quote:
Op zondag 19 september 2010 17:59 schreef Orea het volgende:Oh Mrien, jij hebt een Manduca! Na lang wikken en wegen heb ik toch een Manduca gekocht, puur met het idee dat manlief dan ook kan dragen (hij is nogal breed/stevig en mijn doeken zijn echt te kort voor hem.. Mei Tai kan hij wel om, maar iets makkelijkers was wel fijn...)
Nu mooie aanbieding gevonden

dus gekocht (so far voor mijn koopstop! Máár, ik heb wel mijn ringsling en Katja verkocht, dus het 'mocht'

)
Draagt ie fijn? Lees overal dat het een super fijne carrier is! Ben benieuwd!!
Hij draagt erg fijn, al vind ik hem op de rug fijner dragen dan op de buik, maar dat komt meer omdat ik dan iemand moet vragen het gespje op m'n rug vast te maken (kan ik dan zelf niet bij), anders zakken de banden wat af vind ik.
Ik vind hem ideaal, voor even snel in de stad bijvoorbeeld, op de fiets naar de stad, daar in de manduca en klaar.
Alhoewel dat nu dus wat zwaarder begint te worden met 26 weken zwangerschap.
Ik ben benieuwd hoe je man hem zal bevallen! het kan zijn dat Leia er in het begin nog een beetje klein voor is, moet je even kijken hoe ze er in zit
Mijne gaat overigens binnenkort op reis, dus als er nog mensen zijn die mee willen doen..aanmelden in het reistopic