Och, dan knoop ik welquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef cattie het volgende:
Framedragers zijn van zichzelf natuurlijk zwaarder dan een soft structured carier en dragen volgens mij niet zo comfortabel. Ik zou dan toch voor een Yamo, beco, Maduca ofzo gaan. Daar zitten kinderen zelf ook fijner in.
Wat doe je Esmee op een dag als vandaag dan aan? Ook een jasje? Ik kleed Ivan liever niet zo warm aan maar span de verticale banden over hem heen. Als de zon ineens gaat schijnen schuif ik die weer opzij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Stiemie het volgende:
Nou geen idee of het aan eva ligt hoor. Esmee zweet ook snel met een jasje aan en in de tricot slen ook. Ze ligt op een dag zoals vandaag ook thuis liefst alleen in een lange mouwenromper in de box en dan voelt ze helemaal niet koud aan. Haar temperatuur is altijd tussen de 37,4 en 37,8
Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast looptquote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Graeme en papa zijn inderdaad zó lief samen.Zorg je wel dat je hem niet alleen met jullie zoon en draagdoek over straat laat gaan, tessie? Da's een regelrechte chick magnet zo.
Niemand ziet Ivan trouwens voor een meisje aan ookal zit hij in een paarse doek. Dat verbaast me wel. Niet dat ik het zou willen, hoor, maar ik vind het grappig dat hij zo'n jongenshoofd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |