quote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig een bouwput!
bron: dnu.nuquote:De gemeente Utrecht heeft de bloemenkiosk tegenover de Stadsschouwburg per direct gesloten. Dit is gebeurd nadat de politie vaststelde dat Lucasbrug Flowers softdrugs aan minderjarigen verkocht.
De kiosk blijft in ieder geval dicht tot en met volgende week vrijdag. In de tussentijd wordt bekeken welke definitieve maatregelen tegen de uitbater worden getroffen.
Gelukkig wel, anders had ik geen werkquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn tijdelijk, Utreg is voor eeuwig. een bouwput!
New York Pizzaquote:Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat is een goede pizzeria om een pizza te laten bezorgen?
Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...quote:
Il Mondo is goed, bestel ik ook altijd. Ook omdat ie redelijk dicht in de buurt zit en je pizza dus nog warm is als ie aankomt.quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, die vind ik eigenlijk niet zo lekker...
Liever een pizza van echte Italianen... niet van 16 jarige jongetjes die doen alsof ze Amerikaan zijn...
Ben voor Il Mondo gegaan...
Hoe baas is dat!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:50 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bron: dnu.nu
Tsja, het valt wel onder de noemer 'plantjes'....
De Olivier is best leuk normaliter. Of het ook leuk is op Oud & Nieuw weet ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef _Ollie het volgende:
al mensen goede oud&nieuw plannen? Is de olivier leuk?
Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af, is het het waard om als student in Utrecht oud & nieuw te vieren of toch maar naar mijn ouderlijk huis gaan ?
Meestal zijn alle studenten dan al uit Utrecht vertrokken.
Ik heb er zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
Over drama's gesproken, aankomend weekend smartlappenfestival.
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wut? Welke student gaat er met O&N nou thuis zitten bij zijn ouders? Ik heb in mijn studietijd echt vaak O&N in Utrecht gevierd met andere studenten. Lekker allerlei huisfeesten aflopen en superveel zuipen.
De sfeer is altijd prima. Enige minpuntje is dat je in 't centrum om middernacht niet moet gaan proberen iemand te bellenquote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Zero17 het volgende:
Ik heb het dan ook niet over thuis zitten, maar gewoon dat veel studenten naar hun thuisstad gaan. Ik vraag me dan ook af of er in Utrecht bij oud en nieuw meer te beleven valt dan in Den Haag, ik hoop van wel natuurlijk.
Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitslandquote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik vond Broers afgelopen jaar kut, veel te druk, smerig warm, erorm chaotisch. Dit jaar ergens anders naar toe.
Ik ben ook heel wat gewend maar het was zo warm dat ik (en de rest van mijn groep ook) er misselijk van werd.quote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, ben er ook al een paar jaar niet geweest, laatste 3 jaar bij een teamgenoot thuis. Daar hebben we een tap, een BBQ en "vette shit" uit duitsland
Ik heb op zich wel een redelijke tolerantie wat betreft drukte. Vroegah kwam ik vaak in HP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |