quote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig een bouwput!
bron: dnu.nuquote:De gemeente Utrecht heeft de bloemenkiosk tegenover de Stadsschouwburg per direct gesloten. Dit is gebeurd nadat de politie vaststelde dat Lucasbrug Flowers softdrugs aan minderjarigen verkocht.
De kiosk blijft in ieder geval dicht tot en met volgende week vrijdag. In de tussentijd wordt bekeken welke definitieve maatregelen tegen de uitbater worden getroffen.
Gelukkig wel, anders had ik geen werkquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig. een bouwput!
New York Pizzaquote:Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat is een goede pizzeria om een pizza te laten bezorgen?
Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...quote:
Il Mondo is goed, bestel ik ook altijd. Ook omdat ie redelijk dicht in de buurt zit en je pizza dus nog warm is als ie aankomt.quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...
Liever een pizza van echte Italianen... niet van 16 jarige jongetjes die doen alsof ze Amerikaan zijn...
Ben voor Il Mondo gegaan...
Hoe baas is dat!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:50 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bron: dnu.nu
Tsja, het valt wel onder de noemer 'plantjes'....
De Olivier is best leuk normaliter. Of het ook leuk is op Oud & Nieuw weet ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?
Meestal zijn alle studenten dan al uit Utrecht vertrokken.
Ik heb er zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
Over drama's gesproken, aankomend weekend smartlappenfestival.
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.
De sfeer is altijd prima. Enige minpuntje is dat je in 't centrum om middernacht niet moet gaan proberen iemand te bellenquote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Zero17 het volgende:
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitslandquote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik vond Broers afgelopen jaar kut, veel te druk, smerig warm, erorm chaotisch. Dit jaar ergens anders naar toe.
Ik ben ook heel wat gewend maar het was zo warm dat ik (en de rest van mijn groep ook) er misselijk van werd.quote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitsland
Ik heb op zich wel een redelijke tolerantie wat betreft drukte. Vroegah kwam ik vaak in HP
Tja, ik vind het ook jammer. Ik heb wel meer gehoord dat het te druk werd. Toen ik er was (in Broers dus) was het redelijk vol maar niet afgeladen. Hoorde ook van anderen dat het erg druk was. Is natuurlijk kassadraaien voor de horeca zo'n O&N feest.quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook heel wat gewend maar het was zo warm dat ik (en de rest van mijn groep ook) er misselijk van werd.
Ik heb daar een heel ander beeld van. Heb in vele studentensteden Oud & Nieuw gevierd (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Nijmegen...). Altijd vele huisfeestjes afgestruind en genoeg studenten die gewoon in hun studentenstad het nieuwe jaar inluidden.quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
Kerst bij paps en mams, 2e kerstdag bij de andere ouders, O&N met vriendenquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb daar een heel ander beeld van. Heb in vele studentensteden Oud & Nieuw gevierd (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Nijmegen...). Altijd vele huisfeestjes afgestruind en genoeg studenten die gewoon in hun studentenstad het nieuwe jaar inluidden.
Ik vond het wel bizar. Reed om 12.30 nog in de stralende zon door Utrecht en niet veel later was het ineens mistig.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Zero17 het volgende:
Wat een sicke mistdag gister.
Zag echt geen hand voor ogen.
quote:Geen treinverkeer Utrecht Centraal door brand
AMSTERDAM – Het treinverkeer van en naar Utrecht Centraal is vrijdag aan het eind van de middag ernstig ontregeld door brand in een elektriciteitsruimte van spoorwegbeheerder Prorail.
Volgens een woordvoerder van de brandweer is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan en wat de omvang ervan is. Op het moment dat de brand uitbrak waren er enkele mensen in de ruimte aanwezig, die zijn allemaal ongedeerd gebleven.
Op last van de brandweer zijn de perrons van Utrecht Centraal ontruimd. Er is momenteel geen treinverkeer van en naar de stad mogelijk. Het is onbekend hoe lang de stremming zal duren.
Godzijdank dat dit een van de weinige keren is dat ik niet vrijdag naar mn ouders ga.quote:
Maar je Wii is wegquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik zou vanavond nog naar Rotterdam maar dat is wel af te stellen. Ga ik wel gamen ofzo vanavond..
Zonde van die mega-tvquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een pc. Dat is pas echt gamen. Lekker Supreme Commander spelen.
Naar verwachting gaat het tot minimaal 9:00 morgenvroeg duren. Maar gelukkig is er ook een goede busverbinding met Breda, net zo snel als met de trein.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhik was om 18u op Utrecht centraal, CHA-OS! Letterlijk duizenden mensen... wist niet wat ik zag. Ook bussen bomvol, ze reden zelfs rond met 'Sorry, bus is vol' op t scherm
En ik moet morgenvroeg naar Breda met de trein, ik hoop heel erg dat het dan weer is opgelost!
ik zou even uitzoeken welke bus er naar Breda gaat...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhik was om 18u op Utrecht centraal, CHA-OS! Letterlijk duizenden mensen... wist niet wat ik zag. Ook bussen bomvol, ze reden zelfs rond met 'Sorry, bus is vol' op t scherm
En ik moet morgenvroeg naar Breda met de trein, ik hoop heel erg dat het dan weer is opgelost!
Waar komt die info vandaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar verwachting gaat het tot minimaal 9:00 morgenvroeg duren.
Vind 't ook altijd wel lachen, ik weet nog dat ik er stond tijdens de wisselbevriezing ergens in december vorig jaar. Ik had alle tijd verder, dus ik vond 't niet erg, maar mooi om de pers daar allemaal te zien enzo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat altijd wel iets hebben, als er duizenden mensen zijn gestrand op Utrecht CS. In het verleden ging ik wel eens kijken op zulke avonden, als ik me verveelde.
Dan zou ik parkeren bij P+R Papendorp... Voor 4 euro kun je daar de hele dag staan + met de bus...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoi mensen uit Utrecht![]()
Ik wil morgen naar de Jaarbeurs. De platen en cd beurs is er weer! Maar de trein gaat hem niet worden denk ik i.v.m. de brand op centraal. Ik wil m'n auto gratis parkeren in Nieuwegein bijvoorbeeld. Is er een beetje verbinding met bus naar Utrecht centraal? Kan m'n auto ook bij Overvecht parkeren maar dat is misschien minder handig omdat ik uit 't zuiden kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |