FCC, gaat echt super!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je een geweven doek niet goed voor kan knopen (voordat het kind erin zit zeg maar). Daardoor gebruik ik binnen nogsteeds liever de tricot doek. Daar kan ik R zo makkelijk even in laten glijden en weer uithalen.
Hoe doen jullie dat?
Conclusie: Paars is voor jongens.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast loopt![]()
Wat grappig dat Ivan er toch als een jongetje uit ziet, voor buitenstaanders. Ik heb in mijn paarse doek juist dat mensen vragen of het een jongetje isHad ik trouwens ook met Eva. Misschien heeft ze gewoon een jongetjeshoofd
Oh thanks, duidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
FCC, gaat echt super!Ga even een filmpje zoeken voor je
http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ
Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Ja, die doe ik inderdaad. Niet met dat onderlangshalen van Didymos. Op de een of andere manier komt dat altijd op mn rug te zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Dat lijkt hetzelfdequote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
plaatje 8 en 9 kunnen niet na elkaarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Linda2205 het volgende:
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorrenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.
Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
Misschien omdat die echt geknoopt zit, ipv "vastgezet"? Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik.Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
Tyyyyypisch Holländisch!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorrenJe zag al die oma's alweer kijken
oooeeeh, tweelingdragen ookquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
Haha, sorry dan, niets persoonlijks!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |