abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80982204
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je een geweven doek niet goed voor kan knopen (voordat het kind erin zit zeg maar). Daardoor gebruik ik binnen nogsteeds liever de tricot doek. Daar kan ik R zo makkelijk even in laten glijden en weer uithalen.

Hoe doen jullie dat?
FCC, gaat echt super! Ga even een filmpje zoeken voor je

http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ

Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:34:38 #277
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982235
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast loopt

Wat grappig dat Ivan er toch als een jongetje uit ziet, voor buitenstaanders. Ik heb in mijn paarse doek juist dat mensen vragen of het een jongetje is Had ik trouwens ook met Eva. Misschien heeft ze gewoon een jongetjeshoofd
Conclusie: Paars is voor jongens.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:35:36 #278
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982287
Oh, gewoon een andere knoop dus?
pi_80982552
Die doek is echt heel mooi Claudia, en hij staat jullie goed!

Mn Lief gaat vaak alleen met Graeme in de doek boodschappen doen, en dan maken idd ook heel veel vrouwen een praatje met hem, en sommige gaan hem zelfs helpen met boodschappen inpakken enzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80982680
Fotospammetje: Morris wķķnt in doeken. Zo handig nu, met mijn andere tweejarige gespuis.
Slaapjes: in de doek. Huishouden: in de doek. Ff weg: een van de twee in de doek. Thomas bedritueel: M in de doek. Thomas droeg ik deels voor de handig en vaak voor de gezellig. Nu is het andersom: ik zou echt niet meer zonder kunnen. It's amazing, Mike!

En ik ga nu voor Groofs even de Doppelte X-Trage zoeken. Ook voorknoopbaar (kind erin en alleen nog naspannen), die geeft meer steun dan een FCC / SCC.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80982749
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 3 mei 2010 @ 20:47:40 #282
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982891
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

FCC, gaat echt super! Ga even een filmpje zoeken voor je

http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ

Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Oh thanks, duidelijk Ga ik morgen proberen.
pi_80982996
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Ja, die doe ik inderdaad. Niet met dat onderlangshalen van Didymos. Op de een of andere manier komt dat altijd op mn rug te zitten
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:49:52 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80983002
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
Dat lijkt hetzelfde .
  maandag 3 mei 2010 @ 20:50:30 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80983040
O wacht, ik snap het verschil
pi_80983227
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Lotte!
Noah!
pi_80983231
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
plaatje 8 en 9 kunnen niet na elkaar
(jaja, het idee is duidelijk, maar het kán niet )
pi_80983806
Wauw, wat een practige foto's, Kim.

Maar wat is nou, op de (schuif)knoop na, het verschil tussen de X en de FCC dan? Qua stevigheid maakt het toch niets uit?
pi_80983848
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Lotte!
Noah!
pi_80983889
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.

Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
pi_80983957
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Linda2205 het volgende:
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik. Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
pi_80983965
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.

Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorren Je zag al die oma's alweer kijken
Lotte!
Noah!
pi_80984014
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik. Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
Misschien omdat die echt geknoopt zit, ipv "vastgezet"? Geen idee eigenlijk
Lotte!
Noah!
pi_80984059
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorren Je zag al die oma's alweer kijken
Tyyyyypisch Holländisch!
pi_80984098
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
oooeeeh, tweelingdragen ook
ik neem het allemaal mee hoor als kiro thuiskomt, dan komt er ook een draagconsulente, die als het goed is ook overlegt heeft dan met zijn fysio dus dan kan ik vanalles overleggen en oefenen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_80984117
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Tyyyyypisch Holländisch!
Ik had een didymos mee hoor Ein echtes Produkt aus der Heimat, jawohl!
Lotte!
Noah!
pi_80984263
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
pi_80984417
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:21:15 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80984480

Enne, Webkim, mooi foto's van je mannetjes .

Ik vind het ook nog wel een beetje een eng idee hoor, zonder dwarse band, alleen maar in dat kruis. Ik zie wel.
pi_80984523
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Haha, sorry dan, niets persoonlijks!

Maarreh, heb de allebei geprobeerd en die X met die schuifknoop is iid stukken makkelijker aan te spannen dan wanneer je die staarten er onderlangs door haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')