SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Hardloper.
IG @webkim
Wat leuk! Kan me voorstellen dat het best zwaar is als je het niet meer gewend bent inderdaad. Hoe vond ze het?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter wilde gisteren ineens in de slingOp eigen verzoek
Was ik helemaal niet meer gewend dus dat was wel een klein beetje zwaar
Owja, die Katja, daar had je al eens eerder een foto van gepost in het bos. Toen zei ik ook al dat ik die zo mooi vindquote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef TearSong het volgende:
Earthy Rainbow ja, met daaronder Girasol Felice. Onderste van de bovenste plank is Didymos Katja na een rood verfbadje
Heel fijn! Deed haar handjes binnenboord en hing lekker tegen me aanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef TearSong het volgende:
[..]
Wat leuk! Kan me voorstellen dat het best zwaar is als je het niet meer gewend bent inderdaad. Hoe vond ze het?
Hey, wat leukquote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef mrien het volgende:
Ik heb net een doek voor baby gekocht![]()
[ afbeelding ]
Is een Hoppendiz rekbare doek
Ik eerst ook niet eigenlijk, maar de ervaringen schijnen erg goed te zijn ermee, ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat leuk
Ik wist helemaal niet dat Hopp rekbare had
Jazeker en ik heb er ook eentje te koop zelfsquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat leuk
Ik wist helemaal niet dat Hopp rekbare had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |