Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Koquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef oeke het volgende:
Oeh Tex, mag ik ook mee? Wat een toffe winkel!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken![]()
Je zou er toch spontaan voor naar Berlijn op vakantie gaan...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens proberen!Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.
Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfelde, en twijfelde, en twijfelde. Maar uiteindelijk toch maar niet besteld/.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef Groofsken het volgende:
En ik wil ook zo graag mijn nieuwe zomerdoek proberen, een simply natural calin bleu. Nog even wachten...
Bij mij lukte het helemaal niet, kreeg direct last van mijn nek en het voelde heel zwaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:15 schreef texelonia het volgende:
De Doppelte X trage ging vandaag een stuk beter!![]()
Ik had de Nati Butterflies mee naar het bevrijdingsfestival, vond ik wel toepasselijk, vlindertjes, vrijheid
Hij heeft 3 verschillende draden in zich, ultramarijn, groen en donkerblauw paars. Dat geeft hem zo'n mooie intense kleur. Mijn eerste doek en ik dacht dat ik een indio smaragd had gekocht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 06:44 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie foto's, oeke! Ik houd niet zo van blauw maar die blauwe doek heeft een heel mooie diepe kleur zonder te donker te zijn en hij staat jullie geweldig.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:27 schreef Linda2205 het volgende:
Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Ko
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ohja, leuke anekdote nog.![]()
Ik ben aan het afvallen en onze weegschaal was stuk, gaf steeds een uitloop van 4 kg naar de ene of de andere kant, dus ik had een nieuwe besteld bij Wehkamp. Kwam vandaag. Leugenachtig rotding! Gaf nog veel meer aan dan die andere. Als dat zo doorgaat kan ik al mijn maat 5 doeken wegdoen, dacht ik.
Maar.
*kuch*
Het viel wel mee met De Leugenachtige Weegschaal.
Ik ging er net na het douchen nog eens op en hij gaf ineens veel minder aan. HOE kan dat nou, dacht ik, met bijna letterlijk een vraagteken boven mijn hoofd. Nog eens erop. En eraf. En nog eens. En nog eens.
En plots ging er een lampje bij me branden.![]()
Ik had vanmiddag /\/\orris op mijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |