abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87302457
Weet een van jullie toevallig wanneer de volgende inloopochtend is bij Slingomama?
Sorry dat ik zo binnenval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87309043
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87309144
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Webkim het volgende:
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Nou dan moet ze hard achteruit rennen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:25:10 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87310074
Vandaag sta ik met een collega draagconsulente draaginfo te geven op de Borstvoedingsmarkt in het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft. Dus als je in de buurt bent en vragen hebt, kom dan even langs :)
info tijden en adres
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87312351
Had gezien dat er eergisteren een inloopochtend was geweest, te laat voor mij dus, en ik heb gewoon gewerkt op die dag. Ik zag ook dat het in ieder geval een keer in de maand is, dus misschien moet ik nu heel lang wachten. Had ook al gemaild, maar ben wat ongeduldig en dacht misschien wist iemand het toevallig.

Macka bedankt voor de tip. Moet even kijken of het me lukt vandaag. Ben je al in Amstelveen geweest voor de verjaardag? Je bent natuurlijk ook gewoon welkom hier voor thee/ koffie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87363784
En ook de Bondolino is binnen *O* en dies écht superfijn! De Manduca is gevoelsmatig toch fijner als ze nog wat groter is. Dus die gaat zeker nog van pas komen.

Had haar in de Bondo en ze viel gelijk in slaap :D maargoed, ze valt sowieso erg snel in slaap in een doek/drager O+ heerlijk! Morgen lekker weer wandelen, kind in de Bondo. Super! (en goed voor de zwangerschapskilo's :P)
pi_87366246
Ik heb een nieuwe doek :@

Deze:

Nouja, tweedehands, maar hij is zo mooi en fijn *O*

Ik merk alleen dat iik weer flink pijn krijg aan mijn bekken met lopen :X Zonder doek na 5 minuten al, maar met ook na een minuut of 10 sjouwen... :{
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:20:34 #259
141844 Macka66
pi_87367677
freecell, probeer eens uit of torsodragen wat prettiger is. Het lijkt op het eerste gezicht gek, maar ik heb al van een aantal vrouwen met bekkenklachten gehoord dat ze dit de prettigste methode vinden. Waarschijnlijk omdat het meer ontspannen loopt met de armen vrij, en alle aandacht naar het bekken kan gaan. Het gewicht zit bij torsodragen op de rug bovendien lager dan bij andere rugknopen, op een iets logischer plek dan je bovenrug, waardoor je je gewone eigen balans minder aan zal passen.

op de rug: op de buik:

[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 09-10-2010 22:31:31 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87368243
Mja, ik heb het wel eens geprobeerd, maar echt stevig krijg ik het niet...

Ik zal de filmpjes morgen eens relaxed bekijken en kijken of het dan wel lukt :)
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:44:20 #261
141844 Macka66
pi_87368374
Dat rugfilmpje is met een lange doek. Het is even goed trekken om aan te spannen met je nieuwe doek, maar die zit als een huis als je 'm strak hebt!
en ik vind het ook mooie kleurtjes, staat je vast goed
pi_87376954
Even naar het filmpje gekeken, ziet er goed te doen uit. Alleen dat push-down effect :')

Ik ga het proberen!
pi_87382242
Die ziet er mooi uit Free! Is het een 'gewone' of een Das leichte?

Ik ben ook nog steeds zo mega blij met mijn Timbuktu!!
pi_87391357
Een gewone geloof ik :) Hoewel niet zo idioot dik als mijn oude hop :)

Ik vind het een heerlijke doek.

Torsodragen geprobeerd, zit 3 minuten lekker, dan wurmt F zijn armpjes eruit, duwt de doek naar beneden en gaat achterover hangen :')
Doe ik het fout of het ik een ongeschikt kind? ;)
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 19:06:40 #265
141844 Macka66
pi_87391815
Freecell, misschien is het een ongeschikte methode ;)
Probeer het eens met de armjes uit de doek, en dan de bovenrand precies onder de okseltjes door laten lopen en echt heel erg goed strak aantrekken.
pi_87392141
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Macka66 het volgende:
Freecell, misschien is het een ongeschikte methode ;)
Probeer het eens met de armjes uit de doek, en dan de bovenrand precies onder de okseltjes door laten lopen en echt heel erg goed strak aantrekken.
Gaan we morgen testen ^O^
pi_87397998
Vanmiddag hier geprobeer om 't wicht in een rucksack te dragen, maar da von' ze niet zo leuk.. :{ Leuk joh, in 't bos.. En dan heb je hier sowieso als drager al bekijks, helemaal met een mopperend kind.
Zag dat een double hammock misschien wel comfortabeler voor d'r is, ze heeft in d'r knieholtes wat kleine wondjes.. Een FWCC vindt ze sowieso wel fijn nml.. Maar een hammock lijkt me wel moeilijker..

Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in het noorden heb :@ O-)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87398207
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in Zeeland heb :@ O-)
pi_87399099
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Vanmiddag hier geprobeer om 't wicht in een rucksack te dragen, maar da von' ze niet zo leuk.. :{ Leuk joh, in 't bos.. En dan heb je hier sowieso als drager al bekijks, helemaal met een mopperend kind.
Zag dat een double hammock misschien wel comfortabeler voor d'r is, ze heeft in d'r knieholtes wat kleine wondjes.. Een FWCC vindt ze sowieso wel fijn nml.. Maar een hammock lijkt me wel moeilijker..

Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in het noorden heb :@ O-)
Ik wil je gerust een keer helpen hoor! Heb ook een pop waarmee je kunt oefenen (voor rugdragen beetje klein misschien). Double hammock heb ik zelf nog nooit geprobeerd, wel shbc, bwcc en rucksack

Maar een meet is altijd leuk natuurlijk :)
pi_87399455
Mama's van dreumessen met een ringsling, kunnen jullie de ringsling ook nog gebruiken als je kindje ouder is dan 1 jaar? Word het al snel te zwaar of niet als je er kleine stukken mee dragen gaat?

Van mijn draagdoek wordt een ringsling gemaakt momenteel *O* *O* *O*
edit:dat poste ik hier woensdag ook al zie ik nu :@ laten we erop houden dat ik stik van nieuwsgierigheid hihi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:09:10 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87400429
Ik gebruik 'm pas sinds een paar maandjes niet meer.
Dus zelfs met 3,5 ging ze nog in de sling.
pi_87400699
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik gebruik 'm pas sinds een paar maandjes niet meer.
Dus zelfs met 3,5 ging ze nog in de sling.
ah mooi, dan heb ik er vast nog wel een poos plezier van! dankje v het reageren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87408288
Morretje, je mag hier wel een keer binnenhoppen? :) Ik kan een Double Hammock knopen met en zonder twist en een ruck en een BHCC of hoe dat ook heet :+

Soms wel Freestyle :@ maar wel altijd stevig :)

Maar ik heb zelf echt het meeste geleerd van you-tube en de fine-tuning van andere draagmama's die ik tegenkwam :)
pi_87408403
Poppejans een RS is juist super fijn als je kindje al loopt, dat wil: in de doek - uit de doek - in de doek - uit de doek - in de doek - uit de doek :D

Rugdragen is hier nog steeds een probleem, ondanks drie ervaren mensen die me hebben geprobeerd te helpen. Niels zet zich af op mijn rug (gaat zeg maar op handen en voeten staan) of strekt zijn benen.
De rucksack lukt nog wel, die gaat lekker snel, maar die zit al snel vervelend vind ik.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87408656
Mini-draagmeet is ook leuk natuurlijk!
Ik deed dus ook de rucksack Twinkly, en was eerst 3 keer opnieuw knopen omdat het over mijn schouders niet lekker zat, zij scheef ging hangen, of ik d'r knietjes in m'n rug voelde.. Toen we eenmaal lekker zaten, was ze binnen een half uur al aant huilen... :{ Leuke reclame joh ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')