Licht roze ook goed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Wat balen van je Jade! Wie weet komt het nog goed...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef Orea het volgende:
Ik ben mijn doeken aan het wassen![]()
Lekker fris en schoon!
Alleen ben ik nogal stom geweest.. Elsa zou al vaak gebruikt en gewassen zijn, dus ik denk, hele machine voor Jademaar nu is het witte van Jade meer ecru achtig lijkt het, maar hij is nog nat.. misschien valt het droog wel mee.. In de categorie ben je dan stom of stom
(Elsa was dus nog (redelijk) nieuw blijkt nu, op zich leuk voor een 2e hands... maar toch)
Maargoed, maar even afwachten als ie droog is en anders heb ik een unieke Jade![]()
Rest gaat gewoon weer per stuk!
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een tip waar ik een mooie ringsling zou kunnen kopen. Liefst een beetje een lichte kleur en maat 2. Ik zie door de draagdoekbomen het bos niet meer
Noli, wat een mooie foto's, zo bij die échte bloesems!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem de tuin van achterbuurman ingesneakt om foto's met zijn kersenbloesem te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En SC, heb je een foto, dat kijkt wat makkelijker mee. De clou is dat je iig de stof tijdens het knopen en aanspannen volledig óp je schouders hebt (smal dus) en pas gaat uitspreiden (over je schouders en evt. ook nog over je kind) als je klaar bent met je knoop. Als het kruis op je rug (te) hoog zit, kan de doek gaan vervelen in je oksels en/of je nek, maar dat hoeft niet per se de oorzaak te zijn. Dus vandaar, pic?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag trouwens last dat de doek in m'n nek omhoog kroop.
Heb ik steeds vaker, ik vind het sowiezo niet zo fijn om 'm heel ver over m'n arm te spreiden, maar toch.
Dit zat ook niet echt lekker meer na 10 minuten, iemand een tipje?
Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen contact met ze gehad. Bestelling wordt bij elkaar gezocht en asap naar NL verzonden. En dan dus ook naar jou.
Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef texelonia het volgende:
Webkim
Had je toevallig ook nog een antwoord op mijn vraag over het naspannen van de doppelte X trage begin van het topic?
Mooie foto's Noli. Mijn doeken zijn inmiddels vanavond meegegaan met DPD, mijn ervaring leert dat ze hier dan donderdag zouden zijn, maar morgen werken ze niet dus komen ze vast pas vrijdag. En dan zijn we al wegDus heb ik ze pas maandagavond of volgende week dinsdag...
Aangenomen dat het bij de buren wordt afgeleverd en niet terug gaat naar Duitsland
Oh, ik dacht dat we het over een fwcc hadden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:
@ webkim, ik heb op dit moment geen foto ervan, best stom want die had ik even kunnen maken.
Het ging trouwens om een heupzit, ik vind ook dat de band die dan schuin over m'n rug loopt te hoog zit.
En dat schiet dat heel langzaam omhoog in m'n nek.
Raar want dit heb ik eerder nog nooit gehad ook geen idee wat er fout ging, maar ik kreeg het niet meer goed.
Webkim wat een mooie foto's met je kleine hummelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Webkim het volgende:
Zoek je er een van katoen of van geweven draagdoekstof?
En weet je ook wat voor soort schouder je zou willen?
Dan kan ik wel ff meedenken.
Ik ga het morgen eens proberen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tex, ik doe het naspannen door de knoop los te halen, 1 baan tussen mn knieen. Hops, eerste rail, hops, midden, hops 2e rail. Dan wisselen en dan op het einde nog een hops en beide banen tegelijk nog een keer aantrekken. Zit als een huis.
Mijn didy is toen trouwens wel bij de buren afgeleverd.
Ik begreep van iemand dat DPD morgen niet werkt... Nou ja als ie donderdag wel komt ben ik heeel blijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet iedereen heeft vrij toch?
Het sorteren etc gaat gewoon door, ze wisselen af met groepen die om de 5 jaar vrij hebben.
Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen dat kan ook nog.
Maar er is nog hoop voor je doek!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens proberen!Dan gaan we naar bevrijdingsfestival, en is het wel zo handig dat er af en toe uit en makkelijk weer erin kan.
Woon jij trouwens in Berlijn? Of elders in Duitsland?
In Berlijn is deze winkel waar ik dus heel graag heen wil![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over die levenloze arm: je kan de stof op je schouder, als je je helemaal klaar bent met knopen nog eens terugslaan, dubbel dus. Dan heb je wat bewegingsvrijhheid terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou de doek hoort 2.60 te zijn, maar voor m'n gevoel lijkt 'ie langer.
Maar ik denk dat je gelijk hebt over het spreiden op m'n arm, ik doe dat altijd maar een klein stukje.
Omdat ik dan niet het gevoel heb van een levenloze arm, maar ik zal het toch eens proberen.
En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]Wat leuk! Ga je er heen?
En ja, woon in Berlijn, in het zuid-oosten
Wist ik veel dat dat bestaat! Mag ik mee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
En dan ben je nog nooit naar deze winke geweest?
En ja ik ga er wel heen, mijn zus rolde al met haar ogen, maar dat kan me niks schelenZe hoeven ook niet mee, als ik er maar heen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |