abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81025520
Mooie foto zo bij die boom Noli!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:13:13 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81026279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Licht roze ook goed?
Daar is er ččn van bij slingomama.
Een lichtroze lelie.

Ik had vandaag trouwens last dat de doek in m'n nek omhoog kroop.
Heb ik steeds vaker, ik vind het sowiezo niet zo fijn om 'm heel ver over m'n arm te spreiden, maar toch.
Dit zat ook niet echt lekker meer na 10 minuten, iemand een tipje?
pi_81028532
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef Orea het volgende:
Ik ben mijn doeken aan het wassen
Lekker fris en schoon!

Alleen ben ik nogal stom geweest.. Elsa zou al vaak gebruikt en gewassen zijn, dus ik denk, hele machine voor Jade maar nu is het witte van Jade meer ecru achtig lijkt het, maar hij is nog nat.. misschien valt het droog wel mee.. In de categorie ben je dan stom of stom (Elsa was dus nog (redelijk) nieuw blijkt nu, op zich leuk voor een 2e hands... maar toch)

Maargoed, maar even afwachten als ie droog is en anders heb ik een unieke Jade
Rest gaat gewoon weer per stuk!
Wat balen van je Jade! Wie weet komt het nog goed...
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?
En weet je ook wat voor soort schouder je zou willen?
Dan kan ik wel ff meedenken.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken

Noli, wat een mooie foto's, zo bij die échte bloesems!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik had vandaag trouwens last dat de doek in m'n nek omhoog kroop.
Heb ik steeds vaker, ik vind het sowiezo niet zo fijn om 'm heel ver over m'n arm te spreiden, maar toch.
Dit zat ook niet echt lekker meer na 10 minuten, iemand een tipje?
En SC, heb je een foto, dat kijkt wat makkelijker mee. De clou is dat je iig de stof tijdens het knopen en aanspannen volledig óp je schouders hebt (smal dus) en pas gaat uitspreiden (over je schouders en evt. ook nog over je kind) als je klaar bent met je knoop. Als het kruis op je rug (te) hoog zit, kan de doek gaan vervelen in je oksels en/of je nek, maar dat hoeft niet per se de oorzaak te zijn. Dus vandaar, pic?

En over pics gesproken, vandaag, nog nét geen 2 maanden oud.
voor veel van jullie geen nieuw materiaal, maar vooruit

[ Bericht 16% gewijzigd door Webkim op 04-05-2010 22:00:38 ]
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:58:40 #29
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81028783
Webkim, is m'n calin bleu er al?
pi_81028930
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef Groofsken het volgende:
Webkim, is m'n calin bleu er al?
Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81028969
Wat een heerlijkheid Kim! Vooral Manon staat jullie echt prachtig vind ik!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:02:33 #32
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81028983
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.
pi_81029411
Ohja, leuke anekdote nog.

Ik ben aan het afvallen en onze weegschaal was stuk, gaf steeds een uitloop van 4 kg naar de ene of de andere kant, dus ik had een nieuwe besteld bij Wehkamp. Kwam vandaag. Leugenachtig rotding! Gaf nog veel meer aan dan die andere. Als dat zo doorgaat kan ik al mijn maat 5 doeken wegdoen, dacht ik.

Maar.
*kuch*
Het viel wel mee met De Leugenachtige Weegschaal.

Ik ging er net na het douchen nog eens op en hij gaf ineens veel minder aan. HOE kan dat nou, dacht ik, met bijna letterlijk een vraagteken boven mijn hoofd. Nog eens erop. En eraf. En nog eens. En nog eens.

En plots ging er een lampje bij me branden.

Ik had vanmiddag /\/\orris op mijn rug.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81029483
Webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:23:30 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_81030124
*proest* Whoehahahahahaha..

Maar blijkbaar was je eerste weegschaal dus ook gewoon nog goed?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:43:06 #36
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81031051
Webkim

Had je toevallig ook nog een antwoord op mijn vraag over het naspannen van de doppelte X trage begin van het topic?

Mooie foto's Noli. Mijn doeken zijn inmiddels vanavond meegegaan met DPD, mijn ervaring leert dat ze hier dan donderdag zouden zijn, maar morgen werken ze niet dus komen ze vast pas vrijdag. En dan zijn we al weg Dus heb ik ze pas maandagavond of volgende week dinsdag... Aangenomen dat het bij de buren wordt afgeleverd en niet terug gaat naar Duitsland
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81031289
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef texelonia het volgende:
Webkim

Had je toevallig ook nog een antwoord op mijn vraag over het naspannen van de doppelte X trage begin van het topic?

Mooie foto's Noli. Mijn doeken zijn inmiddels vanavond meegegaan met DPD, mijn ervaring leert dat ze hier dan donderdag zouden zijn, maar morgen werken ze niet dus komen ze vast pas vrijdag. En dan zijn we al weg Dus heb ik ze pas maandagavond of volgende week dinsdag... Aangenomen dat het bij de buren wordt afgeleverd en niet terug gaat naar Duitsland
Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.

Mijn didy is toen trouwens wel bij de buren afgeleverd.
Lotte!
Noah!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:51:16 #38
298315 SacreCoeur
pi_81031481
Niet iedereen heeft vrij toch?
Het sorteren etc gaat gewoon door, ze wisselen af met groepen die om de 5 jaar vrij hebben.
Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen dat kan ook nog.

Maar er is nog hoop voor je doek!

@ webkim, ik heb op dit moment geen foto ervan, best stom want die had ik even kunnen maken.
Het ging trouwens om een heupzit, ik vind ook dat de band die dan schuin over m'n rug loopt te hoog zit.
En dat schiet dat heel langzaam omhoog in m'n nek.
Raar want dit heb ik eerder nog nooit gehad ook geen idee wat er fout ging, maar ik kreeg het niet meer goed.
pi_81031489
Wat Linda zegt Tex, beide staarten naspannen in 3 delen.
En ooit, ooit, oooooit ga ik wel weer filmpjes maken.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:

@ webkim, ik heb op dit moment geen foto ervan, best stom want die had ik even kunnen maken.
Het ging trouwens om een heupzit, ik vind ook dat de band die dan schuin over m'n rug loopt te hoog zit.
En dat schiet dat heel langzaam omhoog in m'n nek.
Raar want dit heb ik eerder nog nooit gehad ook geen idee wat er fout ging, maar ik kreeg het niet meer goed.
Oh, ik dacht dat we het over een fwcc hadden.
Heupdragen met een lange doek? Als die in je nek gaat zitten heb je de stof waarschijnlijk niet ver genoeg over je schouder naar beneden getrokken voor het plaatsen van je kindje en het naspannen. Je moet het best ver naar beneden halen, voor je gevoel overdreven ver, vind ik zelf altijd.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:02:33 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81032113
Noli wat kleuren jullie mooi bij de bloesem zeg!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Webkim het volgende:
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?
En weet je ook wat voor soort schouder je zou willen?
Dan kan ik wel ff meedenken.
Webkim wat een mooie foto's met je kleine hummel En dat verhaal van die weegschaal

Op de bovenstaande vragen heb ik eigenlijk geen antwoord Ik gebruikte tot nu toe een tricot slen en toen Eva. Maar als Eva weer weg is, ben ik doekloos. Nu heb ik laatst de ringsling van Miss sly omgehad en dat beviel erg goed. Ik ben zeg maar geen draagster voor hele lange enden. Meestal is het even naar de opvang, of naar de kinderboerderij etc. Dan vind ik het knopen met een doek zo'n gedoe buiten (of ben ik gewoon verwend met mijn tricot slen die je liet zitten en kind erin en eruit kon halen?) Daarom leek een ringsling me dus wel wat. Maar ja wat voor 1... Esmee heeft het snel warm in ieder geval dus niet een hele warme, maar verder geen idee...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:03:11 #41
298315 SacreCoeur
pi_81032152
Nou de doek hoort 2.60 te zijn, maar voor m'n gevoel lijkt 'ie langer.

Maar ik denk dat je gelijk hebt over het spreiden op m'n arm, ik doe dat altijd maar een klein stukje.
Omdat ik dan niet het gevoel heb van een levenloze arm, maar ik zal het toch eens proberen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:04:29 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032219
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.

Mijn didy is toen trouwens wel bij de buren afgeleverd.
Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:05:55 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032297
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet iedereen heeft vrij toch?
Het sorteren etc gaat gewoon door, ze wisselen af met groepen die om de 5 jaar vrij hebben.
Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen dat kan ook nog.

Maar er is nog hoop voor je doek!
Ik begreep van iemand dat DPD morgen niet werkt... Nou ja als ie donderdag wel komt ben ik heeel blij maar ik reken maar nergens op...
©Dumbo
pi_81032329
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ga het morgen eens proberen! Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.

Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat leuk! Ga je er heen?
En ja, woon in Berlijn, in het zuid-oosten Hier
Lotte!
Noah!
pi_81032331
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou de doek hoort 2.60 te zijn, maar voor m'n gevoel lijkt 'ie langer.

Maar ik denk dat je gelijk hebt over het spreiden op m'n arm, ik doe dat altijd maar een klein stukje.
Omdat ik dan niet het gevoel heb van een levenloze arm, maar ik zal het toch eens proberen.
Over die levenloze arm: je kan de stof op je schouder, als je je helemaal klaar bent met knopen nog eens terugslaan, dubbel dus. Dan heb je wat bewegingsvrijhheid terug.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:10:52 #46
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81032599
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wat leuk! Ga je er heen?
En ja, woon in Berlijn, in het zuid-oosten
En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?

En ja ik ga er wel heen, mijn zus rolde al met haar ogen, maar dat kan me niks schelen Ze hoeven ook niet mee, als ik er maar heen ga
©Dumbo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:12:40 #47
298315 SacreCoeur
pi_81032709
Ik vind het zo jammer dat Didymos niet echt mijn smaak is want de doeken zijn wel echt fijn.
Heb wel een paar 'leuke' gezien maar dat zijn oude LE's.

Geef mij maar een Girasol winkel.
pi_81032893
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?

En ja ik ga er wel heen, mijn zus rolde al met haar ogen, maar dat kan me niks schelen Ze hoeven ook niet mee, als ik er maar heen ga
Wist ik veel dat dat bestaat! Mag ik mee? Kan ik eindelijk eens wasbare luiertjes bekijken in het eggie
Lotte!
Noah!
pi_81033127
Webkim, wat een ontroerende foto's toch weer!

Noli, leuke foto's!

Vandaag was ik bij een piepklein baby'tje en ik heb zo'n zin om weer een heel kleintje te dragen. Helaas wil mijn achternichtje niets met draagdoeken van doen hebben. De wagen is veel leuker. Ze gaat wel een Lodger lenen want het is zo handig met haar andere kindje.
Jammer dat ze zoiets moois niet eens wil proberen. Ach ja.

Gister in de tram een papa en mama met allebei een dochter in de ergocarrier op de rug. En ineens hoopte ik zo dat lief en ik straks ook allebei rondlopen met een kindje in de doek.

Actiefoto's van Jade:

Ko genoot er ook van.

En dees vind ik zo lief:
[en weer weg]

[ Bericht 4% gewijzigd door oeke op 05-05-2010 22:57:36 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81033189
Oeh Tex, mag ik ook mee? Wat een toffe winkel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')