abonnement Unibet Coolblue
pi_85995638
Draagdoeken 84

Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
pi_85995652
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef Orea het volgende:
Mijn doek + spullies zijn echt héél erg mooi geworden... nu nog even met wasmiddel draaien en dan drogen :D O+
  donderdag 2 september 2010 @ 19:56:46 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85996104
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef Orea het volgende:

[..]


Tof!

En daarom draait mijn man geen was
pi_85996367
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Tof!

En daarom draait mijn man geen was
huh?

ben benieuwd naar de foto's orea!
  donderdag 2 september 2010 @ 20:33:57 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85997481
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

huh?


Wss omdat 't er dan niet zo mooi uit komt :P
pi_85997530
ja maar k snap niet zo goed het verband met verven van doeken...
pi_85997996
Haar man had wat kleertjes verziekt in de was, die ze nu ook geverfd heeft samen met de doek ;)
pi_85998094
oh kijk, dat had ik gemist :)
bedankt voor de uitleg mrien :)
pi_86001187
Oh het is prachtig geworden!! Hangt nu op het rek te drogen in de woonkamer :P maar tis natuurlijk te donker om het mooi op de foto te krijgen! Morgen dus als het droog is :) maar tis een hele mooie kleur!

En inderdaad, meneer had een donker iets bij wit spul van Leia gedaan en daar zat nu een waas overheen :{w waaronder een (duur!) wit slaapzakje.. Die is nu ook groen :D en ziet er echt vet uit!

Volgens mij is Jade echt super fluffy als ie droog is (niet gek na 3 keer in de was vandaag, vooraf, verven en nadien nog)! O+ voelt nu al superzacht aan!!

Nu eerst tijd voor bed!! Mevrouw heeft de hele (!!) dag geslapen dus ik vrees het ergste voor de nacht :')
pi_86007247
Ben echt benieuwd naar de foto's Orea!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 19:32:08 #11
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86035277
Deze zou ik wel eens willen uitproberen als draagdoek:
http://www.dailymail.co.u(...)ely-spider-silk.html
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:58:46 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86038869
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:
Deze zou ik wel eens willen uitproberen als draagdoek:
http://www.dailymail.co.u(...)ely-spider-silk.html
Flink doorsparen! ^O^
pi_86039962
Orea, waar blijven de foto's? *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86042059
Zo heerlijk die verse draagmama's O+

Hier zijn de draagdagen een beetje over. De dame wil stappen, zoveel mogelijk. Soms even afwisselend met niet zelf lopen, maar dan is in en uit de doek midner handig dan de buggy. Dus zit ze nog maar sporadisch in de doek, hoewel ze er dan wel van geniet, merk ik. En fijn, mijn meisje is nog zo klein en licht die kan ik nog steeds gezellig voorop dragen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86042120
Miss_sly, had of heb jij de Lilien Rosenquartz? En zo ja, hoe bevalt 'ie?
pi_86042218
Die heb ik en dat is de doek die ik het meest gebruik O+ ik vind het een heerlijke doek, lekker zacht en dun, maar toch stevig en lekker zachtroze van kleur. Subtiel roze.

Ik zat net te denken da tik misschien wat doeken de deur uit moet doen, maar dat die iig zeker nog een tijdje blijft!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:15:55 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_86042327
Miss, gebruik jij ook shorty's? Ik vind een simpele heupknoop namelijk ideaal voor in/uit situaties.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:16:37 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86042374
}:| ik vergeet steeds dat ik mijn eerste draagpogingfoto's nog wil plaatsen hier. hopelijk morgen....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86042497
Ik heb nooit een shorty gebruikt eigenlijk.
Wel neem ik de ringsling vaak mee voor het geval dat. Werkt ook wel fijn, eigenlijk. Maar eens oefenen op een heupknoop met een shorty is ook een idee :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86048103
ik ben vandaag voor t eerst naar buiten geweest met doek. hij zat nog goed strak ook.
wasmaar een klein stukje maar goed. de wagen lag in de auto, dus doek was handiger en sneller dan wagen eruit halen en in elkaar zetten :')
floris zat lekker om zich heen te kijken.
  maandag 6 september 2010 @ 09:50:03 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86117670
Voor ouders die belang hebben bij een aquacarrier (draagdoek voor zwembad, strand en zee of douche)... ik heb de mijne te koop. :{w
pi_86118652
Het dragen is hier een doorslaand succes! Elise vindt het zwaar relaxed, en ik ook. Het knopen gaat echt makkelijk en ze zit lekker stevig. We zijn al een paar keer naar het dorp geweest en gisteren zelfs naar een feestje. :)
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 11:39:25 #23
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86120666
Heerlijk Cantare!
Ken je de Didymos Elise al? :D (zit in het gewone Didy assortiment)

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_86120678
Tof Cantare! Wij vinden het ook nog steeds geweldig. Ik zou bij een tweede ook niet eens meer een kinderwagen aanschaffen :N
pi_86127722
Ja, ik vind het echt een uitkomst. Het is tot nu toe ook dé manier om haar snel in slaap te krijgen als ze er niet aan kan toegeven. En het is een stuk makkelijker om gewoon ff naar het dorp te lopen of in huis wat te doen.
pi_86131189
Blegh sinds ik een week geleden van mijn paard gevallen ben, voel ik mijn rug zo snel als ik Esmee draag. Ik doe het soms wel een klein stukje, maar ik hou het niet langer dan een uurtje vol ;( Hopelijk gaat het snel over want ik vind het zo lekker om mijn kleine pluishaartje te dragen O+ Ik ben nog steeds zo blij dat ik toen jouw ringsling mocht proberen miss!
pi_86170599
Balen Stiemie! Maar van een paard kan je een flinke smakker maken, niet zo gek dat je er dan nog last van hebt, toch? Hopelijk is het snel beter!

Ghehe, ik ben net weer naar buiten geweest met Elise in de doek. Als ik loop dan is ze lekker diep in slaap, maar als ik stil zit dan begint ze enorm te piepen en te kraken. :D

De eerste "kan ze er niet uit vallen?" is hier trouwens ook binnen. }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:23:28 #28
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86171251
Beterschap Stiemie.

Ik kreeg net te horen; 'Hoe krijg je haar er dan weer uit?' :D Nou, gewoon, knoop losmaken. 'O, maar moet je dat dan elke keer weer opnieuw doen?' Ja, net zoals je elke keer opnieuw de riempjes van de maxi-cosi weer vast moet doen.
Of de kindjes in de klas van Tobias die zoeken naar de wandelwagen als de juf zegt dat de baby er is :D Prachtig!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86179550
De doek! Die hadden jullie nog te goed ;)

Indio Jade dyed Amazon Green :) Toch vind ik de kleur op de foto niet helemaal overkomen, tis echt een hele mooie sjieke kleur geworden O+ en tis echt weer mijn favo doek! Hij draagt zó fijn! Is zó zacht!!



En Folia O+




Incl. gaar hoofd :D
pi_86180427
Je doek is mooi gelukt zeg! Staat jullie goed!!

Folia ook trouwens, echt wel het weer voor zo'n kleur nu ;)
pi_86180702
folia is mooi zeg!
jade is ook mooi geworden zeg! vind t een mooie kleur groen geworden

morgen ga k op mijn eerste shopexpeditie met mijn doek. zus en k gaan naar primark en mn moeder zei dat t met wagen niet handig is. wordt dus doek mee. ben benieuwd :)
pi_86181149
Oh Orea, wat is jade mooi geworden! Hij staat jullie goed hoor. O+
Zie je nog verschil in de draden? Dat de een donkerder groen is dan de ander?

Boba is zo fijn! Het is zo gezellig/gemakkelijk in de stad met Ko op mijn rug.
En ik word er ook steeds handiger in, op de fiets naar de stad, en hup, op de rug en hup er weer af.
En af en toe gaat hij weer voorop in een doek, dat vind ik nog het allerfijnst. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86290818
Ik ben ook echt heel blij met mijn Beco. Heb er Hannah op vakantie in gedragen (ook op de rug) en hij is echt comfortabel.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:21:53 #34
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86293767
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh Orea, wat is jade mooi geworden! Hij staat jullie goed hoor. O+
Zie je nog verschil in de draden? Dat de een donkerder groen is dan de ander?

Boba is zo fijn! Het is zo gezellig/gemakkelijk in de stad met Ko op mijn rug.
En ik word er ook steeds handiger in, op de fiets naar de stad, en hup, op de rug en hup er weer af.
En af en toe gaat hij weer voorop in een doek, dat vind ik nog het allerfijnst. O+
Ik heb een vakantiefoto waar ik Marlien juist op mijn rug slinger, staat best maf. Zal mijn man eens vragen of hij die on-line zet...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:48:53 #35
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86302636
kiek-es:
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86305609
Oh dat doe ik ook met jen zo. Mensen staan nog net niet klaar om dr op te vangen. Van m'n rug af ziet er nog wat enger uit :D.

Leyla heeft ook al in de doek gezeten. Maar ze begint te kraken als ze erin zit :D. Mogen haar beentjes al uit de doek?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:00:42 #37
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86305693
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat doe ik ook met jen zo. Mensen staan nog net niet klaar om dr op te vangen. Van m'n rug af ziet er nog wat enger uit :D.

Leyla heeft ook al in de doek gezeten. Maar ze begint te kraken als ze erin zit :D. Mogen haar beentjes al uit de doek?
Dat mag :Y
Ik doe het niet met Joop, zo'n klein kikkertje in een doek is priceless. O+
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86329156
ben ik ook weer een keer met een vraag: Driekus heeft vandaag weer in de MT op mijn rug gezeten. Ik merk dat het voorop snel te zwaar voor me is, zeker als ik al een stuk gefietst heb, zoals vandaag. Hij zat nou lekker hoog op mijn rug, maar klopt het dat je dan de knietjes niet meer helemaal naast je krijgt? Of heb ik gewoon een te brede rug? :P Hij hing wel lekker met kontje lager dan knietjes.
Ook mooi, ik liep met em door de stad en ik zie mensen raar naar me kijken. Ik denk: waarom kijkt iedereen? Oja, Driekus natuurlijk, die heb ik op mijn rug, was ik gewoon al helemaal vergeten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86335336
Foto's van kleine baby's in doek ;)

Welke poncho/jas had je besteld Orea?

Ik heb hetzelfde hoor mefke, kontje lager dan knietjes is goed, rest wordt moeilijker vind ik zelf als ze groter worden. Beginnen ze ook eigenwijzer te worden ;)
pi_86335516
Hahaha Grijs, wat een grappige foto! Zo ziet de supermantoss er echt eng en maf uit! Ik doe het ook nog steeds zo :D

Orea wat een prachtige foto's O+ Mooie doekjes, mooie baby en mooie vrouw!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86346071
Even een crosspost uit het V&A topic.
Doekjes in de verkoop:
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef wickie het volgende:
Mette wil niet graag meer in de doek en ik pak altijd m'n Neobulle Ardoise. Maar over het algemeen zit mevrouw in de Beco, die wordt helemaal gedoogd daar haar. Dus de doeken gaan de deur uit.

Maar te koop van onder naar boven
Neobulle ringsling Simon, voor 40 euro
Elleville Jade Fog mt.6, voor 100 euro. Dit doet pijn, maar ik gebruik hem gewoon niet. Hij is denk ik maar 5x gebruikt, dus eigenlijk zo goed als nieuw.
Neobulle Julie mt.6, voor 50 euro
Tricotslen donkergrijs, voor 25 euro


het is een grote foto, dus aanklikbaar voor als je meer detail wil zien

Dan ben ik er één vergeten te fotograferen.
Ik heb ook nog een Didymos Lisa mt.4, voor 40 euro. Mocht iemand interesse hebben dan maak ik daar nog even een foto van. Van Ebay, goede staat kleuren mooi en heerlijk fluffy, zelf nooit gebruikt.

Alle doeken zijn in goede staat. Er wordt bij ons niet gerookt en we hebben geen katten of honden. Exclusief verzenden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86346708
Ik heb de Mamaponcho besteld Mrien :) de Grijze met armopeningen O+

En thx dames O+ ben er ook heel blij mee (zowel met de doeken als de baby ;))

Ik zit wel te dubben om Katja te gaan verkopen... Dus als iemand interesse heeft :)
pi_86346750
En die foto Grijs :D

Als Leia iets groter is wil ik ook gaan oefenen met rugdragen!
pi_86415035
Even hoeray voor doeken O+

Wij gaan zo het cb verblijden met onze aanwezigheid en het regent, niet normaal!

Kind in doek, plu erboven O+ klaar! Niet dat gesleep met natte wagen!

Poncho heb ik gecancelled overigens, die leek me toch niet zo handig, heb nu de MaM coat two-way-deluxe onderweg :)
pi_86418651
Ik ga je pmen voor Simon
pi_86421393
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Even hoeray voor doeken O+

Wij gaan zo het cb verblijden met onze aanwezigheid en het regent, niet normaal!

Kind in doek, plu erboven O+ klaar! Niet dat gesleep met natte wagen!

Poncho heb ik gecancelled overigens, die leek me toch niet zo handig, heb nu de MaM coat two-way-deluxe onderweg :)
hehe op dat soort momenten ben ik lui :')
daar heb ik mijn andere wagen voor O+
(tis zo'n beetje dichterbij om te lopen haha, Pijnacker wordt door het spoor zo'n beetje in 2en gedeeld. CB is aan de andere kant van het spoor, tunnel om eronderdoor te komen vanaf mijn wijk is 5 min lopen vanaf mijn huis en vanaf daar 5 min naar cb, met de auto moet ik dus helemaal omrijden, maar ik ga dus echt niet door de regen lopen bleh :'))
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:51:25 #47
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86437919
Heeft er nog iemand belang bij een zelfgemaakte draagjas (maat L)?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86460565
Even een crosspost :)

quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:

[..]

Deze heb ik nog te koop ;) en daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding ;)

Te koop!

Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!

Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..

Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffect ;) Mag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)

Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)

[ afbeelding ]
pi_86460621
Leyla heeft net keihard geslapen in de doek. Superhandig tijdens het shoppen. Mensen vroegen nog hoe ik haar geknoopt had. Keileuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86460675
Leuk is dat hè? O+

Hier dochter er ingegooid omdat ze niet wilde slapen... snurk! Moest haar er even uithalen en mevrouw is nu dus weer wakker...
pi_86461106
orea, haha die buidelsling ja...hier ook vaag gemeten *lol*
zat er vannacht nog aan te denken :)
pi_86461306
Ja! :D echt ik krijg hem met moeite om, en dan sta ik ala dwangbuis.. echt no way dat ik beeb er nog bij krijg dan :')
pi_86462377
klinkt bekend :')
  woensdag 15 september 2010 @ 15:47:12 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86463525
Zag vanmorgen op het cb een vrouw met een doek. Kind lag in de doek (dus liggend, niet rechtop) en tot overmaat van ramp stond er iemand bij die vond dat ze moest helpen :') .

Ik riep een tijdje terug dat ik ook wel een eigen draagdoek wilde. Punt is, ik rij altijd met de wagen ergens heen. Het is best handig in huis als Nathan onrustig is en even alleen maar bij zn mama wil zijn, maar echt wandelen met de doek vind ik nog steeds te pijnlijk...
pi_86466445
Mijn draagjas is binnen *O* ben blij dat ik de poncho geannuleerd heb en deze heb besteld! Haske functioneel!
Gelijk armen eraf geritst, Leia in de doek gewikkeld en even naar de supermarkt gelopen O+

En nu baal ik dat het weekend vol zit met kraambezoek :D anders hadden we lekker op het strand kunnen gaan wandelen....
pi_86466580
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:00 schreef Orea het volgende:
Mijn draagjas is binnen *O* ben blij dat ik de poncho geannuleerd heb en deze heb besteld! Haske functioneel!
Gelijk armen eraf geritst, Leia in de doek gewikkeld en even naar de supermarkt gelopen O+

En nu baal ik dat het weekend vol zit met kraambezoek :D anders hadden we lekker op het strand kunnen gaan wandelen....
Welke heb je?
pi_86466675
Mam coat two way deluxe! De fleece versie :) Ga ik heel veel plezier van hebben!! Goede investering! En hij staat ook niet verkeerd, ook niet onbelangrijk!
pi_86466898
Ik wil de draagtrui van slingomama.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86467702
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
pi_86467845
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Orea het volgende:
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
Ja die..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86468014
Daar ben ik heel heel heel erg fan van!
Tico je hebt hem toen ook gezien op de meet en in artis..
Ik heb die met de ritsen aan de zijkant O+ O+
pi_86468310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Daar ben ik heel heel heel erg fan van!
Tico je hebt hem toen ook gezien op de meet en in artis..
Ik heb die met de ritsen aan de zijkant O+ O+
Ja i know. Welke maat heb jij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86468629
Maat M :)
pi_86468898
De Mam coat die ik nu heb lijkt daar heel veel op! Vind het plaatje op de site van slingomama helemaal niet overeen komen :)
pi_86469363
In gebruik heb ik niets aan de mam coat..
Het gat is minder afsluitend en minder nauwkeurig af te stellen bijvoorbeeld.
Ook zie je vaak dat dreumesjes en peuters de handjes uit het hoofdgat doen tijdens dragen (op rug vooral)
pi_86471936
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
pi_86473217
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:20 schreef Orea het volgende:
De Mam coat die ik nu heb lijkt daar heel veel op! Vind het plaatje op de site van slingomama helemaal niet overeen komen :)
Doe eens een foto!

Ik vind alle jassen zo onvrouwelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86473402
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Ja ik zoek een shortie! *O*
pi_86474024
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
pi_86474422
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
Ik heb een margot van neobulle... Dus dat is simon met roze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86474484
Wat is je max aan budget?
pi_86474550
Oh en ik heb vicky terug van Keshet... Echt ik was verbaasd, Keshet je bent een goede doekenmishandelaar! Vicky is heerlijk zacht, echt lekker! Ze is op dit moment mn nummer 2, na jim zyclame. Ze draagt echt heel lekker zo.

Ik heb nog wel een doek die mishandelt moet worden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86475325
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Ja! Welkom terug! Fijn gehad? Nog kindjes gedragen? O+
Ik weet niet of ik nog een shortie nodig heb maar foto's wil ik altijd graag zien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86476124
Inderdaad Freecell, wat is je budget en wat zoek je ongeveer? ik heb Katja te koop.. Is op een paar cm na een 6!

Tico, ik maak morgen bij daglicht even een foto!
pi_86476473
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Jaaaaaaaaaa *O*

Free ik heb een nino liggen, geverfd met dylon burlesque red. Ik durf even niet te zeggen welke maat het is, als je interesse hebt kan ik 'm opmeten en foto maken.
pi_86478797
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
Nog een aanbod, ik heb een Neobulle Julie te koop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86481171
Gaat julie weg?? Die wil ik zo graag he maar geen centjes :(
pi_86481306
Ik ken het geen centjes probleem. En volgende maand ook al. Stomme verbouwing. Maar hè, ik heb wel een strakke woonkamer en nieuwe meubels.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86482134
tis t wel waard geweest :)
beetje jammer van de troep alleen altijd, verbouwen.

ik heb op zich geen geldprobleem, maar wacht wel even met een doek (dure maand met rekeningen -O-.
heb besloten dat k er echt nog 1wil (ja nu echt), maar ga eerst even goed nadenken over wat voor 1.
en denk dat k mn rekbare eerst weg ga doen. nog even proberen maar mn geweven doek knoopt veel makkelijker.
pi_86482277
Son je kan er zo 1 in bruikleen van me krijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86482903
oh oke, wat heb je voor doeken dan?
zou k wel fijn vinden! eerst iets uitproberen
pi_86486572
Ik heb lampo, jim zyclame, Margot, Vicky en Jim stahlblau. De blauwe is een 4.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86487172
Budget is ongeveer tot 50,- denk ik :) Ik heb wat nieuwe knopen ontdekte die gewoon stof eten :+ Normaal knoop ik vrijwel alles met een 4 of 5,maar dit gaat echt niet lukken _O-
pi_86502380
quote:
Op donderdag 16 september 2010 07:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb lampo, jim zyclame, Margot, Vicky en Jim stahlblau. De blauwe is een 4.
nou uh kijk maar welke je uit wil lenen :)
een 4is wel te klein iig.

en as we speak ligt ie bij me te slapen in de doek O+ zo schattig :D
pi_86502618
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou uh kijk maar welke je uit wil lenen :)
een 4is wel te klein iig.

en as we speak ligt ie bij me te slapen in de doek O+ zo schattig :D
Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.

Wil je de girasol eerst lenen? Dat is een 5 dacht ik. Ik zal m even uit de doos pakken, en Leyla opknopen, dan weet ik het zeker.

Of jim Zyclame, die is echt heel fijn. Dat is zeker weten een 6.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86504156
Ik heb op vakantie zo leuk met een Zwitserse vrouw staan praten. ZIj droeg haar kindje ook in een doek en wilde mijn buidelsling wel eens proberen. Ze wist alleen niet dat ie op maat worden gekocht en ze had een 'iets' groter decolletee dan ik... Maar goed, ze vertelde dat er in Zwiterland steeds meer gedragen wordt. Vind ik ook echt wel een land ervoor. O+
pi_86505044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.

Wil je de girasol eerst lenen? Dat is een 5 dacht ik. Ik zal m even uit de doos pakken, en Leyla opknopen, dan weet ik het zeker.

Of jim Zyclame, die is echt heel fijn. Dat is zeker weten een 6.
de kleuren vind ik juist leuk. zou ze niet kopen met floris maar om te lenen is prima.
anders jim zyclame eerst. ben nog beginnende knoper :P
pi_86505362
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en Leyla opknopen

:') ! Ik krijg hier rare associaties bij Tico!
pi_86505610
Ik weet trouwens niet wat ik hier van moet vinden

:?
pi_86506490
beetje duur voor zoiets lelijks...
pi_86507435
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Orea het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik hier van moet vinden

:?
ik wel! :Y
LELIJK!
pi_86507548
Ik vind dat je ook kunt doorslaan in het dragen. En dat doe je als je zo'n gewaad aanschaft.
Sorry als ik eventuele draagster ervan tegen het hoofd stoot.
pi_86507963
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen. :N
pi_86508264
ja maar das geen draagjas,.das een draaggewaad :')
pi_86508282
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen. :N
Ja, een draagjas, en niet een draagtent.
pi_86510056
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen. :N
_O-
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 16 september 2010 @ 20:13:49 #97
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86510401
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen. :N
Dat dus
pi_86511075
Wat een vreselijk lelijk ding is dat zeg :o En die beschrijving ook erbij :D Alsof iemand dat hip vind. En het komt er verder op neer dat het eigenlijk gewoon een veel te grote lap stof is die je op elke manier om jezelf heen kan draperen omdat er toch geen vorm inzit :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86521212
O wat erg! Dan liever die zelfknoopponcho, is een stuk goedkoper! En ik heb er veel plezier van (gehad).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86531668
MaM coat two-way-deluxe zonder inzet! (mouwen denk je er maar even bij, tis nu te warm om ze erop te doen!) Ik kijk ook weer op mijn allercharmanst :')



2 zakken aan de voorkant, wat opstaande kraag. Zo is het gewoon een lekkere warme bodywarmer (hij is tot op zekere hoogte waterdicht.. bij hoosbuien verwacht ik dat ie niet meer zo waterdicht is, maar ik probeer bij hoosbuien meestal niet naar buiten te gaan :P )

Op de rug zit een rits.. ik draag nog niet op de rug, dus geen voorbeeld, maar de inzet kan daar makkelijk opgeritst worden.

Voorkant met inzet + heel leuk kind :P



Er zit nog een extra stuk omgevouwen op, die je omhoog kan trekken als extra bescherming tegen wind + kou!

Kortom, ik ben er echt mega blij mee! Tis geen hobbezak (vind ik dan) hij zit mega comfortabel, kind zit er fijn in.. Je kan hem écht het hele jaar gebruiken door de mouwen eraf of erop te ritsen (daarom poncho geannuleerd, leek me echt te warm voor de lente of herfst.. met je baby op je ben je al een soort straalkachel..)


En nog één een stukje open!

pi_86532192
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit Orea, ik had me echt iets zeer oncharmants voorgesteld!!
Oeke ik heb het heel fijn gehad ja, dank je! Geen kindjes gedragen, misschien volgende keer want een vrienden van ons verwachten een kindje en de volgende keer als ik daar ben zal ze bevallen zijn O+

Sorry voor mijn sloomheid. Afrikaans ritme??? O-)
Omdat mijn camera dus kapot is heb ik met mijn webcam foto's gemaakt, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat de kleuren niet tot hun recht komen! Maar om een idee te geven.

Herfstig met blaadjes en boontjes(??) bruin met turquois en groene accenten. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania. Deze heb ik 2 keer.


Golfjes. Bruine ondergrond met fel-turquois en lime. Witte stippen in de lime golfjes. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.


Druk patroon, bloemachtig, cirkels en lijnen. Geel met zwart. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania


Qua kleuren eens wat anders dan al dat bruin. Ik heb deze ook aan mijn moeder gegeven om als rok te dragen omdat ik denk dat het erg mooi staat bij haar blonde haren! Turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.


Vorige keer gekocht maar ongebruikt
Bruin met beige en oranjeachtige strepen erdoorheen. Gekocht in Mombasa, Kenya.


Bruin, zwart, beige en helderdonkerblauw. Gekocht in Nairobi (Rongai), Kenya.


Alle doeken zijn ongeveer 2 meter lang, redelijk stug en onafgewerkt aan de randen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:44:15 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86532751
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb vicky terug van Keshet... Echt ik was verbaasd, Keshet je bent een goede doekenmishandelaar! Vicky is heerlijk zacht, echt lekker! Ze is op dit moment mn nummer 2, na jim zyclame. Ze draagt echt heel lekker zo.

Ik heb nog wel een doek die mishandelt moet worden...
Men, ik schrok me na die eerste zin dus helemaal rot he! :o
Ik zat al van 'ja, maar, huuuu, ik heb toch niks gedaan en ik heb nog 20 keer gecheckt op vlekken enzo!'
Na het lezen van de tweede zin was ik weer helemaal opgelucht. :D

Ik was ook erg blij met je doekje, Tico! Emma heeft er zo'n beetje in gewoond de eerste maand dat ze thuis was. Toen het echt warm werd buiten werd de doek ook te warm, dat vond ik het nadeel. Voor in de winter is 'ie echt heerlijk volgens mij! Nogmaals bedankt voor het lenen! :*

Ik heb vorige week nog iemand hier in de wijk geholpen met een draagdoek! Ze kwam aanlopen met een meiske in een doek, kindje zat laag en helemaal scheef. Ze zag Emma bij mij in de doek, niet perfect geknoopt maar wel ok voor de 10 minuten dat we onderweg zouden zijn. Vraagt ze me ineens om hulp! :D
Ik heb 'r geholpen met het wat strakker aantrekken enzo en toen zat haar meisje een stuk beter. Ze kon in ieder geval weer lachen. ;)
Ik was gewoon helemaal trots. _O-

Is zo'n draagjasponchodinggeval nou echt een must in de herst/winter? Een kindje blijft toch al heel warm door de doek waar 't in zit?
A grand adventure has begun.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:45:28 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86532789
Ooh Zuster, die 'turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren' is echt mooi! Maar ik ga nevernooitnie in een shortie passen gok ik. :')
A grand adventure has begun.
pi_86533807
Mij werd van de week ook nog gevraagd hoe ik Leyla knoopte. De mevrouw was een rekdoek gewent om te knopen en ik knoopte net andersom dan dat zij gewent was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86538496
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Keshet het volgende:

[..]

Is zo'n draagjasponchodinggeval nou echt een must in de herst/winter? Een kindje blijft toch al heel warm door de doek waar 't in zit?
Of het echt een must is.. geen idee.. Ik ben hier wel mega blij mee! Mijn winterjas pas ik nog niet en ik vind het wel fijn dat ik haar goed kan bedekken tegen de wind.. Wij wandelen heel veel in het bos/op het strand.. ook in de herfst en de winter! En dan is het wel fijn dat ik een jas heb die haar goed bedekt :) Deze jas zal zelfs warm houden als we weer zo'n winter krijgen als afgelopen jaar!
pi_86538673
Ik doe mezelf in een zachte wollen jas (dus niet glad en koud aan de buitenkant) en dan kind in eigen jas in doek :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:48:40 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_86542032
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Ik doe mezelf in een zachte wollen jas (dus niet glad en koud aan de buitenkant) en dan kind in eigen jas in doek :P
Ik ook. Is al 3 winters (met 2 verschillende kinderen ;) ) goed gegaan.
pi_86542502
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Keshet het volgende:


Is zo'n draagjasponchodinggeval nou echt een must in de herst/winter? Een kindje blijft toch al heel warm door de doek waar 't in zit?
Ik werd er helemaal naar van dragen over de jas..
Als je dan iets wil drinken moet je altijd de doek af doen.
Onder de jas had ik het vaak toch wat kouder door de kiertjes
En last van de regen en etc.

Met mijn draagjas kan ik winkelen, reizen, alles doen wat ik wil.
Zonder dat ik een probleem heb als de jas uit moet.
Of er regen mijn boezem in valt :+
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:03:48 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86544496
Orea waar heb je die jas vandaan??
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86544650
Ik heb hem bij Slingomama besteld... en als ik jou zo over jouw maten hoor dan zou ik haar zeker even een bericht sturen.. Ik heb maat 40/42 en de M zit prima... valt groot dus!
pi_86547099
Pvoess, kan ik jouw jas misschien een keertje passen? Voor de maat. Maat S zal wel te klein zijn, maar ik geloof niet echt dat het een maat 34 is, maar eerder 36. Aangezien ik nu alweer in maat 38 zit en het afvallen in een flink tempo gaat hier (ik doe niets bijzonders) twijfel ik dus een beetje. Ik wil namelijk dat het gewoon leuk zit en niet dat het erg oversized is enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86547483
Ja je zou mijn jas wel een keertje kunnen passen.
al zit ik op dit moment erg krap van tijd.. of hij moet even tussen de verbouwing door opgehaald worden :)
Probeer je hem een paar dagen en dan zie ik hem wel terug :D ik pas hem toch niet met buik en peuter.
pi_86547931
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ja je zou mijn jas wel een keertje kunnen passen.
al zit ik op dit moment erg krap van tijd.. of hij moet even tussen de verbouwing door opgehaald worden :)
Probeer je hem een paar dagen en dan zie ik hem wel terug :D ik pas hem toch niet met buik en peuter.
Kijk ik even wanneer ik tijd heb om langs te rijden. Ik pm je wel ff.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86548009
Wat een mooie doekjes, Zuster! Doe je ze in de verkoop?

Fijn Orea, dat die jas jullie zo goed bevalt. ^O^
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86548560
Die jas valt inderdaad groot, ik heb hem in xl gehad maar l was beter geweest eigenlijk (daarom ook verkocht)
pi_86551792
De tweede foto doet het bij mij niet maar die 'turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren': mooi! Was je van plan die te verkopen toevallig? O-)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:38:48 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86552722
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Orea het volgende:
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
Maar ik had hem teruggestuurd omdat er bij stond dat hij ritsen aan de zijkant had en hij ook geschikt was voor rugdragen. En de kleur die ik had uitgezocht, had dat allemaal niet. De info klopte gewoon niet...

Zuster, daar zitten mooie doekjes bij hoor! O+
pi_86552825
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef WupWup het volgende:
De tweede foto doet het bij mij niet maar die 'turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren': mooi! Was je van plan die te verkopen toevallig? O-)
o|O Zeg, daar had ik ook mijn oog op laten vallen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86553036
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef oeke het volgende:

[..]

o|O Zeg, daar had ik ook mijn oog op laten vallen.
Sorry! Ik wil niet voorpiepen!
pi_86553155
Nee joh. Je bent gewoon iets directer. Daar kan ik alleen maar van leren.
Apres vous, zoals dat heet. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86553199
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Zuster87 het volgende:
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit Orea, ik had me echt iets zeer oncharmants voorgesteld!!
Oeke ik heb het heel fijn gehad ja, dank je! Geen kindjes gedragen, misschien volgende keer want een vrienden van ons verwachten een kindje en de volgende keer als ik daar ben zal ze bevallen zijn O+

Sorry voor mijn sloomheid. Afrikaans ritme??? O-)
Omdat mijn camera dus kapot is heb ik met mijn webcam foto's gemaakt, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat de kleuren niet tot hun recht komen! Maar om een idee te geven.

Herfstig met blaadjes en boontjes(??) bruin met turquois en groene accenten. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania. Deze heb ik 2 keer.
[ afbeelding ]

Golfjes. Bruine ondergrond met fel-turquois en lime. Witte stippen in de lime golfjes. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.
[ afbeelding ]

Druk patroon, bloemachtig, cirkels en lijnen. Geel met zwart. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania
[ afbeelding ]

Qua kleuren eens wat anders dan al dat bruin. Ik heb deze ook aan mijn moeder gegeven om als rok te dragen omdat ik denk dat het erg mooi staat bij haar blonde haren! Turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.
[ afbeelding ]

Vorige keer gekocht maar ongebruikt
Bruin met beige en oranjeachtige strepen erdoorheen. Gekocht in Mombasa, Kenya.
[ afbeelding ]

Bruin, zwart, beige en helderdonkerblauw. Gekocht in Nairobi (Rongai), Kenya.
[ afbeelding ]

Alle doeken zijn ongeveer 2 meter lang, redelijk stug en onafgewerkt aan de randen.
Die turkooise is mooi zeg!

Ik heb een donkerblauwe met helblauwe euh vlinders (geloof ik, kunnen ook bloemen zijn...) van mn ouders gekregen, hebben ze meegenomen van vakantie in kenia. Ik ga hem gebruiken met slingringen denk ik want Afrikaans knopen is niet zo mijn ding :P Maar ik vind hem wel heerlijk luchtig voor de zomer O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86553361
Foto, Huup!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86553507
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef oeke het volgende:
Foto, Huup!
oh euh.
Dat wordt wel een doodgeflitste dan nu.

moment.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86553705
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef oeke het volgende:
Foto, Huup!
Gelijk aan het oefenen ^O^
;)
Zonder gekheid, ga je gang. Ik heb echt net een nieuwe RS, moet m'n girasol nog indragen en heb nog een reisdoek liggen ook. Dus eigenlijk moet ik eventjes stoppen :)
pi_86553805
Oh, maar WupWup, ik vind het vooral een erg mooi stofje en die kan ik niet laten liggen. iets met beroepsdeformatie. Dus ik zou hem niet eens perse willen hebben om te dragen.
En daar is hij voor, dus vandaar: na jou. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86553845
whop, t zijn inderdaad vlinders! had k het toch goed onthouden, de doek zelf is vierkant. Even foto uploaden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86553883
Haha, okee. Dan hoop ik dat Zuster überhaupt wil verkopen :D :')
pi_86554149


Best wel kleurecht ook nog :D
de kringen komen uiteraard van de flits0rz
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86554173
Mooi!
pi_86554225
Oh! Die is ook mooi! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:13:25 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86554243
huup, dies ook mooi zeg! O+
pi_86554369
Hij ruikt alleen nog naar krant :') omdat ie verpakt werd in een krant haha

Ik ben heel benieuwd hoe hij draagt tzt. En ik moet er nog even mee proberen en pielen. Omdat hij vierkant is weet ik nog niet wat ik wil, doormidden knippen of dubbel gebruiken. Ik denk het laatste ivm zo min mogelijk moeite :P Maar misschien is de boel dan weer te dik naar mn zin.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86560457
Ik kan me van vorige keer herinneren dat er dames waren die interesse hadden. Deze doeken mogen dus weg :)
Huup die is ook mooi!! Vlinders O+ Ik heb er ook een met vlinders, bruin/oranje doek met felblauwe vlinders, zo gaaf! Maar ik vind jouw kleuren ook erg mooi!

Oeke je kan het overal voor gebruiken, die vlinders lag vanavond op tafel als kleed en er ligt er altijd een in mijn auto, voor op het gras/zand. Thuis en in Afrika wikkel ik ze om me heen als rok en ik heb in mijn kast een jurkje hangen van bruin/groene stof. En een paar nachthemden.

Ergens ook nog een geknipte waar ik een kussensloop van wilde maken trouwens :X
pi_86560482
Ohh en Huup, dat in de krant rollen probeerde ik ook altijd zo strak, maar lukte me nooit. Wel leuk om verschillende stukjes afrikaanse kranten (proberen) te lezen!
pi_86563057
Ja, ik zou heel graag een doek van je overnemen zuster87. Wat zijn ze mooi!! O+ Ik vind de eerste en tweede doek het mooist O+

Huup, die is prachtig!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86565571
Mooie doeken Zuster87!!

Nu ik alles weer thuis heb van reizen en uitleen maar eens een stash pic:


Van boven naar beneden:
Poppendoek Hoppendiz Antigua
Manduca MellowFellow
Ocah Mei Tai Hoppendiz Miami
Rekbare Hoppediz jadegroen 4.6
Neobulle Manon Rouge mt 4
Didymos Indio Smaragd mt 6
Didymos Indio Viola mt 6

En close up




pi_86568773
In de verkoop! Tom Pink! 2,4 meter. Met Franje.



Met paar gebroken draden in blauwe gedeelte


Ik maak nog even een betere foto :)
pi_86568999
Lukt niet -O-
Dit is de beste foto:


Maar hij is gewoon nog de kleuren die hij hoort te zijn, ik zeg: google!


De roze is meer zoals op de rechterbaan in deze foto :)
pi_86583360
Ik heb vandaag Lotte weer eens gedragen, even in de H&M en paar andere winkels. Viel me helaas toch wat zwaarder dan verwacht, wat sneller last van m'n buik. Niet echt prettig dus, wel jammer want ik vind het nog altijd handiger dan even moeten tillen (daar krijg ik ook sneller last van).
Gelukkig begint ze steeds beter te luisteren als ze zelf loopt, al moet ik er dan ook nog regelmatig achteraan vangen..
pi_86606265
Twinkly en eventueel anderen misschien is het handig om even te pmmen over de doeken. :)
pi_86607134
Oh Mrien, jij hebt een Manduca! Na lang wikken en wegen heb ik toch een Manduca gekocht, puur met het idee dat manlief dan ook kan dragen (hij is nogal breed/stevig en mijn doeken zijn echt te kort voor hem.. Mei Tai kan hij wel om, maar iets makkelijkers was wel fijn...)

Nu mooie aanbieding gevonden ;) dus gekocht (so far voor mijn koopstop! Máár, ik heb wel mijn ringsling en Katja verkocht, dus het 'mocht' :D )

Draagt ie fijn? Lees overal dat het een super fijne carrier is! Ben benieuwd!! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Orea op 19-09-2010 18:41:49 ]
pi_86607661
Overigens ga ik ook mijn EllaRoo Elsa in de verkoop doen.. Freecell, iets voor jou? Ze is ruim 5 meter (tis een L :) ) dus fijn lang! Elsa is een dunne doek!

Feauteaux :)




Zat te denken aan ¤ 45,- ex. verzendkosten...

[ Bericht 27% gewijzigd door Orea op 19-09-2010 18:34:50 ]
pi_86608172
Manduca draagt erg fijn ja!

HA!! Ik had net Leyla even opgeknoopt in de hoop dat ik even kon eten. *O* Het werd mij gegunt om 3x te kunnen opscheppen. *O*
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86609541
Orea ruilen? O-)

Ik kan even echt niet kopen ontdekte ik -O- Iets met een onverwachte rekening...
pi_86610428
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:59 schreef Orea het volgende:
Oh Mrien, jij hebt een Manduca! Na lang wikken en wegen heb ik toch een Manduca gekocht, puur met het idee dat manlief dan ook kan dragen (hij is nogal breed/stevig en mijn doeken zijn echt te kort voor hem.. Mei Tai kan hij wel om, maar iets makkelijkers was wel fijn...)

Nu mooie aanbieding gevonden ;) dus gekocht (so far voor mijn koopstop! Máár, ik heb wel mijn ringsling en Katja verkocht, dus het 'mocht' :D )

Draagt ie fijn? Lees overal dat het een super fijne carrier is! Ben benieuwd!! O+
Hij draagt erg fijn, al vind ik hem op de rug fijner dragen dan op de buik, maar dat komt meer omdat ik dan iemand moet vragen het gespje op m'n rug vast te maken (kan ik dan zelf niet bij), anders zakken de banden wat af vind ik.
Ik vind hem ideaal, voor even snel in de stad bijvoorbeeld, op de fiets naar de stad, daar in de manduca en klaar.
Alhoewel dat nu dus wat zwaarder begint te worden met 26 weken zwangerschap.

Ik ben benieuwd hoe je man hem zal bevallen! het kan zijn dat Leia er in het begin nog een beetje klein voor is, moet je even kijken hoe ze er in zit

Mijne gaat overigens binnenkort op reis, dus als er nog mensen zijn die mee willen doen..aanmelden in het reistopic :)
pi_86610625
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Orea ruilen? O-)

Ik kan even echt niet kopen ontdekte ik -O- Iets met een onverwachte rekening...
Helaas.. ik moet echt wat kwijt, heb veel te veel :)

Mrien, de babyinzet die zit er standaard bij toch? Ben ook heel benieuwd! Manlief vind het dragen super fijn, maar pakt een doek gewoon niet (dan vind ie de wagen makkelijker zegt ie! En in sommige gevallen is die ook handig, maar ik wil hem zo graag vaker aan het dragen hebben :D)
pi_86614911
ik heb ook al bijna al mijn doeken verkocht..

alleen mn chunei bloom moet er nog uit

want dan ga ik voor een boba of manduca

dus iemand interesse in de chunei bloom?

50 inclusief verzenden. en t is een maat S maar hij is mij veel te groot..en ook nog eens flink verstelbaar, dus met een maatje 42 pas je er makkelijk ook in

pi_86615342
onee voor jullie is t 45 euro incl. verzenden.. voor dragen en voeden 50 :+
pi_86618728
Orea, ik heb de Manduca van een vriendin uitgeprobeerd en vond die erg fijn. Manlief was ook verrast over het draagcomfort. Nu hebben we dus de Beco butterfly gekocht (puur omdat ik die mooier vind) en het bevalt heel erg goed.
  zondag 19 september 2010 @ 22:51:54 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86619898
:o ik snap niet dat je die weg gaat doen, kleurdoos... O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86620918
hij is te groot voor me :{
maar hij is wel pretty O+

en mijn Indio April gaat de deur ook niet uit O+ :)
pi_86620969
hij is ook zo pretty :o O+
pi_86626675
Die is mooi !
pi_86703214
Ik heb echt mazzel! :o

Had een zwarte Manduca besteld, met korting dus hij was al heeel leuk geprijsd O+ kreeg een mailtje dat de zwarte pas in december leverbaar is en dat ik een andere mocht uitkiezen als ik daar niet op kon wachten. Maar ook de LE's en dan voor dezelfde prijs, voor het ongemak!

En nu heb ik een LE besteld, de Skyline Plum O+ en hij is mooi! Tis deze! Koopje! :D




Oooh ik kan niet wachten tot hij binnenkomt!! O+
pi_86703274
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef Orea het volgende:
Ik heb echt mazzel! :o

Had een zwarte Manduca besteld, met korting dus hij was al heeel leuk geprijsd O+ kreeg een mailtje dat de zwarte pas in december leverbaar is en dat ik een andere mocht uitkiezen als ik daar niet op kon wachten. Maar ook de LE's en dan voor dezelfde prijs, voor het ongemak!

En nu heb ik een LE besteld, de Skyline Plum O+ en hij is mooi! Tis deze! Koopje! :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oooh ik kan niet wachten tot hij binnenkomt!! O+
waar :+?

want dan fix ik ook even zo'n actie :P
pi_86703478
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef Orea het volgende:
Ik heb echt mazzel! :o

Had een zwarte Manduca besteld, met korting dus hij was al heeel leuk geprijsd O+ kreeg een mailtje dat de zwarte pas in december leverbaar is en dat ik een andere mocht uitkiezen als ik daar niet op kon wachten. Maar ook de LE's en dan voor dezelfde prijs, voor het ongemak!

En nu heb ik een LE besteld, de Skyline Plum O+ en hij is mooi! Tis deze! Koopje! :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oooh ik kan niet wachten tot hij binnenkomt!! O+
Wat een goede service en wat is dat een super mooie LE O+ O+ *verliefd*

Ohhh KD wat een prachtige doek!! O+ O+ HEBBUH!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86706421
Orea wat een mooie!! Mocht je 'm ooit verkopen, denk nog even aan me? ;)

*O* Ik heb de doek van Zuster binnen en hij is moooooi! Ik weet alleen nog even niet hoe ik 'm moet gaan gebruiken. Hij moet eerst nog goed mishandeld worden, want superstug en ik denk ook maar even omgezoomd, anders heb ik straks alleen wat losse draadjes over :') *gaat torsodragen oefenen*
pi_86707525
Die is mooi!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86707705
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:12 schreef WupWup het volgende:
Orea wat een mooie!! Mocht je 'm ooit verkopen, denk nog even aan me? ;)

*O* Ik heb de doek van Zuster binnen en hij is moooooi! Ik weet alleen nog even niet hoe ik 'm moet gaan gebruiken. Hij moet eerst nog goed mishandeld worden, want superstug en ik denk ook maar even omgezoomd, anders heb ik straks alleen wat losse draadjes over :') *gaat torsodragen oefenen*
Ik ook!!! *O* *O* *O* Hij is heel mooi! En inderdaad erg stug, maar dat komt vast wel goed met flink mishandelen. Welke doek heb jij?
Ik heb al even geprobeerd te torsodragen, maar de doek is te glad daarvoor, hij glipte heel snel weer los. Maar de manier hoe Zuster zelf draagt: over een schouder met een knoop voor, dat gaat vast wel werken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86711596
:{ Heul het topic verloren..

quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

waar :+?

want dan fix ik ook even zo'n actie :P
:D

Ik zit hier voor Ravage ook aan een Beco butterfly of Manduca te denken, dat weet ie zelf nog niet :+ Mijn van-Freecell-overgenomen-indio is te klein voor hem, en stiekem vindt ie het ook wel ingewikkeld..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86714354
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:56 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik ook!!! *O* *O* *O* Hij is heel mooi! En inderdaad erg stug, maar dat komt vast wel goed met flink mishandelen. Welke doek heb jij?
Ik heb al even geprobeerd te torsodragen, maar de doek is te glad daarvoor, hij glipte heel snel weer los. Maar de manier hoe Zuster zelf draagt: over een schouder met een knoop voor, dat gaat vast wel werken.
Ik heb die met paars, geel en turquose waar Oeke ook op aasde :@ Die manier die je omschrijft, is dat dan met kind voor, achter of op de heup?
pi_86714946
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik heb die met paars, geel en turquose waar Oeke ook op aasde :@ Die manier die je omschrijft, is dat dan met kind voor, achter of op de heup?
Die doek is mooi O+
Zo:
Maar Zuster PM'de me dat als het kindje slaapt ze het naar de heup verschuift (of op de rug houdt en de doek wat verder omhoog trekt).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86723772
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Morretje het volgende:
:{ Heul het topic verloren..
[..]

:D

Ik zit hier voor Ravage ook aan een Beco butterfly of Manduca te denken, dat weet ie zelf nog niet :+ Mijn van-Freecell-overgenomen-indio is te klein voor hem, en stiekem vindt ie het ook wel ingewikkeld..
Dan moet je natuurlijk wel een vraag stellen als je reactie wil..

Wie heeft er een Manduca of een Bb, en waarom koos je de een boven de ander?

Dat onderste filmpje Twinkly :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86724416
Dat onderste filmpje O+ HEIMWEE!!!
Maar ben blij dat de doeken bevallen dames.
Ja WupWup, zo worden ze gewoon van de grote rol afgeknipt volgens mij :') Ze worden daarna netjes opgevouwen en in 1,2 of 3 yards verkocht.
Het voelt net als papier he? De allereerste keer dacht ik echt:'Neee dit gaat m nooit worden' Maar het is goed gelukt want ze zijn aardig zacht. Veel baby's, knuffelen, mee slapen, omwikkelen en wassen. ;)
pi_86724424
Ik heb wat doekies te koop gezet. Hier.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 22 september 2010 @ 21:16:59 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86727577
Zuster, welke stukkies heb je nog? En wat vraag je ervoor?
pi_86728776
Dit is wat ik nog heb Anyniur. Voor de rest pm :)

Omdat mijn camera dus kapot is heb ik met mijn webcam foto's gemaakt, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat de kleuren niet tot hun recht komen! Maar om een idee te geven.

Herfstig met blaadjes en boontjes(??) bruin met turquois en groene accenten. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania. Deze heb ik 2 keer.
[ afbeelding ]

Druk patroon, bloemachtig, cirkels en lijnen. Geel met zwart. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania
[ afbeelding ]

Vorige keer gekocht maar ongebruikt
Bruin met beige en oranjeachtige strepen erdoorheen. Gekocht in Mombasa, Kenya.
[ afbeelding ]

Bruin, zwart, beige en helderdonkerblauw. Gekocht in Nairobi (Rongai), Kenya.
[ afbeelding ]

Alle doeken zijn ongeveer 2 meter lang, redelijk stug en onafgewerkt aan de randen.
pi_86749502
Is er hier misschien iemand die mijn Ellaroo Christiane (3.60m) doek kan vermaken tot Ringsling
Zo ja, wat kost dat me? Ringen zou ik dan zelf bij de doek opsturen, of je moet toevallig zelf ringen hebben liggen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 26 september 2010 @ 18:20:38 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86868159
Heeft iemand al haar doekstukkie van Zuster uitgeprobeerd?
Ik wilde hem eigenlijk erbij hebben voor op de heup. Dat past echter bij mij niet zo goed. Alleen als ik hem voorknoop met een gewone knoop dan krijg ik Harry er nét ingepropt. Maar dan kan ik niks meer aanspannen. Een schuifknoop lukt echt niet. Ook niet als ik pas knoop met Harry al in de doek. Daar heb ik dan gewoon niet genoeg stof voor. Ik denk vanwege mijn voorgevel ;)

Wat wel lukte was op mijn rug over 1 schouder. Dat ging zelfs met een schuifknoop.
Alleen mijn vraag (aan Zuster): is het normaal dat ze dan wat scheef gaan hangen? Harry heeft in elk geval erg de neiging om naar de onbedekte schouderkant te gaan hangen.
Pics or it didn't happen ;)



pi_86875495
Ohh die is echt heel mooi KD! O+ Hebbuh! :D
Orea, ook al zo'n mooie! En goeie deal zo zeg!! *O*
Die doeken van Zuster zijn ook allemaal gaaf, die van jouw vind ik echt super leuk Asy, vanwege die O+ erwtjes O+

Wij zijn vandaag een klein stukje gaan wandelen met Grae in de mei tai en Anna in de Binana O+ Echt wel heerlijk om weer zo'n kleintje in de doek te hebben, en de Binana bevalt heel goed! Ik had haar laatst in mn Snow Rainbow proberen te knopen, maar die was echt te dik en te groot leek wel, ik ben nog niet zo handig met zo'n kleintje knopen in zo'n grote doek geloof ik. Dus erg blij met de Binana!
Oh en hier natuurlijk nog een foto'tje van onze eerste wandeling met zn 4tjes O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 26 september 2010 @ 21:27:50 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86876375
Wat een leuke foto tessie! En wat straal je!
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 21:30:03 #172
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86876492
Heerlijke foto tessie, mooie mensen zijn jullie!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_86876532
Tessie straalt altijd!
pi_86876618
Wat lief tessie!!
pi_86903684
Oh kijk dan! Wat een super foto O+
pi_86907002
Ohhh Tessie O+ wat een heeeeerlijk plaatje! Ik kan me herinneren dat je, ik denk haast ook bij dat water, net zo'n soort foto met alleen Graeme postte vorig jaar, en nu zijn jullie *ineens* een gezin met 2 (!!) kindjes! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86907948
:D Thanx!
Poppedein, dat klopt idd, we hadden zo'n foto van ons drietjes ook bij die plas (is hier vlak achter). En nu ineens een gezin van 4. ik blijf het toch een wonder vinden hoor O+ En het was ook echt zo heerlijk om met z'n viertjes daar zo te lopen, kindjes lekker gedragen. Ben heel blij dat mijn Lief ook zo graag draagt O+ Grae wordt ook elke keer nog steeds helemaal enthousiast als de mei tai uit de kast komt O+ ik hoop dat Anna ook net zo enthousiast wordt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86915000
Morgen gaat de Manduca op de post, dus die is als het goed is uiterlijk donderdag binnen!! *O*
pi_86981709
Klaar voor een rondje jaarmarkt


Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_86983372
Mooi Kaarr! Zet hij zich niet af in die voetsteunen?
pi_86988152
Nee, hij blijft keurig zitten. En ik heb helemaal niet gevoeld dat er bijna 13 kilo op mijn rug zat :s) .
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_86989300
Asyniur! Sorry voor mijn late reactie. Wat geweldig om bewijs te zien zeg *O* Wat heb je gaaf geknoopt, dat kan ik niet eens zo'n schuifknoop :')
Maar even je vraag, ik merkte het weleens, dan deed ik van onder het kontje het kindje recht zetten zeg maar, en daarna de doek iets verder over mijn schouder trekken zeg maar. Hoop dat dat een beetje werkt!
pi_86989614
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:41 schreef Kaarr het volgende:
Nee, hij blijft keurig zitten. En ik heb helemaal niet gevoeld dat er bijna 13 kilo op mijn rug zat :s) .
Heerlijk he :D De Boba gaat hier echt niet weg O+ Fijnste SSC die er is vind ik :Y
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 19:00:00 #184
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86990967
Leuk Kaarr! En wat een grote zoon :)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_86991076
Ooh Kaarr, wat een mooie! Die had ik beter niet kunnen zien geloof ik... Nu wil ik er ook zo een! Echt super gaaf!

Ik doe Anna nu steeds in de Binana, maar soms gooit ze haar hoofd achterover, en omdat die Binana natuurlijk rekt, houdt dat haar niet tegen. Ik vind het een beetje eng zo.. is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat ze haar hoofd niet meer zo naar achter kan gooien?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86991435
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Heerlijk he :D De Boba gaat hier echt niet weg O+ Fijnste SSC die er is vind ik :Y
We hebben ook een Yamo, maar daar werd hij te groot voor. En de Boba draagt idd zo lekker! :Y
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_86995563
Leuk zo, al die foto's!
Mijn Beco ligt morgen op het postkantoor, joepie! Ben erg benieuwd, draag em nu nog vaak in de MT, maar dat wordt te zwaar op de buik en alleen op de rug krijgen is nog steeds een ramp. Hopelijk gaat dat met de Beco beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 29 september 2010 @ 21:42:57 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86999270
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:11 schreef Zuster87 het volgende:
Asyniur! Sorry voor mijn late reactie. Wat geweldig om bewijs te zien zeg *O* Wat heb je gaaf geknoopt, dat kan ik niet eens zo'n schuifknoop :')
Maar even je vraag, ik merkte het weleens, dan deed ik van onder het kontje het kindje recht zetten zeg maar, en daarna de doek iets verder over mijn schouder trekken zeg maar. Hoop dat dat een beetje werkt!
Die schuifknoop is een makkie (zie youtube of het filmpje van Twinkly 'hierboven' ergens).
Ik zal het eens proberen. MIjn schoonmoeder heeft de doek nu om hem even om te zomen, maar die moet dan wel eerst even een dot energie opdoen is bezig aan de laatste week van bestralingen
pi_87034588
*O* *O* *O* ik kreeg de Beco met Driekus zomaar in 1 keer op mijn rug! En het zat nog lekker ook, juh!
Even een vraagje aan andere beco bezitters: waar is dat extra riempje voor dat aan de binnenkant van de heupriem zit?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87034825
Wat knap!! *O*

Ik moet nog een dagje langer wachten op de Manduca ;( zat niet bij de post vandaag!
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 21:02:01 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87037532
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:02 schreef tessie het volgende:
Ooh Kaarr, wat een mooie! Die had ik beter niet kunnen zien geloof ik... Nu wil ik er ook zo een! Echt super gaaf!

Ik doe Anna nu steeds in de Binana, maar soms gooit ze haar hoofd achterover, en omdat die Binana natuurlijk rekt, houdt dat haar niet tegen. Ik vind het een beetje eng zo.. is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat ze haar hoofd niet meer zo naar achter kan gooien?
Doekje inrollen als neksteun. Kan Anna's hoofdje iig niet meer helemaal naar achteren klappen.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87054978
Sorry voor de slechte kwaliteit, camera wilde niet meewerken dus dit zijn telefoonfoto's.





Schuifknoop kreeg ik echt niet voor elkaar, doek is te kort. Dus een simpele dubbele knoop gemaakt :@
pi_87056385
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:02 schreef mefke79 het volgende:
*O* *O* *O* ik kreeg de Beco met Driekus zomaar in 1 keer op mijn rug! En het zat nog lekker ook, juh!
Even een vraagje aan andere beco bezitters: waar is dat extra riempje voor dat aan de binnenkant van de heupriem zit?
Fijn is ie hè? _O_
Het riempje kan je gebruiken om je opgerolde beco mee vast te zetten. Op de instructie dvd staat in een filmpje hoe dat moet. Je kan hem dus ook als rol op je heup vastmaken om een heupzitje te creëren.
pi_87064764
Manduca is binnen *O* alleen baby slaapt -O- ;)
pi_87065139
En ik heb ook nog een Bondolino onderweg :@
pi_87065186
haha je blijft bezig :P

ik begin steeds meer overtuigd te raken van de handigheid van de doek..hoe meer k m gebruik hoe enthousiaster ik word!
pi_87065512
Haha orea! Ik ben benieuwd of je ukkie al een beetje in de manduca past (ook al heeft die een baby-insert ;))
pi_87065570
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:38 schreef WupWup het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit, camera wilde niet meewerken dus dit zijn telefoonfoto's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schuifknoop kreeg ik echt niet voor elkaar, doek is te kort. Dus een simpele dubbele knoop gemaakt :@
Mooi!! En knap dat het jullie lukt hoor Asy en Wup. Ik moet de doek nog omzomen, dan ga ik die knoop ook eens proberen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87065818
Mrien, baby is inmiddels al over de 6 kilo heen :@ dus ik vermoed dat ze wel past (met babyinsert!)

Nu gaat wel mijn Mei Tai er weer uit... Iemand interesse? Son misschien? :P Tis de Hop Tye Kalaoa, ik heb hem van Poppejans overgenomen!
pi_87065876
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha je blijft bezig :P

ik begin steeds meer overtuigd te raken van de handigheid van de doek..hoe meer k m gebruik hoe enthousiaster ik word!
Maar ik ben wel aan het destashen! :P Hop Tye eruit, Elsa eruit.. En dan heb ik nog Jade Mauve (maat 5) waar ik over twijfel of die ook gaat.. En de rest blijft :P maar dan ben ik echt ingekrompen! (dan heb ik nog 4 doeken, CJ ringsling, Manduca en Bondolino. Verschil met wat ik had, toch!? ;))
pi_87066168
Mauve is mooi, maar ik moet er eigenlijk niks roze's meer bij ;)

Ik wil nog graag een neobulle bio ardoise hebben, verder geen wensen denk ik
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:29:06 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87066210
Nathan wou niets en ik wou naar de bieb. Nou dan de doek proberen en hij vond het heerlijk en viel binnen 200 meter in slaap! Bekken gaat redelijk :s)
pi_87066763
Ik wil de nieuwe rode pfau!! Ik ben verliefd!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:01 #204
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87066870
Ik heb ze ook gezien en er zelfs een in de pre-order staan maar ik vind ze erg duur. 125 euro voor een maatje 5!
De order laat ik nog even staan maar ik denk dat ik er geen bestel.
A grand adventure has begun.
pi_87066968
125 valt best mee.. Het is veel geld.
Maar het is didymos kwaliteit en service.
En de standaard doeken zitten ookal in de 104..

Veel geld ja.. Maar het is wel echt kwaliteit!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:53:09 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87067168
Ik weet wel dat de doeken van Didy van een goede kwaliteit zijn; ik ben er zelf ook fan van. ;)

Het enige waar ik een beetje moeite mee heb is dat sommige doeken zo gehyped worden en daardoor ineens stukken duurder worden. Het blijft natuurlijk 'maar een stukkie stof'.
Eigenlijk zou het uiterlijk van een doek er niets toe moeten doen. Het gaat om het dragen van je kindje, het samen ontdekken van de wereld. Je kindje voor het eerst en jij opnieuw, door zijn ogen. O+

Maar de nieuwe Pfau is wel mooi. Dat dan weer wel. :D
A grand adventure has begun.
pi_87067253
Ik vind ze lelijk! (8>

En dat inderdaad Keshet...!!
pi_87067455
Ik hoef ook geen Pfau..vind ze niet zo mooi ;)
pi_87067466
pff 125 euro...ik zou dat dus echt nooit uitgeven aan een doek...
geef t liever uit aan kleding voor floris :D

Vandaag bij de Bart Smit de verkoopster: oh zo heb ik mijn kinderen ook gedragen. Is zoooo fijn :)
En bij de AH, (tegen Floris) ja dat is t allerlekkerste he, dicht bij mama.

Oh en Floris houdt niet van stilstaan, dus in de rij sta ik als een debiel te hoppen haha (maar goed met de wagen ben ik ook aan t wiegen *lol*) :') En in slaap valt ie dus pas tegen de tijd dat ik bij de auto ben :')
pi_87067483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Orea het volgende:
Mrien, baby is inmiddels al over de 6 kilo heen :@ dus ik vermoed dat ze wel past (met babyinsert!)

Nu gaat wel mijn Mei Tai er weer uit... Iemand interesse? Son misschien? :P Tis de Hop Tye Kalaoa, ik heb hem van Poppejans overgenomen!
Ja troggel mijn geld maar weer af ;)
pi_87067575
Als het een giga prijsstijging was geweest had ik ook gedacht :W
Maar een standaard doek die je ten alle tijden kan kopen is 110¤
Dan vind ik dit niet echt een gehypede prijs, of er belachelijk veel voor vragen..

Plus ze maken het nou eenmaal in europa en dat is ook een stuk duurder.
Dan nog het Jacquard dat is ook weer een heel ander proces dan simpele strepen :Y

Ik snap de prijs wel.. Dat is meer wat ik wilde zeggen.
En de prijs komt overeen met andere merken :Y

En dat hypen is denk ik weer een verhaal apart :D
pi_87067798
De pfau was de eerste geweven doek die ik kocht :)

Mijn babytje heel verdrietig en nu zijn we 2 jaar verder :o O+

Ik ben een pfau fan O+ O+
pi_87068976
Waar zie jij een rode pfau???

Pfau is lelijk! Maar draagt heel lekker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87069162
Gevonden!!!
http://www.didymos.de/html/pfauliste.htm

Ik wil de blauwe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87070858
Ik vind die oude Pfau van die foto van Pvoess wel heel leuk, net een theedoekje, zo schattig O+ Maar die 2 nieuwe vind ik helemaal niks :N Gelukkig maar, scheelt weer geld :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87071177
Maar mijn pfau is juist de nieuwe. (2007)
De oude is van 1974 en die maken ze nu na :D
Dus deze is zeg maar de nieuwe oude pfau :+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:46:32 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_87072987
Ik wil een rode Pfau shorty.

De prijzen van Didymos zijn wel vrij hoog, maar voor mij zijn ze het wel waard. Ze dragen gewoon zo ontzettend fijn. Het lastige is alleen wel, dat de ene Didymos de andere niet is. Er zit ontzettend veel verschil in de Didymos doeken onderling. En dat is heel fijn vind ik, de ene draagt nog lekkerder dan de andere. Maar sommige dragen weer minder fijn. Alleen wat de één fijn vindt dragen vindt de ander niet fijn. Maar je weet van tevoren nooit wat je krijgt. Dus dat kan een risico zijn. Maar het is gewoon een heel divers merk. De meeste andere merken, als je er ééntje hebt gehad, dan ken je ze allemaal zo ongeveer. Kleine verschillen daargelaten. Maar van Didymos krijg je gewoon nooit genoeg, althans ik niet :D I O+ Didymos!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_87073499
Hahaha ik ga er in mee :D
Maar laat ik maar niet te veel doorgaan over mijn Didymos liefde O+ O+

Ohhh en kiek tan!!


Een paar uur later wilde ze weer de doek om maar mijn mama was er en ik was bezig met het huis.
Dus mijn moeder zegt dat kan ik niet hoor.. Ik zeg gewoon zoals ik het altijd doe..
Kom ik even later kijken had ze gewoon idd de rucksack gemaakt :D
alleen dan net andersom bij de beentjes O+ ik was wel trots op mijn mama :Y
pi_87074345
Aaah wat schattig :D O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:46:08 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87075363
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Mooi!! En knap dat het jullie lukt hoor Asy en Wup. Ik moet de doek nog omzomen, dan ga ik die knoop ook eens proberen.
De mijne was ook nog niet omgezoomd. Die ligt nu bij mijn schoonmoeder, die dat voor mij gaat doen.
Het is een makkelijke knoop hoor! Als iemand van jullie de doek morgen meeneemt, dan doen we hem gewoon nog eens...

Ik ben rond 12u in Amersfoort. Ik neem doek mee en Bondolino (en natuurlijk jouw Bondolino Twinks). EN natuurlijk Harry en mijn zusje! :D
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:21:59 #221
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87077151
De Jubileum Pfau, zoals op de foto van Pvoesss, is voor mij echt de doek met de beste verhouding tussen dun en (kleuter)stevig en soepel. Hopelijk wordt de komende heruitgave van de oude Pfau ook zo, dus ik sta op de lijst.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:33:43 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87077783
Macka, Kim en andere draagdoekconsulenten cq verkopers: is er ergens foldermateriaal/voorlichtingsmateriaal/ reclame te krijgen om dragen te promoten die ik bij het CB kan afgeven?
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:20:17 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87080394
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Asyniur het volgende:
Macka, Kim en andere draagdoekconsulenten cq verkopers: is er ergens foldermateriaal/voorlichtingsmateriaal/ reclame te krijgen om dragen te promoten die ik bij het CB kan afgeven?
Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurd ;)

*Ik werd ooit gebeld door een CB waar een lieve klant folders van mij had neergelegd. 'Sorry, maar als we uw folders neerleggen kunnen we Nutricia niet weigeren.' Inmiddels hebben ze gevraagd om een stapeltje folders voor onder de desk :)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:33:15 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87080988
Hai dames, ik kom even binnenvallen :W

Temperaturen van 30+ graden, hoge luchtvochtigheid...
Wel of niet dragen is the question! Sowieso niet in de draagdoek, maar de MT of de Yamo zou ik toch best willen gebruiken als we straks op vakantie gaan.
Wat is het advies hierin? Behalve je gezond verstand gebruiken natuurlijk :P
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:43:10 #225
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87081539
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Kersjes het volgende:
Hai dames, ik kom even binnenvallen :W

Temperaturen van 30+ graden, hoge luchtvochtigheid...
Wel of niet dragen is the question! Sowieso niet in de draagdoek, maar de MT of de Yamo zou ik toch best willen gebruiken als we straks op vakantie gaan.
Wat is het advies hierin? Behalve je gezond verstand gebruiken natuurlijk :P
Een ssc tocht het lekkerst door. Niet te lang dragen, kind alleen met een broekje of romper aan in de drager zetten en goed insmeren tegen de zon. Hoofd van het kind bedekken met een pet/zonnehoed.Zo mogelijk de schaduw opzoeken. En veel water drinken om je gezonde verstand te behouden :P
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:54:44 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87082149
Thanks Macka, will do ;)
De MT neem ik sowieso ook mee, lijkt me voor in het vliegtuig een stuk fijner dan al die gespjes van de Yamo die dan overal zo in gaan drukken enzo...
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:08:35 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87089706
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurd ;)

*Ik werd ooit gebeld door een CB waar een lieve klant folders van mij had neergelegd. 'Sorry, maar als we uw folders neerleggen kunnen we Nutricia niet weigeren.' Inmiddels hebben ze gevraagd om een stapeltje folders voor onder de desk :)
Ik wilde ook niks 'zomaar' er neerleggen. Maar gewoon dat zij ook informatie hebben om te verstrekken en evt iets mee kunnen geven. Ik zal eens informeren op D&V.
Bedankt!
pi_87090701
Eerste keer :P moet nog e.e.a. beter afstellen (en das nog best lastig achterop de rug het strapje vast doen enzo!) maar ik heb net boven en beneden staan stofzuigen met mevrouw erin! Ze sliep overigens toen ik het laatste strapje dichtdeed :P

pi_87124862
Hij is mooi orea!!!
pi_87130285
Oh, Skyline Plum toch?
Mooi Orea!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:25:22 #231
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_87135642
Kitten (en oma) O+
Mooi Orea!


Waar is Simmu? Ze zou foto's maken en posten.. ~O>
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_87135808
Inderdaad Skyline Plum O+

Eigenlijk bedoeld voor manlief, voor het gemak! Zegt ie toen ie binnen was: mwah, vind doeken toch fijner, das 'natuurlijker'... :D eppo! O+

toch grappig, op deze foto lijkt mijn reet huge :P en in het eggie heb ik geen kont :')
pi_87161749
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:25 schreef Noli. het volgende:
Kitten (en oma) O+
Mooi Orea!


Waar is Simmu? Ze zou foto's maken en posten.. ~O>
komt eraan! ben deze week ff errug druk en ziekjes geweest :'(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87163482
Nog even een goede foto van mijn Amazon Indio Jade :P



Hij draagt echt SUPER! En ook Leia vind het super fijn!

pi_87163764
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:30 schreef Orea het volgende:
Inderdaad Skyline Plum O+

Eigenlijk bedoeld voor manlief, voor het gemak! Zegt ie toen ie binnen was: mwah, vind doeken toch fijner, das 'natuurlijker'... :D eppo! O+

toch grappig, op deze foto lijkt mijn reet huge :P en in het eggie heb ik geen kont :')
Herkenbaar :X Ik had een mei tai gekocht voor vriend, maar hij blijft m'n girasol #5 pakken :')
En je foto's zijn weer geweldig O+
pi_87163767
Oeh echt mooi geworden! Die kleur staat jullie echt goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87164311
Oh Pvoess met Pfau en mini kitten! O+

Kaat, heerlijk he? Boba is zo fijn!
En de Manduca van Orea is ook mooi!
Ik moest lachen want P. draagt ook liever met de doek. Wegens natuurlijker. Alleen het rugdragen met doek gaat nog niet zo lekker, jammer genoeg. Hij heeft nu een paar keer met Boba gedragen maar durft Ko er niet af te halen zonder mij. Dus dat zijn korte wandelingetjes.

Orea, wat is je jade mooi geworden! En wat staat ze jullie goed! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87165826
geen goede foto's, want ff snel met de mobiel gemaakt want we moesten draakje ophalen uit de psz:

netter geknoopt dan de eerste keer met het leenkindje ;)


hijzelf vind het een lekkere doek geloof ik ;)


ik krijg de indruk van ravi dat hij een gewone doek ietsje fijner vind dan een mei tai, in de mei tai heeft hij minder ruimte om rond te kijken omdat de armpjes er (nog) niet uitkunnen (vind ik hem niet romp/nek-stabiel genoeg voor)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87167475
De lokale draagdoekenwinkel heeft een nieuwe cursus: draag-salsa! Bestaat zoiets ook in NL? In vond het zo gezellig klinken :D

  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 14:39:20 #240
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87169343
Ja, in Den Haag hebben we Zouk Mama. Maar dat ligt nu even stil (om redenen van medische/re-integratie technische aard).
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:43:52 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87174003
Simmu mooi ventje heb je daar!
pi_87182892
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:45 schreef Pyttpytt het volgende:
De lokale draagdoekenwinkel heeft een nieuwe cursus: draag-salsa! Bestaat zoiets ook in NL? In vond het zo gezellig klinken :D

[ afbeelding ]
Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor. :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:09:35 #243
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87184527
Ravi! O+

Salsa met een baby in een doek lijkt me niet echt prettig.

Ik moest meteen hier aan denken:
A grand adventure has begun.
pi_87193328
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor. :)
ben k met je eens
je kan er ook in doorslaan
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:33:28 #245
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87217397
We hebben in Den Haag gekozen voor Zouk omdat daar je bovenlichaam relatief stil bij blijft. En verder is het voor jonge moeders een mooie manier om weer wat te gaan bewegen en tussen de vier muren uit te komen, zonder weg te zijn bij hun kind. Het dragen/de draagdoek is geen doel he, het is een hulpmiddel ;)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87241832
Goed gelukt WupWup!
Is de doek al wat minder stug aan het worden?
pi_87249782
Woehoee ik heb een Ringsling in de maak van mijn Ellaroo Christiane *O* bij ''Storm op Zolder''
met dank aan Orea voor de tip *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87252026
Dames, ik gooi mijn MT in de verkoop. Hij komt van Mamamerel, is een half jaar oud en is zwart met petrolblauw. Beide kleuren zijn corduroy. Foto van de kleur:


Ik zat zelf te denken aan 50 euro. Graag pm bij belangstelling!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87262077
Hoe bevalt de Beco (toch?) je Mefke?
pi_87263763
de beco bevalt prima! Nog een beetje oefenen met op de rug krijgen, komt wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87302457
Weet een van jullie toevallig wanneer de volgende inloopochtend is bij Slingomama?
Sorry dat ik zo binnenval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87309043
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87309144
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Webkim het volgende:
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Nou dan moet ze hard achteruit rennen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:25:10 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87310074
Vandaag sta ik met een collega draagconsulente draaginfo te geven op de Borstvoedingsmarkt in het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft. Dus als je in de buurt bent en vragen hebt, kom dan even langs :)
info tijden en adres
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87312351
Had gezien dat er eergisteren een inloopochtend was geweest, te laat voor mij dus, en ik heb gewoon gewerkt op die dag. Ik zag ook dat het in ieder geval een keer in de maand is, dus misschien moet ik nu heel lang wachten. Had ook al gemaild, maar ben wat ongeduldig en dacht misschien wist iemand het toevallig.

Macka bedankt voor de tip. Moet even kijken of het me lukt vandaag. Ben je al in Amstelveen geweest voor de verjaardag? Je bent natuurlijk ook gewoon welkom hier voor thee/ koffie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87363784
En ook de Bondolino is binnen *O* en dies écht superfijn! De Manduca is gevoelsmatig toch fijner als ze nog wat groter is. Dus die gaat zeker nog van pas komen.

Had haar in de Bondo en ze viel gelijk in slaap :D maargoed, ze valt sowieso erg snel in slaap in een doek/drager O+ heerlijk! Morgen lekker weer wandelen, kind in de Bondo. Super! (en goed voor de zwangerschapskilo's :P)
pi_87366246
Ik heb een nieuwe doek :@

Deze:

Nouja, tweedehands, maar hij is zo mooi en fijn *O*

Ik merk alleen dat iik weer flink pijn krijg aan mijn bekken met lopen :X Zonder doek na 5 minuten al, maar met ook na een minuut of 10 sjouwen... :{
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:20:34 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87367677
freecell, probeer eens uit of torsodragen wat prettiger is. Het lijkt op het eerste gezicht gek, maar ik heb al van een aantal vrouwen met bekkenklachten gehoord dat ze dit de prettigste methode vinden. Waarschijnlijk omdat het meer ontspannen loopt met de armen vrij, en alle aandacht naar het bekken kan gaan. Het gewicht zit bij torsodragen op de rug bovendien lager dan bij andere rugknopen, op een iets logischer plek dan je bovenrug, waardoor je je gewone eigen balans minder aan zal passen.

op de rug: op de buik:

[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 09-10-2010 22:31:31 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87368243
Mja, ik heb het wel eens geprobeerd, maar echt stevig krijg ik het niet...

Ik zal de filmpjes morgen eens relaxed bekijken en kijken of het dan wel lukt :)
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:44:20 #261
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87368374
Dat rugfilmpje is met een lange doek. Het is even goed trekken om aan te spannen met je nieuwe doek, maar die zit als een huis als je 'm strak hebt!
en ik vind het ook mooie kleurtjes, staat je vast goed
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87376954
Even naar het filmpje gekeken, ziet er goed te doen uit. Alleen dat push-down effect :')

Ik ga het proberen!
pi_87382242
Die ziet er mooi uit Free! Is het een 'gewone' of een Das leichte?

Ik ben ook nog steeds zo mega blij met mijn Timbuktu!!
pi_87391357
Een gewone geloof ik :) Hoewel niet zo idioot dik als mijn oude hop :)

Ik vind het een heerlijke doek.

Torsodragen geprobeerd, zit 3 minuten lekker, dan wurmt F zijn armpjes eruit, duwt de doek naar beneden en gaat achterover hangen :')
Doe ik het fout of het ik een ongeschikt kind? ;)
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 19:06:40 #265
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87391815
Freecell, misschien is het een ongeschikte methode ;)
Probeer het eens met de armjes uit de doek, en dan de bovenrand precies onder de okseltjes door laten lopen en echt heel erg goed strak aantrekken.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87392141
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Macka66 het volgende:
Freecell, misschien is het een ongeschikte methode ;)
Probeer het eens met de armjes uit de doek, en dan de bovenrand precies onder de okseltjes door laten lopen en echt heel erg goed strak aantrekken.
Gaan we morgen testen ^O^
pi_87397998
Vanmiddag hier geprobeer om 't wicht in een rucksack te dragen, maar da von' ze niet zo leuk.. :{ Leuk joh, in 't bos.. En dan heb je hier sowieso als drager al bekijks, helemaal met een mopperend kind.
Zag dat een double hammock misschien wel comfortabeler voor d'r is, ze heeft in d'r knieholtes wat kleine wondjes.. Een FWCC vindt ze sowieso wel fijn nml.. Maar een hammock lijkt me wel moeilijker..

Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in het noorden heb :@ O-)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87398207
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in Zeeland heb :@ O-)
pi_87399099
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Vanmiddag hier geprobeer om 't wicht in een rucksack te dragen, maar da von' ze niet zo leuk.. :{ Leuk joh, in 't bos.. En dan heb je hier sowieso als drager al bekijks, helemaal met een mopperend kind.
Zag dat een double hammock misschien wel comfortabeler voor d'r is, ze heeft in d'r knieholtes wat kleine wondjes.. Een FWCC vindt ze sowieso wel fijn nml.. Maar een hammock lijkt me wel moeilijker..

Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in het noorden heb :@ O-)
Ik wil je gerust een keer helpen hoor! Heb ook een pop waarmee je kunt oefenen (voor rugdragen beetje klein misschien). Double hammock heb ik zelf nog nooit geprobeerd, wel shbc, bwcc en rucksack

Maar een meet is altijd leuk natuurlijk :)
pi_87399455
Mama's van dreumessen met een ringsling, kunnen jullie de ringsling ook nog gebruiken als je kindje ouder is dan 1 jaar? Word het al snel te zwaar of niet als je er kleine stukken mee dragen gaat?

Van mijn draagdoek wordt een ringsling gemaakt momenteel *O* *O* *O*
edit:dat poste ik hier woensdag ook al zie ik nu :@ laten we erop houden dat ik stik van nieuwsgierigheid hihi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:09:10 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87400429
Ik gebruik 'm pas sinds een paar maandjes niet meer.
Dus zelfs met 3,5 ging ze nog in de sling.
pi_87400699
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik gebruik 'm pas sinds een paar maandjes niet meer.
Dus zelfs met 3,5 ging ze nog in de sling.
ah mooi, dan heb ik er vast nog wel een poos plezier van! dankje v het reageren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87408288
Morretje, je mag hier wel een keer binnenhoppen? :) Ik kan een Double Hammock knopen met en zonder twist en een ruck en een BHCC of hoe dat ook heet :+

Soms wel Freestyle :@ maar wel altijd stevig :)

Maar ik heb zelf echt het meeste geleerd van you-tube en de fine-tuning van andere draagmama's die ik tegenkwam :)
pi_87408403
Poppejans een RS is juist super fijn als je kindje al loopt, dat wil: in de doek - uit de doek - in de doek - uit de doek - in de doek - uit de doek :D

Rugdragen is hier nog steeds een probleem, ondanks drie ervaren mensen die me hebben geprobeerd te helpen. Niels zet zich af op mijn rug (gaat zeg maar op handen en voeten staan) of strekt zijn benen.
De rucksack lukt nog wel, die gaat lekker snel, maar die zit al snel vervelend vind ik.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87408656
Mini-draagmeet is ook leuk natuurlijk!
Ik deed dus ook de rucksack Twinkly, en was eerst 3 keer opnieuw knopen omdat het over mijn schouders niet lekker zat, zij scheef ging hangen, of ik d'r knietjes in m'n rug voelde.. Toen we eenmaal lekker zaten, was ze binnen een half uur al aant huilen... :{ Leuke reclame joh ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87408865
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:43 schreef Morretje het volgende:
Mini-draagmeet is ook leuk natuurlijk!
Ik deed dus ook de rucksack Twinkly, en was eerst 3 keer opnieuw knopen omdat het over mijn schouders niet lekker zat, zij scheef ging hangen, of ik d'r knietjes in m'n rug voelde.. Toen we eenmaal lekker zaten, was ze binnen een half uur al aant huilen... :{ Leuke reclame joh ;)
:D :*
Dat is hier ook wel zo inderdaad, buikdragen is voor kindjes natuurlijk ook veel gezelliger.
Maar ik zet door hoor, hij zal ooit toch wel wennen? Hij is zo enormous aan het worden, ik lijk wel zwanger van een drieling als ik loop met hem in de FWCC :P Ik ben steeds bang dat ik struikel.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87408930
Isabel is nog niet zoooo groot (4,5 maand :P) maar kijken waar je loopt is idd een kunst vind ik :s)
Ook leuk, er zaten allemaal bejaarden in het bos, en terwijl je langsloopt hoor je dan: oh, daar zit een kleintje in. Toen dacht ik: nee joh, ik ben een enorm tweekoppig monster met een bult op m'n buik :')
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87410208
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:56 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D :*
Dat is hier ook wel zo inderdaad, buikdragen is voor kindjes natuurlijk ook veel gezelliger.
Maar ik zet door hoor, hij zal ooit toch wel wennen? Hij is zo enormous aan het worden, ik lijk wel zwanger van een drieling als ik loop met hem in de FWCC :P Ik ben steeds bang dat ik struikel.
Wennen was hier niet het geval! acceptatie wel _O-
Ze liet het prima toe en bleef ook lief zitten maar wil nu nog steeds het liefst voorop.
(2,5 jaar) Dat deed ik dus ook tot het echt niet meer kon met dikke buik.
Nu heb ik een Boba en daar gaat ze dus wel heel graag in op mijn rug :D
pi_87410329
Rugdragen was voor Florian ook even wennen hoor :Y De eerste paar keren vond hij het niks. Ik heb het hem 'geleerd' in een buidelsling. Gewoon op buik dragen, als hij blij was naar achteren schuiven. Werd het daar piepen, dan terug :)

Twinkly: Florian doet dat ook -O- Maar dan als de doek al zit. Hij ontsnapt uit alles behalve een DH...
pi_87410521
Ahh, dat brengt me op een idee. We hebben een Bondolino, die kun je ook doorschuiven naar achteren.
Maar stiekem vind ik doeken veel leuker dan dragers :P
De DH lijkt me zo fijn zitten! Die heb ik al een aantal keren geprobeerd maar duurt zo lang om te knopen. Chest belts vind ik irritant en bij de ruck zonder belt krijg ik last van mijn schouders/ nek.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87410564
Hmmm, even mijn oudste geleend voor wat knooptrucjes (mag mama jou even lenen om met de doek te knopen? Mocht :P )

Torsodragen met hem zelfde verhaal. Het zit heel even goed en dan zo:

Wat een prachtig kind heb ik :')

En deze mag nog steeds gaan:



Trouwens wel een geschikte knooppoging. Was mijn eerste Rebozoruck :+
pi_87410627
hihi, die eerste foto is hilarisch _O- Dat koppie: :P "lekker puh" en hij heeft zijn shirt lekker uitgetrokken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87410712
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Mama's van dreumessen met een ringsling, kunnen jullie de ringsling ook nog gebruiken als je kindje ouder is dan 1 jaar? Word het al snel te zwaar of niet als je er kleine stukken mee dragen gaat?

Van mijn draagdoek wordt een ringsling gemaakt momenteel *O* *O* *O*
edit:dat poste ik hier woensdag ook al zie ik nu :@ laten we erop houden dat ik stik van nieuwsgierigheid hihi
Oh, die kan nog heel lang mee!
Juist voor kleine stukjes met veel in-uit:
"Zelluf lopen!" / "Moooeeee!" / "Zelluf lopen!!!" / "Moe-hooee!"

Ik ben benieuwd, Yvon maakt er vast iets moois van. :Y
Hardloper.
IG @webkim
pi_87410781
Heuj, jouw Ruck ziet er anders uit dan de mijne FC!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87410910
Is een rebozo-ruuck. Kan net als een rub met een maatje 2 geknoopt worden, maar zit voor beide partijen fijner én is makkelijker knopen :)

Enige nadeel wat ik tot nu toe spot: de knieën hebben de neiging omlaag te gaan.
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef Twinkly het volgende:
hihi, die eerste foto is hilarisch _O- Dat koppie: :P "lekker puh" en hij heeft zijn shirt lekker uitgetrokken.
Nou, dat dus :+ Muppet is het :D
pi_87411270
Je muppet is leuk! :D

Ok, nog een knoopoptie dus..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87417590
Twinkly als je niet te ver naar voren gaat staan, dus bijna rechtop, kan hij zich dan ook nog zo afzetten?
pi_87462304
Mijn Jade Mauve gaat eruit.. Doek wordt niet meer gemaakt door Ellevill!

hier staat ie!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:09:02 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87464625
heyhey; ik ben eigenlijk op zoek naar een handige oplossing voor ff met de fiets op stap;
dus een ringsling of een buidelsling?
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Evie is inmiddels 10 maanden en weegt zo'n 9 kg.

iemand misschien nog iets voor me in de aanbieding?
(en uhhh ik ben wel picky ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87465050
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyhey; ik ben eigenlijk op zoek naar een handige oplossing voor ff met de fiets op stap;
dus een ringsling of een buidelsling?
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Evie is inmiddels 10 maanden en weegt zo'n 9 kg.

iemand misschien nog iets voor me in de aanbieding?
(en uhhh ik ben wel picky ;))
Dan zou ik iets van een manduca of yamo meenemen. Klik - klik klaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87465666
En als je een buidelsling zoekt, ik heb er in V&A nog één te koop :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:04:38 #292
108648 cattie
lieve moeder
pi_87469094
Ik gebruik dan een shorty. Omslaan, knoop en gaan. Knoop kun je er ook in laten zitten, dan heb je een kant en klare.
pi_87539212
Zo, ik wals even dit topic binnen om mijn nieuwe doek te showen. Met dank aan Webkim *O*
Ik heb hem net getest en ik ben er echt superblij mee _O_ En Truus ook O+
Alleen nog even flink oefenen met goed knopen.

pi_87540026
Mooi CP, is dat Indo zwart wit??
pi_87540160
Indio's zijn fijn he CP!
Als ik je een tip mag geven: spreid de horizontale band goed uit tot onder d'r kont (tussen jullie in) en tot in d'r nek en als je dan de schouderbanden eerst recht naar beneden knoopt zitten ze goed in de knieholtes. Dan kun je ze daarna evt over 'Truus' heen schuiven :)
pi_87540254
Ik ben wat aan het verkopen, kopen en ruilen geweest ;) Dit heb ik nog over! En ik zou nog veeeeel meer doeken willen (hebberig!!) maar dit is waarmee ik geregeld draag,dus hier gaat het bij blijven :) (en wil ik toch iets nieuws dan moet er iets uit :P)

Girasol Folia
Indio Jade (met linnen) dyed Amazon Green
Lillies Amethist (met zijde en ramie)
Hopp Timbuktu
MaM Eco rekbare doek
Korte black label Eva (4)
2 x Bondolino (Olijf groen + Paarse LE)
Manduca

(en Ellaroo Elsa nog steeds te koop voor de liefhebber ;))
pi_87541034
Mijn muppeke wilde niet slapen....

2 tellen nadat ik Timbuktu afgeknoopt had:


:D O+
pi_87541053
ik heb jim zyklame te leen van tico
dat is echt een fijne doek. heel anders dan mijn larae, ook heel zacht is jim.

mooie doek cp!
pi_87541150
Larae is van EllaRoo toch? Dat zijn wel heel erg dunne doeken....
pi_87544793
BJ, ik zou ook voor een SSC gaan! Ik ben zelf heel erg blij met mijn Beco Butterfly, maar ik hoor ook goede verhalen over de Bondolino en Manduca. Misschien wil Orea wel 1 van haar SSC's kwijt :P

Orea, ik vind die doek echt zo leuk!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:08:49 #301
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_87545773
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef Orea het volgende:
Mijn muppeke wilde niet slapen....

2 tellen nadat ik Timbuktu afgeknoopt had:
[ afbeelding ]

:D O+
Te schattig!

Ik wil ook zo'n Timbuktu, over een flink aantal maandjes, ik vind dat zo mooie doek!
Heb tot nu toe alleen oppasmeis gedragen, ben bekend met een rekbare draagdoek en een Beco.
Rekbare is van mijzelf, Beco van de ouders van oppasmeis.
Dus niet rekbare doeken staan op mijn verlanglijstje tzt, ik weet al wel psies wat ik wel en niet wil, zoals met alles. :)


Edit: Help, ik heb de laatste post, wie wil even een nieuwe openen, ik weet niet hoe dat in OUD werkt, met al die tekst en linkjes, ben alleen RLS gewend. :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:15:58 #302
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87546103
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')