quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Orea het volgende:In de aanbieding, wegens overcompleet (ik gebruik mijn hema luiertas.. deze aangeboden tas heb ik nog nooit gebruikt...

)
Luiertas van Little Compagny! Stevige, zeer ruime luiertas. Incl. 2 thermo flessenhouders + zwart verschoningsmatje. Voorop zitten 2 ruime vakken, binnenin een sleutelclip en meerdere vakken.
Nieuw ¤ 74,95 mag weg voor
¤ 45,= ¤ 40,- incl. verzenden (pakketpost) of doe een goed bod

Ophalen mag natuurlijk ook (Almere)
[
afbeelding ]
Deze heb ik nog te koop

en daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding

Te koop!
Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!
Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..
Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffect

Mag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)