abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87066968
125 valt best mee.. Het is veel geld.
Maar het is didymos kwaliteit en service.
En de standaard doeken zitten ookal in de 104..

Veel geld ja.. Maar het is wel echt kwaliteit!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:53:09 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87067168
Ik weet wel dat de doeken van Didy van een goede kwaliteit zijn; ik ben er zelf ook fan van. ;)

Het enige waar ik een beetje moeite mee heb is dat sommige doeken zo gehyped worden en daardoor ineens stukken duurder worden. Het blijft natuurlijk 'maar een stukkie stof'.
Eigenlijk zou het uiterlijk van een doek er niets toe moeten doen. Het gaat om het dragen van je kindje, het samen ontdekken van de wereld. Je kindje voor het eerst en jij opnieuw, door zijn ogen. O+

Maar de nieuwe Pfau is wel mooi. Dat dan weer wel. :D
A grand adventure has begun.
pi_87067253
Ik vind ze lelijk! (8>

En dat inderdaad Keshet...!!
pi_87067455
Ik hoef ook geen Pfau..vind ze niet zo mooi ;)
pi_87067466
pff 125 euro...ik zou dat dus echt nooit uitgeven aan een doek...
geef t liever uit aan kleding voor floris :D

Vandaag bij de Bart Smit de verkoopster: oh zo heb ik mijn kinderen ook gedragen. Is zoooo fijn :)
En bij de AH, (tegen Floris) ja dat is t allerlekkerste he, dicht bij mama.

Oh en Floris houdt niet van stilstaan, dus in de rij sta ik als een debiel te hoppen haha (maar goed met de wagen ben ik ook aan t wiegen *lol*) :') En in slaap valt ie dus pas tegen de tijd dat ik bij de auto ben :')
pi_87067483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Orea het volgende:
Mrien, baby is inmiddels al over de 6 kilo heen :@ dus ik vermoed dat ze wel past (met babyinsert!)

Nu gaat wel mijn Mei Tai er weer uit... Iemand interesse? Son misschien? :P Tis de Hop Tye Kalaoa, ik heb hem van Poppejans overgenomen!
Ja troggel mijn geld maar weer af ;)
pi_87067575
Als het een giga prijsstijging was geweest had ik ook gedacht :W
Maar een standaard doek die je ten alle tijden kan kopen is 110¤
Dan vind ik dit niet echt een gehypede prijs, of er belachelijk veel voor vragen..

Plus ze maken het nou eenmaal in europa en dat is ook een stuk duurder.
Dan nog het Jacquard dat is ook weer een heel ander proces dan simpele strepen :Y

Ik snap de prijs wel.. Dat is meer wat ik wilde zeggen.
En de prijs komt overeen met andere merken :Y

En dat hypen is denk ik weer een verhaal apart :D
pi_87067798
De pfau was de eerste geweven doek die ik kocht :)

Mijn babytje heel verdrietig en nu zijn we 2 jaar verder :o O+

Ik ben een pfau fan O+ O+
pi_87068976
Waar zie jij een rode pfau???

Pfau is lelijk! Maar draagt heel lekker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87069162
Gevonden!!!
http://www.didymos.de/html/pfauliste.htm

Ik wil de blauwe.
pi_87070858
Ik vind die oude Pfau van die foto van Pvoess wel heel leuk, net een theedoekje, zo schattig O+ Maar die 2 nieuwe vind ik helemaal niks :N Gelukkig maar, scheelt weer geld :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87071177
Maar mijn pfau is juist de nieuwe. (2007)
De oude is van 1974 en die maken ze nu na :D
Dus deze is zeg maar de nieuwe oude pfau :+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:46:32 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_87072987
Ik wil een rode Pfau shorty.

De prijzen van Didymos zijn wel vrij hoog, maar voor mij zijn ze het wel waard. Ze dragen gewoon zo ontzettend fijn. Het lastige is alleen wel, dat de ene Didymos de andere niet is. Er zit ontzettend veel verschil in de Didymos doeken onderling. En dat is heel fijn vind ik, de ene draagt nog lekkerder dan de andere. Maar sommige dragen weer minder fijn. Alleen wat de één fijn vindt dragen vindt de ander niet fijn. Maar je weet van tevoren nooit wat je krijgt. Dus dat kan een risico zijn. Maar het is gewoon een heel divers merk. De meeste andere merken, als je er ééntje hebt gehad, dan ken je ze allemaal zo ongeveer. Kleine verschillen daargelaten. Maar van Didymos krijg je gewoon nooit genoeg, althans ik niet :D I O+ Didymos!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_87073499
Hahaha ik ga er in mee :D
Maar laat ik maar niet te veel doorgaan over mijn Didymos liefde O+ O+

Ohhh en kiek tan!!

Een paar uur later wilde ze weer de doek om maar mijn mama was er en ik was bezig met het huis.
Dus mijn moeder zegt dat kan ik niet hoor.. Ik zeg gewoon zoals ik het altijd doe..
Kom ik even later kijken had ze gewoon idd de rucksack gemaakt :D
alleen dan net andersom bij de beentjes O+ ik was wel trots op mijn mama :Y
pi_87074345
Aaah wat schattig :D O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:46:08 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87075363
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Mooi!! En knap dat het jullie lukt hoor Asy en Wup. Ik moet de doek nog omzomen, dan ga ik die knoop ook eens proberen.
De mijne was ook nog niet omgezoomd. Die ligt nu bij mijn schoonmoeder, die dat voor mij gaat doen.
Het is een makkelijke knoop hoor! Als iemand van jullie de doek morgen meeneemt, dan doen we hem gewoon nog eens...

Ik ben rond 12u in Amersfoort. Ik neem doek mee en Bondolino (en natuurlijk jouw Bondolino Twinks). EN natuurlijk Harry en mijn zusje! :D
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:21:59 #221
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87077151
De Jubileum Pfau, zoals op de foto van Pvoesss, is voor mij echt de doek met de beste verhouding tussen dun en (kleuter)stevig en soepel. Hopelijk wordt de komende heruitgave van de oude Pfau ook zo, dus ik sta op de lijst.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:33:43 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87077783
Macka, Kim en andere draagdoekconsulenten cq verkopers: is er ergens foldermateriaal/voorlichtingsmateriaal/ reclame te krijgen om dragen te promoten die ik bij het CB kan afgeven?
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:20:17 #223
141844 Macka66
pi_87080394
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Asyniur het volgende:
Macka, Kim en andere draagdoekconsulenten cq verkopers: is er ergens foldermateriaal/voorlichtingsmateriaal/ reclame te krijgen om dragen te promoten die ik bij het CB kan afgeven?
Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurd ;)

*Ik werd ooit gebeld door een CB waar een lieve klant folders van mij had neergelegd. 'Sorry, maar als we uw folders neerleggen kunnen we Nutricia niet weigeren.' Inmiddels hebben ze gevraagd om een stapeltje folders voor onder de desk :)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:33:15 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87080988
Hai dames, ik kom even binnenvallen :W

Temperaturen van 30+ graden, hoge luchtvochtigheid...
Wel of niet dragen is the question! Sowieso niet in de draagdoek, maar de MT of de Yamo zou ik toch best willen gebruiken als we straks op vakantie gaan.
Wat is het advies hierin? Behalve je gezond verstand gebruiken natuurlijk :P
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:43:10 #225
141844 Macka66
pi_87081539
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Kersjes het volgende:
Hai dames, ik kom even binnenvallen :W

Temperaturen van 30+ graden, hoge luchtvochtigheid...
Wel of niet dragen is the question! Sowieso niet in de draagdoek, maar de MT of de Yamo zou ik toch best willen gebruiken als we straks op vakantie gaan.
Wat is het advies hierin? Behalve je gezond verstand gebruiken natuurlijk :P
Een ssc tocht het lekkerst door. Niet te lang dragen, kind alleen met een broekje of romper aan in de drager zetten en goed insmeren tegen de zon. Hoofd van het kind bedekken met een pet/zonnehoed.Zo mogelijk de schaduw opzoeken. En veel water drinken om je gezonde verstand te behouden :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:54:44 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87082149
Thanks Macka, will do ;)
De MT neem ik sowieso ook mee, lijkt me voor in het vliegtuig een stuk fijner dan al die gespjes van de Yamo die dan overal zo in gaan drukken enzo...
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:08:35 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87089706
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurd ;)

*Ik werd ooit gebeld door een CB waar een lieve klant folders van mij had neergelegd. 'Sorry, maar als we uw folders neerleggen kunnen we Nutricia niet weigeren.' Inmiddels hebben ze gevraagd om een stapeltje folders voor onder de desk :)
Ik wilde ook niks 'zomaar' er neerleggen. Maar gewoon dat zij ook informatie hebben om te verstrekken en evt iets mee kunnen geven. Ik zal eens informeren op D&V.
Bedankt!
pi_87090701
Eerste keer :P moet nog e.e.a. beter afstellen (en das nog best lastig achterop de rug het strapje vast doen enzo!) maar ik heb net boven en beneden staan stofzuigen met mevrouw erin! Ze sliep overigens toen ik het laatste strapje dichtdeed :P

pi_87124862
Hij is mooi orea!!!
pi_87130285
Oh, Skyline Plum toch?
Mooi Orea!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:25:22 #231
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_87135642
Kitten (en oma) O+
Mooi Orea!

Waar is Simmu? Ze zou foto's maken en posten.. ~O>
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_87135808
Inderdaad Skyline Plum O+

Eigenlijk bedoeld voor manlief, voor het gemak! Zegt ie toen ie binnen was: mwah, vind doeken toch fijner, das 'natuurlijker'... :D eppo! O+

toch grappig, op deze foto lijkt mijn reet huge :P en in het eggie heb ik geen kont :')
pi_87161749
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:25 schreef Noli. het volgende:
Kitten (en oma) O+
Mooi Orea!

Waar is Simmu? Ze zou foto's maken en posten.. ~O>
komt eraan! ben deze week ff errug druk en ziekjes geweest :'(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87163482
Nog even een goede foto van mijn Amazon Indio Jade :P

Hij draagt echt SUPER! En ook Leia vind het super fijn!

pi_87163764
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:30 schreef Orea het volgende:
Inderdaad Skyline Plum O+

Eigenlijk bedoeld voor manlief, voor het gemak! Zegt ie toen ie binnen was: mwah, vind doeken toch fijner, das 'natuurlijker'... :D eppo! O+

toch grappig, op deze foto lijkt mijn reet huge :P en in het eggie heb ik geen kont :')
Herkenbaar :X Ik had een mei tai gekocht voor vriend, maar hij blijft m'n girasol #5 pakken :')
En je foto's zijn weer geweldig O+
pi_87163767
Oeh echt mooi geworden! Die kleur staat jullie echt goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87164311
Oh Pvoess met Pfau en mini kitten! O+

Kaat, heerlijk he? Boba is zo fijn!
En de Manduca van Orea is ook mooi!
Ik moest lachen want P. draagt ook liever met de doek. Wegens natuurlijker. Alleen het rugdragen met doek gaat nog niet zo lekker, jammer genoeg. Hij heeft nu een paar keer met Boba gedragen maar durft Ko er niet af te halen zonder mij. Dus dat zijn korte wandelingetjes.

Orea, wat is je jade mooi geworden! En wat staat ze jullie goed! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87165826
geen goede foto's, want ff snel met de mobiel gemaakt want we moesten draakje ophalen uit de psz:

netter geknoopt dan de eerste keer met het leenkindje ;)

hijzelf vind het een lekkere doek geloof ik ;)

ik krijg de indruk van ravi dat hij een gewone doek ietsje fijner vind dan een mei tai, in de mei tai heeft hij minder ruimte om rond te kijken omdat de armpjes er (nog) niet uitkunnen (vind ik hem niet romp/nek-stabiel genoeg voor)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87167475
De lokale draagdoekenwinkel heeft een nieuwe cursus: draag-salsa! Bestaat zoiets ook in NL? In vond het zo gezellig klinken :D

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 14:39:20 #240
141844 Macka66
pi_87169343
Ja, in Den Haag hebben we Zouk Mama. Maar dat ligt nu even stil (om redenen van medische/re-integratie technische aard).
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:43:52 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87174003
Simmu mooi ventje heb je daar!
pi_87182892
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:45 schreef Pyttpytt het volgende:
De lokale draagdoekenwinkel heeft een nieuwe cursus: draag-salsa! Bestaat zoiets ook in NL? In vond het zo gezellig klinken :D

[ afbeelding ]
Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor. :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:09:35 #243
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87184527
Ravi! O+

Salsa met een baby in een doek lijkt me niet echt prettig.

Ik moest meteen hier aan denken:
A grand adventure has begun.
pi_87193328
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor. :)
ben k met je eens
je kan er ook in doorslaan
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:33:28 #245
141844 Macka66
pi_87217397
We hebben in Den Haag gekozen voor Zouk omdat daar je bovenlichaam relatief stil bij blijft. En verder is het voor jonge moeders een mooie manier om weer wat te gaan bewegen en tussen de vier muren uit te komen, zonder weg te zijn bij hun kind. Het dragen/de draagdoek is geen doel he, het is een hulpmiddel ;)
pi_87241832
Goed gelukt WupWup!
Is de doek al wat minder stug aan het worden?
pi_87249782
Woehoee ik heb een Ringsling in de maak van mijn Ellaroo Christiane *O* bij ''Storm op Zolder''
met dank aan Orea voor de tip *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87252026
Dames, ik gooi mijn MT in de verkoop. Hij komt van Mamamerel, is een half jaar oud en is zwart met petrolblauw. Beide kleuren zijn corduroy. Foto van de kleur:

Ik zat zelf te denken aan 50 euro. Graag pm bij belangstelling!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87262077
Hoe bevalt de Beco (toch?) je Mefke?
pi_87263763
de beco bevalt prima! Nog een beetje oefenen met op de rug krijgen, komt wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87302457
Weet een van jullie toevallig wanneer de volgende inloopochtend is bij Slingomama?
Sorry dat ik zo binnenval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87309043
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87309144
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Webkim het volgende:
Eergister. :D
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
Nou dan moet ze hard achteruit rennen :D
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:25:10 #254
141844 Macka66
pi_87310074
Vandaag sta ik met een collega draagconsulente draaginfo te geven op de Borstvoedingsmarkt in het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft. Dus als je in de buurt bent en vragen hebt, kom dan even langs :)
info tijden en adres
pi_87312351
Had gezien dat er eergisteren een inloopochtend was geweest, te laat voor mij dus, en ik heb gewoon gewerkt op die dag. Ik zag ook dat het in ieder geval een keer in de maand is, dus misschien moet ik nu heel lang wachten. Had ook al gemaild, maar ben wat ongeduldig en dacht misschien wist iemand het toevallig.

Macka bedankt voor de tip. Moet even kijken of het me lukt vandaag. Ben je al in Amstelveen geweest voor de verjaardag? Je bent natuurlijk ook gewoon welkom hier voor thee/ koffie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')