De vraag is natuurlijk of dat staartje ook aan de voorkant zit ??quote:
Ik ben erg benieuwd, vooralsnog denk ik alleen meisjes te maken..maar t eerste wat ik haakte was een jongensmutske +quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat staartje ook aan de voorkant zit ??
Of is het dan geen staartje meer?
Ik denk een jongen. Gewoon, omdat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, vooralsnog denk ik alleen meisjes te maken..maar t eerste wat ik haakte was een jongensmutske +
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
Joah, doetookmaar, bijna iedereen weet t toch al wel
HEUS!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef freecell het volgende:
[..]
NIET!
Ik niet!
WAAAAAH!
En blijkbaar klopt de foto van mijn doek niet helemaal ofzo
'apart' is een interessante term
Maar hij is heel gewoongroen met blauw...
Heh ja, zwaaaar irritantquote:Op zondag 16 mei 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd lieve Verhuisdoos
![]()
Gaaaaf zeg!
alleen op je ticker staat dat je over 5 dagen uitgerekend bent,dat heb je toch wel erg lang verborgen gehouden dan
edit: nu klopt ie wel zie ik
Hij klopt al niet meer bij de geringste aanpassing, ik heb destijds nog net het beeldscherm niet het raam uit gegooid van frustratiequote:
Ik heb precies dezelfde!, ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden, ik ben er erg blij mee!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, volgens mij gewoon een mei tai van het merk hoppediz. En noemen zij het een hoptye.
[ afbeelding ]
Ik stuiter gewoon van blijdschap!
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:53 schreef Verhuisdooske het volgende:
Idd, en Elin is al aan de flinke kant en t wordt tijd dat ze maar eens op de rug gaat.. ik denk dat ze hier niet goed in kan buttpoppen want dat is t hele euvel met de doeken + elin..
Bij Elin was ik niet misselijk, nu wel, eigenlijk alleen na het eten.. maar niet tot aan kotsen ofzo, dat doe ik sowieso nooitquote:Op zondag 16 mei 2010 11:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Ook fijn straks als je een buikje hebt! Hoe voel je je trwns, niet misselijk? Want je bent echt aan het klussen zag ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |