Welke heb je?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:00 schreef Orea het volgende:
Mijn draagjas is binnenben blij dat ik de poncho geannuleerd heb en deze heb besteld! Haske functioneel!
Gelijk armen eraf geritst, Leia in de doek gewikkeld en even naar de supermarkt gelopen
En nu baal ik dat het weekend vol zit met kraambezoekanders hadden we lekker op het strand kunnen gaan wandelen....
Ja die..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Orea het volgende:
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
Ja i know. Welke maat heb jij?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Daar ben ik heel heel heel erg fan van!
Tico je hebt hem toen ook gezien op de meet en in artis..
Ik heb die met de ritsen aan de zijkant![]()
Doe eens een foto!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:20 schreef Orea het volgende:
De Mam coat die ik nu heb lijkt daar heel veel op! Vind het plaatje op de site van slingomama helemaal niet overeen komen
Ja ik zoek een shortie!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Ik heb een margot van neobulle... Dus dat is simon met roze.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
Ja! Welkom terug! Fijn gehad? Nog kindjes gedragen?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Nog een aanbod, ik heb een Neobulle Julie te koop.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
nou uh kijk maar welke je uit wil lenenquote:Op donderdag 16 september 2010 07:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb lampo, jim zyclame, Margot, Vicky en Jim stahlblau. De blauwe is een 4.
Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou uh kijk maar welke je uit wil lenen
een 4is wel te klein iig.
en as we speak ligt ie bij me te slapen in de doekzo schattig
de kleuren vind ik juist leuk. zou ze niet kopen met floris maar om te lenen is prima.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.
Wil je de girasol eerst lenen? Dat is een 5 dacht ik. Ik zal m even uit de doos pakken, en Leyla opknopen, dan weet ik het zeker.
Of jim Zyclame, die is echt heel fijn. Dat is zeker weten een 6.
ik wel!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Orea het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik hier van moet vinden
Ja, een draagjas, en niet een draagtent.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |