bom in te zitten, maar als dat niet zo was, was het overduidelijk een grap of dreigement van de persoon die het gedaan heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:06:43 #79
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88363369
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:00 schreef speknek het volgende:
Koffer niet gezien? Duidelijk een verdachte koffer. Hoeft er natuurlijk nog geen bom in te zitten, maar als dat niet zo was, was het overduidelijk een grap of dreigement van de persoon die het gedaan heeft.
Ziet er inderdaad best verdacht uit.

pi_88368649
Zal wel van een concurrerende kebabzaak zijn :')
Too much is never enough!
pi_88383506
Wolfsen op Nederland 2 :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:29:40 #82
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88397357
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 06:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Erger dan de NSB of de SS!
Heheh :P nee pvda en GL, weg ermee. D66 is nog best ok, soms ^O^

Maar genoeg over politiek. Ik had me gister toch zoiets moois (let op: ov chipkaartklacht #zoveel). Ik zit in een bomvolle bus 12 (zowat beslagen ruiten) in de spits van de Uithof naar CS. Rijden we het station binnen, vallen ALLE ovchip-uitcheckpoortjes uit. En iedereen heeft haast en moet de trein halen. Dus in paniek vraagt iedereen zich af wat nu, gaat er geld vanaf enzo... Maarja, veel mensen hadden geen tijd om te wachten dus die gingen weg. Ik ben toen uitgestapt en naar voren gelopen, waar de chauffeur haastig bezig was het te fixen. Duurde even, maar toen deden ze het weer. Dus alsnog uitgecheckt en m'n trein gehaald, maar toch! Ik vind dit echt niet kunnen -O- Omdat techniek faalt, moeten wij maar betalen hiervoor? :') Sowieso vind ik dat het uitstappen in bussen veel minder vloeiend gaat sinds de ovchipkaart. Je wordt opgehouden door mensen wiens kaart het niet doet of als dat machientje hem niet meteen pakt. Echt falers die dit hebben bedacht. |:(
pi_88398094
Eva4evah, ik had gisteren precies hetzelfde in bus 13. Alleen toen was hij op heenweg, niet naar Utrecht CS. En aangezien ik echt uit moest stappen heb ik me maar niet uitgecheckt. Als student is dat niet zo erg, je mag het 12x vergeten tot hij blokkeert. Maar toch, vervelend grapje }:| je zal maar betalen.
pi_88398219
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef juxtaposition het volgende:
Eva4evah, ik had gisteren precies hetzelfde in bus 13. Alleen toen was hij op heenweg, niet naar Utrecht CS. En aangezien ik echt uit moest stappen heb ik me maar niet uitgecheckt. Als student is dat niet zo erg, je mag het 12x vergeten tot hij blokkeert. Maar toch, vervelend grapje }:| je zal maar betalen.
Meen je dat nou? Moet je als student uitchecken?

Het is ook behoorlijk irritant, vergeten uit te checken en je geld is weg. Je kan het terug vragen, maar dat duurt zo drie weken voor je je geld weer hebt.
pi_88398302
Ik heb al vier keer geprobeerd m'n geld terug te vragen door soortgelijke ov-chipkaart grapjes, maar nooit m'n geld teruggehad. Er werken ook een stel zwakzinnigen aan die helpdesklijn, die echt alles eraan doen om het je moeilijk te maken.
En je moet inderdaad uitchecken, én inchecken. Ik ken iemand die werd gecontroleerd in bus 12 (ja, bus 12 :') ) en die kreeg een boete omdat hij niet was ingecheckt. Echt achterlijk.
pi_88398938
De poortjes op CS deden het gisteren ook al niet, ik heb maar gewoon een kaartje gekocht. Falend pauperzooi die chipkaart. :')
For great justice!
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:44:45 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_88399304
Het is achterlijk dat je met een abonnement ook moet in en uit checken. Ik heb nu een Utrecht Bereikbaar pas (gratis OV B-) ), en daar hoeft het ook niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:13:03 #88
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88400050
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:06 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb al vier keer geprobeerd m'n geld terug te vragen door soortgelijke ov-chipkaart grapjes, maar nooit m'n geld teruggehad. Er werken ook een stel zwakzinnigen aan die helpdesklijn, die echt alles eraan doen om het je moeilijk te maken.
En je moet inderdaad uitchecken, én inchecken. Ik ken iemand die werd gecontroleerd in bus 12 (ja, bus 12 :') ) en die kreeg een boete omdat hij niet was ingecheckt. Echt achterlijk.
Ugh, helpdesken ja. Ik heb net nog met T-mobile gebeld maar het viel zowaar mee. ^O^ Was zelfs na 5 min wachten al aan de beurt. Hulde voor Youp. Maar das weer iets anders :P

Een boete krijgen omdat je niet hebt ingecheckt is echt triest. Ik heb de afgelopen tijd best veel controleurs gezien in bus 12 en ook in bus 11. Paar maanden geleden kwam je er nog met een waarschuwing vanaf, maar nu gaan ze maar bekeuren. Faal :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:15:19 #89
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88400107
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef juxtaposition het volgende:
Eva4evah, ik had gisteren precies hetzelfde in bus 13. Alleen toen was hij op heenweg, niet naar Utrecht CS. En aangezien ik echt uit moest stappen heb ik me maar niet uitgecheckt. Als student is dat niet zo erg, je mag het 12x vergeten tot hij blokkeert. Maar toch, vervelend grapje }:| je zal maar betalen.
12 keer? Oh, phew ik dacht dat het minder was. Ik ging een keer in maart ofzo langs de balie, weet niet meer, om iets te vragen ofzo. Zeiden ze dat ik ook al 3 keer niet had uitgecheckt, ik geen idee. Toen 'opgeschoond' als het ware, ik zou eigenlijk wel willen weten op hoeveel keer ik nu zit. Beetje lullig als dat ding het ineens niet meer doet.
pi_88403766
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:06 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb al vier keer geprobeerd m'n geld terug te vragen door soortgelijke ov-chipkaart grapjes, maar nooit m'n geld teruggehad. Er werken ook een stel zwakzinnigen aan die helpdesklijn, die echt alles eraan doen om het je moeilijk te maken.
En je moet inderdaad uitchecken, én inchecken. Ik ken iemand die werd gecontroleerd in bus 12 (ja, bus 12 :') ) en die kreeg een boete omdat hij niet was ingecheckt. Echt achterlijk.
Een controleur op de tram in Amsterdam wilde mij ook eens een boete geven omdat ik niet had ingecheckt met mijn all-inclusive OV-kaart van mijn werkgever. Toen ben ik ook gewoon weggelopen. Ja daaaaaag!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 november 2010 @ 12:04:40 #91
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88428259
Ik snap dat ook nooit zo goed. Je hebt een geldig bewijs, en je hoeft niks te betalen. Waarom inchecken? Zodat ze weten wie waar met welke bus gaat?

Of als de bus in de brand vliegt, en alle lichamen verbrand zijn. Dan weten ze wie ingechecked is... Ofzo.

Ik log me met m'n gratis Ov. Ook nooit uit als ik al ingechecked ben.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 7 november 2010 @ 12:09:41 #92
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88428398
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef juxtaposition het volgende:
Eva4evah, ik had gisteren precies hetzelfde in bus 13. Alleen toen was hij op heenweg, niet naar Utrecht CS. En aangezien ik echt uit moest stappen heb ik me maar niet uitgecheckt. Als student is dat niet zo erg, je mag het 12x vergeten tot hij blokkeert. Maar toch, vervelend grapje }:| je zal maar betalen.
Wait... What?

Oh, dat wist ik niet... Nooit ergens gelezen ook. Leuk dat ik dat zo hoor. Ik heb me volgens mij nog nooit uitgechecked in een bus... Vraag me af wanneer ik geblockt word dan...

Maar wat een omslachtigheid hey.
Als je iets gratis krijgt ga je toch ook geen 50 euro betalen om dan weer 50 euro wisselgeld te krijgen :{

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_88428728
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:04 schreef timbob het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo goed. Je hebt een geldig bewijs, en je hoeft niks te betalen. Waarom inchecken? Zodat ze weten wie waar met welke bus gaat?
Zodat ze weten hoeveel er gebruik wordt gemaakt van welke lijnen en evt. de inkomsten op de juiste manier kunnen omslaan volgens mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 7 november 2010 @ 15:12:53 #94
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_88433985
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Neelix het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Moet je als student uitchecken?

Het is ook behoorlijk irritant, vergeten uit te checken en je geld is weg. Je kan het terug vragen, maar dat duurt zo drie weken voor je je geld weer hebt.
Bij het ov-infopunt onder het station krijg je meteen je geld terug, cash. Voor zowel GVU als Conexxion.
pi_88435440
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Heheh :P nee pvda en GL, weg ermee. D66 is nog best ok, soms ^O^

Maar genoeg over politiek. Ik had me gister toch zoiets moois (let op: ov chipkaartklacht #zoveel). Ik zit in een bomvolle bus 12 (zowat beslagen ruiten) in de spits van de Uithof naar CS. Rijden we het station binnen, vallen ALLE ovchip-uitcheckpoortjes uit. En iedereen heeft haast en moet de trein halen. Dus in paniek vraagt iedereen zich af wat nu, gaat er geld vanaf enzo... Maarja, veel mensen hadden geen tijd om te wachten dus die gingen weg. Ik ben toen uitgestapt en naar voren gelopen, waar de chauffeur haastig bezig was het te fixen. Duurde even, maar toen deden ze het weer. Dus alsnog uitgecheckt en m'n trein gehaald, maar toch! Ik vind dit echt niet kunnen -O- Omdat techniek faalt, moeten wij maar betalen hiervoor? :') Sowieso vind ik dat het uitstappen in bussen veel minder vloeiend gaat sinds de ovchipkaart. Je wordt opgehouden door mensen wiens kaart het niet doet of als dat machientje hem niet meteen pakt. Echt falers die dit hebben bedacht. |:(
Een oplossing zou kunnen zijn om op de bushalte onder het CS uitcheckpalen te zetten voor de OV chipkaart. Om zulke palen op elke bushalte te zetten is waarschijinlijk te duur, maar op de bushalte onder het CS moet toch mogelijk zijn (zowel technisch als financieel). PvdA, GL, CU en TROTS hebben de BRU dan ook onlangs gevraagd om dit soort palen op de bushalte onder het CS. Volgens mij is er nog geen antwoord gekomen van de BRU, maar ik kan binnenkort wel eens informeren bij een raadslid.
  zondag 7 november 2010 @ 16:07:44 #96
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88436177
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]


Zodat ze weten hoeveel er gebruik wordt gemaakt van welke lijnen en evt. de inkomsten op de juiste manier kunnen omslaan volgens mij.
Tja, het is voor hen ook wel nuttige info, maar om nou boetes te geven als je het niet doet is ook weer zoiets...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_88438624
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef zwelgje76 het volgende:

[..]

Een oplossing zou kunnen zijn om op de bushalte onder het CS uitcheckpalen te zetten voor de OV chipkaart. Om zulke palen op elke bushalte te zetten is waarschijinlijk te duur, maar op de bushalte onder het CS moet toch mogelijk zijn (zowel technisch als financieel). PvdA, GL, CU en TROTS hebben de BRU dan ook onlangs gevraagd om dit soort palen op de bushalte onder het CS. Volgens mij is er nog geen antwoord gekomen van de BRU, maar ik kan binnenkort wel eens informeren bij een raadslid.
Dat zou mooi zijn. Dan schiet het wat sneller op bij het uitstappen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 november 2010 @ 19:27:08 #98
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88442670
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Dat zou mooi zijn. Dan schiet het wat sneller op bij het uitstappen!
Dat vind ik dus juist helemaal niet handig. Dan krijg je dus weer gedrom rondom die paaltjes. Ze hebben dat nu ook al bij de trams, dat er paaltjes op het perron staan ipv in de trams zelf. Dan ga je rennen om de tram te halen, o kut moet je terugrennen om in te checken :') slaat toch ook op kaas.
  zondag 7 november 2010 @ 19:47:05 #99
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88443451
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Bij het ov-infopunt onder het station krijg je meteen je geld terug, cash. Voor zowel GVU als Conexxion.
Thanks. In mijn geval was het in Amsterdam. Moest bij de VU zijn, stap uit de metro, alle paaltjes op storing, fijn :(
  zondag 7 november 2010 @ 19:54:50 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_88443773
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef Neelix het volgende:

[..]



Thanks. In mijn geval was het in Amsterdam. Moest bij de VU zijn, stap uit de metro, alle paaltjes op storing, fijn :(
Dat moet je dus bij de GVB terug gaan vragen. :7. Mooi systeem.
For great justice!
  zondag 7 november 2010 @ 19:58:52 #101
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88443980
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat moet je dus bij de GVB terug gaan vragen. :7. Mooi systeem.
Klopt ja, via een website gelukkig, dat wel, maar dan moet je dus met dat mooie geautomatiseerde systeem wel minstens 4 weken wachten op je geld ofzo. ;(
pi_88445069
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]



Dat vind ik dus juist helemaal niet handig. Dan krijg je dus weer gedrom rondom die paaltjes. Ze hebben dat nu ook al bij de trams, dat er paaltjes op het perron staan ipv in de trams zelf. Dan ga je rennen om de tram te halen, o kut moet je terugrennen om in te checken :') slaat toch ook op kaas.
Het één sluit het ander niet uit, je hebt sowieso zulke checkouts in de bus nodig voor de andere haltes, zo'n paal op het perron is vervolgens handig voor diegene die in de bus vanwege drukte niet uit konden checken of die daar niet op wilden wachten of die het vergeten waren. Je hebt hierdoor meerdere opties tot uitchecken wat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat het bij geen van de uitcheckpunten belachelijk druk zal zijn. Maar goed, dat is pas te bewijzen op het moment dat die palen er staan op het perron. Misschien blijkt dan inderdaad dat het niet werkt, heb jij gelijk en is er weer belastinggeld over de balk gegooid. ;)
pi_88451452
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]



Dat vind ik dus juist helemaal niet handig. Dan krijg je dus weer gedrom rondom die paaltjes. Ze hebben dat nu ook al bij de trams, dat er paaltjes op het perron staan ipv in de trams zelf. Dan ga je rennen om de tram te halen, o kut moet je terugrennen om in te checken :') slaat toch ook op kaas.
Zo gek vind ik het niet, dat je van tevoren zorgt dat je vervoersbewijs op orde is... zo werkt het wel vaker...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 november 2010 @ 22:08:31 #104
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88452865
Er was hier net buiten een heel blok zonder straatverlichting (misschien nu nog steeds, maar ik kan niet door de muur kijken.

Best donker zo ineens, zonder lantaarns :D
had wel iets moois.
Donker en winters.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_88462537
Ben vorige week ook maar eens naar het Rietveld-Schröder Huis geweest. Erg gaaf, vooral de bovenverdieping. Centraal Museum was niet helemaal my cup of tea echter...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 november 2010 @ 08:23:20 #106
141482 Q.
JurassiQ
pi_88462583
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:18 schreef Nielsch het volgende:
Ben vorige week ook maar eens naar het Rietveld-Schröder Huis geweest. Erg gaaf, vooral de bovenverdieping. Centraal Museum was niet helemaal my cup of tea echter...
De laatste keer dat ik er was vond ik het vooral heel erg chaotisch. Maar dat is al een jaar of vijf geleden denk ik.
For great justice!
pi_88462599
quote:
Op maandag 8 november 2010 08:23 schreef Q. het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik er was vond ik het vooral heel erg chaotisch. Maar dat is al een jaar of vijf geleden denk ik.
Het huis of het museum? Het huis ging nu echt soepel, met een audiotour en een prettige gids.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 november 2010 @ 08:27:10 #108
141482 Q.
JurassiQ
pi_88462614
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het huis of het museum? Het huis ging nu echt soepel, met een audiotour en een prettige gids.
Het museum. Het huis ben ik nog niet geweest. Ga ik wel een keer doen. Ooit. :7
For great justice!
pi_88462639
quote:
Op maandag 8 november 2010 08:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Het museum. Het huis ben ik nog niet geweest. Ga ik wel een keer doen. Ooit. :7
Ow zo. Ja het museum heeft nog steeds niet echt een duidelijke looproute of plattegrond, maar dat maakte me niet zoveel uit. Het Utrechtse Schip vond ik wel gaaf maar al die schilderijen zijn gewoon niet echt mijn ding.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88465373
Ik ga in het Centraal Museum meestal naar een tentoonstelling en dan neem ik nog een of twee zalen verder mee, maar het hele museum doe ik nooit. Ik moet wel altijd even het poppenhuis bekijken. Of ik steek over en ga even het Dick Bruna huis in. Ik was bij de opening na de verbouwing (in 99 geloof ik) en dat was leuk, beetje met een glas champagne rondhangen en gezellig kletsen ipv stil zijn. Met mijn U-pas kan ik tegenwoordig op dinsdagen gratis naar binnen. Ik vind de dingen van Rietveld, die maquettes enzo, het minst boeiende van het museum, maar het Rietveld Schröderhuis wil ik ooit wel zien. En gek genoeg wil ik de huidige tentoonstelling "Rietveld Universum" wel gaan bekijken, maar voornamelijk vanwege Frank Lloyd Wright en Mies van der Rohe en Le Corbusier.
Ik vind de website trouwens heerlijk uitgebreid.
pi_88465483
Dat poppenhuis was inderdaad wel gaaf...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 november 2010 @ 11:10:37 #112
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88466134
Ik ben het wel eens met het chaotische....ik ben een tijd terug door het hele museum gegaan, maar je raakt echt de weg kwijt. Het is lastig van buiten te zien hoe het hele museum gebouw in elkaar zit en binnen kan je bijna niet naar buiten kijken, dus dat helpt je orientatie ook niet.

Verder hangen er veel schilderijen, maar het zijn niet echt beroemde werken, en ik vind het ook niet echt bijzonder mooie werken ofzo...maja, smaken verschillen.
pi_88467702
Ik vind de modecollectie trouwens wel erg indrukwekkend, en de schilderijen van Toorop, Pyke Koch en Carel Willink zijn zeker hoogtepunten.
Voor de verbouwing was het echt zo'n traditioneel volgepropt museum, ik vind de metamorfose erg geslaagd.
pi_88478707
Ik ben vorige week toevallig naar het centraal museum geweest... ik vond het ''saved by droog'' gedeelte erg leuk, maar wel klein. Verder heb ik het idee 60% niet gezien te hebben omdat het zo ontzettend chaotisch was. Ik had beter van tevoren kunnen opzoeken wat ik allemaal wilde zien en het dan systematisch af kunnen werken. Binnenkort maar eens terug, heb toch een museumpas. Overigens was het culturele zondag en kon je zelf rietveldminiatuurtjes maken, erg leuk.
  maandag 8 november 2010 @ 17:54:57 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_88480301
Woah, half Lombok zonder stroom. Ik zie bij de Munt nog licht branden, maar voorde rest is het in de wijde omtrek donker...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88481037
Amsterdamsestraatweg zat ook zonder. Apart gezicht buiten. Gelukkig hebben ze het snel weer gefixt :)
Too much is never enough!
  maandag 8 november 2010 @ 18:28:37 #117
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88481471
UTRECHT - Mensen die in de Utrechtse wijken Lombok, Zuilen en Oog in Al wonen, zaten rond zes uur eventjes in het donker. Door een storing was er geen stroom beschikbaar in deze wijken en op de Amsterdamsestraatweg.

Na ongeveer een half uur werd de stroom weer hersteld.

De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk.
-----------------------------------------------------------------------------

Hier Julianapark, en ook hier was het erg donker :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88481633
Stel je voor dat zoiets de hele avond zou duren. Verveelde me na 5 minuten al :')
Too much is never enough!
  maandag 8 november 2010 @ 18:34:18 #119
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88481722
Mijn dochter is nu pissig.. die vond het wel spannend :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88482610
Hehe hier in Zuilen dus ook, was op weg naar de AH op de straatweg om kaarsen te halen, maar ik hoorde onderweg al dat daar ook geen stroom was en mensen opgesloten waren :D
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 19:29:50 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_88484295
Hier op m'n werk is alles van slag... Niet alle stopcontacten doen t, de server is de weg kwijt, en de printer geeft ook systeemfouten tot en met... En wij hebben een deadline :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_88485861
wij hadden tenminste gewoon stroom!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88487094
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef Nielsch het volgende:
wij hadden tenminste gewoon stroom!
Populair gedrag :P
Too much is never enough!
  maandag 8 november 2010 @ 23:40:32 #124
141482 Q.
JurassiQ
pi_88498401
Mooie beelden van het nieuwe stadskantoor:

For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:21:07 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_88505077
Zo die hebben hun best gedaan :D. Ik vind het alleen niet echt een mooi gebouw. Het maakt ook dat je na de majestueuze grote trappen ineens een relatief smalle donkere gang door moet. Daar had ik toch liever een wat mooiere poort naar de (westelijke) stad gezien. Nouja, misschien dat ze dat later met lampen en bomen nog wat kunnen verbeteren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:02:15 #126
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88506008
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef speknek het volgende:
Zo die hebben hun best gedaan :D. Ik vind het alleen niet echt een mooi gebouw. Het maakt ook dat je na de majestueuze grote trappen ineens een relatief smalle donkere gang door moet. Daar had ik toch liever een wat mooiere poort naar de (westelijke) stad gezien. Nouja, misschien dat ze dat later met lampen en bomen nog wat kunnen verbeteren.
Ach een groot deel van dat verkeer zal straks ook over de langzaamverkeerbrug gaan. Kan niet wachten tot die er eindelijk is...
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:16:28 #127
141482 Q.
JurassiQ
pi_88506402
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 10:02 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ach een groot deel van dat verkeer zal straks ook over de langzaamverkeerbrug gaan. Kan niet wachten tot die er eindelijk is...
Same here. Alleen begint de bouw daarvan niet voor 2012. :') Zeker voor jou, jij woont hemelsbreed 300 meter van de binnenstad af maar je moet 10 minuten fietsen voor je op de Mariaplaats bent. :7
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:22:35 #128
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88506568
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Same here. Alleen begint de bouw daarvan niet voor 2012. :') Zeker voor jou, jij woont hemelsbreed 300 meter van de binnenstad af maar je moet 10 minuten fietsen voor je op de Mariaplaats bent. :7
Klote, ik dacht dat die in 2012 al klaar zou zijn -O-
en ja het is best irritant dat omfietsen...maar ach, je went eraan :)
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:26:02 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_88506672
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef Neelix het volgende:

[..]

Klote, ik dacht dat die in 2012 al klaar zou zijn -O-
en ja het is best irritant dat omfietsen...maar ach, je went eraan :)
ProRail moet eerst de sporen en perrons verleggen voordat ze aan de brug kunnen beginnen. En daarover is nog geen defintief besluit genomen. :'). De besluitvorming in het stationsgebied is sowieso drama, elke dag verzinnen ze weer wat anders, nu zijn de plannen voor het Stationsplein Oost en de Fietsflat weer helemaal omgegooid. :')
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:28:46 #130
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88506753
Het is echt een drama ja. Ik riep een paar jaar terug al dat die 2030 nooit gehaald gaat worden. Zou me niets verbazen als dat zo 2040-2050 wordt.

Ik dacht laatst wel gehoord te hebben dat ze nu eindelijk gaan beginnen met het slopen van de sporthal. Koud tien jaar nadat hij gesloten is :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:37:57 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_88507011
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 10:28 schreef Neelix het volgende:
Het is echt een drama ja. Ik riep een paar jaar terug al dat die 2030 nooit gehaald gaat worden. Zou me niets verbazen als dat zo 2040-2050 wordt.

Ik dacht laatst wel gehoord te hebben dat ze nu eindelijk gaan beginnen met het slopen van de sporthal. Koud tien jaar nadat hij gesloten is :')
De voorbereidingen daarvan zijn nu begonnen, de loopbrug van HC naar de parkeergarage Jaarbeursplein is afgesloten. *O*

Over de brug:
http://www.bouwpututrecht.nl/bu/2010/06/23/rabobrug-later/
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:14:20 #132
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88508144
Dank voor de link!

En ondertussen slopen ze allemaal basisvoorzieningen bij mij in de buurt. Eerst het tankstation op de croeselaan die zo fijn goedkoop was en nou zijn ook al de geldautomaten van de Rabo op het ledig erf weg }:|
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:20:14 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_88508342
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef Neelix het volgende:
Dank voor de link!

En ondertussen slopen ze allemaal basisvoorzieningen bij mij in de buurt. Eerst het tankstation op de croeselaan die zo fijn goedkoop was en nou zijn ook al de geldautomaten van de Rabo op het ledig erf weg }:|
Er zit nog een Rabo pinautomaat aan het begin van de Rijnlaan. En een ING automaat. En natuurlijk de inpandige pinautomaat op het Rabo hoofdkantoor, alleen toegankelijk voor personeel. 8-)
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:20:48 #134
141482 Q.
JurassiQ
pi_88508362
De twee ING geldautomaten bij winkelcentrum Kanaleneiland zijn ook verdwenen trouwens, terwijl daar altijd wel een rij voor stond. Erg handig. Postkantoor weg, dan ook maar meteen de geldautomaten weg.
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:24:04 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_88508461
Ik kan vooral niet wachten tot ze het Westplein gaan ondertunnelen, maar zal wel 2020 worden :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:25:19 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_88508517
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef speknek het volgende:
Ik kan vooral niet wachten tot ze het Westplein gaan ondertunnelen, maar zal wel 2020 worden :').
Optimist. Is er iemand al wel eens bij het infocentrum CU2030 aan het Vredenburg (oude RAF Stafhorst gebouw) geweest? Ik een paar weken geleden, ze hebben daar mooie maquettes staan van het stationsgebied.

Of had ik dat al gemeld? :').
For great justice!
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:28:44 #137
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88508640
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Er zit nog een Rabo pinautomaat aan het begin van de Rijnlaan. En een ING automaat. En natuurlijk de inpandige pinautomaat op het Rabo hoofdkantoor, alleen toegankelijk voor personeel. 8-)
En ook nog steeds twee INGs bij die kantoorboekhandel op het ledig erf. Maar die Rabo automaten waren juist zo fijn op weg naar de stad :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:33:08 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_88508789
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:

[..]

En ook nog steeds twee INGs bij die kantoorboekhandel op het ledig erf. Maar die Rabo automaten waren juist zo fijn op weg naar de stad :')
Ik ga meestal toch 'bovenlangs' door de Van Sijpensteintunnel. Als ik via het de Bleekstraat / Ledig Erf ga kom ik bijna langs de ING aan de Rijnlaan.
For great justice!
pi_88511046
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef speknek het volgende:
Zo die hebben hun best gedaan :D. Ik vind het alleen niet echt een mooi gebouw. Het maakt ook dat je na de majestueuze grote trappen ineens een relatief smalle donkere gang door moet. Daar had ik toch liever een wat mooiere poort naar de (westelijke) stad gezien. Nouja, misschien dat ze dat later met lampen en bomen nog wat kunnen verbeteren.
Ik vind het best een mooi gebouw eigenlijk. Maar "het grootste stadskantoor van Nederland"? Is dat niet een klein beetje overdreven?

Verder vind ik vooral het filmpje over het interieur een beetje een jubelzang; uiteraard verklaarbaar door de bron van het filmpje. Onbemande kassa's waar ambtenaren zelf hun lunch gaan betalen? Ik zie de schandalen vanaf 10 jaar afstand al aankomen :')
pi_88511129
Wat zijn een beetje de uitgaans plekken ( zoiets als "de Beurs" en "het Pakhuis" ) in Utrecht waar je zonder studenten kaart ook gewoon in kan?
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:41:36 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_88511279
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef baggerbart het volgende:
Wat zijn een beetje de uitgaans plekken ( zoiets als "de Beurs" en "het Pakhuis" ) in Utrecht waar je zonder studenten kaart ook gewoon in kan?
Staat in de OP.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88511559
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef baggerbart het volgende:
Wat zijn een beetje de uitgaans plekken ( zoiets als "de Beurs" en "het Pakhuis" ) in Utrecht waar je zonder studenten kaart ook gewoon in kan?
De (Nieuwe) Dikke Dries aan het Oudkerkhof!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:18:03 #143
141482 Q.
JurassiQ
pi_88512637
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef TMan het volgende:

[..]


Ik vind het best een mooi gebouw eigenlijk. Maar "het grootste stadskantoor van Nederland"? Is dat niet een klein beetje overdreven?
Hij wordt groter dan die in DH. Welke is groter dan?
For great justice!
pi_88513385
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het nog zo lang duurt voor alles klaar is. Woon waarschijnlijk dan wel ergens anders, maar had het eindresultaat wel in m'n woonplaats willen hebben. Telkens als ik nu over de catherijnesingel fiets vind ik het wel een vreemd idee dat het er straks totaal anders uit ziet.
Of ik moet m'n vriendin toch zien te dwingen werk rondom Utrecht te vinden O-)
Too much is never enough!
pi_88546938
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef The6thgate het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het nog zo lang duurt voor alles klaar is. Woon waarschijnlijk dan wel ergens anders, maar had het eindresultaat wel in m'n woonplaats willen hebben. Telkens als ik nu over de catherijnesingel fiets vind ik het wel een vreemd idee dat het er straks totaal anders uit ziet.
Of ik moet m'n vriendin toch zien te dwingen werk rondom Utrecht te vinden O-)
Ik hoop tegen die tijd nog wel in Utrecht te wonen. Eigenlijk de rest van m'n leven (afgezien van een periode in het buitenland wellicht). Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar ik heb niet per se een plek in NL waar ik liever zou willen wonen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88547081
Ik ga voorlopig ook nog niet weg uit Utrecht, net met veel pijn en moeite hier een tof sociaal leven opgebouwd. :7
For great justice!
pi_88548162
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Ik hoop tegen die tijd nog wel in Utrecht te wonen. Eigenlijk de rest van m'n leven (afgezien van een periode in het buitenland wellicht). Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar ik heb niet per se een plek in NL waar ik liever zou willen wonen.
Dat heb ik dus ook. Heb nu m'n sociale leven hier dus lijkt me erg zuur om naar een andere stad te gaan. Maja als m'n vriendin is afgestudeerd en ergens anders een baan krijgt ben ik degene die er achteraan reist aangezien ik overal wel werk kan vinden :')
Too much is never enough!
pi_88548311
quote:
Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Heb nu m'n sociale leven hier dus lijkt me erg zuur om naar een andere stad te gaan. Maja als m'n vriendin is afgestudeerd en ergens anders een baan krijgt ben ik degene die er achteraan reist aangezien ik overal wel werk kan vinden :')
Vriendin dumpen dus.
For great justice!
pi_88549340
Keuzes keuzes :+
Too much is never enough!
pi_88549663
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig. O+!
For great justice!
pi_88579727
Ik geloof ook niet dat ik Utereg ooit nog ga verlaten, na nu al bijna 20 jaar.
Alhoewel, een boerderijtje ergens, met geiten, een moestuin en een boomgaard enzo, dat trekt ook nog steeds, maar zal wel nooit waarheid worden.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 november 2010 @ 00:23:47 #152
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88580525
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig een bouwput O+!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88666309


quote:
De gemeente Utrecht heeft de bloemenkiosk tegenover de Stadsschouwburg per direct gesloten. Dit is gebeurd nadat de politie vaststelde dat Lucasbrug Flowers softdrugs aan minderjarigen verkocht.

De kiosk blijft in ieder geval dicht tot en met volgende week vrijdag. In de tussentijd wordt bekeken welke definitieve maatregelen tegen de uitbater worden getroffen.
bron: dnu.nu

Tsja, het valt wel onder de noemer 'plantjes'....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:25:05 #154
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_88681867
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig. een bouwput O+!
Gelukkig wel, anders had ik geen werk :+ (wat die bouwput betreft).
pi_88706563
Wat is een goede pizzeria om een pizza te laten bezorgen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88706576
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat is een goede pizzeria om een pizza te laten bezorgen?
New York Pizza
pi_88706757
quote:
19s.gif Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]


New York Pizza
Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...

Liever een pizza van echte Italianen... niet van 16 jarige jongetjes die doen alsof ze Amerikaan zijn...

Ben voor Il Mondo gegaan...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 14 november 2010 @ 19:32:35 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_88708899
quote:
19s.gif Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]


New York Pizza
Dat die troep de naam 'pizza' mag hebben. :').
For great justice!
  zondag 14 november 2010 @ 19:33:16 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_88708916
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...

Liever een pizza van echte Italianen... niet van 16 jarige jongetjes die doen alsof ze Amerikaan zijn...

Ben voor Il Mondo gegaan...
Il Mondo is goed, bestel ik ook altijd. Ook omdat ie redelijk dicht in de buurt zit en je pizza dus nog warm is als ie aankomt. :7
For great justice!
pi_88710033
Het was zeker een prima pizza van Il Mondo!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88716135
Ik bestel dan altijd van Arrivederci, vindt die altijd wel goed en snel leveren (zitten ook bij mij om de hoek :P)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zondag 14 november 2010 @ 23:59:24 #162
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88723396
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:50 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

bron: dnu.nu

Tsja, het valt wel onder de noemer 'plantjes'....
Hoe baas is dat! :D
Had het nooit achter ze gezocht. :') __ !
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 15 november 2010 @ 00:01:15 #163
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88723478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik kom jou anders nooit tegen in de stad ofzo?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 15 november 2010 @ 00:09:58 #164
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88723846
Nou, nog even wat The Office kijken en dan pitten. O+
Dagdag lieve Utreggâhs. :*
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88728186
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
pi_88729516
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
De Olivier is best leuk normaliter. Of het ook leuk is op Oud & Nieuw weet ik niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 15 november 2010 @ 11:41:02 #167
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88732358
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?
Meestal zijn alle studenten dan al uit Utrecht vertrokken.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88733570
quote:
Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Zero17 het volgende:

[..]


Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?
Meestal zijn alle studenten dan al uit Utrecht vertrokken.
Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 15 november 2010 @ 12:21:59 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_88733795
Je kunt je kont al niet keren op een normale uitgaansavond in de Olivier, ik denk dat Oud en Nieuw echt een drama gaat zijn. Zoals elke uitgaansgelegenheid overigens. Uitgaan met oud en nieuw is altijd een teleurstelling.

Over drama's gesproken, aankomend weekend smartlappenfestival *O*.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 november 2010 @ 13:40:57 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_88736155
quote:
Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef speknek het volgende:

Over drama's gesproken, aankomend weekend smartlappenfestival *O*.
Ik heb er zin in. *O*
For great justice!
  maandag 15 november 2010 @ 15:21:26 #171
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88739715
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 15 november 2010 @ 15:26:02 #172
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88739863
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Zero17 het volgende:
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
De sfeer is altijd prima. Enige minpuntje is dat je in 't centrum om middernacht niet moet gaan proberen iemand te bellen ;) Ik vier 't meestal met een stel teamgenoten samen, bij een van hen thuis.

Wat ik aan Utrecht wel jammer vind is dat je overal moet betalen om binnen te komen. Na 12 uur ff ergens naar binnen wippen omdat daar mensen zijn die je kent is er niet bij helaas. Dus je moet vooraf echt afspreken met wie je wat gaat doen.

Ben ook een paar keer bij Broers geweest, themafeesten en beide keren erg leuk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 15 november 2010 @ 15:26:52 #173
141482 Q.
JurassiQ
pi_88739895
Ik vond Broers afgelopen jaar kut, veel te druk, smerig warm, erorm chaotisch. Dit jaar ergens anders naar toe.
For great justice!
  maandag 15 november 2010 @ 15:27:50 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88739923
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik vond Broers afgelopen jaar kut, veel te druk, smerig warm, erorm chaotisch. Dit jaar ergens anders naar toe.
Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitsland :)

Ik heb op zich wel een redelijke tolerantie wat betreft drukte. Vroegah kwam ik vaak in HP ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 15 november 2010 @ 15:30:38 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_88740015
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:

[..]



Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitsland :)

Ik heb op zich wel een redelijke tolerantie wat betreft drukte. Vroegah kwam ik vaak in HP ;)
Ik ben ook heel wat gewend maar het was zo warm dat ik (en de rest van mijn groep ook) er misselijk van werd.
For great justice!
  maandag 15 november 2010 @ 15:33:53 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88740129
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook heel wat gewend maar het was zo warm dat ik (en de rest van mijn groep ook) er misselijk van werd.
Tja, ik vind het ook jammer. Ik heb wel meer gehoord dat het te druk werd. Toen ik er was (in Broers dus) was het redelijk vol maar niet afgeladen. Hoorde ook van anderen dat het erg druk was. Is natuurlijk kassadraaien voor de horeca zo'n O&N feest.

Beetje 't zelfde als met die 80ies & 90ies party. Eerst waren die gewoon leuk, maar nu komen er massa's aso's op af (krijg je opeens ruzie enzo, heel irritant) en laten ze er ook nog eens te veel binnen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88748865
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Zero17 het volgende:

[..]


Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
Ik heb daar een heel ander beeld van. Heb in vele studentensteden Oud & Nieuw gevierd (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Nijmegen...). Altijd vele huisfeestjes afgestruind en genoeg studenten die gewoon in hun studentenstad het nieuwe jaar inluidden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 15 november 2010 @ 19:31:17 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88749969
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb daar een heel ander beeld van. Heb in vele studentensteden Oud & Nieuw gevierd (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Nijmegen...). Altijd vele huisfeestjes afgestruind en genoeg studenten die gewoon in hun studentenstad het nieuwe jaar inluidden.
Kerst bij paps en mams, 2e kerstdag bij de andere ouders, O&N met vrienden :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 17 november 2010 @ 15:12:34 #179
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88821273
Wat een sicke mistdag gister.
Zag echt geen hand voor ogen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88839230

aerials utrecht door Studiojoz

Mooie luchtbeelden van Utrecht en animaties van het stationsgebied.
For great justice!
pi_88843502
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Zero17 het volgende:
Wat een sicke mistdag gister.
Zag echt geen hand voor ogen.
Ik vond het wel bizar. Reed om 12.30 nog in de stralende zon door Utrecht en niet veel later was het ineens mistig.
Too much is never enough!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:06:24 #182
141482 Q.
JurassiQ
pi_88908565
CS ligt er weer eens uit:

quote:
Geen treinverkeer Utrecht Centraal door brand

AMSTERDAM – Het treinverkeer van en naar Utrecht Centraal is vrijdag aan het eind van de middag ernstig ontregeld door brand in een elektriciteitsruimte van spoorwegbeheerder Prorail.

Volgens een woordvoerder van de brandweer is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan en wat de omvang ervan is. Op het moment dat de brand uitbrak waren er enkele mensen in de ruimte aanwezig, die zijn allemaal ongedeerd gebleven.
Op last van de brandweer zijn de perrons van Utrecht Centraal ontruimd. Er is momenteel geen treinverkeer van en naar de stad mogelijk. Het is onbekend hoe lang de stremming zal duren.
For great justice!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:18:25 #183
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88909125
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:06 schreef Q. het volgende:
CS ligt er weer eens uit:
[..]

Godzijdank dat dit een van de weinige keren is dat ik niet vrijdag naar mn ouders ga.
Ik weet nog goed dat ik er tijdens die wisselbevriezing stond, moet 4 uur wachten.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:19:53 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_88909191
Ik zou vanavond nog naar Rotterdam maar dat is wel af te stellen. Ga ik wel gamen ofzo vanavond. :').
For great justice!
pi_88909276
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik zou vanavond nog naar Rotterdam maar dat is wel af te stellen. Ga ik wel gamen ofzo vanavond. :').
Maar je Wii is weg :o
Tap tap tap
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:34:58 #186
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_88909759
is er een brandje bij CS?
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:40:34 #187
141482 Q.
JurassiQ
pi_88909922
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]



Maar je Wii is weg :o
Ik heb een pc. Dat is pas echt gamen. Lekker Supreme Commander spelen. 8-)
For great justice!
pi_88910054
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb een pc. Dat is pas echt gamen. Lekker Supreme Commander spelen. 8-)
Zonde van die mega-tv :{w Gewoon een PS3 kopen jij.
Tap tap tap
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:59:47 #189
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88910575
Consoles. :') :') :')
FIFA is er leuk op met vrienden, maar voor serieus gamen moet je echt een pc hebben.

Edit: Laten we deze discussie bij nader inzien maar niet houden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zero17 op 19-11-2010 18:00:31 (Uitlopen op een topickiller) ]
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:34:34 #190
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88914036
Nohh :o ik was om 18u op Utrecht centraal, CHA-OS! Letterlijk duizenden mensen... wist niet wat ik zag. Ook bussen bomvol, ze reden zelfs rond met 'Sorry, bus is vol' op t scherm :') En ik moet morgenvroeg naar Breda met de trein, ik hoop heel erg dat het dan weer is opgelost!
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:36:32 #191
141482 Q.
JurassiQ
pi_88914138
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohh :o ik was om 18u op Utrecht centraal, CHA-OS! Letterlijk duizenden mensen... wist niet wat ik zag. Ook bussen bomvol, ze reden zelfs rond met 'Sorry, bus is vol' op t scherm :') En ik moet morgenvroeg naar Breda met de trein, ik hoop heel erg dat het dan weer is opgelost!
Naar verwachting gaat het tot minimaal 9:00 morgenvroeg duren. Maar gelukkig is er ook een goede busverbinding met Breda, net zo snel als met de trein.
For great justice!
pi_88914158
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohh :o ik was om 18u op Utrecht centraal, CHA-OS! Letterlijk duizenden mensen... wist niet wat ik zag. Ook bussen bomvol, ze reden zelfs rond met 'Sorry, bus is vol' op t scherm :') En ik moet morgenvroeg naar Breda met de trein, ik hoop heel erg dat het dan weer is opgelost!
ik zou even uitzoeken welke bus er naar Breda gaat...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88914207
Ik vind dat altijd wel iets hebben, als er duizenden mensen zijn gestrand op Utrecht CS. In het verleden ging ik wel eens kijken op zulke avonden, als ik me verveelde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88914318
#utrechtcs trending topic nummer 1 op Nederlandse twitter..
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88918194
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Naar verwachting gaat het tot minimaal 9:00 morgenvroeg duren.
Waar komt die info vandaan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:04:32 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_88918454
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]


Waar komt die info vandaan?
Twitter. :7
For great justice!
pi_88918775
altijd betrouwbaar :7
Tap tap tap
pi_88918839
Hoi mensen uit Utrecht :W

Ik wil morgen naar de Jaarbeurs. De platen en cd beurs is er weer! Maar de trein gaat hem niet worden denk ik i.v.m. de brand op centraal. Ik wil m'n auto gratis parkeren in Nieuwegein bijvoorbeeld. Is er een beetje verbinding met bus naar Utrecht centraal? Kan m'n auto ook bij Overvecht parkeren maar dat is misschien minder handig omdat ik uit 't zuiden kom.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:11:50 #199
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88918883
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat altijd wel iets hebben, als er duizenden mensen zijn gestrand op Utrecht CS. In het verleden ging ik wel eens kijken op zulke avonden, als ik me verveelde.
Vind 't ook altijd wel lachen, ik weet nog dat ik er stond tijdens de wisselbevriezing ergens in december vorig jaar. Ik had alle tijd verder, dus ik vond 't niet erg, maar mooi om de pers daar allemaal te zien enzo.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88918924
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoi mensen uit Utrecht :W

Ik wil morgen naar de Jaarbeurs. De platen en cd beurs is er weer! Maar de trein gaat hem niet worden denk ik i.v.m. de brand op centraal. Ik wil m'n auto gratis parkeren in Nieuwegein bijvoorbeeld. Is er een beetje verbinding met bus naar Utrecht centraal? Kan m'n auto ook bij Overvecht parkeren maar dat is misschien minder handig omdat ik uit 't zuiden kom.
Dan zou ik parkeren bij P+R Papendorp... Voor 4 euro kun je daar de hele dag staan + met de bus...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:13:42 #201
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88918966
Met de tram naar Utrecht CS.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:16:21 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_88919113
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Dan zou ik parkeren bij P+R Papendorp... Voor 4 euro kun je daar de hele dag staan + met de bus...
Westraven is beter. Hoef je niet met de stinkbus.
For great justice!
pi_88919143
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Westraven is beter. Hoef je niet met de stinkbus.
Kan ook, dan kun je met de tram verder inderdaad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:17:09 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_88919149
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat altijd wel iets hebben, als er duizenden mensen zijn gestrand op Utrecht CS. In het verleden ging ik wel eens kijken op zulke avonden, als ik me verveelde.
Ik net dus ook. Met de grote meltdown vlak voor kerst was het ook lachen.
For great justice!
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:57:37 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_88921496
Morgen waarschijnlijk ook geen treinen volgens RTV Utrecht. Dat gaat rustig worden op HC morgen. :+
For great justice!
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:58:16 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_88921550
Dat wordt met de bus naar m'n schoonfamilie in de provincie ;(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:59:15 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_88921620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef speknek het volgende:
Dat wordt met de bus naar m'n schoonfamilie in de provincie ;(.
Als je in de bus komt. Het was net bizar druk op het busstation. :')
For great justice!
pi_88932624
Echt jammer dat ik vanavond uit eten moest met mn ouders, anders had ik een paar biertjes meegenomen en gaan lachen om de chaos op CS. Morgen rijden er de hele dag btw geen treinen rond utrecht.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:47:07 #209
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88938540
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
Echt jammer dat ik vanavond uit eten moest met mn ouders, anders had ik een paar biertjes meegenomen en gaan lachen om de chaos op CS. Morgen rijden er de hele dag btw geen treinen rond utrecht.
Er stopt daarnet een trein uit de richting A.dam op Utrecht Zuilen en die mieterde er daar een stuk of 300 passagiers uit die het verder maar uit mochten zoeken! Voelde me net een plaatselijk VVV kantoor toen ik daar liep met mijn hondje, heb honderden mensen de weg moeten wijzen naar een bushalte richting centrum :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88938661
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef Ireth het volgende:

[..]



Er stopt daarnet een trein uit de richting A.dam op Utrecht Zuilen en die mieterde er daar een stuk of 300 passagiers uit die het verder maar uit mochten zoeken! Voelde me net een plaatselijk VVV kantoor toen ik daar liep met mijn hondje, heb honderden mensen de weg moeten wijzen naar een bushalte richting centrum :D
Gezellig, met 300 man in de lijn 3.
For great justice!
pi_88938677
Daarbij, Zuilen - CS is te lopen. Half uurtje max. 8-)
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 november 2010 @ 13:09:52 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88939459
Ik ga zo denk ik bij hetde Neude kijken, mijn ouders gaan er zingen 8-)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:17:00 #213
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88941705
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Gezellig, met 300 man in de lijn 3.
Valt mee, zat net in lijn 4, was een beetje vol, maar geen geprop.

Ben nu alweer in Amsterdam, valt allemaal best mee, maatje, het is natuurlijk heerlijk om te zeuren :P

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:06:33 #214
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88945085
Ook een dikke pluim voor de NS! Ze hadden de calamiteiten catering ingeschakeld! Ze stonden hier bij Utrecht Zuilen allemaal blikjes frisdrank en flesjes water en verpakte koeken en chocoladerepen (mars snickers enz.) uit te delen aan de reizigers! Ik liep langs met mijn dochter om de hond (weer :P ) uit te laten en mijn dochter kreeg zo 3 Bounty's!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88949860
Nou, daar al dat gedoe en die platenbeurs en weet ik wat nog meer heb ik er vanochtend rond een uur of 10 een uur! over gedaan om met de auto vanaf Overvecht naar Lunetten te komen via de A27/A12. Lopend was ik waarschijnlijk niet veel langer bezig geweest.
pi_88950085
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo denk ik bij hetde Neude kijken, mijn ouders gaan er zingen 8-)
Jouw ouders zingen smartlappen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88950116
Vandaag met de auto naar Den Bosch geweest, maar het was wel even lastig om de stad uit te komen, de Waterlinieweg op.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 21 november 2010 @ 01:02:39 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_88963324
Appie Heino in Kafe Belgie was de bom _O_.
Wel beetje tamme smartlappenfestival voor de rest, zal nog wel met de treinstoring te maken hebben..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 november 2010 @ 03:03:41 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_88965465
De Anitaaaa's in Lofen waren erg tof!
For great justice!
pi_88971802
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Daarbij, Zuilen - CS is te lopen. Half uurtje max. 8-)
:o
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_88973145
Gisteren in een of andere bar op de biltstraat karaoke gedaan, onwijs gelachen met alle utrechtenaren daarzo.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zondag 21 november 2010 @ 13:56:30 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_88973198
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:

[..]



:o
Als je langzaam loopt.
For great justice!
  zondag 21 november 2010 @ 13:56:55 #223
141482 Q.
JurassiQ
pi_88973215
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren in een of andere bar op de biltstraat karaoke gedaan, onwijs gelachen met alle utrechtenaren daarzo.
Ja? Geen last van je achterwerk nu?
For great justice!
pi_88973533
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 13:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja? Geen last van je achterwerk nu?
volgens mij hebben we dat wel een keer eerder uitgelegd aan dreamzk....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_88974395
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]



volgens mij hebben we dat wel een keer eerder uitgelegd aan dreamzk....
Was geen gay bar als je dat bedoelt hoor, paar oud utrechtenaren en dan hele hoop studenten.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zondag 21 november 2010 @ 14:34:29 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_88974465
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:32 schreef dreamzk het volgende:

[..]



Was geen gay bar als je dat bedoelt hoor, paar oud utrechtenaren en dan hele hoop studenten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaar
For great justice!
pi_88974710
quote:
Ah nu snap ik hem, ook weer wat geleerd vandaag :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  FOK!fossiel zondag 21 november 2010 @ 14:43:59 #228
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88974788
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 03:03 schreef Q. het volgende:
De Anitaaaa's in Lofen waren erg tof!
Absoluut heel erg leuke act, maar weet je waar ik me dood aan geergerd heb: al die 40 en 50 plussers. Het was blijkbaar weer tijd voor het halfjaarlijkse uitje en nadat ze uit hun Vinex-wijk gekropen zijn, drinken ze net een biertje teveel en zijn vervolgens MEGA-irritant! De meerderheid in deze catagorie gedroeg zich ronduit lomp en associaal...

Toen we weer veilig in een groepje mede twenty-somethings stonden ging het gelijk weer een stuk beter.

(Jammer dat Patriek Verdriet niet meer in Belgie stond, dat was altijd erg gezellig)
Chick on a mission
  zondag 21 november 2010 @ 14:50:35 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_88975017
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]


Absoluut heel erg leuke act, maar weet je waar ik me dood aan geergerd heb: al die 40 en 50 plussers. Het was blijkbaar weer tijd voor het halfjaarlijkse uitje en nadat ze uit hun Vinex-wijk gekropen zijn, drinken ze net een biertje teveel en zijn vervolgens MEGA-irritant! De meerderheid in deze catagorie gedroeg zich ronduit lomp en associaal...

Je hebt je eigen toekomst gezien? 8-)
For great justice!
  FOK!fossiel zondag 21 november 2010 @ 15:26:11 #230
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88976260
quote:
6s.gif Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt je eigen toekomst gezien? 8-)
Ik vrees het
Chick on a mission
  zondag 21 november 2010 @ 16:09:41 #231
8369 speknek
Another day another slay
pi_88977790
Keroppi was in Belgie? Je hebt mij zeker wel weer gezien eh :(.

Overigens trechten klagt over ouderen. Maar goed, bepaald slag dat ladderzat naar smartlappen gaat heh ;).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!fossiel zondag 21 november 2010 @ 16:16:48 #232
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88978026
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef speknek het volgende:
Keroppi was in Belgie? Je hebt mij zeker wel weer gezien eh :(.

Nee ik was dus in Lofen, maar Belgie was altijd een vast adresje tijdens het Smartlappenfestival maar toen ik zag dat Patriek Verdriet niet kwam zijn we dus ergens anders heen gegaan.

Ik ben tot gisterenavond eigenlijk nooit in Lofen (domplein) geweest, wat is dat normaal voor tent? Ik kreeg een beetje 'overjarige yuppen vibe'
Chick on a mission
  zondag 21 november 2010 @ 17:10:57 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_88979972
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Absoluut heel erg leuke act, maar weet je waar ik me dood aan geergerd heb: al die 40 en 50 plussers. Het was blijkbaar weer tijd voor het halfjaarlijkse uitje en nadat ze uit hun Vinex-wijk gekropen zijn, drinken ze net een biertje teveel en zijn vervolgens MEGA-irritant! De meerderheid in deze catagorie gedroeg zich ronduit lomp en associaal...

Toen we weer veilig in een groepje mede twenty-somethings stonden ging het gelijk weer een stuk beter.

(Jammer dat Patriek Verdriet niet meer in Belgie stond, dat was altijd erg gezellig)
Point taken. Ik was net nog even in de Dikke Dries, stond daar vol met asociaal VINEX-tuig die met hun kinderen op de nek helemaal vooraan stonden waardoor normale mensen niets meer konden zien. Oh, en eentje had zo'n kinddraag-device op de rug en zat daarmee volop in het gezicht van andere mensen te zwiepen.

VINEXers. Nog asocialer dan Chinezen. Dat wil wat zeggen.
For great justice!
  zondag 21 november 2010 @ 17:11:25 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_88979987
Sub-klacht: ik ben Keroppi weer misgelopen.
For great justice!
  zondag 21 november 2010 @ 20:42:26 #235
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88987486
Treinverkeer gaat weer plat? :?

21-11-10 20:33:07 Brandweer Utrecht P 1 AANRIJDING-SPOOR STATIONSHAL 12 UTR Station Utrecht-Centraal (TIS: 3-1) Eenh: UTR602 UTR767
0706001 Brandweer Regionaal Monitorcode
0708441 Brandweer Utrecht OvD Utrecht-Stad
0708450 Brandweer Utrecht Kazernealarm Schepenbuurt (Noord)
0708452 Brandweer Utrecht TS602 Schepenbuurt (Noord)
0708460 Brandweer Utrecht Kazernealarm Voordorp (Oost)
0708463 Brandweer Utrecht HA767 + HVH Voordorp (Oost)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 21 november 2010 @ 20:48:58 #236
141482 Q.
JurassiQ
pi_88987860
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Ireth het volgende:
Treinverkeer gaat weer plat? :?

21-11-10 20:33:07 Brandweer Utrecht P 1 AANRIJDING-SPOOR STATIONSHAL 12 UTR Station Utrecht-Centraal (TIS: 3-1) Eenh: UTR602 UTR767
0706001 Brandweer Regionaal Monitorcode
0708441 Brandweer Utrecht OvD Utrecht-Stad
0708450 Brandweer Utrecht Kazernealarm Schepenbuurt (Noord)
0708452 Brandweer Utrecht TS602 Schepenbuurt (Noord)
0708460 Brandweer Utrecht Kazernealarm Voordorp (Oost)
0708463 Brandweer Utrecht HA767 + HVH Voordorp (Oost)
Springer blijkbaar. Al het treinverkeer lijkt plat te liggen. Volgens Twitter dan.
For great justice!
  zondag 21 november 2010 @ 20:49:07 #237
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88987866
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Q. het volgende:
Point taken. Ik was net nog even in de Dikke Dries, stond daar vol met asociaal VINEX-tuig die met hun kinderen op de nek helemaal vooraan stonden waardoor normale mensen niets meer konden zien. Oh, en eentje had zo'n kinddraag-device op de rug en zat daarmee volop in het gezicht van andere mensen te zwiepen.

VINEXers. Nog asocialer dan Chinezen. Dat wil wat zeggen.
Ben dit jaar helaas niet geweest (weinig animo bij vrienden, moet maar eens betere vrienden zoeken ;)), vorig jaar wel in 't Weeshuis, dat was wel lachen. We zouden eerst naar de Poort gaan maar daar stond een rij van een uur, dus toen maar naar 't Weeshuis. Afgezien van een tokkie familie incluus kids was 't echt lachen daar :)

quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef Q. het volgende:
Springer blijkbaar. Al het treinverkeer lijkt plat te liggen. Volgens Twitter dan.
Zullen wel met een trein met stukjes mens erop zitten dan. Heb een keer de voorkant van een trein gezien die een hert ofzo aangereden had. Pink mist.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 21 november 2010 @ 22:16:59 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88994297
UTRECHT - Op station Utrecht Centraal is zondagavond een persoon onder een trein gekomen.

Het incident vond even voor half negen plaats op perron 5. De politie is aanwezig voor verder onderzoek. Of het om een ongeluk of zelfdoding gaat is nog niet bekend.
Verschillende getuigen hebben het zien gebeuren en zijn opgevangen. De brandweer heeft het lichaam inmiddels van onder de trein gehaald.
Het treinverkeer tussen Utrecht en Amersfoort, Utrecht en Den Haag en Utrecht en Rotterdam is door de aanrijding gestremd. Reizigers moeten rekenen op een uur vertraging.
Het spoor is naar verwachting rond elf uur vanavond weer vrij.

Bron
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88994921
Utrecht heeft het te verduren :{ Om nou als springer uitgerekend weer Utrecht te nemen is nou op z'n zachtst gezegd niet attent.
pi_88995002
'Een uur vertraging' betekent vaak toch dat er helemaal geen treinen rijden?
Tap tap tap
pi_88998174
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef juxtaposition het volgende:
Utrecht heeft het te verduren :{ Om nou als springer uitgerekend weer Utrecht te nemen is nou op z'n zachtst gezegd niet attent.
:D
  maandag 22 november 2010 @ 00:43:34 #242
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89000634
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef juxtaposition het volgende:
Utrecht heeft het te verduren :{ Om nou als springer uitgerekend weer Utrecht te nemen is nou op z'n zachtst gezegd niet attent.
Absoluut. Als je er toch een eind aan wil maken, doe dat dan ergens in Groningen op een of ander boemelbaantje ofzo. Heb je nog een fijn 'wijds' uitzicht ook!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 00:55:11 #243
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_89000874
COMEEE ON UTRECHTTTT!
4-0, hoe geflatteerd. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_89002961
Voor een trein springen is sowieso aso. Als je dood wil, prima, maar bezorg anderen daar niet meer trauma mee dan noodzakelijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 22 november 2010 @ 09:58:47 #245
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89004269
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Voor een trein springen is sowieso aso. Als je dood wil, prima, maar bezorg anderen daar niet meer trauma mee dan noodzakelijk.
Absoluut. Paar jaar terug stond er een interview met een treinmachinist in de HP waarin 'ie vertelde dat 'ie na z'n 10e(!) springer arbeidsongeschikt was geraakt. Als hij nu op een trein zat en bij een spoorwegovergang iemand zag staan raakte 'ie in paniek.

Maargoed, het is een populaire keuze omdat het erg effectief en toegankelijk is. Van een hoog gebouw springen is lastiger en hoge bruggen hebben we niet. Voor een IC gaan staan is 100% effectief.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89004300
Ja hee, paracetamol is ook toegankelijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  FOK!fossiel maandag 22 november 2010 @ 10:27:51 #247
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89004909
Ik stond op dat moment op Utrecht Centraal, op een gegeven moment hoorde we allemaal sirene's (leek brandweer) dus je zag het hele perron al bedenkelijk kijken. Nog geen 5 minuten later kwam het ene na het andere omroepbericht met uiteindelijk de conclusie dat er een 'aanrijding met een persoon' was. Nog nooit zo veel mensen horen vloeken en een perron zo snel weer zien leegstromen.

Het was trouwens niet de enige springer die avond, bij Gilze-Rijen had ook iemand zichzelf voor de trein gegooid.
Chick on a mission
  maandag 22 november 2010 @ 10:32:32 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89005027
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja hee, paracetamol is ook toegankelijk.
Schijnt een pijnlijke dood te zijn. Een IC koppen is dat niet.

Ik vind het ook laf enzo, maar die mensen zijn zo ver heen dat ze zich niet echt druk meer maken over wat de rest van de wereld denkt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 11:45:18 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_89007120
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:43 schreef Catbert het volgende:

[..]



Absoluut. Als je er toch een eind aan wil maken, doe dat dan ergens in Groningen op een of ander boemelbaantje ofzo. Heb je nog een fijn 'wijds' uitzicht ook!
Plus dat je dan een reden hebt om jezelf voor de trein te gooien, in tegenstelling tot wanneer je in ons bruisende stadsie bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 22 november 2010 @ 11:55:23 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89007401
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef speknek het volgende:
Plus dat je dan een reden hebt om jezelf voor de trein te gooien, in tegenstelling tot wanneer je in ons bruisende stadsie bent.
A point you have young padawan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 17:33:17 #251
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_89019485
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Voor een trein springen is sowieso aso. Als je dood wil, prima, maar bezorg anderen daar niet meer trauma mee dan noodzakelijk.
Natuurlijk, maar denk je dat die mensen die in zo'n diepe fase van hun leven zitten een fuck geven om of ze nog aso zijn of niet?
Ben het verder met je eens hoor, maar zelfmoordplegers zijn daar echt totaal niet mee bezig.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_89019775
Rijk de Gooijer zong het in de jaren '50 al, maar Utrecht heeft inderdaad de lekkerste wijven van heel Nederland. Vind ik tenminste...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 22 november 2010 @ 17:50:55 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89020238
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef Nielsch het volgende:
Rijk de Gooijer zong het in de jaren '50 al, maar Utrecht heeft inderdaad de lekkerste wijven van heel Nederland. Vind ik tenminste...
Absoluut.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 22 november 2010 @ 17:54:22 #254
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_89020384
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef Nielsch het volgende:
Rijk de Gooijer zong het in de jaren '50 al, maar Utrecht heeft inderdaad de lekkerste wijven van heel Nederland. Vind ik tenminste...
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_89042884
Utrecht beste cafestad van Nederland. Maar liefst 5 Utrechtse cafes in de Misset Cafe Top 100 (meer dan elke andere plaats, gelijk met Amsterdam). De cafes zijn:

- Nieuwe Dikke Dries
- Van Wegen
- De Zaak
- Olivier
- Springhaver
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89049210
Wat maakt De Zaak tot zo'n topcafe?
pi_89049269
Ik denk de lokatie, het grote terras in de zon (van vroeg tot laat) en het feit dat je je eigen lunch mag meenemen. Verder kom ik er niet heel veel, maar als ik er kom, vind ik het prettig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89051797
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef Nielsch het volgende:
Utrecht beste cafestad van Nederland. Maar liefst 5 Utrechtse cafes in de Misset Cafe Top 100 (meer dan elke andere plaats, gelijk met Amsterdam). De cafes zijn:

- Nieuwe Dikke Dries
- Van Wegen
- De Zaak
- Olivier
- Springhaver
Van Wegen? Nooit van gehoord.
Maar ben ook nog nooit in de nieuwe Dikke Dries geweest eerlijk gezegd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_89052944
Van Wegen moest ik ook even opzoeken, maar het zit in Wijk C. Volgens de beschrijving op dnu.nu kun je via een raampje in de kroeg naar binnen kijken bij de woning van de moeder van de uitbater. Het cafe is rond de 130 jaar oud en daarmee het oudste cafe in de lijst.

Nieuwe Dikke Dries ben ik vaak geweest, tot diep in de nacht en ik kom er trouwens nog steeds best vaak om een biertje te drinken. 's Nachts is het een soort studentencafe, maar dan een waar je geen pas voor nodig hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:59:46 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_89053123
Van Wegen was de stamkroeg van Anton Geesink.
For great justice!
pi_89058186
Ik moet zeggen dat ik de kerstverlichting in de stationshal - in tegenstelling tot vorig jaar - erg sfeervol vindt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_89073660
Ik ben even helemaal klaar met supermarkteten en wil meer zelf gaan doen, maar 't lukt me gewoon niet prettige inkoopalternatieven te vinden. Woon aan de Amsterdamsestraatweg, dus genoeg Turkse groentenwinkels enzo, maar voel me er vaak niet prettig.. Heb soms twijfels aan de hygiene (vlees) en voel me lang niet overal welkom, dan staat er zo'n groepje mannen rond de toonbank en word ik nauwelijks een blik waardig gegund. Vredenburgmarkt ga ik graag heen, maar is ook niet altijd. Turkse bakker om de hoek ga ik nog heen voor Turks brood, al is t daar sinds de eigenaar zelf in de winkel staat ook niet beter geworden..

Welke groentenwinkel, slager, toko etc. gaan jullie graag heen? Ik zoek goede, verse producten en wil gewoon een beetje vriendelijk/normaal behandeld worden. Adamsestraatweg is handig, centrum ook, wil ook best naar Lombok fietsen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_89074081
Toko Centraal vind ik wel een prettige winkel om mijn Oosterse producten te halen. Zit aan het Achter Clarenburg.
pi_89075823
Ik ga wel eens naar Ton & Wil Tonus op de Jutfaseweg (slager), maar dat is dan ook bij mij om de hoek.

In de Twijnstraat zit een grote biologische supermarkt (EkoPlaza)... misschien is dat wat voor je.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2010 @ 23:06:58 #265
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89075866
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Naamah het volgende:
Ik ben even helemaal klaar met supermarkteten en wil meer zelf gaan doen, maar 't lukt me gewoon niet prettige inkoopalternatieven te vinden. Woon aan de Amsterdamsestraatweg, dus genoeg Turkse groentenwinkels enzo, maar voel me er vaak niet prettig.. Heb soms twijfels aan de hygiene (vlees) en voel me lang niet overal welkom, dan staat er zo'n groepje mannen rond de toonbank en word ik nauwelijks een blik waardig gegund. Vredenburgmarkt ga ik graag heen, maar is ook niet altijd. Turkse bakker om de hoek ga ik nog heen voor Turks brood, al is t daar sinds de eigenaar zelf in de winkel staat ook niet beter geworden..

Welke groentenwinkel, slager, toko etc. gaan jullie graag heen? Ik zoek goede, verse producten en wil gewoon een beetje vriendelijk/normaal behandeld worden. Adamsestraatweg is handig, centrum ook, wil ook best naar Lombok fietsen.
Ik, ook vrouw, ga op zaterdag regelmatig naar Lombok. Koop daar met name groente en fruit. Ik herken eigenlijk je verhaal over 'unheimisch' voelen niet helemaal. Misschien omdat het dan wat drukker is of omdat ze daar wel gewend zijn aan 'autochtonen'.

Geen idee hoe de groentenzaak heet waar ik graag kom. Hij zit als je vanaf CS komt aan je rechterhand op een hoekje, staat veel groente en fruit buiten in de zomer.
Chick on a mission
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2010 @ 23:07:56 #266
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89075927
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Nielsch het volgende:
In de Twijnstraat zit een grote biologische supermarkt (EkoPlaza)... misschien is dat wat voor je.
Naast de AH burg. Reigerstraat ook, maar als je bij de Amsterdamsestraatweg woont is dat nogal uit de richting :D. En op de biltstraat zit een grote biologische/scharrelslager naast de Super de Boer
Chick on a mission
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:35:59 #267
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89077438
Ik woon ook aan de ASW, maar ga voor mijn groente en fruit gewoon naar de AH, de Plus en op de woensdagmarkt op de Plantage. Ik heb geen idee of je daar ook al geweest bent maar de turkse groente/vlees/van alles winkel aan de plantage vind ik ook een leuke zaak. Nooit geen ongemakkelijk gevoel gehad daar. Wat vlees betreft kan ik je slagerij van Es aanraden, die zit ook op de ASW maar dan meer richting Zuilen, bij de Boni. Vroegûh zat daar ook nog een lekkere ouderwetse groentenboer, die als je daarom vroeg de rode kolen even door de hakmachine gooide, of de koolraap (AH medewerker: "Wat is dat??") voor je in stukken sneed. Dies weg, en die mis ik dus wel heel erg!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89081982
Goeie tips!

Dacht idd al dat Lombok wat relaxter zou zijn, ga daar gewoon een keer rondstruinen.

Ireth, die slager vond ik net na mijn post op google, ga ik zeker heen! Die woensdagmarkt vergeet ik dus altijd, zit gewoon niet in mn systeem, maar ga t in agenda zetten. En die winkel op de Plantage moet ik misschien gewoon wat meer een kans geven :) kwam er eerst nog wel eens om zoete aardappels te halen. Thnx iig!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 24 november 2010 @ 07:53:52 #269
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89082100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga wel eens naar Ton & Wil Tonus op de Jutfaseweg (slager), maar dat is dan ook bij mij om de hoek.

In de Twijnstraat zit een grote biologische supermarkt (EkoPlaza)... misschien is dat wat voor je.
Viel me trouwens van de week op dat de Twijnstraat echt meer en meer aan het veranderen is richting een biologisch/bewust eet straatje. De EkoPlaza zat er altijd al, maar is verhuisd en veel groter geworden. En er zijn ook wat andere winkels bijgekomen die vooral op eten gericht zijn.
pi_89082959
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef Ireth het volgende:
koolraap
:r
pi_89084454
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 07:38 schreef Naamah het volgende:
En die winkel op de Plantage moet ik misschien gewoon wat meer een kans geven :) kwam er eerst nog wel eens om zoete aardappels te halen. Thnx iig!
Op de straatweg zo ongeveer tegenover de plantage zit ook een groente/vleesturk waar ik tot een paar jaar geleden (verhuisd) heel graag kwam omdat ze vriendelijk zijn en goed spul verkopen. Niet die op de hoek, maar die midden in een blok naast een marokkaanse bakker.
Weet alleen niet of dezelfde eigenaar er nog inzit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_89084836
Ja, die tegenover waar eerst t postkantoor zat he? Daar kwam ik eerst ook nog wel, maar die winkel is heel erg veranderd, denk overgenomen ofzo. Zit een stukje richting centrum nog wel een waar ze erg aardig zijn, maar daar werd mijn meloen laatst volgens mij niet echt met andere spullen gesneden dan 't vlees.. zegmaar..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_89084896
Yuck.
En jammer dat ze zijn overgenomen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_89087213
Qua toko hoef je echt niet naar Toko Centraal, je hebt Oriental aan de ASW.
'Turkse' slager: die tegenover station Overvecht, volgens mij is dat de Arnodreef, daar bij de moskee. Ik moet zeggen dat 'mijn' allochtone slager/groenteboer Sahara op Overkapel ook prima is, en die Ireth aanraadde op de Plantage.
Een vriend van mij fietst al jaren elke zaterdag naar Lombok om daar groente, fruit en zuivel te kopen.
Verder moet je gewoon vriendjes worden met iemand met een volkstuin, dan krijg je vanalles aangeboden.
pi_89087362
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua toko hoef je echt niet naar Toko Centraal, je hebt Oriental aan de ASW.
'Turkse' slager: die tegenover station Overvecht, volgens mij is dat de Arnodreef, daar bij de moskee. I
Oriental is inderdaad een heerlijke winkel!
Bij station Overvecht zitten volgens mij 3 Turkse slagers tegenwoordig. Twee in het rijtje van de lekkerste Turkse pizza's en een aan de andere kant van de rotonde. De rechtse van de twee is vrij klein, de linkse vrij duur en de laatste heb ik nooit geprobeerd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_89087550
Ik bedoel die aan de overkant, bij de schoenenwinkel enzo.
Met het offerfeest hadden ze 2 opleggers staan, geweldig gezicht.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:35:53 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_89087742
Wanneer bouwen ze die pleuris Prins Hendrikbrug een keer af, moet al zes maanden omfietsen voor dat stomme subsidiepotje-opmaken-klusje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89090150
Op de Croeselaan zit trouwens ook nog een goede Toko 'Yan Yan Lam'....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 24 november 2010 @ 14:58:01 #279
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89095575
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Nielsch het volgende:
Op de Croeselaan zit trouwens ook nog een goede Toko 'Yan Yan Lam'....
Die is zeker erg goed en best wel groot ook. Het is duidelijk dat veel mensen uit verre oosten daar boodschappen doen. Gewone rijst kan je daar bijna alleen maar per baal van 10 kilo kopen :)
pi_89100033
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef speknek het volgende:
Wanneer bouwen ze die pleuris Prins Hendrikbrug een keer af, moet al zes maanden omfietsen voor dat stomme subsidiepotje-opmaken-klusje.
:D wtf zijn ze daar nog bezig? Kan me herinneren dat ik ergens begin juli daar al voor moest omfietsen. Sindsdien hoef ik niet meer naar de uithof, maar dat dat zo lang duurt _O-
Too much is never enough!
pi_89178067
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef Nielsch het volgende:
Rijk de Gooijer zong het in de jaren '50 al, maar Utrecht heeft inderdaad de lekkerste wijven van heel Nederland. Vind ik tenminste...
Hee, hij staat nu ook op YouTube...

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:25:41 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_89179018
Voor de mooiste grietsies, ik weet onze volgende topicthematitel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89179346
Ik kwam op Flickr deze foto tegen van de Galeries Modernes. Een redelijk mooi gebouw dat sindsdien een erg lelijk jasje heeft gekregen...


Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:20:22 #284
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_89192060
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik kwam op Flickr deze foto tegen van de Galeries Modernes. Een redelijk mooi gebouw dat sindsdien een erg lelijk jasje heeft gekregen...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral jammer dat al dat glas en die ronde koker zijn verdwenen
  FOK!fossiel vrijdag 26 november 2010 @ 21:23:38 #285
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89199983
Ik vind het oude 'design' veel mooier. Welke b-architect heeft die blauwe platen nou weer bedacht? Vind het echt de modderschuit van de Utrechtse binnenstad (okee, de Neudeflat scoort ook hoog)
Chick on a mission
  FOK!fossiel vrijdag 26 november 2010 @ 21:24:19 #286
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89200043
dubbel
Chick on a mission
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:10:12 #287
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89213111
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik kwam op Flickr deze foto tegen van de Galeries Modernes. Een redelijk mooi gebouw dat sindsdien een erg lelijk jasje heeft gekregen...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is volgens mij wel een beetje flatteuze foto van de oude versie van het oude gebouw. Ik vraag me af hoe dat er overdag uit zou zien. 's Nachts met mooie verlichting ziet de Planeet er ook nog wel redelijk uit.
pi_89304607
weet er iemand toevallig een zaak in Utrecht waar je rouwkransen kunt kopen? Of zou dat bij iedere willekeurige bloementoko kunnen?
  maandag 29 november 2010 @ 17:23:07 #289
32402 s0k
..............................
pi_89305036
Iig niet meer bij die bloemenzaak voor HP.
..................................................................................................................................................
  maandag 29 november 2010 @ 18:34:35 #290
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89308223
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef lost95 het volgende:
weet er iemand toevallig een zaak in Utrecht waar je rouwkransen kunt kopen? Of zou dat bij iedere willekeurige bloementoko kunnen?
Ja, kan bij elke willekeurige bloementoko. Die op de Rijnlaan is wel een goede bloemist.
pi_89308818
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ja, kan bij elke willekeurige bloementoko. Die op de Rijnlaan is wel een goede bloemist.
Kapteyn, die is goed ja. Daar heb ik mijn bruidsboeket laten maken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 29 november 2010 @ 19:17:23 #292
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_89310222
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef speknek het volgende:
Wanneer bouwen ze die pleuris Prins Hendrikbrug een keer af, moet al zes maanden omfietsen voor dat stomme subsidiepotje-opmaken-klusje.
Ja fucking treurig is dat hè, ik ben nu van kamer verhuisd, maar eerst moest ik daar ook altijd omfietsen. Echt ontzettend sneu dat ze daar al maanden mee bezig zijn. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 29 november 2010 @ 19:24:51 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_89310560
DNU brengt opheldering:

quote:
Twee woningen aan de Prins Hendriklaan bij het Wilhelminapark zijn verzakt bij de vernieuwing van de Prins Hendrikbrug over de Minstroom aldaar. De werkzaamheden liggen al een week stil.

Volgens opdrachtgever, de gemeentelijke dienst Stadswerken, is bij het eerste signaal dat een aantal bewoners last kreeg van klemmende deuren het werk stilgelegd. Bewoners snappen niet hoe de gemeente het werk van de aannemer heeft kunnen goedkeuren. De bouwput, waaruit een flinke hoeveelheid water moest worden onttrokken, is niet aan alle kanten maar slechts aan twee kanten afgesloten met damwanden. Ze stellen dat daardoor grondwater uit de omgeving de bouwput werd ingezogen. De gemeente zegt nog niet te weten of het verplaatsen van grond of het wegpompen van water de oorzaak van de problemen is.

Wel zegt Stadswerken dat vooraf berekeningen zijn uitgevoerd. De uitkomsten hiervan vormden geen aanleiding om problemen te verwachten. Er is voor gekozen om de bouwput niet in zijn geheel af te sluiten omdat er een zinker doorheen moest. Als de bouwput wel afgesloten zou zijn geweest, dan had een aantal damwanden van de afgesloten bouwput uiteindelijk niet meer verwijderd kunnen worden en moeten achterblijven in de grond.

Sinds vorige week heeft Stadswerken meerdere metingen laten verrichten om te achterhalen of de bouwstop een positief effect heeft. Uit de metingen blijkt, zo zegt een woordvoerder, dat de situatie nu stabiel is.

De problemen ontstonden bij werk aan zogenoemde zinkers waar de kabels van nutsbedrijven doorheen moeten. De nutsbedrijven zijn nog bezig om met hun aannemer een alternatief te bedenken hoe het werk verder moet worden uitgevoerd. Zodra dit bekend is zal de gemeente omwonenden hierover informeren, zegt de dienst.

Schade-experts zijn inmiddels bij de gedupeerde bewoners langs geweest. Als aantoonbaar is dat de verzakking is veroorzaakt door de werkzaamheden zal er schade worden vergoed, zo zegt de gemeente.

Het vernieuwen van de brug is eind juli begonnen en zou tot maart 2011 duren. Tot die tijd is de Prins Hendriklaan aan de kant van het Wilhelminapark afgesloten. Door de tegenslag zal het werk uitlopen maar onduidelijk is nog hoe lang.

Ook in het centrum van Vleuten ligt een openbaar werk in de Dorpsstraat om ongeveer dezelfde redenen al tijden stil.
quote:
Oplevering Prins Hendrikbrug drie maanden vertraagd
Door Jos van Sambeek op vr, 26/11/2010 - 14:19

De oplevering van de Prins Hendrikbrug bij het Wilhelminapark is zeker drie maanden vertraagd. De gemeente denkt dat de nieuwe brug pas in juni of juli in gebruik kan worden genomen, de bedoeling was in maart.

Het werk aan de brug werd half oktober stilgelegd toen bewoners melding maakten van verzakkingen van hun huizen. Dat kwam door onttrekking van grondwater. De gemeente gaat nu de werkwijze aanpassen om verdere problemen te voorkomen.

De vernieuwing van de Prins Hendrikbrug is onderdeel van de aanpak van alle bruggen over de Minstroom.
Godskolere hee, klein kutbruggetje :').

Overigens klemde in oktober ook ineens mijn deuren, maar dat komt door de vochtigheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 november 2010 @ 19:30:20 #294
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89310822
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kapteyn, die is goed ja. Daar heb ik mijn bruidsboeket laten maken.
Ik bedoelde eigenlijk de keet op de hoek bij de rotonde verderop op de Rijnlaan.
Die maakt schijnbaar ook de kransen voor de gemeentelijke dodenherdenking.
pi_89311029
Jammer dat de gemeente het betaald parkeren heeft uitgebreid, nog net tot aan het blok waar ik m'n auto parkeer :') Scheelt weer dat een vergunning maar 5 euro nogwat per maand is
Too much is never enough!
  maandag 29 november 2010 @ 19:34:23 #296
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89311043
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef speknek het volgende:
DNU brengt opheldering:

[..]
Bewoners snappen niet hoe de gemeente het werk van de aannemer heeft kunnen goedkeuren. De bouwput, waaruit een flinke hoeveelheid water moest worden onttrokken, is niet aan alle kanten maar slechts aan twee kanten afgesloten met damwanden. Ze stellen dat daardoor grondwater uit de omgeving de bouwput werd ingezogen. De gemeente zegt nog niet te weten of het verplaatsen van grond of het wegpompen van water de oorzaak van de problemen is.

[..]

Zow, daar dacht een bewoner vast even heel slim te zijn. :|W
Zelfs al maak je een bouwput aan alle 4 de zijkanten dicht, dan nog kan je het grondwater niveau van de hele buurt naar beneden trekken. Het komt dan namelijk gewoon van de onderkant naar boven :')

Maar het lijkt me vrij sterk dat dat aan de hand is.
  maandag 29 november 2010 @ 19:35:12 #297
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89311087
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef The6thgate het volgende:
Jammer dat de gemeente het betaald parkeren heeft uitgebreid, nog net tot aan het blok waar ik m'n auto parkeer :') Scheelt weer dat een vergunning maar 5 euro nogwat per maand is
Daar doen ze toch een draagkrachtmeting voor voordat ze dat invoeren?
Die is bij mij in de buurt al 3x in de bus gevallen en er is elke keer maar 40% voor :')
  maandag 29 november 2010 @ 19:55:56 #298
8369 speknek
Another day another slay
pi_89312249
Ze hebben bij ons weer lekker de prijs voor gasten met 50 ct verhoogd, smerige uitzuigers :r.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 november 2010 @ 20:00:48 #299
141482 Q.
JurassiQ
pi_89312525
Hier is het nog steeds gratis. *O*
Niet dat het mij boeit, heb al twee jaar geen auto meer. 8-)
For great justice!
  maandag 29 november 2010 @ 20:04:23 #300
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_89312715
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Q. het volgende:
Hier is het nog steeds gratis. *O*
Niet dat het mij boeit, heb al twee één jaar geen auto meer. 8-)
:+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_89313655
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Neelix het volgende:

[..]

Daar doen ze toch een draagkrachtmeting voor voordat ze dat invoeren?
Die is bij mij in de buurt al 3x in de bus gevallen en er is elke keer maar 40% voor :')
Er is blijkbaar een stemming geweest, maar om de een of andere reden was 57% van het aantal stemmers voor :')
Too much is never enough!
  maandag 29 november 2010 @ 20:38:39 #302
8369 speknek
Another day another slay
pi_89314784
Is het goed als ik de nieuwe open?
oh never mind.
Utrecht XLVIV - Waar de Dom weer mooi wit kleurt
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')