abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:25:52 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81033481
Van mij mag iedereen mee hoor! Draagdoek-meet in Berlijn

Oeke wat een leuke foto's En wat een leuk vooruitzicht/droom om allebei met een kindje rond te lopen ooit Ik vind het soms wel jammer dat Micha het niks vindt. Tenminste, niet om zelf te dragen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81033554
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef oeke het volgende:
Oeh Tex, mag ik ook mee? Wat een toffe winkel!
Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Ko
Lotte!
Noah!
pi_81040340
Mooie foto's, oeke! Ik houd niet zo van blauw maar die blauwe doek heeft een heel mooie diepe kleur zonder te donker te zijn en hij staat jullie geweldig.

Ik ga in juli een week naar Berlijn, dan ga ik de winkel ook proberen op te zoeken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81041077
Ohh Tex wat een super leuke winkel! Ik ben jaloers!

Oeke die doek staat jullie mooi, die tweede foto is echt zo schattig Kobus lijkt daar heel erg op jou!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken

Mooi hoor! Heb je ook een foto waarop je de roze kant naar buiten draagt?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:31:12 #55
108648 cattie
lieve moeder
pi_81042279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je zou er toch spontaan voor naar Berlijn op vakantie gaan...
Ik wil ook wel een keertje naar Ludwigsburg, naar de Didymoswinkel. Daarn schijnen soms doeken te koop te zijn die niet op internet komen (zoals een nino met linnen).
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:28 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81054248
De Doppelte X trage ging vandaag een stuk beter!
Ik had de Nati Butterflies mee naar het bevrijdingsfestival, vond ik wel toepasselijk, vlindertjes, vrijheid

Ludwigsburg zou ik ook weleens heen willen. Dat is vlakbij Stutgart en daar wonen een oom en tante van me, dus wie valt daar ooit iets te regelen/combineren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:27:19 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81056134
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef Groofsken het volgende:
En ik wil ook zo graag mijn nieuwe zomerdoek proberen, een simply natural calin bleu. Nog even wachten...
Ik twijfelde, en twijfelde, en twijfelde. Maar uiteindelijk toch maar niet besteld/.
pi_81059940
Wat een leuke foto's Oeke! Het ziet er altijd zo super gezellig uit bij jullie. En ik ben gewoon een beetje verliefd op Ko ook
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81060253
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:15 schreef texelonia het volgende:
De Doppelte X trage ging vandaag een stuk beter!
Ik had de Nati Butterflies mee naar het bevrijdingsfestival, vond ik wel toepasselijk, vlindertjes, vrijheid
Bij mij lukte het helemaal niet, kreeg direct last van mijn nek en het voelde heel zwaar Nou ja, vaker oefenen dus. Uiteindelijk gewoon in FWCC gedragen

We kwamen vandaag op het 5 mei festival echt mega veel dragende papa's en mama's tegen. Papa's met framedragers en mama's met rekbare doeken en (niet)ergonomische dragers, geen geweven doeken gezien verder. En heel veel mensen die "oh" en "aah" riepen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:34:16 #60
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81060781
Oh's en ah's hoor je inderdaad veel naast veel kritiek ook hoor, veel mensen vinden het maar raar dat Elyas al zijn dagslaapjes in de doek doet, maar we vinden het beiden heerlijk, ik kan altijd gaan en staan waar ik wil, ideaal! Ik hoef nooit rekening te houden met zijn slaaptijden en dat is erg prettig als je ook kinderen van school moet halen en veel in de tuin werkt.

Maar dus ook veel oh's en ah's, maar dat heb ik zelf nog als ik naar beneden kijk en dit zie:

pi_81060935
Oh Tan ook al zo'n lekker duimertje! En een mooie doek zo te zien!

En die blauwe van Oeke....moooooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81061763
"Aaaaah Elyas"
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:49:50 #63
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81067169
Ohh Tan wat een mooie waardevolle foto zeg
pi_81075704
Duimen in de doek Wat een plaatje Tan!

In navolging van Noli even getest of dubbeldragen zou lukken, handig als Thomas moe zou worden op het Bevrijdingsfestival.

Maar later kwam ik in de stad een forumvriendin tegen met een moeie driejarige en heeft zij dubbelgedragen. Met haar baby op de buik en haar driejarige in mijn Ocah. Halve stad door, naar het station, 20 minuten met de trein. Petje af! Echt! En wat waren we een attractie, zo bij elkaar in de drukte.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81075766
Ziet er bij jou ook goed uit Webkim
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:38:50 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81076626
Wouw, wat gaaf!! Dat gaat bij mij nooit meer lukken, haha, Elyas wordt echt de laatste en Junah is al zes. Maar het ziet er echt heel gaaf uit!
pi_81076844
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 06:44 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie foto's, oeke! Ik houd niet zo van blauw maar die blauwe doek heeft een heel mooie diepe kleur zonder te donker te zijn en hij staat jullie geweldig.
Hij heeft 3 verschillende draden in zich, ultramarijn, groen en donkerblauw paars. Dat geeft hem zo'n mooie intense kleur. Mijn eerste doek en ik dacht dat ik een indio smaragd had gekocht.

Als ik me had beseft dat het een ultramarijn was had ik hem misschien niet gekocht:

Maar ik was er uiteindelijk zo blij mee!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:27 schreef Linda2205 het volgende:
Jaa en als Tex dan dr familie-dingen doet kom je hier op de koffie met Ko

Mooi Tan, dat duimpje.

Leuk al die dubbeldragende moeders hier! Lijkt me heel leuk om ook te doen. Bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 06-05-2010 18:00:14 (even beter gekeken.) ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:17:16 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81077585
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ohja, leuke anekdote nog.

Ik ben aan het afvallen en onze weegschaal was stuk, gaf steeds een uitloop van 4 kg naar de ene of de andere kant, dus ik had een nieuwe besteld bij Wehkamp. Kwam vandaag. Leugenachtig rotding! Gaf nog veel meer aan dan die andere. Als dat zo doorgaat kan ik al mijn maat 5 doeken wegdoen, dacht ik.

Maar.
*kuch*
Het viel wel mee met De Leugenachtige Weegschaal.

Ik ging er net na het douchen nog eens op en hij gaf ineens veel minder aan. HOE kan dat nou, dacht ik, met bijna letterlijk een vraagteken boven mijn hoofd. Nog eens erop. En eraf. En nog eens. En nog eens.

En plots ging er een lampje bij me branden.

Ik had vanmiddag /\/\orris op mijn rug.

Dat bekkie van Ko!

Dat duimpje van Elyas!
Harry begint steeds meer zijn handen te ontdekken en te sabbelen op knuistjes. Hopelijk gaat hij ook duimen dan heb ik tenminste mijn pink weer terug

Rugdragen bevalt prima hier! Harry vindt het heerlijk. Hij jammert altijd even als hij in de doek 'moet' maar zodra je begint aan de spannen, wordt hij rustig. Ben wel een bezienswaardigheid als ik mijn 11 weken oude baby die jammert op mijn rug slinger
pi_81079550
Ik moet zo lachen als ik die kleintjes op de rug zie..
Ik draag mijn 2jarige dame nogsteeds het meest op mijn buik..

Ookal kan ik wel rugdragen en is de rucksack ook bij de dame erg favoriet.
Ik doe het eigenlijk alleen als we naar de dierentuin gaan
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:55:14 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81080917
webkim, wat een geweldig verhaal! zo zie je maar dat je die kleintjes echt niet voelt op je rug!
en mooie foto's!

tex, neem je ook je portemonnee mee naar die winkel? is mss niet heel verstandig wel heel cool, hoor!

stiemie, ikdenk dat je gewoon voor de kleur moet gaan. je hebt ringslings van bijna alle grote merken. (didymos, storchenwiege, girasol, babylonia (bb sling dan), neobulle, natibaby, zoiets) en dan met zo'n schouder als die ene van miss_sly heeft, dat zag er wel heel makkelijk uit. als het niet bevalt, ben je hem gauw genoeg kwijt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81081556
Webkim
Ik ben een paar dagen na de bevaling inderdaad ook met kind en al op de weegschaal gaan staan. En maar schrikken
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:46:53 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81151365
Jaaaaaah ik ben eruit! Ik ga voor deze ringsling

vrijdag 7 mei 2010 @ 20:53:16 #73
108648 cattie
lieve moeder
pi_81151759
Tan, wat een schitterende foto!

Stoer hoor Webkim, twee kinderen!

Ik heb weer eens een nieuwe draagdoek binnen, de Tagetes. Ze is zooo mooi! Geel aan de ene kant en roze linnen aan de andere kant, waardoor het een changant effect krijgt.
pi_81156228
Mooie sling, Stiemie. Denk dat hij je wel goed zal staan. Hij past in je kleurenpalet volgens mij!

Die is ook mooi, Cattie, staat jullie goed hoor! En wat is Fee alweer groot!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:15 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81159401
Fee wat ben je al groot Mooi ook zeg zo'n doek met 2 verschillende kanten.

Oeke ik viel ook meteen voor die mooie kleuren En vond het ook leuk dat het niet een echte meisjesdoek is. Blauw staat Esmeetje zo mooi. Ik heb 'm bij webkim gekocht en kreeg net een mailtje dat ze 'm morgen al gaan verzenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')