Hmm wat had ik er dan van gemaakt?quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef speknek het volgende:
Er gaat iets mis in de latijnse nummering.
Ja dat heeft de NS/ProRail mooi gedaan, 900 km file en zij reden gewoon redelijk normaal op tijd.quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef juxtaposition het volgende:
Liep het eind van de middag even een stukje door de stad, was prachtigEn toen lekker een warm kopje thee in een rijdende trein maakte het helemaal af.
Ik heb het gecheckt, en XLIX klopt, maar dat is eigenlijk ook te idioot voor woorden. 50 -10 +9quote:
Wat is 'niet te prijzig'... wat is de max dat je pp wilt betalen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef boeiuh2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een restaurant waar ik met zes vrienden kan gaan eten. We zijn allen grote eters dus de kwantiteit is belangrijk. Daarnaast zijn we bierfanaten dus zou leuk zijn als ze bv Belgische biertjes hebben. Verder niet te prijzig want ik trakteerHebben jullie tips? Thanks.
Hoofdgerecht van tussen de 15 en 20 euro.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is 'niet te prijzig'... wat is de max dat je pp wilt betalen?
Ja, je kan natuurlijk naar Le Connaisseur, dan geef je niet heel veel uit. Maar of je dan ook lekker eet is wel een heel groot vraagteken. Mykonos is erg goed (veel, lekker, niet heel duur), maar dan moet je wel zin hebben in Grieks. Ik zou restaurantjes langs de Oude Gracht vermijden; veelal tourist traps waar je teveel uitgeeft voor weinig eten (wat meestal niet al te lekker is). Mijn top 3 restaurants in de categorie goed maar niet duur:quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef boeiuh2 het volgende:
[..]
Hoofdgerecht van tussen de 15 en 20 euro.
http://www.depers.nl/binn(...)tiek-op-Wolfsen.htmlquote:Felle kritiek op Wolfsen
De Utrechtse PvdA-burgemeester Aleid Wolfsen ligt continu onder vuur. Nu ook van zijn eigen partij.
PvdA-Kamerlid en oud-wethouder van Utrecht Hans Spekman uit felle kritiek op de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen. Diens optreden tegen het homogeweld in de stad noemt hij ‘labbekakkerig’. Spekman: ‘Dat er gevallen zijn van mensen die niet in hun huis kunnen blijven wonen omdat ze anders zijn, vind ik dieptriest.’
In Utrecht is een aantal homo’s en lesbiennes noodgedwongen verhuisd na aanhoudende (doods-)bedreigingen. Spekman haalt hierover hard uit naar de burgemeester. Volgens hem moet ‘de knop worden omgezet in het hoofd van Aleid Wolfsen, de gemeente én de politie’. ‘Er gebeurt iets wat in potentie heel gevaarlijk is, namelijk dat iemand wordt uitgekotst in een bepaalde buurt of straat.’
Hans van Gemmert verhuisde met zijn partner nadat onder meer zijn auto was bekrast met het woord ‘homo’ en de banden lek waren gestoken. Hij sluit zich aan bij de ?kritiek: ‘Wij hebben op allerlei manieren geprobeerd iets van de burgemeester gedaan te krijgen, maar wij hebben helemaal niets aan de man gehad.’
Van Gemmert en zijn partner willen de staat aansprakelijk stellen voor de schade die ze hebben geleden wegens ‘het uitblijven van adequate bescherming van onderdanen’, aldus hun advocaat Yehudi Moszkowicz.
PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch vindt dat Wolfsen ‘veel steviger boven op die infarcten zou moeten zitten’. ‘De daders moeten achter slot en grendel, niet de slachtoffers.’
Wolfsen zegt dat hij het ‘buitengewoon vervelend’ vindt dat het stel ‘noodgedwongen moest verhuizen’. Toch vindt hij het verwijt van Spekman ‘objectief gezien onjuist’. Hij benadrukt in de wijk te zijn geweest en vindt dat de politie ‘heeft gedaan wat kon’. Volgens hem helpt de ‘gay-alert’, een nummer voor bedreigde homoseksuelen. Na een melding van een vrouw is de dader veertien dagen later uit zijn woning gezet en tijdelijk elders ondergebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |