Vond ik ook, vooral al ze in dat kruis zit en je de banden gaat aanspannen. Maar in het begin gewoon hoog dichttrekken om te wennen, dat scheelde hier een hoopquote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Groofsken het volgende:![]()
Enne, Webkim, mooi foto's van je mannetjes.
Ik vind het ook nog wel een beetje een eng idee hoor, zonder dwarse band, alleen maar in dat kruis. Ik zie wel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik ook in de OP met m'n doeken?
Ik heb de Tarzan, de Pocket Rocket, de Petit Bonbons Vibration Bullet en de Diamond Silk Vibe. Die laatste is een shortie.
Jij bent verdacht op de hoogte.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik ook in de OP met m'n doeken?
Ik heb de Tarzan, de Pocket Rocket, de Petit Bonbons Vibration Bullet en de Diamond Silk Vibe. Die laatste is een shortie.
Hmm ik dacht altijd dat dat de FCC was...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
ik kende alleen de eerste twee van naamquote:
Volgens de Track&trace vanmorgen is er een busje van DPD naar me onderweg om Kirschblüte te brengen!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef oeke het volgende:
Tex is je kersenbloesem eigenlijk al aangekomen? Ik ben benieuwd! Ik denk dat hij goed bij jullie staat/past.
Maar ik wil foto's zien!
Zal ik doen, waar woon je ergens dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Groof, heb je al geoefend met R.? Beviel het?
Leuk Tex, weekendje Berlijn! Veel plezier! Doe je zwaaien als je langskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |