abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 mei 2010 @ 21:25:52 #1
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80984686
Da sind wir wieder .
pi_80984711
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Groofsken het volgende:


Enne, Webkim, mooi foto's van je mannetjes .

Ik vind het ook nog wel een beetje een eng idee hoor, zonder dwarse band, alleen maar in dat kruis. Ik zie wel.
Vond ik ook, vooral al ze in dat kruis zit en je de banden gaat aanspannen. Maar in het begin gewoon hoog dichttrekken om te wennen, dat scheelde hier een hoop
Lotte!
Noah!
pi_80985085
Mag ik ook in de OP met m'n doeken?

Ik heb de Tarzan, de Pocket Rocket, de Petit Bonbons Vibration Bullet en de Diamond Silk Vibe. Die laatste is een shortie.
pi_80985213
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik ook in de OP met m'n doeken?

Ik heb de Tarzan, de Pocket Rocket, de Petit Bonbons Vibration Bullet en de Diamond Silk Vibe. Die laatste is een shortie.
Zit je aan de drank?
Lotte!
Noah!
pi_80985301
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zit je aan de drank?
Zoiets, ben aan het kolven...
pi_80985469
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik ook in de OP met m'n doeken?

Ik heb de Tarzan, de Pocket Rocket, de Petit Bonbons Vibration Bullet en de Diamond Silk Vibe. Die laatste is een shortie.
Jij bent verdacht op de hoogte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80985539
Jij blijkbaar ook dan Claudia Maar goeie stash hoor Sserpente
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 3 mei 2010 @ 21:50:10 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80985732
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Hmm ik dacht altijd dat dat de FCC was...
Maar anyway, ik heb deze knoop een paar keer gedaan maar het zit nooit echt comfortabel bij mij. Gaat pijn doen aan mijn schouders En die horizontale band op de rug kruipt altijd omhoog en zit dan ook niet lekker meer.

Maar wat bedoel je precies met naspannen? Knoop loshalen als kind erin zit en dan naspannen? Want dat doe ik dus nooit, dus zou het probleem kunnen zijn...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80985992
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij bent verdacht op de hoogte.
ik kende alleen de eerste twee van naam
En nu?

Hier weer een veel in de doek kindje. Maar Florian is nogal onrustig en vaak alleen stil te krijgen met de combinatie doek + speen.
En dan kan ik hem dus niet op mijn rug knopen, want dan kan ik er met de speen niet bij
  maandag 3 mei 2010 @ 22:30:45 #10
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80988075
mooie foto's in het vorige topic!

ssserpente, heppu ook stash foto's?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80989067
Ssserpente, je kan ook kolven kopen met massagestand hoor
pi_80990646
Tex is je kersenbloesem eigenlijk al aangekomen? Ik ben benieuwd! Ik denk dat hij goed bij jullie staat/past.
Maar ik wil foto's zien!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:36:42 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80997368
Nee kersenbloesem is er nog niet.... Didy maakt er een beetje een potje van, ze hebben het blijkbaar eeeerg druk met de nieuwe zijde doeken, en ik heb het ze ook niet makkelijker gemaakt met verschillende betellingen die samen verzonden konden worden.

Vrijdag gaan we voor lang weekend naar Berlijn en ik hoop eigenlijk dat ie er uiterlijk donderdag dus is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:48:23 #14
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80997645
Kijk nou, mijn lieve snoetje R.

[ Bericht 55% gewijzigd door Groofsken op 04-05-2010 21:26:48 ]
pi_80997975
Groosken wat een prachtige foto Je post juist te weinig (ok ik post teveel).
Serpente Waus
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:14:18 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80998348
Wat een lieve foto Groofsken

Ik krijg net mail van Didy dat mijn doeken vandaag opgestuurd worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:18:15 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80998447
En ik wil ook zo graag mijn nieuwe zomerdoek proberen, een simply natural calin bleu. Nog even wachten...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:00:14 #18
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_80999679
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef oeke het volgende:
Tex is je kersenbloesem eigenlijk al aangekomen? Ik ben benieuwd! Ik denk dat hij goed bij jullie staat/past.
Maar ik wil foto's zien!
Volgens de Track&trace vanmorgen is er een busje van DPD naar me onderweg om Kirschblüte te brengen!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_81007737
Groof, heb je al geoefend met R.? Beviel het?

Leuk Tex, weekendje Berlijn! Veel plezier! Doe je zwaaien als je langskomt?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:01:09 #20
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81008881
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Groof, heb je al geoefend met R.? Beviel het?

Leuk Tex, weekendje Berlijn! Veel plezier! Doe je zwaaien als je langskomt?
Zal ik doen, waar woon je ergens dan?

Komende dagen nog even mijn hoofd breken over welke doeken er mee mogen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81009727
och R, wat lief..
pi_81011398
Ik ben mijn doeken aan het wassen
Lekker fris en schoon!

Alleen ben ik nogal stom geweest.. Elsa zou al vaak gebruikt en gewassen zijn, dus ik denk, hele machine voor Jade maar nu is het witte van Jade meer ecru achtig lijkt het, maar hij is nog nat.. misschien valt het droog wel mee.. In de categorie ben je dan stom of stom (Elsa was dus nog (redelijk) nieuw blijkt nu, op zich leuk voor een 2e hands... maar toch)

Maargoed, maar even afwachten als ie droog is en anders heb ik een unieke Jade
Rest gaat gewoon weer per stuk!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:52:41 #23
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81020907
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:49:09 #24
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_81024755


in onze achtertuin..


stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_81024825
Noli, mooi plaatje zo samen!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81025520
Mooie foto zo bij die boom Noli!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:13:13 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81026279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Licht roze ook goed?
Daar is er èèn van bij slingomama.
Een lichtroze lelie.

Ik had vandaag trouwens last dat de doek in m'n nek omhoog kroop.
Heb ik steeds vaker, ik vind het sowiezo niet zo fijn om 'm heel ver over m'n arm te spreiden, maar toch.
Dit zat ook niet echt lekker meer na 10 minuten, iemand een tipje?
pi_81028532
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef Orea het volgende:
Ik ben mijn doeken aan het wassen
Lekker fris en schoon!

Alleen ben ik nogal stom geweest.. Elsa zou al vaak gebruikt en gewassen zijn, dus ik denk, hele machine voor Jade maar nu is het witte van Jade meer ecru achtig lijkt het, maar hij is nog nat.. misschien valt het droog wel mee.. In de categorie ben je dan stom of stom (Elsa was dus nog (redelijk) nieuw blijkt nu, op zich leuk voor een 2e hands... maar toch)

Maargoed, maar even afwachten als ie droog is en anders heb ik een unieke Jade
Rest gaat gewoon weer per stuk!
Wat balen van je Jade! Wie weet komt het nog goed...
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?
En weet je ook wat voor soort schouder je zou willen?
Dan kan ik wel ff meedenken.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken

Noli, wat een mooie foto's, zo bij die échte bloesems!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik had vandaag trouwens last dat de doek in m'n nek omhoog kroop.
Heb ik steeds vaker, ik vind het sowiezo niet zo fijn om 'm heel ver over m'n arm te spreiden, maar toch.
Dit zat ook niet echt lekker meer na 10 minuten, iemand een tipje?
En SC, heb je een foto, dat kijkt wat makkelijker mee. De clou is dat je iig de stof tijdens het knopen en aanspannen volledig óp je schouders hebt (smal dus) en pas gaat uitspreiden (over je schouders en evt. ook nog over je kind) als je klaar bent met je knoop. Als het kruis op je rug (te) hoog zit, kan de doek gaan vervelen in je oksels en/of je nek, maar dat hoeft niet per se de oorzaak te zijn. Dus vandaar, pic?

En over pics gesproken, vandaag, nog nét geen 2 maanden oud.
voor veel van jullie geen nieuw materiaal, maar vooruit





[ Bericht 16% gewijzigd door Webkim op 04-05-2010 22:00:38 ]
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:58:40 #29
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81028783
Webkim, is m'n calin bleu er al?
pi_81028930
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef Groofsken het volgende:
Webkim, is m'n calin bleu er al?
Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81028969
Wat een heerlijkheid Kim! Vooral Manon staat jullie echt prachtig vind ik!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:02:33 #32
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81028983
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.
pi_81029411
Ohja, leuke anekdote nog.

Ik ben aan het afvallen en onze weegschaal was stuk, gaf steeds een uitloop van 4 kg naar de ene of de andere kant, dus ik had een nieuwe besteld bij Wehkamp. Kwam vandaag. Leugenachtig rotding! Gaf nog veel meer aan dan die andere. Als dat zo doorgaat kan ik al mijn maat 5 doeken wegdoen, dacht ik.

Maar.
*kuch*
Het viel wel mee met De Leugenachtige Weegschaal.

Ik ging er net na het douchen nog eens op en hij gaf ineens veel minder aan. HOE kan dat nou, dacht ik, met bijna letterlijk een vraagteken boven mijn hoofd. Nog eens erop. En eraf. En nog eens. En nog eens.

En plots ging er een lampje bij me branden.


Ik had vanmiddag /\/\orris op mijn rug.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81029483
Webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:23:30 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_81030124
*proest* Whoehahahahahaha..

Maar blijkbaar was je eerste weegschaal dus ook gewoon nog goed?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:43:06 #36
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81031051
Webkim

Had je toevallig ook nog een antwoord op mijn vraag over het naspannen van de doppelte X trage begin van het topic?

Mooie foto's Noli. Mijn doeken zijn inmiddels vanavond meegegaan met DPD, mijn ervaring leert dat ze hier dan donderdag zouden zijn, maar morgen werken ze niet dus komen ze vast pas vrijdag. En dan zijn we al weg Dus heb ik ze pas maandagavond of volgende week dinsdag... Aangenomen dat het bij de buren wordt afgeleverd en niet terug gaat naar Duitsland
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81031289
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef texelonia het volgende:
Webkim

Had je toevallig ook nog een antwoord op mijn vraag over het naspannen van de doppelte X trage begin van het topic?

Mooie foto's Noli. Mijn doeken zijn inmiddels vanavond meegegaan met DPD, mijn ervaring leert dat ze hier dan donderdag zouden zijn, maar morgen werken ze niet dus komen ze vast pas vrijdag. En dan zijn we al weg Dus heb ik ze pas maandagavond of volgende week dinsdag... Aangenomen dat het bij de buren wordt afgeleverd en niet terug gaat naar Duitsland
Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.

Mijn didy is toen trouwens wel bij de buren afgeleverd.
Lotte!
Noah!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:51:16 #38
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81031481
Niet iedereen heeft vrij toch?
Het sorteren etc gaat gewoon door, ze wisselen af met groepen die om de 5 jaar vrij hebben.
Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen dat kan ook nog.

Maar er is nog hoop voor je doek!

@ webkim, ik heb op dit moment geen foto ervan, best stom want die had ik even kunnen maken.
Het ging trouwens om een heupzit, ik vind ook dat de band die dan schuin over m'n rug loopt te hoog zit.
En dat schiet dat heel langzaam omhoog in m'n nek.
Raar want dit heb ik eerder nog nooit gehad ook geen idee wat er fout ging, maar ik kreeg het niet meer goed.
pi_81031489
Wat Linda zegt Tex, beide staarten naspannen in 3 delen.
En ooit, ooit, oooooit ga ik wel weer filmpjes maken.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:

@ webkim, ik heb op dit moment geen foto ervan, best stom want die had ik even kunnen maken.
Het ging trouwens om een heupzit, ik vind ook dat de band die dan schuin over m'n rug loopt te hoog zit.
En dat schiet dat heel langzaam omhoog in m'n nek.
Raar want dit heb ik eerder nog nooit gehad ook geen idee wat er fout ging, maar ik kreeg het niet meer goed.
Oh, ik dacht dat we het over een fwcc hadden.
Heupdragen met een lange doek? Als die in je nek gaat zitten heb je de stof waarschijnlijk niet ver genoeg over je schouder naar beneden getrokken voor het plaatsen van je kindje en het naspannen. Je moet het best ver naar beneden halen, voor je gevoel overdreven ver, vind ik zelf altijd.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:02:33 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81032113
Noli wat kleuren jullie mooi bij de bloesem zeg!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Webkim het volgende:
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?
En weet je ook wat voor soort schouder je zou willen?
Dan kan ik wel ff meedenken.
Webkim wat een mooie foto's met je kleine hummel En dat verhaal van die weegschaal

Op de bovenstaande vragen heb ik eigenlijk geen antwoord Ik gebruikte tot nu toe een tricot slen en toen Eva. Maar als Eva weer weg is, ben ik doekloos. Nu heb ik laatst de ringsling van Miss sly omgehad en dat beviel erg goed. Ik ben zeg maar geen draagster voor hele lange enden. Meestal is het even naar de opvang, of naar de kinderboerderij etc. Dan vind ik het knopen met een doek zo'n gedoe buiten (of ben ik gewoon verwend met mijn tricot slen die je liet zitten en kind erin en eruit kon halen?) Daarom leek een ringsling me dus wel wat. Maar ja wat voor 1... Esmee heeft het snel warm in ieder geval dus niet een hele warme, maar verder geen idee...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:03:11 #41
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81032152
Nou de doek hoort 2.60 te zijn, maar voor m'n gevoel lijkt 'ie langer.

Maar ik denk dat je gelijk hebt over het spreiden op m'n arm, ik doe dat altijd maar een klein stukje.
Omdat ik dan niet het gevoel heb van een levenloze arm, maar ik zal het toch eens proberen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:04:29 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032219
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.

Mijn didy is toen trouwens wel bij de buren afgeleverd.
Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil





Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:05:55 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032297
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet iedereen heeft vrij toch?
Het sorteren etc gaat gewoon door, ze wisselen af met groepen die om de 5 jaar vrij hebben.
Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen dat kan ook nog.

Maar er is nog hoop voor je doek!
Ik begreep van iemand dat DPD morgen niet werkt... Nou ja als ie donderdag wel komt ben ik heeel blij maar ik reken maar nergens op...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81032329
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Wat leuk! Ga je er heen?
En ja, woon in Berlijn, in het zuid-oosten Hier
Lotte!
Noah!
pi_81032331
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou de doek hoort 2.60 te zijn, maar voor m'n gevoel lijkt 'ie langer.

Maar ik denk dat je gelijk hebt over het spreiden op m'n arm, ik doe dat altijd maar een klein stukje.
Omdat ik dan niet het gevoel heb van een levenloze arm, maar ik zal het toch eens proberen.
Over die levenloze arm: je kan de stof op je schouder, als je je helemaal klaar bent met knopen nog eens terugslaan, dubbel dus. Dan heb je wat bewegingsvrijhheid terug.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:10:52 #46
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032599
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wat leuk! Ga je er heen?
En ja, woon in Berlijn, in het zuid-oosten
En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?

En ja ik ga er wel heen, mijn zus rolde al met haar ogen, maar dat kan me niks schelen Ze hoeven ook niet mee, als ik er maar heen ga
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:12:40 #47
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81032709
Ik vind het zo jammer dat Didymos niet echt mijn smaak is want de doeken zijn wel echt fijn.
Heb wel een paar 'leuke' gezien maar dat zijn oude LE's.

Geef mij maar een Girasol winkel.
pi_81032893
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?

En ja ik ga er wel heen, mijn zus rolde al met haar ogen, maar dat kan me niks schelen Ze hoeven ook niet mee, als ik er maar heen ga
Wist ik veel dat dat bestaat! Mag ik mee? Kan ik eindelijk eens wasbare luiertjes bekijken in het eggie
Lotte!
Noah!
pi_81033127
Webkim, wat een ontroerende foto's toch weer!

Noli, leuke foto's!

Vandaag was ik bij een piepklein baby'tje en ik heb zo'n zin om weer een heel kleintje te dragen. Helaas wil mijn achternichtje niets met draagdoeken van doen hebben. De wagen is veel leuker. Ze gaat wel een Lodger lenen want het is zo handig met haar andere kindje.
Jammer dat ze zoiets moois niet eens wil proberen. Ach ja.

Gister in de tram een papa en mama met allebei een dochter in de ergocarrier op de rug. En ineens hoopte ik zo dat lief en ik straks ook allebei rondlopen met een kindje in de doek.

Actiefoto's van Jade:

Ko genoot er ook van.


En dees vind ik zo lief:
[en weer weg]

[ Bericht 4% gewijzigd door oeke op 05-05-2010 22:57:36 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81033189
Oeh Tex, mag ik ook mee? Wat een toffe winkel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:25:52 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81033481
Van mij mag iedereen mee hoor! Draagdoek-meet in Berlijn

Oeke wat een leuke foto's En wat een leuk vooruitzicht/droom om allebei met een kindje rond te lopen ooit Ik vind het soms wel jammer dat Micha het niks vindt. Tenminste, niet om zelf te dragen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81033554
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef oeke het volgende:
Oeh Tex, mag ik ook mee? Wat een toffe winkel!
Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Ko
Lotte!
Noah!
pi_81040340
Mooie foto's, oeke! Ik houd niet zo van blauw maar die blauwe doek heeft een heel mooie diepe kleur zonder te donker te zijn en hij staat jullie geweldig.

Ik ga in juli een week naar Berlijn, dan ga ik de winkel ook proberen op te zoeken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81041077
Ohh Tex wat een super leuke winkel! Ik ben jaloers!

Oeke die doek staat jullie mooi, die tweede foto is echt zo schattig Kobus lijkt daar heel erg op jou!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken

Mooi hoor! Heb je ook een foto waarop je de roze kant naar buiten draagt?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:31:12 #55
108648 cattie
lieve moeder
pi_81042279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Je zou er toch spontaan voor naar Berlijn op vakantie gaan...
Ik wil ook wel een keertje naar Ludwigsburg, naar de Didymoswinkel. Daarn schijnen soms doeken te koop te zijn die niet op internet komen (zoals een nino met linnen).
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:28 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81054248
De Doppelte X trage ging vandaag een stuk beter!
Ik had de Nati Butterflies mee naar het bevrijdingsfestival, vond ik wel toepasselijk, vlindertjes, vrijheid

Ludwigsburg zou ik ook weleens heen willen. Dat is vlakbij Stutgart en daar wonen een oom en tante van me, dus wie valt daar ooit iets te regelen/combineren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:27:19 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81056134
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef Groofsken het volgende:
En ik wil ook zo graag mijn nieuwe zomerdoek proberen, een simply natural calin bleu. Nog even wachten...
Ik twijfelde, en twijfelde, en twijfelde. Maar uiteindelijk toch maar niet besteld/.
pi_81059940
Wat een leuke foto's Oeke! Het ziet er altijd zo super gezellig uit bij jullie. En ik ben gewoon een beetje verliefd op Ko ook
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81060253
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:15 schreef texelonia het volgende:
De Doppelte X trage ging vandaag een stuk beter!
Ik had de Nati Butterflies mee naar het bevrijdingsfestival, vond ik wel toepasselijk, vlindertjes, vrijheid
Bij mij lukte het helemaal niet, kreeg direct last van mijn nek en het voelde heel zwaar Nou ja, vaker oefenen dus. Uiteindelijk gewoon in FWCC gedragen

We kwamen vandaag op het 5 mei festival echt mega veel dragende papa's en mama's tegen. Papa's met framedragers en mama's met rekbare doeken en (niet)ergonomische dragers, geen geweven doeken gezien verder. En heel veel mensen die "oh" en "aah" riepen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:34:16 #60
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81060781
Oh's en ah's hoor je inderdaad veel naast veel kritiek ook hoor, veel mensen vinden het maar raar dat Elyas al zijn dagslaapjes in de doek doet, maar we vinden het beiden heerlijk, ik kan altijd gaan en staan waar ik wil, ideaal! Ik hoef nooit rekening te houden met zijn slaaptijden en dat is erg prettig als je ook kinderen van school moet halen en veel in de tuin werkt.

Maar dus ook veel oh's en ah's, maar dat heb ik zelf nog als ik naar beneden kijk en dit zie:



pi_81060935
Oh Tan ook al zo'n lekker duimertje! En een mooie doek zo te zien!

En die blauwe van Oeke....moooooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81061763
"Aaaaah Elyas"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:49:50 #63
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81067169
Ohh Tan wat een mooie waardevolle foto zeg
pi_81075704
Duimen in de doek Wat een plaatje Tan!

In navolging van Noli even getest of dubbeldragen zou lukken, handig als Thomas moe zou worden op het Bevrijdingsfestival.





Maar later kwam ik in de stad een forumvriendin tegen met een moeie driejarige en heeft zij dubbelgedragen. Met haar baby op de buik en haar driejarige in mijn Ocah. Halve stad door, naar het station, 20 minuten met de trein. Petje af! Echt! En wat waren we een attractie, zo bij elkaar in de drukte.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81075766
Ziet er bij jou ook goed uit Webkim
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:38:50 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81076626
Wouw, wat gaaf!! Dat gaat bij mij nooit meer lukken, haha, Elyas wordt echt de laatste en Junah is al zes. Maar het ziet er echt heel gaaf uit!
pi_81076844
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 06:44 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie foto's, oeke! Ik houd niet zo van blauw maar die blauwe doek heeft een heel mooie diepe kleur zonder te donker te zijn en hij staat jullie geweldig.
Hij heeft 3 verschillende draden in zich, ultramarijn, groen en donkerblauw paars. Dat geeft hem zo'n mooie intense kleur. Mijn eerste doek en ik dacht dat ik een indio smaragd had gekocht.

Als ik me had beseft dat het een ultramarijn was had ik hem misschien niet gekocht:

Maar ik was er uiteindelijk zo blij mee!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:27 schreef Linda2205 het volgende:
Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Ko


Mooi Tan, dat duimpje.

Leuk al die dubbeldragende moeders hier! Lijkt me heel leuk om ook te doen. Bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 06-05-2010 18:00:14 (even beter gekeken.) ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:17:16 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81077585
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ohja, leuke anekdote nog.

Ik ben aan het afvallen en onze weegschaal was stuk, gaf steeds een uitloop van 4 kg naar de ene of de andere kant, dus ik had een nieuwe besteld bij Wehkamp. Kwam vandaag. Leugenachtig rotding! Gaf nog veel meer aan dan die andere. Als dat zo doorgaat kan ik al mijn maat 5 doeken wegdoen, dacht ik.

Maar.
*kuch*
Het viel wel mee met De Leugenachtige Weegschaal.

Ik ging er net na het douchen nog eens op en hij gaf ineens veel minder aan. HOE kan dat nou, dacht ik, met bijna letterlijk een vraagteken boven mijn hoofd. Nog eens erop. En eraf. En nog eens. En nog eens.

En plots ging er een lampje bij me branden.


Ik had vanmiddag /\/\orris op mijn rug.


Dat bekkie van Ko!

Dat duimpje van Elyas!
Harry begint steeds meer zijn handen te ontdekken en te sabbelen op knuistjes. Hopelijk gaat hij ook duimen dan heb ik tenminste mijn pink weer terug

Rugdragen bevalt prima hier! Harry vindt het heerlijk. Hij jammert altijd even als hij in de doek 'moet' maar zodra je begint aan de spannen, wordt hij rustig. Ben wel een bezienswaardigheid als ik mijn 11 weken oude baby die jammert op mijn rug slinger
pi_81079550
Ik moet zo lachen als ik die kleintjes op de rug zie..
Ik draag mijn 2jarige dame nogsteeds het meest op mijn buik..

Ookal kan ik wel rugdragen en is de rucksack ook bij de dame erg favoriet.
Ik doe het eigenlijk alleen als we naar de dierentuin gaan
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:55:14 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81080917
webkim, wat een geweldig verhaal! zo zie je maar dat je die kleintjes echt niet voelt op je rug!
en mooie foto's!

tex, neem je ook je portemonnee mee naar die winkel? is mss niet heel verstandig wel heel cool, hoor!

stiemie, ikdenk dat je gewoon voor de kleur moet gaan. je hebt ringslings van bijna alle grote merken. (didymos, storchenwiege, girasol, babylonia (bb sling dan), neobulle, natibaby, zoiets) en dan met zo'n schouder als die ene van miss_sly heeft, dat zag er wel heel makkelijk uit. als het niet bevalt, ben je hem gauw genoeg kwijt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81081556
Webkim
Ik ben een paar dagen na de bevaling inderdaad ook met kind en al op de weegschaal gaan staan. En maar schrikken
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:46:53 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81151365
Jaaaaaah ik ben eruit! Ik ga voor deze ringsling

  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:53:16 #73
108648 cattie
lieve moeder
pi_81151759
Tan, wat een schitterende foto!

Stoer hoor Webkim, twee kinderen!

Ik heb weer eens een nieuwe draagdoek binnen, de Tagetes. Ze is zooo mooi! Geel aan de ene kant en roze linnen aan de andere kant, waardoor het een changant effect krijgt.
pi_81156228
Mooie sling, Stiemie. Denk dat hij je wel goed zal staan. Hij past in je kleurenpalet volgens mij!

Die is ook mooi, Cattie, staat jullie goed hoor! En wat is Fee alweer groot!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:15 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81159401
Fee wat ben je al groot Mooi ook zeg zo'n doek met 2 verschillende kanten.

Oeke ik viel ook meteen voor die mooie kleuren En vond het ook leuk dat het niet een echte meisjesdoek is. Blauw staat Esmeetje zo mooi. Ik heb 'm bij webkim gekocht en kreeg net een mailtje dat ze 'm morgen al gaan verzenden
pi_81169342
Tan wat een mooie foto!

Mooi ringsling Stiemie, mooie kleur!

Ook een mooie doek trouwens van Cattie!

Ik heb ook eindelijk een foto van Finn in de ringsling, hij weigert alleen met zijn armen erin te gaan.
pi_81176505
Vrolijke ringsling, FTA. En Finn kijkt zo heerlijk verbaasd/geintrigeerd naar je camera.

Mag je een kindje met koorts in de doek doen? En hoe warm moet je hem dan kleden?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81177360
Hij zit daar hip

Met koorts mag wel Niet teveel aandoen. Laagje minder dan normaal.
  zondag 9 mei 2010 @ 08:51:08 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81204307
Ik zie weer een paar mooie aanwinsten voorbij komen (en mooie kinders!)

Hier een topvakantie gehad dankzij de draagdoek! Elke dag gaan uiteten en op pad geweest. Harry in den draagdoek en hoppa...
Ik heb alleen minder ruggedragen dan ik had gewild, maar het weer zat niet mee. Veel wind enzo. Dus heb ik hem voorop geknoopt zodat hij nog in mijn vest kon en ik mutsjes ed goed in de gaten kon houden. Maar het weer wordt beter dus hij kan vaker mijn rug op!

Btw is er hier iemand die een korte Ulli (410 of 460) heeft en hem zou willen ruilen tegen een langere?
En waar kan ik een toffe draagtrui vinden? Ik geloof dat ik zo eentje bedoel die Pvoesss ook heeft....
pi_81227555
Ik heb hier nog geen Nati voorbij zien komen. Heeft iemand ervaring met deze doek?



Dit is een Nati Japan met zijde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81227716
Het is wel een mooie Claudia, maar ik ken hem verder niet.

hier ook even vragen:
Mijn schoonmoeder gaat een MT voor me maken (aan de hand van het model van YPPY)
Kun je de banden van linnen maken (dubbelgeslagen)?
En dan het lijfje van gordijnstof?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81227724
Tex heeft nati ervaring
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 21:21:01 #83
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_81228008
Ik wou even melden dat er morgen Draagkring is in Den Haag Spoorwijk, en vooral ook dat er geen Draagkring meer zal zijn op woensdag in de Vruchtenbuurt. Het gebruik van de locatie daar is gebonden aan buurtbewoners, en onze buurtbewoonster verhuist naar buiten Den Haag. Dus voorlopig alleen nog Haagse Draagkring in Spoorwijk.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 10 mei 2010 @ 10:06:48 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81243474
claudia, ik krijg binnenkort ervaring met natibaby doeken vlinders met linnen. mag je tzt wel eens proberen als je wil
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:45:07 #85
62233 Jelief
ikke lief!
pi_81248633
Karin, lijkt mij sterk genoeg hoor.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_81254014
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Jelief het volgende:
Karin, lijkt mij sterk genoeg hoor.
thanks voor je antwoord op mijn vraag,
ga ik mijn schoonmoeder aan het werk zetten als ze terug is van vakantie.
ik heb net de MT van YPPY weggebracht, ik mis hem nu al.
Parkeerde bij de auto Lars in de buggy, zegt Meike: "mama, Lars wil in de draagdoek hoor"

Gelukkig is Mr X er ook nog....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81257469
Dank Karin! Ik hoop dat ie ons ook zo goed bevalt!

Ik stuur hem volgende week door naar Wickie. Wil je alvast je adres PM-en?
  maandag 10 mei 2010 @ 21:49:49 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81272180
Fijn he Karin!
Ik neem hem zo vaak mee! Ideaal om met 2 kindjes boodschappen te doen. 1 in de kar en de ander op mijn rug. Handen vrij en gaan!
***
pi_81284840
Ik heb een pakje van BabyBij Heel klein!! *open maken gaat*

w0000t!

Jeeej hij is echt dun!
Is het normaal dat er wat lussen in een Calin Blue doek zitten?

[ Bericht 9% gewijzigd door Twinkly op 11-05-2010 09:11:17 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81285581
Maak er even een foto van en mail die Twinkly, dan weet ik wat je precies bedoelt. Zou jammer zijn als je niet happy bent. Gaan wel wel uitkomen samen en met Calin Bleu.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:50:25 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81285685
Oooooh, ja komen de pakjes eraan ja?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:54:22 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81285762
Oh is het babybij-pakjesdag?

* Stiemie sleept stoel naar de brievenbus en gaat zitten wachten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:23:06 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81286524
Ja? Krijg ik vandaag ook een pakje?
Jippie!

Ow en de rugdraagfoto's van vakantie waren mislukt
Maar ik ga wel even op zoek naar buikdraagfoto's
Op de boot op de Mosel

Samen uiteten

Harry goed ingepakt tegen wind en weer

Samen aan de wandel ( het is zonnig maar het waait ijzig koud)


[ Bericht 51% gewijzigd door Asyniur op 11-05-2010 10:45:16 ]
pi_81286599
Toch vind ik wel heel veel verschil in een mei tai en een mei tai zitten.
Ik heb een Mei Tai gehad van Mister Mirko (zonder gevulde banden) en vond dat echt niet lekker dragen. De Mei Tai die ik nu heb (ocah) met gevulde banden bevalt me echt veel beter. Kan er langer mee dragen, geen drukpunten op de schouders.
Wat mij betreft is gevulde banden wel een aanrader bij het mei tai maken
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:42:29 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81287008
Dat heb ik ook Mrien. De Reis Tai van Yppy vond ik helemaal niet comfortabel zitten. Vind doeken veel comfortabeler, die je meer over je schouders kunt uitspreiden enzow. Maar heb een andere reizende Mei Tai gehad van ByMama met gevulde banden en daar heb ik zonder problemen een hele dag mee kunnen dragen. Had voor de zekerheid nog een gewone doek meegenomen, maar die heb ik toen bijna niet gebruikt.

Maar heel veel mensen zijn (gelukkig) heel blij met de Mei Tai van Yppy en voinden hem wel heel fijn dragen, dus het is gewoon heel persoonlijk. Zoals alles met dragen

Hier weer terug van weekend Berlijn. Het was fantastisch! Niet zoveel gedragen als ik had gewild, want mijn moeder en zus waren ook mee en die wilden liever de kinderwagen mee Ookal waren er vaak geen roltrappen of liften en moesten ze dus steeds de kinderwagen tillen...

Die winkel was ook erg leuk (aanrader Linda!). Veel doeken, zelfs een paar LE's van Didymos. Maar ook van Storchenwiege, Hoppediz, etc. En ringlsings, Mei Tai's, Beco's, etc. Leuk om zoveel doeken bij elkaar te zien, en ideaal om eens te kunnen voelen en proberen, te vergelijken, etc. Jammer dat er niet zulke winkels in NL zijn.

Ik heb er geen doeken gekocht, wel kleertjes

En vanochtend ein-de-lijk de doeken opgehaald die het hele weekend braaf bij de buren hebben liggen wachten




Eén doek is voor iemand anders, de Tagetes heb ik al en één daarvan gaat dus weer weg, en eindelijk dus de kersenbloesem en zijde Nino!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81290957
Waar kun je de banden van een MT mee opvullen dan? Want dat lijkt mij ook wel fijner in het dragen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:52:16 #97
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81291830
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:05 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb een pakje van BabyBij Heel klein!! *open maken gaat*

w0000t!

Jeeej hij is echt dun!
Is het normaal dat er wat lussen in een Calin Blue doek zitten?
Hier is ie ook binnen , en geen lussen ofzo. En heerlijk dun .

Heb hem even om een pop heen gepast en hij is ruim genoeg dus hij zit nu lekker in de wasmachine en dan een rondje droger.

Strakjes meteen proberen als m'n manneke weer thuis is.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:54:53 #98
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81291938
Oh nou wil ik ook mijn pakje. Past het door de brievenbus of komt de postbode echt aanbellen?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:56:28 #99
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81292014
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh nou wil ik ook mijn pakje. Past het door de brievenbus of komt de postbode echt aanbellen?
Gewoon met de rest van de post door de brievenbus .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:57:22 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81292053
straks issie er al lang. Ik wacht maar op de aanbelpostbode

Helaas zat ie niet bij de gewone post

[ Bericht 9% gewijzigd door Stiemie op 11-05-2010 13:04:00 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:03:36 #101
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81292321
Ik heb gisteren trouwens een binana geprobeerd , oh echt zoveel fijner dan mijn tricot slen!. Het is dat R al zo groot s, maar anders had ik er acuut eentje aangeschaft.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:03:57 #102
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81292341
Ik heb gewoon toch echt nog een derde kindje nodig .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:02 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81292473
Het is dat ik veel belastinggeld terugkrijg en hem nog zoveel draag in de rekbare doek, dat ik hem misschien toch maar moet kopen .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:27 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81292491
Hier zat ie ook bij de gewone post!


hij stinkt alleen, dus die gaat nu ook richting wasmachine. magtie in de droger?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:24:34 #105
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81295922
Zou ik niet durven, in de droger doen.
Ik durf sowiezo weinig in de droger te doen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:25:16 #106
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81295948
Jaaa de ringsling is er Hij is in het echt wel veel feller van kleur. Hmm ligt er ook aan van welke kant je 'm bekijkt en van welke afstand. Volgens mij een hele moeilijke om goedlijkende foto's van te maken. Elke keer als ik kijk issie weer anders
pi_81296172
Ik krijg een nieuwe doek
Net eventjes de CB geprobeerd, ik moet zo lachen om die doek, wat een rare gewaarwording, zo dun en de structuur lijkt net dat van verband
en ik heb nog steeds niet besloten in wat voor kleur ik hem zal verven, zucht.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:35:49 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81296475
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Twinkly het volgende:
Ik krijg een nieuwe doek
Net eventjes de CB geprobeerd, ik moet zo lachen om die doek, wat een rare gewaarwording, zo dun en de structuur lijkt net dat van verband
en ik heb nog steeds niet besloten in wat voor kleur ik hem zal verven, zucht.
Ja hij voelt heel stug.
Ik heb zojuist besloten dat ik hem ook ga verven maar weet ook nog niet wat.
Oranje, rood, paars of felblauw?
pi_81296544
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja hij voelt heel stug.
Ik heb zojuist besloten dat ik hem ook ga verven maar weet ook nog niet wat.
Oranje, rood, paars of felblauw?
veel te veel keuzes!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:42:06 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81296815
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Twinkly het volgende:

[..]

veel te veel keuzes!

welke opties heb jij in gedachten?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:55:28 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81297439
Harry een beetje statisch???

Pfff nou had ik hem zeker ook moeten kopen
Maar ik heb mijn dunne amazonas al. En die heeft al een kleur.

@ Asy en Twinkly en andere ververs... turkoise
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:57:26 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81297516
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
Harry een beetje statisch???

Pfff nou had ik hem zeker ook moeten kopen Maar ik heb mijn dunne amazonas al. En die heeft al een kleur.

@ Asy en Twinkly en andere ververs... turkoise
Je leest verkeerd, volgens mij vind niemand de kleur mooi . Ik vind het ook een beetje een gekke kleur in het echt, maar of ik hem ga verven weet ik ook nog niet. En die van jou is prachtig Amaranta .
pi_81298471
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]


welke opties heb jij in gedachten?
eerder welke niet
http://www.dharmatrading.(...)shtml?lnav=dyes.html
geen zwart, bruin, grijs, knal rood, donker blauw, licht blauw, geel, groen denk ik ook niet. Zucht
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:08 #114
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81298662
Oh wat goed, die link. Ik vind oxblood red mooi
pi_81298714
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef Groofsken het volgende:
Oh wat goed, die link. Ik vind oxblood red mooi
Ik ook! Maar ik durf niet zo goed iets te bestellen omdat het er op de monitor toch altijd anders uit ziet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:24:18 #116
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81298767
Oh shit zeg, nu wil ook verven
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:35:06 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81299248
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Twinkly het volgende:

[..]

eerder welke niet
http://www.dharmatrading.(...)shtml?lnav=dyes.html
geen zwart, bruin, grijs, knal rood, donker blauw, licht blauw, geel, groen denk ik ook niet. Zucht
hmm, misschien turkoise

en ik wil gewoon bij een zomerse doek een zomers kleurtje

Zo haalde ik hem uit bed amaranta
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:11:19 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81301004
Net een rondje gelopen met de nieuwe ringsling en wat een geweldig ding zeg! Zeker 30 minuten onderweg geweest, maar het bleef lekker dragen!
pi_81305442
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar kun je de banden van een MT mee opvullen dan? Want dat lijkt mij ook wel fijner in het dragen
Uhm...weet ik ff niet
Ga ik ff voor je opzoeken vanavond

Tex, die mei tai van Bymama heb ik pas ook in het echt mogen bewonderen, die vond ik zo even snel redelijk vergelijkbaar qua banden met mijn ocah. Erg soepel en zacht in ieder geval
pi_81306252
Op de website kiind.nl gebruiken ze fleece als vulling, gewoon een fleecedekentje verknippen?
Ik ben wel benieuwd naar een foto van de RS in actie Stiemie!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:27:06 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:27:51 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81306978
oh ik zie dat twinkly dat al had gezegd, voortaan eerder f5 en dus
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:28:22 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81307009
Ik zat zelf aan fiberfill te denken. Dat kun je bij de stoffenwinkel kopen.
pi_81307118
Kan ook.
En mevrouw Kleinsmekker gebruikt doorgestikte molton in de banden. Ook lekker zacht en stevig en heel vormvast als je -em regelmatig wil wassen.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:31:19 #125
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81309547
Mijn vriend heeft vandaag zijn draagdoek-ontmaagding gehad en het is hem 100% meegevallen volgens mij. "Oh en ze ligt zo lekker bij me, gezellig he Esmee?"
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:39:14 #126
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81309893
Gewassen en gedroogd, lekker soepel en zacht. En zo mooi dun . En ik vind de kleur toch juist wel mooi zo, zomers . Webkim, ik ben blij!



[ Bericht 6% gewijzigd door Groofsken op 11-05-2010 20:09:40 ]
pi_81310195
Hij staat jullie goed Groofsken!!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:00:10 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81310675
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Groofsken het volgende:
Gewassen en gedroogd, lekker soep en zacht. En zo mooi dun . En ik vind de kleur toch juist wel mooi zo, zomers . Webkim, ik ben blij!

[ afbeelding ]
Groof
Had jij hem nu in de droger gedaan?

Als ik de doek zou verven, blijft hij dan afgeven?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:07:52 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81310957
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:00 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Groof
Had jij hem nu in de droger gedaan?

Als ik de doek zou verven, blijft hij dan afgeven?
Ik weet niks van verven. En ja, ik heb hem een uurtje in de droger gedaan (wel elk kwartier eruit gehaald en even omgeknoopd om te kijken of hij nog paste ), en toen was ie droog. Hij is volgens mij nauwelijks gekrompen. En lekker soepel en zacht nu .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:19:35 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81311472
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik weet niks van verven. En ja, ik heb hem een uurtje in de droger gedaan (wel elk kwartier eruit gehaald en even omgeknoopd om te kijken of hij nog paste ), en toen was ie droog. Hij is volgens mij nauwelijks gekrompen. En lekker soepel en zacht nu .

Oke, dat ga ik onthouden...

Die verfvraag was meer in het algemeen
Voor de dye-hards onder ons
pi_81312497
Dylonverf wel en die verkleurd ook in de zon, maar Procion niet geloof ik.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81313153
Ik kon het niet laten en heb een buidelsling gekocht

Deze





[ Bericht 32% gewijzigd door Orea op 11-05-2010 21:02:26 ]
pi_81313498
Leuk, een buidelsling! Ik vind 'm erg handig voor zomaar ff in de bouwmarkt of zo. Ja, wij maken ook wel eens een uitje. Voor langere stukken gaat ie toch wat trekken op m'n schouder.
Maar dat kan ook komen omdat ik 'm net een maatje te groot heb gekocht. Heb 'm al flink heet gewassen en in de droger gedaan, maar daarvan kromp ie niet genoeg.

Ik bewaar 'm maar voor als Lente wat groter is.

Welke heb je gekocht, Orea?
pi_81313586
Ik heb hem al aangepast! Maar die met de vlinders! Zat qua maat zoals zij het aangeven precies op 62 cm, dat is daar begin M maar heb hem toch in S gekocht... juist om wat jij zegt

S&T heeft ze nu in de aanbieding! Voor ff snel lijkt ie me ook super handig! Heb inmiddels ook mijn Mr Mirko ringsling en al mijn andere doeken dus voor alles wel iets
pi_81313738
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef Orea het volgende:
Ik kon het niet laten en heb een buidelsling gekocht

Deze

[ afbeelding ]


ik ook, ik ook!
Dankzij Orea
En ik heb deze:

pi_81313739
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef Orea het volgende:
Ik heb hem al aangepast! Maar die met de vlinders! Zat qua maat zoals zij het aangeven precies op 62 cm, dat is daar begin M maar heb hem toch in S gekocht... juist om wat jij zegt

S&T heeft ze nu in de aanbieding! Voor ff snel lijkt ie me ook super handig! Heb inmiddels ook mijn Mr Mirko ringsling en al mijn andere doeken door voor alles wel iets
Leuk! Ik zat idd ook precies óp de M-maat. Had dus achteraf beter een S-je kunnen nemen. Dom. Maar ik merk wel dat ie strakker gaat zitten naarmate ze groter wordt. Dus ooit past ie precies!
pi_81313888
Volgens mij had jij al eens zoiets gepost inderdaad Sserpente vandaar ook dat ik dacht dat ik beter die S kon bestellen

Son
pi_81314057
Ben dr helemaal blij mee haha
pi_81314243
Gefeliciteerd dames, met alle nieuwe doeken!

En Tex, tjemig wat een stapel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:39:36 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81328029
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Dylonverf wel en die verkleurd ook in de zon, maar Procion niet geloof ik.
En dat van Dharma uit jouw link? (of is dat Procion?)
Ik ben echt een n00b wat verven betreft en het is ook een eenmalig iets...
Want ik begrijp dat je ook zout nodig hebt en bij dat Dharma-spul ook nog een ander goedje?
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:40:29 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81328061
Orea!
Wel mooie buidelslings hoor!
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:44:28 #142
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81328153
Wat een moois komt er weer voorbij hier!

Die buidelslings ook! (Sonnetje, die is gewéldig!) Wat is het verschil (qua dragen bedoel ik) met een ringsling? Ik moet nog steeds iets hebben om mijn kleuter baby de trap mee op en af te zeulen
3!
pi_81328246
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En dat van Dharma uit jouw link? (of is dat Procion?)
Ik ben echt een n00b wat verven betreft en het is ook een eenmalig iets...
Want ik begrijp dat je ook zout nodig hebt en bij dat Dharma-spul ook nog een ander goedje?
Volgens mij heb je bij allebei zout (ongejodeerd) en soda nodig, maar ik zal het weer eens opzoeken. Ik heb beide verfsoorten wel eens gebruikt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:27:12 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81328995
Ik wil ook al een tijd lang zo'n buidelsling bestellen voor 'erbij'.
Maar ik twijfel zo erg tussen de maten.. ze zeggen dat je van je 'eigen' maat uit moet gaan zonder kind.
Maar het lijkt mij hoe groter het kind wordt hoe groter dat ding moet zijn?

Ze zijn trouwens echt al een tijd lang in de aanbieding, beter blijft dat nog even.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:52:48 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81331600
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Volgens mij heb je bij allebei zout (ongejodeerd) en soda nodig, maar ik zal het weer eens opzoeken. Ik heb beide verfsoorten wel eens gebruikt.
Ik had al bijna de verleiding niet kunnen weerstaan en turkooise gekocht van Dylon. Maar ik wilde even je antwoord afwachten... (en omdat je zei dat ie afgaf en verkleurd in de zon, heb ik hem ook maar laten staan).

Dus zout en soda? Kun je gewoon gebruiken wat je in huis hebt? (mits ongejodeerd?).
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:07:54 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81336895
Ik heb een doek met dylon geverfd en die geeft niet af, hoor.
Verbleken in het zonlicht weet ik niet, want hij heeft nog niet veel zonlicht gezien...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:12:53 #147
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81337097
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Asyniur het volgende:
Hier zat ie ook bij de gewone post!
[ afbeelding ]

hij stinkt alleen, dus die gaat nu ook richting wasmachine. magtie in de droger?
och guttie, pluisje derbij

Misschien is batik wel wat voor je Veel kleurtjes door elkaar
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_81337478
Dat afgeven heb ik gelezen, maar zelf niet gemerkt. Het verkleuren helaas wel, maar hij heeft dan ook een hele tijd opgevouwen in een open kast gelegen toen ik zwanger was.

Hier staat hoe ik het gedaan heb met Procionverf, er was ook nog een website over maar die link doet het niet meer. Een bericht ervoor staat een link naar een andere website, maar die heb ik zelf nog niet bekeken. Ik heb zelf gewoon in de wasmachine geverfd en normaal ongejodeerd zout en soda gebruikt. Dat is hetzelfde als wat je speciaal voor het verven kunt kopen alleen een stuk goedkoper
De gebruiksaanwijzing voor Dylon staat op de verpakking, daarvan heb ik ook de wasmachineverf gebruikt. Het resultaat staat hier.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81337651
Voor dylon heb je alleen zout nodig. Voor Procion heb je soda ash nodig. En wat ik begreep van verven met procion is dat je ook veel tijd moet hebben.
Hier staat een gebruiksaanwijzing voor procion.
Ik had ergens anders ook nog info zien staan over het verven van doeken maar ik kan het niet meer vinden. Volgens mij was het bij de buren.

Ik ben zelf niet zo'n fan van dylon, ik vind dat de kleuren vaak heel dof blijven.
Maar het geeft bij mijn weten niet af. Wel geeft hij nog een tijd af als je het geverfde item wast. Dus dan in de machine doen met gelijke kleuren of alleen.

De laatste keer dat ik geverfd heb kreeg ik de tip om met dylon in een pan of roestvrijstalen wasbak te verven en niet in de machine. Omdat ik aan het klagen was over de kleur zei mijn vriendin dat het op die ander manier beter was omdat er in een machine zoveel water overheen spoelt dat de kleur dof blijft.
Het resultaat vond ik ook veel mooier dan eerdere resultaten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81337837
Hee Twinkly, tegelijk!

Ik kan jammer genoeg je links niet zien. Ben nog steeds niet aangemeld daar. Ik begreep dat als je gewoon soda gebruikt je wel 2 of 3 keer zoveel soda moet gebruiken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81338297
Oh anders copy-paste ik het wel even!
Ik dacht dat gewone soda om schoon te maken hetzelfde was als soda-ash, Na2CO3 toch? Ik heb het iig gewoon gebruikt.

Wat ik gepost heb toen ik mijn Leo ging verven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 40% gewijzigd door Twinkly op 12-05-2010 13:43:33 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81338518
Ja, ik ben benieuwd!
Over soda vond ik dit: Soda ash is Natrium Carbonaat. Gewone huishoudsoda kan ook, maar dan moet je 2-4 keer zo veel gebruiken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81338561
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef oeke het volgende:
Ja, ik ben benieuwd!
Over soda vond ik dit: Soda ash is Natrium Carbonaat. Gewone huishoudsoda kan ook, maar dan moet je 2-4 keer zo veel gebruiken.
Dat heb ik per ongeluk ook gedaan, zie mijn vorige berichtje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81338601
Trouwens Owlet heeft heel veel ervaring met verven!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81338750
Oh wat bijzonder dat je hem 2 keer hebt geverfd met verschillende verfsoorten.
Is de doek op de bovenste foto ook droog? Zo ja, dan is dit een duidelijke illustratie van wat ik dof en helder van kleur vind.
De paarse doek is mooi, maar ik vind hem een beetje dof. Of ligt dat aan de foto?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81338800
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef Twinkly het volgende:
Trouwens Owlet heeft heel veel ervaring met verven!!
Van Owlet heb ik ook dat linkje van Dharma trading gekregen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81339002
Ik heb de foto's met mijn mobieltje gemaakt, het is niet echt goed gelukt de kleur te vangen.

Dit is de Dylonkleur met de camera die we nu hebben (eerste keer in de doek <3)

Het is niet echt een hele heldere kleur nee, maar het is best lastig te zien of het overeenkomt met de werkelijke kleur.

Oh en de Procionkleur in de zon:
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81339200
De eerste keer in de doek! Klein!

Het is wel een hele mooie kleur zo.
Ik ben zo ontzettend kieskeurig met kleur en materiaal, dat ik er soms niet goed van word. Dylon verf is het bij mij gewoon bijna altijd net niet. De laatste keer was al beter, niet in de machine, en kleuren mixen met verschillende zakjes. Ik ben heel benieuwd naar met procion verven. Maar ik twijfel nog even verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81339248
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:58 schreef oeke het volgende:
De eerste keer in de doek! Klein!

Het is wel een hele mooie kleur zo.
Ik ben zo ontzettend kieskeurig met kleur en materiaal, dat ik er soms niet goed van word. Dylon verf is het bij mij gewoon bijna altijd net niet. De laatste keer was al beter, niet in de machine, en kleuren mixen met verschillende zakjes. Ik ben heel benieuwd naar met procion verven. Maar ik twijfel nog even verder.
Same here. Ze hebben ook gewoon veel te veel kleuren, dat maakt het voor mij nog moeilijker kiezen. Hoe meer keuzes hoe perfecter ik het wil zeg maar
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81339667
Nog wat vergeten:
de reden dat ik voor Rose-brown van Procion koos was dat Cattie haar doek daarmee geverfd had en dat werd heel mooi
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:25:36 #161
108648 cattie
lieve moeder
pi_81340447
Aaaah, een foto van mijn "hempie".

Ik heb met procion en met dylon geverfd (wel 2 verschilkende doeken), beide keren in de wasmachine. Ging prima. Ik had trouwens de normale hoeveelheid soda genomen, terwijl ik huishoudsoda gebruikte. Voordeel van Procion vond ik de verschillende kleuren. Als ik weer zou gaan verven, zou ik het trouwens niet in de wasmachine doen maar in een bak, dan kun je het resultaat beter zien. Hoe mooi hempie ook is geworden, ik had eigenlijk een lichtere kleur in gedacht.

(Ik gebruik mijn indio hennep nog heel veel, het is mijn meest gebruikte doek, al meer dan een jaar lang.)
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:02:03 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81342252
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

och guttie, pluisje derbij

Misschien is batik wel wat voor je Veel kleurtjes door elkaar

Daar hou ik dan weer niet van

Blijft bij jou de kleur goed Tex? Geeft hij bij bijv zweten niet af op kleding of huid?
oeke, wat is jouw ervaring met Dylon?
Ik begrijp in elk geval dat hij in de was wel blijft afgeven.

Ow nu moet ik helemaal op handen gaan zitten om niet gewoon nu meteen een verpakking Dylon te halen om de doek te verven
pi_81342905
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Twinkly het volgende:
Nog wat vergeten:
de reden dat ik voor Rose-brown van Procion koos was dat Cattie haar doek daarmee geverfd had en dat werd heel mooi
Dat is inderdaad een hele mooie kleur! dan heb je waarschijnlijk teveel verf gebruikt dat hij zo donkerbruin werd of niet?
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Asyniur het volgende:
Blijft bij jou de kleur goed Tex? Geeft hij bij bijv zweten niet af op kleding of huid?
oeke, wat is jouw ervaring met Dylon?
Hier gebruik ik Dylon weleens om stoffen te verven die ik weer verwerk in kostuums. Dus het geeft niet af op de huid. Het is ook veilig voor kauwende baby's die op je doek aanvallen.

Het mooiste resultaat krijg je wmb in een teil/bak met warm water (40 graden) zodat je proeflapjes erdoor heen kan halen om te zien hoe licht of donker je hem wil hebben. Dus weinig verf erbij doen, lapje erdoor en bijvullen als het te licht blijkt. De verf droogt nog lichter op.
Ik was erg te spreken over die zakjes van Dylon. En dan kun je verschillende tinten bij elkaar gooien.
Let op: groen is veeeel sterker dan blauw. Dus voor bv zeegroen heb je veel blauw nodig en een piepklein beetje groen.

Verder moet je echt je doek wegen en genoeg verf kopen. Anders blijft hij te licht van kleur.

En na een paar wasbeurten heb je de meeste verf er wel uit hoor. Ik zou hem alleen nooit bij witte of dierbare spullen in de machine doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81342948
En anders gewoon lekker verf halen! En een leuke fotoreportage maken voor ons!
En als het niet naar je zin is, gewoon ontkleuren weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81343114
Heb je al besloten welke kleur je de doek wilt verven Asy?

Ik weet het niet Oeke, ik heb het wel volgens de aanwijzingen gedaan van die website waarvan de link het nu niet meer doet. Maar misschien komt het toch doordat ik er teveel soda bij heb gedaan of een ander wasprogramma heb gebruikt dan Cattie (weet jij nog hoe je het gedaan hebt?) . En mijn doek is 100% katoen, misschien pakt de kleur daar wel beter op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81343286
Gek eigenlijk. Maar op die Dharma website kreeg ik het gevoel dat je met weinig verf veel kon verven. Ik heb er al heel lang niet meer naar gekeken. Maar vandaar dat die 60 gram van jou me zo veel leek.
Volgens mij zou hennep of katoen niet zoveel verschil moeten maken.

Op die foto van Cattie zie ik trouwens nog iets dat ik haat met verven. Het stiksel blijft wit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:12:32 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81345477
Ik ga voor Turquoise
Mijn zusje vond dat ook een goede kleur

Maar goed nu nog bedenken hoe ik het ga doen. Want ze hadden de kleur Turquoise hier bij de drogisterij in het dorp alleen voor de wasmachine. Of kun je die ook in een teiltje/emmer doen?
pi_81349129
Turquoise is mooi

Ik ga mijn Nino Jeansblauw waarschijnlijk groen maken
(lees: overdosis geel er overheen)

En er slaapt iets kleins op mijn rug (ik moest koken, vandaar)



én ik ben net dubbeldragend met één doek naar de supermarkt geweest Vond mezelf heel grappig

[ Bericht 9% gewijzigd door freecell op 12-05-2010 19:01:21 ]
pi_81353305
Wat zit 'ie lekker, freecell.

Ik ben wat aan het rondkijken naar korte doeken n.a.v. de reisdoek van Twinkly die ik op bezoek heb, maar ik kan op de vaste plekken alleen standaardmaten vinden. Is het assortiment korte doeken zo beperkt en waar vind ik ze?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:42:57 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_81353773
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele mooie kleur! dan heb je waarschijnlijk teveel verf gebruikt dat hij zo donkerbruin werd of niet?
[..]

Hij is niet donkerbruin, meer paars/roze. Zie bijvoorbeeld deze foto:


Dat witte stiksel vind ik ook niet mooi, maar gelukkig valt het me niet meer op.
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:09:37 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81355066
Heb je je haren gesteild Free? ( of met lange ei)
pi_81355845
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Maar goed nu nog bedenken hoe ik het ga doen. Want ze hadden de kleur Turquoise hier bij de drogisterij in het dorp alleen voor de wasmachine. Of kun je die ook in een teiltje/emmer doen?
Turkoois, mooi!
Op die procion sites waarschuwen ze allemaal dat je bij die kleur meer verf nodig hebt.
Ik zou die wasmachine verpakking kopen x 2 en dan met een proberen, in een teil oid. Het water op 40 graden, handig die babybad thermometers!
Een proeflapje katoen erdoor halen, is je dat nog te bleek dan nog een verpakking erbij.
je moet er rekening mee houden dat als je hem uitspoelt en daarna in de wasmachine wast, hij een stukje lichter zal worden ook.
Je hoeft dan niet nog meer zout erbij te doen trouwens.
Is de kleur met 1 verpakking goed, dan breng je de andere verpakking terug naar de winkel.

Wat zit Florian daar lekker hoog en droog te slapen, Free.

Wat voor een korte doek wil je, Claudia?

Wow, Cattie, op die foto ziet hij er weer heel anders uit. Ik dacht dat hij meer roze-bruin was, door de naam van de verf. Ik vind het op beide foto's een mooie kleur.
Maar bij de foto die jij post vind ik het precies de kleur die jou goed staat. Erg mooi geworden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:29:38 #173
108648 cattie
lieve moeder
pi_81356098
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit 'ie lekker, freecell.

Ik ben wat aan het rondkijken naar korte doeken n.a.v. de reisdoek van Twinkly die ik op bezoek heb, maar ik kan op de vaste plekken alleen standaardmaten vinden. Is het assortiment korte doeken zo beperkt en waar vind ik ze?
Volgens mij hebben de meeste merken ook wel korte doeken. Wat vind je de vaste plekken? Zijn dat verkooppunten hier in Nederland? Die kunnen denk ik ook wel kortere maten bestellen. of anders bestel je direct bij de fabrikant.
pi_81356231
Ja, die van cattie is zo mooi In die kleur wil ik CP wel verven! Misschien dat ik dat wel ga durven met een verfbadje, dan kan ik zorgen dat het niet bruin wordt. Zou dat gewoon in een plastic teil/wasmand van de Action kunnen?

Claudia als je op de websites van de bekende merken kijkt, zoals Storchenwiege, Didymos en Hoppediz, dan kun je uit verschillende maten kiezen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81356408
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Twinkly het volgende:
Ja, die van cattie is zo mooi In die kleur wil ik CP wel verven! Misschien dat ik dat wel ga durven met een verfbadje, dan kan ik zorgen dat het niet bruin wordt. Zou dat gewoon in een plastic teil/wasmand van de Action kunnen?
Je moet even kijken of die warm kan worden. 40 graden dus. (die plastic bakken van de Hema zijn in elk geval goed)
Ik heb zelf laatst geverfd in de wasbak in de keuken. Roestvrijstalen aanrecht. Dat wordt niet vies verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81357981
Ik zocht "brown rose" van Procion en mijn resultaat lijkt toch wel erg op deze kleur, dus het was toch wel gelukt! Ik had het toen bij Zijdelings besteld en daar staan geen voorbeelden bij.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:40:17 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81359571
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit 'ie lekker, freecell.

Ik ben wat aan het rondkijken naar korte doeken n.a.v. de reisdoek van Twinkly die ik op bezoek heb, maar ik kan op de vaste plekken alleen standaardmaten vinden. Is het assortiment korte doeken zo beperkt en waar vind ik ze?
ik heb een didymos tobi maat 3 in de aanbieding
lichtblauw met donkerblauwe en gele streep erop.
nog steeds
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81371751
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef amaranta het volgende:
Heb je je haren gesteild Free? ( of met lange ei)
neh, ik ben moe, dan krult de achterkant nooit
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:27:31 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81372173
Free, lekker hè? Zo'n hummeltje op je rug en toch nog wat kunnen doen

Dus ik zou in principe gewoon zo'n wasmachine verpakking Dylon kunnen halen en die dan oplossen in een emmer of de roestvrijstalen gootsteen (of misschien wel in bad?)? En dan doek erbij? En dan hoef ik verder niks meer toe te voegen?
De doek weegt geloof ik iets meer dan 350g
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:58:19 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81372582
Ik heb nooit iets in de wasmachine geverfd, omdat ik bang ben dat er verf achterblijft, en dat mijn was daarna verpest wordt.
pi_81373557
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:27 schreef Asyniur het volgende:
Dus ik zou in principe gewoon zo'n wasmachine verpakking Dylon kunnen halen en die dan oplossen in een emmer of de roestvrijstalen gootsteen (of misschien wel in bad?)? En dan doek erbij? En dan hoef ik verder niks meer toe te voegen?
De doek weegt geloof ik iets meer dan 350g
Even op het pak kijken of het genoeg verf is voor je doek.
Ik zou het niet in bad doen, dan verkleurt je bad denk ik. Je kan er het beste rekening mee houden dat de bak waarin je verft verkleurt. Behalve dat rsv aanrecht.
In het pak zit een gebruiksaanwijzing. Maar die is dan voor wasmachines.
Hier is de warmwater gebruiksaanwijzing:
quote:
1 Weeg de droge stof. Was de stof grondig en laat
het weefsel vochtig. 2 Trek rubberen handschoenen aan, los de verf op in
500 ml warm water en roer dit goed door elkaar. 3 Vul een kom of roestvrij stalen
spoelbak met circa 6 liter warm water (40°C). 4 Roer hier 5 eetlepels (250 g)
zout in. Voeg de verf toe en roer het geheel goed door. 5 Dompel het weefsel
onder in het verfbad. 6 Roer het geheel 15 minuten, vervolgens regelmatig roeren
gedurende 45 minuten. 7 Spoel het weefsel uit in koud water. Was het in warm
water. Laat het weefsel drogen (niet in de buurt van warmtebronnen of in zonlicht).


NUTTIGE TIPS
• U hebt 250 g zout nodig (5 eetlepels).
• Geschikte weefsels: katoen, linnen en viscose. Wol, zijde, polyester/katoen en
polyester/viscose mengsels zullen een lichtere tint krijgen.

• Niet geschikt voor:
100% polyester, acryl, nylon en weefsels met een speciale afwerking.• Bij de eerste
wasbeurten apart wassen om overtollige kleurstof te verwijderen.

• NB: de regels voor het mengen van kleuren zijn van toepassing (bijv. blauw met rood geeft
paars).
Spannend! Succes!
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nooit iets in de wasmachine geverfd, omdat ik bang ben dat er verf achterblijft, en dat mijn was daarna verpest wordt.
Als je na de verfbeurt je wasmachine leeg laat draaien op 90 graden is er niets aan de hand.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:22:52 #182
108648 cattie
lieve moeder
pi_81376095
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nooit iets in de wasmachine geverfd, omdat ik bang ben dat er verf achterblijft, en dat mijn was daarna verpest wordt.
Kan prima, hier geen probleem mee gehad. Wel even de rubbers schoon maken met een doek.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:57:14 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81377128
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:49 schreef oeke het volgende:

[..]

Even op het pak kijken of het genoeg verf is voor je doek.
Ik zou het niet in bad doen, dan verkleurt je bad denk ik. Je kan er het beste rekening mee houden dat de bak waarin je verft verkleurt. Behalve dat rsv aanrecht.
In het pak zit een gebruiksaanwijzing. Maar die is dan voor wasmachines.
Hier is de warmwater gebruiksaanwijzing:
[..]

Spannend! Succes!
[..]

Als je na de verfbeurt je wasmachine leeg laat draaien op 90 graden is er niets aan de hand.
Zo'n wasmachinepakje was genoeg voor 500g stof stond erop.
Maar als ik dat spul in mijn aanrechtbak/emmer doe ipv wasmachine, dan heb ik dus nog steeds zout nodig begrijp ik?
<Dylon Turquoise en zout op boodschappenlijstje zet voor morgen>
pi_81377767
Ja, zout heb je nodig om de verf te fixeren.
Ik ben benieuwd! Maak je een reportage?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:46:39 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81380856
JAAAA turquoise! Goede keuze!
pi_81381054
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef cattie het volgende:

[..]

Kan prima, hier geen probleem mee gehad. Wel even de rubbers schoon maken met een doek.
Ja, dit dus. De rubbers niet vergeten! dan komt het goed.

het is best heftige zooi hoor, krijg het niet aan je handen want je schrobt het er niet zomaar af (ik heb laatst kleding zwart geverft)
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:34:51 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81382187
Ja als je in een teil verft kun je beter handschoenen aan doen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:56:13 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81382924
<handschoenen ook op het lijstje zet>

Ik word er helemaal hieperdepieper van

Ik zal proberen of het lukt om er een reportage van te maken
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:07:26 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81392224
ow, en ik heb mezelf getrakteerd op een draagtrui (deze)
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:12:17 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81392421
Die is mooi zeg Asy.
Maar wat moet ik me daarbij voorstellen, gaat Harry dan in de trui? oF in de draagdoek en dan in de trui?
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:15:10 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81392569
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:
Die is mooi zeg Asy.
Maar wat moet ik me daarbij voorstellen, gaat Harry dan in de trui? oF in de draagdoek en dan in de trui?
in de draagdoek en daarover gaat de trui...
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:21:46 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81392919
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

in de draagdoek en daarover gaat de trui...
Maar het is meer eeen vest dus? Ik vind hem echt heel mooi!
Ik snap niet zo goed hoe het stuk boven het kind zeg maar zit anders.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:11:53 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81406897
Ik weet het ook niet zo goed, maar mij lijkt het gewoon superhandig.
Nu moet ik als het wat kouder is, Harry jasje aandoen en ikzelf ook. Maar hij valt altijd in slaap in de doek maar thuis móet hij er dan uit omdat we allebei onze jas uitmoeten en dat vind ik dan zo sneu.
Om dezelfde reden kan ik niet rugdragen nu.

Hoe snel levert slingomama eigenlijk?
pi_81406970
Redelijk snel. Maar niet zo snel als slings and things.

Ik heb die in het zwart maar dan de ritsen aan de zijkant ipv voor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:11:39 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81407585
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:19 schreef Pvoesss het volgende:
Redelijk snel. Maar niet zo snel als slings and things.

Ik heb die in het zwart maar dan de ritsen aan de zijkant ipv voor
Ik zag niet direct verschil behalve dan de prijs. De beschrijving is ook hetzelfde
EIgenlijk wilde ik ook een zwarte of graphit maar behalve deze en de rode is de rest niet in L verkrijgbaar.
Ik weet niet hoe snel slings and things levert
pi_81407648
Slings and things gaat echt direct op de post.
Slingomama hangt een beetje van alles af.
Soms doet ze het een dag later ook al is het geld al binnen..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:20:46 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81410839
Als je het geld bij slingomama direct via ideal overmaakt in de ochtend voor 12 uur gaat het dezelfde dag op de post. Mits het op voorraad is natuurlijk. Stond in het mailtje wat ik toendertijd kreeg. En tot nu toe ook altijd alles binnen 24-uur gehad.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:28:01 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411091
Oh wat ben ik blij zeg met mijn ringsling. Had ik gewoon veel eerder moeten doen. Gisteren met de fam gaan lunchen en daarna naar de kinderboerderij en nog een stukje gelopen. In totaal bleek ik meer dan 2,5 uur met Esmee te hebben gelopen en dat ging gewoon prima. Ze slaapt ook heerlijk in de ringsling.

Gisteren ook nog even Linde in de ringsling gedaan en dat ging gewoon ook nog

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 14-05-2010 11:40:44 ]
pi_81411468
Stiemie, wat tof!
Ik vind het knap! Ik ben geen vrienden met die dingen Een shortie met een schuifknoop gaat nog, maar ringslings zo aanspannen dat ze blijven zitten kan ik niet...

* freecell kijkt naar wasmachine....
* freecell kijkt naar Nino
* freecell kijkt naar knalgele verf

Ik ga bezig zo
pi_81412090
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef freecell het volgende:
Stiemie, wat tof!
Ik vind het knap! Ik ben geen vrienden met die dingen Een shortie met een schuifknoop gaat nog, maar ringslings zo aanspannen dat ze blijven zitten kan ik niet...

* freecell kijkt naar wasmachine....
* freecell kijkt naar Nino
* freecell kijkt naar knalgele verf

Ik ga bezig zo
leukleuk!
Fotoreportage?!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81412287
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:58 schreef Twinkly het volgende:

[..]

leukleuk!
Fotoreportage?!
voor is niet moeilijk, Nino jeansbleu
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:04:50 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81412304
Oh freecell spannend zeg! Het wordt een groene doek?
pi_81412504
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:04 schreef Stiemie het volgende:
Oh freecell spannend zeg! Het wordt een groene doek?
Dat hoop ik
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:17 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81412682
Ik moet nog naar de winkel
Manlief is niet thuis en Harry wil niet slapen in zijn bedje. Alleen bij mama op de arm (ik had gehoopt hem dan te kunnen wegleggen in zijn bedje maar )
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:43:33 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81413610
ja free, fotorep!
pi_81414242
Doene we!
Morgen pas resultaat wrs, want eerste keer wassen is nu pas bezig, dus hierna verf erbij en dan nog een keer wassen.... Zijn we minimaal 4 uur verder met mijn machine (volgens mij is de elektriciteit+water duurder dan de verf )
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:16:52 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81414864
Ik heb de 'voor' foto vast gemaakt en de doek zit nu in de machine voor 1e rondje, maar zoonlief ligt te krijsen in zijn wieg...
Ik ga hem in een doek knopen en richting winkel. Dan slaapt hij tenminste en heb ik mijn verf en zout

Ahum, en toen werd het stil boven...
pi_81415323
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:16 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de 'voor' foto vast gemaakt en de doek zit nu in de machine voor 1e rondje, maar zoonlief ligt te krijsen in zijn wieg...
Ik ga hem in een doek knopen en richting winkel. Dan slaapt hij tenminste en heb ik mijn verf en zout

Ahum, en toen werd het stil boven...
Inversed wet van fok

Jij ook succes Vet lollig
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:48:41 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81418344
Een paar tellen later ging de sirene weer hoor!

Maar dat gaf me een goed excuus om Harry in den doek te knopen (voor de volledigheid: in FWCC met Storchenwiege Albert 4.6 m )

Het project is begonnen
Men neme een Calin Bleu Natural
(zonder flits)

(met flits)

500g zout en een pakje Dylon verf Turquoise oftwel Bahama Blue

en een wasmachine

Even geflitst om te laten zien hoe blauw het water is


let niet op de rotzooi voor de wasmachine, die staat bij ons in de garage
pi_81418500
Zo spannend Asy!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81418736
Ik kom echt allemaal knappe verfprojecten tegen met Procionverf. Zoals dit.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:08:41 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81419021
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:53 schreef Twinkly het volgende:
Zo spannend Asy!!

misschien moet ik maar voor de wasmachine gaan zitten
pi_81419096
Leuk, 2 verfprojecten tegelijk!

Asynuir, toch maar voor de machine gegaan? Ben benieuwd naar het resultaat.

Free, ook spannend je Nino groen krijgen.
Ik had er zelf misschien nog wat groene verf bij gegooid. Ben zo benieuwd hoe het wordt!

Grappig die verfprojecten, Twinkly. Maar wanneer ga jij nou eens een kleur kiezen?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81419248
argh, ik heb een lijstje gemaakt, goed he!
-claret
-dusty rose
-cerulean blue
-black cherry
-caribbean blue
en nu ben ik plaatjes aan het zoeken van projecten die ermee geverfd zijn zodat ik kan afstrepen, nuttige dagbesteding
mink brown en charcoal gray heb ik afgestreept, die zijn te bruin en te donker geloof ik
en jij dan
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81419464
Dat is bijna allemaal paars!
En Tealblue? lijkt mij zo mooi.
En Claret zal je ook mooi staan.
En Mink brown.

Ik heb de verf al in huis.
Sage.
Maar ik weet nog niet of ik mijn Jade wel wil verven. Sucht.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81419499
ik moet bij de anonieme paarsolisten geloof ik...

Op een plaatje van google leek mink brown heel donkerbruin en claret is op het ene plaatje paarsrood en het andere donker wijnrood. Om gek van te worden!

Sage is mooi

Teal blue is ook mooi ARGH
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81419639
Ja, je kan er echt gestoord van worden.
Volgens mij hebben die kleurverschillen ook te maken met de hoeveelheid verf die mensen gebruiken.
Maar daarom zou ik het niet in de machine doen, want dan kan je zelf bepalen hoe donker/licht je het wil hebben.
Gewoon proeflapjes erdoor trekken.

Ik vind sage ook heel mooi.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:26:10 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81419668
Twinkly ga gewoon voor deze: cerulean blue
Die is supermooi (vind ik).
Ik vind de meeste kleuren van je lijstje zo flets. Behalve dan dat caribbean blue maar dan vind ik cerulean blue mooier...

Oeke, ik ben inderdaad toch voor de wasmachine gegaan. Harry slaapt nog steeds in de doek op mijn buik en omdat hij vandaag nog niet veel geslapen heeft (hij wordt wakker als ik hem eruit haal) en ik de CB per se nu nu nu wilde verven, heb ik gekozen voor de wasmachine

* Asyniur gaat weer kijken hoever de wasmachine is....
pi_81419824
hihi toen ik mijn doek ging verven heb ik geloof ik de hele tijd voor de wasmachine gezeten

Ik vind het eng om blauw te kiezen, ook al vind ik het wel hele mooie kleuren. De enige blauw die ik draag is turquoise, van paars weet ik tenminste dat het me staat
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:38:54 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81420066
Paars staat mij ook goed, blauw vaak wat minder maar turquoise staat Harry wel mooi dus ik ben er gewoon voor gegaan.
Dus doe nou gewoon stoer en verf heb gewoon cerulean blue

Ow en hij was klaar. Inmiddels draait ie weer met wasmiddel...
pi_81420094
Asyniur, daar heb je gelijk in, als reden om de machine te gebruiken bedoel ik. En ongeduldig zijn, ik ken het! Ik hoop dat je doek mooi wordt!

Twinkly, ik denk dat blauwen je heel mooi kan staan. Maar wel de goede blauw.
Teal blue of electric blue zijn denk ik goede kleuren. Jammer genoeg heb ik je nog nooit in het echt gezien dus moet ik me baseren op foto's.
Yucca denk ik dat je ook mooi staat. En Lapis of Periwinkle.
En ik denk eerlijk gezegd dat 'fletse' of eigenlijk oude kleuren je wel goed staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door oeke op 14-05-2010 15:42:05 (scherm stond te lang open....) ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:29:14 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81426057
Twinkly om het nog makkelijker te maken je kan kleuren ook nog mengen


Ik ben zooooo blij met mijn Tagetes Ik had hem, toen verkocht en weer terug gekocht maar dfie was anders! Dunner en droeg ook heel anders. Ik baalde zo erg. Maar Didymos heeft hem nog eens uitgebracht en toen heb ik er nog één gekocht en die is weer zoals de eerste En die gaat dus nooitg meer weg. Ben er zo blij mee, hij draagt echt geweldig. Ik overweeg nu om van de dunnere een shorty te maken (iemand interesse in de andere helft? ) en de rest van mijn stash zou ik bijna kunnen verkopen. Ik denk dat ik er spijt van ga krijgen dus ik doe het niet. Maar de rest van mijn stash valt echt even in het niet.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81427188
tof tex!

Die kleuren staan mij alleen écht niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:21:01 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_81427965
Fijn Tex dat je er zo blij mee bent! Ik heb vandaag ook de hele middag met Tagetes gedragen in de speeltuin (als Fee niet zelf de boel aan het verkennen was.)

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de verfprojecten.
pi_81428508
Ok dan

Voor:


Leuk, maar een beetje saai en ik wil zo graag groen

De materialen:


In de wasmachine.... (eng!)


En daarna in de wasmachine met wasmiddel.... (geel sop )


Klaar! (hij hangt binnen te drogen, maar even voor de foto hier neergehangen)

Kant 1 (in het echt iets groener, naar legergroen toe)


Kant 2


En nu afwachten hoe hij droog is

Als ik het zo bekijk had het van mij feller groen mogen zijn, maar issie in ieder geval een stuk opgeknapt!
Kant 2 is super mooi en kant 1 is even afwachten wat opdrogen doet

Volgens TARA kan ik hem nog een keer met geel doen en wordt hij dan nog groener, is dat zo?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:43:31 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81428876
Stoere kleur!
Vind juist het donker groene heel mooi.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:15:36 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81430333
Sorry dat jullie even moesten wachten.
Ik moest eerst even vechten met mijn zoon om de fles, daarna eten bij mijn schoonouders maar hij hangt nu te drogen...

Zonder flits

Met flits

Het is echt heel mooi geworden! Hij ziet nog wat gevlekt uit maar dat zal wel komen omdat sommige stukken droger zijn dan andere...

ander verhaal is dat de wasmachine lekt
pi_81431292
Mooi kleurtje Asy

Is je schuurvloer nu dan ook die kleur?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:55:21 #229
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81432586
Mooi geworden Freecell en Asyniur
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:13:22 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81433619
Turkoise (ben gek op die kleur!)
En die groene ziet er ook goed uit!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:37:07 #231
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81434893
Oh die doeken zijn mooi geworden zeg Spannend klusje lijkt me dat om te verven!

Mijn was vandaag zo benieuwd geworden na mijn verhalen over hoe fijn het is om Esmee in de ringsling te hebben, dan hij haar ook gedragen heeft. En ze vonden het allebei super
pi_81436771
Mooi geworden allebei! Wat een leuke projecten. Ik ben benieuwd naar droge actiefoto's!

Free, als je hem nog groener wil zou ik hem niet met geel verven maar met die tropical green. Ik heb een tijd terug met dylon verf gemengd, ik wilde zeegroen maken, maar groen was altijd sterker dan blauw. Dus misschien kun je dan een nog groener effect krijgen.

Stiemie, ik liep laatst naast P. die Ko droeg en 2 vrouwen keken hem helemaal na. Hij zei dat hij nog nooit zoveel sjans had gehad. Dat dragen als een soort magneet werkte.
Dus pas maar op!
Fijn dat hij het zo super vond.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:53:37 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81439082
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef freecell het volgende:
Mooi kleurtje Asy

Is je schuurvloer nu dan ook die kleur?
Nee, gelukkig niet. Hij lekt ook maar een beetje maar toch...

Ik was even vergeten te zeggen dat et effect op jouw doek ook wel tof is zeg!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:55:41 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:58:31 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81449494
Goed gelukt!
pi_81449569
Wauw Free en Asy, ziet er goed uit zeg!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:45:24 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81449935
Ja ik ben er heel tevreden over!
Hij lijkt nu ook opeens anders te zijn van structuur/weving. Eerst leek het meer op een soort kaasdoek en nu heet hij een soort wafeltjes/v-tjes.
Maar dat zal ongetwijfeld door het wassen komen.

MIjn kaboutertje ligt in zijn wiegje te ronken dus een actiefoto houden jullie nog te goed
pi_81450019
Mooi geworden, Asy!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:39:36 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81453660





Ik heb een hop-tye gewonnen!!




  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:40:03 #240
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453677
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:41:47 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81453723
Iets winnen is altijd leuk, Amaranta
(Wat is het? Lijkt op een MT?)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:48:06 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81453881
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Iets winnen is altijd leuk, Amaranta
(Wat is het? Lijkt op een MT?)
ja, volgens mij gewoon een mei tai van het merk hoppediz. En noemen zij het een hoptye.


Ik stuiter gewoon van blijdschap!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:48:59 #243
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453901
Oh, en een mooie ook zeg. Wauw!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:50:35 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81453950
Ja kan goed voor een jongen ondanks de bloemen!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:51:20 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453978
Ja, kan zeker voor een jongen .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:53:05 #246
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81454031
Gaaf Amaranta, gefeliciteerd

En de verfprojectjes zijn ook mooi geworden!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81454099
oeh er staat een mooie chunei op MP voor 50 eur.
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:00:56 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81454273
voor amaranta

mijn kabouter was (te vroeg) wakker dus toen hebben we samen even de was opgehangen en dat was heel vermoeiend...

  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:03:00 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81454328
Die doek staat jullie echt heel goed Asy.
Excellent choice, turquoise!
pi_81454444
heh en je rugdraagskills zien er goed uit!
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:26:21 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81454979
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:07 schreef Verhuisdooske het volgende:
heh en je rugdraagskills zien er goed uit!
Dank je dankje, heb het dan ook geleerd van de beste

Overigens is mijn draagtrui ook binnen maar die valt tegen dus die gaat terug.

Pvoesss, die van jou was anders hè? Kun je met die van jou ook rugdragen?
pi_81468056
Mooi geworden zo in actie Asyniur!

Mijn jongetje zit tegenwoordig heel vaak met zijn handjes te friemelen in de doek. Aan zijn vingertjes of aan zijn armbandje. En dat vind ik zo lief dat ik er een foto van moest maken.

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81468267
Oeke
Dat is ook heel erg lief!
pi_81469393
Resultaat!



en andersom...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:44:07 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470133
mooi free!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:44:50 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470144
oeke wat lief.
Wat voor armbandje heeft hijj dan? Zo'n slavenarmbandje (stomme naam maar zo heten die dingen nou eenmaal)
pi_81470164
Bijzonder geworden, Free. Een soort paars-groen combinatie.
Ben je er blij mee?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81470223
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
oeke wat lief.
Wat voor armbandje heeft hijj dan? Zo'n slavenarmbandje (stomme naam maar zo heten die dingen nou eenmaal)
Zo'n dun kettinkje met een plaatje waarin zijn naam is gegraveerd. Vrij ouderwets. Ik had hem zelf ook als baby.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:59:44 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470630
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Zo'n dun kettinkje met een plaatje waarin zijn naam is gegraveerd. Vrij ouderwets. Ik had hem zelf ook als baby.
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik dacht dat dat een slavenarmband heette. Maar google geeft andere plaatjes. (dat komt doordat zo'n armband in het spaans esclava (=slaaf) heet.)

Ik wil er misshien ook een voor Fabian, maar mijn man volgens mij niet.
Eva heeft er ook een, maar die is nog een tikje te groot. Ze draagt er nu een van tous. Dat is een spaans merk met een beertje. Die draagt ze al sinds dat ze een paar maanden oud is.
pi_81470655
apart Free! en Kobussel


zal ik die Chunei kopen? kan ik Elin lekker hendig vastklikken
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:04:49 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470795
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
apart Free! en Kobussel


zal ik die Chunei kopen? kan ik Elin lekker hendig vastklikken
Ja, en ook leuk voor otje denk ik.
pi_81470827
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, en ook leuk voor otje denk ik.
Chunei is toch hendiger voor grotere kindjes?
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:07:11 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470865
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Verhuisdooske het volgende:

[..]

Chunei is toch hendiger voor grotere kindjes?
Weet ik niet. Ik ken chunei niet.
Was gewoon een verkapte ik heb op je link geklikt post.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:07:38 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470882
En kleine Otjes worden toch ook groot?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:08:36 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470915
Maar hij is wel leuk, ik heb even op MP gekeken.
pi_81470924
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
zal ik die Chunei kopen? kan ik Elin lekker hendig vastklikken
Nou het is best een mooi ding eigenlijk. Dus waarom niet. Ik ben benieuwd hoe hij draagt.

Dat is ook een leuk armbandje van Tous.
Mijn vriend had dat bij zijn neefje gezien 9 jaar geleden en toen gezegd dat hij dat ook wilde mocht hij ooit een kind krijgen. Zijn broer had dat onthouden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81470949
Hahah, ja otje heppun staartje

maar idd, hijsmooi
en ik mag er uiteraard een doek/drager bij
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:10:37 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81470987
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:08 schreef oeke het volgende:

[..]

Nou het is best een mooi ding eigenlijk. Dus waarom niet. Ik ben benieuwd hoe hij draagt.

Dat is ook een leuk armbandje van Tous.
Mijn vriend had dat bij zijn neefje gezien 9 jaar geleden en toen gezegd dat hij dat ook wilde mocht hij ooit een kind krijgen. Zijn broer had dat onthouden.
Eva heeft de haare, de naamarmband dus, van haar oma gekregen. En oma zei, nou die zal ik voor Fabian maar niet kopen he
En toen zei ik maar niks.
pi_81471058
Stom zeg, ik vind het juist leuk voor een jongen. Maar goed af en toe denken mensen daardoor weleens dat Ko een meisje is. Pech voor hun.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:13:18 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81471071
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:09 schreef Verhuisdooske het volgende:
Hahah, ja otje heppun staartje

maar idd, hijsmooi
en ik mag er uiteraard een doek/drager bij
Zal ik het dan maar in het update topic zetten?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:15:20 #271
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81471134
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
Stom zeg, ik vind het juist leuk voor een jongen. Maar goed af en toe denken mensen daardoor weleens dat Ko een meisje is. Pech voor hun.
ja, dikke credits voor jouw man en schoonbroer. En voor Kobus natuurlijk!
pi_81471136
Joah, doetookmaar, bijna iedereen weet t toch al wel
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81471158
en ik ga straks eens overleggen met vroind wat hij ervan vindt (de chunei uiteraard )
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81471224
en de maat vragen.. die dingen hebben maten geloof ik
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:18:07 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81471233
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:16 schreef Verhuisdooske het volgende:
en ik ga straks eens overleggen met vroind wat hij ervan vindt (de chunei uiteraard )
Ik denk wel dat het mag. Gewoon, omdat!
pi_81471507
Heheh staartje
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:28:09 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81471576
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:26 schreef Verhuisdooske het volgende:
Heheh staartje
De vraag is natuurlijk of dat staartje ook aan de voorkant zit ??
Of is het dan geen staartje meer?
pi_81471621
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of dat staartje ook aan de voorkant zit ??
Of is het dan geen staartje meer?
Ik ben erg benieuwd, vooralsnog denk ik alleen meisjes te maken..maar t eerste wat ik haakte was een jongensmutske +
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:31:33 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81471684
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef Verhuisdooske het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd, vooralsnog denk ik alleen meisjes te maken..maar t eerste wat ik haakte was een jongensmutske +
Ik denk een jongen. Gewoon, omdat.
pi_81472168
Dat zou wel heel leuk zijn aangezien er aan mijn kant van de familie bijna alleen maar meisjes geboren worden, 1 op de 12 is jongen
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81472271
Ja, ik denk ook een jongske.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81473195
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
Joah, doetookmaar, bijna iedereen weet t toch al wel

NIET!

Ik niet!

WAAAAAH!


En blijkbaar klopt de foto van mijn doek niet helemaal ofzo
'apart' is een interessante term
Maar hij is heel gewoon groen met blauw...
pi_81473246
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef freecell het volgende:

[..]


NIET!

Ik niet!

WAAAAAH!


En blijkbaar klopt de foto van mijn doek niet helemaal ofzo
'apart' is een interessante term
Maar hij is heel gewoon groen met blauw...
HEUS!
Otje
&
Elin &lt;3
  zondag 16 mei 2010 @ 09:27:28 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81480175
Doos, heb ik wat gemist? Ben je zwanger?
Ik zie het in je onderschrift. Van harte gefeliciteerd meis!
zie ook dat je inmiddels verhuisd bent, tof! ik krijg de SC (nog) niet bijgehouden met kleine Harry. komt wel weer

[ Bericht 78% gewijzigd door Asyniur op 16-05-2010 09:34:31 ]
pi_81480562
dank

En de chunei komt waarschijnlijk hier naartoe
heb r net een mailtje gedaan
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81480797
Gefeliciteerd lieve Verhuisdoos
Gaaaaf zeg!
alleen op je ticker staat dat je over 5 dagen uitgerekend bent,dat heb je toch wel erg lang verborgen gehouden dan
edit: nu klopt ie wel zie ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81480828
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd lieve Verhuisdoos
Gaaaaf zeg!
alleen op je ticker staat dat je over 5 dagen uitgerekend bent,dat heb je toch wel erg lang verborgen gehouden dan
edit: nu klopt ie wel zie ik
Heh ja, zwaaaar irritant
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81480870
Asy wat mooi geworden! Heel helder en vrolijk

Free heel stoer!! Als je het nog groener wilt kun je de doek denk ik het beste ontkleuren en echt met groen verven. Waar zijn de foto's gemaakt? In de Hortus Haren?

Tex nee hoor je kunt geen kleuren mengen Ik denk dat ik toch maar voor cerulean of electric blue ga omdat dat zo lekker zomers is, maar ik twijfel nog steeds over claret.

YAY!! Verhuisdooske gefeliciteerd!! Nog zo'n leukerd als Elin!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81480871
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:21 schreef Verhuisdooske het volgende:

[..]

Heh ja, zwaaaar irritant
Hij klopt al niet meer bij de geringste aanpassing, ik heb destijds nog net het beeldscherm niet het raam uit gegooid van frustratie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81481655
Hee, doos, wat goed zeg! gefeliciteerd (ik wist wel dat jij het was)
pi_81482219
danke !

en de chunei is voor mij !
Otje
&
Elin &lt;3
  zondag 16 mei 2010 @ 11:34:09 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81482417
Hier ook nog eens gefeliciteerd Verhuisdooske! Met de baby en de chunei
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81482577
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, volgens mij gewoon een mei tai van het merk hoppediz. En noemen zij het een hoptye.
[ afbeelding ]

Ik stuiter gewoon van blijdschap!
Ik heb precies dezelfde!, ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden, ik ben er erg blij mee!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81482670

dit is m trouwens, ik twijfelde er al eens eerder over
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81482846
Mooi die Chunei lijkt me heel fijn dragen omdat het gewicht goed verdeeld wordt over je hele romp. Het ziet er voor het kindje ook fijn uit in de knieholten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81482894
Idd, en Elin is al aan de flinke kant en t wordt tijd dat ze maar eens op de rug gaat.. ik denk dat ze hier niet goed in kan buttpoppen want dat is t hele euvel met de doeken + elin..
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81482959
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Verhuisdooske het volgende:
Idd, en Elin is al aan de flinke kant en t wordt tijd dat ze maar eens op de rug gaat.. ik denk dat ze hier niet goed in kan buttpoppen want dat is t hele euvel met de doeken + elin..

Ook fijn straks als je een buikje hebt! Hoe voel je je trwns, niet misselijk? Want je bent echt aan het klussen zag ik!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81482970
prachtig zeg, die Chunei
  zondag 16 mei 2010 @ 12:02:22 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81483180
Da's een mooie! Ben benieuwd hoe ie jullie bevalt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81483483
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:55 schreef Twinkly het volgende:

[..]


Ook fijn straks als je een buikje hebt! Hoe voel je je trwns, niet misselijk? Want je bent echt aan het klussen zag ik!
Bij Elin was ik niet misselijk, nu wel, eigenlijk alleen na het eten.. maar niet tot aan kotsen ofzo, dat doe ik sowieso nooit
Otje
&
Elin &lt;3
  zondag 16 mei 2010 @ 12:12:17 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81483497
Ik gooi hem even vol...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')