Wat hebben we toch een prachtig B&W, vooral de B, daar ben ik een groot fan van.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Utrecht is aardig in het nieuws:
http://nos.nl/artikel/195(...)kkeert-scriptie.html
Oh echt?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een prachtig B&W, vooral de B, daar ben ik een groot fan van.
Inderdaad, en dat is het nu totaal niet, zo'n totaalconcept. Eerst winkelen, kinderen naar de speelhal, dan lekker eten, een film kijken in de bios en daarna misschien nog een drankje. Onbegrijpelijk dat daar nooit rekening mee is gehouden.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef TMan het volgende:
Jemig, ik heb dus echt nog nooit van dat hele winkelcentrum gehoord, laat staan dat ik er geweest zou zijn. Vast wel eens langsgereden.
In "het buitenland" zijn dit soort dingen best succesvol volgens mij, maar wat denk ik belangrijk is is dat het een totaalconcept is. Als iemand daar met z'n gezinnetje heen gaat moet het een dagje uit bieden, een ervaring. Eten, bios, winkels, een fontein met bankjes in het midden. Hoewel ik nog steeds liever naar de binnenstad ga
Hij gaat natuurlijk niet weg, de gemeente reageert nergens op en het waait vanzelf over. Wolfsen kan gewoon blijven zitten.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Paul het volgende:
Lol op twitter, hoe mensen praten over Wolfsen
http://twitter.com/#search?q=wolfsen
Uberhaupt is de PvdA het slechtste wat Nederland ooit is overkomen.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:10 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is het slechtste dat Utrecht ooit is overkomen.
Erger dan de NSB of de SS!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Uberhaupt is de PvdA het slechtste wat Nederland ooit is overkomen.
De PvdA en GL (en vooral de SP) zijn inderdaad duivels maar D'66 is best een goeie partij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Mensen, OPEN JE OGEN!
Ik snap die PvdA, GL en D66 stemmers in Utrecht echt niet.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De PvdA en GL (en vooral de SP) zijn inderdaad duivels maar D'66 is best een goeie partij.
Iemand enig idee waar dit ergens precies was?quote:Gebied Utrecht afgezet vanwege verdachte koffer
De politie heeft vrijdagochtend een deel van de Amsterdamsestraatweg in Utrecht afgezet nadat een verdachte koffer op straat was aangetroffen. Enkele panden werden ontruimd. Er bleken geen explosieven in de koffer te zitten. Een persoon is aangehouden, meldt een politiewoordvoerder.
De koffer werd rond 09.00 uur gevonden. De politie nam geen enkel risico en zette een gebied in een straal van zo'n honderd meter rond het verdachte object af. Rond 10.25 uur werd duidelijk dat er niets gevaarlijks in de koffer zat.
De persoon die is aangehouden is de eigenaar van de koffer. Onduidelijk is wat de precieze toedracht van het incident is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |