Nou dan moet ze hard achteruit rennenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Webkim het volgende:
Eergister.![]()
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Gaan we morgen testenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef Macka66 het volgende:
Freecell, misschien is het een ongeschikte methode
Probeer het eens met de armjes uit de doek, en dan de bovenrand precies onder de okseltjes door laten lopen en echt heel erg goed strak aantrekken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in Zeeland heb![]()
Ik wil je gerust een keer helpen hoor! Heb ook een pop waarmee je kunt oefenen (voor rugdragen beetje klein misschien). Double hammock heb ik zelf nog nooit geprobeerd, wel shbc, bwcc en rucksackquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Morretje het volgende:
Vanmiddag hier geprobeer om 't wicht in een rucksack te dragen, maar da von' ze niet zo leuk..Leuk joh, in 't bos.. En dan heb je hier sowieso als drager al bekijks, helemaal met een mopperend kind.
Zag dat een double hammock misschien wel comfortabeler voor d'r is, ze heeft in d'r knieholtes wat kleine wondjes.. Een FWCC vindt ze sowieso wel fijn nml.. Maar een hammock lijkt me wel moeilijker..
Ik geloof dat ik wel behoefte aan een draagmeet in het noorden heb![]()
ah mooi, dan heb ik er vast nog wel een poos plezier van! dankje v het reagerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik gebruik 'm pas sinds een paar maandjes niet meer.
Dus zelfs met 3,5 ging ze nog in de sling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |