Ja troggel mijn geld maar weer afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Orea het volgende:
Mrien, baby is inmiddels al over de 6 kilo heendus ik vermoed dat ze wel past (met babyinsert!)
Nu gaat wel mijn Mei Tai er weer uit... Iemand interesse? Son misschien?Tis de Hop Tye Kalaoa, ik heb hem van Poppejans overgenomen!
De mijne was ook nog niet omgezoomd. Die ligt nu bij mijn schoonmoeder, die dat voor mij gaat doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Mooi!! En knap dat het jullie lukt hoor Asy en Wup. Ik moet de doek nog omzomen, dan ga ik die knoop ook eens proberen.
Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Asyniur het volgende:
Macka, Kim en andere draagdoekconsulenten cq verkopers: is er ergens foldermateriaal/voorlichtingsmateriaal/ reclame te krijgen om dragen te promoten die ik bij het CB kan afgeven?
Een ssc tocht het lekkerst door. Niet te lang dragen, kind alleen met een broekje of romper aan in de drager zetten en goed insmeren tegen de zon. Hoofd van het kind bedekken met een pet/zonnehoed.Zo mogelijk de schaduw opzoeken. En veel water drinken om je gezonde verstand te behoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Kersjes het volgende:
Hai dames, ik kom even binnenvallen![]()
Temperaturen van 30+ graden, hoge luchtvochtigheid...
Wel of niet dragen is the question! Sowieso niet in de draagdoek, maar de MT of de Yamo zou ik toch best willen gebruiken als we straks op vakantie gaan.
Wat is het advies hierin? Behalve je gezond verstand gebruiken natuurlijk
Ik wilde ook niks 'zomaar' er neerleggen. Maar gewoon dat zij ook informatie hebben om te verstrekken en evt iets mee kunnen geven. Ik zal eens informeren op D&V.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben bedrijfsfolders. En het Dragen & Voeden forum heeft algemene draagfolders. Niet ieder CB is er van gediend om folders neer te leggen*. Maar met een folder van een draagconsulent in hun regio kun je ze misschien wel blij maken omdat ze dan een aanspreekpunt hebben. Al heeft de draagconsulent in kwestie waarschijnlijk zelf wel eens een folder gestuurd
*Ik werd ooit gebeld door een CB waar een lieve klant folders van mij had neergelegd. 'Sorry, maar als we uw folders neerleggen kunnen we Nutricia niet weigeren.' Inmiddels hebben ze gevraagd om een stapeltje folders voor onder de desk![]()
komt eraan! ben deze week ff errug druk en ziekjes geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:25 schreef Noli. het volgende:
Kitten (en oma)![]()
Mooi Orea!
Waar is Simmu? Ze zou foto's maken en posten..
Herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:30 schreef Orea het volgende:
Inderdaad Skyline Plum
Eigenlijk bedoeld voor manlief, voor het gemak! Zegt ie toen ie binnen was: mwah, vind doeken toch fijner, das 'natuurlijker'...eppo!
![]()
toch grappig, op deze foto lijkt mijn reet hugeen in het eggie heb ik geen kont
![]()
Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:45 schreef Pyttpytt het volgende:
De lokale draagdoekenwinkel heeft een nieuwe cursus: draag-salsa! Bestaat zoiets ook in NL? In vond het zo gezellig klinken
[ afbeelding ]
ben k met je eensquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Yuk, ik krijg eerlijk gezegd een beetje jeuk van zulk soort dingen. Vind het een beetje te ver gezocht. Maar ieder z'n ding, hoor.
Nou dan moet ze hard achteruit rennenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Webkim het volgende:
Eergister.![]()
De volgende week ik niet. Anders mail je 'r toch gewoon even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |