Groofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Groofsken het volgende:
Gewassen en gedroogd, lekker soep en zacht. En zo mooi dun. En ik vind de kleur toch juist wel mooi zo, zomers
. Webkim, ik ben blij!
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niks van verven. En ja, ik heb hem een uurtje in de droger gedaan (wel elk kwartier eruit gehaald en even omgeknoopd om te kijken of hij nog pastequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Groof![]()
Had jij hem nu in de droger gedaan?
Als ik de doek zou verven, blijft hij dan afgeven?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik weet niks van verven. En ja, ik heb hem een uurtje in de droger gedaan (wel elk kwartier eruit gehaald en even omgeknoopd om te kijken of hij nog paste), en toen was ie droog. Hij is volgens mij nauwelijks gekrompen. En lekker soepel en zacht nu
.
ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef Orea het volgende:
Ik kon het niet latenen heb een buidelsling gekocht
Deze
[ afbeelding ]
Leuk! Ik zat idd ook precies óp de M-maat. Had dus achteraf beter een S-je kunnen nemen. Dom. Maar ik merk wel dat ie strakker gaat zitten naarmate ze groter wordt. Dus ooit past ie precies!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef Orea het volgende:
Ik heb hem al aangepast! Maar die met de vlinders! Zat qua maat zoals zij het aangeven precies op 62 cm, dat is daar begin M maar heb hem toch in S gekocht... juist om wat jij zegt
S&T heeft ze nu in de aanbieding! Voor ff snel lijkt ie me ook super handig! Heb inmiddels ook mijn Mr Mirko ringsling en al mijn andere doekendoor voor alles wel iets
En dat van Dharma uit jouw link? (of is dat Procion?)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef Twinkly het volgende:
Dylonverf wel en die verkleurd ook in de zon, maar Procion niet geloof ik.
Volgens mij heb je bij allebei zout (ongejodeerd) en soda nodig, maar ik zal het weer eens opzoeken. Ik heb beide verfsoorten wel eens gebruikt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dat van Dharma uit jouw link? (of is dat Procion?)
Ik ben echt een n00b wat verven betreft en het is ook een eenmalig iets...
Want ik begrijp dat je ook zout nodig hebt en bij dat Dharma-spul ook nog een ander goedje?
Ik had al bijna de verleiding niet kunnen weerstaan en turkooise gekocht van Dylon. Maar ik wilde even je antwoord afwachten... (en omdat je zei dat ie afgaf en verkleurd in de zon, heb ik hem ook maar laten staan).quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:50 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij allebei zout (ongejodeerd) en soda nodig, maar ik zal het weer eens opzoeken. Ik heb beide verfsoorten wel eens gebruikt.
och guttie, pluisje derbijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Asyniur het volgende:
Hier zat ie ook bij de gewone post!
[ afbeelding ]
hij stinkt alleen, dus die gaat nu ook richting wasmachine. magtie in de droger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |