abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86553845
whop, t zijn inderdaad vlinders! had k het toch goed onthouden, de doek zelf is vierkant. Even foto uploaden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86553883
Haha, okee. Dan hoop ik dat Zuster überhaupt wil verkopen :D :')
pi_86554149

Best wel kleurecht ook nog :D
de kringen komen uiteraard van de flits0rz
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86554173
Mooi!
pi_86554225
Oh! Die is ook mooi! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:13:25 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86554243
huup, dies ook mooi zeg! O+
pi_86554369
Hij ruikt alleen nog naar krant :') omdat ie verpakt werd in een krant haha

Ik ben heel benieuwd hoe hij draagt tzt. En ik moet er nog even mee proberen en pielen. Omdat hij vierkant is weet ik nog niet wat ik wil, doormidden knippen of dubbel gebruiken. Ik denk het laatste ivm zo min mogelijk moeite :P Maar misschien is de boel dan weer te dik naar mn zin.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86560457
Ik kan me van vorige keer herinneren dat er dames waren die interesse hadden. Deze doeken mogen dus weg :)
Huup die is ook mooi!! Vlinders O+ Ik heb er ook een met vlinders, bruin/oranje doek met felblauwe vlinders, zo gaaf! Maar ik vind jouw kleuren ook erg mooi!

Oeke je kan het overal voor gebruiken, die vlinders lag vanavond op tafel als kleed en er ligt er altijd een in mijn auto, voor op het gras/zand. Thuis en in Afrika wikkel ik ze om me heen als rok en ik heb in mijn kast een jurkje hangen van bruin/groene stof. En een paar nachthemden.

Ergens ook nog een geknipte waar ik een kussensloop van wilde maken trouwens :X
pi_86560482
Ohh en Huup, dat in de krant rollen probeerde ik ook altijd zo strak, maar lukte me nooit. Wel leuk om verschillende stukjes afrikaanse kranten (proberen) te lezen!
pi_86563057
Ja, ik zou heel graag een doek van je overnemen zuster87. Wat zijn ze mooi!! O+ Ik vind de eerste en tweede doek het mooist O+

Huup, die is prachtig!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86565571
Mooie doeken Zuster87!!

Nu ik alles weer thuis heb van reizen en uitleen maar eens een stash pic:

Van boven naar beneden:
Poppendoek Hoppendiz Antigua
Manduca MellowFellow
Ocah Mei Tai Hoppendiz Miami
Rekbare Hoppediz jadegroen 4.6
Neobulle Manon Rouge mt 4
Didymos Indio Smaragd mt 6
Didymos Indio Viola mt 6

En close up

pi_86568773
In de verkoop! Tom Pink! 2,4 meter. Met Franje.

Met paar gebroken draden in blauwe gedeelte

Ik maak nog even een betere foto :)
pi_86568999
Lukt niet -O-
Dit is de beste foto:

Maar hij is gewoon nog de kleuren die hij hoort te zijn, ik zeg: google!

De roze is meer zoals op de rechterbaan in deze foto :)
pi_86583360
Ik heb vandaag Lotte weer eens gedragen, even in de H&M en paar andere winkels. Viel me helaas toch wat zwaarder dan verwacht, wat sneller last van m'n buik. Niet echt prettig dus, wel jammer want ik vind het nog altijd handiger dan even moeten tillen (daar krijg ik ook sneller last van).
Gelukkig begint ze steeds beter te luisteren als ze zelf loopt, al moet ik er dan ook nog regelmatig achteraan vangen..
pi_86606265
Twinkly en eventueel anderen misschien is het handig om even te pmmen over de doeken. :)
pi_86607134
Oh Mrien, jij hebt een Manduca! Na lang wikken en wegen heb ik toch een Manduca gekocht, puur met het idee dat manlief dan ook kan dragen (hij is nogal breed/stevig en mijn doeken zijn echt te kort voor hem.. Mei Tai kan hij wel om, maar iets makkelijkers was wel fijn...)

Nu mooie aanbieding gevonden ;) dus gekocht (so far voor mijn koopstop! Máár, ik heb wel mijn ringsling en Katja verkocht, dus het 'mocht' :D )

Draagt ie fijn? Lees overal dat het een super fijne carrier is! Ben benieuwd!! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Orea op 19-09-2010 18:41:49 ]
pi_86607661
Overigens ga ik ook mijn EllaRoo Elsa in de verkoop doen.. Freecell, iets voor jou? Ze is ruim 5 meter (tis een L :) ) dus fijn lang! Elsa is een dunne doek!

Feauteaux :)

Zat te denken aan ¤ 45,- ex. verzendkosten...

[ Bericht 27% gewijzigd door Orea op 19-09-2010 18:34:50 ]
pi_86608172
Manduca draagt erg fijn ja!

HA!! Ik had net Leyla even opgeknoopt in de hoop dat ik even kon eten. *O* Het werd mij gegunt om 3x te kunnen opscheppen. *O*
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86609541
Orea ruilen? O-)

Ik kan even echt niet kopen ontdekte ik -O- Iets met een onverwachte rekening...
pi_86610428
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:59 schreef Orea het volgende:
Oh Mrien, jij hebt een Manduca! Na lang wikken en wegen heb ik toch een Manduca gekocht, puur met het idee dat manlief dan ook kan dragen (hij is nogal breed/stevig en mijn doeken zijn echt te kort voor hem.. Mei Tai kan hij wel om, maar iets makkelijkers was wel fijn...)

Nu mooie aanbieding gevonden ;) dus gekocht (so far voor mijn koopstop! Máár, ik heb wel mijn ringsling en Katja verkocht, dus het 'mocht' :D )

Draagt ie fijn? Lees overal dat het een super fijne carrier is! Ben benieuwd!! O+
Hij draagt erg fijn, al vind ik hem op de rug fijner dragen dan op de buik, maar dat komt meer omdat ik dan iemand moet vragen het gespje op m'n rug vast te maken (kan ik dan zelf niet bij), anders zakken de banden wat af vind ik.
Ik vind hem ideaal, voor even snel in de stad bijvoorbeeld, op de fiets naar de stad, daar in de manduca en klaar.
Alhoewel dat nu dus wat zwaarder begint te worden met 26 weken zwangerschap.

Ik ben benieuwd hoe je man hem zal bevallen! het kan zijn dat Leia er in het begin nog een beetje klein voor is, moet je even kijken hoe ze er in zit

Mijne gaat overigens binnenkort op reis, dus als er nog mensen zijn die mee willen doen..aanmelden in het reistopic :)
pi_86610625
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Orea ruilen? O-)

Ik kan even echt niet kopen ontdekte ik -O- Iets met een onverwachte rekening...
Helaas.. ik moet echt wat kwijt, heb veel te veel :)

Mrien, de babyinzet die zit er standaard bij toch? Ben ook heel benieuwd! Manlief vind het dragen super fijn, maar pakt een doek gewoon niet (dan vind ie de wagen makkelijker zegt ie! En in sommige gevallen is die ook handig, maar ik wil hem zo graag vaker aan het dragen hebben :D)
pi_86614911
ik heb ook al bijna al mijn doeken verkocht..

alleen mn chunei bloom moet er nog uit

want dan ga ik voor een boba of manduca

dus iemand interesse in de chunei bloom?

50 inclusief verzenden. en t is een maat S maar hij is mij veel te groot..en ook nog eens flink verstelbaar, dus met een maatje 42 pas je er makkelijk ook in

pi_86615342
onee voor jullie is t 45 euro incl. verzenden.. voor dragen en voeden 50 :+
pi_86618728
Orea, ik heb de Manduca van een vriendin uitgeprobeerd en vond die erg fijn. Manlief was ook verrast over het draagcomfort. Nu hebben we dus de Beco butterfly gekocht (puur omdat ik die mooier vind) en het bevalt heel erg goed.
  zondag 19 september 2010 @ 22:51:54 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86619898
:o ik snap niet dat je die weg gaat doen, kleurdoos... O+
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')