Een speelkleed van Tinylove bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Ssserpente het volgende:
Orea, die ringsling heeft een vrij lange staart, he?
Graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.
Ik wil wel even voor je kijken, maar je woont vast niet echt in de buurt van Zwolle he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik heb vandaag in elk geval een platkop en een kruiskopschroevendraaier gescoord bij de kringloop voor 20 cent! Dank LWRB!
De Action moet ik nog even langs, ligt niet echt in de buurt, maar ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
Nee.
![]()
Maar dicht bij ons tuinhuis is een hele grote, daar ga ik van de week wel even kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Ik wil wel een foto zienquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkontquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En anders heb ik ook nog een paar 21 & 22 liggen.
Zien er niet geweldig nieuw uit ofzo.
En ze vallen èèn hele maat groter, 't zijn orginele.
Yes èèn hele maat, dus 22=23, 21=22 etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkont
Ik heb evt ook wel interessequote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Is prima, hij klinkt leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik moet nog ergens een hele mooie groene hebben. Is effen groen van een hele zachte stof met alleen een labeltje erop. Ik moet even zoeken thuis, maar als je wilt kan ik wel een foto maken als ik m heb gevonden.
Word alleen morgen pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |