Westraven is beter. Hoef je niet met de stinkbus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan zou ik parkeren bij P+R Papendorp... Voor 4 euro kun je daar de hele dag staan + met de bus...
Kan ook, dan kun je met de tram verder inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Westraven is beter. Hoef je niet met de stinkbus.
Ik net dus ook. Met de grote meltdown vlak voor kerst was het ook lachen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat altijd wel iets hebben, als er duizenden mensen zijn gestrand op Utrecht CS. In het verleden ging ik wel eens kijken op zulke avonden, als ik me verveelde.
Als je in de bus komt. Het was net bizar druk op het busstation.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef speknek het volgende:
Dat wordt met de bus naar m'n schoonfamilie in de provincie.
Er stopt daarnet een trein uit de richting A.dam op Utrecht Zuilen en die mieterde er daar een stuk of 300 passagiers uit die het verder maar uit mochten zoeken! Voelde me net een plaatselijk VVV kantoor toen ik daar liep met mijn hondje, heb honderden mensen de weg moeten wijzen naar een bushalte richting centrumquote:Op zaterdag 20 november 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
Echt jammer dat ik vanavond uit eten moest met mn ouders, anders had ik een paar biertjes meegenomen en gaan lachen om de chaos op CS. Morgen rijden er de hele dag btw geen treinen rond utrecht.
Gezellig, met 300 man in de lijn 3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er stopt daarnet een trein uit de richting A.dam op Utrecht Zuilen en die mieterde er daar een stuk of 300 passagiers uit die het verder maar uit mochten zoeken! Voelde me net een plaatselijk VVV kantoor toen ik daar liep met mijn hondje, heb honderden mensen de weg moeten wijzen naar een bushalte richting centrum
Valt mee, zat net in lijn 4, was een beetje vol, maar geen geprop.quote:
Jouw ouders zingen smartlappen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo denk ik bij hetde Neude kijken, mijn ouders gaan er zingen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Q. het volgende:
Daarbij, Zuilen - CS is te lopen. Half uurtje max.
Ja? Geen last van je achterwerk nu?quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren in een of andere bar op de biltstraat karaoke gedaan, onwijs gelachen met alle utrechtenaren daarzo.
Was geen gay bar als je dat bedoelt hoor, paar oud utrechtenaren en dan hele hoop studenten.quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
volgens mij hebben we dat wel een keer eerder uitgelegd aan dreamzk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |