abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85995638
Draagdoeken 84

Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
pi_85995652
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef Orea het volgende:
Mijn doek + spullies zijn echt héél erg mooi geworden... nu nog even met wasmiddel draaien en dan drogen :D O+
  donderdag 2 september 2010 @ 19:56:46 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85996104
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef Orea het volgende:

[..]

Tof!

En daarom draait mijn man geen was
pi_85996367
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Tof!

En daarom draait mijn man geen was
huh?

ben benieuwd naar de foto's orea!
  donderdag 2 september 2010 @ 20:33:57 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85997481
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

huh?

Wss omdat 't er dan niet zo mooi uit komt :P
pi_85997530
ja maar k snap niet zo goed het verband met verven van doeken...
pi_85997996
Haar man had wat kleertjes verziekt in de was, die ze nu ook geverfd heeft samen met de doek ;)
pi_85998094
oh kijk, dat had ik gemist :)
bedankt voor de uitleg mrien :)
pi_86001187
Oh het is prachtig geworden!! Hangt nu op het rek te drogen in de woonkamer :P maar tis natuurlijk te donker om het mooi op de foto te krijgen! Morgen dus als het droog is :) maar tis een hele mooie kleur!

En inderdaad, meneer had een donker iets bij wit spul van Leia gedaan en daar zat nu een waas overheen :{w waaronder een (duur!) wit slaapzakje.. Die is nu ook groen :D en ziet er echt vet uit!

Volgens mij is Jade echt super fluffy als ie droog is (niet gek na 3 keer in de was vandaag, vooraf, verven en nadien nog)! O+ voelt nu al superzacht aan!!

Nu eerst tijd voor bed!! Mevrouw heeft de hele (!!) dag geslapen dus ik vrees het ergste voor de nacht :')
pi_86007247
Ben echt benieuwd naar de foto's Orea!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 19:32:08 #11
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86035277
Deze zou ik wel eens willen uitproberen als draagdoek:
http://www.dailymail.co.u(...)ely-spider-silk.html
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:58:46 #12
259886 pessie
pi_86038869
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:
Deze zou ik wel eens willen uitproberen als draagdoek:
http://www.dailymail.co.u(...)ely-spider-silk.html
Flink doorsparen! ^O^
pi_86039962
Orea, waar blijven de foto's? *O*
pi_86042059
Zo heerlijk die verse draagmama's O+

Hier zijn de draagdagen een beetje over. De dame wil stappen, zoveel mogelijk. Soms even afwisselend met niet zelf lopen, maar dan is in en uit de doek midner handig dan de buggy. Dus zit ze nog maar sporadisch in de doek, hoewel ze er dan wel van geniet, merk ik. En fijn, mijn meisje is nog zo klein en licht die kan ik nog steeds gezellig voorop dragen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86042120
Miss_sly, had of heb jij de Lilien Rosenquartz? En zo ja, hoe bevalt 'ie?
pi_86042218
Die heb ik en dat is de doek die ik het meest gebruik O+ ik vind het een heerlijke doek, lekker zacht en dun, maar toch stevig en lekker zachtroze van kleur. Subtiel roze.

Ik zat net te denken da tik misschien wat doeken de deur uit moet doen, maar dat die iig zeker nog een tijdje blijft!
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:15:55 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_86042327
Miss, gebruik jij ook shorty's? Ik vind een simpele heupknoop namelijk ideaal voor in/uit situaties.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:16:37 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86042374
}:| ik vergeet steeds dat ik mijn eerste draagpogingfoto's nog wil plaatsen hier. hopelijk morgen....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86042497
Ik heb nooit een shorty gebruikt eigenlijk.
Wel neem ik de ringsling vaak mee voor het geval dat. Werkt ook wel fijn, eigenlijk. Maar eens oefenen op een heupknoop met een shorty is ook een idee :Y
pi_86048103
ik ben vandaag voor t eerst naar buiten geweest met doek. hij zat nog goed strak ook.
wasmaar een klein stukje maar goed. de wagen lag in de auto, dus doek was handiger en sneller dan wagen eruit halen en in elkaar zetten :')
floris zat lekker om zich heen te kijken.
  maandag 6 september 2010 @ 09:50:03 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86117670
Voor ouders die belang hebben bij een aquacarrier (draagdoek voor zwembad, strand en zee of douche)... ik heb de mijne te koop. :{w
pi_86118652
Het dragen is hier een doorslaand succes! Elise vindt het zwaar relaxed, en ik ook. Het knopen gaat echt makkelijk en ze zit lekker stevig. We zijn al een paar keer naar het dorp geweest en gisteren zelfs naar een feestje. :)
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 11:39:25 #23
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_86120666
Heerlijk Cantare!
Ken je de Didymos Elise al? :D (zit in het gewone Didy assortiment)

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_86120678
Tof Cantare! Wij vinden het ook nog steeds geweldig. Ik zou bij een tweede ook niet eens meer een kinderwagen aanschaffen :N
pi_86127722
Ja, ik vind het echt een uitkomst. Het is tot nu toe ook dé manier om haar snel in slaap te krijgen als ze er niet aan kan toegeven. En het is een stuk makkelijker om gewoon ff naar het dorp te lopen of in huis wat te doen.
pi_86131189
Blegh sinds ik een week geleden van mijn paard gevallen ben, voel ik mijn rug zo snel als ik Esmee draag. Ik doe het soms wel een klein stukje, maar ik hou het niet langer dan een uurtje vol ;( Hopelijk gaat het snel over want ik vind het zo lekker om mijn kleine pluishaartje te dragen O+ Ik ben nog steeds zo blij dat ik toen jouw ringsling mocht proberen miss!
pi_86170599
Balen Stiemie! Maar van een paard kan je een flinke smakker maken, niet zo gek dat je er dan nog last van hebt, toch? Hopelijk is het snel beter!

Ghehe, ik ben net weer naar buiten geweest met Elise in de doek. Als ik loop dan is ze lekker diep in slaap, maar als ik stil zit dan begint ze enorm te piepen en te kraken. :D

De eerste "kan ze er niet uit vallen?" is hier trouwens ook binnen. }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:23:28 #28
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86171251
Beterschap Stiemie.

Ik kreeg net te horen; 'Hoe krijg je haar er dan weer uit?' :D Nou, gewoon, knoop losmaken. 'O, maar moet je dat dan elke keer weer opnieuw doen?' Ja, net zoals je elke keer opnieuw de riempjes van de maxi-cosi weer vast moet doen.
Of de kindjes in de klas van Tobias die zoeken naar de wandelwagen als de juf zegt dat de baby er is :D Prachtig!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86179550
De doek! Die hadden jullie nog te goed ;)

Indio Jade dyed Amazon Green :) Toch vind ik de kleur op de foto niet helemaal overkomen, tis echt een hele mooie sjieke kleur geworden O+ en tis echt weer mijn favo doek! Hij draagt zó fijn! Is zó zacht!!

En Folia O+

Incl. gaar hoofd :D
pi_86180427
Je doek is mooi gelukt zeg! Staat jullie goed!!

Folia ook trouwens, echt wel het weer voor zo'n kleur nu ;)
pi_86180702
folia is mooi zeg!
jade is ook mooi geworden zeg! vind t een mooie kleur groen geworden

morgen ga k op mijn eerste shopexpeditie met mijn doek. zus en k gaan naar primark en mn moeder zei dat t met wagen niet handig is. wordt dus doek mee. ben benieuwd :)
pi_86181149
Oh Orea, wat is jade mooi geworden! Hij staat jullie goed hoor. O+
Zie je nog verschil in de draden? Dat de een donkerder groen is dan de ander?

Boba is zo fijn! Het is zo gezellig/gemakkelijk in de stad met Ko op mijn rug.
En ik word er ook steeds handiger in, op de fiets naar de stad, en hup, op de rug en hup er weer af.
En af en toe gaat hij weer voorop in een doek, dat vind ik nog het allerfijnst. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86290818
Ik ben ook echt heel blij met mijn Beco. Heb er Hannah op vakantie in gedragen (ook op de rug) en hij is echt comfortabel.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:21:53 #34
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86293767
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh Orea, wat is jade mooi geworden! Hij staat jullie goed hoor. O+
Zie je nog verschil in de draden? Dat de een donkerder groen is dan de ander?

Boba is zo fijn! Het is zo gezellig/gemakkelijk in de stad met Ko op mijn rug.
En ik word er ook steeds handiger in, op de fiets naar de stad, en hup, op de rug en hup er weer af.
En af en toe gaat hij weer voorop in een doek, dat vind ik nog het allerfijnst. O+
Ik heb een vakantiefoto waar ik Marlien juist op mijn rug slinger, staat best maf. Zal mijn man eens vragen of hij die on-line zet...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:48:53 #35
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86302636
kiek-es:
pi_86305609
Oh dat doe ik ook met jen zo. Mensen staan nog net niet klaar om dr op te vangen. Van m'n rug af ziet er nog wat enger uit :D.

Leyla heeft ook al in de doek gezeten. Maar ze begint te kraken als ze erin zit :D. Mogen haar beentjes al uit de doek?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:00:42 #37
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86305693
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat doe ik ook met jen zo. Mensen staan nog net niet klaar om dr op te vangen. Van m'n rug af ziet er nog wat enger uit :D.

Leyla heeft ook al in de doek gezeten. Maar ze begint te kraken als ze erin zit :D. Mogen haar beentjes al uit de doek?
Dat mag :Y
Ik doe het niet met Joop, zo'n klein kikkertje in een doek is priceless. O+
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86329156
ben ik ook weer een keer met een vraag: Driekus heeft vandaag weer in de MT op mijn rug gezeten. Ik merk dat het voorop snel te zwaar voor me is, zeker als ik al een stuk gefietst heb, zoals vandaag. Hij zat nou lekker hoog op mijn rug, maar klopt het dat je dan de knietjes niet meer helemaal naast je krijgt? Of heb ik gewoon een te brede rug? :P Hij hing wel lekker met kontje lager dan knietjes.
Ook mooi, ik liep met em door de stad en ik zie mensen raar naar me kijken. Ik denk: waarom kijkt iedereen? Oja, Driekus natuurlijk, die heb ik op mijn rug, was ik gewoon al helemaal vergeten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86335336
Foto's van kleine baby's in doek ;)

Welke poncho/jas had je besteld Orea?

Ik heb hetzelfde hoor mefke, kontje lager dan knietjes is goed, rest wordt moeilijker vind ik zelf als ze groter worden. Beginnen ze ook eigenwijzer te worden ;)
pi_86335516
Hahaha Grijs, wat een grappige foto! Zo ziet de supermantoss er echt eng en maf uit! Ik doe het ook nog steeds zo :D

Orea wat een prachtige foto's O+ Mooie doekjes, mooie baby en mooie vrouw!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86346071
Even een crosspost uit het V&A topic.
Doekjes in de verkoop:
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef wickie het volgende:
Mette wil niet graag meer in de doek en ik pak altijd m'n Neobulle Ardoise. Maar over het algemeen zit mevrouw in de Beco, die wordt helemaal gedoogd daar haar. Dus de doeken gaan de deur uit.

Maar te koop van onder naar boven
Neobulle ringsling Simon, voor 40 euro
Elleville Jade Fog mt.6, voor 100 euro. Dit doet pijn, maar ik gebruik hem gewoon niet. Hij is denk ik maar 5x gebruikt, dus eigenlijk zo goed als nieuw.
Neobulle Julie mt.6, voor 50 euro
Tricotslen donkergrijs, voor 25 euro

het is een grote foto, dus aanklikbaar voor als je meer detail wil zien

Dan ben ik er één vergeten te fotograferen.
Ik heb ook nog een Didymos Lisa mt.4, voor 40 euro. Mocht iemand interesse hebben dan maak ik daar nog even een foto van. Van Ebay, goede staat kleuren mooi en heerlijk fluffy, zelf nooit gebruikt.

Alle doeken zijn in goede staat. Er wordt bij ons niet gerookt en we hebben geen katten of honden. Exclusief verzenden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86346708
Ik heb de Mamaponcho besteld Mrien :) de Grijze met armopeningen O+

En thx dames O+ ben er ook heel blij mee (zowel met de doeken als de baby ;))

Ik zit wel te dubben om Katja te gaan verkopen... Dus als iemand interesse heeft :)
pi_86346750
En die foto Grijs :D

Als Leia iets groter is wil ik ook gaan oefenen met rugdragen!
pi_86415035
Even hoeray voor doeken O+

Wij gaan zo het cb verblijden met onze aanwezigheid en het regent, niet normaal!

Kind in doek, plu erboven O+ klaar! Niet dat gesleep met natte wagen!

Poncho heb ik gecancelled overigens, die leek me toch niet zo handig, heb nu de MaM coat two-way-deluxe onderweg :)
pi_86418651
Ik ga je pmen voor Simon
pi_86421393
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef Orea het volgende:
Even hoeray voor doeken O+

Wij gaan zo het cb verblijden met onze aanwezigheid en het regent, niet normaal!

Kind in doek, plu erboven O+ klaar! Niet dat gesleep met natte wagen!

Poncho heb ik gecancelled overigens, die leek me toch niet zo handig, heb nu de MaM coat two-way-deluxe onderweg :)
hehe op dat soort momenten ben ik lui :')
daar heb ik mijn andere wagen voor O+
(tis zo'n beetje dichterbij om te lopen haha, Pijnacker wordt door het spoor zo'n beetje in 2en gedeeld. CB is aan de andere kant van het spoor, tunnel om eronderdoor te komen vanaf mijn wijk is 5 min lopen vanaf mijn huis en vanaf daar 5 min naar cb, met de auto moet ik dus helemaal omrijden, maar ik ga dus echt niet door de regen lopen bleh :'))
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:51:25 #47
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86437919
Heeft er nog iemand belang bij een zelfgemaakte draagjas (maat L)?
pi_86460565
Even een crosspost :)

quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:

[..]

Deze heb ik nog te koop ;) en daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding ;)

Te koop!

Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!

Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..

Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffect ;) Mag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)

Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)

[ afbeelding ]
pi_86460621
Leyla heeft net keihard geslapen in de doek. Superhandig tijdens het shoppen. Mensen vroegen nog hoe ik haar geknoopt had. Keileuk.
pi_86460675
Leuk is dat hè? O+

Hier dochter er ingegooid omdat ze niet wilde slapen... snurk! Moest haar er even uithalen en mevrouw is nu dus weer wakker...
pi_86461106
orea, haha die buidelsling ja...hier ook vaag gemeten *lol*
zat er vannacht nog aan te denken :)
pi_86461306
Ja! :D echt ik krijg hem met moeite om, en dan sta ik ala dwangbuis.. echt no way dat ik beeb er nog bij krijg dan :')
pi_86462377
klinkt bekend :')
  woensdag 15 september 2010 @ 15:47:12 #54
259886 pessie
pi_86463525
Zag vanmorgen op het cb een vrouw met een doek. Kind lag in de doek (dus liggend, niet rechtop) en tot overmaat van ramp stond er iemand bij die vond dat ze moest helpen :') .

Ik riep een tijdje terug dat ik ook wel een eigen draagdoek wilde. Punt is, ik rij altijd met de wagen ergens heen. Het is best handig in huis als Nathan onrustig is en even alleen maar bij zn mama wil zijn, maar echt wandelen met de doek vind ik nog steeds te pijnlijk...
pi_86466445
Mijn draagjas is binnen *O* ben blij dat ik de poncho geannuleerd heb en deze heb besteld! Haske functioneel!
Gelijk armen eraf geritst, Leia in de doek gewikkeld en even naar de supermarkt gelopen O+

En nu baal ik dat het weekend vol zit met kraambezoek :D anders hadden we lekker op het strand kunnen gaan wandelen....
pi_86466580
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:00 schreef Orea het volgende:
Mijn draagjas is binnen *O* ben blij dat ik de poncho geannuleerd heb en deze heb besteld! Haske functioneel!
Gelijk armen eraf geritst, Leia in de doek gewikkeld en even naar de supermarkt gelopen O+

En nu baal ik dat het weekend vol zit met kraambezoek :D anders hadden we lekker op het strand kunnen gaan wandelen....
Welke heb je?
pi_86466675
Mam coat two way deluxe! De fleece versie :) Ga ik heel veel plezier van hebben!! Goede investering! En hij staat ook niet verkeerd, ook niet onbelangrijk!
pi_86466898
Ik wil de draagtrui van slingomama.
pi_86467702
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
pi_86467845
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Orea het volgende:
Welke? De ehidna? Had Asyniur die niet en ook weer teruggestuurd?
Ja die..
pi_86468014
Daar ben ik heel heel heel erg fan van!
Tico je hebt hem toen ook gezien op de meet en in artis..
Ik heb die met de ritsen aan de zijkant O+ O+
pi_86468310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Daar ben ik heel heel heel erg fan van!
Tico je hebt hem toen ook gezien op de meet en in artis..
Ik heb die met de ritsen aan de zijkant O+ O+
Ja i know. Welke maat heb jij?
pi_86468629
Maat M :)
pi_86468898
De Mam coat die ik nu heb lijkt daar heel veel op! Vind het plaatje op de site van slingomama helemaal niet overeen komen :)
pi_86469363
In gebruik heb ik niets aan de mam coat..
Het gat is minder afsluitend en minder nauwkeurig af te stellen bijvoorbeeld.
Ook zie je vaak dat dreumesjes en peuters de handjes uit het hoofdgat doen tijdens dragen (op rug vooral)
pi_86471936
Ik ben terug uit het land der kleurige stofjes!
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
pi_86473217
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:20 schreef Orea het volgende:
De Mam coat die ik nu heb lijkt daar heel veel op! Vind het plaatje op de site van slingomama helemaal niet overeen komen :)
Doe eens een foto!

Ik vind alle jassen zo onvrouwelijk.
pi_86473402
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Zuster87 het volgende:
Als er nog behoefte is aan echte afrikaanse shorties (ca. 2 meter) in verschillende kleuren, laat het maar weten.
Zal ik foto's maken? Worden wel webcamfoto's want mijn camera heeft de reis niet overleefd
Ja ik zoek een shortie! *O*
pi_86474024
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
pi_86474422
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare maat 6... Iemand nog iets liggen?
Ik heb een margot van neobulle... Dus dat is simon met roze.
pi_86474484
Wat is je max aan budget?
pi_86474550
Oh en ik heb vicky terug van Keshet... Echt ik was verbaasd, Keshet je bent een goede doekenmishandelaar! Vicky is heerlijk zacht, echt lekker! Ze is op dit moment mn nummer 2, na jim zyclame. Ze draagt echt heel lekker zo.

Ik heb nog wel een doek die mishandelt moet worden...
pi_86475325
quote:
Ja! Welkom terug! Fijn gehad? Nog kindjes gedragen? O+
Ik weet niet of ik nog een shortie nodig heb maar foto's wil ik altijd graag zien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86476124
Inderdaad Freecell, wat is je budget en wat zoek je ongeveer? ik heb Katja te koop.. Is op een paar cm na een 6!

Tico, ik maak morgen bij daglicht even een foto!
pi_86476473
quote:
Jaaaaaaaaaa *O*

Free ik heb een nino liggen, geverfd met dylon burlesque red. Ik durf even niet te zeggen welke maat het is, als je interesse hebt kan ik 'm opmeten en foto maken.
pi_86478797
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Nog een aanbod, ik heb een Neobulle Julie te koop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86481171
Gaat julie weg?? Die wil ik zo graag he maar geen centjes :(
pi_86481306
Ik ken het geen centjes probleem. En volgende maand ook al. Stomme verbouwing. Maar hè, ik heb wel een strakke woonkamer en nieuwe meubels.
pi_86482134
tis t wel waard geweest :)
beetje jammer van de troep alleen altijd, verbouwen.

ik heb op zich geen geldprobleem, maar wacht wel even met een doek (dure maand met rekeningen -O-.
heb besloten dat k er echt nog 1wil (ja nu echt), maar ga eerst even goed nadenken over wat voor 1.
en denk dat k mn rekbare eerst weg ga doen. nog even proberen maar mn geweven doek knoopt veel makkelijker.
pi_86482277
Son je kan er zo 1 in bruikleen van me krijgen.
pi_86482903
oh oke, wat heb je voor doeken dan?
zou k wel fijn vinden! eerst iets uitproberen
pi_86486572
Ik heb lampo, jim zyclame, Margot, Vicky en Jim stahlblau. De blauwe is een 4.
pi_86487172
Budget is ongeveer tot 50,- denk ik :) Ik heb wat nieuwe knopen ontdekte die gewoon stof eten :+ Normaal knoop ik vrijwel alles met een 4 of 5,maar dit gaat echt niet lukken _O-
pi_86502380
quote:
Op donderdag 16 september 2010 07:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb lampo, jim zyclame, Margot, Vicky en Jim stahlblau. De blauwe is een 4.
nou uh kijk maar welke je uit wil lenen :)
een 4is wel te klein iig.

en as we speak ligt ie bij me te slapen in de doek O+ zo schattig :D
pi_86502618
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nou uh kijk maar welke je uit wil lenen :)
een 4is wel te klein iig.

en as we speak ligt ie bij me te slapen in de doek O+ zo schattig :D
Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.

Wil je de girasol eerst lenen? Dat is een 5 dacht ik. Ik zal m even uit de doos pakken, en Leyla opknopen, dan weet ik het zeker.

Of jim Zyclame, die is echt heel fijn. Dat is zeker weten een 6.
pi_86504156
Ik heb op vakantie zo leuk met een Zwitserse vrouw staan praten. ZIj droeg haar kindje ook in een doek en wilde mijn buidelsling wel eens proberen. Ze wist alleen niet dat ie op maat worden gekocht en ze had een 'iets' groter decolletee dan ik... Maar goed, ze vertelde dat er in Zwiterland steeds meer gedragen wordt. Vind ik ook echt wel een land ervoor. O+
pi_86505044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Joh mij maakt het niet uit. Misschien zijn de kleuren niet je smaak, maar het zijn wel verschillende merken en verschillende wevingen. Dus daar moet je even naar kijken.

Wil je de girasol eerst lenen? Dat is een 5 dacht ik. Ik zal m even uit de doos pakken, en Leyla opknopen, dan weet ik het zeker.

Of jim Zyclame, die is echt heel fijn. Dat is zeker weten een 6.
de kleuren vind ik juist leuk. zou ze niet kopen met floris maar om te lenen is prima.
anders jim zyclame eerst. ben nog beginnende knoper :P
pi_86505362
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en Leyla opknopen

:') ! Ik krijg hier rare associaties bij Tico!
pi_86505610
Ik weet trouwens niet wat ik hier van moet vinden

:?
pi_86506490
beetje duur voor zoiets lelijks...
pi_86507435
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Orea het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik hier van moet vinden

:?
ik wel! :Y
LELIJK!
pi_86507548
Ik vind dat je ook kunt doorslaan in het dragen. En dat doe je als je zo'n gewaad aanschaft.
Sorry als ik eventuele draagster ervan tegen het hoofd stoot.
pi_86507963
Njah ik ben net een anorexia klant in een oversized burka denk ik met zoiets..
Maar ik zou niet zonder mijn draagjas kunnen. :N
pi_86508264
ja maar das geen draagjas,.das een draaggewaad :')
pi_86508282
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ja, een draagjas, en niet een draagtent.
pi_86510056
quote:
_O-
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 16 september 2010 @ 20:13:49 #97
259886 pessie
pi_86510401
quote:
Dat dus
pi_86511075
Wat een vreselijk lelijk ding is dat zeg :o En die beschrijving ook erbij :D Alsof iemand dat hip vind. En het komt er verder op neer dat het eigenlijk gewoon een veel te grote lap stof is die je op elke manier om jezelf heen kan draperen omdat er toch geen vorm inzit :')
pi_86521212
O wat erg! Dan liever die zelfknoopponcho, is een stuk goedkoper! En ik heb er veel plezier van (gehad).
pi_86531668
MaM coat two-way-deluxe zonder inzet! (mouwen denk je er maar even bij, tis nu te warm om ze erop te doen!) Ik kijk ook weer op mijn allercharmanst :')

2 zakken aan de voorkant, wat opstaande kraag. Zo is het gewoon een lekkere warme bodywarmer (hij is tot op zekere hoogte waterdicht.. bij hoosbuien verwacht ik dat ie niet meer zo waterdicht is, maar ik probeer bij hoosbuien meestal niet naar buiten te gaan :P )

Op de rug zit een rits.. ik draag nog niet op de rug, dus geen voorbeeld, maar de inzet kan daar makkelijk opgeritst worden.

Voorkant met inzet + heel leuk kind :P

Er zit nog een extra stuk omgevouwen op, die je omhoog kan trekken als extra bescherming tegen wind + kou!

Kortom, ik ben er echt mega blij mee! Tis geen hobbezak (vind ik dan) hij zit mega comfortabel, kind zit er fijn in.. Je kan hem écht het hele jaar gebruiken door de mouwen eraf of erop te ritsen (daarom poncho geannuleerd, leek me echt te warm voor de lente of herfst.. met je baby op je ben je al een soort straalkachel..)

En nog één een stukje open!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')