Ja hij voelt heel stug.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Twinkly het volgende:
Ik krijg een nieuwe doek![]()
Net eventjes de CB geprobeerd, ik moet zo lachen om die doek, wat een rare gewaarwording, zo dun en de structuur lijkt net dat van verband![]()
en ik heb nog steeds niet besloten in wat voor kleur ik hem zal verven, zucht.
veel te veel keuzes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja hij voelt heel stug.
Ik heb zojuist besloten dat ik hem ook ga verven maar weet ook nog niet wat.
Oranje, rood, paars of felblauw?
Je leest verkeerd, volgens mij vind niemand de kleur mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
Harry een beetje statisch???
Pfff nou had ik hem zeker ook moeten kopenMaar ik heb mijn dunne amazonas al. En die heeft al een kleur.
@ Asy en Twinkly en andere ververs... turkoise
eerder welke nietquote:
Ik ook! Maar ik durf niet zo goed iets te bestellen omdat het er op de monitor toch altijd anders uit ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef Groofsken het volgende:
Oh wat goed, die link. Ik vind oxblood red mooi
hmm, misschien turkoisequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
eerder welke niet![]()
http://www.dharmatrading.(...)shtml?lnav=dyes.html
geen zwart, bruin, grijs, knal rood, donker blauw, licht blauw, geel, groen denk ik ook niet. Zucht
Uhm...weet ik ff nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waar kun je de banden van een MT mee opvullen dan? Want dat lijkt mij ook wel fijner in het dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |