quote:Op donderdag 9 september 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
staakte het f5 `en..het is een beetje erg veel werk en ik kan amper meer recht uit m`n ogen kijken van vermoeidheid. Ga dus op tijd in bed, kleertjes komen morgen in de loop van de dag wel online
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef dolphinqueen het volgende:
taartjesfee al wakker?? ik wacht namelijk al
Bedoel je stiekem mij?quote:
Ook 2 euro?quote:
Zal ik jou op de eerste plek in de wachtrij zetten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat lint is tof, Tan zal ze wel nemen he
Dat magquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik jou op de eerste plek in de wachtrij zetten?
action heeft ook leuke lintjes, zag ik vandaag (xenos ook trouwens)quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Dat lint is tof, Tan zal ze wel nemen he
Meestal is het van dat truttige spul en zo, of erg meisjesachtig, dit is wel leuk stoer spul.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action heeft ook leuke lintjes, zag ik vandaag (xenos ook trouwens)
Ik laat het even zitten, met verzendkosten erbij kan ik beter nieuwe kopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook 2 euro?
of is dat teveel?
bedenk ik me net dat het 3 paar zijn..en niet 1.
Hmm. 3 euro dan?
Dit is een maat 18 maanden, komt volgens mij aardig overeen met maat 92quote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef Popples het volgende:
iemand nog 2 leuke (feest) jurkjes in de aanbieding maat 92 en 104/110/116 ?
hmm dan alleen die witte plx.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die ernaast is een dunnetje..
Jaaa, mag ik die?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoel je stiekem mij?![]()
Dan ehm. 2 euro? Exclusief verzenden, maar dat zal niet veel zijn erbij.
dat is ook wat, je kaapt ze zo voor mijn neus weg..quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef Keshet het volgende:
TF, wat wil je voor alle 62/68 rompers bij elkaar hebben?
ja hij past!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Sandous het volgende:
Huup, en past ie
dat vraag om een fototjeee,
Klinkt wel heel erg leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij zegt welke dingen je wil, kijk ik of het lukt dat in een envelop te frotten.
Ik heb trouwens nog iets wat echt helemaal 'jou' is maar niet in het album staat..zo`n bruine geribde schoffiespet..maat 62/68
Wat kost die en heb je daar misschien ook een foto van ergens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij zegt welke dingen je wil, kijk ik of het lukt dat in een envelop te frotten.
Ik heb trouwens nog iets wat echt helemaal 'jou' is maar niet in het album staat..zo`n bruine geribde schoffiespet..maat 62/68
Graag!!quote:Op maandag 13 september 2010 12:21 schreef sproet-je het volgende:
hahahaha, ik vroeg me al af of ik jou eerst nog had moeten mailen.... moet ik het voor jou reserveren?
Stom he, die pakjes daar gaan allemaal maar tot 68 volgens mij. Ik vond deze ook heel leuk en ook die met al die autootjes. Maar helaas...quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef Vlindur het volgende:
Het Hema pak![]()
Rienk heeft de grijs/blauweHelaas te klein nu. Mocht ie in 74+ komen ben ik de eerste die hem aanschaft!
Ik zoek nog leuke (winter) broekjes in maat 62, dus als je die hebt hou ik me aanbevolen voor foto'squote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga van de week nog spul in maat 62 toevoegen, maar daar moet ik nog foto's van maken...
Ik heb er ook nog een paar voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik zoek nog leuke (winter) broekjes in maat 62, dus als je die hebt hou ik me aanbevolen voor foto's
Klopt, maar ik heb 'm van Wickie kunnen kopen!quote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef bodpa09 het volgende:
Was Keshet niet op zoek naar dat roze/grijs gestreepte Hemapak?
Welke maat had hij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef Vlindur het volgende:
Het Hema pak![]()
Rienk heeft de grijs/blauweHelaas te klein nu. Mocht ie in 74+ komen ben ik de eerste die hem aanschaft!
Je mag die van mij wel overnemen als Emma er uit gegroeid is. Als ik die foto eens goed bekijk is dat morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja hey! Nou wil ik dat pakje ook hebben voor buikbaby![]()
![]()
Als iemand em nog heeft in 62 dan wil ik die wel overnemen
ja!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel overnemen als Emma er uit gegroeid is. Als ik die foto eens goed bekijk is dat morgen of overmorgen.
Rienk zn pakje is 62 en nee, ik doe niks weg. Alles is speciaal enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke maat had hij dan?
En heb je die nu over
Oh wat schattigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Keshet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb 'm van Wickie kunnen kopen!
Mocht iemand 'm in maatje 68 hebben dan hou ik me van harte aanbevolen!
Emma is er al weer bijna uitgegroeid! ()
[ afbeelding ]
't zijn zulke fijne en leuke pakjes!
en, wat zingen ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Aan de onderkant hangen 2 koortjes
Oja, dat is ook nog wel een idee. Ik was al op MP aan het kijken maar ik weet niet, vond het toch weer gedoe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
heb je al eens bij de kringloopwinkel gekeken, oeke?
Action heeft een heel tof setje voor weinigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
Gezocht: kindergereedschap!
Voor op de tuin dus er mag al lekker meegespeeld zijn en het liefst een schroevendraaier.
Ko is gek op klussen vooral op schroevendraaiers en dan een scharnier proberen te maken maar ik wil eigenlijk niet dat hij met echte schroevendraaiers rondsjouwt.![]()
Heeft iemand nog iets liggen toevallig?
Deze heb ik nog te koopquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Orea het volgende:
In de aanbieding, wegens overcompleet (ik gebruik mijn hema luiertas.. deze aangeboden tas heb ik nog nooit gebruikt...)
Luiertas van Little Compagny! Stevige, zeer ruime luiertas. Incl. 2 thermo flessenhouders + zwart verschoningsmatje. Voorop zitten 2 ruime vakken, binnenin een sleutelclip en meerdere vakken.
Nieuw ¤ 74,95 mag weg voor ¤ 45,= ¤ 40,- incl. verzenden (pakketpost) of doe een goed bodOphalen mag natuurlijk ook (Almere)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
Gezocht: kindergereedschap!
Voor op de tuin dus er mag al lekker meegespeeld zijn en het liefst een schroevendraaier.
Ko is gek op klussen vooral op schroevendraaiers en dan een scharnier proberen te maken maar ik wil eigenlijk niet dat hij met echte schroevendraaiers rondsjouwt.![]()
Heeft iemand nog iets liggen toevallig?
Die is leuk, wat vraag je ervoor??quote:Op woensdag 15 september 2010 14:59 schreef mikoxx het volgende:
[..]
wit/bruin van prenatal, met 'baby' erop. Ik zal ff kijken of ik nog een foto heb!
Deze dus, heb helaas geen duidelijkere foto...
[ afbeelding ]
Een speelkleed van Tinylove bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Ssserpente het volgende:
Orea, die ringsling heeft een vrij lange staart, he?
Graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.
Ik wil wel even voor je kijken, maar je woont vast niet echt in de buurt van Zwolle he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik heb vandaag in elk geval een platkop en een kruiskopschroevendraaier gescoord bij de kringloop voor 20 cent! Dank LWRB!
De Action moet ik nog even langs, ligt niet echt in de buurt, maar ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
Nee.
![]()
Maar dicht bij ons tuinhuis is een hele grote, daar ga ik van de week wel even kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Ik wil wel een foto zienquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkontquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En anders heb ik ook nog een paar 21 & 22 liggen.
Zien er niet geweldig nieuw uit ofzo.
En ze vallen èèn hele maat groter, 't zijn orginele.
Yes èèn hele maat, dus 22=23, 21=22 etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkont
Ik heb evt ook wel interessequote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Is prima, hij klinkt leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik moet nog ergens een hele mooie groene hebben. Is effen groen van een hele zachte stof met alleen een labeltje erop. Ik moet even zoeken thuis, maar als je wilt kan ik wel een foto maken als ik m heb gevonden.
Word alleen morgen pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |