Men, ik schrok me na die eerste zin dus helemaal rot he!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb vicky terug van Keshet... Echt ik was verbaasd, Keshet je bent een goede doekenmishandelaar! Vicky is heerlijk zacht, echt lekker! Ze is op dit moment mn nummer 2, na jim zyclame. Ze draagt echt heel lekker zo.
Ik heb nog wel een doek die mishandelt moet worden...
Of het echt een must is.. geen idee.. Ik ben hier wel mega blij mee! Mijn winterjas pas ik nog niet en ik vind het wel fijn dat ik haar goed kan bedekken tegen de wind.. Wij wandelen heel veel in het bos/op het strand.. ook in de herfst en de winter! En dan is het wel fijn dat ik een jas heb die haar goed bedektquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Keshet het volgende:
[..]
Is zo'n draagjasponchodinggeval nou echt een must in de herst/winter? Een kindje blijft toch al heel warm door de doek waar 't in zit?
Ik ook. Is al 3 winters (met 2 verschillende kinderenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Ik doe mezelf in een zachte wollen jas (dus niet glad en koud aan de buitenkant) en dan kind in eigen jas in doek
Ik werd er helemaal naar van dragen over de jas..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Keshet het volgende:
Is zo'n draagjasponchodinggeval nou echt een must in de herst/winter? Een kindje blijft toch al heel warm door de doek waar 't in zit?
Kijk ik even wanneer ik tijd heb om langs te rijden. Ik pm je wel ff.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ja je zou mijn jas wel een keertje kunnen passen.
al zit ik op dit moment erg krap van tijd.. of hij moet even tussen de verbouwing door opgehaald worden![]()
Probeer je hem een paar dagen en dan zie ik hem wel terugik pas hem toch niet met buik en peuter.
Maar ik had hem teruggestuurd omdat er bij stond dat hij ritsen aan de zijkant had en hij ook geschikt was voor rugdragen. En de kleur die ik had uitgezocht, had dat allemaal niet. De info klopte gewoon niet...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Orea het volgende:
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef WupWup het volgende:
De tweede foto doet het bij mij niet maar die 'turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren': mooi! Was je van plan die te verkopen toevallig?
Sorry! Ik wil niet voorpiepen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Zeg, daar had ik ook mijn oog op laten vallen.
Die turkooise is mooi zeg!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Zuster87 het volgende:
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit Orea, ik had me echt iets zeer oncharmants voorgesteld!!
Oeke ik heb het heel fijn gehad ja, dank je! Geen kindjes gedragen, misschien volgende keer want een vrienden van ons verwachten een kindje en de volgende keer als ik daar ben zal ze bevallen zijn![]()
Sorry voor mijn sloomheid. Afrikaans ritme???![]()
Omdat mijn camera dus kapot is heb ik met mijn webcam foto's gemaakt, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat de kleuren niet tot hun recht komen! Maar om een idee te geven.
Herfstig met blaadjes en boontjes(??) bruin met turquois en groene accenten. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania. Deze heb ik 2 keer.
[ afbeelding ]
Golfjes. Bruine ondergrond met fel-turquois en lime. Witte stippen in de lime golfjes. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.
[ afbeelding ]
Druk patroon, bloemachtig, cirkels en lijnen. Geel met zwart. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania
[ afbeelding ]
Qua kleuren eens wat anders dan al dat bruin. Ik heb deze ook aan mijn moeder gegeven om als rok te dragen omdat ik denk dat het erg mooi staat bij haar blonde haren! Turquois met gele cirkeltjes en paarse figuren. Gekocht in Dar es Salaam, Tanzania.
[ afbeelding ]
Vorige keer gekocht maar ongebruikt
Bruin met beige en oranjeachtige strepen erdoorheen. Gekocht in Mombasa, Kenya.
[ afbeelding ]
Bruin, zwart, beige en helderdonkerblauw. Gekocht in Nairobi (Rongai), Kenya.
[ afbeelding ]
Alle doeken zijn ongeveer 2 meter lang, redelijk stug en onafgewerkt aan de randen.
Gelijk aan het oefenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |