Dat heb ik ook Mrien. De Reis Tai van Yppy vond ik helemaal niet comfortabel zitten. Vind doeken veel comfortabeler, die je meer over je schouders kunt uitspreiden enzow. Maar heb een andere reizende Mei Tai gehad van ByMama met gevulde banden en daar heb ik zonder problemen een hele dag mee kunnen dragen. Had voor de zekerheid nog een gewone doek meegenomen, maar die heb ik toen bijna niet gebruikt.
Maar heel veel mensen zijn (gelukkig) heel blij met de Mei Tai van Yppy en voinden hem wel heel fijn dragen, dus het is gewoon heel persoonlijk. Zoals alles met dragen

Hier weer terug van weekend Berlijn. Het was fantastisch! Niet zoveel gedragen als ik had gewild, want mijn moeder en zus waren ook mee en die wilden liever de kinderwagen mee

Ookal waren er vaak geen roltrappen of liften en moesten ze dus steeds de kinderwagen tillen...
Die winkel was ook erg leuk (aanrader Linda!). Veel doeken, zelfs een paar LE's van Didymos. Maar ook van Storchenwiege, Hoppediz, etc. En ringlsings, Mei Tai's, Beco's, etc. Leuk om zoveel doeken bij elkaar te zien, en ideaal om eens te kunnen voelen en proberen, te vergelijken, etc. Jammer dat er niet zulke winkels in NL zijn.
Ik heb er geen doeken gekocht, wel kleertjes

En vanochtend ein-de-lijk de doeken opgehaald die het hele weekend braaf bij de buren hebben liggen wachten

![]()
Eén doek is voor iemand anders, de Tagetes heb ik al en één daarvan gaat dus weer weg, en eindelijk dus de kersenbloesem en zijde Nino!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.